Läs vad 14 Läs vad Mats Wahlbäck

• 2020-12-14
    Gott bemötande.
    Rel ok betalt. Vid första träff ansågs lgh vara en "flagship" lägenhet med många spekulanter, tonades sedan ner till att mena att lgh ffa var intressant för lite äldre klientel och där efterfrågan är mer begränsad, "Kungsbacka är en villastad".
    Corona kan säkert ha begränsa efterfrågande kunder en del; med allt inräknat och med en förhoppn vis snabb affär/snart övertagande är det ett gott slutresultat.
    Är köparen intresserad av viss inredning ser vi gärna info om detta asap
    Ulf E
    • 97.3 m²
    • Kungsbacka
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
  • 2020-11-25
    Det var jätte trevligt möte . Vi fick bra information an honom angående projektet.
    Raad S
    • Kungsbacka
    köpte sitt hus med hjälp av Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
  • 2020-09-30
    Bra, informativ och behjälplig för ens behov
    Eric A
  • 2020-09-28
    Jag och min sambo har köpt ett kedjehus som är nyproduktion i Fjärås.
    Mats har svarat snabbt via mejl om vi haft frågor, samt tagit sig tid att träffa oss personligen när vi haft frågor.
    Vi har hittills varit supernöjda!
    Caroline J
  • 2019-12-26
    Mats ingav ett stort förtroende och har hittills levt upp till våra förväntningar.
    Ingrid Roina B
    Ingrid Roina B
    • 3:a
    • 76.8 m²
    • Kungsbacka
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Wahlbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
  • 2019-12-05
    Köpt Bostadsrätt.
    Utmärkt proffsigt bemötande.
    Kunnig
    Allt har fungerat till belåtenhet.
    Anders P
    • 114.4 m²
  • 2019-10-24
    Min make och jag har köpt en bostadsrättslägenhet. Jag kontaktade Mats via telefon och fick ett väldigt gott intryck. Nästa möte bestämdes på kontoret i Kullavik där vi fick en väldigt bra genomgång av projektet Nya Särö och den lägenhet vi var intresserade av. Interiörer och material visades. Ingen stress utan lugnt med gott om tid att även ställa frågor. Mats förstod också vår situation - vi måste sälja vårt hus först- för att öht kunna köpa lägenheten. Han arbetade då för att på bästa sätt lösa situationen. Vi är mycket nöjda med bemötandet. Vår uppfattning är att Mats är en mycket kompetent, korrekt och personlig mäklare. Engagerad utan att vara påträngande, och vi har stort förtroende för honom.
    Marita H
    • 3:a
    • 76.8 m²
    • Kungsbacka
    Tack Marita för era fina vitsord, lycka till med er nya drömbostad.
    Mats Wahlbäck

Mats Wahlbäck

Visa svar
  • 2019-10-23
    Vi har köpt en nybyggd lägenhet och kontakten med Mats har fungerat bra.
    Lennart J
    nöjd kund
    Petter F
    • 107.4 m²
  • 2019-01-16
    Bra och Professionell. Sköter affärsgången strukturerat och pragmatiskt. Kan rekommendera honom stark.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte