Camilla Möllerström

Camilla Möllerström

Camilla Möllerström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Camilla Möllerström har varit registrerad mäklare sedan 1993-10. Camilla Möllerström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 151 omdömen med ett betyg på 4.8. Camilla Möllerström har haft 33 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

151 omdömen om Camilla Möllerström

Sedan starten hos Reco 2017
Monica Eleonor K
Sålde sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Åsa

Mycket trevlig o lyhörd , alltid tillgänglig. Vi tycker mycket om camilla

Christopher I
Köpte sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Vallda

Camilla gav ett gott intryck under hela processen och kunde visa god flexibilitet som hjälpte oss att kunna se bostaden igen och slutade med köp

First-Name L
Åsa

Camilla är förtroendeingivande och påläst vilket gjorde att vi kände oss trygga i hela processen. /Mathias

Stig N
Fjärås

Saklig, lugn och kändes erfaren

Åsa Z
Åsa

En mycket duktig, kunnig och erfaren mäklare med bra tips och råd, både vid köp och försäljning. Snabb att återkomma med svar på våra frågor.

Niclas B
Åsa

Trevlig, påläst och transparent. Det känns som om hon har fokus på både köpare och säljare, och inte bara en sidan. Kanonupplevelse!

Kristina G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Vallda

Lyhörd, vänlig och professionell. Rekommenderas varmt.

Susanne N
Sålde sin bostad med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Kämpat på med vår försäljning i dessa tider med höga räntor mm

Jacob A
Fjärås

Trevlig, hjälpsam och lätt att ha att göra med

Åsa Z
Kungsbacka

Trevlig och mycket kunnig mäklare!