Anders Lundgren

Anders Lundgren

Anders Lundgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Anders Lundgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.9. Anders Lundgren har haft 24 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 84 Läs vad Anders Lundgren

• sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-07-26
    Kunnig, trevlig, mao proffsig!
    Stort tack Maud! Den var en trevlig försäljning och jag hoppas att du skall trivas i lägenheten! Anders Lundgren
    2021-07-12
    Mycket korrekt & ordningsam, alltid snabb återkoppling. Kan rekommendera.
    Tack David! Och tack för förtroendet att få förmedla Lindomes kanske charmigaste hus. Lycka till med det nya renoveringsprojektet i Varberg! Anders Lundgren
    2021-06-24
    Utmärkt bemötande. Snabb återkoppling. Förtroendeingivande. Mkt proffesionell. Bra hjälp vid förhandling och budgivning.
    Kan varmt rekommendera Anders till bekanta
    Tack för att jag ännu en gång fick förtroendet att hjälpa dig med en försäljning! Anders Lundgren
    2021-06-23
    Anders Lundgren är en väldigt professionell mäklare som vi varmt kan rekommendera för alla som önskar sälja eller köpa ny bostad. Mkt hjälpsam oavsett frågor eller funderingar och lägger ned mkt tid och energi för att kunden ska vara nöjd. Vi kommer fortsätta anlita Anders för framtida projekt.

Melissa & Fredrick
    Stort tack! Skall bli spännande att följa er fortsatta resa! Anders Lundgren
  • sålde sin stuga med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • KÅLLERED
    2021-04-30
    Professionell snabb och hjälpte oss att sälja vårt fritidshus Stort tack till Anders Lundgren!
    Tack Stella för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Anders Lundgren
    2021-03-30
    Vi har fått hjälp att sälja vår villa. Processen började under hösten, med en plan för de olika stegen, fram till försäljning under våren. Vi har fått bra hjälp inför fotografering (utomhus och inomhus), och det var bra fotografer. Också god hjälp och stöttning inför visningen, och i funderingar kring "visningar på förhand". Under visningen tog en kollega över, och det upplevde vi som professionellt och ett gott samarbete. Vår mäklare höll kontakt med oss, och vi var helt trygga. Under budgivningen var kontakten föredömlig.
    Vi har upplevt ett lyhört och vänligt bemötande i denna process som inte är enkel. Dessutom professionella samarbetspartners. Allt sammantaget har lotsat oss igenom denna omställning i livet, och vi är tacksamma och glada för resultatet. Bra jobbat! Tack från oss!
    Tack Petra! Ja det var tråkigt att jag blev sjuk precis innan visning så även jag är tacksam för att jag har så professionella medarbetare som kunde täcka upp. Roligt att ni är nöjda och jag hoppas att ni kommer trivas i lägenhet och inte sakna trädgården för mycket. Anders Lundgren
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-03-05
    Vi har köpt en villa
    vi blev bemötta mycket bra och fick direkt en bild av att Anders är både seriös och lättsam.
    Som köpare kändes det mycket tryggt att Anders hanterade affären.
    Tack Emil! Jag är övertygad om att ni har gjort ett mycket bra köp och att ni kommer att trivas i detta fantastiskt fina hus Anders Lundgren
    2021-02-24
    Vi köpte ett hus med hjälp av Anders. Vi tyckte Anders gjorde allt vi förväntat oss och har alltid svarat så fort han kan. Inget att klaga på!
    Tack för det fina betyget! Tråkigt att ni lämnar Mölndal och Kållered, men lycka till i Kungsbacka :-) Anders Lundgren
    2021-01-30
    As off-the-boat Americans buying our first home in Sweden, we found Anders to be warm and approachable, knowledgable about the property and, most important to us, patient with our questions and concerns. He also has a good sense of humor (while maintaining his professionalism).
    Thanks a lot! I think you will really enjoy living in this magnificent house. I am 100% sure your needy cat will love it as well ;-) Anders Lundgren
    2021-01-29
    Klar och tydlig Känns kunnig och avsvarsfull Sålt hus i Mölndal
    Med vänlig hälsning,
    Marita Aronson
    Tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att förmedla ditt fantastiska hus! Anders Lundgren