Jonathan Jacobsson

Jonathan Jacobsson

4.8 i betyg av 127 omdömen

Jonathan Jacobsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Jonathan Jacobsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 127 omdömen sedan 2018-02-17. Jonathan Jacobsson har haft 37 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 127 Läs vad Jonathan Jacobsson

• ...................................👍
    Niklas G köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2020-10-17
    • 4:a
    • 89.0 m²
    2020-10-17
  • Kan rekommenderas. Bra och sakligt bemötande. Bra genomfört.
    Klas E sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2020-10-15
    • 4:a
    • 89.0 m²
    2020-10-15
  • köpte en lägenhet. fick en fantastisk visning där han tog sig tid att verkligen svara på alla frågor.
    Mikael W köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2020-10-09
    • 50.3 m²
    2020-10-09
  • Hej! Jag har köpt en lägenhet där Jonathan varit mäklare. Han arbetade på ett inkluderande sätt mot oss potentiella köpare. Mycket professionellt! Med ett lättsamt, men ändå artigt förhållningssätt. Allt annat än att anlita Jonathan till försäljning av min nuvarande lägenhet vore dumt. Så det gjorde jag givetvis 🤗
    Pernilla Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • 57.5 m²
    2020-10-08
  • Sålde en lägenhet via Läge +. Väldigt professionell mäklare med god kunskap och trevligt bemötande. God kontakt och ständig uppdatering om vad som händer hela tiden under processen. Tack för ett gott samarbete!
    Alexander J sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • 50.3 m²
    2020-10-08
  • Vi sålde vår bostadsrätt snabbt och smidigt med hjälp av Jonathan! Han lade verkligen ner tid och energi på att hitta rätt köpare för att allt skulle bli så bra som möjligt! Trevligaste och mest genuina mäklaren jag träffat.
    Sara S
    Sara S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2020-10-07
    • 57.5 m²
    2020-10-07
  • Jonathan hjälpte oss att sälja en 1:a i Mölndal. Vi behövde bra service på plats eftersom vi bor i Stockholm. Jonathan var mycket lyhörd för våra behov och skötte försäljningsuppdraget på ett utmärkt sätt. Under processen uppdaterade Jonathan oss löpande på vad som hände och var lösningsorienterad när papper skulle signeras mm. Jonathan hanterade uppdraget på ett proffsigt sätt och ingav ett stort förtroende. Lägenheten blev såld efter första visningen.
    Michael T sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2020-09-29
    • 1:a
    • 21.0 m²
    • Bosgården
    2020-09-29
  • Köpt lägenhet i Mölndal. Tillgänglig och ärlig vid visning. Påläst om lägenheten om kunde svara på de frågor som jag ställde.
    Sofia A köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2020-09-28
    • 1.5:a
    • 41.0 m²
    • Åby
    2020-09-28
  • Jonathan hjälpte mig med försäljning av min 1,5 rum, 41kvm. Han kom och värderade lägenheten för ca. 2 år sedan och vi pratade lite om min planer för den. Sedan när det väl var dax att sälja tog jag kontakt med honom och fick snabbt svar och vi tog ett planeringsmöte där jag berättade mina förväntningar som han också levde upp till och lite där till. Kommer garanterat att rekommendera Jonathan och Svensk Fastighetsförmedling. Sammanfattning: Utmärkt rätt igenom. Mvh Niklas
    Niklas A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2020-09-20
    • 1.5:a
    • 41.0 m²
    • Åby
    2020-09-20
  • Han var bra tillgänglig och proffsig.
    Fadi H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2020-09-15
    • 1:a