MOHV Lund

En del av MOHVwww.mohv.se

Karl XI gatan 1, 222 20 Lund — Visa karta

Precis intill Clemenstorget och populära V.E.S.P.A har vi på MOHV vårt kontor. Här erbjuder vi dig som kund en mäklartjänst som är både kreativ och nytänkande med fokus på dina behov. Här är du alltid med och bestämmer allt om affären tillsammans med din mäklare.

Vi som jobbar här på kontoret på Karl XI gatan 1 är drivna och älskar vårt jobb. Vi brinner för att ge både köpare och säljare den allra bästa lösningen och är alltid professionella, snabba och smidiga. Hos oss kan du räkna med kvalitet och en lyckad bostadsaffär. Varmt välkommen!

Läs vad 458 kunder tycker om MOHV Lund

• 2020-05-19

Mikael B skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Sålt en bostadsrätt i Lund.

Jacob är professionell och trevlig.

Jag hade höga förväntningar och Jacob levde upp dem till dem till 100%. Läs mer
  • 2020-05-14

Jonas B skrev om Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund
    Rebecca bemötte mig på ett trevligt och sakligt sätt då jag köpte min 3 rumslägenhet. Läs mer
  • 2020-05-06

Amanda E skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jag sålde en bostadsrätt i Kävlinge kommun. Jacob var väldigt trevligt och proffsig i sitt bemötande. Både han och affären levde upp till alla mina förväntningar! Läs mer
  • 2020-05-06

Madeleine O skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Högsta betyg! Mycket nöjd! Lägenhet i Lund. Läs mer
  • Helene A

2020-05-02

Helene A skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jag har köpt en 2 rums lgh i Lomma. Fick en bra känsla första gången jag pratade med honom. Han var inlyssnande på mina önskningar. Noggrann informativ med ett vänligt bemötande.
    Precis vad jag förväntade mig fast bättre.
    /Helene Läs mer
  • 2020-04-30

Per Samuel E skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Sålt villa. Utmärkt service, tillgänglighet och bemötande. Läs mer
  • 2020-04-24

Mustafa A skrev om Helena Lindskoug en del av MOHV Lund
    Anlitade Helena Lindskoug för sälj av min bostadsrätt. Hela processen var helt fantastisk lätt och oansträngd. Hon kom hem och löste det mesta. Lägenheten las ut på Hemnet 14 April och var såld 23 April. Jag är extremt nöjd! Kommer definitivt anlita igen! Rekommenderar 🙌! Läs mer
    Helena L gillar detta
  • Lars-Olof A

2020-04-23

Lars-Olof A skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Kunnig, trevlig och aktiv mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet till vår fulla belåtenhet. Läs mer
  • 2020-04-20

Gustav B skrev om Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund
    Lägenhet!
    Bra bemött, professionell! Väldigt trevlig.
    Levde upp till förväntningarna till de flesta aspekterna. Det enda som saknades var vissa detaljer när det kom till saker gällande Hemnet annonsen. Viss information kunde ha nämnts på ett annorlunda sätt osv.
    Men på det stora hela är vi nöjda m Rebecca! :) Läs mer
  • 2020-04-20

Emma F skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Vi var mycket nöjda med Ulfs insatser för att sälja vår lägenhet. Det var första gången vi sålt en bostad och vi fick bra vägledning av honom. Han gav mycket nyttig information och svarade på alla våra frågor, och arbetade proaktivt för att se till att vi fick de bästa möjliga förutsättningarna för försäljningen. Dessutom är han mycket trevlig att arbeta med! Läs mer
  • 2020-04-19

Erik R skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Han var proffsig och tillmötesgående genom hela processen. Jämfört med tidigare lägenhetsförsäljningar är vi mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-04-18

August L skrev om Nur Asplund en del av MOHV Lund
    Nur sålde min lägenhet. Det gick snabbt och smidigt och vi fick det vi ville för lägenheten. Vilket var ett rekordpris inom föreningen. Läs mer
  • 2020-04-15

Lars Göran J skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Sålt villa. Mycket bra och positivt bemötande av mäklaren och bra engaemang genom hela processen. Han förmedlade en något hög uppfattning om utgångspriset som skapade lite väl höga förväntningar på utfallet, men slutresultat blev ändå acceptabelt och tiden från marknadsföring till faktiskt utfall var klart över våra förväntningar.
    På det hela taget en positiv upplevelse. Läs mer
  • 2020-04-14

Karl M skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Köpte vår första lägenhet med Ulf. Kändes tryggt. Läs mer
  • 2020-03-29

JOHAN L skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob sålde vårt hus i Bjärred. Han var snabb, noggrann och professionell genom hela processen och bra på att kommunicera och uppdatera. En riktigt bra mäklare! Läs mer
  • 2020-03-29

IDA L skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob sålde vårt radhus i Bjärred. Proffsigt bemötande, inlyssnande kring våra önskemål och mycket kunnig gällande upplägg av försäljning. Jag kan verkligen rekommendera Jacob, trygg och kunnig mäklare som får högsta betyg. Läs mer

Leo L skrev om Nur Asplund en del av MOHV Lund
    Jag köpte en bostadsrätt i Lund, var Nur var ansvarig mäklare.
    Hon hade bra koll på området och föreningen, så jag fick snabbt svar på alla mina frågor. Påläst, inga tveksamheter eller saker som behövdes "kollas upp", hon hade redan svaren :)
    Allt gick väldigt smidigt, från visning, budgivning och fram tills det att kontrakten var signerade. Läs mer
  • Frida A

2020-03-28

Frida A skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Sålt min fina 2:a i Malmö. Ulf har varit klockren under hela processen! Läs mer

Jesper B skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Vi köpte ett friköpt radhus i Bjärred genom Jacob Edman. Vi var på visning söndag och måndag, budgivning och kontraktsskrivning på tisdagskvällen.

Vi kunde inte blivit bemöta på något bättre sätt än vi blev med Jacob, han levde upp till våra förväntning. Opartisk, inlyssnande, tålmodig, tydlig och otroligt proffesionell. Han tog sig tid till att svara på alla våra frågor utan att vara ”säljig” vilket vi tycker ger förtroende. Han lovade ingenting utan bad alltid att få återkomma och fixade snabbt ett samtal med besiktningsman som vi önskade.

Vi kommer verkligen att rekommendera Jacob Edman till våra nära och bekanta. Högsta betyg på allt! Läs mer

Sara B skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund

Elisabeth H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Lätt att få tag i, hör alltid V sig o uppdaterar oss! Vänlig, duktig mäklare, pålitlig! Sålt villa! Läs mer

Åke Jesper S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Bra tydlig o trovärdig. Sålt mitt hus snabbt o effektivt! Bra pris i en ogynnsam tid./// Jesper Läs mer

Peter L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Enkel och tydlig att jobba med. Läs mer

Li H skrev om Nur Asplund en del av MOHV Lund
    Nur is very helpful and actively promoted the apartment all the time. Excellent job! Läs mer

Jenny skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Har sålt med Fredrik och rekommenderar alla att ta hjälp av honom. Är mycket nöjd med hela upplevelsen. Jättebra kontakt hela vägen och proffsigt bemötande!
    Lunds bästa mäklare. Läs mer
  • 2020-03-20

Annika K skrev om Helena Lindskoug en del av MOHV Lund
    Sålt bostadsdrätt
    Alltid trevligt bemötande
    Behöver växa lite i sin roll och mer kunna rekommendera än rådgöra även vid svårare marknadssituationer. Läs mer
  • 2020-03-17

Trajanka I skrev om Nur Asplund en del av MOHV Lund
    Nur hjälpte oss att sälja vårt hus på Kulladal, och allt gick över färväntan! Vi kan starkt rekommendera Nur som mäklare! Läs mer
    Nur A gillar detta
  • 2020-03-17

Pia Birgitta S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf hjälpte oss att sälja ett bostadshus med mindre ekonomibyggnad på landet i västra Skåne. Ulf var mycket öppen, tydlig och lyhörd och inte så ”flåshurtig” och ”pratig” som många mäklare är. Mycket omsorgsfull med all faktainhämtning, alltid tillgänglig och snabb med svar på mail och sms. Ordentligt tilltagen visningstid och inga problem att lägga in extra visningar och ställa upp för spekulanterna. Våra köpare upplevde Ulf som mycket trevlig och hjälpsam och att spekulanterna blev ”sedda”. Den bästa de träffat på en husvisning, summerade de! Budgivningen sköttes mycket bra både mot oss och spekulanterna. Vi hade en intensiv och bra dialog och fick kloka råd. Sammanfattningsvis en otroligt bra och professionell mäklare och definitivt den bästa vi har anlitat!!! Läs mer
  • 2020-03-09

Jiyoung L skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    He was very kind. He explained about that house well. and he helped us to get good deal for us. Läs mer
  • 2020-03-08

Anders L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Sålt 2:a i Lund och den var såld 4 dagar efter först visningen.
    Ulf var professionell och gav tips på hur vi skulle göra inför visning samt återkopplade detta med e-post dagen efter.
    Valde Ulf för han gav ett professionellt intryck och lovade inte saker som han inte kunde hålla.
    Rekommenderar honom varmt till de som ska sälja. Läs mer

Kaj H skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Allt var jättebra.Har sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren var proffsig. Läs mer

Josefine B skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Köpt. Gav inte ett helt seriöst intryck. Oklarheter kring hur budgivning mm gick till då detta inte presenterades. Läs mer
    2020-03-07 Ulf B svarar Josefine B
    Tråkigt att du upplevde det så! Lägenheten såldes före ordinarie visning efter att du och några till önskat förvisning. Eftersom ni ställde krav på att köpa före ordinarie visning presenterades inte buden i annonsen. Vår initiala plan var att hålla ordinarie visningar med öppen budgivning därefter, men anpassade oss till era önskemål med förvisning.

Självklart kommer du att få en budförteckning med namn, telefonnummer och adress till den andra budgivaren på tillträdet.

Jag tar till mig av din kritik och ska försöka bli ännu tydligare framöver! Hoppas att du ändå är nöjd med köpet av din nya fina bostad!

Sukyoung C skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    He is kind and excellent. He is willing to try to find the best solution. Läs mer
  • 2020-03-06

Håkan E skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Sålt brf, mycket bra bemött , inget att klaga på, bra tillgänglighet och återkoppling under processen. Läs mer
  • 2020-03-01

Pierre P skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Professionell, strategisk och kunnig.
    Super! Läs mer
  • 2020-02-03

Annika W skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Sålt min lägenhet.

Ulf var effektiv, vänlig och pålitlig. Gav dessutom fort återkoppling.

Ett väl genomfört uppdrag! Läs mer
  • 2020-02-01

Johan L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    En väldigt trevlig och hjälpsam mäklare Läs mer
  • 2020-01-29

Tomas W skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Enkel att ha att göra med. Affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Li L

2020-01-24

Li L skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Duktig på att hålla kunden uppdaterad. Lätt att arbeta med. Läs mer
  • 2020-01-16

Bertil H skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Bostadsrätt, Musikantvägen 10B Lund

Bra bemött på alla vi

Mäklaren levde upp helt till mina förväntningar

En mycket bra och sakkunnig upplevelse. Läs mer
  • 2019-12-12

Christian M skrev om Helena Lindskoug en del av MOHV Lund
    Fantastisk mäklare, trevlig, serviceinriktad Läs mer
    2019-12-30 Helena L svarar Christian M
    Tusen miljoner tack för den fina feedbacken!
    Det betyder otroligt mycket!
  • 2019-12-10

Chloe N skrev om Helena Lindskoug en del av MOHV Lund
    Supertrevlig! Jättebra bemötande Läs mer
    2019-12-30 Helena L svarar Chloe N
    Tack så jätte mycket Chloe! Så glad för den fina feedbacken!
  • 2019-12-09

William L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Bra kontakt. Väldigt samarbetsvillig. Gör allt för att både jag som köpare men även säljaren ska få ut det bästa av förhandlingen. Ulf är en stjärna. Läs mer
  • 2019-12-09

Camilla S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf ryckte in för ett antal år sedan när en annan firma misslyckats med att sälja min mors lägenhet. Han fick det gjort genom korrekta bedömningar och åtgärder.
    Pga Ulfs uppenbara erfarenhet och bedömningsförmåga, men även trevliga sätt, har jag kontaktat honom vid några tillfällen sedan dess, bl a för värdering av vår bostad (brf). VI trodde vi skulle sälja i våras och tog kontakt med Ulf, men det blev nu som det blev affär. Ulf lyckades få de mest intresserade spekulanter till lägenheten och den såldes extremt snabbt och för ett alldeles oväntat högt pris. Vårt intryck av Ulf är verkligen det allra bästa. Läs mer
  • 2019-12-08

Caroline S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag fick ett mycket gott intryck av Ulf och MOHV. Ulf var inbjudande och tillmötesgående för mig som köpare och lät mig känna in objektet initialt och fanns sedan tillgänglig för frågor och mer information.
    Kommunikationen var tydlig och öppen, ingen risk för missförstånd. En seriös och professionell mäklare! Läs mer
  • 2019-12-03

Karl D skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Bemött på ett riktigt bra sätt och fick väldigt bra hjälp med att se lägenheten Läs mer
  • 2019-11-24

Maja S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Bostadsrätt, Lomma.
    Mkt bra bemötande, lyhörd, mån om att jag skulle vara "med på tåget", inte tillgjord och inte heller för "på" (lämnade utrymme åt mig att tänka efter osv).
    Trodde det skulle vara mkt mer jobb för min del, men han gjorde ett mkt bra arbete och skötte saker på ett sådant sätt att jag inte behövde känna mig stressad. Hann/kunde jag inte svara i telefon så fick jag istället ett sms. Det gick fort och bra mellan fotografering, visning och sälj. Över lag kändes det som att jag och lägenheten var i mkt trygga händer! Läs mer
  • 2019-11-23

Guowei H skrev om Nur Asplund en del av MOHV Lund
    Kom väldigt bra överens med mäklaren. Lyhörd och bra återkoppling på hur det står till med försäljningen av bostadsrätten. Läs mer
  • 2019-11-18

Sawsan N skrev om Nur Asplund en del av MOHV Lund
    Vi köpte en villa i Staffanstorp, och blev bemött professionellt, trevligt och kunnigt! Läs mer
  • 2019-11-16

Hugo M skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund