Maria Celion

Maria Celion

4.9 i betyg av 46 omdömen

Maria Celion är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

och har varit registrerad mäklare sedan 2009. Maria Celion har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 46 omdömen sedan 2016-12-22. Maria Celion har haft 24 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 46 Läs vad Maria Celion

• Maria är fantastisk och hjälper sin köpare genom hela processen på ett tryggt och säkert sätt. Hon håller kontakten och uppdaterar genom hela budgivningen så att du som köpare känner dig sedd hela vägen fram
    Hanna S köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2020-10-10
    • 2.5:a
    • 61.0 m²
    • Kungsbacka
    2020-10-10
  • Maria förmedlade fastigheten vi köpte. Maria var alltid tillgänglig för frågor och funderingar vilket var skönt. Vid kontraktsskrivning var hon också pedagogisk och förklarade de olika stegen vi gick igenom. Detta var bra då det var första gången vi köpte en fastighet. Maria levde upp till de förväntningarna vi hade och processen i helhet har gått bra.
    Philip B köpte sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2020-09-20
    • 111.0 m²
    • Vallda
    2020-09-20
    Stort tack Philip, det känns bra att ni känner er nöjda med köpprocessen och framförallt hoppas jag att ni ska trivas fantastiskt bra i huset och med era nya grannar! Varma hälsningar Maria Celion

Visa svar
  • Vi sålde en fastighet som ligger bredvid vårat hus. Viktigt för oss var att de som flyttade in var bra grannar. Vi hade lite annorlunda krav och idéer, men det var inga problem för Maria. Är mycket nöjd med bemötande, hög kompetens nivå, och väldigt proffsigt agerande. Kommer alla gånger anlita Maria igen.
    Fredrik K sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2020-09-18
    • 111.0 m²
    • Vallda
    2020-09-18
    Stort tack Fredrik! Det har varit väldigt roligt att hjälpa er med försäljningen och såklart lika roligt att ni känner nöjda med resultatet. Grattis till era nya grannar! Varma hälsningar Maria Celion

Visa svar
  • Haft en god upplevelse med Maria i mitt första bostadsköp. Hon har varit delaktig i alla delar av affären vilket känns tryggt. Det är tydligt att hon vill både köpare och säljare väl.
    Markus C köpte sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2020-08-22
    • 60.0 m²
    • Onsala
    2020-08-22
    Hej Markus, Stort tack för dina ord. Det värmer verkligen att höra att du känner så då det är min största drivkraft att både säljare och köpare ska känna sig sedda, trygga och nöjda! Hoppas att du ska trivas riktigt bra, grattis till ditt första hus! Varma hälsningar Maria Celion

Visa svar
  • Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling/Maria Celion för att sälja vårt hus i Vallda. Eftersom vi är bosatta i Frankrike kunde vi inte mötas på riktigt utan allt fick ske via telefon, mail eller videokonferens. Under hela processen, som tack vare Marias effektivitet, blev mycket kort, blev vi djupt imponerade av Marias kompetens och målinriktning. Hennes positiva framtoning, hennes förmåga att tydligt förklara hela proceduren (det var några år sedan vi köpte/sålde hus) hennes sätt att alltid vara ett steg före i processen, att hålla tät kontakt med oss oavsett tid och helgdag, uppskattade vi mycket... Vi kan varmt rekommendera Maria till alla som behöver mäklarhjälp. P.S. De franska mäklarna vi mött skulle ha mycket att lära av Maria! :))
    Francoise L sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2020-06-07
    • 60.0 m²
    • Altardalen
    2020-06-07
    Stort tack Francoise för den fina rekommendationen det betyder mycket för mig! Det känns väldigt gott att veta att ni är nöjda med er försäljning och med mitt arbete. Det har varit jätteroligt att få hjälpa er och det ska bli kul att få träffa er här i sommar när ni kommer till Sverige. Varma hälsningar Maria Celion

Visa svar
  • Maria har hjälpt oss med att sälja vår tomt. Hon har gjort ett mycket bra arbete, då vi är tre ägare och alla inte är bosatta på orten där tomten finns,förutom en ägare. Vi har haft bra samtal och Maria har verkligen ordnat så att dokument som skall skrivas på har fungerat. Maria har varit lätt att nå via telefon och Mail. Hon har varit tydlig med att meddela när hon varit upptagen. Maria har en bra känsla för sitt yrke. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Maria K sålde en tomt med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2020-05-29
    • Lerkil
    2020-05-29
    Stort tack för din rekommendation Maria. Jag är glad att kunnat stå till tjänst och hjälpa er med försäljningen så ni känner er nöjda med både mitt arbete och såklart resultatet av försäljningen. Varma hälsningar Maria

Visa svar
  • Vi fick från början ett väldigt gott förtroende för Maria. Med sitt lugna och professionella sätt har hon hjälpt oss igenom hela försäljningsprocessen på ett utmärk sätt. Vi kan varmt rekommendera henne till andra säljare.
    Åsa E sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2020-05-07
    • 166.0 m²
    • Onsala
    2020-05-07
    Stort tack för rekommendationen Åsa. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus! Önskar er all lycka till med husbyggnationen nu så hörs och ses vi snart igen! Varma hälsningar Maria Celion

Visa svar
  • Har både köpt och sålt med Maria. Väldigt proffsig och trygg.
    Hanna F sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2020-04-29
    • 2:a
    • 62.0 m²
    • Björkris
    2020-04-29
    Tack för förtroendet att hjälpa er Hanna och för rekommendationen! Vi hörs och ses snart igen, nu får vi se till att hitta ett hus till er också! Varma hälsningar Maria Celion

Visa svar
  • Har sålt mitt hus med hjälp av Maria och är supernöjd. Försäljningen kändes trygg och bemötandet var väldigt trevligt under hela vägen. Det kändes tydligt att Maria har stor erfarenhet och kunskap i sin yrkesroll. Kan verkligen rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Maria Celion.
    Jessica H
    Jessica H sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2020-04-05
    • 193.0 m²
    • Åsa
    2020-04-05
    Stort tack Jessica för din fina rekommendation. Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa till vid försäljningen och givetvis att du känner att det har varit en trygg process för din del. Vi ses snart för tillträde och hörs långt innan dess! Varma hälsningar Maria Celion

Visa svar
  • Vi tog hjälp av Maria att sälja vårat hus. Maria var väldigt tydlig och engagerad genom hela försäljningen. Bra kommunikation. Väldigt nöjd. //Viktor
    Viktor H sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2020-04-04
    • 193.0 m²
    • Åsa
    2020-04-04
    Tusen tack Viktor för din fina rekommendation och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Jag är såklart väldigt glad att du är nöjd, det är det som betyder mest. Vi hörs och ses snart igen! Varma hälsningar Maria Celion

Senaste försäljningarna

Gårdskullavägen