Therese Krafft
Registrerad mäklare sedan 2007-05-10
Aktiv på Reco.se sedan 2017-08-18
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är en livsstil att vara mäklare som jag trivs väldigt bra med!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Driven och engagerad där jag alltid gör mitt yttersta för att leverera det bästa resultatet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Positiv och glad. Brinner för min yrkesroll och gör det fortfarande efter 13 år i branschen.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Svår fråga. Mina bästa minnen är idag en bank utav lyckade försäljningar med nöjda säljare och köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
Är med min familj, tränar och älskar havet, både att bada och åka båt är en storfavorit.

Hur ser din drömbostad ut?
En vit villa vid havet

Vad vet vi inte om dig?
Fart och fläkt, snabba bilar är kul! Läs mer

Läs vad 163 Läs vad Therese Krafft

• Mats M sålde sitt hus med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-07-03

Torslanda
    Therese Kraft har sålt mitt radhus. Hon är mycket informativ och återkopplar snabbt. Therese uppfyllde mina förväntningar till 100 %. Läs mer
  • Ingemar A sålde sitt hus med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-07-01

Lilleby
    När vi skulle sälja vårt hus kontaktade vi Therese. Från första mötet till påskrivet kontrakt har Therese hela tiden visat upp en stor professionalism och kunnande i sin yrkesroll. Hon har hela tiden hållit oss underrättade och lotsat oss igenom de olika delmomenten som finns i en försäljning. Therese har ett sätt som gör att det är lätt att samarbeta. Vi skulle inte tveka att anlita Therese igen. Läs mer
  • Jan E sålde sitt hus med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-06-30

Björlanda
    Väldigt nöjd med mycket! Det har gått lätt och positivt genom hela försäljningsprocessen. Alltid svar på frågor och alltid tillgänglig. Stort förtroende för henne! Läs mer
    Therese Krafft gillar detta
  • Philip N köpte sitt hus med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-06-30

Björlanda
    Vi köpte ett nybyggt 1,5-plans hus. Therese gav ett proffsigt intryck från början och lyhörd för våra önskemål genom hela processen. Tyckte hon balanserade både säljarens och vår situation för att säkra affär där alla parter kände sig nöjda. Som förstagångsköpare av hus kände vi en extra trygghet. Läs mer
    Therese Krafft gillar detta
  • Malin B köpte sitt hus med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-06-24

Centralt
    Köpte radhus utav Therese. Bra service och snabb respons. Läs mer
    Therese Krafft gillar detta
  • Daniel Karl Anton K sålde sitt hus med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-06-18

Lilleby
    Köpt hus av Therese och sedan sålt mitt nuvarande hus mha Therese.

Therese är professionell och ambitiös med stark drivkraft i sin mäklarroll. Både som köpare och säljare känns Therese trygg och man får förtroende för henne. Skulle inte tveka på att anlita henne igen. Läs mer
    Therese Krafft gillar detta
  • Annika P sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-06-17

3:a
    Lilleby
    Therese är mycket professionell, kunnig och effektiv i sitt arbete. Kunde inte önskar mer av min försäljning av min lägenhet.
    Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
    Therese Krafft gillar detta
  • Yvonne W köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-06-17

3:a
    Lilleby
    Therese är tillmötesgående och proffsig. Läs mer
    Therese Krafft gillar detta
  • David N sålde sitt hus med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-06-15

Centralt
    Mycket fint bemötande genom hela försäljningsprocessen. Snabb respons. Stort antal spekulanter på visningarna och ett bra resultat. Läs mer
    Therese Krafft gillar detta
  • Lorand D köpte sitt hus med hjälp av Therese Krafft en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-06-12

Lilleby
    Vi köpte en villa i Torslanda utav Therese. Vi fick ett väldigt trevligt bemötande och hon var hjälpsam samt svarade på frågor. Lugn och strukturerad som gjorde att köpet kändes bra. En väldigt bra upplevelse. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Therese Krafft