Mäklare Skåne Lund MOHV Lund Michael Wisting
Michael Wisting
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag heter Michael Wisting och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Läs mer

Läs vad 85 kunder tycker om Michael Wisting

• Mattias T skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Bra bemötande, kunnig, jag kan rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Clara B
    Clara B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mikael har sålt vår bostadsrätt i centrala Lund och vi upplever honom som erfaren, kompetent, lyhörd och trevlig.
    Bästa rekommendationer! Läs mer
  • Jennie G skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael var lyhörd och flexibel för mina önskemål och var under hela processen trevlig, glad och professionell. Jag var helnöjd med Michael som mäklare och rekommenderar med glädje honom till andra. Läs mer
  • Joel P skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är väldigt profesionell och anpassar sin roll efter klientens önskemål, exempelvis var jag bortrest under vissa delar av försäljnignsprocessen och Michael skötte allt på plats medan han höll mig underrättad om processen. Michael är noggrann från första mötet och är väldigt påläst om marknaden, han har även ett stort nätverk för exempelvis flyttstäd, styling etc. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Linnéa D
    Linnéa D skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Kunde inte bett om en bättre mäklare! Lättillgänglig, supertrevlig och känns jordnära samt en snabb och smidig affär. Fick mycket mer för min lägenhet än jag någonsin kunnat drömma om 🤩 Läs mer
    2018-08-15 Michael W svarar Linnéa D
    Superkul att få hjälpa till, och bilderna blev verkligen magiska!
  • Gabriel E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Ett säljdriv som garanterar att objektet blir sålt på ett effektivt och bra sätt. Läs mer
  • Linda F skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi försäljningen av vår bostad var Michael alltid i tid, väl förberedd, kunnig och mycket professionell i sitt bemötande både mot oss som säljare och mot potentiella köpare. Fotografen som anlitades var även hen mycket skicklig och bilder både för Hemnet och katalog var representativa. Vi är mycket nöjda med Michaels arbete med försälning av vår bostad. Läs mer
  • Patricia H skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael har verkligen bevisat för oss att vi valde rätt mäklare. Han överträffade våra förväntningar och agerade på ett proffsigt sätt. Med Michael kan man sitta lugnt i båten. När det är dags igen vet vi definitivt vem vi ska ringa. Läs mer
    2018-04-26 Michael W svarar Patricia H
    Ett rent nöje, om än lite kort ;)
    Hoppas att ni skall trivas i er nya lya! På återseende!
  • Mohanad S skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Väldigt seriös och kunnig, jag har både köpt och sålt via honom och jag var väldigt nöjd med både affärerna. Läs mer
    2018-04-26 Michael W svarar Mohanad S
    Härligt att du blev nöjd även denna gången. Bara att höra av dig när det är dags nästa gång :)
  • Fredrik A skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Förtroendeinbjudande och trevlig, hänsynsfull och bra att ha att göra med. Läs mer
    2018-04-26 Michael W svarar Fredrik A
    Tacksam för förtroendet. Kul att vi även fick sälja till er :)

Andra mäklare hos MOHV Lund

Michael Wisting