Alla kategorier Mäklare Skåne Lund MOHV MOHV Lund

MOHV Lund

En del av MOHVwww.mohv.se

Karl XI gatan 1, 222 20 Lund — Visa karta

Precis intill Clemenstorget och populära V.E.S.P.A har vi på MOHV vårt kontor. Här erbjuder vi dig som kund en mäklartjänst som är både kreativ och nytänkande med fokus på dina behov. Här är du alltid med och bestämmer allt om affären tillsammans med din mäklare.

Vi som jobbar här på kontoret på Karl XI gatan 1 är drivna och älskar vårt jobb. Vi brinner för att ge både köpare och säljare den allra bästa lösningen och är alltid professionella, snabba och smidiga. Hos oss kan du räkna med kvalitet och en lyckad bostadsaffär. Varmt välkommen!

Läs vad 250 kunder tycker om MOHV Lund

• Lars O skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Korrekt, professionellt hanterande av försäljningen av min bortgångne fars bostadsrätt.
    Jag valde Ulf i konkurrens med andra mäklare då jag bedömde att hans värdering av bostaden var rimlig, vilket den också visade sig vara.
    Jag förväntade mig ett högre slutpris än vad som blev men tror inte Ulfs mäklarsgenda avgjorde detta, andra faktorer spelade in här.
    Rekommenderar Ulf och MOHV Lund. Läs mer
  • Kalman B skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Vi valde Ulf bland 4 andra mäklare när vi skulle sälja vårt hus. Vi har inte ångrat valet. Ulfs sätt att sköta försäljningen var förtroendegivande och professionelt. Läs mer
  • Helena E
    Helena E skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Duktig, snabb, lyhörd och professionell i sitt bemötande. Läs mer
  • Erik K skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf var mycket lyhörd, ambitiös och professionell i alla aspekter utav affären Läs mer
  • Martin L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Superproffsig och kompetent stöd genom hela försäljningen. Läs mer
  • Mattias T skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Bra bemötande, kunnig, jag kan rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Leo L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag valde att anlita Ulf eftersom jag själv hade varit på ett par av hans tidigare visningar, på vilka jag då befann mig i egenskap av bostadsletare/potentiell köpare. Han gjorde ett gott intryck, var påläst och hade ett mycket trevligt bemötande. Så när det väl var dags för mig själv att sälja, var valet enkelt.

Ulf levde upp till mina förväntningar. Han lyssnade och gav mycket bra feedback. Stenkoll på detaljerna rörande bostaden, föreningen etc, så jag kände mig väldigt trygg i att han kunde förmedla denna informationen vidare till spekulanterna på visningarna. Tillgänglig och oerhört tillmötesgående.
    Allt som allt resulterade det i en supersmidig försäljning av min bostadsrätt, och skulle jag återigen gå i säljtankar så blir valet av mäklare lika enkelt som första gången.

Jag kan varmt rekommendera Ulf! Läs mer
  • Elisabeth B skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Sålt mindre bostadsrätt i Lund med hjälp av Ulf. Han var professionell och kunnig. Stor lokalkännedom.Tillförlitlig uppskattning av bostadens värde. Tillmötesgående utan att kännas överdrivet säljig eller påklistrat proffs-fejk-trevlig, vilket gjorde allt till en avslappnad och enkel process. Läs mer
  • Susanne H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf hjälpte oss sälja en lgh i Lund, själv befann jag mig i Stockholm. Trots det flöt allt på smidigt. Ulf var hela tiden lätt att få tag på och ordnade fullmakter etc.Han kunde marknaden i Lund och förutsåg till och med när träden utanför huset skulle blomma! Lgh sålde inom en vecka till betydligt högre pris än vi väntat oss. Rekommenderar mer än gärna Ulf Block.
    Suzanne Läs mer
  • Anders Ö skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf har gett ett mycket seriöst intryck under försäljning av lägenheten. Han hjälpte till med allt från lättare styling av lägenheten till flyttstädning. Snygg och proffsig folder inför försäljningen och från annonsering till genomförd försäljning gick det mindre än 2 veckor,
    Vi kan varmt rekommendera Ulf och MOHV. Läs mer
  • Veronica N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Både köpt och sålt bostadsrätt av Ulf. Jättebra på alla sätt. Lätt att ha kontakt med och tar tag i saker på en gång om man har några frågor. Löser alla eventuella problem direkt på ett smidigt sätt. Läs mer
  • Clara B
    Clara B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mikael har sålt vår bostadsrätt i centrala Lund och vi upplever honom som erfaren, kompetent, lyhörd och trevlig.
    Bästa rekommendationer! Läs mer
  • Erik L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Sålde en trea 78 kvm i Lund för 2 miljoner. Fick strax över utgångspris, vilket var väntat eftersom marknaden var mättad. Ulf gjorde ett professionellt intryck och var saklig och gemytlig i kontakten med både oss säljare och köparen. Läs mer
  • Anthony A skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Bought apartment in Lund. Agent was seller's agent. Jacob was prompt, courteous agent. Made the buying process easy for a first time buyer. Would work with him again. Läs mer
  • Yvonne J skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Tillgänglig - informerade fortlöpande - vänlig och hjälpsam - effektiv. Läs mer
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Hej!
    Karl Xll-gatan 6, Lund

Jag är väldigt glad att Jacob blev min mäklare. Trevligt bemötande, alltid nåbar, engagerad och professionell. Tack Jacob! Läs mer
  • Jennie G skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael var lyhörd och flexibel för mina önskemål och var under hela processen trevlig, glad och professionell. Jag var helnöjd med Michael som mäklare och rekommenderar med glädje honom till andra. Läs mer
  • Björn S skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Toppklass helt enkelt! Mycket professionell och kunnig mäklare. Vi är mycket nöjda med kontakten och affären. Läs mer
  • Caroline O skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob Edman sålde min 2a på skarpskyttevägen för rekordpris! Ett exceptionellt bemötande och en väldigt smidig upplevelse! Rekommenderas skarpt Läs mer
  • Joel P skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är väldigt profesionell och anpassar sin roll efter klientens önskemål, exempelvis var jag bortrest under vissa delar av försäljnignsprocessen och Michael skötte allt på plats medan han höll mig underrättad om processen. Michael är noggrann från första mötet och är väldigt påläst om marknaden, han har även ett stort nätverk för exempelvis flyttstäd, styling etc. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Linnéa D
    Linnéa D skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Kunde inte bett om en bättre mäklare! Lättillgänglig, supertrevlig och känns jordnära samt en snabb och smidig affär. Fick mycket mer för min lägenhet än jag någonsin kunnat drömma om 🤩 Läs mer
    2018-08-15 Michael W svarar Linnéa D
    Superkul att få hjälpa till, och bilderna blev verkligen magiska!
  • Gabriel E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Ett säljdriv som garanterar att objektet blir sålt på ett effektivt och bra sätt. Läs mer
  • Linda F skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi försäljningen av vår bostad var Michael alltid i tid, väl förberedd, kunnig och mycket professionell i sitt bemötande både mot oss som säljare och mot potentiella köpare. Fotografen som anlitades var även hen mycket skicklig och bilder både för Hemnet och katalog var representativa. Vi är mycket nöjda med Michaels arbete med försälning av vår bostad. Läs mer
  • Daniel O skrev om MOHV Lund
    Vi kunde inte ha bett om en bättre mäklare att förmedla våran husförsäljning.
    I samma veva som vi sålde vårt hus så lyckades hon leta fram vårt nya hus.

Perfekt betyg från vårat håll.

Tack för all hjälp :) Läs mer
    2018-09-03 MOHV Lund R svarar Daniel O
    Kul att ni är nöjda och tack för gott samarbete och fina ord! Mvh Marie
  • Patricia H skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael har verkligen bevisat för oss att vi valde rätt mäklare. Han överträffade våra förväntningar och agerade på ett proffsigt sätt. Med Michael kan man sitta lugnt i båten. När det är dags igen vet vi definitivt vem vi ska ringa. Läs mer
    2018-04-26 Michael W svarar Patricia H
    Ett rent nöje, om än lite kort ;)
    Hoppas att ni skall trivas i er nya lya! På återseende!
  • Mohanad S skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Väldigt seriös och kunnig, jag har både köpt och sålt via honom och jag var väldigt nöjd med både affärerna. Läs mer
    2018-04-26 Michael W svarar Mohanad S
    Härligt att du blev nöjd även denna gången. Bara att höra av dig när det är dags nästa gång :)
  • Mikael K skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket nöjd med våran mäklare Ulf. Han var engagerad, lyhörd och gav oss löpande information om vad som hände, precis det som en bra mäklare ska göra. Vi kan varmt rekommendera honom Läs mer
  • Arne P skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Engagerad och snabb. Bra genomförd bostadsförsäljning Läs mer
  • Fredrik A skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Förtroendeinbjudande och trevlig, hänsynsfull och bra att ha att göra med. Läs mer
    2018-04-26 Michael W svarar Fredrik A
    Tacksam för förtroendet. Kul att vi även fick sälja till er :)
  • Henrik G skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Ypperligt bemötande och genomförande av uppdraget. Effektiv men ändå personlig i bemötandet. Resultatdriven vilket även avspeglades i försäljningsresultatet. Michael Wisting kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-04-26 Michael W svarar Henrik G
    Stort tack för värmande vitsord! Hoppas ni kommer att trivas i "vår" stad Lund!
  • Marie T skrev om MOHV Lund
    Efter ett bra bemötande är vi mycket nöjda med våran värdering.
    Då mäklaren inte bara värderade,utan förklarade noga för oss kunder vad som värderas och varför.
    Gick även igenom värdering och förklarade hur och vad vi kunde använda denna till. Läs mer
    Marie R gillar detta
  • Nicolai K skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Anlitade Michael vid försäljning av bostadsrätt. Det kändes från första mötet mycket bra då Michaels bemötande och information var både trevligt och professionellt. Han var under hela förloppet mycket tillgänglig och närvarande samt uppdaterade oss precis lagom mycket. Serviceinriktad och är bra på det. Det kändes helt rätt att anförtro honom uppdraget och han levererade långt över våra förväntningar. Kan starkt rekommendera! Läs mer
  • Josefine H skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jag gillade Fredrik mycket! Han kändes som en frisk fläkt och hade inga problem att tänka utanför boxen. Jag hade många mäklare på besök innan jag valde Fredrik men valet var självklart och jag blev inte besviken! Läs mer
  • Linda L skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jag har bara positiv respons att ge Fredrik. Hans glädje, positiva och lugna bemötande med oss.
    Fredrik rekomenderar vi varmt. Läs mer
  • Mica B skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Trevligt bemötande. Professionell och levde upp till förväntan. Processen gick väldigt smidigt och snabbt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Kristian M skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Kompetent och förtroendeingivande. Läs mer
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Professionell, förtroendeingivande och kunnig!

Jag är mycket nöjd att jag valde just Michael till att sälja min lägenhet. På en svajig marknad lyssnade jag på Michaels råd och fick ett utfall som jag inte trodde var möjligt.

Tack än en gång!

//Fredrik Läs mer
    2018-02-27 Michael W svarar Fredrik M
    Ett rent nöje Fredrik, även om tiden tillsammans blev kort iom snabb försäljning :)
  • Amanda E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael har sedan första mötet varit engagerad, positiv och har med stor professionalitet drivit arbetet med att marknadsföra och sälja min lägenhet. Han har varit lyhörd för både mina och spekulaternas behov. Jag är både imponerad och otroligt glad över att ha haft Michael som mäklare och ger honom mina högsta rekommendationer! Stort tack för ett fantastiskt fint samarbete! Läs mer
    2018-02-27 Michael W svarar Amanda E
    Stort tack för fina vitsord! Ser fram emot nästa gång vi får samarbeta :)
  • Patrik H skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Med stor erfarenhet, professionell inställning, glädje och lyhördhet förde han vår försäljning från start till mål på ett imponerande sätt. Säljare och köpare verkade lika nöjda över resan, detta i en tid när marknaden själv var under förändring, vilket visade att Michaels insats var något extra. Läs mer
    2018-02-27 Michael W svarar Patrik H
    Tack för högsta betyg och ett fint samarbete. Hoppas ni kommer att trivas i er nyproducerade lägenhet!
  • Per S
    Per S skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Min erfarenhet av FS är utomordentligt god.
    Själva bemötandet liksom hans handläggning var verkligen bra - välkomnande, engagerad, resonerande - kunde både ta och ge råd och synpunkter, ingav en känsla av omsorg, kunnighet och erfarenhet, gjorde upp en bra planering, lagom drivande, lätt att kommunicera och hålla kontakten med, noggrann och korrekt med formalia, kontrakt, in- och utbetalningar etc.
    Upplevde fö att även köparen var mkt nöjd med FS och hans agerande vilket kändes mkt bra och som också resulterade i att vi tillsammans kunde ha väldigt trevlig och lättsam sittning på kontoret i samband med själva överlämnandet av lägenheten inkl den förberedda pappersexercisen.
    FS som mäklare således klart över mina förväntningar! Läs mer
    2017-12-18 Fredrik S svarar Per S
    Mycket glädjande att höra att ni varit nöjda med min hantering av er försäljning och att jag överträffade era förväntningar. Tack!
  • Magnus C skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mycket bra bemötande, seriös och intresserad. Läs mer
  • Virpi J skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Engagerad, väl påläst. Trevlig och saklig. Läs mer
    2017-12-18 Fredrik S svarar Virpi J
    Tack för dina kommentarer. Det gläder mig att du var nöjd. Tack för ett trevligt samarbete!
  • Anette E skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jättebra. Höll oss informerade, var snabb med att återkomma. Trevlig att ha att göra med, hjälpsam. Läs mer
    2017-12-18 Fredrik S svarar Anette E
    Kul att höra att ni var nöjda med mitt bemötande och hantering! Tack för er kommentar!
  • Lou K skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Fick genast förtroende för Michael. Han har skött två lägenhetsförsäljningar åt mig på kort tid, professionellt och effektivt. Läs mer
  • André Å skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Trevlig, proffesionell, alltid tillgänglig. Reder ut eventuella bekymmer med ett erfaret lugn. Kunde inte vara mer nöjd. Läs mer
  • Erk L skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jag fick ett fantastiskt bemötande av Jacob. Proffsigt och med stor känsla för service och alltid ett glatt humör och positiv inställning. Läs mer
  • Helena R skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob har gett mig och min pappa allt. Han är ödmjuk, varm, målinriktad, ärlig, punktlig och mycket pålitlig. Hans arbetssätt och bemötande är profetionellt och tryggt. Jag är mer än nöjd med vårt samarbete. Jag rekommenderat honom och kommer rekommendera honom i all framtid. Läs mer
  • Maria skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Efter två lyckade lägenhetsförsäljningar kan vi varmt rekommendera Michael. En trevlig och ödmjuk mäklare som med stor erfarenhet guidade oss igenom hela säljprocessen. Man märkte tydligt att Michael gav 110% och var lyhörd för våra tankar och funderingar. Vi har känt oss trygga från början till slut och hoppas att Michael vill hjälpa oss även i framtiden. Läs mer
    2017-11-13 Michael J svarar Maria
    Stort tack för goda vitsord! Hoppas det tar ett tag innan nästa försäljning, men när tiden är inne finns jag redo!
  • John K skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Fredrik gjorde ett bra arbete med förmedlingen av vår bostadsrätt. Ett trevligt bemötande och ordning och reda. I stort mycket nöjda, 5 av 5!
    Med vänlig hälsning John & Emma Läs mer
    2017-12-18 Fredrik S svarar John K
    Tack för er fina kommentar och lycka till med allt!
  • kajsa g skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Bättre sent än aldrig, det var ett tag sedan i sålde vår lägenhet som Fredrik hjälpte oss med:). Vi var mycket nöjda genom hela processen. Tack för stor hjälp inför fotograferingen med styling. Fick sålt lägenheten efter de två första visningarna. Mycket nöjda. Läs mer
    2017-12-18 Fredrik S svarar kajsa g
    Bättre sent än aldrig Kajsa! Roligt att få höra att ni är nöjda. Tack för er kommentar!

Karl XI gatan 1, 222 20 Lund