Fredrik Selmerhagen
Registrerad mäklare sedan 2017-08-28
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-27
2019-07 - 2020-06

Läs vad 53 Läs vad Fredrik Selmerhagen

• Pernilla L sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2020-07-06

Lund Väster
    Vi sålde en 1a i Lund.
    Vi fick förtroende vid första mötet för Fredrik. Bra och tillitsfull i kommunikationen. Bra återkoppling under processen. Hjälpsam när vi befunnit oss på distans Läs mer
  • Rose-Marie R
    Rose-Marie R sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2020-06-22

Klostergården
    Fredrik var snabb och såg till att det hände saker. Han var lyhörd för vad som var viktigast för mig som säljare. Jag kände att jag kunde kontakta med frågor när som helst. Jag är mycket nöjd med den service jag fick vid försäljning av min lägenhet i Lund. Läs mer
  • Lars Z köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2020-06-18

Klostervallen
    Köpt lägenhet Nordanväg i Lund
    Trevligt bemötande
    Hjälpsam, vi fick snabbt hjälp med extra privat visning.
    Fredrik har hjälpt till i kontakten med styrelsen. Han har också själv försökt hjälpa till med att ordna en andra parkeringsplats i föreningens garage.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Rikard K sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2020-06-04

4:a
    Veberöd
    Sålde en bostadsrätt
    Blev bemött väldigt bra och han levde upp till alla mina förväntningar.
    Väldigt trevlig och seriös
    Rekommenderas starkt👍🏻 Läs mer
  • Helene A
    Helene A köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2020-05-02

2:a
    Lomma - Strandstaden
    Jag har köpt en 2 rums lgh i Lomma. Fick en bra känsla första gången jag pratade med honom. Han var inlyssnande på mina önskningar. Noggrann informativ med ett vänligt bemötande.
    Precis vad jag förväntade mig fast bättre.
    /Helene Läs mer
  • Jenny sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2020-03-27

Sofiaparken
    Har sålt med Fredrik och rekommenderar alla att ta hjälp av honom. Är mycket nöjd med hela upplevelsen. Jättebra kontakt hela vägen och proffsigt bemötande!
    Lunds bästa mäklare. Läs mer
  • Jiyoung L köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2020-03-09

Södra Råbylund
    He was very kind. He explained about that house well. and he helped us to get good deal for us. Läs mer
  • Kaj H sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2020-03-07

Södra Råbylund
    Allt var jättebra.Har sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren var proffsig. Läs mer
  • Sukyoung C köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2020-03-07

Södra Råbylund
    He is kind and excellent. He is willing to try to find the best solution. Läs mer
  • Magnus R köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund

2019-07-09

Arenaparken
    Fredrik var tydlig, välorganiserad och tillmötesgående när vi köpte en etta på Mittlinjen i Lund. Vid kontraktsskrivandet gick han lungt och metodiskt tillväga och beskrev punkternas innehåll en efter en.

Fredrik levde bra upp till våra förväntningar hur en mäklare skall vara. Läs mer

Senaste försäljningarna

Trollebergsvägen