Alla kategorier Mäklare Skåne Lund MOHV MOHV Lund

MOHV Lund

En del av MOHVwww.mohv.se

Karl XI gatan 1, 222 20 Lund — Visa karta

Precis intill Clemenstorget och populära V.E.S.P.A har vi på MOHV vårt kontor. Här erbjuder vi dig som kund en mäklartjänst som är både kreativ och nytänkande med fokus på dina behov. Här är du alltid med och bestämmer allt om affären tillsammans med din mäklare.

Vi som jobbar här på kontoret på Karl XI gatan 1 är drivna och älskar vårt jobb. Vi brinner för att ge både köpare och säljare den allra bästa lösningen och är alltid professionella, snabba och smidiga. Hos oss kan du räkna med kvalitet och en lyckad bostadsaffär. Varmt välkommen!

Läs vad 198 kunder tycker om MOHV Lund

• Jessica N
    Jessica N skrev om Emma Sandell en del av MOHV Lund
    Pigg och trevlig. Lätt att få kontakt med via mail eller sms. Bra bemötande.
    2017-09-13 Emma S svarar Jessica N
    Tack Jessica. Det har varit väldigt trevligt att samarbeta med dig/er! Mvh Emma
    Ulf B, Emma S gillar detta
  • Lena  T
    Lena T skrev om MOHV Lund
    Toppen!!! Allt gick smidigt och bra! Proffsig mäklare som hjälpte till med alla frågor man hade!
    Väldigt nöjd :)
  • Olof F
    Olof F skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf kan vi rekommendera som en lyhörd fastighetsmäklare som tog sig tid att läsa på om objektet och omgivningen samt, på ett professionellt sätt, hanterade de frågor som uppkom under resans gång. Detta uppskattades av oss som säljare och säkert också alla intressenter.
  • Jaana W
    Jaana W skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf gav ett trevligt och professionellt intryck från början till slut. Han gav snabb återkoppling efter varje visning. Under budgivningen var han ett värdefullt stöd.
  • Frida W
    Frida W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mycket gott bemötande. Seriös och ödmjuk. Michael levde upp till mina förväntningar.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket trevlig och Professionell!
  • Erika B
    Erika B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Proffsig och trevlig genom hela processen.
  • Malin O
    Malin O skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är väldigt proffsig och kunnig. Ger direkt ett trevligt intryck vid första mötet och ger ett bra bemötande. Han har varit snabb i konversationerna och vi har känt oss väl omhändertagna från visning till köp. Även i efterförloppet har han tagit väl han om oss och svarat på dumma frågor. Han har guidat oss väl genom hela förloppet. Honom vill vi gärna anlita den dagen vi ska sälja hus och vi kommer varmt rekommendera MOHV och Michael till andra.
  • Eva L
    Eva L skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är seriös, serviceinriktad och flexibel.
  • Johan N
    Johan N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket bra bemötande. Alltid tillgänglig, och tillmötesgående. Snabb och noggrann.
    Mycket nöjd med honom som mäklare
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf var en bra mäklare på alla sätt och vis, och jag rekommenderar honom till alla som ska sälja sin bostad.
  • Jörgen M
    Jörgen M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi blev rekommenderade Michael av grannar som först köpt och sedan sålt via honom, vilket i sig är ett gott betyg. Hela säljprocessen av vårt hus var snabb och effektiv. Vi fick känslan att Michael förmedlade en rättvis och ärlig beskrivning av huset vilket kändes mycket bra för oss.
  • Marie E
    Marie E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Seriös, kunnig, intresserad, trevligt bemötande. Uppdateringar hela tiden.
  • Christian N
    Christian N skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Kompetent mäklare med mycket goda kunskaper om lund centrum.
  • Erik W
    Erik W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Bra och trevligt bemötande. Bra att göra med och återkommer om man har frågor.
  • Fredrik Å
    Fredrik Å skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael var oerhört seriös och förtroendeingivande, vilket gav mig trygghet genom hela försäljningsprocessen. Han såg till att alla delar av affären var på plats och genomtänkta, och vägde in mina åsikter, som gjorde att det blev en riktigt lyckad försäljning. Jag skulle definitivt rekommendera Michael!
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Det har varit jättebra, finns inget att klaga på. Bra bemötande, kunnig och vi har blivit välinformerad hela tiden. Vi rekommenderar Ulf till alla som behöver ha en bra mäklare. Dessutom satte han rekord på försäljningen av denna bostad i detta område. Tack Ulf och lycka till med vidare uppdrag. Hälsningar Mikael, René och Amanda
  • Lisbeth H
    Lisbeth H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är en väl påläst, professionell och seriös mäklare.
    Han använde moderna media och anlitade en duktig fotograf.
    Ulf släppte aldrig taget utan var hela tiden på, med syftet att sälja vår lägenhet i rätt tid, vilket han lyckades med.
    Ulf är dessutom väldigt trevlig och en god representant för sitt skrå!
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Professionellt och trevligt bemötande.
  • Cajsa
    Cajsa skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Inför försäljning träffade vi ett flertal mäklare men vi tyckte att Ulf gav det där lite extra. Inte bara professionell och kunnig utan även lyhörd och förstående för hur vi önskade (med bra tips på vägen!). Allt gick smidigt utan problem.

Kan varmt rekommendera Ulf vidare!
  • Filip N
    Filip N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Positiv, kunnig och mycket serviceinriktad mäklare!!
  • Louise B
    Louise B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Professionell och duktig mäklare. Skulle varmt rekommendera honom till andra.
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Block har en ovanlig blandning av professionell och empati vilket gör honom, i min mening, till en exemplarisk mäklare.
  • Heidi H
    Heidi H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket vänligt, hjälpsamt och professionellt bemötande. Han tog sig tid att svara på våra frågor och var mycket hjälpsam och lösningsbenägen när det uppstod lite hinder. Vi kände oss mycket väl omhändertagna och rekommenderar mer än gärna honom till andra.
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mkt engagerad, gjorde ett professionellt intryck
  • Alex B
    Alex B skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Vänlig och professionell. Alltid tillgänglig.
  • Gustav P
    Gustav P skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är mycket strukturerad och proffsig i sitt bemötande. Han ger tydliga svar och återkopplar direkt vid behov.
    Jag och min sambo hade höga förväntningar och Michael hade inga problem att uppnå dessa. Vi kommer rekommendera Michael och MOHV till vänner och bekanta som har försäljningsplaner.
  • Ulla W
    Ulla W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Initierad, professionell förefaller kunnig i aktuell stad
  • Lukas H
    Lukas H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    skitbra, inget att klaga på. engagerad, kontaktbar
    2017-02-16 Ulf B svarar Lukas H
    Älskar formuleringen! Tack Lukas!
  • Daniel H
    Daniel H skrev om MOHV Lund
    Väldigt anträffbar och tillmötesgående. Superbra mellanhand till köpare, säljare och brf.
  • Conny J
    Conny J skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Första träffen med Michael i min dörr var att han var artig.
    Efter synen av bostaden gick han igenom sitt säljargument varför just han ville sälja vår bostad. Han la upp det på ett proffsigt sätt och hade en lista på evt köpare som han visade flyktigt för sekretessen.
    Michael hade ett upplägg på sitt arvode som passade oss bra.
    Han boka snabbt upp fotograf och styling. Även efter försäljningen har Michael varit ett stöd för oss. Vi sålde först vår bostad och skulle köpa något nytt efter.
    Vi blev något stressade över att inte hitta något som passade oss. Ringde honom och han lugnade oss på ett bra sätt så vi kunde fokusera på de vi ville ha.
    Han hjälpte till med de lgh som vi var intresserade av när vi bad om hans hjälp.
    Jag ger han en 4 nu, när affären är helt klar blir det kanske en femma. Michael skall hjälpa oss med deklarationen på bostaden. Sköter även det så är 5:an given.
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Trevlig och enkel att jobba med
  • Maria M
    Maria M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Väldigt nöjd med min mäklare Michael Wisting. Professionell, trevlig och kompetent. Kan varmt rekommendera honom
    Maria Möller
  • Jamal E
    Jamal E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Sjukt duktig och erfaren mäklare. Snabba svar och grym service.
  • Jonas Å
    Jonas Å skrev om MOHV Lund
    Engagerad, saklig och positiv. Goda kunskaper (trots relativt kort praktisk erfarenhet i branschen). God förmåga att uppskatta prisbilder. Effektiv och vänlig gentemot oss både som köpare och som säljare. Väl tillgänglig via telefon. Lätt att diskutera med. Lösningsinriktad.
  • Jessica J
    Jessica J skrev om MOHV Lund
    Hon är alltid tillgänglig och effektiv. Har gjort ett jättebra jobb
  • Urban T
    Urban T skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är en mycket trevlig person och ger också intryck av att vara en effektiv person. Försäljningen har gått mycket smidigt och det blir ju inte sämre av att jag fick riktigt bra betalt för min lägenhet.
  • Ritha T
    Ritha T skrev om MOHV Lund
    a execelent talentful dealer. She did a amaizing job for me. I am more than satisfied.
  • Emil A
    Emil A skrev om MOHV Lund
    Pålitlig, bra kommunikation, effektiv.
  • Robin S
    Robin S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf var professionell och gav ett gott intryck. Han kändes som en mäklare som brydde sig om såväl mig som säljare som köparen och inte enbart verkade för att försäljningen skulle gå igenom. Ulf höll god kontakt under hela processen och är en mäklare jag gärna skulle vara i kontakt med som såväl säljare som köpare.
  • Karin E
    Karin E skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag är fullt nöjd med det utförda uppdrager och kan rekommendera Ulf vidare.
  • Bilen N
    Bilen N skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Proffesionellt bemötande och utförande av försäljning. Stöd under hela försäljningen med bra återkoppling av processen.
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Ett positivt och glatt bemötande.
  • Joanna W
    Joanna W skrev om MOHV Lund
    Mycket kunnig,hjälpsam, trevlig mäklare
  • Simon P
    Simon P skrev om MOHV Lund
    Bra med gott personligt engagemang
  • Elias C
    Elias C skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Är mycket nöjd med Filip som mäklare. Nästa gång jag ska sälja min bostad så vet jag vem jag ska anlita.
  • Anders N
    Anders N skrev om Filip Börjeson en del av MOHV Lund
    Filip återkopplade snabbt med bra svar på våra frågor om pris och upplägg för försäljningsuppdraget. Han beskrev sin roll som mäklare på ett rakt och tydligt sätt genom ett eget formulerat mail. Filip såg inte det som något hinder att vi fotograferande själva och han skickade inte ut redan formgivna svar med olika steg. Detta uppskattade vi och valde honom som vår mäklare efter att ha ställt samma frågor till fem andra i Lund väletablerade mäklar firmor.
    När försäljningen väl var igång, återkopplade han på ett utmärkt sätt.
    Vi fick en stort förtroende för Filip och skulle gärna rekommendera honom om vänner behöver hjälp med försäljning i Lund.
  • Mathilda B
    Mathilda B skrev om MOHV Lund
    Bra och tydlig information och kommunikation kring alla detaljer från visning till påskrivet kontrakt. Trevligt bemötande i alla lägen. Bra service och tillmötesgående för att samordna tider och möten. Allmänt ett gott intryck och jättetrevligt bemötande.
  • Mårten L
    Mårten L skrev om MOHV Lund
    Ytterst kompetent och driven mäklare. Mycket nöjd med hennes arbetsinsats.
  • Vlora B
    Vlora B skrev om MOHV Lund
    Bra bemötande, väldigt närvarande och snabba svar vid eventuella frågor. Hon såg till att allt sköttes på rätt sätt. återkopplade med mig om hur allt har gått efter köpet. Lyhörd!
Ulf Block
Michael Wisting