Läs vad 74 Läs vad Anders Lundgren

• 2020-11-30
    Har just sålt min villa genom Anders. En smidig affär. Anders gav redan vid första mötet ett mycket gott intryck som han har levt upp till under processens gång. Mina förväntningar, som delvis byggde på referenser från Anders tidigare försäljningar i grannskapet, uppfylldes med råge. Anders kan tveklöst rekommenderas , så också hans kollegor hos Svensk Fastighets-
    förmedling i Mölndal som sålt en bostadsrätt till mig. Praktiskt med samma mäkleri för båda affärerna.
    Bengt Ji
    Bengt J
    Bengt J
    • 130.0 m²
    • Kållered
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Stort tack Bengt! Roligt att kunna leva upp till förväntningarna! Hoppas att du kommer att trivas i lägenheten!

• 2020-11-27
    Straight forward, easy to communicate with, and he seriously addressed our concerns!
    Joachim F
    • 119.0 m²
    • Mölndal
    köpte sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    Thank you! Good luck with your construction project!

• 2020-11-27
    We have bought a detached villa with a basement. It needs som work but it is in a good location.

The broker was very helpful and supportive through the whole process.

He translated all documents into English so we were aware of all the legalities and how the process would go.
    Laura M
    • 130.0 m²
    • Kållered
    Many thanks for the review and congratulations on the purchase of a very nice house. I think you will enjoy it. Good thing you do not have to move that far

• 2020-11-19
    Sålt ett renoveringsobjekt. Första intrycket var trevligt, gav ett seriöst intryck, men det som avgjorde att jag valde Anders var hans engagemang och såg så mycket möjligheter.
    Monica H
    • 142.0 m²
    • Mölndal
    Tack Monica för det fina betyget och att jag fick förtroendet att hjälpa till med detta fantastiska hus!

• 2020-11-18
    Vi köpte vår villa via Anders. Det var inte en enkel affär. Utdragen budgivning, dödsbo med många arvingar och alla möjliga sorters fullmakter. Trots detta skötte Anders det hela utmärkt från första kontakt till överlämning av nycklar. Kan bara rekommendera Anders , väldigt professionell!
    Emelie B
    • 142.0 m²
    • Mölndal
    Tack, ja det var en spännande försäljning. Lycka till med renoveringen!

• 2020-11-17
    Vi har sålt vår fastighet och fått den bäst hjälp och stöttning man kan önska. Allt har gått snabbt och smidigt och processen har förklarats för mig och min fru på ett pedagogiskt och sakligt vis.//Tack Anders
    Sven L
    • 164.0 m²
    • Lindome
    Tack Sven! Ja det gick verkligen undan den här gången. Hoppas att ni kommer trivas på gården.

• 2020-11-17
    Vi har sålt en 1och 1/12-plans villa med Anders hjälp. Det har varit superbra! Väldigt proffsigt och har kännts väldigt tryggt och bra! Vi har fått väldigt bra stöd och kloka råd.
    Lena L
    • 164.0 m²
    • Lindome
    Stort tack! Jag hoppas att ni är lika nöjda med ert köp.

• 2020-11-16
    Sålt en villa. Bra bemötande av mäklare.
    Annette S
    • 200.0 m²
    • Kållered
    Tack för betyget och förtroendet!

• 2020-11-16
    Tycker man kan vänta med utvärdering tills affären är likvidavräknad och avslutad.
    Anders var saklig och professionell. Han visade sin plan för hur han tänkt attrahera kunder till vår villa. Denna var tovärdig och byggde inte enbart på kontakter utan även på mer avancerad teknik med koppling till sociala medier. Anders kunde dessutom visa på kunder som kom från utanför komunen.
    Anders ordnade snabbt med andra leverantörer såsom fotograf, Anticimex och en stylingfirma. Snabbt och smidigt.
    Vi är nöjda med honom så här långt.
    Per-olof S
    • 200.0 m²
    • Kållered
    Tack för omdömet! Jag lovar att hålla samma kvalité hela vägen fram i mål

• 2020-11-06
    Vi har sålt ett hus ingående i ett dödsbo, och hade från början inte klart för oss hur vi skulle gå till väga. Efter från första kontakten med Anders så kände vi att han hade full koll på detta. Det var bara att luta sig tillbaka och åka med.
    Anders Lundgren har under hela försäljningsprocessen ständigt överraskat på ett positivt sätt. Han har löpande gett oss information hur har försäljning framskridit samt ständigt varit tillgänglig på mobilen för att svara på frågor.
    Jan Evert K
    • 119.0 m²
    • Mölndal
    Tack Jan! Det har varit en spännande försäljning och jag är glad att jag fick förtroendet att lotsa er igenom den.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte