Per Lind

Per Lind

Per Lind är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Per Lind har varit registrerad mäklare sedan 2006-10. Per Lind har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 216 omdömen med ett betyg på 4.9. Per Lind har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

216 omdömen om Per Lind

Josefine J
Sålde sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Hönö

Kanon på alla sätt! Vi är väldigt nöjda med Per som mäklare.

Robin A
Hönö

Helt underbar mäklare som alltid lyssna och gjorde sitt jobb perfekt

Ulrika E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Göteborg

Trevligt bemötande, kunnig och mycket hjälpsam. Levde upp till mina förväntningar.

Hanjun H
Köpte sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Hjuvik

Per was very helpful with information communication with sellers.

Emma A
Hönö

För andra gången anlitade vi Per och blev minst lika nöjda denna gång! Han bemöter oss på ett bra sätt med både humor och allvar. Är ärlig och hjälpsam. Förväntade oss hjälp med en bra försäljning vilket han också levererade. Per får våra varmaste rekommendationer!

Simon B
Amhult

Jag tycker att vi blev väldigt väl bemötta av Per! Han gav oss mycket information via samtal och Mail så vi visste i detalj mer om objektet, det var inga konstigheter helt enkelt! Han löste även så vi kunde komma på en 2:a visning när vi önskade det för att kunna känna av läget en dag med finare väder och så vi kunde måtta mer i detalj. Kortfattat så tycker jag absolut att Per levde upp till förväntningarna, de var inte så speciella eftersom vi var förstagångsköpare så det var lite svårt att veta vad man skulle förvänta...

Maria K
Amhult

Jag blev väl bemött av mäklaren. Vi frågade om en extra visning vilket inte var något problem och det är vi tacksamma för som förstagångsköpare. Vi kan varmt rekommendera att anlita Per som mäklare! Jag hade uppskattat om mäklaren informerade mer om att det är vi som köpare som ska kontrollera ”allt” i bostaden innan avtal skrivs på.

Mats P
Hönö

Väldigt kunnig bra svar när man undrade något

Anne B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Hönö

Professionell och kunnig mäklare som levde upp till alla förväntningar. Blev en snabb och god affär.

Mathias M
Hönö

Kanon! Snabba svar och proffesionellt hanterat.