Anders Lundgren
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-07
2019-08 - 2020-07

Läs vad 57 Läs vad Anders Lundgren

• Christer K sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-08-03

Proffsigt intryck från början till slut. Rekommenderas! Läs mer
    2020-08-03 Anders L svarar Christer K
    Tack Christer! Det har varit ett rent nöje att arbeta med er, Sarah hälsar och tackar också.
  • Alireza N köpte sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-06-22

Lindome
    Jag köpte en villa och var nöjd med hur köpet gick till . Läs mer
    2020-06-23 Anders L svarar Alireza N
    Härligt att höra, hoppas att ni kommer att trivas!
  • Peter T sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-06-19

Lindome
    Efter 2 misslyckade försäljningsförsök med andra mäklare åren innan, blev det 3.e gången gillt. Resultatet överträffade våra förväntningar med råge.
    Hela processen genomsyrades av proffsighet, täta statusrapporteringar och klara besked, lyckades skapa ett stort intresse för visningen och budgivning därefter.
    Våra starkaste rekommendationer till Anders. Läs mer
    2020-06-23 Anders L svarar Peter T
    Roligt att ni är nöjda. Det var mycket trevligt att få förmedla ert fina hus.
  • Nancy L sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-06-17

Lindome
    Sålt en villa på 167 m2, trevlig,, kunnig, serviceinriktad och engagerad. Återkom alltid på telefon när man sökt honom utan att man fått kontakt. Rekommenderar gärna honom och hans medarbetare till andra. Läs mer
    2020-06-23 Anders L svarar Nancy L
    Ja, det blev en lyckad försäljning. Jag är glad att ni valde att anlita oss igen!
  • Maya S köpte sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-06-17

Lindome
    Vi är köpare. Anders är tydlig, professionell och förtroendegivande. Vi fick svar på våra frågor och funderingar. Det är ungefär så vi förväntar oss att bli bemötta av en mäklare. Läs mer
    2020-06-23 Anders L svarar Maya S
    Tack! Jag tror att ni kommer bli mycket nöjda med ert köp!
  • Nils Sverker S sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-06-15

Kållered
    Vi har sålt en villa. Vi fick ett bra, korrekt och professionellt bemötande. Vi fick under processen bra återkoppling. På ett skickligt sätt skötte Anders processen så vi fick ett pris vi var nöjda med.
    Vi är mycket nöjda Läs mer
    2020-06-23 Anders L svarar Nils Sverker S
    Tack! Det var en spännande försäljning och ett bra avslut.
  • Christer Sven Daniel R sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-06-01

Mölndal
    Anders är glad och trevlig som verkligen
    kan sitt jobb . Jag rekommendera honom
    hjärtligt. Läs mer
    2020-06-23 Anders L svarar Christer Sven Daniel R
    Tack så mycket! Ja, det blev mycket lyckat, jag hoppas att du kommer trivas i lägenheten och inte sakna huset för mycket.
  • Tommy P sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-05-30

Mölndal
    Sålde Vårt hus i Toltorpsdalen. Anders var en av 4 mäklararvode valde bland. Alla kom till vårt hem och gjorde en bedömning för att sedan förklara strategin för försäljning. Anders var sist ut av de 4.
    Hans bedömning och utvärdering var vida överlägsen och hans stora lokalkännedom imponerade på oss. Trots Corona tider var han lugn och saklig och förklarade att det inte var något vi behövde oroa oss med ett hus som vårat och med ett mycket attraktivt läge.
    Anders gedigna kunnande och pondus imponerade på oss så valet var enkelt. Försäljningen gick snabbt och både vi och köparen var mycket nöjda.

Stort tack Anders, vi kommer att rekommendera dig till vänner och bekanta. Läs mer
    2020-06-23 Anders L svarar Tommy P
    Tack, vad glad jag blir, kul att vi får hit några Stockholmare också.
  • Towe S sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-05-29

Sålt hus i toltorpsdalen Mölndal
    Valde mellan 4 olika mäklarfirmor o vi valde Anders o Svensk fastighetsförmedling.
    Mycket lyhörd o positiv till våra tankar till försäljning o korrekt med avtal osv.
    Allt har gått på räls o vi är jättenöjda med allt o vi rekommenderar gärna Anders. Läs mer
    2020-06-23 Anders L svarar Towe S
    Tack för en mycket fin rekommendation, nu får vi se om vi kan hjälpa några av grannarna också.
  • Rickard S köpte sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-05-15

Kållered
    Tydligt och kommunikativ i köp och spekulationsprocessen, samt även under budgivningen.
    Det var uppenbart att Anders kan Kållered och hade tydliga svar på våra frågor ang hus och omgivning.
    Anders svarade även snabbt på övriga frågor efter vi skrivit kontrakt, vilket uppskattas stort. Läs mer
    2020-06-23 Anders L svarar Rickard S
    Tack!
    Visst blev det bra att ni äntligen hittade en bra hus i Kållered!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Jonathan Jacobsson