Tommy Nordström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Tommy Nordström har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Tommy Nordström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-07 och har fått 172 omdömen med ett betyg på 4.9. Tommy Nordström har haft 23 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 172 Läs vad Tommy Nordström

• köpte sitt hus med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    • Onsala
    2022-07-16 Verifierad kund
    Tommy är en fantastisk mäklare! Var tillmötesgående & svarade på alla våra frågor. När vi bad om en extra visning så fick vi det utan problem.
    Lyhörd, engagerad & professionell! Trots att han hade semester så var tillgänglig!
    Kort & gott en av de bästa mäklarna vi haft att göra med. Rekommenderar varmt Tommy!
    Hej Jennifer, Väldigt roligt att höra att ni uppskattat mitt arbetssätt. Stort underbart tack för de fina orden och rekommendationen, det uppskattas väldigt mycket.
    Tror ni kommer trivas underbart i ert nya hus.

2022-07-14 Verifierad kund
    Mycket professionell, kunnig, engagerad, målinriktad och trevlig mäklare / person, från första början till ett avklarat husköp. Skulle gärna anlita samma mäklare, vid en försäljning av bostad.
    Kan verkligen rekommenderar Tommy.
    Hej Fredrik
    Kul att höra att ni uppskattat mig som mäklare och stort tack till fint omdöme och rekommendation.
    Tror ni kommer stormtrivas i ert nya hus.

Tommy Nordström
  • sålde sitt hus med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-07-08 Verifierad kund
    Tillmötesgående och kundorienterad. Följer upp och stämmer av. Kan varmt rekommenderas.
    Hej Bente
    Stort tack för fint omdöme och rekommendation. Glad att ni upplevt mina värdeord och att jag lever upp till dessa.

Tommy Nordström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-19 Verifierad kund
    Tommy Nordström är en erfaren och trygg mäklare. Han är ett mycket bra stöd vid svåra beslut
    Hej Anna-Karin
    Tusen tack för fina ord och omdöme, glad att jag kunnat vara behjälplig med stort som smått.

2022-06-17 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande av Tommy och blev väldigt nöjd med försäljningen.

Positiv och härlig person.

Fick mycket bra hjälp efter köp av ny bostad dessutom.
    Hej Alexander
    Stort tack för det fina omdömet och orden, Glad att ni är nöjda med försäljningen och min hjälp

2022-06-02 Verifierad kund
    Det har skötts på ett jättebra sätt
    Hej Eva
    Stort tack för fint omdöme och rekommendation, blir verkligen super glad.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande, proffsig och hjälpsam.
    Hej Ivan
    Stort tack för fint omdöme och rekommendation. Glad att ni uppskattat allt vad bostadsaffärer innebär.

• Anders A
    • Frillesås
    2022-06-01 Verifierad kund
    Ett gott och framförallt trovärdigt bemötande, där vi fick alla våra frågor sakligt bemötta och även en rätt fram ärlighet , som skapade det förtroende som behövs när man skall byta hem.

Dessutom klara av att både representera säljaren och samtidigt ta tillvara våra intressen på ett adekvat sätt , kräver sin mäklare och det tycker vi att Tommy Nordström gjorde på ett mycket bra sätt.
    Hej Anders
    Tusen tack för fina ord och omdöme, super glad att jag kan återspegla den viktiga faktorn att en tryggaffär för alla parter. Hoppas ni trivs i nya huset.

2022-06-01 Verifierad kund
    Grymt proffsigt bemötande från första stund! Vi hade endast bott i nybyggnation så att både köpa och sälja boatad ute på ”begagnat” marknaden var helt nytt för oss och Tommy fanns som ett stöd hela vägen.
    Tommy var den första och enda mäklaren som vi hade kontakt med när vi ville sälja våran bostad, vi kände oss trygga med han och att träffa andra mäklare innan vi bestämde oss blev aldrig något alternativ.
    Bra kommunikation hela vägen. Vi både har och kommer fortsätta att rekommendera Tommy till andra. Han var även välkänd och omtyckt av våran bankman fick vi höra i efterhand vid sista bankmötet. 😁
    Hej Mikaela
    Stort tack för ert långa och mycket fina omdöme, betyg och rekommendationer till andra, glad att kunnat hjälpa er från start till mål i allt vad en försäljning och byte av bostad betyder.

Tommy Nordström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2022-06-01 Verifierad kund
    Lugn, pålitlig. Lovade inte för mycket
    Hej
    Stort tack för fina orden och omdömet. Glad att ni uppskattat min hjälp i köpet av lägenhet.