Camilla Möllerström
Registrerad mäklare sedan 1993-10-15
Aktiv på Reco.se sedan 2017-02-09
2019-08 - 2020-07

Läs vad 60 Läs vad Camilla Möllerström

• Olle E sålde sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-07-15

Frillesås
    Vi har både sålt och köpt bostad med Camilla som mäklare och intrycket är att hon är en väldigt kompetent, lugn, trygg och eftertänksam person. En perfekt blandning av säljare och medmänniska.

Hon har sålt två av våra bostäder senaste tio åren, nu senast sålde vi en villa.
    Som mäklare uppfyller hon gång på gång alla våra förväntningar!

Vi tycker hon håller en bra dialog. Hon svarar tydligt och bra på alla frågor längs processen. Upplyser oss om alternativ som finns och lämnar rekommendationer. Den goda kommunikationen uppskattar vi oerhört!

Vi rekommenderar henne starkt!
    Nu flyttar vi 10mil bort och det är ledsamt att vi inte kommer kunna anlita henne igen, om det nu skulle behövas.
    Med vänlig hälsning, Läs mer
  • Anita N sålde sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-06-22

Kungsbacka
    Det har varit en fantastisk tid från första stund. Camilla är en mycket proffsig,positiv o glad person som har uppmuntrat mig o hjälpt mig på alla sätt både när det gäller att köpa lägenhet o att sälja mitt hus.
    Tack Camilla 🥰🥂🍾 Läs mer
  • Patrik M köpte sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-06-01

Onsala
    Jag har köpt en bostad. Belv mycket bra bemött av Camilla. Allt gick bra och jag har nu köpt detta hus och är mycket nöjd Läs mer
  • Lars W sålde sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-05-23

Onsala
    Proffsigt intryckt, tydliga besked och bra förmåga att hålla samman bostadsaffären. Läs mer
  • Ingela K sålde sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-04-14

Fjärås
    Jag har sålt både lägenhet och hus med Camilla som mäklare.
    Camilla har verkligen visat ett stort intresse för både mig som säljare och för objekten som sålts
    Hon är väldigt proffsig och ödmjuk samt väldigt lyhörd
    Nu söker jag nytt boende och kommer absolut att försöka få Camilla igen😊 Läs mer
  • Sophia T köpte en tomt med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-16

Onsala
    Camilla har varit trevlig och väldigt professionell. Jag har blivit väldigt väl bemött och fått den hjälp jag behövt för att kunna slutföra köpet av vår tomt. Läs mer
  • Henrik C köpte sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-09

Fjärås
    Enplanshus i kungsbacka kommun.
    Mäklaren i fråga hade ett professionellt bemötande, hon delgav den information vi eftersökte på ett bra sätt och var bra insatt i objektet. Läs mer
  • Margareta B sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-19

3:a
    Kungsbacka
    Lägenhet sålt.

Mäkllatren gjorde ett

mycket bra arbete jag är helt.
    nöjd Läs mer
  • Fredrik R
    Fredrik R köpte en tomt med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-14

Vallda
    Bra kommunikation å proffsigt bemötande Läs mer
  • Stina L köpte en tomt med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-11

Vallda
    Vi köpte en tomt via Camilla och är nöjda med hennes insats! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Tommy Nordström