MOHV Lund

En del av MOHVwww.mohv.se

Karl XI gatan 1, 222 20 Lund — Visa karta

Precis intill Clemenstorget och populära V.E.S.P.A har vi på MOHV vårt kontor. Här erbjuder vi dig som kund en mäklartjänst som är både kreativ och nytänkande med fokus på dina behov. Här är du alltid med och bestämmer allt om affären tillsammans med din mäklare.

Vi som jobbar här på kontoret på Karl XI gatan 1 är drivna och älskar vårt jobb. Vi brinner för att ge både köpare och säljare den allra bästa lösningen och är alltid professionella, snabba och smidiga. Hos oss kan du räkna med kvalitet och en lyckad bostadsaffär. Varmt välkommen!

Läs vad 538 kunder tycker om MOHV Lund

• 2020-09-28

Olivia F skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Köpte en lägenhet och blev mycket trevligt bemött! Allt gick smidigt, vi fick bra hjälp och snabba svar på alla frågor. Läs mer
  • 2020-09-28

Stjepan M skrev om Nur Asplund en del av MOHV Lund
    Har köpt lägenhet. allt gick som det ska, mäklare Nur var jätte snäll och trevlig. Läs mer
  • 2020-09-24

Kajsa G skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Som mäklare är Michael både ytterst professionell och genuin. Han har under köpprocessen kontinuerligt gett rak(a) och tydlig(a) information och besked - egenskaper som varit mycket uppskattade som köpare av sin första bostadsrätt. I det stora hela upplever jag Michael som en av de bättre mäklarna jag varit i kontakt med under min ca tre-månadersperiod av aktivt bostadssökande. Läs mer
  • Sarah K

2020-09-24

Sarah K skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael hjälpte mig sälja min bostadsrätt. Jag fick ett proffsigt bemötande från start, han var påläst om föreningen och lägenheten. Han gav mig kontakt med en stylist som kom med goda råd, hade gjort en noggrann analys av utgångspriset och förväntningarna framåt. Affären gick sedan i lås bättre än jag förväntat och papper skrevs på 3 dagar efter visning. Nöjd köpare, säljare och mäklare. En stor och kanske lite läskig affär förvandlades till smidig tack vare Michael och hans engagemang! Läs mer
  • 2020-09-24

Annika Ö skrev om Nur Asplund en del av MOHV Lund
    tyckte det fungerade bra i det stora hela men lite förvånad över att man inte har möjlighet att signera digitalt då vi fick åka till Lind vid två olika tillfällen (att ses en gång känns ju självklart) från Borås och har erfarenhet av annan mäklarfirma där det löstes digitalt. Annars nöjda Läs mer
  • 2020-09-23

Nils Magnus Patrik L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf sålde vårt radhus i Lund. Han var intresserad och såg de kvalitéer som vårt hus har, vilket var en viktig orsak till att vi fick förtroende för Ulf.
    Han var professionell i sitt agerande mot oss och mot köparen.
    Ulf är en mäklare vi kan rekommendera. Läs mer
  • 2020-09-23

Jacob F skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Snabba svar, proffsigt och vänligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer

Thomas T skrev om Nur Asplund en del av MOHV Lund
    Kunnig och ärlig mäklare som kan sitt område. Alla förväntningar blev som tänkt. Läs mer

Adnan I skrev om Nur Asplund en del av MOHV Lund
    Köpte radhus i Kävlinge och Nur var vår mäklare .
    Hon va super trevlig och engagerad samt tillgänglig då jag ringde henne mååånga gånger och hon svarade alltid med trevlig ton .. har inget annat än och ge henne 10 Points :) Läs mer

Shqipe I skrev om Nur Asplund en del av MOHV Lund
    Köpte radhus i Kävlinge och Nur var vår mäklare .

Arsim A skrev om Nur Asplund en del av MOHV Lund
    Fick hjälp av Nur att sälja mitt radhus.
    Hon var trevlig, engagerad, kunnig och ärlig vilket lugnar ner en säljare under försäljningsprocessen.

Jag rekoommernderar henne stark som mäklare! Läs mer

Alexander Ö skrev om Nur Asplund en del av MOHV Lund
    Hade varit bra om det fanns möjlighet att kunna skriva på digital efter som bi bodde en bra bit från lund Läs mer

Alexander A skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Fredrik Selmerhagen hjälpte mig sälja min tvåa i östra Lund. Genom hela processen har han upplevts mycket professionell, både i sitt arbete och i sitt bemötande. Han var lyhörd för att jag ville att han skulle ta hand om det mesta, han var effektiv när vi hade kommit överens och han presenterade en bra plan för hela försäljningen.
    Resultatet blev mycket bra för min del och en mycket nöjd köpare också! Jag kan bara rekommendera Fredrik Selmerhagen som mäklare! Läs mer
  • 2020-09-20

Susanna H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Köpt en etta i Lund till vår dotter. Vi bor i Luleå så har gjort ett ’distansköp’. Ulf har bemött oss väl och varit hjälpsam. Han är pålitlig, återkopplar snabbt och professionell I sitt agerande. Läs mer
  • 2020-09-13

Britta N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Har köpt en bostad, men processen var väldigt långdragen tyvärr. Mäklaren uppträde trevligt och korrekt. När vi skrev kontraktet så var det en avslappnad stämning. Läs mer
    2020-09-13 Ulf B svarar Britta N
    Tack för omdömet! Det var en ovanligt lång process med ca fem veckors annonsering. Vi gick ut med ett pris som säljarna var villiga att acceptera. De flesta bostäder jag säljer säljs efter budgivning. Efter förhandling nådde vi en nivå under utgångspriset som säljarna accepterade. Hoppas ni blir riktigt nöjda med lägenheten!
  • 2020-09-13

Karin R skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag köpte en lägenhet nära min dotters skola där vi kan bo i veckorna och spendera tid på vår gård i utkanten av staden på helger och lov.

Mäklaren Ulf var lugn men även vaksam och angelägen om att ge korrekt information.. De praktiska frågor vi har ställt tog han reda på omgående.

Ulf Block är en mäklare som jag gärna rekommenderar till andra som ska göra en bostadsaffär.

Högsta betyg!

Med vänliga hälsningar

Karin Läs mer
  • 2020-09-09

Marie L skrev om Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund
    Härlig kombination av proffsigt och vänligt bemötande. Läs mer
  • 2020-09-09

Victor Olev R skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Han var väldigt trevlig och mån om att få båda parterna nöjda. Tyckte han gav oss all information vi behövde och hjälpte oss påvägen. Kommer starkt rekommendera honom till andra! Läs mer
  • 2020-09-08

Hong Z skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Sålt en bostad. Otroligt bra service av Ulf! Utmärkt bemötande!

Ulf har varit toppen under hela processen och gjorde allt på bästa sätt med omtänksamhet. Mycketk kunniga och proffsiga!
    Jätte trevligt och hjälpsam! Snabb på att återkoppla och hålla kontakten.

Toppen från första kontakten till sista. Det var definitivt en fantastiskt upplevelse.

Jag är supernöjda och varmt rekommendera till andra och skulle definitivt valt honom igen! Läs mer
  • 2020-09-01

Bertil E skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Bostadsrätt.
    Mycket bra bemött.
    Perfekt.
    Vi är väldigt glada. Läs mer
  • 2020-08-31

Minchao W skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf is very nice person to work with and is very helpful, he can always provide good advice. Läs mer
  • 2020-08-24

Nikolaj L skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Vi köpte vår lägenhet och fick hjälp av Jacob som var mäklare.
    Jacob har gett en bra service genom hela processen från visning till köp. Han svarar snabbt på frågor och är tydlig i sin kommunikation. Läs mer
  • 2020-08-24

Martin Folke B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Sålde vår 3:a och fick ett bra pris Läs mer
  • 2020-08-22

Eva L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Det är andra gången vi har Ulf som mäklare, han gör ett mycket bra intryck, lugn och trevlig. Vi är mycket nöjda med hans jobb att sälja våra lägenheter. Läs mer
  • Staffan H

2020-08-19

Staffan H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Vi köpte en 2 rumslägenhet. Ulf var trevlig, informativ och ”närvarande”. Ulf var bra i sin roll som mäklare och jag kan rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-08-17

Stefan O skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag har varit med och köpt en 1:a till min dotter. Vi fick tidigt ett gott intryck och allt har gått smidigt. Läs mer
  • 2020-08-17

Teda O skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Köpt en liten 1:a. Smidigt köp och rak kommunikation. Läs mer
  • 2020-08-15

Annika A skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Köpt en bostadsrättslägenhet i Lund. Bra bemötande av mäklaren, proffsigt och trevligt. Läs mer
  • 2020-08-13

Sara K skrev om Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund
    Jag har köpt en lägenhet i Lund.

Blev väldigt bra bemött av Rebecca, väldigt trevlig och professionell.

Jag hade förväntningar om en god kontakt under hela processen vilket Rebecca levde upp till.

Jag var väldigt nöjd med allting. Läs mer
  • 2020-08-11

Mohamad T skrev om Helena Lindskoug en del av MOHV Lund
    The worst broker ever. Did everything wrong! Because of her bad work we had to do all the HSB work last minute and we almost had to cancel the take over date.
    She confirmed that the apartment has quality certificate and I asked for it several times and it was given to me just after the moving in date. The certificate I was given is questionable and I’m investigating now whether it’s valid or not. Basically I’m doing her job and I might end up in court if the document turns to be fake. I you are going to sell your apartment through her, think twice. If you are buying an apartment from her, check things very carefully before you sign. Läs mer

Tom K skrev om Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund
    Vi har köpt en tvårumslägenhet i Lund och som visades av Rebecca. Hon har i alla kontakter uppträtt på ett exemplariskt sätt och har varit snabb i kommunikationen.
    Vi känner stort förtroende för Rebecca och skulle absolut kunna tänka oss att använda henne den dagen då det kan bli aktuellt att sälja lägenheten. Läs mer

Ann K skrev om Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund
    Rebecca är förtroendeingivande, öppen och lätt att få kontakt med. Hon är seriös, intresserad, varm och professionell. Vi köpte en 2-rums lägenhet i centrala Lund åt vår dotter. Rebecca var tillmötesgående, förstående, tydlig och informativ.
    Mvh Ann Läs mer

Lena H skrev om Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund
    Jag upplevde Rebecca som kunnig och effektiv. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-08-09

Madeleine S skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Fredrik var tydlig, pedagogisk och reko.
    Bra i en trygg affär gällande en bostadsrätt i Lund. Läs mer

Jan N skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi fick ett trevligt och professionellt bemötande. Michael verkade väl insatt i objektet, dvs en centralt belägen 2-rumslägenhet i Lund. Det blev en kort och bra budgivning.
    När vi skulle skriva avtalet fick vi dock intyga att vi hade noggrant undersökt lägenheten, trots att vi enbart varit på en visningen i 10-15 min. Det är nog tyvärr inte unikt utan gäller de flesta mäklarna vid affärer som görs upp i attraktiva områden.
    Sammanfattningsvis är vår upplevelse av MOHV och vår mäklare den bästa vi har varit i kontakt med. Läs mer

Maria K skrev om Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund
    Har med maken o sonen köpt en lägenhet i Lund.
    Då det är fösta gången vi gjort något sånt här var man väldigt osäker och hade många frågor. Vill ju inte bli lurad.
    Vi blev väldigt väl bemötta. Sonen var den som tog första kontakten o han kände stort förtroende direkt.
    Vid skrivandet av bostaden gav hon ett varmt o mycket proffsigt intryck. Hon kunde verkligen sin sak. Samtidigt sin hon var lättsam.

Proffsigt, varmt o förtroendeingivande intryck. Läs mer

Jonas K skrev om Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund
    Tydlig
    Noggrann
    Service-minded
    Lätt att nå Läs mer

Mia H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Positiv
    Kunnig
    Strukturerad
    Jordnära Läs mer

Simon P skrev om Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund
    Jag sålde en lägenhet (2a), Rebecca visade att hon va driven från början. Va delaktig i styling och fotografi, samt lätt tillgänglig med konstant återkoppling om vad som sker under försäljningens gång. Läs mer

Måns L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Sålde en etta i Lund med hjälp av Ulf.
    Alltid väldigt trevligt bemötande och svarade alltid på ett bra sätt på frågor angående försäljningen. Läs mer
  • 2020-08-07

Robert C skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Bra bemött och påläst mäklare. Gjorde sitt jobb utmärkt. Rek honom till vem som helst. Läs mer

Lena N skrev om Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund
    Köpt 1:a, studentlägenhet i Lund Läs mer

Jacob R skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Sålt bostad nu, valde samma mäklare som förmedlade köpet för 4 år sedan. Utmärkt yrkesman, tydlig, enkel att ha att göra med. Läs mer

Stig L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Enrumslägenhet som såldes
    Mycket professionell Läs mer

Lina S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Sålde liten etta. Ulf var snabb, lyhörd och kunnig. Mycket nöjd med valet av mäklare. Läs mer
  • 2020-08-03

Krister J skrev om Helena Lindskoug en del av MOHV Lund
    Försäljning av bostadsrätt.
    Mycket kompetent och seriös!
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-08-03

Linda D skrev om Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund
    Jag har köpt en bostadsrätt i Lund.
    Jag upplevde Rebecca som mycket professionell. Hon ställde dessutom upp och gav en extra visning trots att hon egentligen hade andra saker inplanerade. Läs mer
  • 2020-07-31

Milan C skrev om Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund
    Att sälja min lägenhet med Rebecca Bernspång har varit en mycket trevlig och rolig upplevelse. Hon är duktig, respektfullt, snabb, supereffektiv, mycket pålitlig och mycket trevlig. Jag skulle välja henne igen och skulle varmt rekommendera henne till alla som vill göra en bra affär. Läs mer
  • 2020-07-31

Ola H skrev om Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund
    Sålt en 1:rums lägenhet. Rebecca har varit solid o tydlig i sitt jobb. Alltid korrekt o noggran. Läs mer
  • 2020-07-30

Petra J skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    En väldigt kompetent mäklare som verkligen kan sitt jobb. Rekommenderar honom varmt!! Väldigt trevlig och hjälps. Väldigt bra på att förklara om man undrade något. Han är snabb på att ge respons tillbaka.
    Jag kommer lätt välja honom igen. Läs mer
Ulf Block
Michael Wisting