Tommy Nordström
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 19 kunder tycker om Tommy Nordström

• Philip H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-02-10

Kunnig, professionell, trevlig och jobbar med ett starkt team.
    Jag har både köpt ett hus och sålt ett hus med hjälp av Tommy. Läs mer
    2019-02-10 Tommy Nordström svarar Philip H
    Hej Philip
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen. Det har varit en ära att både få förmedla er nya bostad till er som att få äran att sälja er gamla bostad.

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Lena Karin Amalia B skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-02-04

Ett bra bemötande och bra återkoppling genom hela processen på såld bostadsrätt. Läs mer
    2019-02-04 Tommy Nordström svarar Lena Karin Amalia B
    Hej Lena
    Stort tack för den fina rekommendationen och ett bra samarbete.
    Vi ses på tillträdet och lycka till i bostadssökandet, kan vi hjälpa till så är det bara att säga till.

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Annica skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-01-22

Tack Tommy! När vi anlita svenskfastighetsförmedling och dig hade vi höga förväntningar! Alla dessa förväntningar infriades och överträffades med stor marginal. Din lyhördhet och konstanta återkoppling uppskattades stort och vi kan starkt rekommendera dig. Vi kommer garanterat höra av oss vid nästa försäljning. Läs mer
    2019-01-28 Tommy Nordström svarar Annica
    Hej Annica!
    Stort tack för dessa fina ord och att vi lyckades överträffa era förväntningar,
    Hoppas vi ses i kommande projekt i framtiden

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Rasmus S skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-01-20

Kontaktade Tommy när jag skulle sälja min lägenhet. Han gjorde ett gott intryck och fick mig känna lugn under hela försäljningen. Allt gick snabbt och enkelt så ja är supernöjd ! Läs mer
    2019-01-21 Tommy Nordström svarar Rasmus S
    Hej Rasmus
    Stort tack för förtroendet vi fick att sälja er lägenhet. Att kunderna ska känna sig lugna och få återkoppling är mitt mål i varje affär, förutom såklart att nå ett så bra slutpris som möjligt.

Stort lycka till i ert hus och på återseende.

2019-01-20

• Anneli M skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-01-20

Jag är mycket nöjd med Tommy som mäklare vid försäljning av min bostadsrätt. Han återkopplar alltid snabbt och har ett professionell bemötande och bra känsla. Kommer definitivt att anlita honom vid ev kommande försäljningar och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-01-21 Tommy Nordström svarar Anneli M
    Hej Anneli
    Stort tack för dessa fina ord och att du är nöjd med vår tjänst på Svensk Fastighetsförmedling.
    Hoppas vi ses i framtiden och stort lycka till i ert nästa boende.

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Birgitta L skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-01-18

Sålt vårt hus eftersom jag blivit ensam kvar. Engagerad, hjälpsam, vänlig. Det kunde inte blivit så mycket bättre, mycket tacksam! Läs mer
    2019-01-19 Tommy Nordström svarar Birgitta L
    Hej Birgitta
    Det har varit ett sant nöje att lära känna dig. Tycker det är jätte roligt att du är nöjd med min tjänst.
    Tror du kommer trivas riktigt bra i lägenhet i Åsa.

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Madelene H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-01-18

Vi är mycket nöjda med försäljningen av huset i Frillesås!
    Tommy, du gjorde allt som vi kunde förvänta oss och lite till. Mycket trevligt bemötande och oerhört informativ, höll tät kontakt och informerade om allt som hände och även inte hände och mycket hjälpsam. Vi kommer självklart att anlita dig igen vid nästa möjliga försäljning av hus! Läs mer
    2019-01-19 Tommy Nordström svarar Madelene H
    Hej Madelene
    Roligt att höra att ni är så nöjda med min tjänst, det har varit ett nöje att få lära känna er samt att få förmedla er fastighet.

Stort tack för dessa fina ord!

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Peter A skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-01-17

Har köpt en bostad och Tommy har varit professionell och samtidigt personlig. Snabb att återkomma med svar.
    Tommy får mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-01-19 Tommy Nordström svarar Peter A
    Hej Peter
    Tack för den fina rekommendationen,
    Huset i Frillesås tror jag verkligen är perfekt för dig och din familj.

Hoppas vi ses i framtiden

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Evelina H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-01-17

Vi fick ett tips på ett hus på Bräckornas väg 51 i frillesås av mäklaren Tommy. Blev väldigt bra bemötta och vi fick hjälp med allt.
    Var super nöjda och det gick fort från att vi la bud till att vi skrev under köpekontraktet.
    Väldigt nöjda med allting. Läs mer
    2019-01-19 Tommy Nordström svarar Evelina H
    Hej Evelina
    Stort tack för dessa fina ord!
    Känns verkligen roligt att ni gillade mitt tips om bostad, denna bostad tror jag kommer vara perfekt för er.

Som vanligt om ni har några funderingar eller frågor så är det bara att slå en signal

På återseende!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka