Nima Mohammadi

Nima Mohammadi

Nima Mohammadi är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Nima Mohammadi har varit registrerad mäklare sedan 2024-02. Nima Mohammadi har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.9. Nima Mohammadi har haft 2 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

16 omdömen om Nima Mohammadi

Sedan starten hos Reco 2024
Sara A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nima Mohammadi en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Pedagogen Park

Ett jättetrevligt och bra bemötande. Vi fick professionell hjälp från start till slut. Rekommenderar verkligen honom.

Sam B
Pedagogen Park

Tack Nima! Jag uppskattar din vänlighet, snabbhet. Vi fick information inte bara om det objekt vilket vi intresserade av utan flera andra möjliga alternativer då valde vi den rätta med rätt information från dig. Du får det högsta betyget från mig!

Dara A
Pedagogen Park

Nimas engagemang och expertis var framträdande under hela processen, vilket resulterade i ett smidigt och positivt bostadsköp. Hans noggrannhet och ständiga tillgänglighet för att besvara frågor och erbjuda vägledning var ovärderliga. Jag är ytterst nöjd med den service jag erhöll och kan varmt rekommendera Nima.

Martina C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nima Mohammadi en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Nima är en mycket trevlig och pålitlig mäklare som var kunnig i området. Han gav ett bra första intryck och gjorde försäljningen smidig, samt var väldigt hjälpsam & mån om oss som ”kunder”. Uppskattade verkligen att det inte behövdes mer än en visning. Nima var även väldigt bra på att hålla kontakten med mig och informera löpande.

Thomas B
Mölndal

Professionellt och trevligt bemötande.

Britt B
Mölndal

Nima bemötte oss på ett lättsamt och positivt sätt. Han gav oss lite tips och råd hur vi kunde göra lägenheten anpassad för oss. Visade omgivningen med bl a utsikten Nima gav all den information vi behövde inför köpet

Jenifa M
Mölndal

I had a great experience dealing with Nima. He answered all my questions in a clear way. The overall feeling was very positive. I recommend working with Nima.

Sarah Kristina E
Mölndal

Det bästa med Nima har varit hans stora engagemang, målinriktning och kommunikation. Han har varit tillgänglig för våra frågor hela tiden och svarat på dem utan att tveka. Väldigt bra bemötande från början till slut - vi är mycket nöjda!

Aanand S
Mölndal

Nima was very helpful and he seemed to have good knowledge of the neighbourhood. He was very responsive and the overall process was quite smooth as well.

Tobias F
Mölndal

Nima har gjort ett fantastiskt jobb från start till slut med försäljningen av vår lägenhet! Han har med stort engagemang jobbat aktivt och under hela processen varit närvarande och följt upp med oss hur det går. Allt har gått väldigt smidigt och jag kan verkligen rekommendera Nima!