Läs vad 43 Läs vad Sofia Oscander

• 2021-01-24
    Sålde en villa i Kållered , bra bemötande .
    Bra kommunikation med oss säljare hela tiden under processen .
    Sofia är väldigt glad och positiv , bra på det hon gör .
    Linda N
    • 130.0 m²
    • Kållered
    sålde sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
  • 2021-01-14
    Sofia Oscander har under hela försäljningsprocessen av vårt hus varit tydlig, kommunikativ, enkel, kunnig och hjälpsam. Rakt igenom professionell. Du överträffade våra förväntningar. Tusen tack Sofia :-)

Daniel & Sara
    Daniel B
    • 103.0 m²
  • 2021-01-10
    Sålt en mindre villa i Lindome.
    Vi upplever att Sofia varit mån om att både vi som säljare och köparna är nöjda, vilket känns toppen.
    Irene L
    • 55.0 m²
  • 2021-01-08
    Vi köpte ett hus som Sofia förmedlade. Vi upplevde kontakten som väldigt professionell och att hon arbetade för att affären skulle bli bra för både säljare och köpare. Hon återkopplade snabbt på frågor, var noggrann i beskrivningar och var väldigt kunnig inom både byggnation, hus och juridik. Hon var lyhörd och uppmärksam vilket gjorde att vi väldigt snabbt fick förtroende för henne vilket skapade trygghet för oss.
    Therése B
    • 55.0 m²
    • Lindome
    köpte sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
  • 2020-12-21
    Sofia åttog sig uppdraget att sälja vår villa och skötte hela processen med den Äran!
    Från uppdragsavtal till köpekontrakt med rekordpris i området tog två veckor...
    Sofia är en mkt effektiv, engagerad och proferssionell yrkeskvinna samt en vägledande mäklare som vi helt litade på från Dag-1.
  • 2020-11-06
    Sofia har hjälper mig sälja mitt radhus i Mölndal påsett smidigt och enkelt sätt. Hon ah varit noggrann och hela tiden beskrivit förloppet och vad som behövde hända och när det skulle ske.

Allt har förlupit väldigt smidigt.
    Britta S
    • 94.0 m²
    • Mölndal
    Tack för ett gott samarbete Britta, vi ses på tillträdet!

• 2020-11-04
    Köpte ett radhus via Sofia.
    Från första kontakten blev vi väl omhändertagna av henne och fick svar på alla våra frågor på ett superproffsigt sätt.
    Alla våra förväntningar uppfylldes, vilket kändes väldigt tryggt!

Jag och min sambo kan starkt rekommendera Sofia Oscander som mäklare!
    Iman R
    • 94.0 m²
    • Mölndal
    Tack Iman och Ena, grattis till ert husköp! Vi ses på tillträdet :)

• 2020-10-23
    Vi har solgt en bostad med hjälp av Sofia och Svensk Fastighetsförmedling.

Förutom att hon har hanterat säljprocessen på ett utmärkt sätt, har hon levererat en tjänst som överträffat våra förväntningar vad gäller information, kommunikation, rådgivning och inte minst hanterandet av budgivningen.

Vi kan absolut rekommendera Sofia som en av de bästa mäklare på marknaden!
    Ahtesham V
    • 128.0 m²
    • Lindome
    Varit ett nöje att samarbeta med er, tack för era ord! Vi ses på tillträdet :)

• 2020-10-22
    Vi kan verkligen rekommendera Sofia Oscander på Svensk Fastighetsförmedling. Vi träffade flera olika mäklare innan vi bestämde oss och Sofia stack ut med sitt sätt att presentera deras upplägg och har under hela processen varit väldigt professionell, tillmötesgående, rådgivande och hållit oss uppdaterade med all information och vad som händer.
    Vi tackar Sofia för en väldigt bra försäljning och för hennes sätt att bemöta oss som säljare och köpare.
    Vår försäljning var en villa i Lindome.

Janne och Helena Söderholm
    Jan-olof S
    • 130.0 m²
    • Lindome
    Tack för fina ord! Och återigen tack för förtroendet och lycka till i er nya bostad, så hörs vi igen närmre tillträdet! :)

• 2020-10-03
    Jag har köpt ett enplanshus.
    Mycket vänlig, trevlig, kunnig, tillmötesgående och omtänksam mäklare.
    Inger Birgitta R
    • 135.0 m²
    • Kållered
    Tack så mycket. Lycka till i nya huset :) Vi ses på tillträdet!