Ulrika Larsson

Ulrika Larsson

Ulrika Larsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Ulrika Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.8. Ulrika Larsson har haft 6 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 75% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 27 Läs vad Ulrika Larsson

• köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • Krokslätt/Fredriksdal
    2021-06-04
    Bra snabb och kunnig. Trevlig samt mycket bra kundfokus
  • sålde en tomt med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • Toltorpsdalen
    2021-04-25
    Jag ber om ursäkt för sent svar. Jag är urusel på att läsa min privata mail - såg mailet idag.

Ulrika har hjälpt mig med att sälja en tomt.

Jag har blivit mycket professionellt bemött och fått hjälp och svar på alla mina frågor som jag haft både innan och under försäljningen. Jag har känt mig trygg med Ulrika som mäklare.

Jag förväntade mig att försäljningen skulle dra ut på tiden och hade ingen förhoppning om att få sålt till utgångspriset. Istället gick försäljningen väldigt fort och slutsumman blev mycket högre än jag förväntat mig.

Jag är mycket nöjd med att den hjälp jag fått av Ulrika och idag mycket glad för att jag valde Svensk fastighetsförmedling som mäklare till försäljningen av min tomt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • Espås
    2020-11-30
    Vi sålde vår villa i Dvärred och vi fick fantastisk hjälp av Ulrika med tillvägagångsätt och alla papper samt vilken turordning de olika momenten skulle genomföras. Ulrika är en mycket påläst och säker person att diskutera med. Märktes att Ulrika varit med ett tag och vi litade på henne totalt. Under slutskedet av försäljningen hade Ulrika tyvärr semester, men hon skickade en lika pålitlig ersättare som hjälpte oss att föra försäljningen i hamn. tack för ditt tålamod och kunnighet. Vi önskar dig en fortsatt lyckad framtid som mäklare. Mvh Lars och Marianne
    • Lindome
    2020-08-02
    Sålt en villa. Ulrika har från början gett ett stabilt intryck. Hon har visat genuint intresse och är kompetent inom sitt område. Hon har alltid ställt upp och återkopplat till mig, även på tider utanför kontorstid och på semestern.
    Ulrika har införlivat mina förväntningar på en mäklare och jag skulle varmt rekommendera henne för någon som ska sälja sin bostad.
    • Hulelyckan
    2020-06-14
    Ulrika har skött uppdraget bra och har haft bra känsla för att bedöma kunderna.
    • Lindome
    2020-02-05
    Vi sålde vårt hus men hjälp av Ulrika Larsson.
    Hon kändes kunnig, trygg och pålitlig.
    Ulrika återkopplade och fanns till hands för frågor och funderingar även på dygnets udda tider.
    Vid ny försäljning skulle vi inte tveka att anlita henne igen.
    • Krokslätt
    2020-01-23
    Ulrika har hjälpt oss sälja vårt hus på Fredsgatan 10 i Mölndal. Vi är väldigt nöjda med hennes professionella och samtidigt trevliga sätt. Rekommenderar henne gärna.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • Broslätt
    2020-01-03
    Köpt en nyproducerad lägenhet.
    Ulrika var trevlig och tillmötesgående.
    • Centrum
    2019-11-15
    Jag har själv inte träffat Ulrika utan en av hennes kollegor men jag har bara haft positiva erfarenheter.
    Jag har köpt en nyproducerad lägenhet.
    • Krokslätt
    2019-10-24
    Äldre villa 206 kvm + 106 kvm källare + uppvärmt dubbelgarage. Dalgångsgatan 29 i Mölndal.
    Mäklaren gav från början ett kunnigt intryck och första besökets kommentarer samt slutpris stämde när allt var klart.
    Förväntningarna stämde.
    Mäklaren själv upplevde att det drog ut på tiden med bud men jag såg det som normalt med tanke på summan det rörde sig om. Allt höll sig inom den ramen jag hade föreställt mig och vi rekommenderade mäklaren till vänner som lyckades sälja snabbt till en av våra spekulanter som drog sig ur på slutet.