Alla kategorier Mäklare Skåne Lund MOHV MOHV Lund Fredrik Selmerhagen

Fredrik Selmerhagen
en del av MOHV Lund

Karl XI gatan 1
222 20 Lund — Visa karta

Vad tror Fredrik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 8 kunder tycker om Fredrik Selmerhagen

• Josefine H skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jag gillade Fredrik mycket! Han kändes som en frisk fläkt och hade inga problem att tänka utanför boxen. Jag hade många mäklare på besök innan jag valde Fredrik men valet var självklart och jag blev inte besviken! Läs mer
  • Linda L skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jag har bara positiv respons att ge Fredrik. Hans glädje, positiva och lugna bemötande med oss.
    Fredrik rekomenderar vi varmt. Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Min erfarenhet av FS är utomordentligt god.
    Själva bemötandet liksom hans handläggning var verkligen bra - välkomnande, engagerad, resonerande - kunde både ta och ge råd och synpunkter, ingav en känsla av omsorg, kunnighet och erfarenhet, gjorde upp en bra planering, lagom drivande, lätt att kommunicera och hålla kontakten med, noggrann och korrekt med formalia, kontrakt, in- och utbetalningar etc.
    Upplevde fö att även köparen var mkt nöjd med FS och hans agerande vilket kändes mkt bra och som också resulterade i att vi tillsammans kunde ha väldigt trevlig och lättsam sittning på kontoret i samband med själva överlämnandet av lägenheten inkl den förberedda pappersexercisen.
    FS som mäklare således klart över mina förväntningar! Läs mer
    2017-12-18 Fredrik S svarar Per S
    Mycket glädjande att höra att ni varit nöjda med min hantering av er försäljning och att jag överträffade era förväntningar. Tack!
  • Virpi J skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Engagerad, väl påläst. Trevlig och saklig. Läs mer
    2017-12-18 Fredrik S svarar Virpi J
    Tack för dina kommentarer. Det gläder mig att du var nöjd. Tack för ett trevligt samarbete!
  • Anette E skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jättebra. Höll oss informerade, var snabb med att återkomma. Trevlig att ha att göra med, hjälpsam. Läs mer
    2017-12-18 Fredrik S svarar Anette E
    Kul att höra att ni var nöjda med mitt bemötande och hantering! Tack för er kommentar!
  • John K skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Fredrik gjorde ett bra arbete med förmedlingen av vår bostadsrätt. Ett trevligt bemötande och ordning och reda. I stort mycket nöjda, 5 av 5!
    Med vänlig hälsning John & Emma Läs mer
    2017-12-18 Fredrik S svarar John K
    Tack för er fina kommentar och lycka till med allt!
  • kajsa g skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Bättre sent än aldrig, det var ett tag sedan i sålde vår lägenhet som Fredrik hjälpte oss med:). Vi var mycket nöjda genom hela processen. Tack för stor hjälp inför fotograferingen med styling. Fick sålt lägenheten efter de två första visningarna. Mycket nöjda. Läs mer
    2017-12-18 Fredrik S svarar kajsa g
    Bättre sent än aldrig Kajsa! Roligt att få höra att ni är nöjda. Tack för er kommentar!
  • Lars P skrev om Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    Jag upplevde Fredrik som mycket professionell och tydlig. Han låg alltid steget före och verkade ha en genomtänkt plan för försäljningen. Affären gick mycket bra och vi fick ett bra pris för vår lägenhet. Fredrik är en trevlig mäklare och ger snabb återkoppling på frågor och dylikt. Tack. / L Läs mer
    2017-12-18 Fredrik S svarar Lars P
    Tack Lars och kul att ni är nöjda!
Michael Wisting
Ulf Block