Alla kategorier Mäklare Skåne Lund MOHV MOHV Lund Michael Wisting
67 rekommendationer

Michael Wisting
en del av MOHV Lund

Jag heter Michael Wisting och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.
Karl XI gatan 1
222 20 Lund — Visa karta

Vad tror Michael att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 67 kunder tycker om Michael Wisting

• Pontus I
    Pontus I skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael agerade snabbt, kommunicerade bra och lyckades få till ett slutpris på min lägenhet som jag inte ens hade vågat drömma om. Rekommenderas!
  • Sunniva R
    Sunniva R skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är trevlig, tydlig, arbetar snabbt och gör ett bra jobb. Jag blev väldigt nöjd med resultatet av hans insats.
  • Frida W
    Frida W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mycket gott bemötande. Seriös och ödmjuk. Michael levde upp till mina förväntningar.
  • Erika B
    Erika B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Proffsig och trevlig genom hela processen.
  • Malin O
    Malin O skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är väldigt proffsig och kunnig. Ger direkt ett trevligt intryck vid första mötet och ger ett bra bemötande. Han har varit snabb i konversationerna och vi har känt oss väl omhändertagna från visning till köp. Även i efterförloppet har han tagit väl han om oss och svarat på dumma frågor. Han har guidat oss väl genom hela förloppet. Honom vill vi gärna anlita den dagen vi ska sälja hus och vi kommer varmt rekommendera MOHV och Michael till andra.
  • Eva L
    Eva L skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är seriös, serviceinriktad och flexibel.
  • Jörgen M
    Jörgen M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi blev rekommenderade Michael av grannar som först köpt och sedan sålt via honom, vilket i sig är ett gott betyg. Hela säljprocessen av vårt hus var snabb och effektiv. Vi fick känslan att Michael förmedlade en rättvis och ärlig beskrivning av huset vilket kändes mycket bra för oss.
  • Marie E
    Marie E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Seriös, kunnig, intresserad, trevligt bemötande. Uppdateringar hela tiden.
  • Christian N
    Christian N skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Kompetent mäklare med mycket goda kunskaper om lund centrum.
  • Erik W
    Erik W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Bra och trevligt bemötande. Bra att göra med och återkommer om man har frågor.
  • Fredrik Å
    Fredrik Å skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael var oerhört seriös och förtroendeingivande, vilket gav mig trygghet genom hela försäljningsprocessen. Han såg till att alla delar av affären var på plats och genomtänkta, och vägde in mina åsikter, som gjorde att det blev en riktigt lyckad försäljning. Jag skulle definitivt rekommendera Michael!
  • Louise B
    Louise B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Professionell och duktig mäklare. Skulle varmt rekommendera honom till andra.
  • Gustav P
    Gustav P skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är mycket strukturerad och proffsig i sitt bemötande. Han ger tydliga svar och återkopplar direkt vid behov.
    Jag och min sambo hade höga förväntningar och Michael hade inga problem att uppnå dessa. Vi kommer rekommendera Michael och MOHV till vänner och bekanta som har försäljningsplaner.
  • Ulla W
    Ulla W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Initierad, professionell förefaller kunnig i aktuell stad
  • Conny J
    Conny J skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Första träffen med Michael i min dörr var att han var artig.
    Efter synen av bostaden gick han igenom sitt säljargument varför just han ville sälja vår bostad. Han la upp det på ett proffsigt sätt och hade en lista på evt köpare som han visade flyktigt för sekretessen.
    Michael hade ett upplägg på sitt arvode som passade oss bra.
    Han boka snabbt upp fotograf och styling. Även efter försäljningen har Michael varit ett stöd för oss. Vi sålde först vår bostad och skulle köpa något nytt efter.
    Vi blev något stressade över att inte hitta något som passade oss. Ringde honom och han lugnade oss på ett bra sätt så vi kunde fokusera på de vi ville ha.
    Han hjälpte till med de lgh som vi var intresserade av när vi bad om hans hjälp.
    Jag ger han en 4 nu, när affären är helt klar blir det kanske en femma. Michael skall hjälpa oss med deklarationen på bostaden. Sköter även det så är 5:an given.
  • Maria M
    Maria M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Väldigt nöjd med min mäklare Michael Wisting. Professionell, trevlig och kompetent. Kan varmt rekommendera honom
    Maria Möller
  • Jamal E
    Jamal E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Sjukt duktig och erfaren mäklare. Snabba svar och grym service.
  • Bilen N
    Bilen N skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Proffesionellt bemötande och utförande av försäljning. Stöd under hela försäljningen med bra återkoppling av processen.
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Ett positivt och glatt bemötande.
  • Simon A
    Simon A skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Yes, it was great to work with Michael. We have appreciated his work ethics and communication skills. Also, he showed a due respect to time, which is an excellent quality to have. I would always take Michael as reliable and a complete dealer.
  • Roland K
    Roland K skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi fick ett mycket professionellt bemötande av Michael Wisting och är mycket nöjda med MOHV i Lund.
  • Karl B
    Karl B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mycket bra, korrekt och snabbt bemötande. Jag har sålt en tidigare lägenhet via Michael och hade redan då bra uppfattning om honom.
  • Berit M
    Berit M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är trevlig, proffsig,kunnig och jag kände mig väl omhändertagen som kund. Jag är mycket nöjd.
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Jag är mycket nöjd. Hade ett bra samarbete och han var rak, enkel och trevlig. Tyvärr fick vi inte till någon budgivning på lghten men jag tyckte det var bättre att ta det budet jag fick och få den såld än att lägga ut den ytterligare en gång.
  • Redha H
    Redha H skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    En professionell och unik mäklare som jag rekommenderar
  • Helena G
    Helena G skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Professionella, snabba, tillmötesgående och trevliga! Med MOHV såldes vårt hus på tre dagar!!!
  • Annika J
    Annika J skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael har hjälpt så Adeles förträffligt väl med försäljningen av vår lägenhet!
  • Christer O
    Christer O skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    En bra mäklare, som har bra koll på vad han säljer. En mäklare som kan rekommenderas till alla som vill sälja sitt hus eller lägenhet.
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael gav ett utmärkt bemötande och var mycket påläst och professionell.
  • Andre B
    Andre B skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Kan rekommendera efter erfarenhet av både köp och försäljning med MOHV och Michael. Professionellt och engagerat!
  • Pia L
    Pia L skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Gav ett gott intryck. Var påläst, driftig och tillmötesgående.
  • Yvette R
    Yvette R skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Korrekt i bemötande. Gjorde överenskommet i tid. Professionell.
  • Klas L
    Klas L skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mycket insatt, träffsäkerleverans och bra energi! En man med hjärtat på rätt ställe.
  • Elin M
    Elin M skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael Jansson inger stort förtroende vilket lugnar en bostadssäljare. Jag litade på att han skulle få lägenheten såld och på det han sa.
    Hans personlighet är ett stort plus. Han är utåtriktad och självsäker, men han lyssnar samtidigt på kunden. Jag rekommenderar definitivt Michael som mäklare.
  • Tobias T
    Tobias T skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Jag vill varmt rekommendera Michael till alla som står i valet mellan fastighetsmäklare. Han är aktiv genom hela processen och kommer med handfasta tips om hur man kan optimera försäljningen. Väldigt kompetent och drev affären framåt på ett sätt som alltid kändes tryggt. Ärlig, taktisk och rak vilket ledde till ett stort förtroende från mig som säljare. Helt enkelt en modern fastighetsmäklare som har en personlighet som alltid levererar!
  • Marianne D
    Marianne D skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är en duktig och kompetent mäklare. Han är intresserad och lyhörd. Vår villa såldes på 3 dagar. Proffsigt säljmaterial. Vi rekommenderar honom varmt.
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Det var jättebra att anlita Michael han var lyhörd och återkopplade genom hela processen. Känner stark förtroende för Michael och skulle helt klart anlita honom igen.
  • Lena
    Lena skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är framförallt ärlig och rak. Lätt att prata och komma överens med. Mikael drev försäljningen framåt på ett proffsigt sätt. Rekommenderar honom varmt.
  • Britt H
    Britt H skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Kunnig, kompetent, vänlig och tillmötesgående
    Rekommenderas varmt!
  • Henrik
    Henrik skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Michael är kompetent, effektiv och trevlig. Han guidade oss genom både en försäljning och ett köp, och vi är mycket nöjda med båda affärerna. Han svarar snabbt och och ger klara besked, och håller en informerad genom hela processen.
  • Carl K
    Carl K skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Från första mötet till kontraktskrivning gick allt supersmidigt, jag har bara goda ord att ge om Michael!
    Rekommenderar starkt!
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Nöjda med både köp av hus och försäljning av lägenheten!!
  • Karin G
    Karin G skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Kunde inte haft en bättre mäklare, Michael är kunnig, lättillgänglig och pålitlig.
    Rekommenderas varmt:)
  • Sigurdur G
    Sigurdur G skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Väldigt professionell och drivande mäklare. Han gav oss bra tips om hur vi skulle förbereda vår försäljning och skötte försäljningen exemplariskt. Vi var mycket nöjda.
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    En mycket duktig mäklare. Professionell, påläst och rak. Var tydlig och snabb i kommunikationen genom hela förmedlingsprocessen, vilket resulterade i en lyckad affär. Movhs försäljningsupplägg och Mikaels kvaliteter som mäklare kan absolut rekommenderas.
  • Clas J
    Clas J skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Professionell mäklare med god service som levererade precis vad han lovade. Full pott!
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Kunnig och förtroendeingivande mäklare som hanterade vår lägenhetsförsäljning prickfritt. Bra dialog och ett lösningsorienterat mind set gav oss en mkt god försäljning. Michael rekommenderas varmt.
  • Max N
    Max N skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Vi anlitade Michael Jansson och Mohv när vi sålde vår lägenhet! Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Michael och Mohv!
  • Leif R
    Leif R skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    mycket kunnig drivande bra bemötande mellan mellan säljare och köpare
  • Nadia R
    Nadia R skrev om Michael Wisting en del av MOHV Lund
    Mycket trevlig mäklare som både är professionell och lätt att kommunicera med. Ordnar saker snabbt och är aktiv. Är nöjd med den hjälp vi fick att sälja en lägenhet vid St Knut.
Ulf Block
Michael Wisting