Läs vad 67 Läs vad Emelie Karlsson

• 2021-01-19
    Emelie hjälpte oss att sälja vårt hus. Allt gick smidigt och Emelie var proffsig och hjälpsam och trevlig. Hon var snabb på att återkoppla, vilket är väldigt bra! Vi rekommenderar henne till fullo!
    Erik Ingvar I
    • 141.0 m²
    • Öckerö
    sålde sitt hus med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
  • 2021-01-19
    Tydlig, proffsig och trevlig! Upplevde att hon var snabb på att svara både när det kommer till telefon och mail, viktigt tycker jag.
    Är helnöjd!
    Malin B
    • 141.0 m²
    • Öckerö
    köpte sitt hus med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
  • 2021-01-10
    Har sålt lägenhet i Torslanda, blev bemött på ett bra och proffsigt sätt av Emelie. Kan starkt rekommendera!
    Emil V
    • 2:a
    • 58.5 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
  • 2021-01-10
    Köpte en jättefin tvåa.
    Emelia, var väldigt trevlig och svara då på mail nästan vändande.
    Stephan L
    • 2:a
    • 58.5 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
  • 2021-01-06
    Har köpt en villa som Emelie förmedlade på ett kunnigt sätt. Emelie vägledde oss genom visning, budgivning och kontraktskrivning på ett effektivt och professionellt sätt. När budgivningen var klar såg Emelie till att affären knöts ihop samma kväll trots att det var trettondagsafton och kväll.
    Carita B
    • 83.0 m²
  • 2021-01-06
    Vi har köpt en villa i Torslanda. Emelie Karlsson på Svensk Fastighetsförmedling Torslanda vägledde oss på ett mycket uppskattat vis genom så väl visning, budgivning som köpet av bostaden. Emelie tog sig tid och förmedlade information om objektet på ett sätt som förenklade för oss som köpare att kunna ta ställning inför köpet av bostaden. Känslan är att vi blev väl bemötta av Emelie och speciellt uppskattar vi att hon ställde upp och genomförde affären trots att det var sent på kvällen på trettondagsafton - detta värdesätter vi stort. Efter affären har vi en mycket positiv bild av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda.
    /Mvh Per Bratthammar
    Per B
    Per B
    • 83.0 m²
  • 2020-12-24
    Har köpt en lägenhet i Torslanda.
    Blev bemött på ett mycket professionellt och personligt sätt av Emelie, alla förväntningar har uppfyllts. Kan rekommendera Emelie starkt!
    Jonas R
    • 99.3 m²
    1. Köp av Bostadsrättslägenhet
    2. Från första telefonkontakten med Emelie kände jag förtroende.
    3. Förväntningarna var att jag önskade att Emelie förstod att jag tillhör den äldre generationen och kanske behöver lite tydlig information. Detta gjorde Emelie med bravur hon gav saklig och rak information som ingav trygghet hos mig som köpare.
    4. Kan rekommendera Emelie till kommande köpare/säljare.
    5. Så här i jultid Emelie får 10 julgranar av 10 möjliga.
    Kerstin B
    Kerstin B
    • 70.0 m²
    • Centralt
    Tack Kerstin för detta fina utlåtandet! Det har hittills bara varigt roligt att få hjälpa er, nu har vi resten kvar! GOD JUL så hörs vi snart igen!
    Emelie Karlsson

Emelie Karlsson

Visa svar
  • 2020-12-18
    Pålitlig och tydlig. Inget onödigt krångel!
    Johanna A
    • 3:a
    • 77.5 m²
    Köpt bostad.
    Proffsigt genomfört.
    Levde väl upp till våra förväntningar.
    Omhändertagande brydde sig.
    Roy B
    • 70.0 m²
    • Centralt

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte