Mats Wahlbäck
Aktiv på Reco.se sedan 2018-03-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 10 Läs vad Mats Wahlbäck

• Ingrid Roina B
    Ingrid Roina B köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-12-26

3:a
    Kungsbacka
    Mats ingav ett stort förtroende och har hittills levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Anders P köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-12-05

Köpt Bostadsrätt.
    Utmärkt proffsigt bemötande.
    Kunnig
    Allt har fungerat till belåtenhet. Läs mer
  • Marita H köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-10-24

3:a
    Kungsbacka
    Min make och jag har köpt en bostadsrättslägenhet. Jag kontaktade Mats via telefon och fick ett väldigt gott intryck. Nästa möte bestämdes på kontoret i Kullavik där vi fick en väldigt bra genomgång av projektet Nya Särö och den lägenhet vi var intresserade av. Interiörer och material visades. Ingen stress utan lugnt med gott om tid att även ställa frågor. Mats förstod också vår situation - vi måste sälja vårt hus först- för att öht kunna köpa lägenheten. Han arbetade då för att på bästa sätt lösa situationen. Vi är mycket nöjda med bemötandet. Vår uppfattning är att Mats är en mycket kompetent, korrekt och personlig mäklare. Engagerad utan att vara påträngande, och vi har stort förtroende för honom. Läs mer
    2019-10-25 Mats W svarar Marita H
    Tack Marita för era fina vitsord, lycka till med er nya drömbostad.
  • Lennart J köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-10-23

Kungsbacka
    Vi har köpt en nybyggd lägenhet och kontakten med Mats har fungerat bra. Läs mer
  • Petter F köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-10-22

köpt bostdsrätt
    bra bemötande
    levade upp till önskemålen
    nöjd kund Läs mer
  • Emil N skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-01-16

Bra och Professionell. Sköter affärsgången strukturerat och pragmatiskt. Kan rekommendera honom stark. Läs mer
  • Christoffer R skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-03-08

Vi uppfattar Mats som trevlig, uthållig och seriös. Läs mer
    2018-03-11 Mats W svarar Christoffer R
    Tack Christoffer. Kula att höra att ni är nöjda med försäljningen.
  • Jonas C skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-03-07

Fick från första samtalet ett vädigt bra intryck av Mats.
    Vid första personliga mötet så förbättrades intrycket ytterligare.
    Mats fick oss att känna oss oerhört trygga och även färväntasfulla genom hela vår sälprocess.
    Att Mats dessutom lyckades övertäffa våra förväntningar sett till slutpriset på bostaden var ju oerhört givande.
    Vi är oerhört glada att vi valde att sälja via Mats vilket vi rekomenderar alla våra bekanta att göra den dag det är dags att byta boende. Läs mer
    2018-03-08 Mats W svarar Jonas C
    Jättekul Jonas att höra att ni är så nöjda med vårt arbete, lycka till med er nya drömbostad i Frillesås.
  • Stig K skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-03-07

Mats har på ett föredömligt sätt genomfört försäljningen Läs mer
    2018-03-08 Mats W svarar Stig K
    Tack Stig, hoppas Spanien var bra. Vi syns när det är dax att sälja Vallda.
  • Jerry S skrev om Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-03-05

Mats tar hand om sin uppdragsgivare och är engagerad och intresserad och ser möjligheter vid försäljningar. Behandlar uppdragen seriöst både för säljare & köpare och i enlighet med det regelverk som gäller för mäklare. Läs mer
    2018-03-06 Mats W svarar Jerry S
    Tack Jerry för dina fina vitsord, hoppas vi gör nya affärer snart igen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Tommy Nordström