Jessica Lagergren
Registrerad mäklare sedan 2015-05-07
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 43 Läs vad Jessica Lagergren

• Felix D köpte sitt hus med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-06-09

Vallda
    Trygg och tydlig kommunikation hela vägen fram till avslutad affär. Läs mer
  • Mikael J sålde sitt hus med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-05-20

Kungsbacka
    Har sålt min villa i Kungsbacka. Mäklaren är positiv och framåt och ser möjligheterna istället för hinder. Mäklaren uppfyllde våra förväntningar. Enkelt och smidigt utan krångel. Läs mer
    2020-06-01 Jessica L svarar Mikael J
    Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas att vi hörs framöver! Varma hälsningar, Jessica!
  • Eva Mari B köpte sitt hus med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-04-16

Onsala
    Trevlig o tillmötesgående mäklare. Tydlig o positiv o personlig - något som uppskattas mycket. Kanske lite för ”avslöjande” under budgivningen men annars bra. Läs mer
    2020-04-28 Jessica L svarar Eva Mari B
    Tusen tack Eva Mari. Vi hörs framöver när det närmar sig tillträde och inflytt i nya huset. Vänliga hälsningar, Jessica
    Jessica L gillar detta
  • Alexandra J sålde sitt hus med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-04-14

Fjärås
    Vi har haft Jessica som mäklare nu 3 gånger och vi är super nöjda. Jessica ser alltid till att göra sitt yttersta inför varje försäljning. Väl förbered och trevlig och har ett brinnande intresse för det hon gör.

vi kommer anlita Jessica vid nästa försäljning utan tvekan. men nu dröjer det nog ett tag :) Läs mer
    2020-04-28 Jessica L svarar Alexandra J
    Tack Alexandra! Det känns som det bästa omdömet man kan få då jag fått hjälpa er med tre försäljningar, tusen tack. Hoppas att ni kommer trivas i nya huset! Vänliga hälsningar, Jessica
    Jessica L gillar detta
  • Lotta R sålde sitt hus med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-04-14

Onsala
    Jessica var verkligen en mäklare man fick förtroende för. Var också väldigt duktig på att hålla oss uppdaterade samt super trevlig. Kan varmt rekommendera henne. Jessica sålde vår villa i Onsala med stor proffsighet. Läs mer
    2020-04-28 Jessica L svarar Lotta R
    Tack för dom fina orden. Det har varit ett nöje att få samarbeta med er! Vänliga hälsningar, Jessica!
    Jessica L gillar detta
  • Johanna S köpte sitt hus med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-04-08

Fjärås
    Trevlig och jordnära mäklare som tog våra önskemål och frågor om bostaden på ett proffsigt sätt. Ingav det förtroende vi behövde för att genomföra bostadsaffären tryggt. Läs mer
    2020-04-28 Jessica L svarar Johanna S
    Tack Johanna för dom fina orden! Jag är helt övertygade om att ni kommer trivas riktigt bra i nya huset, lycka till med allt! Vänliga hälsningar, Jessica
    Jessica L gillar detta
  • Ola L köpte sitt hus med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-21

Frillesås
    Proffsig i sitt jobb och snabbt avslut på försäljningen Läs mer
    2020-02-24 Jessica L svarar Ola L
    Tack Ola, hoppas att du ska trivas i huset! Vänliga hälsningar, Jessica!
    Jessica L gillar detta
  • Ann-britt H sålde sitt hus med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-01-13

Kungsbacka
    Jag har fått hjälp att sälja mitt hus.
    Positiv och uthållig, saklig och framförallt kunnig om marknaden och området. Taktisk. Läs mer
    2020-02-24 Jessica L svarar Ann-britt H
    Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation och dom fina orden Ann-Britt. Vänliga hälsningar, Jessica!
    Jessica L gillar detta
  • Nina L sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-01-12

4:a
    Kungsbacka
    Jessica upplevs som mycket sympatisk och kunnig. Hon är ingen ”krängare” utan är noga med att det ska bli en bra affär för bägge parter. Jag kan varmt rekommendera Jessica. Läs mer
    2020-02-24 Jessica L svarar Nina L
    Tack för den fina rekommendationen. Hoppas att ni ska trivas i huset! Vänliga hälsningar, Jessica!
    Jessica L gillar detta
  • Anders R sålde sitt hus med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-11-18

Vallda
    Vi har sålt vår villa i Vallda.
    Vi har varit mycket nöjda med Jessica's bemötande under hela försäljningsprocessen. Vi vallde henne då målgruppen för vårt hus var barnfamiljer och då tyckte vi att Jessica matchar bra.
    Jessica har ett proffsigt och trevligt bemötande, hon är kunnig och påläst om området. Hon har ett bra driv när det gäller att få de externa resurser som behövs, besiktningaman, fotograf, stylist mm.
    Framför allt vill nämna att Jessica svarar föredömligt fort på alla form av kontakt, telefon, SMS eller mail. Under budgivningen fick vi t.ex flera statusrapporter per dag med kortfattad info om de olika budgivarna, deras eventuella krav mm.
    Resultatet av vår försäljning blev mycket tillfredsställande.
    Vi har bara gott att säga om Jessica Lagergren och ger henne med nöje de bästa rekommendationer som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Tommy Nordström