Läs vad 111 Läs vad Tommy Nordström

• 2021-01-05
    Professionellt och tryggt bemötande! Vi har sålt vår villa och känner att vi fått mycket goda råd!
    Linda L
    • Fjärås
    sålde sitt hus med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Hej Linda Tusen tack för er rekommendation och äran att få förmedla ert fina hus. Tror ni kommer stormtrivas i ert nya köp på återseende Vänligen Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka

• 2020-12-22
    Det här är vårt första köp av villa och Tommy har varit en fantastisk mäklare som snabbt kunnat svara på alla våra frågor och funderingar kring både bostaden och hur själva köpet går till. Han har hört av sig och hållit oss uppdaterade genom hela processen.
    My Q
    • Fjärås
    köpte sitt hus med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Hej My Tusen tack för de fina orden och att ni känt er trygga i hela affären. på återseende Vänligen Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka

• 2020-12-15
    Har köpt en bostadsrätt med hjälp från Tommy, han förklarade allting bra och det blev en snabb affär.
    Mirja M
    • 61.0 m²
    • Kungsbacka
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Hej Mirja Tusen tack för den fina rekommendationen och betyget. Tror du kommer stormtrivas i denna lägenhet på återseende. Vänligen Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka

• 2020-12-15
    Tommy Nordström hjälpte oss att sälja vår lägenhet på ett mycket professionellt och trevlig sätt.
    Snabba svar på frågor och hela tiden uppdaterad.
    Vi kan varmt rekommendera Tommy som mäklare.

Bertil&Seija
    Bertil C
    • 61.0 m²
    • Kungsbacka
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Hej Bertil och Seija Stort tack för att fått hjälpa er med försäljningen av er bostadsrätt på Östra Storgatan. Kul att ni gillat mitt försäljningsätt. Tror verkligen ni kommer trivas som fisken i vattnet i ert nya boende nere i Varberg. på återseende. Vänligen Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka

• 2020-12-14
    Vi har köpt en bostadsrätt, 2 RoK.
    Tommy var mycket proffsig och trevlig samt ordnade en privat visning för oss snabbt då tiden var viktig för oss. Vi fick bra förtroende för honom. Vi har träffat resp talat med flera mäklare tidigare då vi letat ett tag. Tommy är definitivt en av de vi bästa. Han lyssnade på oss och förstod vårt behov av att snabbt få se lägenheten och ordnade en bra visning.
    Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare!
    Marianne N
    • 65.9 m²
    • Kungsbacka
    Hej Tusen tack för de fina orden och rekommendationen. Verkligen glad att ni gillar vårt arbetssätt och att det gick att lösa snabbt och smidigt. på återseende. Vänligen Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka

• 2020-12-13
    Jag och min sambo har köpt vårt första hus i Fjärås som är byggt 1969. Kärlek vid första ögonkastet för oss direkt när vi såg det. Tommy har skött allting med bravur, vi är såå nöjda över allt bemötande, vi fick tydlig information och svar på alla våra frågor och funderingar som uppkommer i samband med husköp. Särskilt när man är ny och oerfaren kring detta så uppskattade vi hur vi blev bemötta. Vi kände oss trygga genom hela köpet, från visning till skrivna papper. Återkommer mer än gärna om så sker någon gång i framtiden..
    Eva J
    • 150.0 m²
    • Fjärås
    Hej Gud va roligt att ni gillade bostaden så mycket. är verkligen ett otroligt fint hus som ni kommer kunna njuta av många år framöver. och tusen tack för den fina rekommendationen på återseende Vänligen Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka

• 2020-12-09
    Sålde lägenhet med Tommy Nordström. Bra bemötande, flexibel, och kunnig! Lyckades med en enkel och smidig affär till ett bra slutpris. Har bara gott att säga om Tommy och kan varmt rekomendera honom!
    Hej Christofer Stort tack för de fina orden och rekommendationen. Glad att du gillat vårt arbetssätt. på återseende Vänligen Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka

• 2020-12-07
    Tommy har hjälp mig att sälja vårt hus på ett mycket proffesionellt sätt. Han har varit ett mycket bra bollplank och alltid varit nåbar vid frågor! Jag har känt mig väl omhändertagen under hela försäljningsprocessen! Över min förväntan! Stort tack för det!
    Pontus L
    • Fjärås
    Hej Pontus Tusen tack för den fina rekommendationen och omdömet, Glad att jag motsvarat förväntningarna. På återseende Vänligen Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka

• 2020-11-15
    Jag har sålt min bostadsrätt i Kungsbacka. Med mycket god tillgänglighet, trevligt bemötande och ett stort visat intresse för att göra sitt bästa har Tommy motsvarat alla förväntningar. Rekommenderar!
    Andreas E
    • 65.5 m²
    • Kungsbacka
    Hej Andreas Tusen tack för den fina rekommendationen och betyget. Roligt att höra att ni tyckt om mitt arbetssätt. Tror ni kommer stormtrivas i ert nya hus. på återseende Vänligen Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka

• 2020-11-06
    Att låta Tommy hjälpa oss att sälja vår lägenhet är bland det bästa vi varit med om. Lyhörd, ödmjuk och proffsig ända ut i fingertopparna. Vi hade höga förväntningar på Tommy och han steg över dom förväntningarna med råge.
    Christel B
    • 3:a
    • 94.0 m²
    • Onsala
    Hej Christel och Thomas Tusen tack för den jätte fina rekommendationen och betyget, blir verkligen superglad att ni uppskattat mitt arbetssätt. och hör bara av er som vanligt vid frågor och funderingar. på återseende Vänligen Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte