Mäklare Halland Kungsbacka Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka Camilla Möllerström
Camilla Möllerström
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 29 kunder tycker om Camilla Möllerström

• Kenneth A
    Kenneth A skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-01-27

Sålt vår fastighet Varla området Kungsback.

Camilla har varit engagerad, återkopplande och rådgivande i sin helhet speciellt när försäljningen tog lite paus över julhelgen.
    Förtroendet har varit med under hela försäljningsprocessen, vi har inte saknat något från vår mäklare Camilla. Med andra ord vi
    Kenneth och Eva är nöjda och kommer att lämna rekommendationer till vänner. Läs mer
  • Maria K skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-12-17

Vi har köpt och sålt vår bostadsrätt av samma mäklare. Vi fick ett stort förtroende då det visades en stor transparens mellan oss och mäklaren.
    Tack Camilla Möllerström! Läs mer
  • Ulf K skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-12-14

Camilla Möllerström var vår mäklare då vi sålde vårt radhus i dec-18. Vi är väldigt nöjda med hennes insats trots en lite vikande marknad. Camilla är noggrann och jobbar med mycket energi. Hon kvalitets säkrar spekulanterna och ser till att köra visningar endast med spekulanter med låne-löfte. Camilla är duktig på att återkoppla och ständigt hålla oss uppdaterade. Hon jobbar sälj och resultat inriktat med en klar målbild. Hade hon varit en vanlig säljare för ett företag hade hon säkert varit både månadens och årets säljare. Vi kan varmt rekommendera henne för liknande uppdrag. Ulf & Anette, Kaprifolvägen, Kungsbacka Läs mer
  • Christer W skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-11-17

Mäklaren var proffsig och mycket erfaren. Vi fick ett mycket vänligt bemötande vid köp av bostaden och hon löste allt på ett utmärkt sätt. Vi kan därför rekommendera henne varmt! Läs mer
  • Peter L skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-10-07

Jag har sålt en gård. Allt har fungerat bra, mäklaren var engagerad och skötte allt enligt förväntan. Läs mer
  • Mats Rune F skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-10-03

Jag har köpt lgh. Bra mäklare kunnig och erfaren. Snabb hantering och med ett förtroendefullt arbetssätt. Läs mer
  • Johan F skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-07-16

Camilla var tydlig och effektiv att ha att göra med. Hon visade hög integritet i sitt mäklar utövande och jag upplevde henne som objektiv med förmåga att lyssna in på säljare och köpare. Läs mer
  • Leo S skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-05-19

I mitt köp av villa fick jag som väntat professionellt bemötande med stor kunskap i branschen som grund, men också på ett personligt plan, vilket gav stort mervärde Läs mer
  • Maja B
    Maja B skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-05-01

Köpte en lägenhet av Camilla. Hon har även sålt svärmors hus. Väldigt professionell, trevlig, snabb, mån om att det ska lösa sig till det bästa för alla inblandade. Ringer henne när det är dags att sälja lägenheten. :) Läs mer
  • Viktoria B
    Viktoria B skrev om Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-04-30

Jag har sålt min första bostadsrätt. Camilla har tidigare hjälp familj att sälja. Kändes tryggt att ge henne min möjlighet till att förverkliga andra drömmer. Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling. Tryggt, säkert och nogrannt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Camilla Möllerström