Maria Celion

Maria Celion

Maria Celion är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Maria Celion har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Maria Celion har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 131 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Celion har haft 32 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 131 Läs vad Maria Celion

• köpte en tomt med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-07-06 Verifierad kund
    Proffsig!
    Kunnig!
    Sympatisk!
    Skarp!
    Jordnära!
    Tusen tack för ditt omdöme Daniel, så roligt att ni ska förverkliga er dröm om att bygga hus! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    • Åsa
    2022-06-30 Verifierad kund
    Fick ett mycket bra intryck av Maria redan vid första mötet. Professionell och engagerad och mån om att gå igenom hela processen vilket skapade en trygghet. Alltid snabb återkoppling och ett varmt bemötande. Är supernöjd och kommer definitivt att rekommendera henne. Supernöjd!
    Tack snälla Christina för den fina rekommendationen. Stort tack också för förtroendet att få hjälpa dig med din försäljning. Det gläder mig verkligen att höra att allt har känts tryggt och att du är nöjd med vårat gemensamma arbete! Vi hörs snart igen, varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
  • sålde en tomt med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-23 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som engagerar sig. Kan rekommendera henne.
    Tack snälla Britt-Marie, det är alltid lika kul att få äran att jobba med er! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-20 Verifierad kund
    Maria skötte all hantering kring vår försäljning med briljans. Hon var snabb, lyhörd och otroligt professionell i alla lägen.

Nästa gång vi är i behov av en mäklare kommer Maria definitivt vara det självklara valet.
    Tusen tack Daniel för din generösa och hjärtliga rekommendation! Det betyder verkligen otroligt mycket för mig att få höra detta! Jag hoppas att ni ska trivas riktigt bra i ert hus så ni inte behöver min hjälp än på många år igen, men den dagen vet ni vart jag finns. Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-19 Verifierad kund
    Jag tyckte Maria var engagerad, hjälpsam o hjärtlig. Fick ett bra bemötande hela vägen.
    Stort tack för dina ord Anna-Carin. Det betyder mycket att det kändes så bra! Så roligt att ni hittade en perfekt lägenhet till er! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2022-06-18 Verifierad kund
    Maria var lättillgänglig, snabb och tydlig i sin kommunikation. Hon levde upp till våra förväntningar och vi kan absolut tänka oss att använda henne vid eventuell framtida försäljning.
    Tack snälla Emelie för det fina omdömet och framförallt för förtroendet att hjälpa er med er försäljning! Nu får vi hoppas att ni får många härliga år i ert hus innan en ev framtida försäljning! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-14 Verifierad kund
    Tydlig och super bra! Alltid tillgänglig och svarar på alla frågor.
    Så roligt att få vara med när ni hittade huset för er! Hoppas ni ska trivas otroligt bra. Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2022-06-12 Verifierad kund
    Super bra på alla sätt! Tack Maria!
    Tack snälla Sean! Stort lycka till med husletandet nu! Vänliga hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2022-06-12 Verifierad kund
    Vi hade aldrig sålt en bostad innan och visste inte vad vi skulle förvänta oss. Maria gick igenom hela processen med oss på ett tydligt och bra sätt. Vi kände oss delaktiga hela vägen. Professionell, engagerad och tillgänglig.
    Tack snälla för ditt fina omdöme. Jag är verkligen glad att få förtroendet att hjälpa er. Vänliga hälsningar Maria Celion Maria Celion
    2022-06-07 Verifierad kund
    Maria gjorde ett fantastiskt jobb med att få oss att känna oss inlyssnade och väldigt trygga i att hon ville göra ett bra jobb för oss. Vi är väldigt nöjda med all kontakt och kommunikation under hela resan och hoppas vi får chansen att även köpa från Maria i framtiden!
    Tack snälla Emma, jag hoppas också snart kunna hjälpa er hitta ett nytt hem! Stort tack för förtroendet att hjälpa er med er försäljning! Varma hälsningar Maria Celion Maria Celion