Per Lind
Registrerad mäklare sedan 2006-10-25
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-07
2019-08 - 2020-07

Läs vad 88 Läs vad Per Lind

• Erik Mikael T köpte sin lägenhet med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-07-02

Centralt
    Jag håller på att genomgå mitt första köp av lägenhet i Torslanda Per har varit mycket tålmodig och tillmötesgående med mina frågor. Det har gjort hela processen mycket enklare för mig och Per har definitivt levt upp till alla mina förväntningar kring en mäklare. Läs mer
  • Clara A
    Clara A sålde sin lägenhet med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-06-26

Centralt
    Sålt en bostadsrätt, köpt sålt en annan.
    PL har från vår första kontakt visat stort engagemang, varit lyhörd och lyssnande, kommit med råd och hjälp gällande både försäljning av den gamla och köp av den nya bostaden. Jag är MYCKET nöjd med hans insats. Läs mer
  • Susanne L sålde sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-06-23

Hjuvik
    Vi är väldigt nöja med Per som mäklare!
    Vi har sålt en villa i Hjuvik och Per har varit väldigt tillmötesgående, ärlig, vänlig, lyhörd och professionell genom hela vår försäljningsprocess!
    Han har med kort varsel ställt upp på visningar och varit väldigt flexibel vad gäller tid och dag. Vi kan varmt rekommendera honom för andra som står i läge att välja mäklare! Läs mer
  • Bengt S sålde en tomt med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-06-22

Hästevik
    Per har hjälpt oss att sälja en havstomt. Vi har upplevt honom som mycket kompetent och erfaren. Han har löpande hållt oss informerade om hur försäljningen utvecklat sig.
    Vi har kunnat bolla frågeställningar med honom och han har gett oss råd och förslag som varit till stor hjälp.
    Vi hade högt ställda förväntningar och han levde upp till dem med råge.
    En mäklare som vi med stort förtroende kan rekommendera.

Gullan & Bengt Sjöholm Läs mer
  • Michael S köpte sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-05-27

Centralt
    Hus i Torslanda. Per var trevlig och informativ på ett lugnt och tryggt sätt. Han var snabb i svar och ville ha ett snabbt avslut utan att vara för säljig. Svarade på alla frågor och förklarade bra.
    Affären kändes bra
    /M Läs mer
  • Kenneth L köpte sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-04-30

Centralt
    En mycket bra och pålitlig mäklare. Läs mer
  • Magnus O sålde sitt hus med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-03-26

Centralt
    Per hjälpte oss att sälja vårt radhus i Torslanda.
    Trots rådande situation med Covid-19 lyckades han sälja vårt radhus på förhand till begärt pris. Vi är jättenöjda och kan starkt rekommendera Per som mäklare. Han är kunnig, hjälpsam och förtroendeingivande.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Henrik C sålde en tomt med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-03-17

Björlanda
    Per har hjälp mig att sälja tomter.
    Per gav aldrig upp och den juridiska supporten var ovärderlig. Läs mer
  • Bo K sålde sin lägenhet med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-03-11

Centralt
    Vi har sålt vår lägenhet på Fornborgsgatan o vi fick mycket bra förtroende för Per Lind. Förväntningarna tycker vi mäklaren levde upp till.
    Vi är helt klart nöjda med försäljningen. Läs mer
  • Erika Å köpte sin lägenhet med hjälp av Per Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-03-10

Centralt
    Jag och min sambo köpte en trea i Torslanda (fornborgsgatan 1) för 2,8 miljoner. Per kändes proffsig och seriös men också med humor. Vi är supernöjda! Tack! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Therese Krafft