Michael Wisting

Läs vad 112 Läs vad Michael Wisting

• Teodor E köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund

2019-10-09

Centrum
    Köpt en 2a i centrala Lund.
    Köpte den innan officiella visningen, under min privata visning med mäklaren möttes jag mycket bra. Hade intresse att köpa innan visning, dock kändes det inte helt trovärdigt då mäklaren beskrev att objektet förväntades säljas för högre pris än vad enligt statistik inte riktigt verkar rimligt. Jag la ett bud innan officiell visning som först avvisades helt vilket inte ska göras innan presentation för säljaren, dock återkom han med ett motbud som öppnade upp för förhandling. Under kontraktsskrivning agerade mäklaren väldigt bra Läs mer
  • Ivana M sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund

2019-10-07

Nilstorp
    Jag blev väl bemött av mäklaren! Han är kunnig och professionell. Var lätt att få tag på och fick snabb återkoppling när det behövdes. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-11-13 Michael W svarar Ivana M
    Tack för fint omdöme! Så roligt att få hjälpa till i en pressad situation med gott resultat! Hoppas du skall trivas i ditt nya boende!
    Mvh Michael
    Michael W gillar detta
  • Samuel N sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund

2019-10-07

Centrum
    Michael lyssnade fint på hur jag ville lägga upp bilder och liknande, allt gick väldigt smidigt. Vi fick inte några bud första rundan men när vi la upp lägenheten igen så blev det visning innan visningsdagen och lägenheten blev såld.
    Väldigt lätt att ha att göra med och alltid varit tillgänglig.
    Toppen! Läs mer
    2019-11-13 Michael W svarar Samuel N
    Ett rent nöje att få förmedla en så häftigt lya!
    Michael W gillar detta
  • Matilda N skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund

2019-10-05

Jag hade i god tid bokat mig på en av Michaels visningar och fått bekräftelsemejl att jag är välkommen på visning. Dagen före visningen ser jag på internet att lägenheten är såld, dessutom till ett pris jag gärna hade betalat över så länge allt såg bra ut på visningen! Till saken hör att jag inte fick något mejl om att lägenheten såldes i förväg så i tron om att jag skulle på visning hade jag avbokat en resa som skulle kollidera med visningen. Jag finner Michales beteende högst oprofessionellt. Jag är besviken på att jag inte fick chansen att köpa lägenheten jag ville ha och på att ingen information om inställd visning delgavs mig. Läs mer
    2019-10-05 Michael W svarar Matilda N
    Hej,
    Bostaden har tidigare legat ute på Hemnet utan ngt intresse. Säljaren fick nu ett bud de valde att acceptera precis innan den öppna visningen. Vi agerar bara utifrån vår uppdragsgivares önskan, tyvärr inget vi varken får eller kan styra över. Information om inställd visning skickades ut. Ledsen för ditt besvär, hoppas kunna hjälpa dig med ett annat boende. Mvh Michael
    2019-10-05 Matilda N svarar Michael W
    Det är inte sant att säljaren fick ett bud _precis_ innan den öppna visningen. Jag kan se på internet att lägenheten såldes den 3:e oktober, visningen är imorgon den 6:e oktober. Inte förrän idag lördag den 5:e oktober skickar du ut ett sms att visningen är inställd, och det kommer EFTER att jag mejlar dig och skriver här! Det var i din fulla makt att informera om att visningen var inställd redan den 3:e oktober när lägenheten såldes.

Dessutom hade du kunnat skicka ett enkelt mejl eller sms för att fråga mig (eller andra anmälda) om jag ville betala över budet INNAN du sålde lägenheten, för det hade jag gärna gjort, så länge allt såg bra ut. Även säljaren hade nog varit glad för det.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Johan T sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund

2019-09-06

Slottsstaden
    Vi sålde en bostadsrättslägenhet i Slottsstaden i Malmö. Michael är proffsig, kunnig och har ett mycket trevligt bemötande. Försäljningen överträffade våra förväntningar och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-09-30 Michael W svarar Johan T
    Alltid lika trevlig att få hjälpa er, oavsett om det handlar om att köpa eller att sälja bostad! Hoppas ni skall trivas i ert nya boende och område!
  • Felicia W sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund

2019-08-06

Vi har både köpt och sålt vår 2 rumslägenhet av Michael och är väldigt nöjda. Försäljningen gick otroligt smidigt och lägenheten såldes snabbt. Vi fick ett mycket professionellt bemötande och all kommunikation fungerade utmärkt. Läs mer
    2019-08-16 Michael W svarar Felicia W
    Ett rent nöje att få hjälpa till med både ert köp och försäljning :)
  • Lotta L köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund

2019-08-02

Superbra service från Michael! Han är en genuin kille som bryr sig om köpare såväl som säljare. Håll hårt i honom! Läs mer
    2019-08-03 Michael W svarar Lotta L
    Stort tack för värmande ord :)
    Mitt nöje att hjälpa er köpa drömbostaden!
  • Åsa A
    Åsa A köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund

2019-06-11

Sockerbruket
    Vi köpte lägenhet genom Michael och han var oerhört proffsig genom hela affären. Vi har stött på honom vid andra visningar och han har ett väldigt behagligt sätt utan att vara påträngande. Han känns ärlig och uppriktig. Läs mer
  • Bo Christer K köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund

2019-05-31

Hyresrätt. Mycket bra bemött på alla sätt. Läs mer
    2019-05-31 Michael W svarar Bo Christer K
    Men tur Bosse är att ni köpt Bostadsrätt och inte hyres ;)
  • Torbjörn I köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Wisting en del av MOHV Lund

2019-05-07

Sockerbruket / Centrum
    Fick bra hjälp och med köp av en lägenhet. Snabb och enkel process. Läs mer

Senaste försäljningarna

Skallgången