Michael Wisting

Michael Wisting

Michael Wisting är mäklare på MOHV Lund

Michael Wisting har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Michael Wisting har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 131 omdömen med ett betyg på 4.8. Michael Wisting har haft 33 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 131 Läs vad Michael Wisting

• Brunnshög
    2021-07-31
    Positiv upplevelse med bra bemötande och kommunikation
    • Brunnshög
    2021-07-29
    Michael var professionell, sakkunnig och erbjöd mycket god återkoppling. Väldigt nöjd, 5/5!
    2021-06-03
    Michael hjälpte mig sälja min student-etta i Lund. Jag fick ett gott bemötande och vi kom bra överens. Försäljningen gick smidigt och jag fick tips och råd under tiden, det kändes som att Michael hade koll på läget.
    2021-04-10
    Perfekt från första kontakt till sista punkten i kontraktet.
  • skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    2021-03-24
    We had a chance to experience both buying and selling our 2-room apartment with Michael, and both times he did an outstanding job. He's extremely professional, reliable and knowledgable, yet at the same time very friendly and personable. His expertise and great communication skills resulted in a record-breaking sale in our case!
    We highly recommend Michael!
    Thank you so much for your kind words. A pleasure helping you! /Michael Michael Wisting
  • sålde sitt hus med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund
    • Mårtens Fälad
    2021-03-09
    Det var radhuset mina föräldrar köpte 1965 som såldes. Mohv har skött försäljningen väldigt professionellt. Jag har fått återkoppling hela tiden. Jag känner mig mycket nöjd med prospektet som gjordes inför försälningen. Fina bilder! Duktig fotograf!
    Jag har rekommenderat Mohv till goda vänner som är på väg att sälja sin villa.
    • Klostergården
    2021-02-25
    Mestadels utmärkt - lite brist på info kring avslut under budgivning.
  • Lilly K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund
    • Klostergården
    2021-02-25
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande där jag som säljare kände mig prioriterad. Skönt med en mäklare som är så kunnig men ändå personlig.Rekommenderar Michael mer än gärna.
    2021-01-17
    Vi har sålt en 1:a i Lund.
    Vi fick snabbt till ett möte för att få ut vår lägenhet till försäljning.
    Fotografering och annons var professionell och snygg layout kom ut väldigt snabbt. Michaael informerade oss kontinuerligt, vilket var mycket trevligt. Michael förberedde alla dokument smidigt och snabbt. Vi tycker att mäklarbyrån uppfyllde våra krav.
    Snabb kommunikation och superbra uppföljningen!
    2021-01-17
    Michael Wisting har gjort ett sympatiskt, seriöst och hederligt intryck på oss i köpet av en bostadsrätt i Lund. Michael är hjälpsam och tillmötesgående.