Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 24 Läs vad Ulrika Larsson

• Sålt en villa. Ulrika har från början gett ett stabilt intryck. Hon har visat genuint intresse och är kompetent inom sitt område. Hon har alltid ställt upp och återkopplat till mig, även på tider utanför kontorstid och på semestern. Ulrika har införlivat mina förväntningar på en mäklare och jag skulle varmt rekommendera henne för någon som ska sälja sin bostad.
    Bengt F sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2020-08-02
    • 144.0 m²
    • Lindome
    2020-08-02
  • Ulrika har skött uppdraget bra och har haft bra känsla för att bedöma kunderna.
    Örjan J sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2020-06-14
    • 149.0 m²
    • Hulelyckan
    2020-06-14
  • Vi sålde vårt hus men hjälp av Ulrika Larsson. Hon kändes kunnig, trygg och pålitlig. Ulrika återkopplade och fanns till hands för frågor och funderingar även på dygnets udda tider. Vid ny försäljning skulle vi inte tveka att anlita henne igen.
    Eliana B sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2020-02-05
    • 193.0 m²
    • Lindome
    2020-02-05
  • Ulrika har hjälpt oss sälja vårt hus på Fredsgatan 10 i Mölndal. Vi är väldigt nöjda med hennes professionella och samtidigt trevliga sätt. Rekommenderar henne gärna.
    Per Ö sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2020-01-23
    • 122.0 m²
    2020-01-23
  • Köpt en nyproducerad lägenhet. Ulrika var trevlig och tillmötesgående.
    Willhelm B köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2020-01-03
    • 3:a
    • 79.0 m²
    • Broslätt
    2020-01-03
  • Jag har själv inte träffat Ulrika utan en av hennes kollegor men jag har bara haft positiva erfarenheter. Jag har köpt en nyproducerad lägenhet.
    Johanna L köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2019-11-15
    • 3:a
    • 79.0 m²
    • Centrum
    2019-11-15
  • Äldre villa 206 kvm + 106 kvm källare + uppvärmt dubbelgarage. Dalgångsgatan 29 i Mölndal. Mäklaren gav från början ett kunnigt intryck och första besökets kommentarer samt slutpris stämde när allt var klart. Förväntningarna stämde. Mäklaren själv upplevde att det drog ut på tiden med bud men jag såg det som normalt med tanke på summan det rörde sig om. Allt höll sig inom den ramen jag hade föreställt mig och vi rekommenderade mäklaren till vänner som lyckades sälja snabbt till en av våra spekulanter som drog sig ur på slutet.
    Anders T sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2019-10-24
    • 206.0 m²
    2019-10-24
  • Sålt villa 2018. Proffsigt. Fuktig på att sätta rätt pris på bostaden.
    Nilufar S sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2019-10-18
    • 206.0 m²
    2019-10-18
  • Köp av lägenhet och försäljning av villa. På ett trevligt, engagerande och förtroendeingivande sätt. Proffsig hjälp med köp- och säljprocessen.Överträffade förväntningarna. Genomfört köp- och säljprocessen på ett utmärkt sätt.
    Eivor V sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • 92.0 m²
    • Kyrkängen
    2019-10-17
  • Sålde Villa via SF, vi är mycket nöjda med en mäklare som inte bara uppfyllde alla förväntningar, utan både var kunnig och gav inte upp i en tid med strypta lånevillkor och en vikande marknad. Efter enträget arbete lyckades försäljningen.
    Anders L sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • 145.0 m²
    • Mölndal