Tommy Nordström
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 82 Läs vad Tommy Nordström

• Anders J sålde sitt hus med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-16

Vallda
    Vi sålde vår villa med Tommy som mäklare.
    Tommy är proffs på det han gör och lägger sitt hjärta i affären.
    Vi kan med varm hand rekomndera honom till kommande uppdrag. Läs mer
    2020-03-16 Tommy Nordström svarar Anders J
    Hej Anders
    Tusen tack för den fina rekommendationen och förtroendet att sälja er fastighet.
    Det har varit en ära att lära känna er och hoppas vi ses mer i framtiden

på återseende

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Marianne S köpte sitt hus med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-08

Onsala
    Köpte en villa i Onsala och träffade honom två ggr, svårt att ge ett omdöme. Han var trevlig, tyckte kanske det gick lite fort med att bestämma tillträdesdagen, vi var lite tveksamma då det var ganska snabbt tillträde, kände att vi inte fick gehör för det.Det är många papper att skriva på och vi var tagna av stunden.
    Med vänlig hälsning,
    Marianne Svenaeus Eriksson Läs mer
    2020-03-09 Tommy Nordström svarar Marianne S
    Hej Marianne
    Stort tack för rekommendationen och omdömet. Tack för er feedback jag tår åt mig av era tankar och har med mig det i framtiden att försöka vara mer lyhörd och stämma av en extra gång att allt känns bra,

på återseende

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Joel M sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-06

Vallda
    Sålt vår lägenhet - enkel dialog, snabb med återkoppling, lyhörd och tillmötesgående - kanon!
    Oerhört tacksam att få haft Tommy som mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-06 Tommy Nordström svarar Joel M
    Hej Joel
    Stort tack för den fina rekommendationen och feedbacken. Är verkligen super glad för de fina orden.
    Önskar er all lycka i framtida husdrömmar och tveka inte att kontakta mig vid hjälp att söka nytt

på återseende vid tillträdet

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Matilda S sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Vallda
    Tommy har hjälpt oss vid försäljning av vår lägenhet. Han har alltid hållit sig professionell och alltid velat att allt ska gå rätt till. Tommy har gett en känsla av trygghet och förtroende. Läs mer
    2020-03-04 Tommy Nordström svarar Matilda S
    Hej Matilda
    Stort underbart tack för de fina orden och rekommendationen, bara återkoppla för er när det blir dags att hitta nya intressanta objekt.

Vi ses på tillträdet

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • LENA H skrev om Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-03

Vi sålde vårt hus i Åsa med hjälp av den mycket duktiga kunniga och professionella mäklaren Tommy Nordström. Alltid snabb respons,ett leende på läpparna och med väldigt stort kunnande om allt som kan röra en försäljning och allt som följer med det. Fick även enormt mycket hjälp när vi köpte vår BR i Kungsbacka,så tacksamma. Vi kan starkt rekommendera Tommy till alla som ska sälja/köpa bostad,vi hade fullt förtroende och kände oss trygga genom hela processen,tack Tommy du är en pärla!
    Lena o Patrik Läs mer
    2020-03-04 Tommy Nordström svarar LENA H
    Hej Lena och Patrik
    Tusen tusen tack för denna otroligt fina rekommendation och omdöme. Det har varit en ära att lära känna er under dessa försäljningar och köp. Önskar er all lycka och såklart på återseende

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Ana Carolina B köpte sin lägenhet med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Har köpt en lägenhet.
    Tommy var mycket hjälpsam o tålmodig med ett proffsigt bemötande Läs mer
    2020-03-03 Tommy Nordström svarar Ana Carolina B
    Hej
    Tusen tack för de fina orden och rekommendationen.
    Tror och hoppas ni kommer stormtrivas i er nya lägenhet

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Martina A sålde sitt hus med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-14

Kungsbacka
    Sålt vår villa med Tommy N. som mäklare! Han överträffade alla förväntningar.
    Engagerad, duktig, höll oss alltid uppdaterade, kom med goda råd och vi fick alltid snabb respons om det var något vi undrat över. Tusen tack Tommy. Vi har tryggt kunnat göra en av de största affärerna i livet! Läs mer
    2020-02-17 Tommy Nordström svarar Martina A
    Hej Martina
    Stort underbart tack för de fina orden och rekommendationen. Super glad att jag levt upp till era förväntningar i en av de största affärerna i livet

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Daniel J sålde sitt hus med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-14

Kungsbacka
    Noggrann och driven mäklare som lägger ner hela sitt intresse i bostadsaffärer Läs mer
    2020-02-14 Tommy Nordström svarar Daniel J
    Hej Daniel
    Stort tack för den fina rekommendation, det har verkligen varit en ära att lära känna er. och tror verkligen ni kommer trivas i er nya villa

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Linda Marie K köpte sitt hus med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-02-12

Kungsbacka
    Min man och jag har nyligen köpt en villa via Tommy och vi är mycket nöjda med hans engagemang i att få till en så smidig affär som möjligt. Det trevliga och proffsiga bemötandet gör att vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-02-12 Tommy Nordström svarar Linda Marie K
    Hej Linda och Kristian
    Tusen tack för den fina rekommendationen och de fina orden, mitt mål är alltid att sälja och köpare skall få en smidig och bra affär.

Tommy Nordström, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Kungsbacka
  • Pawel G köpte sitt hus med hjälp av Tommy Nordström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-01-30

Onsala
    Pervekt Han var väldigt snäll Läs mer
    2020-02-03 Tommy Nordström svarar Pawel G
    Hej Pawel
    Tusen tack! hoppas ni kommer trivas i nya huset

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Tommy Nordström