Ulrika Larsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-04
2019-07 - 2020-06

Läs vad 23 Läs vad Ulrika Larsson

• Örjan J sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-06-14

Hulelyckan
    Ulrika har skött uppdraget bra och har haft bra känsla för att bedöma kunderna. Läs mer
  • Eliana B sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-02-05

Lindome
    Vi sålde vårt hus men hjälp av Ulrika Larsson.
    Hon kändes kunnig, trygg och pålitlig.
    Ulrika återkopplade och fanns till hands för frågor och funderingar även på dygnets udda tider.
    Vid ny försäljning skulle vi inte tveka att anlita henne igen. Läs mer
  • Per Ö sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-01-23

Krokslätt
    Ulrika har hjälpt oss sälja vårt hus på Fredsgatan 10 i Mölndal. Vi är väldigt nöjda med hennes professionella och samtidigt trevliga sätt. Rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • Willhelm B köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-01-03

3:a
    Broslätt
    Köpt en nyproducerad lägenhet.
    Ulrika var trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Johanna L köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-11-15

3:a
    Centrum
    Jag har själv inte träffat Ulrika utan en av hennes kollegor men jag har bara haft positiva erfarenheter.
    Jag har köpt en nyproducerad lägenhet. Läs mer
  • Anders T sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-10-24

Krokslätt
    Äldre villa 206 kvm + 106 kvm källare + uppvärmt dubbelgarage. Dalgångsgatan 29 i Mölndal.
    Mäklaren gav från början ett kunnigt intryck och första besökets kommentarer samt slutpris stämde när allt var klart.
    Förväntningarna stämde.
    Mäklaren själv upplevde att det drog ut på tiden med bud men jag såg det som normalt med tanke på summan det rörde sig om. Allt höll sig inom den ramen jag hade föreställt mig och vi rekommenderade mäklaren till vänner som lyckades sälja snabbt till en av våra spekulanter som drog sig ur på slutet. Läs mer
  • Nilufar S sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-10-18

Sålt villa 2018. Proffsigt. Fuktig på att sätta rätt pris på bostaden. Läs mer
  • Eivor V sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Kyrkängen
    Köp av lägenhet och försäljning av villa.
    På ett trevligt, engagerande och förtroendeingivande sätt.
    Proffsig hjälp med köp- och säljprocessen.Överträffade
    förväntningarna.

Genomfört köp- och säljprocessen på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Anders L sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Mölndal
    Sålde Villa via SF, vi är mycket nöjda med en mäklare som inte bara uppfyllde alla förväntningar, utan både var kunnig och gav inte upp i en tid med strypta lånevillkor och en vikande marknad. Efter enträget arbete lyckades försäljningen. Läs mer
  • Ingela E köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Åby
    Köpt en villa.