Emelie Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2019-05-28
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-17
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det inte känns som man jobbar, man har kul hela tiden!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är driven och engagerad och går igång på att överträffa förväntningar!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Glad, positiv, engagerad och lyhörd!

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När jag var väldigt ny och fick sälja ett hus på min ”hemmaplan” och jag fick napp på två kunder via mitt privata Instagram och det blev en budgivning innan visning…

Vad gör du helst på fritiden?
Reser!

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus i u-form med en stor insynsskyddad uteplats i mitten där ligger poolen!

Vad vet vi inte om dig?
Innan jag blev mäklare jobbade jag som frisör och drev ett eget företag i 10 år. Läs mer

Läs vad 40 Läs vad Emelie Karlsson

• Jaquline S köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-07-15

Centralt
    Jätte bra bemötande vid köp av bostadsrätt, trevlig och snäll. Och svarar alltid när vi hört av oss. Läs mer
  • Louise G sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-07-11

Centralt
    Emelie hjälpte oss att sälja vår lägenhet med Läge+. Vi är långt över förväntan nöjda med Emelies arbete. Hon har gjort ett fantastiskt bra jobb från första mötet till kontraktsskrivning. Det har gått fort, vi har fått bra hjälp och stöttning och framför allt fick vi igenom en fantastiskt bra affär! Tack Emelie! Läs mer
  • Lova F köpte sitt hus med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-07-07

Centralt
    Vi har köpt ett radhus av mäklaren och vi blev väl bemötta. Bra information, proffesionellt och personlig. Läs mer
  • Helena B köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-07-01

2:a
    Fotö
    Köpt in mig i en bostadsrätt.
    Emelie en pigg tjej som ingav förtroende Läs mer
  • Catharina D sålde sitt hus med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-06-20

Centralt
    Jättebra mäklare. Väldigt engagerad och tillmötesgående. Köpt lägenhet och är väldigt nöjd med bemötandet. Skall nu söka. Blir spännande att se hur det slutar. Litar fullt ut på Emilie att hon gör ett bra jobb. Läs mer
  • Karl W sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-06-18

Amhult
    Vår lägenhet blev både såld snabbt och smidigt med hjälp av Emelie, super nöjda med allt från början till slut! Läs mer
  • Calle E
    Calle E köpte sitt hus med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-05-21

Centralt
    Köpt radhus. Varmt, ärligt och förtroendegivande bemötande från ansvarig mäklare. Läs mer
  • Yvonne F köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Bostadsrätt i Torslanda

Enkelt och trevligt

Mina förväntningar infriades

Nöjd när jag äkte hemåt Läs mer
  • Qiao H sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Amhult
    Vi har sålt vara lägenhet med Emilie Karlsson. Hon har varit aktiv och stödande. Även om det gick jätte fort, kunde hon ordna alla stegar i god tid. Förhandlingar gick bra också. Överallt har processen hanteras på ett tryggt sätt, och vi fick bra betalt i slutet. Mycket nöjd! Läs mer
  • Yibo Z sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Amhult
    Engagerad, driven och professionell. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Therese Krafft