Alla kategorier Mäklare Skåne Lund MOHV MOHV Lund

MOHV Lund

En del av MOHVwww.mohv.se

Karl XI gatan 1, 222 20 Lund — Visa karta

Precis intill Clemenstorget, granne med populära V.E.S.P.A, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Lund med omnejd. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer med din mäklare. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering.

Besök våra mäklare i Lund på Karl XI gatan 1.
Ring oss på 046-13 91 00.

Läs vad 186 kunder tycker om MOHV Lund

• Mikael N
    Mikael N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Det har varit jättebra, finns inget att klaga på. Bra bemötande, kunnig och vi har blivit välinformerad hela tiden. Vi rekommenderar Ulf till alla som behöver ha en bra mäklare. Dessutom satte han rekord på försäljningen av denna bostad i detta område. Tack Ulf och lycka till med vidare uppdrag. Hälsningar Mikael, René och Amanda
  • Lisbeth H
    Lisbeth H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är en väl påläst, professionell och seriös mäklare.
    Han använde moderna media och anlitade en duktig fotograf.
    Ulf släppte aldrig taget utan var hela tiden på, med syftet att sälja vår lägenhet i rätt tid, vilket han lyckades med.
    Ulf är dessutom väldigt trevlig och en god representant för sitt skrå!
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Professionellt och trevligt bemötande.
  • Cajsa
    Cajsa skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Inför försäljning träffade vi ett flertal mäklare men vi tyckte att Ulf gav det där lite extra. Inte bara professionell och kunnig utan även lyhörd och förstående för hur vi önskade (med bra tips på vägen!). Allt gick smidigt utan problem.

Kan varmt rekommendera Ulf vidare!
  • Filip N
    Filip N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Positiv, kunnig och mycket serviceinriktad mäklare!!
  • Patrick S
    Patrick S skrev om Helene Johnsson en del av MOHV Lund
    Helene är öppen och trevlig. Hon är kompetent, noggrann och mycket tjänstvillig. Vid vår försäljning tog hon hela ansvaret och ställde även upp med att öppna vid energibesiktningar etc. Sammantaget är jag mycket nöjd med såväl bemötande som kompetens.
  • Louise B
    Louise B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Professionell och duktig mäklare. Skulle varmt rekommendera honom till andra.
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Block har en ovanlig blandning av professionell och empati vilket gör honom, i min mening, till en exemplarisk mäklare.
  • Heidi H
    Heidi H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket vänligt, hjälpsamt och professionellt bemötande. Han tog sig tid att svara på våra frågor och var mycket hjälpsam och lösningsbenägen när det uppstod lite hinder. Vi kände oss mycket väl omhändertagna och rekommenderar mer än gärna honom till andra.
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mkt engagerad, gjorde ett professionellt intryck
  • Alex B
    Alex B skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Vänlig och professionell. Alltid tillgänglig.
  • Gustav P
    Gustav P skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är mycket strukturerad och proffsig i sitt bemötande. Han ger tydliga svar och återkopplar direkt vid behov.
    Jag och min sambo hade höga förväntningar och Michael hade inga problem att uppnå dessa. Vi kommer rekommendera Michael och MOHV till vänner och bekanta som har försäljningsplaner.
  • Ulla W
    Ulla W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Initierad, professionell förefaller kunnig i aktuell stad
  • Lukas H
    Lukas H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    skitbra, inget att klaga på. engagerad, kontaktbar
    2017-02-16 Ulf B svarar Lukas H
    Älskar formuleringen! Tack Lukas!
  • Argjent I
    Argjent I skrev om Helene Johnsson en del av MOHV Lund
    Otroligt bra skött av Helene. Väldigt professionell mäklare som hela tiden höll oss uppdaterade, vi kunde inte vara mer nöjda. Rekas starkt!
  • Daniel H
    Daniel H skrev om MOHV Lund
    Väldigt anträffbar och tillmötesgående. Superbra mellanhand till köpare, säljare och brf.
  • Conny J
    Conny J skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Första träffen med Michael i min dörr var att han var artig.
    Efter synen av bostaden gick han igenom sitt säljargument varför just han ville sälja vår bostad. Han la upp det på ett proffsigt sätt och hade en lista på evt köpare som han visade flyktigt för sekretessen.
    Michael hade ett upplägg på sitt arvode som passade oss bra.
    Han boka snabbt upp fotograf och styling. Även efter försäljningen har Michael varit ett stöd för oss. Vi sålde först vår bostad och skulle köpa något nytt efter.
    Vi blev något stressade över att inte hitta något som passade oss. Ringde honom och han lugnade oss på ett bra sätt så vi kunde fokusera på de vi ville ha.
    Han hjälpte till med de lgh som vi var intresserade av när vi bad om hans hjälp.
    Jag ger han en 4 nu, när affären är helt klar blir det kanske en femma. Michael skall hjälpa oss med deklarationen på bostaden. Sköter även det så är 5:an given.
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Trevlig och enkel att jobba med
  • Maria M
    Maria M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Väldigt nöjd med min mäklare Michael Wisting. Professionell, trevlig och kompetent. Kan varmt rekommendera honom
    Maria Möller
  • Jamal E
    Jamal E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Sjukt duktig och erfaren mäklare. Snabba svar och grym service.
  • Jonas Å
    Jonas Å skrev om Helene Johnsson en del av MOHV Lund
    Engagerad, saklig och positiv. Goda kunskaper (trots relativt kort praktisk erfarenhet i branschen). God förmåga att uppskatta prisbilder. Effektiv och vänlig gentemot oss både som köpare och som säljare. Väl tillgänglig via telefon. Lätt att diskutera med. Lösningsinriktad.
  • Jessica J
    Jessica J skrev om MOHV Lund
    Hon är alltid tillgänglig och effektiv. Har gjort ett jättebra jobb
  • Urban T
    Urban T skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är en mycket trevlig person och ger också intryck av att vara en effektiv person. Försäljningen har gått mycket smidigt och det blir ju inte sämre av att jag fick riktigt bra betalt för min lägenhet.
  • Ritha T
    Ritha T skrev om MOHV Lund
    a execelent talentful dealer. She did a amaizing job for me. I am more than satisfied.
  • Emil A
    Emil A skrev om MOHV Lund
    Pålitlig, bra kommunikation, effektiv.
  • Robin S
    Robin S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf var professionell och gav ett gott intryck. Han kändes som en mäklare som brydde sig om såväl mig som säljare som köparen och inte enbart verkade för att försäljningen skulle gå igenom. Ulf höll god kontakt under hela processen och är en mäklare jag gärna skulle vara i kontakt med som såväl säljare som köpare.
  • Karin E
    Karin E skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag är fullt nöjd med det utförda uppdrager och kan rekommendera Ulf vidare.
  • Bilen N
    Bilen N skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Proffesionellt bemötande och utförande av försäljning. Stöd under hela försäljningen med bra återkoppling av processen.
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Ett positivt och glatt bemötande.
  • Joanna W
    Joanna W skrev om MOHV Lund
    Mycket kunnig,hjälpsam, trevlig mäklare
  • Simon P
    Simon P skrev om MOHV Lund
    Bra med gott personligt engagemang
  • Elias C
    Elias C skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Är mycket nöjd med Filip som mäklare. Nästa gång jag ska sälja min bostad så vet jag vem jag ska anlita.
  • Anders N
    Anders N skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Filip återkopplade snabbt med bra svar på våra frågor om pris och upplägg för försäljningsuppdraget. Han beskrev sin roll som mäklare på ett rakt och tydligt sätt genom ett eget formulerat mail. Filip såg inte det som något hinder att vi fotograferande själva och han skickade inte ut redan formgivna svar med olika steg. Detta uppskattade vi och valde honom som vår mäklare efter att ha ställt samma frågor till fem andra i Lund väletablerade mäklar firmor.
    När försäljningen väl var igång, återkopplade han på ett utmärkt sätt.
    Vi fick en stort förtroende för Filip och skulle gärna rekommendera honom om vänner behöver hjälp med försäljning i Lund.
  • Mathilda B
    Mathilda B skrev om MOHV Lund
    Bra och tydlig information och kommunikation kring alla detaljer från visning till påskrivet kontrakt. Trevligt bemötande i alla lägen. Bra service och tillmötesgående för att samordna tider och möten. Allmänt ett gott intryck och jättetrevligt bemötande.
  • Mårten L
    Mårten L skrev om MOHV Lund
    Ytterst kompetent och driven mäklare. Mycket nöjd med hennes arbetsinsats.
  • Vlora B
    Vlora B skrev om MOHV Lund
    Bra bemötande, väldigt närvarande och snabba svar vid eventuella frågor. Hon såg till att allt sköttes på rätt sätt. återkopplade med mig om hur allt har gått efter köpet. Lyhörd!
  • Simon A
    Simon A skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Yes, it was great to work with Michael. We have appreciated his work ethics and communication skills. Also, he showed a due respect to time, which is an excellent quality to have. I would always take Michael as reliable and a complete dealer.
  • Victor J
    Victor J skrev om MOHV Lund
    Bra bemötande och lyhörd för säljarnas tankar och önskemål.
    Upplevs som professionell i bemötande emot säljare.
  • Jonas W
    Jonas W skrev om MOHV Lund
    Mycket proffsigt och ett personligt och lugnt bemötande. Kunnig.
  • Per A
    Per A skrev om Helene Johnsson en del av MOHV Lund
    Vi tycker att Helene är en mycket trevlig och kunnig mäklare. Det kändes att hon verkligen engagerade sig i försäljningen. Hade vi frågor så hade hon svar. Vi kände oss väl omhändertagna. Hälsningar Per & Kerstin
  • Sten P
    Sten P skrev om Helene Johnsson en del av MOHV Lund
    Helene har utfört ett utmärkt arbete med försäljningen av min lägenhet och jag kan varmt rekommendera henne.
  • Nina G
    Nina G skrev om MOHV Lund
    Trevlig, hjälpsam och guidande för mig som förstagångsköpare.
  • Roland K
    Roland K skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi fick ett mycket professionellt bemötande av Michael Wisting och är mycket nöjda med MOHV i Lund.
  • Petter A
    Petter A skrev om MOHV Lund
    Jättebra och trevlig mäklare! Toppbetyg!
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob hanterade vår försäljning utmärkt från börja till slut. Han gav ett kunnigt och seriöst intryck. Kommunicerade tydligt genom hela affären och höll oss uppdaterade genom varje steg. Bemötandet var också välditg trevligt och positivt och vi kände oss helt enkelt i trygga händer rakt igenom. Kan starkt rekommedra Jacob till andra kunder.
  • Karl B
    Karl B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mycket bra, korrekt och snabbt bemötande. Jag har sålt en tidigare lägenhet via Michael och hade redan då bra uppfattning om honom.
  • Josefine M
    Josefine M skrev om MOHV Lund
    Lätt att få kontakt med, lätt att prata med på plats, har inga klagomål alls!
  • Matilda E
    Matilda E skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är otroligt duktig, kunnig och hjälpsam! Vi är mycket glada att det var just Ulf som var mäklare till vår drömlägenhet.
  • Anna G
    Anna G skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Filip var en mycket professionell, trevlig och kunnig mäklare. Han var tillmötesgående och gav mycket goda råd till oss under hela processen av att sälja vår lägenhet. Han var engagerad, lättgillgänglig och tydlig. Vi kan varmt rekommendera Filip.
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Bara gott att säga! Vi är jätte nöjda med mäklarservicen!

Karl XI gatan 1, 222 20 Lund