Fredrik Selmerhagen

Fredrik Selmerhagen

4.9 i betyg av 61 omdömen

Fredrik Selmerhagen är mäklare på MOHV Lund

och har varit registrerad mäklare sedan 2017. Fredrik Selmerhagen har varit aktiv på Reco.se sedan 2013 och har fått 61 omdömen sedan 2013-03-04. Fredrik Selmerhagen har haft 18 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 61 Läs vad Fredrik Selmerhagen

• Bostadsrätt. Proffsigt bemötande på alla sätt. Våra förväntningar vad höga och han motsvarade dessa till 100%. Han har t. ex varit pålitlig, visat engagemang, alltid hört av sig etc...Vi kan varmt rekommendera honom till andra.
    Mats W sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    2020-10-08
    • 43.6 m²
    • Kobjer
    2020-10-08
  • Han var mycket Hjälpsam och svarade snabbt.
    David W köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    2020-10-07
    • 37.0 m²
    • Linero
    2020-10-07
  • Fredrik Selmerhagen hjälpte mig sälja min tvåa i östra Lund. Genom hela processen har han upplevts mycket professionell, både i sitt arbete och i sitt bemötande. Han var lyhörd för att jag ville att han skulle ta hand om det mesta, han var effektiv när vi hade kommit överens och han presenterade en bra plan för hela försäljningen. Resultatet blev mycket bra för min del och en mycket nöjd köpare också! Jag kan bara rekommendera Fredrik Selmerhagen som mäklare!
    Alexander A sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    2020-09-21
    • 62.0 m²
    2020-09-21
  • Fredrik var tydlig, pedagogisk och reko. Bra i en trygg affär gällande en bostadsrätt i Lund.
    Madeleine S köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    2020-08-09
    • 87.0 m²
    • Klostervallen
    2020-08-09
  • En väldigt kompetent mäklare som verkligen kan sitt jobb. Rekommenderar honom varmt!! Väldigt trevlig och hjälps. Väldigt bra på att förklara om man undrade något. Han är snabb på att ge respons tillbaka. Jag kommer lätt välja honom igen.
    Petra J köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    • 86.5 m²
    2020-07-30
  • Fredrik ä punktlig... på laser nivå. Oftast svar inom en kvart, annars definitivt inom en timme. Otroligt lyhörd för önskemål, en mer medgörlig mäklare hittar du garanterat INTE. Det bästa av allt? Detta är hans personlighet, det faller naturligt. Inga spel och inga visor. Väldigt VÄLDIGT professionellt utfört jobb, när det gäller ödmjukt bemötande men ändå mycket sakkunnig. När det gäller att lyssna och ta in önskemål men ändå slående gensvar med bästa möjliga innovativa slutresultat! Fredrik är en 100%:are Och till det allra viktigaste nu... Han knöt affär (försäljning) innan visning! Med budgivning 😆👍🏻
    Navi K sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    • 86.5 m²
    2020-07-30
  • en 2;a på 52 kvm, Fredrik har varit trevlig och professionell och levt upp till våra förväntningar. Det som kan kritiseras något är att bilderna som togs var inte superbra.
    Kristina K sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    2020-07-24
    • 52.1 m²
    • Centrum
    2020-07-24
  • Mycket bra bemötande och proffsig hantering från början till slut. Bra utförd visning, snabb kontakt och välskött och noggrann försäljning av lägenheten. Kunde inte varit nöjdare!
    Vera E köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    2020-07-22
    • 52.1 m²
    • Centrum
    2020-07-22
  • Vi sålde en 1a i Lund. Vi fick förtroende vid första mötet för Fredrik. Bra och tillitsfull i kommunikationen. Bra återkoppling under processen. Hjälpsam när vi befunnit oss på distans
    Pernilla L sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    2020-07-06
    • 20.0 m²
    • Väster
    2020-07-06
  • Fredrik var snabb och såg till att det hände saker. Han var lyhörd för vad som var viktigast för mig som säljare. Jag kände att jag kunde kontakta med frågor när som helst. Jag är mycket nöjd med den service jag fick vid försäljning av min lägenhet i Lund.
    Rose-Marie R
    Rose-Marie R sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Selmerhagen en del av MOHV Lund
    2020-06-22
    • 84.0 m²