Jessica Lagergren
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 21 kunder tycker om Jessica Lagergren

• Sophia J skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi fick förtroende för Jessica som mäklare från första stund på visningen av lägenheten som vi senare köpte. Det var då en självklarhet att Jessica även fick uppdraget att sälja vårt hus vilket hon gjorde med stor framgång.
    Jessica har på mycket kort tid lyckats att matcha köpare och säljare på ett mycket professionellt vis. Hon har hög servicenivå mot kund som är mycket uppskattad och vi kände oss trygga genom hela affären både vid köp och försäljning. För oss som kund var det minmalt arbete, känns skönt att anlita en seriös mäklare som har kompetens och ser till kundens bästa i alla lägen. Läs mer
  • Cecilia L skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jättebra och tillmötesgående. Trevlig Läs mer
  • Sara S skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica har genomfört försäljningen av vårt hus på ett mycket bra sätt och vi är mycket nöjda. Hon har fått oss att känna oss trygga i hela processen samt varit väldigt bra på att återkoppla och vara behjälplig under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Jessica som mäklare vid försäljning av er bostad. Läs mer
  • Monica A skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica gav ett trevligt och vänligt intryck och vad väldigt väl förberedd när vi gjorde upp affären Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Monica A
    Tack så mycket Monica! Hoppas att du trivs bra i nya lägenheten. Varma hälsningar Jessica
  • Sölve W
    Sölve W skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica Lagergren har vid flera tillfällen visat oss lägenheter och vi har fått ett mycket positivt intryck av henne. Hon är kunnig och vänlig och angelägen om att ge god information. Det är ett nöje att rekommendera henne. Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Sölve W
    Tusen tack Sölve och Sigbritt. Hoppas att allting ska gå bra med flytten nu! Varma hälsningar Jessica
  • Lars R skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Som kund vid husförsäljning finns inget att anmärka på.
    Trivsam att ha att göra med, lätt att få tag på, informerar bra och snabbt Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Lars R
    Tack Lars, härligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete! Varma hälsningar Jessica
  • Inger L skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Kunnig, engagerad, trevlig, rekommenderar henne Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Inger L
    Tack för rekommendationen Inger. Hör gärna av dig om vill ha hjälp framöver! Varma hälsningar Jessica
  • Emilia G skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Jessica är en fantastisk mäklare, hon är snabb och proffsig. Bra tillgänglighet och bemötande. Skulle absolut kunna anlita henne igen. Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Emilia G
    Tusen tack Emilia! Hoppas att ni trivs i er nya hemstad. Varma hälsningar Jessica
  • Lina T skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Vi har bara gott att säga om Jessica.

Vi upplevde Jessica som en seriös och ärlig mäklare som både gav snabb- och personlig service. Läs mer
    2018-03-13 Jessica L svarar Lina T
    Tack för dom fina orden Lina! Varma hälsningar Jessica
  • Cecilia R skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Camilla Möllerström