Alla kategorier Mäklare Skåne Lund MOHV MOHV Lund

MOHV Lund

En del av MOHVwww.mohv.se

Karl XI gatan 1, 222 20 Lund — Visa karta

Precis intill Clemenstorget och populära V.E.S.P.A har vi på MOHV vårt kontor. Här erbjuder vi dig som kund en mäklartjänst som är både kreativ och nytänkande med fokus på dina behov. Här är du alltid med och bestämmer allt om affären tillsammans med din mäklare.

Vi som jobbar här på kontoret på Karl XI gatan 1 är drivna och älskar vårt jobb. Vi brinner för att ge både köpare och säljare den allra bästa lösningen och är alltid professionella, snabba och smidiga. Hos oss kan du räkna med kvalitet och en lyckad bostadsaffär. Varmt välkommen!

Läs vad 351 kunder tycker om MOHV Lund

• Amanda K

2019-05-19

Amanda K skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag köpte min första bostadsrätt och är supernöjd med Ulfs bemötande under hela processen. Ulf har varit väldigt lättillgänglig, hjälpsam och hjälpt till med samtliga steg längs hela vägen. Jag kan absolut rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • 2019-05-19

Kristina S skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Köpte villa. Bra bemött med bra kontakt. Hörde av sig och återkom med svar på frågorna vi hade! Hjälpsam, och tog sig tid att prata när man pratade med honom.
    En härlig mäklare som vi hade kunnat tänka oss arbeta/möta fler gånger! Läs mer
  • 2019-05-18

Anne Christina J skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Sålt bostad. Vi kom i kontakt med Jacob då vi köpte tomt genom honom och då vi tyckte han var trevlig och hjälpsam så ville vi narurligtvis att han skulle sälja vår bostad. Jacob är trevlig och lätt att nå. Han är mycket hjälpsam och man känner att han är engagerad. Jag hade stora förväntningar och Jacob levde upp till dem alla. Är mycket nöjd med hans arbete, kunde inte göras bättre. Läs mer
  • Mikael Gunnar G

2019-05-18

Mikael Gunnar G skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Sålt villa.
    Mycket trevlig, hjälpsam och kunnig. Alltid lätt att nå. Läs mer
  • 2019-05-07

Torbjörn I skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Fick bra hjälp och med köp av en lägenhet. Snabb och enkel process. Läs mer
  • 2019-05-05

Hanna B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Jag köpte en bostadsrätt som Michael var mäklare för. Jag fick ett gott och personligt bemötande som gjorde att processen kändes trygg. Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fått. Läs mer
  • 2019-04-29

Catrin K skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Köpte en bostad med hjälp av denna mäklaren. Supernöjd! Trevlig lätt att samtala med och inlyssnande. Läs mer
  • 2019-04-27

Helene J skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Riktigt grym och professionell mäklare! Vi är jättenöjda med försäljningen. Läs mer
  • 2019-04-26

Lorinc A skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Allt gick bra, Fredrik var väldigt hjälpsam, artig och professionell! Läs mer
  • 2019-04-26

Tore H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Försäljning av bostadsrättslägenhet i Lund. Ulf gjorde ett i alla avseenden utmärkt jobb. Läs mer
  • 2019-04-25

Erik H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Väldigt trevligt bemötande och kunnig. Läs mer
  • 2019-04-25

Monika P skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    År 2014 köpte vi en lägenhet i Kävlinge, Skåne. Jacob var då mäklaren som sålde den till oss. Redan då blev vi imponerade av han professionalism. Nu när det var dags att sälja samma lägenhet var det direkt till Jacob vi gick för hjälp. Han har hela tiden gett utförliga svar på alla våra frågor. Han har svarat så snart som det är rimligt att förvänta sig. Ja, vi är mer än nöjda med bemötandet och hela processen inför en försäljning av en lägenhet. Läs mer
  • 2019-04-24

Stefan F skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Fick ett mycket gott intryck av Jacob när han förmedlade en bostadsrätt till oss 2014. Samma bostadsrätt sålde vi nu genom Jacob. Resultatet blev mycket över förväntan. Läs mer
  • 2019-04-22

Isabelle L skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Professionellt bemötande utan att vara trist. Gjorde allt mycket enkelt för oss. Läs mer
  • 2019-04-17

Hanna N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Köpte en trea i Lund. Blev väl bemött av Ulf Block. Han verkade professionell och var noga med allt allt skulle gå rätt till. Läs mer
  • Dan J

2019-04-11

Dan J skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Jättetrevlig och la verkligen maken till för att få våran lägenhet såld till bästa möjliga pris. Läs mer

Thomas S skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob hjälpte oss sälja dödsboet efter pappa. Han var trevlig och tillmötesgående och vi upplevde det som en lugn och trygg affär. Läs mer

Adam A skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jag köpte en bostadsrätt i Lund tillsammans med min sambo. Efter att ha skrivit ett mail till MOHV där vi förklarade att vi kunde flytta omgående hörde Fredrik av sig och gav tips och råd om bostadsköp, samt bjöd in oss på en visning av en lägenhet under helgen. Han var mycket hjälpsam och informerande. Han hjälpte oss även ha god kontakt med säljaren och möjliggjorde en snabb och smidig affär. I överlag genomförde han allt det jag förväntade mig av en mäklare och kunde svara på de flesta frågor. Det som gjorde att han inte fick högsta betyg var att vi hade ställt några frågor som vi, efter påminnelse, inte fick svar på (vilka vi egentligen hade velat få svar på innan vi gick vidare med bostadsköpet). Förståeligt dock, med tanke på att affären genomfördes i snabb takt... Läs mer

Victoria B skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Köpt bostadsrätt i Lund. Trevlig och bra återkopplande under tiden för köpet. Svarar på frågor inom relativt kort tid. Dock några frågor som vi fortfarande inte fått svar på angående föreningen som Fredrik skulle kolla upp. Annars bra bemött under alla våra möten. Läs mer
  • 2019-04-09

Lisbeth A skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jag har köpt en lägenhet av Fredrik Selmerhagen.
    På grund av Fredriks positiva, avspända och kompetenta bemötande bad jag honom även om en värdering av mitt hus.
    Att jag inte lät försäljningen av mitt hus gå till Fredrik Selmerhagen och MOVE berodde enbart på att jag var så långt in i försäljningsprocessen med Bjurfors att det kändes fel att byta (och jag var nöjd med mäklaren Caroline Stark), men tanken fanns där; eftersom jag kände mig mycket trygg med Fredrik S. Vi hade ett, för mig, mycket bra, och informativt möte vid värderingen, som kändes som ett tryggt komplement vid min husförsäljning. Detta har gjort att jag rekommenderat MOVE och Fredrik S. Läs mer
  • 2019-04-08

Aleksis P skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Köpt 3:a bostadsrätt i Lund.

Mäklaren var trevlig genom hela processen. Upplevde att han hade hyfsad koll på objektet. Dock stämde inte allt han sade under visningen med verkligheten. Läs mer
  • 2019-04-06

Torkel P skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jag har sålt en trerummare på Klostergprden i Lund och kan bara säga att jag varit nöjd med mäklaren Fredrik Selmerhagen. Han gör ett seriöst, kompetent och på det hela taget ett vederhäftigt intryck. Läs mer
  • 2019-04-06

Conny D skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är duktig mäklare och vi är nöjda med hans insats Läs mer

Charikleia Malliou J skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jag har sålt en vila, Jacob var lätt att få tag på, hjälpsam och alltid trevlig i sitt bemötande. Jag skulle rekommendera honom som mäklare. Jag hade inga flera förväntningar än att få det bästs möjliga priset för min bostad Läs mer

Yu Z skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael is a very efficient broker to achieve progresses, impressive! And he knows quite well how to deliver ideas from each side properly. Läs mer
  • Arnór Ingvi T

2019-04-04

Arnór Ingvi T skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Han va toppklass.

Svarade på alla mina frågor och hjälpte till med allt som vi behövde. Läs mer

Jimmy Månsson B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Jag köpte lägenhet i Lund och blev bemött väldigt trevligt. Jag är väldigt nöjd med min mäklare jag hade 👍 Läs mer

Katarzyna K skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Sålde bostadsrätt i Lund. Mycket nöjd med snabb affär. Läs mer

Anders H skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Köpt lgh.
    Bra och snabbt bemötande Läs mer

Yvonne E skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jag har köpt ett bostadsrättsradhus på Gunnesbo i Lund. Mäklaren Fredrik Selmerhagen gav bra svar på frågorna jag hade vid visningen. Han var också realistisk i fråga om vad som behövde göras i lägenheten och vad det skulle kosta. Jag upplevde att Fredrik Selmerhagen samtidigt som han gjorde sitt bästa för säljaren hade förståelse för oss intresserade köpare. Han är mycket seriös och noga med formalia, vilket är viktigt vid en så stor affär. Allt kändes tryggt och väl genomfört. Samtidigt är han trevlig och lätt att ha att göra med. Jag är mycket nöjd med mitt köp och stortrivs med mitt nya boende. Läs mer

Axel R skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Sålt en lägenhet i Lund med hjälp av Fredrik. Han var exemplarisk på allt han gjorde relaterat till försäljningen, men framförallt var han jordnära och förklarade begrepp och processer så man lätt förstod dem. Han gav mig en stor trygghet i försäljningen.
    10/10 i betyg! Läs mer

Sonja Margareta L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag har köpt en lägenhet i Hjärup.
    Ulf bemötte mig mycket bra. Det var toppen. Mycket serviceminded, vi tittade på lgh minst 3 ggr. Mycket trevlig och tydlig.
    Jag hade inga förväntningar men Ulf skötte affären väldigt bra. Läs mer

Amanda Jonsson P skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Sålt 1a i Lund.
    Snabb, alltid tillgänglig samt pålitlig genom en transparent konversation. Satte förväntningarna på rätt nivå samt gav bra tips gällande att styling kunde öka värdet etc. Träffade många olika mäklare innan jag bestämde mig och jag blev extremt nöjd! Läs mer

Ian M skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Vi var mycket nöjd med all professionell hjälp vi fick av Fredrik i samband med köpet av en bostadsrätt i Lund.
    Vi hade mycket kontakt per mail och telefon och uppskattade att Fredrik var alltid tillgänglig och svarade snabbt.
    Alltid ett trevligt bemötande Läs mer

Suzanne F skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Engagerad, kunnig, tillgänglig och väldigt lätt att jobba med, för jo, det är jobbigt att sälja sitt hem. Han gjorde det mindre jobbigt. Läs mer

Johan A skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jag har köpt en br i Lund.
    Fredrik var proffsig och hjälpsam i samband med affären. Jag rekommenderar gärna Fredrik. Läs mer

Helen Janet B skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob was very helpful and always ensured we understood by speaking in English during our meetings. We felt that he was our broker as well as the sellers and made the buying process straight forward. Läs mer

Per Å skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jag anlitade Fredrik vid försäljningen av min bostadsrätt i Lund. Han gav ett bra intryck och var noga att följa upp intressenterna som kom på visning. Jag uppskattade också att jag fick snabb och tydlig återkoppling kring hela affärsprocessen. Tummen upp! Läs mer

Malin R skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Fredrik har ett mycket trevligt bemötande. Han är tydlig och snabb på att återkoppla. Tog sig även tid att ge råd angående försäljning av min bostad i en annan stad. Varje samtal var trevligt och jag ger honom de varmaste rekommendationer. Läs mer

Tomislav K skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    En jordnära person - Lugn och proffesionell som jag kommer att använda när lägenheten ska säljas Läs mer

Astrid S skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Köpte en bostadsrätt. Fredrik var väldigt snabb på att svara på frågor och erbjöd gratis värdering av vår bostad efter att vi renoverat badrum och kök. Läs mer

Mattias Ö skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mikael är väldigt kunnig och duktig mäklaren. Jag fick förtroende för honom från första stund. Han hörde av sig så. Fort som jag hade någon fråga och han är verkligen påläst Läs mer

Blanche B skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    It was good, he gave us all the information we needed, seeing that we were first time buyers in Sweden we did not know all the rules.

He help us a lot to buy our apartment, he was always friendly and willing to answer all our questions. Läs mer

Tomas Å skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi gjorde affären på distans och allt flöt på väldigt bra. Snabba svar och vi visste hela tiden vad nästa steg skulle bli trots att vi inte alltid kunde vara på plats. Läs mer
  • Sören D

2019-04-03

Sören D skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi köpte en bostadsrätt i Lund under hösten 2018 där Michael var mäklare. Affärens genomförande gjorde att vi fick förtroende för M. När det blev dags att sälja huset valde vi därför Michael som mäklare.
    Professionellt genomförda affärer där vi fick det stöd man kan förvänta sig. Läs mer
  • Faton Q

2019-04-03

Faton Q skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jag har köpt en enplansvilla i Lund. Vi blev mycket väl bemötta och kände förtroende direkt. Vi hade inga förväntningar. Han var vänlig och hjälpsam, besvarade frågor och förklarade bra. Han hjälpte oss hitta lösningar när problem uppstod. Läs mer

Magnus A skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Köpet gällde en bostadsrätt i Lund. Vi kollade på flera olika lägenheter och träffade då ett antal olika mäklare med olika sätt att presentera sig och objektet. Ulfs bemötande var enligt oss precis så man vill bli bemött.
    Inte för mycket säljsnack, lyssnade på frågor och svarade med fakta tillbaka, återkom alltid i god tid vid frågor eller svar och framförallt inger han ett förtroende som är viktigt.
    Vi kan rekommendera att vända sig till Ulf då vi har en mycket bra upplevelse av affären. Läs mer

Johan N skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Sålde min bostadsrätt. Hade fått Fredrik rekommenderad. Uppfyllde alla förväntningar. Trevlig, professionell, bra koll på marknaden, lyssnade på vad vi ville och hur vi ville lösa affären.

Sammantaget mycket nöjd med samarbetet, visningar och avtalsskrivning. Läs mer

Oskar J skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Driven och kunnig! Sålde vår bostadsrätt vid rätt tid till bra pris. Alltid tillgänglig. A+++ Läs mer
  • 2019-04-02

Vendela Ö skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Vi sålde en tvåa på Väster. Mäklaren var lyhörd, tillmötesgående och punktlig. Han besvarade alltid våra frågor och återkopplade när han lovat. Rekommenderar honom varmt! Läs mer

Karl XI gatan 1, 222 20 Lund