Jonathan Jacobsson

Jonathan Jacobsson

Jonathan Jacobsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Jonathan Jacobsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Jonathan Jacobsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 390 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonathan Jacobsson har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

390 omdömen om Jonathan Jacobsson

Sedan starten hos Reco 2018
Lisbeth L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Lindome

Från första början fick jag ett stort förtroende för Jonathan. Han var vänlig och engagerande på ett väldigt proffsigt sätt! Jonathan höll kontinuerlig kontakt med mig och kom med bra förslag samtidigt som han frågade mig hur jag ville göra. En stor eloge till Jonathan från mig! Mvh Lisbeth Landgran

Kristian S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Jonathan är en kanonmäklare och har verkligen arbetat outtröttligt med att få sålt vår lägenhet, vilket har gått väldigt bra. Förutom att han alltid har varit tillgänglig så är han en trevligt och tillmötesgående människa, med god humor! Väldigt bra i padel också 👍

Johan W
Mölndal

Duktig och trevlig mäklare som vi valde då vi fick en bra kontakt redan när vi köpte vår lägenhet. Är väldigt kunnig på området där vi bor samt kan mycket om vår bostadsrättsförening vilket är ett stort plus. Jobbade på bra för att få sålt vår lägenhet på förhand. Rekommenderas varmt!

Niklas A
Mölndal

Bra bemött, tyvärr blev det inte ett utfall som jag hade hoppats på men de beror på marknad och inte mäklare. Hade önskat lite mer återkoppling det är allt. styling för 24000 tycker jag är alldeles för dyrt. Så där hade jag nog försökt byta sommarbetspartner eller något vad gäller styling.

Tindra L
Mölndal

Jag tyckte att Jonathan var en mycket genuin och skicklig mäklare. Man som köpare kände sig bra bemött och som att man var i trygga händer. Samtidigt som han var noggrann med att säljaren skulle bli nöjd också

Niklas A
Kållered

Jonathan är alltid supertrevlig, intresserad och har i min erfarenhet alltid varit mån om att vi ska bli nöjda och hållit oss uppdaterade längst hela processen. Man har alltid känt sig trygg med honom som mäklare!

Alexander V
Kållered

Vi hade inga förväntningar då de va första gången som vi köpte något så har ingen erfarenhet av mäklare sen tidigare men både jag och min sambo kände oss trygga och säkra med Jonathan som svarade på alla frågor vi hade hur dumma dem än må vara. Han förklarade hur vi skulle gå tillväga med olika moment i själva processen som hjälpte oss mycket. Vi är jätte nöjda 👍

Adam H
Mölndal

Jonathan i sig är en fantastisk mäklare som är väldigt jordnära och lyssnar på ens behov. Tyvärr tycker vi att både styling och fotografering hade mer att önska. Därav inte högsta betyg. MEN vi rekommenderar starkt Jonathan som mäklare.

Alexander D
Mölndal

Enkel och lätt att prata med, allmänt glad!

Felicia E
Mölndal

Fungerat toppen och varit mycket till hjälp!:)