Jessica Lagergren

Jessica Lagergren

Jessica Lagergren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Jessica Lagergren har varit registrerad mäklare sedan 2015-05. Jessica Lagergren har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 77 omdömen med ett betyg på 4.8. Jessica Lagergren har haft 19 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

77 omdömen om Jessica Lagergren

Sedan starten hos Reco 2016
Emelie A
Köpte sitt hus med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Supertrevlig & vänlig & väldigt hjälpsam. Vi kan varmt rekommendera Jessica Lagergren

Carina E
Sålde sitt hus med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

En glad, trevlig o positiv mäklare där vi som säljare kände oss trygga . Jessica var omtänksam o hjälpsam. Rekommenderas varmt om ni ska köpa eller sälja en bostad

Johan N
Åsa

Jessica är både trevlig och kunnig, agerade snabbt och proffsigt när affären tog fart.

Kajsa J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Proffsig och hjälpande. Har haft bra kontakt från början till slut och har hjälpt till med alla frågor som kommit upp!

Svar från Jessica Lagergren

Åh, tack snälla Kajsa! Så roligt att det blev den här fina lägenheten som du köpte. Vi hörs av om du funderar på något och så ses vi i Februari igen!

Mikaela K
Vallda

Tydlig, förtroendeingivande och ödmjuk vilket innebar en behaglig och trygg process. Rekommenderas varmt.

Svar från Jessica Lagergren

Tack så mycket Mikaela. Ni har verkligen köpt ett jättefint hus och jag är helt övertygad att ni kommer trivas hur bra som helst.

Hanna B
Kungsbacka

Enkel och mycket trevlig, noga med att stämma av och höra av sig och återkoppla. Hjälpsam med kringtjänster och att se till att vi tog fram allt som en ev köpare skulle önska få se för att lägga bud.

Svar från Jessica Lagergren

Roligt att höra att ni är nöjda med vårt samarbete, tack snälla för dom fina orden!

Edvard B
Kungsbacka

Mycket bra och hjälpsam. Vi lyckades sälja huset utan bekymmer eller problem. Det var även ett bra bemötande.

Svar från Jessica Lagergren

Tack Edvard, det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen!

Sandra H
Fjärås

Utav Jessica kan du förvänta dig att då får en mäklare som är närvarande, noggrann och personlig. Glad och tillmötesgående.

Svar från Jessica Lagergren

Tack Sandra för dom fina orden. Så roligt att få hjälpa till att förmedla ert nya drömboende till er! Vi hörs när det närmar sig tillträde.

Ewa S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Jessica är engagerad och resultatinriktad. Hon behärskar konsten att förhålla sig professionellt och samtidigt vara personlig. Vi kan varmt rekommendera Jessica!

Anna L
Kungsbacka

Mycket bra och kunnig mäklare. Snabb återkoppling vid frågor och efter visningar. Lyhörd för mina önskningar och väldigt engagerad. Rekommenderas!