Läs vad 73 Läs vad Camilla Möllerström

• 2020-12-27
    Jag köpte ett hus av Camilla på Svensk Fastighetsförmedling och är jättenöjd.
    Camilla är väldigt insatt, påläst och hängiven.
    Jag har fått snabb och bra hjälp med mina frågor och funderingar. Camilla lyckades förmedla bostaden så att både säljare och jag själv är nöjda!
    David N
    David N
    • 148.0 m²
    • Onsala
    köpte sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
  • 2020-12-22
    Tillmötesgående och kunnig mäklare!
    Christian A
    Christian A
    • 135.0 m²
  • 2020-10-19
    Camilla har sålt en fastighet för ett dödsbo.
    Vi har blivit mycket väl omhändertagna av Camilla.
    Eftersom försäljning av fastrigheter inte är något man gör i vanliga fall så hade vi inte några förutbestämda förväntningar.
    Men sammanfattningsvis en mycket bra upplevelse.
    //L-E
    Lars-Eric A
    Lars-Eric A
    • Frillesås
    sålde sin bostad med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
  • 2020-10-17
    Camilla Möllerström högsta betyg.
    Ett toppen bemötande, hjälpsam, professionell.
    Anna M
    • Frillesås
  • 2020-10-16
    Köpt en bostadsrätt. Fick bra information från Camilla igenom hela processen, hon var snabb med att återkomma när vi t.ex. ställde frågor. Fick snabbt förtroende för henne.
    Karin A
    • 87.0 m²
    • Kungsbacka
    sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt Skördevägen 87, Kungsbacka
    Trevligt bemötande, god lyssnare och återkopplar alltid när jag har behövt få kontakt.
    Var behjälplig vid påskrifter och tog sig tid att möta mig i Göteborg.
    Jag hade inte föreställt mig en så personlig mäklare med förmåga att stötta och lyssna.
    Är tacksam att det var Camilla som fick vårat uppdrag pga ett dödsbo som jag upplevde jobbigt. Det kändes tryggt och professionellt.
    Monica B
    • 121.0 m²
  • 2020-10-16
    Sålt Brf parhus i K-backa. Proffsigt, trevligt och personligt bemötande.

Bra arbetsinsats och gott resultat givet rådande marknadsförutsättningar.

En bra upplevelse på hela taget, vilken man kan rekommendera till andra.
    Mats Ove B
    • 121.0 m²
  • 2020-10-04
    Vi har både köpt och sålt med fin hjälp av Camilla.
    Camilla har under hela processen varit informativ och hjälpsam. Vi har känt oss sedda och trygga.
    Vi anlitar gärna Camilla igen.
    Susanne T
    • 161.0 m²
    • Vallda
    sålde sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
  • 2020-10-03
    Vi har köpt en villa genom svensk fastighetsförmedling och Camilla. Hennes bemötande har varit mycket proffesionellt, kunnigt och tillmötesgående. Kommunikationen har fungerat utmärkt och vi som köpare har känt oss trygga och väl informerade rakt igenom!
    Martina T
    Martina T
    • 161.0 m²
    • Vallda
  • 2020-10-03
    Köpt tomt sålt bostsdsrätt.
    Mycket bra bemötande av mäklaren, smidiga och snabba affärer.
    Rekommenderar starkt både mäklaren och Svensk fastighetsförmedling som helhet.
    Marie W
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Kungsbacka

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte