Liam Ekvall

Liam Ekvall

Liam Ekvall är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Liam Ekvall har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Liam Ekvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-12 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.8. Liam Ekvall har haft 4 försäljningar sen 2023-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-12 - 2024-03

8 omdömen om Liam Ekvall

Kerstin Elisabet B
Sålde sin stuga med hjälp av Liam Ekvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Rörö

Jag tycker att Liam skött försäljningen av min sommarbostad på Rörö mycket bra. Han har varit engagerad, haft strategier för hur vi ska gå vidare utifrån olika situationer och hela tiden hållit mig uppdaterad. Ställt upp på visningar även på helger när någon spekulant velat komma och titta. Kanske något väl nitisk vad gäller att plocka undan och gömma saker, men jag förstår ju att det är huset som ska synas och inte inventarierna. Så jag är mycket nöjd med hur Liam skött det hela, hur jag blivit bemött och även att han fick upp priset mycket över vad jag förväntat mig. Bra jobbat!

Karin S
Köpte sin stuga med hjälp av Liam Ekvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Rörö

Liam var väldigt trevlig vid visningen av de hus som vi senare valde att köpa. Han svarade på våra frågor och var snabb med att ta reda på fakta. Liam ledde oss tryggt och smidigt genom alla delar av husaffären.

Erika J
Köpte sitt hus med hjälp av Liam Ekvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Torslanda

Engagerad mäklare, väldigt tillgänglig och tog sig tid att svara på frågor. Vi är överlag nöjda!

Oscar J
Torslanda

Seriös. Trevlig. Hjälpsam. Tog reda på och svarade på våra frågor ang. Huset.

Mona Susanne G
Sålde sitt hus med hjälp av Liam Ekvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Låssby

Trevlig lätt att prata med, får svar på de frågor man har , bra säljare. Min förväntan av mäklaren var bra..

Anna Linnéa Caroline P
Låssby

Väldigt trevlig och tillmötesgående mäklare, bra och tydlig gällande information och tog sig tid att svara på eventuella frågor under processen att köpa bostad, även under "obekväm arbetstid". Proffsig!

Suzanne Elisabeth Linnea W

Trevlig och påläst. Han får mina bästa rekommendationer. Mvh Susanne

Bengt-Åke A
Hönö

Vi blev bemötta på ett mycket proffsigt sätt. Liam var (är) väldigt engagerad.