Lena Andersson

Lena Andersson

Lena Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Lena Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2009-10. Lena Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.7. Lena Andersson har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

20 omdömen om Lena Andersson

Magnus J
Sålde sitt hus med hjälp av Lena Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Åsa

Lena är väldigt mån om sina kunder. Bra återkoppling om allt som sker vid husförsäljningen. Lugn och stabil vid konstiga händelser.

Robert B
Köpte sitt hus med hjälp av Lena Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Onsala

Tydlig och återkom alltid enligt överenskommelse

Bo Evald B
Vallda

Trevlig kunnig saklig ,lyhörd och lugn. Affären gick snabbt och vi kan inte tänka oss bättre och proffsigare försäljning av vårt hus ! Vi är mycket nöjda !!

Carin Mona Agneta O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Trevligt bemötande lätt att nå svarade på frågor ang lägenheten samt skickade frågor jag hade på bostadsrätten vidare till styrelsen. Väntade in mig i mina beslut och kunde läsa av mig på ett proffsigt sätt. Bra på återkoppling.

Mia Elisabeth W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Lena har varit proffsig och trevlig.

Toni A
Vallda

Mycket kompetent och intresserad av vår försäljning av huset

Harmeet D
Fjärås

Lena svarade på våra frågor på ett ärligt sätt och hjälpte oss hitta den informationen vi behövde vid köpet. Vi rekommenderar verkligen Lena om du vill ha en pålitlig och kunnig mäklare.

Elke R
Sålde en tomt med hjälp av Lena Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Inkompetent rakt igenom. Oartig och arrogant, oärlig och bryter mot mäklaretiken regelbundet.

Svar från Lena Andersson

Hej Elke, tråkigt och höra! Jag är lite förvånad också då du i ditt sista sms till mig skrev "stort tack"!

Caroline F
Kungsbacka

Lena har varit en underbar kontakt och inlyssnade för mina önskemål. Jag har bara positiva erfarenheter av vårt samarbete!

Karin R
Kungsbacka

Lena är kunnig, förtroendeingivande och trevlig. Hon har gjort ett mycket bra jobb denna gången och de två gånger vi blott henne tidigare.

Svar från Lena Andersson

Hej Karin, tack för omdömet! Det var roligt att träffas igen och att få hjälpa till med försäljningen. Väl mött igen! Hälsningar Lena