Sarah Westerlind

Sarah Westerlind

Sarah Westerlind är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Sarah Westerlind har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Sarah Westerlind har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.9. Sarah Westerlind har haft 17 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 25 Läs vad Sarah Westerlind

2021-09-18
    Sarah har varit vänlig, tillgänglig och professionell genom hela processen när vi köpte vårt hus. De senaste åren har vi träffat många mäklare som har känts långtifrån lika genuina. Vi har varit väldigt nöjda med Sarah på alla vis. Såklart hoppas vi att vi ska trivas och inte behöva sälja, men om det skulle bli aktuellt så kan vi absolut tänka oss att anlita Sarah.
    Tack Matilda för fina ord. Hoppas och tror verkligen ni ska trivas i huset! Sarah Westerlind
    2021-07-19
    Grym mäklare ! Man bemöts verkligen av en professionell mäklare som får dig att känna dig trygg och lugn inför en affär , hade mer än gärna gjort mer köp och sälj affärer med Sarah .
    Tack Mahmoud för fina ord. Tror detta blir toppen för er! Välkomna till Mölndal! Sarah Westerlind
    2021-07-19
    Sarah Westerlind har hjälpt oss att sälja vårt hus till ”rätt” köpare.
    Hon har varit pålitlig, uppriktig och nåbar och vi upplever att vi fått stort förtroende för henne.
    Om någon i vårt närområde skall sälja.kommer vi att rekommendera henne.
    Tack för fin feedback Ingrid. Stort lycka till i Borås! Sarah Westerlind
    2021-07-07
    Mycket bra hjälp vid försäljning - effektivt, tydlig kommunikation, kunnigt och bra råd.
    Tack Stefan. Glad det blev så bra! Sarah Westerlind
    2021-06-29
    Mäklaren Sarah Westerlind är en vänlig och trevlig person och bemötte oss väl.
    Men med tanke på den stora efterfrågan och det låga utbudet av villor hade vi väntat oss en viss budgivning som emellertid uteblev.
    Vi hade alltså väntat oss ett högre försäljningspris, men att det inte blev så berodde på mäklarens insats har vi svårt att bedöma.
    Tack Lars för din feedback. Jag hoppas ni trots försiktigare budgivning är nöjda och önskar er lycka till i Kungsbacka. Sarah Westerlind
    2021-06-28
    Sarah håller en uppdaterad med relevant information och det känns tryggt att ta fastighetsaffären via henne.
    Kul att få hjälpa dig och Stefan till en smidig affär! Sarah Westerlind
    2021-06-26
    Sarah är supertrevlig, engagerad och lätt att komma i kontakt med dag liksom kvällstid. Försäljningen av vår villa var väldigt smidig. Sarah gjorde ett utmärkt jobb!
    Tack Julia. Spännande med era fortsatta äventyr i Lindome! Sarah Westerlind
  • Anna-carin B
    skrev om Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-06-23
    Tillmötesgående, inlyssnande och professionell.
    Tack Anna-Carin. Är säker på att ni kommer stortrivas! Sarah Westerlind
    2021-06-21
    Hög grad av professionalitet, seriositet men också personlighet och hjärtlighet. Mycket bra intryck!
    Tack Erik för fint omdöme. Lycka till med flytt och allt sen! Sarah Westerlind
    2021-05-12
    Vi har sålt en villa. Bemötandet var mycket trevligt. Sara inger förtroende då hon är informativ, intresserad och inkännande utan att vara påträngande.
    Som mäklare uppfattar jag Sara som proffsig och erfaren. Det har känts tryggt att ha Sara som mäklare.
    Tack Anette! Lycka till i nya lägenheten! Sarah Westerlind