Fredrik Selmerhagen
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-11

Läs vad 44 Läs vad Fredrik Selmerhagen

• Magnus R köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2019-07-09

Arenaparken
    Fredrik var tydlig, välorganiserad och tillmötesgående när vi köpte en etta på Mittlinjen i Lund. Vid kontraktsskrivandet gick han lungt och metodiskt tillväga och beskrev punkternas innehåll en efter en.

Fredrik levde bra upp till våra förväntningar hur en mäklare skall vara. Läs mer
  • Annette B köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2019-06-25

Centrum
    Lugnt och proffsigt bemötande. Trevlig. Återkommer alltid enligt överenskommelse. Läs mer
  • Emy C sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2019-05-30

Gunnesbo
    Bostadsrätt i markplan på 68 kvm. Trevligt bemötande, tydlig och noga med att återkoppla till mig som kund. Mån om att allt skulle kännas bra vid försäljning samt duktig på att ställa fram & ställa upp olika saker inför visning etc .. Alltså gav den där extra tiden som han egentligen inte behövt för att där skulle se så bra ut som möjligt. Läs mer
  • Ingrid J köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2019-05-29

Centrum
    Köpt bostadsrätt i Bindgarnet, Lund.
    Har blivit vänligt bemött och fått svar på mina frågor.
    Kommer troligen att sälja min nuvarande bostadsrätt via Fredrik S. Läs mer
  • Ann-Katrin Möller W sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2019-05-28

Centrum
    Lägenhet Prennegatan 2E ,,Lund.

Alla förväntningar och bemötande kan inte bli bättre.
    Engagerad, tillförlitlig ,noggrann på alla sätt.

Ann-Katrin Wennersten
    ( Möller flicknamn) Läs mer
  • Catrin K köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2019-04-29

Östra Torn
    Köpte en bostad med hjälp av denna mäklaren. Supernöjd! Trevlig lätt att samtala med och inlyssnande. Läs mer
  • Lorinc A sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2019-04-26

Östra Torn
    Allt gick bra, Fredrik var väldigt hjälpsam, artig och professionell! Läs mer
  • Isabelle L köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2019-04-22

Klostergården
    Professionellt bemötande utan att vara trist. Gjorde allt mycket enkelt för oss. Läs mer
  • Adam A köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2019-04-10

Klostergården
    Jag köpte en bostadsrätt i Lund tillsammans med min sambo. Efter att ha skrivit ett mail till MOHV där vi förklarade att vi kunde flytta omgående hörde Fredrik av sig och gav tips och råd om bostadsköp, samt bjöd in oss på en visning av en lägenhet under helgen. Han var mycket hjälpsam och informerande. Han hjälpte oss även ha god kontakt med säljaren och möjliggjorde en snabb och smidig affär. I överlag genomförde han allt det jag förväntade mig av en mäklare och kunde svara på de flesta frågor. Det som gjorde att han inte fick högsta betyg var att vi hade ställt några frågor som vi, efter påminnelse, inte fick svar på (vilka vi egentligen hade velat få svar på innan vi gick vidare med bostadsköpet). Förståeligt dock, med tanke på att affären genomfördes i snabb takt... Läs mer
  • Victoria B köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2019-04-10

Klostergården
    Köpt bostadsrätt i Lund. Trevlig och bra återkopplande under tiden för köpet. Svarar på frågor inom relativt kort tid. Dock några frågor som vi fortfarande inte fått svar på angående föreningen som Fredrik skulle kolla upp. Annars bra bemött under alla våra möten. Läs mer

Senaste försäljningarna

Trollebergsvägen