Läs vad 8 Läs vad Sarah Westerlind

• 2020-12-31
    Sålt villa.
    Mitt möte med Sarah var omgående förtroendeingivande. Sarahs bemötande, proffessionalitet och förmåga till lyhördhet, mycket bra.
    Pernilla G
    Pernilla G
    • 114.0 m²
    • Mölndal
    sålde sitt hus med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
  • 2020-12-20
    Trevligt, proffsigt,hjälpsamt bemötandet.
    Dot J
    • 112.0 m²
    • Lindome
    Tack Dot! Hoppas ni ska trivas i nya lägenheten!

• 2020-12-20
    Trevligt, proffsigt och hjälpsamt bemötande.
    Kenth J
    • 112.0 m²
    • Lindome
    Tack Kenth. Så roligt att få vara med och hjälpa er med försäljningen.

• 2020-11-04
    Sålt Hus, bra bemötande, levde upp till våra förväntningar
    Ulf S
    • 138.0 m²
    • Åby
    Tack Ulf! Glad att det gick så bra.

• 2020-09-18
    Sarah has made the process of selling our house extremely easy. From the day we first met, she has been very proactive, easy to talk to and helpful in explaining the process. She has also come up with very good suggestions in terms of when and how to place the house on the website and she has worked behind the scene to secure very good buyers for us. I would definitely recommend Sarah.
    Francesca D
    • 117.0 m²
    • Lindome
    Thanks Francesca! I wish you good luck on your future endeavours in Europe!

• 2020-09-16
    Har både köpt och sålt hus av Sarah och har bara gott att säga.
    Marie A
    • 117.0 m²
    • Lindome
    köpte sitt hus med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Tack Marie! Det har varit så trevligt att få hjälpa dig och Olle med husletandet!

• 2020-09-06
    God struktur och god kompetens. Mycket tillmötesgående. Driver processen på ett kontrollerat och lyhört sätt.
    Jan-fredrik S
    • 156.0 m²
    • Bölet- Hallen
    Tack för gott samarbete Fredrik. Att få vara med och sälja ert fantastiska hus har varit så roligt. //Sarah

• 2020-09-03
    Vi köpte nyligen villa för första gången med hjälp av vår mäklare Sarah Westerlind.
    Under bostadsvisningen och budgivningen blev vi bemötta på ett professionellt sätt av Sarah . Hon var duktig i tal och agerande.
    Totalt sätt är vi jättenöjda med Sarahs insats och är glada att ha henne som vår mäklare.
    Henrik M
    • 156.0 m²
    • Bölet- Hallen
    Tack för din fina feedback Henrik. Jag hoppas så ni skall trivas. Vi ses på tillträdet! MVH Sarah Westerlind