Jessica Lagergren
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 37 Läs vad Jessica Lagergren

• Ola L köpte sitt hus med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-21

Frillesås
    Proffsig i sitt jobb och snabbt avslut på försäljningen Läs mer
    2020-02-24 Jessica L svarar Ola L
    Tack Ola, hoppas att du ska trivas i huset! Vänliga hälsningar, Jessica!
    Jessica L gillar detta
  • Ann-britt H sålde sitt hus med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-01-13

Kungsbacka
    Jag har fått hjälp att sälja mitt hus.
    Positiv och uthållig, saklig och framförallt kunnig om marknaden och området. Taktisk. Läs mer
    2020-02-24 Jessica L svarar Ann-britt H
    Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation och dom fina orden Ann-Britt. Vänliga hälsningar, Jessica!
    Jessica L gillar detta
  • Nina L sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-01-12

Kungsbacka
    Jessica upplevs som mycket sympatisk och kunnig. Hon är ingen ”krängare” utan är noga med att det ska bli en bra affär för bägge parter. Jag kan varmt rekommendera Jessica. Läs mer
    2020-02-24 Jessica L svarar Nina L
    Tack för den fina rekommendationen. Hoppas att ni ska trivas i huset! Vänliga hälsningar, Jessica!
    Jessica L gillar detta
  • Anders R sålde sitt hus med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-11-18

Vallda
    Vi har sålt vår villa i Vallda.
    Vi har varit mycket nöjda med Jessica's bemötande under hela försäljningsprocessen. Vi vallde henne då målgruppen för vårt hus var barnfamiljer och då tyckte vi att Jessica matchar bra.
    Jessica har ett proffsigt och trevligt bemötande, hon är kunnig och påläst om området. Hon har ett bra driv när det gäller att få de externa resurser som behövs, besiktningaman, fotograf, stylist mm.
    Framför allt vill nämna att Jessica svarar föredömligt fort på alla form av kontakt, telefon, SMS eller mail. Under budgivningen fick vi t.ex flera statusrapporter per dag med kortfattad info om de olika budgivarna, deras eventuella krav mm.
    Resultatet av vår försäljning blev mycket tillfredsställande.
    Vi har bara gott att säga om Jessica Lagergren och ger henne med nöje de bästa rekommendationer som mäklare. Läs mer
    Jessica L gillar detta
  • Martin F sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-11-11

Kungsbacka
    Jessica förmedlade vår försäljning av vår lägenhet på ett mycket bra sätt. Extra plus för snabb och tydlig återkoppling genom hela processen. Läs mer
    Jessica L gillar detta
  • Niclas W köpte sitt hus med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-10-18

Vallda
    Jessica får toppbetyg av mig, en samlad, kunnig och glad kvinna som vi gärna använder i framtiden. Läs mer
    Jessica L gillar detta
  • Sara M skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-10-16

Sålt en lägenhet i Kungsbacka. Väldigt nöjd med Jessica på Svensk fast. Det var enkelt och smidigt, och försäljningen gick bättre än förväntat. Läs mer
    Jessica L gillar detta
  • Ingrid H köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-10-15

Kungsbacka
    Köpt en bostadsrätt. Nöjd med bemötande och kommunikation. Snabbt och smidigt!
    Tack så mycket!
    Med vänlig hälsning I. Holtsung Läs mer
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-09-23

Vi har sålt en exklusiv lägenhet och hela processen gick excellent.
    Bra info löpande och priset blev precis det som mäklaren förespeglat oss.
    Även köparna var supernöjda med mäklarens roll Läs mer
  • Peter A
    Peter A sålde sitt hus med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-09-23

Kungsbacka
    Vi har precis sålt vårt hus utanför Kungsbacka med hjälp av Jessica på Svensk Fastighetsförmedling. Jessica har visat intresse och engagemang under hela säljprocessen, och har varit behjälplig med våra frågor och funderingar under hela affären.
    Proffsigt och korrekt bemötande både mot oss som säljare och mot de intressenter som har varit på visningarna. Kontraktskrivningen med köparna var en positiv upplevelse och Jessica har varit noga med att förklara alla steg i affären.
    Vi kan bara varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Jessica Lagergren. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Tommy Nordström