Tommy Nordström
en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Gymnasiegatan 16
434 50 Kungsbacka — Visa karta

Vad tror Tommy att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 5 kunder tycker om Tommy Nordström

• Heinz Erwin E skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Köp ett litet renoverat småhus.
    Tycker att det var ett väldigt trevligt och bra bemötande både av Tommy och den trevliga unga kvinnan som han hade hjälp av.
    Det var bra information i liten grupp och att alla fick samma info.

Mina förväntningar var att jag ville ha bra information för att kunna ta ett bra beslut on eventuellt köp, för jag tyckte detta objektet passade mig bra.
    Min upplevelse av helheten har varit mycket bra både visningen budgivningen och min förhoppning är att resterande går lika bra och trevligt. Läs mer
    2018-10-11 Tommy Nordström svarar Heinz Erwin E
    Hej
    Alltid kul att höra att våra ambitioner att ge bra information så att du som kund känner dig trygg i ditt köp märks.
    Både jag och Nora tackar otroligt för dessa fina ord och önskar dig all lycka i dit nya hus

Vi ses snart igen på tillträdet.

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Tobias O skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Lite för ivrig för att ta ett lagt bud innan andra visningar, men annars helt jäkla ypperligt! super nöjd verklingen!

Jag mötte mäklarn på ett väldigt bra sätt, lugn sanasad, riktigt påläst. Inga som helst konstigheter.

Levde helt klart upp till förväntan. Läs mer
    2018-10-09 Tommy Nordström svarar Tobias O
    Hej Tobias
    Verkligen ett super stort tack för äran att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet.
    Tack även för den bra recensionen och ett gott samarbete.

Jag önskar er all lycka i ert framtida boende och hoppas vi ses igen vid tillfälle

• Björn A
    Björn A skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Sålt en villa i Onsala.
    Fick ett väldigt bra bemötande från alla på Svenskfast.
    Mina förväntningar har överträffats med marginal. Blir hela tiden informerad vad som är på gång, och ett ärligt och uppriktigt bemötande.
    Tack vare Svenskfasts stora nätverk, blev affären avslutad till allas belåtenhet, dock återstår några moment som överlämnandet, samt support med fastighetsdeklarationen. Men jag räknar med att det kommer att ske med samma engagemang. Läs mer
    2018-09-11 Tommy Nordström svarar Björn A
    Hej Björn
    Stort tack för dom fina orden och bra recension. Det har varit en ära att få hjälpa er att sälja bostaden.
    Det återstår några moment men siktar självklart på att fortsätta i samma anda och erbjuda bra service och återkoppling.

Vi ses framöver.

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Ingrid A skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Bra mäklare
    Men dålig återkoppling
    Man får ringa upp Tommy om man vill veta något hur det går med försäljningen
    Han ringer aldrig och det är dåligt av en mäklare Läs mer
    2018-09-10 Tommy Nordström svarar Ingrid A
    Hej,
    Att alla inblandade i en bostadsaffär ska känna sig väl omhändertagna och väl informerade under processen, är minst lika viktigt som att ni ska göra en riktigt bra bostadsaffär när ni anlitar mig som mäklare. Jag har nu förstått att den information och återkoppling jag gett inte nått alla inblandade, vilket jag verkligen beklagar. Jag uppskattar och tar till mig din feedback och ser över hur jag arbetar med återkoppling till mina kunder framöver.

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Marcus H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Tommy och Camilla var av multipla mäklare de proffsigaste och mest kunniga vi kommit i kontakt med. Redan första träffen hade de en plan för hur vi skulle tackla och följa upp hela försäljningsprocessen.

När vi valt dem och påbörjat säljprocessen hade vi alltid full insyn och de följde ofta upp hur vi kände över olika val.

Vi hade i främsta hand kontakt med Tommy och han gick hela vägen och den extra milen genom hela ärendet. Satte oss kontakt med gratis styling, rätt fotograf och var alltid kontaktbar. Han kom alltid med smarta förslag och tog lyhört emot våra kunskaper om boendet. Kanske var det därför vi fick sålt en bra bit över våra förväntningar.

Jag rekommenderar starkt Tommy och kommer absolut kontakta honom först i mina framtida försäljningar. Läs mer
    2018-09-10 Tommy Nordström svarar Marcus H
    Hej Marcus
    Stort underbart tack för dom fina orden och en bra recension.
    Det har varit ett fint samarbete från början till slut och det har varit en ära för mig att få hjälpa er med försäljningen.
    Jag är glad att få lära känna er och vill önska er ett stort lycka till i ert framtida boende.

Hoppas vi ses snart igen.

Med Vänliga Hälsningar
    Tommy Nordström, Svenskfastighetsförmedling Kungsbacka