Sofia Oscander
Aktiv på Reco.se sedan 2017-12-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 28 Läs vad Sofia Oscander

• Liáne E sålde sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-07-08

Kållered
    Sålt en villa för ett dödsbos räkning. Fick snabbt och lätt hjälp och många god råd om hur vi skulle gå till väga. Sofia höll tät kontakt och diskuterade alla frågor med mig. Jag behövde bara bistå med den information och de uppgifter jag kände till, resten ordnade Sofia t ex alla fullmakter. Hon gav alternativ till hur vi kunde göra och vad som är brukligt. Sofia arbetade snabbt och effektivt utan att jäkta på. Det kändes verkligen bra att lämna uppdraget till Sofia. Kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Sofia Oscander i synnerhet. Läs mer
  • Sylvia E sålde sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-10-21

Mölndal
    Vi har sålt vårt hus och fått hjälp av Sofia. Vi är mycket nöjda med hur hon skött vår försäljning.
    Hon har snabbt och professionellt återkopplat på alla våra frågor. Hon har varit ett bra stöd hela vägen.
    Stort tack. Läs mer
  • David L köpte sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-10-17

Lindome
    Vi köpte vår villa genom Sofia.
    Mycket kunnig och proffsigt bemötande. Förtroendeingivande och hjälpsam! Läs mer
  • Markus T köpte sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-10-17

Köpt bostad.
    Sofia var mycket trevlig & hjälpsam. Alltid tillgänglig. Mycket flexibel. Vi är oerhört nöjda med Sofia Läs mer
  • Daniel W köpte sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Mölndal
    Vi köpte en villa med Sofia som mäklare. Vi fick ett väldigt bra bemötande och hon var proffsig genom hela processen. Läs mer
  • Sara S köpte sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Lindome
    Vi köpte en villa och Sofia var noggrann och gick i lugn och ro igenom besiktningsprotokollet med oss, vilket vi uppskattade mycket. Hon var alltid trevlig och tillmötesgående i kontakterna med oss. Läs mer
  • Daniel T köpte sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Mölndal
    Köpte hus och fick ett bra första intryck. Väldigt trevlig och social. Läs mer
  • Aras Ghareba G sålde sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Mölndal
    Sofia Oscander sålde mitt hus(parhus).
    En mycket trevlig arbetsam Tjej.
    Hjälpte mig med allt vad jag behövde råd.
    Det blev lite problem på slutet med min före detta make men Sofia hjälpte till att lösa det med.
    Vi är jätte nöjda varmt rekommenderar henne. Läs mer
  • Alexandra L köpte sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Mölndal
    Tråkigt att hon ringde och sa att om vi höjde vårt bud skulle säljaren skriva kontrakt med oss, och så hade vi en bokad tid för kontraktsskrivning och så kom det in fler bud efter som höjde slutpriset Läs mer
  • Fred E sålde sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-07-10

Mölndal
    Sålt villa efter 32 års boende på samma adress.
    Bemötandet både proffsigt och kompetent, lugnt och balanserat.
    Mycket fokuserad och balanserad i dialog med kund.
    Väl påläst om vad de som säljbolag har att erbjuda, och där med ger de korrekta och sakliga svaren vid undran från kund.
    Väl bevandrad med vad marknadspriserna skall ligga på och där med kunna ge en korrekt prisbild till kund.
    Se möjligheten med prisbild som ligger över kunds förväntan och där med på ett proffsigt sätt kunna få ut det av köparen.
    Ser totalansvar som mäklare vid försäljning för kunds räkning. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Jonathan Jacobsson