Per Lind
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 82 Läs vad Per Lind

• Magnus O sålde sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-03-26

Centralt
    Per hjälpte oss att sälja vårt radhus i Torslanda.
    Trots rådande situation med Covid-19 lyckades han sälja vårt radhus på förhand till begärt pris. Vi är jättenöjda och kan starkt rekommendera Per som mäklare. Han är kunnig, hjälpsam och förtroendeingivande.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Henrik C sålde en tomt med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-03-17

Björlanda
    Per har hjälp mig att sälja tomter.
    Per gav aldrig upp och den juridiska supporten var ovärderlig. Läs mer
  • Bo K sålde sin lägenhet med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-03-11

Centralt
    Vi har sålt vår lägenhet på Fornborgsgatan o vi fick mycket bra förtroende för Per Lind. Förväntningarna tycker vi mäklaren levde upp till.
    Vi är helt klart nöjda med försäljningen. Läs mer
  • Erika Å köpte sin lägenhet med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-03-10

Centralt
    Jag och min sambo köpte en trea i Torslanda (fornborgsgatan 1) för 2,8 miljoner. Per kändes proffsig och seriös men också med humor. Vi är supernöjda! Tack! Läs mer
  • Daniel H sålde sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-03-02

Lilleby
    Mycket nöjda! Efter några dagar på svenskfastighetsförmedlings hemsida var bostaden såld till önskat pris. Läs mer
  • Kim T sålde sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-02-26

………………………………………………………………………….. Läs mer
  • Maria W köpte sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-02-26

Hjuvik
    Bra, informativt och korrekt bemötande vid visning och kontraktsskrivning. Läs mer
  • Johanna T sålde sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-02-24

Hjuvik
    Professionell och smidig att ha att göra med. Läs mer
  • Ann-Louise E sålde sin lägenhet med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-02-09

Vi har sålt vår lägenhet i Hjuvik genom Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
    Vi blev mkt bra bemött av Per Lind
    Jag var en orolig själ men Per skötte detta alldeles utmärkt
    Per skötte detta utan några som helst problem kommer att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Torslanda Läs mer
  • Kjell E sålde sin lägenhet med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-02-09

Hjuvik
    sålt en brf som blev såld till ett bra pris.
    Han är saklig och bra på att prata om rätt saker Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Therese Krafft