Tommy Nordström

Tommy Nordström

Tommy Nordström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Tommy Nordström har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Tommy Nordström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-07 och har fått 139 omdömen med ett betyg på 4.9. Tommy Nordström har haft 53 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 139 Läs vad Tommy Nordström

• sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-07-05
    Bra och förstående, samt hjälpsam.
    Förväntning att få sålt och de fick vi snabbt och smidigt.
    Hej Daniella Tusen tack för betyget och rekommendationen. Alltid roligt att höra att ni fått en positiv upplevelse av processen. på återseende Mvh Tommy Nordström Svenskfastighetsförmedling Tommy Nordström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-07-04
    Tommy var alltid tillmötesgående. Vi hade många frågor och funderingar eftersom detta var vårt första köp. Han tog alla frågor seriöst och återkopplade snabbt.
    Tydlighet och trygghet genom hela processen.
    Vi fick igenom en en snabb och fin affär av vår drömlägenhet.
    Hej Beatrice Tusen tack och kul att ni uppskattat processen, alltid speciellt med att köpa sin första lägenheten, Tror ni kommer stormtrivas. på återseende Mvh Tommy Nordström Svenskfastighetsförmedling Tommy Nordström
    2021-06-17
    Tommy är uppriktig, noga, och responsiv. Processen var snabb och Tommy förklarade varje steg på ett bra sätt.
    Hej Anton Roligt att höra att du haft en positiv upplevelse med din första försäljning och glad för att du uppskattat mitt arbetssätt. Samt tusen tack för betyget och omdömet. på återseende Mvh Tommy Nordström Svenskfastighetsförmedling Tommy Nordström
    • Onsala
    2021-06-12
    En perfekt och kunnig mäklare som jag fick stort förtroende för. Allt gick smidigt och fort, inga krångligheter.
    Hej Birgitta Jätte kul att du fått en positiv upplevelse, tror du kommer trivas lång tid framöver, och tusen tack för betyget och rekommendationen, blir verkligen super glad. på återseende Mvh Tommy Nordström Svenskfastighetsförmedling Tommy Nordström
  • Magnus L
    köpte sitt hus med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    • Fjärås
    2021-06-11
    Allt gick lätt och smidigt, inga konstigheter.
    Hej Magnus tusen tack för er rekommendation och betyg, Tror ni kommer stormtrivas i huset på återseende Mvh Tommy Nordström Svenskfastighetsförmedling Tommy Nordström
    2021-06-11
    Tommy hjälpte oss med försäljning av vår bostadsrätt och uppfyllde våra förväntningar och mer därtill! Professionellt bemötande från början till slut och han har hela tiden funnits tillgänglig för att besvara alla våra frågor samt kommit med värdefulla tips och råd. Genom regelbunden återkoppling har vi verkligen känt oss delaktiga genom hela processen. Rekommenderar ALLA som ska sälja att anlita Tommy, ni kommer inte att ångra er. STORT tack Tommy för ditt engagemang och för att du hjälpt oss genom vår första försäljning på allra bästa sätt! Vi hoppas att vi får anlita dig även vid framtida bostadsaffärer.
    Hej Maria Stort tack för detta omdöme och fina text, har verkligen varit super roligt att få hjälpa er med försäljning och verkligen roligt att ni uppskattat detta. Stort tack på återseende Mvh Tommy Nordström Svenskfastighetsförmedling Tommy Nordström
  • sålde sitt hus med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    • Fjärås
    Fantastisk engagerad mäklare
    Mäklaren gjorde oss mycket trygg med försäljningen. Önskar att man kunde ge poäng . Om skalan gått till 10 skulle Tommy få 11 poäng.
    Hej Bernt Stort tack för de fina betyget och rekommendationen, roligt att höra att ni är så nöjda. på återseende Mvh Tommy Nordström Svenskfastighetsförmedling Tommy Nordström
    2021-06-11
    Lugn och tillmötesgående uthållig . Kan gärna rekommendera honom till fler som är inne på att sälja eller köpa .
    Hej Ingrid Tusen tack för fint omdöme, betyg och förtroende att hjälpa till att sälja din lägenhet. på återseende Mvh Tommy Nordström Svenskfastighetsförmedling Tommy Nordström
    2021-06-01
    Tommy hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Kungsbacka. Vi har blivit bemötta på ett otroligt proffesionellt sätt och Tommy har hela tiden involverat oss som säljare och hållit oss uppdaterade genom hela processen. Vi är otroligt nöjda på alla plan, från start till mål, och för oss är det en självklarhet att använda Tommy som mäklare igen vid eventuellt kommande försäljningar. Vi ger Tommy högsta betyg utan att tveka!
    Hej Linus Jätte kul att höra att ni uppskattat mitt arbetssätt och guidning genom försäljningen, samt tusen tack för de fina orden och rekommendationen. på återseende Mvh Tommy Nordström Svenskfastighetsförmedling Tommy Nordström
    2021-05-28
    Tommy är en riktig klippa. Lugn, pedagogisk och saklig. Han är  professionell och kommer med goda råd i svåra beslut som man kan befinna sig i när man ska sälja sin bostadsrätt.
    Hej Daniel Tackar så mycket för fin rekommendation och omdöme. Det är väldigt viktigt i sådana här stora affärer att man känner sig lugn och trygg i alla steg, och känner att mäklaren kan förklara på ett bra sätt. Det är mitt huvudmål i alla affärer och glad att du upplever det. på återseende Mvh Tommy Nordström Svenskfastighetsförmedling Tommy Nordström