Alla kategorier Mäklare Skåne Lund MOHV MOHV Lund

MOHV Lund

En del av MOHVwww.mohv.se

Karl XI gatan 1, 222 20 Lund — Visa karta

Precis intill Clemenstorget och populära V.E.S.P.A har vi på MOHV vårt kontor. Här erbjuder vi dig som kund en mäklartjänst som är både kreativ och nytänkande med fokus på dina behov. Här är du alltid med och bestämmer allt om affären tillsammans med din mäklare.

Vi som jobbar här på kontoret på Karl XI gatan 1 är drivna och älskar vårt jobb. Vi brinner för att ge både köpare och säljare den allra bästa lösningen och är alltid professionella, snabba och smidiga. Hos oss kan du räkna med kvalitet och en lyckad bostadsaffär. Varmt välkommen!

Läs vad 209 kunder tycker om MOHV Lund

• Erk L
    Erk L skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jag fick ett fantastiskt bemötande av Jacob. Proffsigt och med stor känsla för service och alltid ett glatt humör och positiv inställning.
  • Helena R
    Helena R skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob har gett mig och min pappa allt. Han är ödmjuk, varm, målinriktad, ärlig, punktlig och mycket pålitlig. Hans arbetssätt och bemötande är profetionellt och tryggt. Jag är mer än nöjd med vårt samarbete. Jag rekommenderat honom och kommer rekommendera honom i all framtid.
  • Maria
    Maria skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Efter två lyckade lägenhetsförsäljningar kan vi varmt rekommendera Michael. En trevlig och ödmjuk mäklare som med stor erfarenhet guidade oss igenom hela säljprocessen. Man märkte tydligt att Michael gav 110% och var lyhörd för våra tankar och funderingar. Vi har känt oss trygga från början till slut och hoppas att Michael vill hjälpa oss även i framtiden.
    2017-11-13 Michael J svarar Maria
    Stort tack för goda vitsord! Hoppas det tar ett tag innan nästa försäljning, men när tiden är inne finns jag redo!
  • John K
    John K skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Fredrik gjorde ett bra arbete med förmedlingen av vår bostadsrätt. Ett trevligt bemötande och ordning och reda. I stort mycket nöjda, 5 av 5!
    Med vänlig hälsning John & Emma
  • kajsa g
    kajsa g skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Bättre sent än aldrig, det var ett tag sedan i sålde vår lägenhet som Fredrik hjälpte oss med:). Vi var mycket nöjda genom hela processen. Tack för stor hjälp inför fotograferingen med styling. Fick sålt lägenheten efter de två första visningarna. Mycket nöjda.
  • Lars P
    Lars P skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jag upplevde Fredrik som mycket professionell och tydlig. Han låg alltid steget före och verkade ha en genomtänkt plan för försäljningen. Affären gick mycket bra och vi fick ett bra pris för vår lägenhet. Fredrik är en trevlig mäklare och ger snabb återkoppling på frågor och dylikt. Tack. / L
  • Christer H
    Christer H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf Block har gjort ett bra jobb vid försäljning av vår lägenhet.
    Det var negativt att Ulf inte deltog vid fotograferingen av lägenheten.
    Det mesta under försäljningsprocessen fungerade mycke bra och smidigt. Det kändes att Ulf var engagerad och ville åstadkomma ett bra resultat. Ulf var bra på att hålla mig uppdaterad under budgivningsprocessen och var ständigt anträffbar vid ev frågor.
    Kort sagt det har fungerat mycket bra.
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Emma Sandell en del av MOHV Lund
    Smidig, tillmötesgående, enkel att få kontakt med och fullständigt okomplicerad att göra affärer med. Professionell mäklare.
    2017-10-12 Emma S svarar Hanna B
    Tack Hanna! Hoppas att ni trivs med ert nya boende och tack själva för en smidig affär! / Emma
  • Pontus I
    Pontus I skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael agerade snabbt, kommunicerade bra och lyckades få till ett slutpris på min lägenhet som jag inte ens hade vågat drömma om. Rekommenderas!
  • Sunniva R
    Sunniva R skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är trevlig, tydlig, arbetar snabbt och gör ett bra jobb. Jag blev väldigt nöjd med resultatet av hans insats.
  • Charlotte V
    Charlotte V skrev om Emma Sandell en del av MOHV Lund
    En glad och lyhörd mäklare som agerade snabbt.
    2017-10-12 Emma S svarar Charlotte V
    Tack så mycket Charlotte! Det var väldigt trevligt att jobba med er, alltid glada och positiva :) hoppas vi träffas snart igen! / Emma
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Emma Sandell en del av MOHV Lund
    Pigg och trevlig. Lätt att få kontakt med via mail eller sms. Bra bemötande.
    2017-09-13 Emma S svarar Jessica N
    Tack Jessica. Det har varit väldigt trevligt att samarbeta med dig/er! Mvh Emma
    Ulf B, Emma S gillar detta
  • Lena  T
    Lena T skrev om MOHV Lund
    Toppen!!! Allt gick smidigt och bra! Proffsig mäklare som hjälpte till med alla frågor man hade!
    Väldigt nöjd :)
  • Olof F
    Olof F skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf kan vi rekommendera som en lyhörd fastighetsmäklare som tog sig tid att läsa på om objektet och omgivningen samt, på ett professionellt sätt, hanterade de frågor som uppkom under resans gång. Detta uppskattades av oss som säljare och säkert också alla intressenter.
  • Jaana W
    Jaana W skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf gav ett trevligt och professionellt intryck från början till slut. Han gav snabb återkoppling efter varje visning. Under budgivningen var han ett värdefullt stöd.
  • Frida W
    Frida W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mycket gott bemötande. Seriös och ödmjuk. Michael levde upp till mina förväntningar.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket trevlig och Professionell!
  • Erika B
    Erika B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Proffsig och trevlig genom hela processen.
  • Malin O
    Malin O skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är väldigt proffsig och kunnig. Ger direkt ett trevligt intryck vid första mötet och ger ett bra bemötande. Han har varit snabb i konversationerna och vi har känt oss väl omhändertagna från visning till köp. Även i efterförloppet har han tagit väl han om oss och svarat på dumma frågor. Han har guidat oss väl genom hela förloppet. Honom vill vi gärna anlita den dagen vi ska sälja hus och vi kommer varmt rekommendera MOHV och Michael till andra.
  • Eva L
    Eva L skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är seriös, serviceinriktad och flexibel.
  • Johan N
    Johan N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket bra bemötande. Alltid tillgänglig, och tillmötesgående. Snabb och noggrann.
    Mycket nöjd med honom som mäklare
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf var en bra mäklare på alla sätt och vis, och jag rekommenderar honom till alla som ska sälja sin bostad.
  • Jörgen M
    Jörgen M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi blev rekommenderade Michael av grannar som först köpt och sedan sålt via honom, vilket i sig är ett gott betyg. Hela säljprocessen av vårt hus var snabb och effektiv. Vi fick känslan att Michael förmedlade en rättvis och ärlig beskrivning av huset vilket kändes mycket bra för oss.
  • Marie E
    Marie E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Seriös, kunnig, intresserad, trevligt bemötande. Uppdateringar hela tiden.
  • Christian N
    Christian N skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Kompetent mäklare med mycket goda kunskaper om lund centrum.
  • Erik W
    Erik W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Bra och trevligt bemötande. Bra att göra med och återkommer om man har frågor.
  • Fredrik Å
    Fredrik Å skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael var oerhört seriös och förtroendeingivande, vilket gav mig trygghet genom hela försäljningsprocessen. Han såg till att alla delar av affären var på plats och genomtänkta, och vägde in mina åsikter, som gjorde att det blev en riktigt lyckad försäljning. Jag skulle definitivt rekommendera Michael!
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Det har varit jättebra, finns inget att klaga på. Bra bemötande, kunnig och vi har blivit välinformerad hela tiden. Vi rekommenderar Ulf till alla som behöver ha en bra mäklare. Dessutom satte han rekord på försäljningen av denna bostad i detta område. Tack Ulf och lycka till med vidare uppdrag. Hälsningar Mikael, René och Amanda
  • Lisbeth H
    Lisbeth H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är en väl påläst, professionell och seriös mäklare.
    Han använde moderna media och anlitade en duktig fotograf.
    Ulf släppte aldrig taget utan var hela tiden på, med syftet att sälja vår lägenhet i rätt tid, vilket han lyckades med.
    Ulf är dessutom väldigt trevlig och en god representant för sitt skrå!
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Professionellt och trevligt bemötande.
  • Cajsa
    Cajsa skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Inför försäljning träffade vi ett flertal mäklare men vi tyckte att Ulf gav det där lite extra. Inte bara professionell och kunnig utan även lyhörd och förstående för hur vi önskade (med bra tips på vägen!). Allt gick smidigt utan problem.

Kan varmt rekommendera Ulf vidare!
  • Filip N
    Filip N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Positiv, kunnig och mycket serviceinriktad mäklare!!
  • Louise B
    Louise B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Professionell och duktig mäklare. Skulle varmt rekommendera honom till andra.
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Block har en ovanlig blandning av professionell och empati vilket gör honom, i min mening, till en exemplarisk mäklare.
  • Heidi H
    Heidi H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket vänligt, hjälpsamt och professionellt bemötande. Han tog sig tid att svara på våra frågor och var mycket hjälpsam och lösningsbenägen när det uppstod lite hinder. Vi kände oss mycket väl omhändertagna och rekommenderar mer än gärna honom till andra.
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mkt engagerad, gjorde ett professionellt intryck
  • Alex B
    Alex B skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Vänlig och professionell. Alltid tillgänglig.
  • Gustav P
    Gustav P skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är mycket strukturerad och proffsig i sitt bemötande. Han ger tydliga svar och återkopplar direkt vid behov.
    Jag och min sambo hade höga förväntningar och Michael hade inga problem att uppnå dessa. Vi kommer rekommendera Michael och MOHV till vänner och bekanta som har försäljningsplaner.
  • Ulla W
    Ulla W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Initierad, professionell förefaller kunnig i aktuell stad
  • Lukas H
    Lukas H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    skitbra, inget att klaga på. engagerad, kontaktbar
    2017-02-16 Ulf B svarar Lukas H
    Älskar formuleringen! Tack Lukas!
  • Daniel H
    Daniel H skrev om MOHV Lund
    Väldigt anträffbar och tillmötesgående. Superbra mellanhand till köpare, säljare och brf.
  • Conny J
    Conny J skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Första träffen med Michael i min dörr var att han var artig.
    Efter synen av bostaden gick han igenom sitt säljargument varför just han ville sälja vår bostad. Han la upp det på ett proffsigt sätt och hade en lista på evt köpare som han visade flyktigt för sekretessen.
    Michael hade ett upplägg på sitt arvode som passade oss bra.
    Han boka snabbt upp fotograf och styling. Även efter försäljningen har Michael varit ett stöd för oss. Vi sålde först vår bostad och skulle köpa något nytt efter.
    Vi blev något stressade över att inte hitta något som passade oss. Ringde honom och han lugnade oss på ett bra sätt så vi kunde fokusera på de vi ville ha.
    Han hjälpte till med de lgh som vi var intresserade av när vi bad om hans hjälp.
    Jag ger han en 4 nu, när affären är helt klar blir det kanske en femma. Michael skall hjälpa oss med deklarationen på bostaden. Sköter även det så är 5:an given.
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Trevlig och enkel att jobba med
  • Maria M
    Maria M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Väldigt nöjd med min mäklare Michael Wisting. Professionell, trevlig och kompetent. Kan varmt rekommendera honom
    Maria Möller
  • Jamal E
    Jamal E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Sjukt duktig och erfaren mäklare. Snabba svar och grym service.
  • Jonas Å
    Jonas Å skrev om MOHV Lund
    Engagerad, saklig och positiv. Goda kunskaper (trots relativt kort praktisk erfarenhet i branschen). God förmåga att uppskatta prisbilder. Effektiv och vänlig gentemot oss både som köpare och som säljare. Väl tillgänglig via telefon. Lätt att diskutera med. Lösningsinriktad.
  • Jessica J
    Jessica J skrev om MOHV Lund
    Hon är alltid tillgänglig och effektiv. Har gjort ett jättebra jobb
  • Urban T
    Urban T skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är en mycket trevlig person och ger också intryck av att vara en effektiv person. Försäljningen har gått mycket smidigt och det blir ju inte sämre av att jag fick riktigt bra betalt för min lägenhet.
  • Ritha T
    Ritha T skrev om MOHV Lund
    a execelent talentful dealer. She did a amaizing job for me. I am more than satisfied.
  • Emil A
    Emil A skrev om MOHV Lund
    Pålitlig, bra kommunikation, effektiv.
Michael Wisting
Ulf Block