Sarah Westerlind är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Sarah Westerlind har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Sarah Westerlind har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.9. Sarah Westerlind har haft 21 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 51 Läs vad Sarah Westerlind

• köpte sitt hus med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-09-13 Verifierad kund
    Sarah är mycket lugn och förtroendegivande. Hon är också påläst och proffessionell. Jag rekommenderar henne varmt.
    Tack snälla Kerstin. Är så glad för din skull! Sarah Westerlind
  • sålde sitt hus med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-09-03 Verifierad kund
    Sarah är fantastisk!
    Kunnig, lyhörd och lätt att ha att göra med.
    Hon har ett stort engagemang och gör det lilla extra för kunden. Kan varmt rekommendera henne som mäklare!
    Tack Camilla för fina ord. Det har verkligen varit ett nöje att få hjälpa dig. Är så glad att allt klaffade så bra för dig. . Sarah Westerlind
  • sålde en tomt med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-07-19 Verifierad kund
    Korrekt, saklig, mycket kunnig, trygg och ödmjuk.
    Tack Mariette! Vi hörs snart igen!! Sarah Westerlind
  • köpte en tomt med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-07-19 Verifierad kund
    Lugn och trygg mäklare som hanterade budgivning på ett rättvist och bra sätt!
    2022-07-14 Verifierad kund
    Professionell, tillmötesgående, engagerad
    Tack. Önskar er all lycka i Danmark!! Sarah Westerlind
    • Hällingsjö
    2022-06-30 Verifierad kund
    Hon är mycket duktig , trevligt och klarar bra försäljning av min bostad .
    Tack Klaudija.
    Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet!
    • Kållered
    2022-06-26 Verifierad kund
    Sarah var fantastisk från början till slut.
    Väldigt serviceminded och vänlig i sitt sätt.
    Jag kan bara vara tacksam att vi hade turen att få S som hjälp vid vår försäljning.
    Tack för fin feedback. Det har varit så roligt att få hjälpa er! Sarah Westerlind
    • Kållered
    2022-06-25 Verifierad kund
    Sarah har ett engagemang utöver det vanliga. Hennes kunskap och erfarenhet har varit helt avgörande i vår försäljning. Hon lotsade oss fram på ett mycket proffesionellt sätt. Jag kan varmt rekommendera henne som din mäklare.
    Tack Linda. Ert hus var en fröjd att få hjälpa till med! Vet att ni kommer bli så nöjda i Särö! Sarah Westerlind
    2022-05-22 Verifierad kund
    Sarah var en av huvudnycklarna till att försäljningen av vårat hus blev så lyckad. Hon är väldigt engagerad, kunnig och lyhörd. Skulle vi sälja igen är det ingen tvekan om att det blir Sarah som vi kontaktar först.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Sarah är fantastisk! Hon är lugn, noggrann, hyser stor omsorg om både köpare och säljare och hjälpte oss till ett väldigt fint avslut. Hon vet hur man pratar med många olika typer av människor och når fram till dem utan att låta som en stereotypisk säljare. Jag rekommenderar henne väldigt varmt och kommer göra det till alla som frågar efter en mäklare i Mölndalstrakten.
    Tack Paulina. Det har verkligen varit ett nöje att få vara med på er resa och ert fantastiska projekt!! Nu håller vi tummarna att drömmen om oändligt med odlingslådor blir verklighet snart! Sarah Westerlind