Maria Celion
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 36 Läs vad Maria Celion

• Ylva B sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-27

Stampen
    Sålt en etta i centrala Göteborg. Jag blev mycket bra och professionellt bemött. Ingen säljarstil eller "glidarstil". Hon ger korrekt och saklig information utan överdrifter. Hon är påläst och kunnig. Hon återkopplar snabbt och håller sin uppdragsgivare kontinuerligt informerad. Hon är är mycket pålitlig. Hon kombinerar allt detta med ett mycket gott omdöme. Eftersom jag bor i Stockholm och lägenheten som såldes fanns i Göteborg behövde jag hjälp med allting. Maria fixade allting och jag har aldrig varit med om en försäljning som förlöpt så smidigt (det är sjätte bostaden jag säljer). Jag träffade Maria första gången när jag köpte lägenheten och insåg att det var en mäklare utöver det vanliga. När jag sex år senare skulle sälja lägenheten var valet av mäklare givet. Jag är ytterst glad över att Maria tog uppdrag. Kan inte vara mer nöjd. Läs mer
    2020-02-28 Maria C svarar Ylva B
    Tusen tack Ylva för din oerhört fina rekommendation.
    Jag är så glad att mitt arbete har uppskattats och att du känner dig riktigt nöjd, det är mitt mål och det värmer att höra att så också blev utfallet av vårt samarbete! Vi hörs snart på nytt, varma hälsningar Maria Celion
    Maria C gillar detta
  • Tomas S köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-27

Stampen
    Bostadsrätt.
    Bemötandet var mycket professionellt och varmt.
    Alla förväntningar vi hade uppfylldes.

Vi har träffat ett antal mäklare som varit lite för:
    Trevliga och glada på gränsen till oseriösa.
    Maria var inte sån utan varm trevlig och mycket förtroendeingivande och seriös.

I bilen konstaterade både jag och min fru att gärna hade anställt henne i vår verksamhet. Läs mer
    2020-02-28 Maria C svarar Tomas S
    Stort tack för er fina rekommendation. Va härligt att ni känner er nöjda med er köpupplevelse, då är jag nöjd!
    Hoppas att ni ska trivas med lägenheten! Varma hälsningar Maria Celion
    Maria C gillar detta
  • Brit Ingeborg T sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-21

Frillesås
    Av personliga skäl ville jag snabbt sälja mitt fritidshus . Maria förstod och stödde mig i mitt beslut. Hon hittade mycket snart en bra köpare , och hjälpte till med alla detaljer runt om kring köpet !
    Jag känner mig mycket belåten och tackar Maria för ett bra jobb ! Läs mer
    2020-02-21 Maria C svarar Brit Ingeborg T
    Det har varit en sann glädje att få hjälpa dig! Stort tack för förtroendet! Varma hälsningar Maria Celion
    Maria C gillar detta
  • Pia N köpte sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-13

Onsala
    Vi köpte vår villa av Maria. Mycket professionellt och vänligt bemötande från första stund. Kan varmt rekommendera Maria! Läs mer
    2020-02-21 Maria C svarar Pia N
    Tusen tack för rekommendationen Pia. Vi hörs och ses snart för tillträde så ni kan få flytta in i ert nya fina hus! Varma hälsningar Maria
    Maria C gillar detta
  • Anne S sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-11

Onsala
    Maria hjälpte oss att sälja vårt hus. Helt suverän både som mäklare och person. Varm, härlig, kunnig, genuin, kompetent, trygg. Hon var ett stort stöd för oss med många kloka råd och tankar genom hela processen. Vi som säljare kände att hon hade största respekt för oss och samtidigt spekulanter och köpare vilket vi tyckte kändes jättebra. Vi har sålt och köpt några gånger under senaste 10 åren och hon är definitivt den bästa mäklaren vi haft. Våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2020-02-11 Maria C svarar Anne S
    Tusen tack Anne för dessa fantastiska ord, jag blev alldeles tårögd! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen och det känns väldigt gott att ni känner er nöjda med mitt jobb. Varma hälsningar Maria Celion
    Maria C gillar detta
  • Inger H sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-08

Vallda
    Jag har sålt mitt hus. Upplevde att mäklaren, Maria, var mycket lyhörd både för mig och mina önskemål och i förhandlingen med köparna. Trevligt med en mjuk och inkännande mäklare! Det var helt rätt för mig! Läs mer
    2020-02-11 Maria C svarar Inger H
    Stort tack för dina ord Inger och tack för förtroendet att få hjälpa dig med din försäljning. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar Maria Celion
    Maria C gillar detta
  • Mathilda L köpte sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-08

Vallda
    Ett snabbt köp av vår drömvilla. Möttes av ett professionellt bemötande. Läs mer
    2020-02-11 Maria C svarar Mathilda L
    Jag hoppas och tror att ni ska trivas fantastiskt bra i ert nya hus! Varma hälsningar Maria Celion
    Maria C gillar detta
  • Madeleine A sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-01-25

Vallda
    Maria överträffade alla våra förväntningar när hon sålde vår villa. Hon styrde oss tryggt genom hela processen, och hjälpte oss på så sätt att få ut så mycket som möjligt av vår försäljning. En kunnig och proffsig mäklare med precis lagom dos hjärta och hjärna. Rekommenderas! Läs mer
    2020-01-26 Maria C svarar Madeleine A
    Tack fina Madeleine! Så glad att vi tillsammans lyckades så bra, som ni kämpat med renoveringar och piff!
    Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert underbara hus.
    Varma hälsningar Maria
    Maria C gillar detta
  • Marcus L köpte sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-01-23

Vallda
    Vid köpet av huset har Maria varit väldigt hjälpsam och trevlig. Lätt att få tag i vid frågor och bra på att informera om status i budgivningen mm. Kan verkligen rekommendera Maria! Läs mer
    2020-01-26 Maria C svarar Marcus L
    Stort tack för era ord Marcus. Underbart att få ha er som köpare. Hoppas ni ska trivas fantastiskt bra i ert första hus! Varma hälsningar Maria
    Maria C gillar detta
  • Sara L köpte sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-12-19

Onsala
    Maria har varit genomgående bra genom hela processen när vi köpte vår villa. Hon är informativ, snabb i kontakt, har god tillgänglighet och framstår som mycket professionell och trygg. Mycket trevligt bemötande. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-12-20 Maria C svarar Sara L
    Tusen tack Sara för de fina orden. Jag är så glad att ni känner er väl omhändertagna och hoppas att ni ska stortrivas i ert nya hus! Varma hälsningar Maria Celion

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Tommy Nordström