Emelie Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det inte känns som man jobbar, man har kul hela tiden!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är driven och engagerad och går igång på att överträffa förväntningar!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Glad, positiv, engagerad och lyhörd!

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När jag var väldigt ny och fick sälja ett hus på min ”hemmaplan” och jag fick napp på två kunder via mitt privata Instagram och det blev en budgivning innan visning…

Vad gör du helst på fritiden?
Reser!

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus i u-form med en stor insynsskyddad uteplats i mitten där ligger poolen!

Vad vet vi inte om dig?
Innan jag blev mäklare jobbade jag som frisör och drev ett eget företag i 10 år. Läs mer

Läs vad 25 Läs vad Emelie Karlsson

• Jimmy F köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-04-04

Lilleby
    Jag tycker Emelie var väldigt proffesionell och det kändes tryggt från början till slut, skulle varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Fredrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-03-13

Hästevik
    Vi letade efter ett nytt större boende. Fick hjälp med både att hitta vårt nya hus och att sälja vårt nuvarande hus.
    Emelie var väldigt förtroendeingivande och proffsig från första mötet till kontraktsskrivning.
    Hon hade ett högt ställt mål med försäljningen (högre mål än vad vi hade) Hon överträffade alla mål med råge.
    Rekommenderar starkt Emelie. Läs mer
    2020-03-18 Emelie K svarar Fredrik S
    Tack Fredrik!
    Stort lycka till i nya huset och tack att jag fick vara med och överträffa era mål ;-)
  • Maria Josefin S sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-03-13

Hästevik
    Emelie var vår klippa genom hela processen när vi sålde vår bostadsrätt. Trevlig, kunnig och engagerad på alla sätt. Hon lämnar inget åt slumpen och vi känner att vi inte kunde valt en bättre mäklare. Vill du ha en mäklare som har koll på läget och som levererar det där det lilla extra - välj Emelie! Läs mer
    2020-03-18 Emelie K svarar Maria Josefin S
    Tusen tack för dessa fina ord Mia! Den här resan har bara varit så rolig att få vara delaktig i!
  • Dödsboet För Ulla-britt K sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-02-21

Torslanda
    Lyhörd, lätt att samarbeta med.driven. Affären genomfördes mycket snabbt.
    Väljer gärna Emelie igen! Läs mer
  • Ove L
    Ove L sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-02-21

Fotö
    När vi nu sålt vår lägenhet så hjälpe Emelie oss med detta på ett professionellt sätt. Hon svarade på alla våra frågor och bemötte oss på ett positivt sätt. Hon är glad, kunnig och hjälpsam. Vi kan varmt rekommendera Emelie om ni söker en bra mäklare/ Marianne och Ove Läs mer
    Emelie K gillar detta
  • Marianne L sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-02-20

Fotö
    Vi har sålt vår lägenhet på Fotö brygga.
    Vi blev väl bemötta av Emelie, hon var tillgänglig och svarade på våra frågor på ett proffesionellt sätt. Vi kan rekommendera Emelie om ni ska sälja er fastighet. Läs mer
    Emelie K gillar detta
  • Erik A köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-02-19

Centralt
    Jag köpte en lägenhet via Emelie och hela processen gick snabbt och smidigt. Läs mer
    Emelie K gillar detta
  • Nils A sålde sitt hus med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-02-19

Fotö
    Jag hade ingen erfarenhet av sådana affärer, men jag tycker hon uppträder perfekt på alla sätt.
    Upplysande, hjälpsam, tålmodig och inte tjatig.

Nils Andersson. Läs mer
    2020-03-18 Emelie K svarar Nils A
    Tack Nils för den fina recensionen! Jag är helt övertygad om att ni kommer stormtrivas i nya lägenheten! Kul att få vara behjälplig i era bostadsaffärer!
  • Sara V sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-02-08

Centralt
    Köpte nyligen en lägenhet som Emelie sålde. Hon jobbade snabbt och effektivt så affären kunde genomföras fort. Just nu håller hon på å säljer min. Min uppfattning om Emelie är positiv. En trevlig kunnig mäklare och har bara bra saker att säga om henne hittills. Läs mer
  • Nanny R sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

2020-02-06

Centralt
    Emilie är snabb, smidig och professionell. Jag sålde en bostadsrätt och det gick närmast oväntat enkelt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Torslanda

Therese Krafft