Alla kategorier Mäklare Skåne Lund MOHV MOHV Lund

MOHV Lund

En del av MOHVwww.mohv.se

Karl XI gatan 1, 222 20 Lund — Visa karta

Precis intill Clemenstorget och populära V.E.S.P.A har vi på MOHV vårt kontor. Här erbjuder vi dig som kund en mäklartjänst som är både kreativ och nytänkande med fokus på dina behov. Här är du alltid med och bestämmer allt om affären tillsammans med din mäklare.

Vi som jobbar här på kontoret på Karl XI gatan 1 är drivna och älskar vårt jobb. Vi brinner för att ge både köpare och säljare den allra bästa lösningen och är alltid professionella, snabba och smidiga. Hos oss kan du räkna med kvalitet och en lyckad bostadsaffär. Varmt välkommen!

Läs vad 232 kunder tycker om MOHV Lund

• Linda F
    Linda F skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi försäljningen av vår bostad var Michael alltid i tid, väl förberedd, kunnig och mycket professionell i sitt bemötande både mot oss som säljare och mot potentiella köpare. Fotografen som anlitades var även hen mycket skicklig och bilder både för Hemnet och katalog var representativa. Vi är mycket nöjda med Michaels arbete med försälning av vår bostad. Läs mer
  • Lina F
    Lina F skrev om Marie Rosenkvist en del av MOHV Lund
    Marie är helt klar den bästa mäklaren jag någonsin träffat, rekommenderar henne varmt! Fantastisk mäklare som lyssnade på våra önskemål och kom med bra egna idéer. Jättetrevlig och superbra kontakt hela vägen. Hon hann inte ens annonsera ut innan hon hade hittat den rätta köparen. Läs mer
  • Daniel O
    Daniel O skrev om Marie Rosenkvist en del av MOHV Lund
    Vi kunde inte ha bett om en bättre mäklare att förmedla våran husförsäljning.
    I samma veva som vi sålde vårt hus så lyckades hon leta fram vårt nya hus.

Perfekt betyg från vårat håll.

Tack för all hjälp :) Läs mer
    2018-05-08 Marie R svarar Daniel O
    Kul att ni är nöjda och tack för gott samarbete och fina ord! Mvh Marie
  • Patricia H
    Patricia H skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael har verkligen bevisat för oss att vi valde rätt mäklare. Han överträffade våra förväntningar och agerade på ett proffsigt sätt. Med Michael kan man sitta lugnt i båten. När det är dags igen vet vi definitivt vem vi ska ringa. Läs mer
    2018-04-26 Michael W svarar Patricia H
    Ett rent nöje, om än lite kort ;)
    Hoppas att ni skall trivas i er nya lya! På återseende!
  • Mohanad S
    Mohanad S skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Väldigt seriös och kunnig, jag har både köpt och sålt via honom och jag var väldigt nöjd med både affärerna. Läs mer
    2018-04-26 Michael W svarar Mohanad S
    Härligt att du blev nöjd även denna gången. Bara att höra av dig när det är dags nästa gång :)
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket nöjd med våran mäklare Ulf. Han var engagerad, lyhörd och gav oss löpande information om vad som hände, precis det som en bra mäklare ska göra. Vi kan varmt rekommendera honom Läs mer
  • Arne P
    Arne P skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Engagerad och snabb. Bra genomförd bostadsförsäljning Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Förtroendeinbjudande och trevlig, hänsynsfull och bra att ha att göra med. Läs mer
    2018-04-26 Michael W svarar Fredrik A
    Tacksam för förtroendet. Kul att vi även fick sälja till er :)
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Ypperligt bemötande och genomförande av uppdraget. Effektiv men ändå personlig i bemötandet. Resultatdriven vilket även avspeglades i försäljningsresultatet. Michael Wisting kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-04-26 Michael W svarar Henrik G
    Stort tack för värmande vitsord! Hoppas ni kommer att trivas i "vår" stad Lund!
  • Marie T
    Marie T skrev om Marie Rosenkvist en del av MOHV Lund
    Efter ett bra bemötande är vi mycket nöjda med våran värdering.
    Då mäklaren inte bara värderade,utan förklarade noga för oss kunder vad som värderas och varför.
    Gick även igenom värdering och förklarade hur och vad vi kunde använda denna till. Läs mer
  • Mads H
    Mads H skrev om Marie Rosenkvist en del av MOHV Lund
    Vi hade en väldig bra uplevelse av vårt möte med Marie och MOHV. Känndes proffsigt från första stund. Bra, snyggt och användbart material. Vi hade utan tvekan använd oss av Marie och MOHV vid en försälljning eller köp.
    Tack så mycket. Läs mer
    2018-03-20 Marie R svarar Mads H
    Tack Mads för fina vitsord! Ser fram emot framtida samarbete
  • Nicolai K
    Nicolai K skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Anlitade Michael vid försäljning av bostadsrätt. Det kändes från första mötet mycket bra då Michaels bemötande och information var både trevligt och professionellt. Han var under hela förloppet mycket tillgänglig och närvarande samt uppdaterade oss precis lagom mycket. Serviceinriktad och är bra på det. Det kändes helt rätt att anförtro honom uppdraget och han levererade långt över våra förväntningar. Kan starkt rekommendera! Läs mer
  • Josefine H
    Josefine H skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jag gillade Fredrik mycket! Han kändes som en frisk fläkt och hade inga problem att tänka utanför boxen. Jag hade många mäklare på besök innan jag valde Fredrik men valet var självklart och jag blev inte besviken! Läs mer
  • Linda L
    Linda L skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jag har bara positiv respons att ge Fredrik. Hans glädje, positiva och lugna bemötande med oss.
    Fredrik rekomenderar vi varmt. Läs mer
  • Elin S
    Elin S skrev om Marie Rosenkvist en del av MOHV Lund
    Vi är mycket nöjda med Marie och hennes insats. Tillmötesgående och gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
    2018-03-05 Marie R svarar Elin S
    Hej Elin, tack för fint betyg och gott samarbete. Lycka till med er nya bostad.
  • Mica B
    Mica B skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Trevligt bemötande. Professionell och levde upp till förväntan. Processen gick väldigt smidigt och snabbt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Kristian M
    Kristian M skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Kompetent och förtroendeingivande. Läs mer
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Professionell, förtroendeingivande och kunnig!

Jag är mycket nöjd att jag valde just Michael till att sälja min lägenhet. På en svajig marknad lyssnade jag på Michaels råd och fick ett utfall som jag inte trodde var möjligt.

Tack än en gång!

//Fredrik Läs mer
    2018-02-27 Michael W svarar Fredrik M
    Ett rent nöje Fredrik, även om tiden tillsammans blev kort iom snabb försäljning :)
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael har sedan första mötet varit engagerad, positiv och har med stor professionalitet drivit arbetet med att marknadsföra och sälja min lägenhet. Han har varit lyhörd för både mina och spekulaternas behov. Jag är både imponerad och otroligt glad över att ha haft Michael som mäklare och ger honom mina högsta rekommendationer! Stort tack för ett fantastiskt fint samarbete! Läs mer
    2018-02-27 Michael W svarar Amanda E
    Stort tack för fina vitsord! Ser fram emot nästa gång vi får samarbeta :)
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Med stor erfarenhet, professionell inställning, glädje och lyhördhet förde han vår försäljning från start till mål på ett imponerande sätt. Säljare och köpare verkade lika nöjda över resan, detta i en tid när marknaden själv var under förändring, vilket visade att Michaels insats var något extra. Läs mer
    2018-02-27 Michael W svarar Patrik H
    Tack för högsta betyg och ett fint samarbete. Hoppas ni kommer att trivas i er nyproducerade lägenhet!
  • Per S
    Per S skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Min erfarenhet av FS är utomordentligt god.
    Själva bemötandet liksom hans handläggning var verkligen bra - välkomnande, engagerad, resonerande - kunde både ta och ge råd och synpunkter, ingav en känsla av omsorg, kunnighet och erfarenhet, gjorde upp en bra planering, lagom drivande, lätt att kommunicera och hålla kontakten med, noggrann och korrekt med formalia, kontrakt, in- och utbetalningar etc.
    Upplevde fö att även köparen var mkt nöjd med FS och hans agerande vilket kändes mkt bra och som också resulterade i att vi tillsammans kunde ha väldigt trevlig och lättsam sittning på kontoret i samband med själva överlämnandet av lägenheten inkl den förberedda pappersexercisen.
    FS som mäklare således klart över mina förväntningar! Läs mer
    2017-12-18 Fredrik S svarar Per S
    Mycket glädjande att höra att ni varit nöjda med min hantering av er försäljning och att jag överträffade era förväntningar. Tack!
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mycket bra bemötande, seriös och intresserad. Läs mer
  • Virpi J
    Virpi J skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Engagerad, väl påläst. Trevlig och saklig. Läs mer
    2017-12-18 Fredrik S svarar Virpi J
    Tack för dina kommentarer. Det gläder mig att du var nöjd. Tack för ett trevligt samarbete!
  • Anette E
    Anette E skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jättebra. Höll oss informerade, var snabb med att återkomma. Trevlig att ha att göra med, hjälpsam. Läs mer
    2017-12-18 Fredrik S svarar Anette E
    Kul att höra att ni var nöjda med mitt bemötande och hantering! Tack för er kommentar!
  • Lou K
    Lou K skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Fick genast förtroende för Michael. Han har skött två lägenhetsförsäljningar åt mig på kort tid, professionellt och effektivt. Läs mer
  • André Å
    André Å skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Trevlig, proffesionell, alltid tillgänglig. Reder ut eventuella bekymmer med ett erfaret lugn. Kunde inte vara mer nöjd. Läs mer
  • Erk L
    Erk L skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jag fick ett fantastiskt bemötande av Jacob. Proffsigt och med stor känsla för service och alltid ett glatt humör och positiv inställning. Läs mer
  • Helena R
    Helena R skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob har gett mig och min pappa allt. Han är ödmjuk, varm, målinriktad, ärlig, punktlig och mycket pålitlig. Hans arbetssätt och bemötande är profetionellt och tryggt. Jag är mer än nöjd med vårt samarbete. Jag rekommenderat honom och kommer rekommendera honom i all framtid. Läs mer
  • Maria
    Maria skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Efter två lyckade lägenhetsförsäljningar kan vi varmt rekommendera Michael. En trevlig och ödmjuk mäklare som med stor erfarenhet guidade oss igenom hela säljprocessen. Man märkte tydligt att Michael gav 110% och var lyhörd för våra tankar och funderingar. Vi har känt oss trygga från början till slut och hoppas att Michael vill hjälpa oss även i framtiden. Läs mer
    2017-11-13 Michael J svarar Maria
    Stort tack för goda vitsord! Hoppas det tar ett tag innan nästa försäljning, men när tiden är inne finns jag redo!
  • John K
    John K skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Fredrik gjorde ett bra arbete med förmedlingen av vår bostadsrätt. Ett trevligt bemötande och ordning och reda. I stort mycket nöjda, 5 av 5!
    Med vänlig hälsning John & Emma Läs mer
    2017-12-18 Fredrik S svarar John K
    Tack för er fina kommentar och lycka till med allt!
  • kajsa g
    kajsa g skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Bättre sent än aldrig, det var ett tag sedan i sålde vår lägenhet som Fredrik hjälpte oss med:). Vi var mycket nöjda genom hela processen. Tack för stor hjälp inför fotograferingen med styling. Fick sålt lägenheten efter de två första visningarna. Mycket nöjda. Läs mer
    2017-12-18 Fredrik S svarar kajsa g
    Bättre sent än aldrig Kajsa! Roligt att få höra att ni är nöjda. Tack för er kommentar!
  • Lars P
    Lars P skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jag upplevde Fredrik som mycket professionell och tydlig. Han låg alltid steget före och verkade ha en genomtänkt plan för försäljningen. Affären gick mycket bra och vi fick ett bra pris för vår lägenhet. Fredrik är en trevlig mäklare och ger snabb återkoppling på frågor och dylikt. Tack. / L Läs mer
    2017-12-18 Fredrik S svarar Lars P
    Tack Lars och kul att ni är nöjda!
  • Christer H
    Christer H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf Block har gjort ett bra jobb vid försäljning av vår lägenhet.
    Det var negativt att Ulf inte deltog vid fotograferingen av lägenheten.
    Det mesta under försäljningsprocessen fungerade mycke bra och smidigt. Det kändes att Ulf var engagerad och ville åstadkomma ett bra resultat. Ulf var bra på att hålla mig uppdaterad under budgivningsprocessen och var ständigt anträffbar vid ev frågor.
    Kort sagt det har fungerat mycket bra. Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B skrev om MOHV Lund
    Smidig, tillmötesgående, enkel att få kontakt med och fullständigt okomplicerad att göra affärer med. Professionell mäklare. Läs mer
    2017-10-12 Emma S svarar Hanna B
    Tack Hanna! Hoppas att ni trivs med ert nya boende och tack själva för en smidig affär! / Emma
  • Pontus I
    Pontus I skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael agerade snabbt, kommunicerade bra och lyckades få till ett slutpris på min lägenhet som jag inte ens hade vågat drömma om. Rekommenderas! Läs mer
  • Sunniva R
    Sunniva R skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är trevlig, tydlig, arbetar snabbt och gör ett bra jobb. Jag blev väldigt nöjd med resultatet av hans insats. Läs mer
  • Charlotte V
    Charlotte V skrev om MOHV Lund
    En glad och lyhörd mäklare som agerade snabbt. Läs mer
    2017-11-23 MOHV Lund R svarar Charlotte V
    Tack så mycket Charlotte! Det var väldigt trevligt att jobba med er, alltid glada och positiva :) hoppas vi träffas snart igen!
  • Jessica N
    Jessica N skrev om MOHV Lund
    Pigg och trevlig. Lätt att få kontakt med via mail eller sms. Bra bemötande. Läs mer
    2017-11-23 MOHV Lund R svarar Jessica N
    Tack Jessica. Det har varit väldigt trevligt att samarbeta med dig/er!
    Ulf B, Emma S gillar detta
  • Lena  T
    Lena T skrev om MOHV Lund
    Toppen!!! Allt gick smidigt och bra! Proffsig mäklare som hjälpte till med alla frågor man hade!
    Väldigt nöjd :) Läs mer
  • Olof F
    Olof F skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf kan vi rekommendera som en lyhörd fastighetsmäklare som tog sig tid att läsa på om objektet och omgivningen samt, på ett professionellt sätt, hanterade de frågor som uppkom under resans gång. Detta uppskattades av oss som säljare och säkert också alla intressenter. Läs mer
  • Jaana W
    Jaana W skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf gav ett trevligt och professionellt intryck från början till slut. Han gav snabb återkoppling efter varje visning. Under budgivningen var han ett värdefullt stöd. Läs mer
  • Frida W
    Frida W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mycket gott bemötande. Seriös och ödmjuk. Michael levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket trevlig och Professionell! Läs mer
  • Erika B
    Erika B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Proffsig och trevlig genom hela processen. Läs mer
  • Malin O
    Malin O skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är väldigt proffsig och kunnig. Ger direkt ett trevligt intryck vid första mötet och ger ett bra bemötande. Han har varit snabb i konversationerna och vi har känt oss väl omhändertagna från visning till köp. Även i efterförloppet har han tagit väl han om oss och svarat på dumma frågor. Han har guidat oss väl genom hela förloppet. Honom vill vi gärna anlita den dagen vi ska sälja hus och vi kommer varmt rekommendera MOHV och Michael till andra. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är seriös, serviceinriktad och flexibel. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket bra bemötande. Alltid tillgänglig, och tillmötesgående. Snabb och noggrann.
    Mycket nöjd med honom som mäklare Läs mer
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf var en bra mäklare på alla sätt och vis, och jag rekommenderar honom till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Jörgen M
    Jörgen M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi blev rekommenderade Michael av grannar som först köpt och sedan sålt via honom, vilket i sig är ett gott betyg. Hela säljprocessen av vårt hus var snabb och effektiv. Vi fick känslan att Michael förmedlade en rättvis och ärlig beskrivning av huset vilket kändes mycket bra för oss. Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Seriös, kunnig, intresserad, trevligt bemötande. Uppdateringar hela tiden. Läs mer

Karl XI gatan 1, 222 20 Lund