Alla kategorier Mäklare Skåne Lund MOHV MOHV Lund Michael Wisting

en del av MOHV Lund

Karl XI gatan 1, 222 20 Lund — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 50 rekommendationer
Jag heter Michael Wisting och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 50 användare tycker om Michael Wisting

• Stelios A
    Stelios A skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Proffesionellt bemötande och utförande av försäljning. Stöd under hela försäljningen med bra återkoppling av processen.
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Ett positivt och glatt bemötande.
  • Simon A
    Simon A skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Yes, it was great to work with Michael. We have appreciated his work ethics and communication skills. Also, he showed a due respect to time, which is an excellent quality to have. I would always take Michael as reliable and a complete dealer.
  • Roland K
    Roland K skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi fick ett mycket professionellt bemötande av Michael Wisting och är mycket nöjda med MOHV i Lund.
  • Karl B
    Karl B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mycket bra, korrekt och snabbt bemötande. Jag har sålt en tidigare lägenhet via Michael och hade redan då bra uppfattning om honom.
  • Berit M
    Berit M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är trevlig, proffsig,kunnig och jag kände mig väl omhändertagen som kund. Jag är mycket nöjd.
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Jag är mycket nöjd. Hade ett bra samarbete och han var rak, enkel och trevlig. Tyvärr fick vi inte till någon budgivning på lghten men jag tyckte det var bättre att ta det budet jag fick och få den såld än att lägga ut den ytterligare en gång.
  • Redha H
    Redha H skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    En professionell och unik mäklare som jag rekommenderar
  • Helena G
    Helena G skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Professionella, snabba, tillmötesgående och trevliga! Med MOHV såldes vårt hus på tre dagar!!!
  • Annika J
    Annika J skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael har hjälpt så Adeles förträffligt väl med försäljningen av vår lägenhet!
  • Christer O
    Christer O skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    En bra mäklare, som har bra koll på vad han säljer. En mäklare som kan rekommenderas till alla som vill sälja sitt hus eller lägenhet.
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael gav ett utmärkt bemötande och var mycket påläst och professionell.
  • Andre B
    Andre B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Kan rekommendera efter erfarenhet av både köp och försäljning med MOHV och Michael. Professionellt och engagerat!
  • Pia L
    Pia L skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Gav ett gott intryck. Var påläst, driftig och tillmötesgående.
  • Yvette R
    Yvette R skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Korrekt i bemötande. Gjorde överenskommet i tid. Professionell.
  • Klas L
    Klas L skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mycket insatt, träffsäkerleverans och bra energi! En man med hjärtat på rätt ställe.
  • Elin M
    Elin M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael Jansson inger stort förtroende vilket lugnar en bostadssäljare. Jag litade på att han skulle få lägenheten såld och på det han sa.
    Hans personlighet är ett stort plus. Han är utåtriktad och självsäker, men han lyssnar samtidigt på kunden. Jag rekommenderar definitivt Michael som mäklare.
  • Tobias T
    Tobias T skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Jag vill varmt rekommendera Michael till alla som står i valet mellan fastighetsmäklare. Han är aktiv genom hela processen och kommer med handfasta tips om hur man kan optimera försäljningen. Väldigt kompetent och drev affären framåt på ett sätt som alltid kändes tryggt. Ärlig, taktisk och rak vilket ledde till ett stort förtroende från mig som säljare. Helt enkelt en modern fastighetsmäklare som har en personlighet som alltid levererar!
  • Marianne D
    Marianne D skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är en duktig och kompetent mäklare. Han är intresserad och lyhörd. Vår villa såldes på 3 dagar. Proffsigt säljmaterial. Vi rekommenderar honom varmt.
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Det var jättebra att anlita Michael han var lyhörd och återkopplade genom hela processen. Känner stark förtroende för Michael och skulle helt klart anlita honom igen.
  • Lena
    Lena skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är framförallt ärlig och rak. Lätt att prata och komma överens med. Mikael drev försäljningen framåt på ett proffsigt sätt. Rekommenderar honom varmt.
  • Britt H
    Britt H skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Kunnig, kompetent, vänlig och tillmötesgående
    Rekommenderas varmt!
  • Henrik
    Henrik skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är kompetent, effektiv och trevlig. Han guidade oss genom både en försäljning och ett köp, och vi är mycket nöjda med båda affärerna. Han svarar snabbt och och ger klara besked, och håller en informerad genom hela processen.
  • Carl K
    Carl K skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Från första mötet till kontraktskrivning gick allt supersmidigt, jag har bara goda ord att ge om Michael!
    Rekommenderar starkt!
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Nöjda med både köp av hus och försäljning av lägenheten!!
  • Karin G
    Karin G skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Kunde inte haft en bättre mäklare, Michael är kunnig, lättillgänglig och pålitlig.
    Rekommenderas varmt:)
  • Sigurdur G
    Sigurdur G skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Väldigt professionell och drivande mäklare. Han gav oss bra tips om hur vi skulle förbereda vår försäljning och skötte försäljningen exemplariskt. Vi var mycket nöjda.
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    En mycket duktig mäklare. Professionell, påläst och rak. Var tydlig och snabb i kommunikationen genom hela förmedlingsprocessen, vilket resulterade i en lyckad affär. Movhs försäljningsupplägg och Mikaels kvaliteter som mäklare kan absolut rekommenderas.
  • Clas J
    Clas J skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Professionell mäklare med god service som levererade precis vad han lovade. Full pott!
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Kunnig och förtroendeingivande mäklare som hanterade vår lägenhetsförsäljning prickfritt. Bra dialog och ett lösningsorienterat mind set gav oss en mkt god försäljning. Michael rekommenderas varmt.
  • Max N
    Max N skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi anlitade Michael Jansson och Mohv när vi sålde vår lägenhet! Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Michael och Mohv!
  • Leif R
    Leif R skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    mycket kunnig drivande bra bemötande mellan mellan säljare och köpare
  • Nadia R
    Nadia R skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mycket trevlig mäklare som både är professionell och lätt att kommunicera med. Ordnar saker snabbt och är aktiv. Är nöjd med den hjälp vi fick att sälja en lägenhet vid St Knut.
  • Natalie N
    Natalie N skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Seriöst, personligt, kompetent o tryggt bemötande!
  • Per-anders S
    Per-anders S skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    En mycket kompetent och saklig mäklare som verkligen vet hur man stänger en deal.
  • Le T
    Le T skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    I dont have much experience dealing with real estate broker as this was my first sales. I chose Michael at the last very minute and was happy with my decision. Michael did know the business as well as the area and made some good advices on how to bring potential buyers in. We wrapped up the deal very quickly.
  • Per O
    Per O skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi har haft kontakt med Michael Jansson i samband med försäljning av vårt hus. Han har igenom hela processen varit professionell, saklig och kunnig. Dessutom mycket vänlig, positiv och tillgänglig. Vi har fått fantastisk vägledning igenom hela försäljningsprocessen och kunde inte vara mer nöjda. Michael får våra varmaste rekommendationer för ett fantastiskt arbete.
  • Kent N
    Kent N skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är en mycket serviceinriktad mäklare. God kontakt med säljare och köpare för en snabb och bra affär. Vi har rekommenderat flera vänner som också är lika nöjda som vi med Michael och MOHV
  • Annika D
    Annika D skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Seriösa men lite hetsiga, upplevde att de ville ha snabbt avslut istället för att låta det gå till budgivning.
  • Petter W
    Petter W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vänligt och professionellt mottagande och opartiskt lösande av eventuella missförstånd mellan köpare och säljare. Rekommenderas varmt!
  • Erik W
    Erik W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Anlitade Michael MOHV Lund då vi sålde vår lägenhet för ca 1år sedan. Fick direkt ett mkt seriöst bemötande och ett professionellt intryck av Michael.
    Under försäljningsperioden hade vi hela tiden god kontakt och vi kände att Michael gjorde sitt yttersta för att göra oss och eventuella intressenter nöjda.
    Vi kan varmt rekomendera Michael!
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Som kund upplever jag Michael väldigt kunnig på sin sak, han är tydlig, rak och ärlig. Michael har alltså en rak kommunikation och svävar inte ut. Han tar hand om sitt på ett korrekt sätt, ett trevligt bemötande, har ordning på sina dokument, lätt att ha i sitt hem, bra återkopplingar om tex hur visningen , vad den har lett till och underhåller inte viktig info. Michael är noga med att inte förrän papperna är påskrivna så är affären klar. Han är seriös och uppriktig man litar på honom och han stressar inte fram en affär. Mikael är även noga vid kontraktskrivning vad som gäller och han frågar mkt om objektet och är duktig på att marknadsföra sig. Alltså Michael är en skarp mäklare som jag varmt rekommendera till andra och jag använder gärna hans tjänst när det behövs.
  • Maria W
    Maria W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Trevlig, kunnig och professionell!
  • Tove V
    Tove V skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi rekommenderar Michael och han har vårt fulla förtroende i uppdragen att sälja våra lägenheter. Professionell, pålitligt och en mycket duktig säljare. Vi kommer att snvända Mohv nästa gång det är dags för oss att flytta
  • Therese N
    Therese N skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    En mäklare som är lyhörd och tålmodig. Alltid positiv , tillmötesgående och tillgänglig. Kunnig och professionell.
    Therese Nordlund
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Superproffsig och stabilt ordningsamt intryck . Helt klart rekommendera !!!
  • Ester A
    Ester A skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är saklig, grundlig, lugn, hjälpsam, tar sig tid och visar förståelse för ens behov och förutsättningar. Han är snabb med att svara och återkoppla vilket jag uppskattar mycket. Jag rekommenderar honom varmt.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael uppfyllde våra förväntningar på vad en säljare skall göra. Det var första gången vi sålde och var lite splittrade när vi började ta in offerter. Men båda jag och min fru tyckte att Michael var överlägset proffsigast. Vänlig, väldigt saklig och förklarande. Men framförallt väldigt proffesionell.
  • Christian A
    Christian A skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    En lugn och stabil mäklare som ställer behovet i fokus. Både jag och min sambo blev väldigt bra bemötta och är övertygad om att vi ha en mäklare i framtiden. Ett stort tack Micke!
  • Teodor I
    Teodor I skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Prompt, ärlig, effektiv, ger dig förtroende.
Ulf Block
Jacob Edman