MOHV Lund

MOHV Lund

En del av MOHV - www.mohv.se
Precis intill Clemenstorget och populära V.E.S.P.A har vi på MOHV vårt kontor. Här erbjuder vi dig som kund en mäklartjänst som är både kreativ och nytänkande med fokus på dina behov. Här är du alltid med och bestämmer allt om affären tillsammans med din mäklare.

Vi som jobbar här på kontoret på Karl XI gatan 1 är drivna och älskar vårt jobb. Vi brinner för att ge både köpare och säljare den allra bästa lösningen och är alltid professionella, snabba och smidiga. Hos oss kan du räkna med kvalitet och en lyckad bostadsaffär. Varmt välkommen!

Läs vad 723 kunder tycker om MOHV Lund 2

2021-08-02
    Superproffsigt hanterande under hela processen. Toppenmäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund
    • Brunnshög
    2021-07-31
    Positiv upplevelse med bra bemötande och kommunikation
    2021-07-31
    Rebecca var väldigt tillmötesgående och hjälpsamma! Hon var också lätt att nå hela tiden, samt svarade detaljerat på de frågor som uppstod. Sammanfattningsvis en mycket bra upplevelse med Rebecca. Rekommenderas verkligen!
    2021-07-30
    Rebecca är kompetent och påläst. Intresserad av oss som kunder och mycket effektiv i all förhandling. Väldigt imponerad och tacksam hon var vår mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund
    • Brunnshög
    2021-07-29
    Michael var professionell, sakkunnig och erbjöd mycket god återkoppling. Väldigt nöjd, 5/5!
    2021-07-28
    Snabb, effektiv, grundlig, noggrann
    2021-07-28
    Proffsig hantering och väl utfört uppdrag.
    • Väster
    2021-07-24
    Fredrik har med driv och engagemang och rakt igenom proffsigt sätt sålt vår lägenhet trots svårare omständigheter. Det jag framförallt uppskattar med Fredrik är att det känns som att vi kan ha en rak och ärlig kommunikation.
    2021-07-23
    Fredrik var väldigt påläst och insatt i objektet. Han gav ett väldigt hjärtligt och varmt intryck vilket i sin tur genererade tillit. Det är viktigt för oss. Han behöll oss i tankarna medan ett annat objekt i samma område vi budat på dök upp. Vi är så tacksamma.
    2021-07-22
    Very friendly, professional, polite, competent
    Would do business with him again
    2021-07-20
    Nur gjorde ett riktigt bra jobb. Alltid snabba svar och kändes riktigt proffsig genom hela processen. Kan varmt rekommendera henne till andra
    Med vänlig hälsning, Anton
    2021-07-19
    Vi blev bra bemötta av Nur. Hon var väldigt proffsig, berätta allt om bostaden och gjorde oss nöjda med besöket.
    2021-07-19
    Mycket bra mäklare med stort engagemang och tar tid med både säljare och köpare. Tydligt och bra hela resan igenom. Mycket nöjda!
    2021-07-19
    Nur är en driven, ambitiös, glad och energisk kvinna som vi från första stund fick ett bra och tryggt intryck av.
    Hon har alltid varit anträffbar och respektfullt väglett oss genom försäljningen.
    Hon såg hela tiden till att delge oss all information, göra oss delaktiga i beslut som text och bilder av bostadsannonsen osv.
    Hon är utan tvekan den bästa mäklaren vi mött ♥️
    2021-07-08
    Fredrik är väldigt trevlig, påläst, lugn och saklig!
    2021-07-08
    Nur är en proffsig och kunnig mäklare. Hon har ett trevligt bemötande och tog reda på allt vi ville veta om bostaden.
    2021-07-08
    Vi var köpare på ett av Nors objekt och vi var mycket nöjda med det bemötande vi fick. Nor är mycket trevlig, kunnig och snabb på att svara på alla frågor och funderingar. Rekommenderas!
    • Väster
    2021-07-03
    Trevlig och proffsig. Förstår mig som kund och förstår staden och områdena han säljer i.
    • Lomma
    2021-06-30
    Allt över förväntan, tillgängligheten perfekt, trevlig och proffsig
    2021-06-24
    Väldigt trevlig och hjälpsam.
    2021-06-22
    Fredrik has been very helpful during our interaction with him. He has answered all our queries and always approachable. Would recommend him for others too.
    • Slättäng
    2021-06-22
    Mycket proffsigt bemötande och snabb på att lämna besked. En mycket god medlare mellan köpare och säljare.
    2021-06-21
    Jag har köpt och sålt flera bostäder via olika mäklarföretag och mäklare, jag har aldrig träffat någon bättre mäklare än Fredrik. Han är lugn, smart, vet vad han gör och vad han vill, en riktig duktig säljare, kan sin sak helt enkelt. Ska du välja en mäklare välj Fredrik och tro på mig, du kommer aldrig ångra dig!
    • Lomma
    2021-06-19
    Trevligt och professionellt bemötande, tillgänglig och återkopplar snabbt!
    • Tuna
    2021-06-16
    Bra professionellt bemötande, tydlig och strukturerad information och kontakt med mig som kund.
    Påläst och drivande, följer upp väl och höll oss välinformerade.
  • köpte sitt hus med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Lund
    • Kyrkbyn
    2021-06-14
    Trevligt bemötande, svarar snabbt när man har ringt, fixa snabbt en beskiktningspefdpn för att besiktiga huset
    • Tuna
    2021-06-14
    Han var jätte bra på kommunikation
    2021-06-14
    Fredrik är en pigg, kreativ och energisk säljare som ser möjligheter och är lyhörd för kundens önskemål. Han har hanterat allt på bästa sätt!
    2021-06-14
    Fredrik är en utmärk mäklare! Trevlig, kompetent och effektiv. Det var ett rent nöje att göra affären med honom!
    2021-06-13
    Mycket trevligt bemötande, lyhörd och effektiv. Rekommenderar starkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Lund
    • Kyrkbyn
    2021-06-11
    Nur är mycket lyhörd, trevlig och professionell.
    Försäljningen gick hur smidigt som helst.
    Rekommenderar MOHV och Nur helhjärtat.
    2021-06-09
    Har sålt en bostadsrätt i Lund och är mycket nöjd med Ulf(MOHV) som mäklare!

Viktigt för oss var tydlighet i kommunikationen mellan köpare och säljare, snabb återkoppling om läget, inlyssnande, proffessionell och kunnig. Ulf levde upp till detta och mer.

Något som stack ut med Ulf, inför att vi valde mäklare, var att många andra mäklare körde alla klassiska sälj-knep med att rita cirklar och siffror på ett papper och påtalade hur ”unik” deras affärsmodell var. Ulf lyckades vinna förtroende utan att trötta ut en med sånt. Väldigt professionell från början till slut.
    2021-06-08
    Jag köpte en bostadsrätt med Jacobs hjälp. Under hela processen var han tydlig med vad som gällde/hände. Han svarade snabbt på samtal/sms. Jag kände mig trygg med honom som mäklare och upplevde honom som en trevlig och ärlig person.
    2021-06-07
    Mycket nöjda med allt 👍 Hon gav oss höga förväntningar från start men lyckades leverera ännu bättre än vad vi kunnat tänka oss.
  • Sofia H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund
    2021-06-07
    Motsvarade alla förväntningar!
    2021-06-05
    Alltid lika professionellt och trevligt bemötande från Jacob, nu både sånt och köpt bostad med hjälp av honom!
    2021-06-04
    Jacob har varit en trevlig och professionell mäklare från start till slut. Vi är väldigt nöjda!
    2021-06-04
    Jag har köpt bostad via Ulf. Mycket trevligt och kompetent bemötande.
    Upplevde Ulf som påläst och kunnig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund
    2021-06-03
    Michael hjälpte mig sälja min student-etta i Lund. Jag fick ett gott bemötande och vi kom bra överens. Försäljningen gick smidigt och jag fick tips och råd under tiden, det kändes som att Michael hade koll på läget.
    • Möllevången
    2021-06-02
    köpt lägenhet på Möllevångsvägen 12B
    Mycket bra första intryck på visningen, återkopplade innan budgivning o ett mycket bra bemötande vid påtecknande av överlåtelseavtal. Bra genomgång av avtalet som uppsakttades, tog sig tid.
    • Hästhagen
    2021-05-31
    Rebecca hjälpte till att sälja min lägenhet i Malmö. Genom hela processen var hon proffsig, snabb och trevlig. Fem stjärnor av fem möjliga!
    2021-05-28
    Sålt Lgh. Ett proffsigt bemötande och väl genomfört uppdrag. Rebecca har uppnått det vi diskuterade och kom överens om.
    Val av Rebecca som mäklare berodde till stor del på hennes första personliga kontakt samt bra upplägg.
    2021-05-21
    Duktig och kompetent. Rekommenderas!
    • Gunnesbo
    2021-05-20
    We recently sold our small radhus in Lund with Fredrik. We chose Fredrik among several different brokers we talked to. Right from the start, he made a very good impression on us. He was calm and understanding of our needs. At the same time, he was very well prepared already during our first meeting, when we still did not sign the contract with him. One could see he did research on our apartment and the zone we lived in and could provide concrete sale strategies. Throughout the whole process, he was very approachable, always answering our questions and attentive to our concerns and suggestions. We were very happy that we picked Fredrik as our broker. Our apartment sold very well and Fredrik's service was excellent from the start to finish. We recommend him wholeheartedly!
  • Yi Y
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund
    • Nöbbelöv
    2021-05-17
    Ulf is the best realtor you can find in Lund. He was very responsive. He had the most clear roadmap and timeline on how to achieve my expectation. And the execution was just flawless. Useful advises were provided while taken every factors into consideration. Custermized suggestions that gone a long way for me to sell on the best price and also fair to the buyer. He is definitely the best.
  • sålde sitt hus med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Lund
    2021-05-14
    Lugn, saklig, kunnig och trevlig.
    Bra kunskap om marknaden och hantering av budgivning.
  • Anne R
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    • Gunnesbo
    2021-05-13
    Tillmötesgående med alla mina frågor. Vänlig Tog reda på det jag undrade. Han är toppenbra o kunnig i sitt yrke.
    2021-05-13
    Vi har både köpt och sålt en bostadsrätt via Ulf Block och är väldigt nöjda. i båda fallen.
    Han är mycket kunnig och ett trevligt bemötande och motsvarade våra förväntningar till fullo
    Eva & Bertil Johansson
    2021-05-13
    Jag köpte och sålde med Nur. Ett bra bemötande både tillfällena. Det gick bra. Hon engagerade sig när det vad dags att värdera objektet sedan fotografering. Försäljningen gick bra. Jag rekommenderar Nur som mäklare.
    • Klosters Fälad
    2021-05-13
    Vi har köpt en lägenhet med Ulfs hjälp. Vi vara bemött jättebra av mäklaren. Han är en stor professionell, mycket rekommenderas! Han förklarade varje steg i proceduren, han var mycket hjälpsam och effektiv. Vi är mycket nöjda med Ulfs attityd och hela processen.