Camilla Möllerström

Camilla Möllerström

Camilla Möllerström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Camilla Möllerström har varit registrerad mäklare sedan 1993-10. Camilla Möllerström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 98 omdömen med ett betyg på 4.8. Camilla Möllerström har haft 45 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 82% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 98 Läs vad Camilla Möllerström

• sålde sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-07-31
    Camilla är en ärlig och kunnig mäklare. Fick ett jätte bra förtroende om henne från första början. Jag rekommenderar henne varmt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-07-19
    Gjorde ett fantastiskt jobb vid försäljningen, snabbt proffsigt och vi kunde vara helt trygga genom försäljningen 👍
    2021-07-19
    Camilla är en person som man får stort förtroende för. Mycket professionell vi är jättenöjda.
    • Kungsbacka
    2021-06-19
    Vi blev rekommenderade Camilla av en vänn. Kommer fortsätta på den trenden och rekommendera Camilla! Helnöjd!
  • Jan K
    • Frillesås
    2021-05-23
    Camilla sålde vår villa.Är klart den bästa o mest professionella mäklare jag haft.
    Har haft kontakt med ett antal mäklare då jag köpt o sålt 5 hus tidigare.
    Jan kyriakidis.
  • köpte sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    • Vallda
    2021-05-11
    Sålt en villa. Blev bemöttas en mycket engagerad
    Person som förstod mina krav och varför jag ville sälja. Seriös och hjälpsam med lång erfarenhet
    Motsvarade min förväntningar mycket väl.
    Ordnade med allt besiktning fotografering och deltog också då de utfördes.
    Rekommenderar henne mer än gärna.
    • Åsa
    2021-05-11
    Vi har sålt vårt hus där Camilla gjort ett bra jobb.
    Camilla tar sig alltid tid och lyssnar in och försöker hitta lösningar, så att vi som kund känner oss delaktiga och viktiga. Hon lever upp till våra förväntningar och känns trygg som mäklare i ens största affär i livet. Vi kan varmt rekommendera Camilla som mäklare då man känner sig trygg hela vägen från start till slut.
    • Åsa
    2021-05-10
    Hej,

Camilla har hjälpt oss med försäljning av hus och min inställning är att hon levt upp till mina förväntningar samt visat upp stort kunnande, hjälpsamhet samt proffessionalitet hittills. Tillträde sker ju trots allt inte förrän i Augusti.

Med vänlig hälsning, Peter Åkerlund
  • köpte en tomt med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-05-06
    Öppen och rak kommunikation. Korrekt med snabba svar på frågor. Trevligt bemötande i allmänhet. Rekommenderas av mig!
    • Frillesås
    2021-05-04
    Köpt en nybyggd villa i <Frillesås. Vi väntade på slutbesiktningen skulle bli klar och mycket annat innan våran bank kunde godkänna våra lån. Detta var mycket oro och sömnlösa nätter.
    Mäklaren lovade att höra av sig flertal gånger och när jag ringde efter en veckas väntan sa hon .... Ja va bra att du ringde för jag hade tänkt ringa dig idag. Detta hände två gånger. Vid ett till fälle så sa hon att vi skulle träffas vid huset ihop med säljaren. När vi kom dit efter att ha kört 10 mil framåt tillbaka så kom aldrig säljaren som hon tidigare lovat. Nu är vi alla fall lyckliga att vi äntligen fått huset. Jag har tidigare haft flera mäklare men aldrig som denna gång upplevt att vi inte kunde lita på mäklaren