Anders Lundgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Anders Lundgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.9. Anders Lundgren har haft 8 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 91 Läs vad Anders Lundgren

• sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-06-12 Verifierad kund
    Mycket kunnig och erfaren mäklare. Trevligt bemött där kunden är i focus. Försäljningen genomfördes på ett allt igenom proffsigt sätt.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.

Ett bra jobb, eftersom vi har anlitat Anders vid tidigare
    husförsäljning.

Vi är mycket nöjda.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemötande.

Vi förväntade oss att han skulle göra ett bra jobb efter som vi har
    anlitat honom vid tidigare husförsäljning.

Stort engagemang.
    Tack Håkan! Jag är mycket glad att ni valde att anlita mig ännu en gång. Jag hoppas att ni kommer att trivas lika mycket i Mölnlycke som ni trivts i Kållered! Anders Lundgren
  • Roine N
    • Mölndal
    2022-05-14 Verifierad kund
    Trevligt bemött av en erfaren och mycket kunnig mäklare. Försäljningen genomfördes på ett allt igenom proffsigt sätt.
    Stort tack Roine för at jag ännu en gång fick hjälpa dig med en försäljning Anders Lundgren
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2022-03-15 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig, förtroendeingivande och svarade snabbt på alla våra frågor.
    Tack Marie för det fina omdömet!

Jag tror att huset kommer passa perfekt för er lilla familj!
    2021-11-27 Verifierad kund
    Anders Lundgren är ”vår” mäklare, vi har anlitat honom varje gång vi genomför en bostadsaffär.
    Vi är så nöjda!
    Anders är ärlig, han är engagerande mot oss, det märks tydligt, han är lätt att nå när man behöver det.
    Våra förväntningar har uppfyllts, inräknat tidigare avslut genom åren.
    Stort tack Ove! Jag är mycket glad att få hjälpt er ännu en gång! Nu hoppas jag att ni får klart det nya huset så ni kan ta det lite lugnt ett tag. Anders Lundgren
    2021-11-09 Verifierad kund
    Bra service och alltid tillgänglig.
    Hög kompetens med god kunskap om området, huset och bostadsmarknaden.
    Ordning och reda under hela processen.
    Stort tack för förtroendet! Alltid roligt att bli anlitad att sälja samma hus en gång till! Anders Lundgren
    2021-07-26 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig, mao proffsig!
    Stort tack Maud! Den var en trevlig försäljning och jag hoppas att du skall trivas i lägenheten! Anders Lundgren
    2021-07-12 Verifierad kund
    Mycket korrekt & ordningsam, alltid snabb återkoppling. Kan rekommendera.
    Tack David! Och tack för förtroendet att få förmedla Lindomes kanske charmigaste hus.

Lycka till med det nya renoveringsprojektet i Varberg!
    • Mölndal
    2021-06-24 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande. Snabb återkoppling. Förtroendeingivande. Mkt proffesionell. Bra hjälp vid förhandling och budgivning.
    Kan varmt rekommendera Anders till bekanta
    Tack för att jag ännu en gång fick förtroendet att hjälpa dig med en försäljning! Anders Lundgren