Anders Lundgren
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 39 Läs vad Anders Lundgren

• Ulf S sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-03-23

Mölndal
    Försälning av villa i Mölndal. Tycker Anders skötte detta på ett mycket bra och professionellt sätt. Fick aktuell information hela tiden under det att försälningen pågick. Resultatet blev ungefär vad vi hade förväntat oss. Läs mer
  • Lars P sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-03-22

Försäljning av radhus.

Mycket proffsigt och förtroendegivande bemötande.

Är rätt skeptisk till mäklare i allmänhet.

Anders har skött denna försäljning helt klockrent. Klara direktiv vad vi skulle göra, en bra tidsplan och bra uppdatering under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Jan P
    Jan P sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-03-20

Kållered
    Anders har en mycket god kunskap och fingerspetts känsla till marknaden han jobbar i.
    Ger et solid och mycket seriöst intryck med strukturerad framdrift och ett entusiastiskt driv.
    Vi rekommenderar Anders på det varmaste till kunder som önskar max pris med max professionalitet.

Mvh.

Jan Pettersson Läs mer
  • WALTHER P
    WALTHER P skrev om Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-02-07

Sålde min villa med fem hektar mark med hjälp av Anders. Mycket sakligt och trevligt bemötande. Anders är kunnig, tydlig och snabb. Det är alltid lätt att få kontakt med honom. Jag kan verkligen rekommendera Anders som mäklare. Väldigt nöjd med Svensk Fastighetsförmedling i Mölndal för andra gången - det har varit två lyckade försäljningar (2005 och 2019). Läs mer
  • Christopher C sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-01-22

Sålt ett fler familjs hus . Allt fungerade riktigt bra och Anders
    visade ett professionellt sätt och riktigt bra engagemang genom hela processen. Läs mer
  • Peyman T sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-12-22

Bölet- Hallen
    Köpt vila
    Tydlig, strukturerade och påläst. Läs mer
  • Benny J sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-12-16

Lindome
    Har sålt en villa , Anders tyckte vi var väldigt bra trevlig och lugn
    förklarade allt på ett begripligt sätt .
    Allt fungerade utmärkt har inget att invända på Anders eller
    Fastighetsförmedlingen Mölndal

VI ÄR SUPERNÖJDA MED ALLT

MVH

Berit & Benny Läs mer
  • Savash Z
    Savash Z köpte sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-10-23

Lindome
    Vi köpte huset via honom och vi fick uppfattningen om att han är väldigt professionell och trevlig, kan man inte nå honom så återkommer han. Håller det han lovar och har väldigt mycket erfarenhet. Kan definitivt rekommendera. Läs mer
  • Sofie H köpte sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-10-22

Lindome
    Vi köpte vårt hus genom Anders.
    Han har varit proffsig, trevlig och alltid villig att bistå oss, även flera månader efter köpet genomfördes. Inget har varit för besvärligt för honom eller hans team.
    Säljaren verkade ha en likadan upplevelse.
    Jag skulle varmt rekommendera honom oavsett om man tänker köpa eller sälja. Läs mer
  • Sharife P sålde sin stuga med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-10-20

Mölndal
    Mycket bra och professionellt hjälp fick jag av min mäklare som fick sälja mitt hus/ stuga jag skulle rekommendera Anders Lundgren till vänner och bekantar Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Jonathan Jacobsson