Maria Celion

Maria Celion

Maria Celion är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Maria Celion har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Maria Celion har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 168 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Celion har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

168 omdömen om Maria Celion

Charlotte L
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Åsa

Mycket trevlig och kunnig person som jag genast fick ett stort förtroende för.

Svar från Maria Celion

Tusen tack för ditt omdöme Charlotte och mitt varmaste tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Det har varit väldigt roligt och nu välkomnar vi de nya köparna till ert sommarparadis! Varma hälsningar Maria Celion

Leif S
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Frillesås

Vi har haft en väldigt smidig och bra köpprocess med Maria som mäklare. Hon har varit proffsig, snabb på att ta fram information och svara på frågor, samt alltid funnits tillgänglig under hela tiden vi har kommunicerat om det här objektet. Kan varmt rekommendera Maria och Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka för ditt mäklaruppdrag :-) Med vänlig hälsning, Leif

Svar från Maria Celion

Stort tack för rekommendationen Leif, det värmer att höra om era upplevelser kring ert husköp. Varmt välkomna till Frillesås, hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus! Varma hälsningar Maria Celion

Mariann A
Kungsbacka

Jag fick ett fint bemötande, kände mig väl bemött på ett både varmt och professionellt sätt. Inga frågor och undringar var oviktiga. Lätt att få kontakt med och snabb återkoppling. Kan varmt rekommendera Maria.

Svar från Maria Celion

Stort tack för ditt varma omdöme. Jag är verkligen glad över att jag fick hjälpa er med försäljningen och det känns så skönt att höra att ni är nöjda med vårt samarbete! Varma hälsningar Maria Celion

Mona Kristina S
Onsala

Trevlig, proffsig och inlyssnande!

Svar från Maria Celion

Tack snälla för ditt omdöme Mona och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning! Lycka till med flytten, vi hörs och ses snart igen. Varma hälsningar Maria Celion

Christian L
Vallda

Väldigt engagerad och driven mäklare. Det har känts tryggt från början till slut vid min försäljningar av bostaden. Kan varmt rekommendera denna mäklare.

Svar från Maria Celion

Tusen tack för dina fina ord och omdöme Christian. Tack även för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar Maria Celion

Birgitta H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kolla

Som köpare av en bostadslägenhet är vi mycket nöjda med Maria. Hon är mycket kompetent och sympatisk att ha att göra med.

Svar från Maria Celion

Tack snälla Birgitta för det fina omdömet. Jag är glad över att ni hittade en bostad som passar er och där ni kan trivas i många år! Vi hörs snart igen! Varma hälsningar Maria Celion

Marion T
Åsa

Vi hade helt perfekt kommunikation med Maria. Svar alltid mycket snabba och alltid användbara och fullständiga. Tillgänglig för flera besök och känner till filen mycket väl. Vi kunde inte ha drömt om något bättre

Svar från Maria Celion

Tusen tack Marion för dina fina ord. Det har varit så roligt att få hjälpa er med ert husköp. Varmt välkomna till Åsa! Varma hälsningar Maria Celion

Viktoria E
Åsa

Påläst, trygg och kunnig i sitt jobb.

Svar från Maria Celion

Tusen tack för dina ord Viktoria! Och tack snälla för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar Maria Celion

Edward N
Vallda

Bra bemötande och upp till förväntningarna.

Svar från Maria Celion

Tack snälla för dina ord Edward! Så kul att du hittade en bostad som passar dig. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar Maria Celion

Joline L
Frillesås

Maria har funnits som en trygghet i en guppig marknad. Vi är så tacksamma att vi haft denna proffesionella mäklare brevid oss hela vägen.

Svar från Maria Celion

Tack snälla Joline för dina ord, detta har vi verkligen gjort tillsammans! Tusen tack för att jag fick äran att hjälpa er sälja er pärla! Varma hälsningar Maria Celion