Alla kategorier Mäklare Skåne Lund MOHV MOHV Lund
Rekommenderat företag 2015 - MOHV Lund

MOHV Lund

En del av MOHVwww.mohv.se

Karl XI gatan 1, 222 20 Lund — Visa karta

Precis intill Clemenstorget, granne med populära V.E.S.P.A, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Lund med omnejd. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer med din mäklare. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering.

Besök våra mäklare i Lund på Karl XI gatan 1.
Ring oss på 046-13 91 00.

Läs vad 199 kunder tycker om MOHV Lund

• Heidi H
    Heidi H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket vänligt, hjälpsamt och professionellt bemötande. Han tog sig tid att svara på våra frågor och var mycket hjälpsam och lösningsbenägen när det uppstod lite hinder. Vi kände oss mycket väl omhändertagna och rekommenderar mer än gärna honom till andra.
    Ulf B gillar detta
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mkt engagerad, gjorde ett professionellt intryck
    Ulf B gillar detta
  • Alex B
    Alex B skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Vänlig och professionell. Alltid tillgänglig.
  • Gustav P
    Gustav P skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är mycket strukturerad och proffsig i sitt bemötande. Han ger tydliga svar och återkopplar direkt vid behov.
    Jag och min sambo hade höga förväntningar och Michael hade inga problem att uppnå dessa. Vi kommer rekommendera Michael och MOHV till vänner och bekanta som har försäljningsplaner.
  • Ulla W
    Ulla W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Initierad, professionell förefaller kunnig i aktuell stad
  • Lukas H
    Lukas H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    skitbra, inget att klaga på. engagerad, kontaktbar
    2017-02-16 Ulf B svarar Lukas H
    Älskar formuleringen! Tack Lukas!
  • Argjent I
    Argjent I skrev om Helene Johnsson en del av MOHV Lund
    Otroligt bra skött av Helene. Väldigt professionell mäklare som hela tiden höll oss uppdaterade, vi kunde inte vara mer nöjda. Rekas starkt!
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Sara Persson en del av MOHV Lund
    Väldigt anträffbar och tillmötesgående. Superbra mellanhand till köpare, säljare och brf.
  • Emil Å
    Emil Å skrev om Sara Persson en del av MOHV Lund
    Min upplevelse med Sara som mäklare har varit mycket bra! Sara gav ett professionellt intryck och var tydlig i kommunikationen. Tog en vecka för min lägenhet att bli såld efter mitt första mötet med henne. Dessutom så blev slutpriset mycket högre än vad jag hade väntat mig.

Jag kan rekommendera Sara Persson till alla som går i säljtankar.

/Emil
  • Conny J
    Conny J skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Första träffen med Michael i min dörr var att han var artig.
    Efter synen av bostaden gick han igenom sitt säljargument varför just han ville sälja vår bostad. Han la upp det på ett proffsigt sätt och hade en lista på evt köpare som han visade flyktigt för sekretessen.
    Michael hade ett upplägg på sitt arvode som passade oss bra.
    Han boka snabbt upp fotograf och styling. Även efter försäljningen har Michael varit ett stöd för oss. Vi sålde först vår bostad och skulle köpa något nytt efter.
    Vi blev något stressade över att inte hitta något som passade oss. Ringde honom och han lugnade oss på ett bra sätt så vi kunde fokusera på de vi ville ha.
    Han hjälpte till med de lgh som vi var intresserade av när vi bad om hans hjälp.
    Jag ger han en 4 nu, när affären är helt klar blir det kanske en femma. Michael skall hjälpa oss med deklarationen på bostaden. Sköter även det så är 5:an given.
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Trevlig och enkel att jobba med
  • Maria M
    Maria M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Väldigt nöjd med min mäklare Michael Wisting. Professionell, trevlig och kompetent. Kan varmt rekommendera honom
    Maria Möller
  • Jamal E
    Jamal E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Sjukt duktig och erfaren mäklare. Snabba svar och grym service.
  • Jonas Å
    Jonas Å skrev om Helene Johnsson en del av MOHV Lund
    Engagerad, saklig och positiv. Goda kunskaper (trots relativt kort praktisk erfarenhet i branschen). God förmåga att uppskatta prisbilder. Effektiv och vänlig gentemot oss både som köpare och som säljare. Väl tillgänglig via telefon. Lätt att diskutera med. Lösningsinriktad.
  • André T
    André T skrev om Sara Persson en del av MOHV Lund
    allt gick väldigt fort.
    Sara var väldigt informativ.
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Sara Persson en del av MOHV Lund
    Hon är alltid tillgänglig och effektiv. Har gjort ett jättebra jobb
  • Urban T
    Urban T skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är en mycket trevlig person och ger också intryck av att vara en effektiv person. Försäljningen har gått mycket smidigt och det blir ju inte sämre av att jag fick riktigt bra betalt för min lägenhet.
  • Ritha T
    Ritha T skrev om Sara Persson en del av MOHV Lund
    a execelent talentful dealer. She did a amaizing job for me. I am more than satisfied.
  • Emil A
    Emil A skrev om Sara Persson en del av MOHV Lund
    Pålitlig, bra kommunikation, effektiv.
  • Robin S
    Robin S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf var professionell och gav ett gott intryck. Han kändes som en mäklare som brydde sig om såväl mig som säljare som köparen och inte enbart verkade för att försäljningen skulle gå igenom. Ulf höll god kontakt under hela processen och är en mäklare jag gärna skulle vara i kontakt med som såväl säljare som köpare.
  • Karin E
    Karin E skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag är fullt nöjd med det utförda uppdrager och kan rekommendera Ulf vidare.
  • Stelios A
    Stelios A skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Proffesionellt bemötande och utförande av försäljning. Stöd under hela försäljningen med bra återkoppling av processen.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Sara Persson en del av MOHV Lund
    Sara Persson uppträder som en korrekt mäklare tycker jag. Har man frågor så är hon alltid tillgänglig och man får snabbt svar.
  • Danka J
    Danka J skrev om Sara Persson en del av MOHV Lund
    Sara Persson är fantastisk inom sitt yrke. Hon är professionell genom hela affären. Sara har en fullständig inblick och stor kännedom inom marknaden. Samtidigt som Sara har en god relation till alla parter så att ingen känner sig mindre värd eller uppskattad. Men en sak som utmärker Sara från andra mäklare är hennes enastående engagemang och passion som hon har för sitt yrke. Det är något som man inte ser varje dag. Hoppas att Sara blir länge inom yrket för sålänge hon är kvar kommer vi alltid att anlita Sara.
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Ett positivt och glatt bemötande.
  • Joanna W
    Joanna W skrev om Sara Persson en del av MOHV Lund
    Mycket kunnig,hjälpsam, trevlig mäklare
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Vi är mycket nöjda med Helens arbete och resultat. Både professionellt och personligt bemötande.
  • Simon P
    Simon P skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Bra med gott personligt engagemang
  • Sune S
    Sune S skrev om Sara Persson en del av MOHV Lund
    Sara Persson uppvisade kompetens och ett trevligt bemötande under försäljningsprocessen.
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Inte alls svårt för mig att svara på detta. Från första mötet med Helene i lägenheten som jag sedan köpte blev jag glatt överraskad av hennes otroliga vänlighet och lättsamma sätt. Jag har haft flera telefonsamtal med henne under tiden och hon är lika entusiastisk och positiv att tala med varje gång. Hon är verkligen en riktig mäklarstjärna i mina ögon.
  • Ulla T
    Ulla T skrev om Sara Persson en del av MOHV Lund
    Mycket duktig och kompetent mäklare Sara inger ett stort förtroende och är alltid positiv och glad.
  • Elias C
    Elias C skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Är mycket nöjd med Filip som mäklare. Nästa gång jag ska sälja min bostad så vet jag vem jag ska anlita.
  • Anders N
    Anders N skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Filip återkopplade snabbt med bra svar på våra frågor om pris och upplägg för försäljningsuppdraget. Han beskrev sin roll som mäklare på ett rakt och tydligt sätt genom ett eget formulerat mail. Filip såg inte det som något hinder att vi fotograferande själva och han skickade inte ut redan formgivna svar med olika steg. Detta uppskattade vi och valde honom som vår mäklare efter att ha ställt samma frågor till fem andra i Lund väletablerade mäklar firmor.
    När försäljningen väl var igång, återkopplade han på ett utmärkt sätt.
    Vi fick en stort förtroende för Filip och skulle gärna rekommendera honom om vänner behöver hjälp med försäljning i Lund.
  • Mathilda B
    Mathilda B skrev om Sara Persson en del av MOHV Lund
    Bra och tydlig information och kommunikation kring alla detaljer från visning till påskrivet kontrakt. Trevligt bemötande i alla lägen. Bra service och tillmötesgående för att samordna tider och möten. Allmänt ett gott intryck och jättetrevligt bemötande.
  • Mårten L
    Mårten L skrev om Sara Persson en del av MOHV Lund
    Ytterst kompetent och driven mäklare. Mycket nöjd med hennes arbetsinsats.
  • Vlora B
    Vlora B skrev om Sara Persson en del av MOHV Lund
    Bra bemötande, väldigt närvarande och snabba svar vid eventuella frågor. Hon såg till att allt sköttes på rätt sätt. återkopplade med mig om hur allt har gått efter köpet. Lyhörd!
  • Simon A
    Simon A skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Yes, it was great to work with Michael. We have appreciated his work ethics and communication skills. Also, he showed a due respect to time, which is an excellent quality to have. I would always take Michael as reliable and a complete dealer.
  • Ellinor A
    Ellinor A skrev om Sara Persson en del av MOHV Lund
    Upplever Sara som duktig, snabb på återkoppling, trevlig. Toppenmäklare!
  • Victor J
    Victor J skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Bra bemötande och lyhörd för säljarnas tankar och önskemål.
    Upplevs som professionell i bemötande emot säljare.
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Mycket proffsigt och ett personligt och lugnt bemötande. Kunnig.
  • Per A
    Per A skrev om Helene Johnsson en del av MOHV Lund
    Vi tycker att Helene är en mycket trevlig och kunnig mäklare. Det kändes att hon verkligen engagerade sig i försäljningen. Hade vi frågor så hade hon svar. Vi kände oss väl omhändertagna. Hälsningar Per & Kerstin
  • Sten P
    Sten P skrev om Helene Johnsson en del av MOHV Lund
    Helene har utfört ett utmärkt arbete med försäljningen av min lägenhet och jag kan varmt rekommendera henne.
  • Nina G
    Nina G skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Trevlig, hjälpsam och guidande för mig som förstagångsköpare.
  • Mari M
    Mari M skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Jag är väldigt nöjd med Helens insats. Vi valde henne som mäklare eftersom hon ger ett lugnt, seriöst intryck och är säljande som person - på ett naturligt och tilltalande sätt.
  • Roland K
    Roland K skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi fick ett mycket professionellt bemötande av Michael Wisting och är mycket nöjda med MOHV i Lund.
  • Peter S
    Peter S skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Helen var mycket serviceminded och kunnig, hade hon ej svar tog hon reda på det. Tillgängligheten via tel och mail var utmärkt. För oss som köpare levde hon med råge upp till våra förväntningar.
  • Petter A
    Petter A skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Jättebra och trevlig mäklare! Toppbetyg!
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob hanterade vår försäljning utmärkt från börja till slut. Han gav ett kunnigt och seriöst intryck. Kommunicerade tydligt genom hela affären och höll oss uppdaterade genom varje steg. Bemötandet var också välditg trevligt och positivt och vi kände oss helt enkelt i trygga händer rakt igenom. Kan starkt rekommedra Jacob till andra kunder.
  • Malin V
    Malin V skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Toppenmäklare!!! Helen Kullander är mäklaren ni ska satsa på!!!
  • Karl B
    Karl B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mycket bra, korrekt och snabbt bemötande. Jag har sålt en tidigare lägenhet via Michael och hade redan då bra uppfattning om honom.
Ulf Block
Michael Wisting