Camilla Möllerström
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 55 Läs vad Camilla Möllerström

• Sophia T köpte en tomt med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-16

Onsala
    Camilla har varit trevlig och väldigt professionell. Jag har blivit väldigt väl bemött och fått den hjälp jag behövt för att kunna slutföra köpet av vår tomt. Läs mer
  • Henrik C köpte sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-09

Fjärås
    Enplanshus i kungsbacka kommun.
    Mäklaren i fråga hade ett professionellt bemötande, hon delgav den information vi eftersökte på ett bra sätt och var bra insatt i objektet. Läs mer
  • Margareta B sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-19

Lägenhet sålt.

Mäkllatren gjorde ett

mycket bra arbete jag är helt.
    nöjd Läs mer
  • Fredrik R
    Fredrik R köpte en tomt med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-14

Vallda
    Bra kommunikation å proffsigt bemötande Läs mer
  • Stina L köpte en tomt med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-11

Vallda
    Vi köpte en tomt via Camilla och är nöjda med hennes insats! Läs mer
  • Michael S köpte sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-09

Vallda
    Vi har köpt ett nytt hus och ska sälja vårt nuvarande via Camilla Möllerström.
    En mycket kompetent, ärlig och ambitiös mäklare som fick oss att känna förtroende för henne .
    Vi ser fram emot att hon ska sälja vårt hus och lotsa oss fram till försäljning! Läs mer
  • Jessica L köpte sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-12-18

Vallda
    Vi fick ett väldigt proffsigt och bra bemötande v Camilla på alla sätt. Läs mer
  • Adam F sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-11-23

Kungsbacka
    Sålde en bostadsrätt i Kungsbacka med Camilla i spetsen. Otroligt proffsig och hade fantastisk koll på försäljning och allting runt omkring. Skapade en trygghet hos mig som kund/säljare.
    Jag hade fullt förtroende för Camilla som var noga med att vi hela tiden strävade efter samma mål, bäst betalt! Läs mer
  • Monika T sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-11-07

Sålt mammas lägenhet
    Vi fick mycket bra info och hjälp med alla papper. Snabba svar och mycket trevligt bemötande! Camilla är mycket kunnig och trevlig att jobba med! Läs mer
  • Hans N sålde sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-10-22

FJÄRÅS
    Mycket professionell och duktig med alla delarna som behövs. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Tommy Nordström