Alla kategorier Mäklare Skåne Lund MOHV MOHV Lund Michael Wisting

Michael Wisting
en del av MOHV Lund

Jag heter Michael Wisting och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.
Karl XI gatan 1
222 20 Lund — Visa karta

Vad tror Michael att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 85 kunder tycker om Michael Wisting

• Mattias T
    Mattias T skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Bra bemötande, kunnig, jag kan rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Clara B
    Clara B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mikael har sålt vår bostadsrätt i centrala Lund och vi upplever honom som erfaren, kompetent, lyhörd och trevlig.
    Bästa rekommendationer! Läs mer
  • Jennie G
    Jennie G skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael var lyhörd och flexibel för mina önskemål och var under hela processen trevlig, glad och professionell. Jag var helnöjd med Michael som mäklare och rekommenderar med glädje honom till andra. Läs mer
  • Joel P
    Joel P skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är väldigt profesionell och anpassar sin roll efter klientens önskemål, exempelvis var jag bortrest under vissa delar av försäljnignsprocessen och Michael skötte allt på plats medan han höll mig underrättad om processen. Michael är noggrann från första mötet och är väldigt påläst om marknaden, han har även ett stort nätverk för exempelvis flyttstäd, styling etc. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Linnéa D
    Linnéa D skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Kunde inte bett om en bättre mäklare! Lättillgänglig, supertrevlig och känns jordnära samt en snabb och smidig affär. Fick mycket mer för min lägenhet än jag någonsin kunnat drömma om 🤩 Läs mer
    2018-08-15 Michael W svarar Linnéa D
    Superkul att få hjälpa till, och bilderna blev verkligen magiska!
  • Gabriel E
    Gabriel E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Ett säljdriv som garanterar att objektet blir sålt på ett effektivt och bra sätt. Läs mer
  • Linda F
    Linda F skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi försäljningen av vår bostad var Michael alltid i tid, väl förberedd, kunnig och mycket professionell i sitt bemötande både mot oss som säljare och mot potentiella köpare. Fotografen som anlitades var även hen mycket skicklig och bilder både för Hemnet och katalog var representativa. Vi är mycket nöjda med Michaels arbete med försälning av vår bostad. Läs mer
  • Patricia H
    Patricia H skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael har verkligen bevisat för oss att vi valde rätt mäklare. Han överträffade våra förväntningar och agerade på ett proffsigt sätt. Med Michael kan man sitta lugnt i båten. När det är dags igen vet vi definitivt vem vi ska ringa. Läs mer
    2018-04-26 Michael W svarar Patricia H
    Ett rent nöje, om än lite kort ;)
    Hoppas att ni skall trivas i er nya lya! På återseende!
  • Mohanad S
    Mohanad S skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Väldigt seriös och kunnig, jag har både köpt och sålt via honom och jag var väldigt nöjd med både affärerna. Läs mer
    2018-04-26 Michael W svarar Mohanad S
    Härligt att du blev nöjd även denna gången. Bara att höra av dig när det är dags nästa gång :)
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Förtroendeinbjudande och trevlig, hänsynsfull och bra att ha att göra med. Läs mer
    2018-04-26 Michael W svarar Fredrik A
    Tacksam för förtroendet. Kul att vi även fick sälja till er :)
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Ypperligt bemötande och genomförande av uppdraget. Effektiv men ändå personlig i bemötandet. Resultatdriven vilket även avspeglades i försäljningsresultatet. Michael Wisting kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-04-26 Michael W svarar Henrik G
    Stort tack för värmande vitsord! Hoppas ni kommer att trivas i "vår" stad Lund!
  • Nicolai K
    Nicolai K skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Anlitade Michael vid försäljning av bostadsrätt. Det kändes från första mötet mycket bra då Michaels bemötande och information var både trevligt och professionellt. Han var under hela förloppet mycket tillgänglig och närvarande samt uppdaterade oss precis lagom mycket. Serviceinriktad och är bra på det. Det kändes helt rätt att anförtro honom uppdraget och han levererade långt över våra förväntningar. Kan starkt rekommendera! Läs mer
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Professionell, förtroendeingivande och kunnig!

Jag är mycket nöjd att jag valde just Michael till att sälja min lägenhet. På en svajig marknad lyssnade jag på Michaels råd och fick ett utfall som jag inte trodde var möjligt.

Tack än en gång!

//Fredrik Läs mer
    2018-02-27 Michael W svarar Fredrik M
    Ett rent nöje Fredrik, även om tiden tillsammans blev kort iom snabb försäljning :)
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael har sedan första mötet varit engagerad, positiv och har med stor professionalitet drivit arbetet med att marknadsföra och sälja min lägenhet. Han har varit lyhörd för både mina och spekulaternas behov. Jag är både imponerad och otroligt glad över att ha haft Michael som mäklare och ger honom mina högsta rekommendationer! Stort tack för ett fantastiskt fint samarbete! Läs mer
    2018-02-27 Michael W svarar Amanda E
    Stort tack för fina vitsord! Ser fram emot nästa gång vi får samarbeta :)
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Med stor erfarenhet, professionell inställning, glädje och lyhördhet förde han vår försäljning från start till mål på ett imponerande sätt. Säljare och köpare verkade lika nöjda över resan, detta i en tid när marknaden själv var under förändring, vilket visade att Michaels insats var något extra. Läs mer
    2018-02-27 Michael W svarar Patrik H
    Tack för högsta betyg och ett fint samarbete. Hoppas ni kommer att trivas i er nyproducerade lägenhet!
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mycket bra bemötande, seriös och intresserad. Läs mer
  • Lou K
    Lou K skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Fick genast förtroende för Michael. Han har skött två lägenhetsförsäljningar åt mig på kort tid, professionellt och effektivt. Läs mer
  • Maria
    Maria skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Efter två lyckade lägenhetsförsäljningar kan vi varmt rekommendera Michael. En trevlig och ödmjuk mäklare som med stor erfarenhet guidade oss igenom hela säljprocessen. Man märkte tydligt att Michael gav 110% och var lyhörd för våra tankar och funderingar. Vi har känt oss trygga från början till slut och hoppas att Michael vill hjälpa oss även i framtiden. Läs mer
    2017-11-13 Michael J svarar Maria
    Stort tack för goda vitsord! Hoppas det tar ett tag innan nästa försäljning, men när tiden är inne finns jag redo!
  • Pontus I
    Pontus I skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael agerade snabbt, kommunicerade bra och lyckades få till ett slutpris på min lägenhet som jag inte ens hade vågat drömma om. Rekommenderas! Läs mer
  • Sunniva R
    Sunniva R skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är trevlig, tydlig, arbetar snabbt och gör ett bra jobb. Jag blev väldigt nöjd med resultatet av hans insats. Läs mer
  • Frida W
    Frida W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mycket gott bemötande. Seriös och ödmjuk. Michael levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Erika B
    Erika B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Proffsig och trevlig genom hela processen. Läs mer
  • Malin O
    Malin O skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är väldigt proffsig och kunnig. Ger direkt ett trevligt intryck vid första mötet och ger ett bra bemötande. Han har varit snabb i konversationerna och vi har känt oss väl omhändertagna från visning till köp. Även i efterförloppet har han tagit väl han om oss och svarat på dumma frågor. Han har guidat oss väl genom hela förloppet. Honom vill vi gärna anlita den dagen vi ska sälja hus och vi kommer varmt rekommendera MOHV och Michael till andra. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är seriös, serviceinriktad och flexibel. Läs mer
  • Jörgen M
    Jörgen M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi blev rekommenderade Michael av grannar som först köpt och sedan sålt via honom, vilket i sig är ett gott betyg. Hela säljprocessen av vårt hus var snabb och effektiv. Vi fick känslan att Michael förmedlade en rättvis och ärlig beskrivning av huset vilket kändes mycket bra för oss. Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Seriös, kunnig, intresserad, trevligt bemötande. Uppdateringar hela tiden. Läs mer
  • Christian N
    Christian N skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Kompetent mäklare med mycket goda kunskaper om lund centrum. Läs mer
  • Erik W
    Erik W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Bra och trevligt bemötande. Bra att göra med och återkommer om man har frågor. Läs mer
  • Fredrik Å
    Fredrik Å skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael var oerhört seriös och förtroendeingivande, vilket gav mig trygghet genom hela försäljningsprocessen. Han såg till att alla delar av affären var på plats och genomtänkta, och vägde in mina åsikter, som gjorde att det blev en riktigt lyckad försäljning. Jag skulle definitivt rekommendera Michael! Läs mer
  • Louise B
    Louise B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Professionell och duktig mäklare. Skulle varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Gustav P
    Gustav P skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är mycket strukturerad och proffsig i sitt bemötande. Han ger tydliga svar och återkopplar direkt vid behov.
    Jag och min sambo hade höga förväntningar och Michael hade inga problem att uppnå dessa. Vi kommer rekommendera Michael och MOHV till vänner och bekanta som har försäljningsplaner. Läs mer
  • Ulla W
    Ulla W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Initierad, professionell förefaller kunnig i aktuell stad Läs mer
  • Conny J
    Conny J skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Första träffen med Michael i min dörr var att han var artig.
    Efter synen av bostaden gick han igenom sitt säljargument varför just han ville sälja vår bostad. Han la upp det på ett proffsigt sätt och hade en lista på evt köpare som han visade flyktigt för sekretessen.
    Michael hade ett upplägg på sitt arvode som passade oss bra.
    Han boka snabbt upp fotograf och styling. Även efter försäljningen har Michael varit ett stöd för oss. Vi sålde först vår bostad och skulle köpa något nytt efter.
    Vi blev något stressade över att inte hitta något som passade oss. Ringde honom och han lugnade oss på ett bra sätt så vi kunde fokusera på de vi ville ha.
    Han hjälpte till med de lgh som vi var intresserade av när vi bad om hans hjälp.
    Jag ger han en 4 nu, när affären är helt klar blir det kanske en femma. Michael skall hjälpa oss med deklarationen på bostaden. Sköter även det så är 5:an given. Läs mer
  • Maria M
    Maria M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Väldigt nöjd med min mäklare Michael Wisting. Professionell, trevlig och kompetent. Kan varmt rekommendera honom
    Maria Möller Läs mer
  • Jamal E
    Jamal E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Sjukt duktig och erfaren mäklare. Snabba svar och grym service. Läs mer
  • Bilen N
    Bilen N skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Proffesionellt bemötande och utförande av försäljning. Stöd under hela försäljningen med bra återkoppling av processen. Läs mer
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Ett positivt och glatt bemötande. Läs mer
  • Simon A
    Simon A skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Yes, it was great to work with Michael. We have appreciated his work ethics and communication skills. Also, he showed a due respect to time, which is an excellent quality to have. I would always take Michael as reliable and a complete dealer. Läs mer
  • Roland K
    Roland K skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi fick ett mycket professionellt bemötande av Michael Wisting och är mycket nöjda med MOHV i Lund. Läs mer
  • Karl B
    Karl B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mycket bra, korrekt och snabbt bemötande. Jag har sålt en tidigare lägenhet via Michael och hade redan då bra uppfattning om honom. Läs mer
  • Berit M
    Berit M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är trevlig, proffsig,kunnig och jag kände mig väl omhändertagen som kund. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Jag är mycket nöjd. Hade ett bra samarbete och han var rak, enkel och trevlig. Tyvärr fick vi inte till någon budgivning på lghten men jag tyckte det var bättre att ta det budet jag fick och få den såld än att lägga ut den ytterligare en gång. Läs mer
  • Redha H
    Redha H skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    En professionell och unik mäklare som jag rekommenderar Läs mer
  • Helena G
    Helena G skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Professionella, snabba, tillmötesgående och trevliga! Med MOHV såldes vårt hus på tre dagar!!! Läs mer
  • Annika J
    Annika J skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael har hjälpt så Adeles förträffligt väl med försäljningen av vår lägenhet! Läs mer
  • Christer O
    Christer O skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    En bra mäklare, som har bra koll på vad han säljer. En mäklare som kan rekommenderas till alla som vill sälja sitt hus eller lägenhet. Läs mer
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael gav ett utmärkt bemötande och var mycket påläst och professionell. Läs mer
  • Andre B
    Andre B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Kan rekommendera efter erfarenhet av både köp och försäljning med MOHV och Michael. Professionellt och engagerat! Läs mer
  • Pia L
    Pia L skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Gav ett gott intryck. Var påläst, driftig och tillmötesgående. Läs mer
  • Yvette R
    Yvette R skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund