Registrerad mäklare sedan 2009-06-12
Aktiv på Reco.se sedan 2016-12-22
2019-07 - 2020-06

Läs vad 42 Läs vad Maria Celion

• Francoise L sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-06-07

Altardalen
    Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling/Maria Celion för att sälja vårt hus i Vallda. Eftersom vi är bosatta i Frankrike kunde vi inte mötas på riktigt utan allt fick ske via telefon, mail eller videokonferens.
    Under hela processen, som tack vare Marias effektivitet, blev mycket kort, blev vi djupt imponerade av Marias kompetens och målinriktning. Hennes positiva framtoning, hennes förmåga att tydligt förklara hela proceduren (det var några år sedan vi köpte/sålde hus) hennes sätt att alltid vara ett steg före i processen, att hålla tät kontakt med oss oavsett tid och helgdag, uppskattade vi mycket... Vi kan varmt rekommendera Maria till alla som behöver mäklarhjälp.
    P.S. De franska mäklarna vi mött skulle ha mycket att lära av Maria! :)) Läs mer
    2020-06-09 Maria C svarar Francoise L
    Stort tack Francoise för den fina rekommendationen det betyder mycket för mig!
    Det känns väldigt gott att veta att ni är nöjda med er försäljning och med mitt arbete. Det har varit jätteroligt att få hjälpa er och det ska bli kul att få träffa er här i sommar när ni kommer till Sverige.
    Varma hälsningar Maria Celion
  • Maria K sålde en tomt med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-05-29

Lerkil
    Maria har hjälpt oss med att sälja vår tomt. Hon har gjort ett mycket bra arbete, då vi är tre ägare och alla inte är bosatta på orten där tomten finns,förutom en ägare.
    Vi har haft bra samtal och Maria har verkligen ordnat så att dokument som skall skrivas på har fungerat. Maria har varit lätt att nå via telefon och Mail. Hon har varit tydlig med att meddela när hon varit upptagen. Maria har en bra känsla för sitt yrke. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-06-01 Maria C svarar Maria K
    Stort tack för din rekommendation Maria.
    Jag är glad att kunnat stå till tjänst och hjälpa er med försäljningen så ni känner er nöjda med både mitt arbete och såklart resultatet av försäljningen.
    Varma hälsningar Maria
  • Åsa E sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-05-07

Onsala
    Vi fick från början ett väldigt gott förtroende för Maria. Med sitt lugna och professionella sätt har hon hjälpt oss igenom hela försäljningsprocessen på ett utmärk sätt. Vi kan varmt rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
    2020-05-08 Maria C svarar Åsa E
    Stort tack för rekommendationen Åsa. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus!
    Önskar er all lycka till med husbyggnationen nu så hörs och ses vi snart igen! Varma hälsningar Maria Celion
  • Hanna F sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-04-29

2:a
    Björkris
    Har både köpt och sålt med Maria. Väldigt proffsig och trygg. Läs mer
    2020-05-05 Maria C svarar Hanna F
    Tack för förtroendet att hjälpa er Hanna och för rekommendationen! Vi hörs och ses snart igen, nu får vi se till att hitta ett hus till er också! Varma hälsningar Maria Celion
  • Jessica H
    Jessica H sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-04-05

Åsa
    Har sålt mitt hus med hjälp av Maria och är supernöjd. Försäljningen kändes trygg och bemötandet var väldigt trevligt under hela vägen. Det kändes tydligt att Maria har stor erfarenhet och kunskap i sin yrkesroll. Kan verkligen rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Maria Celion. Läs mer
    2020-04-06 Maria C svarar Jessica H
    Stort tack Jessica för din fina rekommendation.
    Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa till vid försäljningen och givetvis att du känner att det har varit en trygg process för din del. Vi ses snart för tillträde och hörs långt innan dess!
    Varma hälsningar Maria Celion
  • Viktor H sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-04-04

Åsa
    Vi tog hjälp av Maria att sälja vårat hus.
    Maria var väldigt tydlig och engagerad genom hela försäljningen.
    Bra kommunikation.
    Väldigt nöjd.

//Viktor Läs mer
    2020-04-06 Maria C svarar Viktor H
    Tusen tack Viktor för din fina rekommendation och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
    Jag är såklart väldigt glad att du är nöjd, det är det som betyder mest.
    Vi hörs och ses snart igen!
    Varma hälsningar
    Maria Celion
  • Ylva B sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-27

Stampen
    Sålt en etta i centrala Göteborg. Jag blev mycket bra och professionellt bemött. Ingen säljarstil eller "glidarstil". Hon ger korrekt och saklig information utan överdrifter. Hon är påläst och kunnig. Hon återkopplar snabbt och håller sin uppdragsgivare kontinuerligt informerad. Hon är är mycket pålitlig. Hon kombinerar allt detta med ett mycket gott omdöme. Eftersom jag bor i Stockholm och lägenheten som såldes fanns i Göteborg behövde jag hjälp med allting. Maria fixade allting och jag har aldrig varit med om en försäljning som förlöpt så smidigt (det är sjätte bostaden jag säljer). Jag träffade Maria första gången när jag köpte lägenheten och insåg att det var en mäklare utöver det vanliga. När jag sex år senare skulle sälja lägenheten var valet av mäklare givet. Jag är ytterst glad över att Maria tog uppdrag. Kan inte vara mer nöjd. Läs mer
    2020-02-28 Maria C svarar Ylva B
    Tusen tack Ylva för din oerhört fina rekommendation.
    Jag är så glad att mitt arbete har uppskattats och att du känner dig riktigt nöjd, det är mitt mål och det värmer att höra att så också blev utfallet av vårt samarbete! Vi hörs snart på nytt, varma hälsningar Maria Celion
    Maria C gillar detta
  • Tomas S köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-27

Stampen
    Bostadsrätt.
    Bemötandet var mycket professionellt och varmt.
    Alla förväntningar vi hade uppfylldes.

Vi har träffat ett antal mäklare som varit lite för:
    Trevliga och glada på gränsen till oseriösa.
    Maria var inte sån utan varm trevlig och mycket förtroendeingivande och seriös.

I bilen konstaterade både jag och min fru att gärna hade anställt henne i vår verksamhet. Läs mer
    2020-02-28 Maria C svarar Tomas S
    Stort tack för er fina rekommendation. Va härligt att ni känner er nöjda med er köpupplevelse, då är jag nöjd!
    Hoppas att ni ska trivas med lägenheten! Varma hälsningar Maria Celion
    Maria C gillar detta
  • Brit Ingeborg T sålde sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-21

Frillesås
    Av personliga skäl ville jag snabbt sälja mitt fritidshus . Maria förstod och stödde mig i mitt beslut. Hon hittade mycket snart en bra köpare , och hjälpte till med alla detaljer runt om kring köpet !
    Jag känner mig mycket belåten och tackar Maria för ett bra jobb ! Läs mer
    2020-02-21 Maria C svarar Brit Ingeborg T
    Det har varit en sann glädje att få hjälpa dig! Stort tack för förtroendet! Varma hälsningar Maria Celion
    Maria C gillar detta
  • Pia N köpte sitt hus med hjälp av Maria Celion en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-13

Onsala
    Vi köpte vår villa av Maria. Mycket professionellt och vänligt bemötande från första stund. Kan varmt rekommendera Maria! Läs mer
    2020-02-21 Maria C svarar Pia N
    Tusen tack för rekommendationen Pia. Vi hörs och ses snart för tillträde så ni kan få flytta in i ert nya fina hus! Varma hälsningar Maria

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Tommy Nordström