Mäklare Skåne Lund MOHV Lund Michael Wisting
Michael Wisting
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag heter Michael Wisting och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Läs mer

Läs vad 89 kunder tycker om Michael Wisting

• Josefin Kilman skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund

2019-02-12

Michael sålde vår bostadsrätt i Lund och vi var mycket nöjda med hela processen! Vi hade ursprungligen en annan mäklare från ett annat bolag som inte fick lägenheten såld. Vi valde då Michael för att han var professionell och förtroendeingivande men även genuin, något som var viktigt för oss. Genom hela processen var han hjälpsam, lätt att ha att göra med, och supertrevlig! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Seved M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund

2019-01-16

Michael sålde två av våra lägenheter i Lund och allt gick smidigt och bra. Vi fick bra betalt och jag rekommenderar honom till alla som vill bemötas proffsigt och göra en god affär. Läs mer
  • Andreas P
    Andreas P skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund

2019-01-12

Enormt bra mäklare! Andra affären jag gör med honom och kommer garanterat kontakta honom nästa gång jag flyttar.
    Mycket lyhörd och hjälpsam i alla lägen! Läs mer
  • Johan B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund

2018-12-21

Michael sålde vårt hus i Lund. Michael agerade mycket professionell och var lyhörd för våra önskemål. Hela processen fungerade mycket bra och vi är väldigt nöjda med hur Michael hanterade försäljningen. Läs mer
    2019-01-03 Michael W svarar Johan B
    Tack för värmande ord och positivt betyg. Gick ju galant, trots bara några dagar innan jul! Hoppas ni skall trivas mitt i smeten :)
  • Mattias T skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund

2018-10-13

Bra bemötande, kunnig, jag kan rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Clara B
    Clara B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund

2018-10-11

Mikael har sålt vår bostadsrätt i centrala Lund och vi upplever honom som erfaren, kompetent, lyhörd och trevlig.
    Bästa rekommendationer! Läs mer
    2019-01-03 Michael W svarar Clara B
    Tack för att jag fick förtroendet, var riktigt kul att få hjälpa till på alla sätt jag kunde. Hoppas ni landar i Råby en stund nu, men hör av er när det är dags igen att rör på sig ;)
  • Jennie G skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund

2018-09-15

Michael var lyhörd och flexibel för mina önskemål och var under hela processen trevlig, glad och professionell. Jag var helnöjd med Michael som mäklare och rekommenderar med glädje honom till andra. Läs mer
  • Joel P skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund

2018-09-03

Michael är väldigt profesionell och anpassar sin roll efter klientens önskemål, exempelvis var jag bortrest under vissa delar av försäljnignsprocessen och Michael skötte allt på plats medan han höll mig underrättad om processen. Michael är noggrann från första mötet och är väldigt påläst om marknaden, han har även ett stort nätverk för exempelvis flyttstäd, styling etc. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Linnéa D
    Linnéa D skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund

2018-08-15

Kunde inte bett om en bättre mäklare! Lättillgänglig, supertrevlig och känns jordnära samt en snabb och smidig affär. Fick mycket mer för min lägenhet än jag någonsin kunnat drömma om 🤩 Läs mer
    2018-08-15 Michael W svarar Linnéa D
    Superkul att få hjälpa till, och bilderna blev verkligen magiska!
  • Gabriel E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund

2018-08-15

Ett säljdriv som garanterar att objektet blir sålt på ett effektivt och bra sätt. Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Lund

Michael Wisting