Maria Celion

Maria Celion

Maria Celion är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Maria Celion har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Maria Celion har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 83 omdömen med ett betyg på 5.0. Maria Celion har haft 35 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 83 Läs vad Maria Celion

• köpte sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-06-27
    En pålitlig och trevlig mäklare som jobbade på bra!
    Stort tack för dina ord Anette. Välkomna till Kungsbacka! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
  • Andreas L
    2021-06-27
    Hon gjorde allt rätt med bemötande la vikt på det som va viktigt. Jag har aldrig varit med om en sådan trevlig och aktiv mäklare som Maria. C någon gång i mitt liv / Andreas
    Stort tack för dina fina ord Andreas, vilket team vi varit i din försäljning! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig att sälja ditt fina hus! Önskar dig allt gott så ses vi till hösten när det är dags att lämna nycklarna. Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    • Vallda
    2021-06-07
    Affärsmässig och konkret, en mänsklig mäklare. Känt mig trygg med Maria Celion.
    Tusen tack för rekommendationen och dina ord Emma. Tack även för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    • Vallda
    2021-06-07
    Köpt ett hus. Mycket bra bemötande och trevlig. Motsvarar förväntningarna.
    Stort tack för din rekommendation Tommy, så kul att ni ska bli Valldabor igen! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2021-05-14
    Maria sålde vårt hus och vi kunde inte varit mer nöjda med hennes insats. Maria är lugn, professionell och extremt kompetent. Hon maximerade vår försäljning och var för oss ett tryggt stöd under hela försäljningsprocessen. Tack vare Maria vågade vi ta steget mot vår dröm.

Vi kan varmt rekommendera Maria, hon är den mest kompetenta mäklare vi har mött!
    Å tack snälla Charlotte för dina ord och den otroligt fina rekommendationen. Det har bara varit rolig att få äran att hjälpa er, vi blev ett bra team! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2021-05-10
    Köpt villa.
    Mkt trevligt bemötande och bra återkoppling på frågor.
    Bra kunskap och väl insatt i allt ang. villan. Tog sig tid på ett trevligt sätt för oss spekulanter trots pandemin som försvårar det hela.
    Önskar att vi hade fått ut mejl med information om visningen/villan lite tidigare.
    • Onsala
    2021-05-10
    Maria är fantastisk! Redan vid första mötet kände vi att hon var engagerad och verkligen gillade det hon gör. Maria lyssnade på oss och tog sig an försäljningen av vårt hus på ett ytterst proffessionellt och effektivt sätt och hon fanns alltid där när vi behövde hjälp med något. Väldigt kompetent, med massor av kunskap inom branschen! Helhetsupplevelsen får högsta betyg, tack vare henne!
  • köpte en tomt med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-05-04
    Köpt en tomt i Vallda, Kungsbacka med Maria Celion som mäklare. Fick ett bra intryck från första telefonmötet och såhär i efterhand är jag och min man väldigt nöjda med bemötandet och hjälpen vi fått av Maria. Lätt att nå och tydlig genom samtalen. Sympatisk! Rekommenderas varmt och utan tvekan!
    • Onsala
    2021-05-04
    Köpte en villa som förmedlades via Maria.
    Varmt, trevligt bemötande med bra info
    2021-04-30
    Sålt hus.
    Maria är bra och jag kan rekommendera henne.
    Jag har hela tiden blivit informerad av henne på ett sätt som jag har uppskattat.
    Även återkopplingar på frågeställningar jag haft har gått fort.