Heléne Gometz

Heléne Gometz

Heléne Gometz är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Heléne Gometz har varit registrerad mäklare sedan 2006-02. Heléne Gometz har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.8. Heléne Gometz har haft 6 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

20 omdömen om Heléne Gometz

Sedan starten hos Reco 2021
Christoffer H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Vi är jättenöjda med processen. Helene har alltid lyssnat och varit nära i dialogen. Samtidigt har hon gett oss det andrum som behövs i försäljningsprocessen. En bra känsla och respekfull under hela processen. Väldigt driven och resultatorienterad i slutet när allt var i skarpt läge. Tack Helene för hjälpen vi fått av dig!

Heléne L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Trevlig, lyhörd, tillmötesgående och kunnig. Det kändes tryggt för oss att göra ett sånt viktigt köp av lägenhet med Helene som mäklare.

Alexander J
Köpte sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Lindome

Helene är supertrevlig att ha att göra med. Bra och proffsigt bemötande. Har taktkänsla och ligger inte allt för på men tillräckligt. Hon har bra koll på det mesta, det hon inte kan svara på tar hon reda på och återkommer, vilket vi uppskattade.

Anne-Lie L
Sålde sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Lindome

Inger förtroende. Engagerad och driver processen framåt på ett bra sätt.

Pia R
Kållered

Allt fungerade utmärkt och Helen höll oss informerade hela tiden.

Heli S
Mölndal

Hon är en mycket trevlig och duktig mäklare som är lätt att samarbeta med. Hon är drivande och har varit lyhörd för våra önskemål. Vi kan varmt rekommendera henne. Heli och Lennart Forsberg

Karin H
Mölndal

Kunnig, kompetent och lyhörd. Ett mycket tryggt val. Rekommenderas varmt!

Helena H
Kållered

Proffsigt bemötande, kompetent och lugn!

Investment Ab Roynat K
Sålde sin bostad med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Centrum

Helene Gometz har tagit sig an försäljningsuppdraget av vår BRF-lokal på ett mycket professionellt. Helene arbetade snabbt och effektivt och hela processen tog enbart ca tre veckor och vi fick betalt enligt utropspris som vi är nöjda med och som uppenbarligen även marknaden uppfattade som ett korrekt pris. Christina Kollberg

Maria F
Lindome

Trevlig och tillmötesgående. Var engagerad i hela processen.