Emelie Karlsson

Emelie Karlsson

Emelie Karlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Emelie Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Emelie Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 234 omdömen med ett betyg på 4.9. Emelie Karlsson har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det inte känns som man jobbar, man har kul hela tiden!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är driven och engagerad och går igång på att överträffa förväntningar!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Glad, positiv, engagerad och lyhörd!

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När jag var väldigt ny och fick sälja ett hus på min ”hemmaplan” och jag fick napp på två kunder via mitt privata Instagram och det blev en budgivning innan visning…

Vad gör du helst på fritiden?
Reser!

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus i u-form med en stor insynsskyddad uteplats i mitten där ligger poolen!

Vad vet vi inte om dig?
Innan jag blev mäklare jobbade jag som frisör och drev ett eget företag i 10 år.

234 omdömen om Emelie Karlsson

Sedan starten hos Reco 2019
Ebba H
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Torslanda

Bra bemötande av Emelie. Hon svarade på de frågor vi hade. Vi känner oss nöjda med vårt köp.

Johan Emil A
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Torslanda

Varmt bemötande, mycket inkännande. Mycket kunnig, kändes att hon hade koll på allt. Tillgänglig för frågor. Proffsig hantering av allt från första möte genom hela försäljningen. Kan varmt rekommenderas!

Karin K
Torslanda

Emelie gav direkt ett proffsigt och trevligt bemötande. Hon kan sin sak som mäklare. Vi kände oss enormt trygga med henne vid försäljning av vårt radhus.

Simon D
Torslanda

Super trevlig! Bra kommunikation och flexibel genom hela processen.

Daniel A
Hönö

En professionell mäklare, med bra känsla för försäljning och kundbemötande. Hjälpsam och tydlig!

Jimmy K
Öckerö

Grymt jobbat super nöjda med husköpet kunde inte blivit bättre

Therese M
Öckerö

Vi tycker att Emelie var både vänlig och proffsig i sitt bemötande. Våra förväntningar på mäklaren uppfylldes verkligen. Emelie kändes tillgänglig och mycket kunnig vilket skapade stor trygghet genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera henne.

Svar från Emelie Karlsson

Tack Therese! Känns jätteroligt att det blev bra och att fått samarbeta mer er genom försäljningen. Nu är det bara det roliga med flytt till nya huset kvar!

Denise L
Öckerö

Väldigt trevligt bemötande! Emelie levde upp till våra förväntningar och vi är nöjda med hela processen!

Svar från Emelie Karlsson

Tack Denise för fint omdöme! Riktigt kul att ni hittar det perfekta huset för er och barnen. Ni kommer stormtrivas tror jag!

Åsa J
Hönö

Emelie är proffsig, kunnig och vi kände oss trygga genom hela processen. Vi fick huset snabbt sålt och det pris vi önskade. Hon är ett självklart val av mäklare för en bra och trygg bostadsaffär, rekommenderar henne varmt.

Svar från Emelie Karlsson

Tack snälla Åsa för fina ord och framförallt för grymt samarbete. Att det skulle gå undan hade vi siktet på och kul när det faller väl ut ☺️

Pia S
Köpte sin bostad med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda
Öckerö

Tillmötesgående, smidig och kunnig.