Mäklare Halland Kungsbacka Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka Camilla Möllerström
Camilla Möllerström
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 40 Läs vad Camilla Möllerström

• Amanda W skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-07-12

Vi sålde vår villa som ligger i Onsala. Vi träffade camilla på en visning och tyckte hon var perfekt för att sälja vårt hus, där och då sa vi att hon gärna får sälja vår bostad. Hon är intressant och lägger fokus på rätt saker när man kommer som spekulant. Hon återkopplade alltid och kändes alltid väldigt bra att prata med henne. Hon fanns tillgänglig för oss hela tiden. 10/10 får hon av oss & vi kommer använda oss av henne nästa gång om vi säljer i framtiden. Mvh en riktigt nöjd familj i Onsala. Läs mer
  • Yasmine H
    Yasmine H skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-07-02

Camilla Möllerström sålde vår fars hus. Hon är mycket professionell, återkopplar snabbt och gör det där ”lilla extra” för att alla skall känna sig sedda och hörda.

Hennes mellannamn: TRYGGHET
    Hon är helt enkelt exceptionell! Läs mer
  • Christél B skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-07-02

Camilla Möllerström, sålde vår villa. Mäklaren är jätteduktig på återkoppling, informativ, snabb.
    Hon är något utöver det vanliga. Över alla mina förväntningar. Läs mer
  • Erik L skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-07-01

Smidig och professionell process vid husköpet! Mycket gott bemötande, samt snabb och effektiv kontakt. Läs mer
  • PÉTER V skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-05-18

Vi köpte ett hus av Camilla. Väldigt professionell, trevligt och hjälpsam. Jag rekommenderar verkligen henne! Läs mer
  • Therese R
    Therese R skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-05-05

Jag har sålt en bostad , med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling i Kungsbacka , Camilla Möllerström.
    Camilla tar sig tid att förklara, är noga med förberedelser och hennes långa erfarenhet och stora kunskaper , gör att både köpare och säljare blir trygga i denna stora affär.
    Har anlitat Camilla för tredje gången och skulle aldrig vilja har någon annan mäklare.Hon är en stjärna. Läs mer
  • Bo R skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-03-31

Kompetent och noggrann mäklare, kan rekommenderas. Läs mer
  • Peter L skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-03-12

Mäklarna på Svensk Fastighetsförmedling som hjälpte oss igenom försäljningen av mammas lägenhet var mycket professionella. Vi fick en omfattande information innan vi skrev ett avtal med dom. Mäklarna tog sen hand om hela försäljning, både fotografering, visning samt budgivning. När väl ett kontrakt med köparen skulle upprättas så var detta möte väl förberett och vi fick tillsammans med köparen all den information som krävdes för genomförandet.
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Kungsbacka för att sköta er fastighetsförsäljning.
    Peter, en nöjd säljare. Läs mer
  • Marianne E
    Marianne E skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-02-28

Blev rekommenderade Camilla Möllerström på Svensk fastighetsförmedling när vi skulle sälja vår mors bostadsrättsradhus. Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick inför försäljningen samt det jobb som Camilla lade ner för att både fotografering och visningar skulle bli så bra som möjligt då vi inte hade möjlighet att närvara.
    Kan varmt rekommendera henne om ni står i säljartankar. Läs mer
  • Gösta G skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-02-28

Två mäklare inblandade i att ge oss service. Båda professionella på ett trevligt personligt sätt. Lugn framtoning och mycket noga med att svara på frågor.
    När vi ser ett objekt är förväntningarna inriktade på objektet. Klart det är enklare när vi så snabbt ger köpsignaler, men det blir trots det en mängd frågor som ska besvaras.
    Vi är jättenöjda med båda mäklarna.
    Genomgång med säljaren perfekt, trevlig och lättsam stämning trots allvaret i så stor affär. Professionellt och förutseende mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Tommy Nordström