Sofia Oscander

Sofia Oscander

Sofia Oscander är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Sofia Oscander har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Sofia Oscander har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 103 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Oscander har haft 13 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

103 omdömen om Sofia Oscander

Sedan starten hos Reco 2017
Robin M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Bra och trevligt bemötande

Maria W
Mölndal

Är riktigt nöjd med Sofia som mäklare. Hon va alltid tillmötesgående och proffsig med härlig energi. Hon fanns där för alla mina frågor innan, under och efter försäljningen. Kan varmt rekommendera Sofia!

Anna L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Är supernöjd med Sofia som mäklare! Allt sköttes proffsigt och informativt, rekommenderar henne starkt ifall ni ska välja mäklare!

Evalena P
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Mycket trevlig och kunnig. Bra bemötande och lättillgänglig när jag sökte henne. Allt är bra och proffsigt skött.

Karvan S
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Tillgänglig, proffsig, trevlig och framför allt härlig!

Rebecca Ö
Kållered

Otroligt professionell och tillmötesgående! Kan varmt rekommendera Sofia!

Henric W
Kållered

Lätt att få tag på och var väldans kommunikativ 🙏🏻

Lindha S
Helenevik - Rådasjön

Jag upplever Sofia som en mycket kunnig mäklare,hjälpsam,empatisk och lyhörd. Är mycket nöjd med hennes arbete.

Merita E
Kållered

Mycket trevlig och samtidigt professionellt kunnig. Rekommenderar henne starkt

Anna-Karin E
Lindome

Fantastiskt mäklare som gör det lilla extra! Så förstående i min situation. Inte bara ett hus vilket som helst jag sålde