MOHV Göteborg

Gustaf Dalénsgatan 3, 417 22 Göteborg — Visa karta

Välkommen till MOHV Göteborg!

Som en del av MOHV ligger vårt fokus på försäljning av bostäder i Göteborg med omnejd.
Vi är ett mäklarföretag med hög kvalitet och kreativ profil som kommit att bli ett tydigt alternativ till de traditionella mäklarkedjorna.

Letar du bostad i Lerum, Floda, Partille, Tuve, Angered, Haga, Eriksberg, Lundby, Frölunda m.m. Tveka inte att höra av dig till någon av våra kompetenta och engagerade mäklare, de vet vad som krävs för en lyckad affär och träffar dig gärna för att diskutera din bostadsförsäljning. Du är varmt välkommen att kontakta oss på 0775-33 30 70.

Läs vad 30 kunder tycker om MOHV Göteborg

• 2020-08-10

Per T skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    .......................................................................................................... Läs mer
  • 2020-08-09

Börje C skrev om Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    Sålt bostadsrätt.
    Jennie var mycket tydlig, lugn och sansad när hon förklarade processen för oss.
    Alla beslut tog vi gemensamt med henne och det kändes tryggt.
    Proffsmäklare som kan rekommenderas! Läs mer
  • 2020-07-27

Christoffer P skrev om Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    Vi köpte en lgh som Jennie sålde. Som köpare fick vi hjälp och snabba svar på våra frågor.

Mycket trevligt bemötande på visningen. Tog sig tid att visa runt och förklara. Läs mer
    2020-07-29 Jennie S svarar Christoffer P
    Tack Christoffer.
    Jag hoppas du ska trivas i din nya bostad. Tveka inte att kontakta mig igen vid minsta fråga.

Mvh Jennie på MOHV
  • 2020-06-17

Maria P skrev om Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    Hej
    Köpte ett lägenhet i Solventilsgatan 7
    I går .
    Jag är nöjd med henne för att hon är lugn och jobbar bra tycker jag .
    Därför vill försätta jobba med henne nästa gång.
    Mvh Maria ,Parto Läs mer
    2020-06-17 Jennie S svarar Maria P
    Tack Maria!
    Hoppas du ska trivas i din nya bostad.
    Önskar dig en fin sommar!
    Mvh Jennie
  • 2020-04-06

Mari J skrev om Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    Proffesionellt bemötande och en personlig kontakt vid bostadsaffär. Läs mer
    2020-04-20 Jennie S svarar Mari J
    Tack Mari.
    Hoppas ni ska trivas i nya huset.

Med vänlig hälsning, Jennie Svensson
  • 2020-04-05

Kim E skrev om MOHV Göteborg
    Nathalie sydde ihop denna affären, vi som köpare är nöjda med hela processen. Ser fram emot inflytt! 😃 Läs mer
  • 2020-03-19

Mattias G skrev om Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    Jag sålde min 1:a på Eriksberg och fick fantastisk hjälp av Jennie på MOHV. Man fick direkt förtroende för henne!
    Hennes sälj-och visningsteknik va unik jämnfört med dom andra mäklarna jag träffade.
    Hon har varit hjälpsam under hela processen! Läs mer
    2020-03-19 Jennie S svarar Mattias G
    Tusen tack för ett gott samarbete och den fina rekommendationen!
  • 2020-02-09

Jakob M skrev om MOHV Göteborg
    Mycket effektivt genomförd process av Nathalie. Läs mer
  • 2020-01-14

Cristian C skrev om Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    Vi köpte vår första lägenhet med Jennies hjälp. Jennie var väldigt professionell och öppen under hela processen. Hon var väldigt lätt att komma i kontakt med, arrangerade extra visningar för oss och svarade på alla våra frågor. Vi hade en god erfarenhet med Jennie och rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2020-03-12 Jennie S svarar Cristian C
    Tack för det fina omdömet. Hoppas ni trivs i er nya bostad. Allt gott!
  • 2019-12-29

Julia T skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    Lovisa hjälpe oss att sälja vår 4:a på Lindholmen med stor tidspress. Hon skötte det kanon och fick oss hela tiden att känna oss delaktiga i processen och allt beslutsfattande. Hon var väldigt tillgänglig och fick oss verkligen att känna oss trygga genom hela affären. Läs mer
  • Christian H

2019-11-29

Christian H skrev om MOHV Göteborg
    Jag är väldigt nöjd med Nathalie och jag har använt mig av henne vid flera köp och försäljningar innan. Nu när det var dags att sälja igen fanns det ingen tvekan om att hon skulle kunna hjälpa oss på bästa sätt.

Nathalie är väldigt lyhörd och engagerad och ger ett varmt och proffsigt intryck. Hon är en problemlösare och ser möjligheter i allt. Hon har även en bra balans mellan säljare och köpare och förstår vikten av att båda parter är nöjda vid avslutad affär.

Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-11-29

Karin G skrev om MOHV Göteborg
    Köpt brf. Hon har helt kontakt med oss på ett mycket bra sätt, inga väntetider,
    Bea jobbat Läs mer
  • 2019-11-28

Jennifer G skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    Trygg och proffsig genom hela processen. Hade kanske önskat lite roligare områdesbilder och ett något lägre utgångspris för att enklare få igång en budgivning. Överlag nöjd! Läs mer
  • 2019-11-21

Lisette N skrev om Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    Vi är super nöjda med Jennie o hennes insats som mäklare till oss i syfte när vi sålde vår lägenhet i Lunden/Göteborg. Jennie var extremt tydlig med att vi som säljare skulle göra den bästa affären genom en nöjd köpare. Jennie kämpade hårt med att hålla motivationen uppe trots något motig process av olika anledningar. Vi kände oss väldigt trygga med Jennie som mäklare o hennes åsikter o synpunkter vägde tungt under samarbetet. Vi kan verkligen rekommendera Jennie Svensson på MOHV, både genom att sälja o köpa fastigheter. Bästa hälsning Lisette Nilsdottet o Peter Aronsson Läs mer
  • 2019-11-21

Zhuyi Peter Z skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    She is the best broker I met. Very nice and professional. Läs mer
  • 2019-11-19

Eric M skrev om Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    Jennie är en väldigt kompetent mäklare. Vi kände oss väldigt nöjda med samarbetet. Hon ingav ett stort förtroende och levde upp till det. Vi är 100% nöjda. Läs mer
  • 2019-11-01

Johan S skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    Köpt Harald Hjärnesgatan 13d.
    Blev bemött med trevlig attityd

Hon har varit snabb på att svara på frågor, flexibel och reagerat snabbt på nya situationer. (Fixade extra visning, fixade kontrakt ändring när banken var seg) Läs mer
  • 2019-10-07

Jesper s skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    4.a / 91 kvm på Lindholmen. Vi kom in när visningen slutade, (tror dessutom att vi var det enda paret på visningen) men Lovisa gav oss gott om tid att kolla och berättade allt vi behövde veta. Hon hade en annan visning efter den vi var på, men vi upplevde aldrig att hon var stressad över att vi var sena. Vid kontraktsskrivningen fick vi se lägenheten igen och hon tog hand om våra barn när vi skrev på. Läs mer
  • 2019-10-02

Kristian H skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    Har köpt en lägenhet på Eriksberg.

Professionellt och vänligt bemött och till fullo nöjd med hela sälj/köp processen. Läs mer
  • 2019-09-21

Michel I skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    Bemötandet var bra. Mäklaren hade koll på området sedan innan. Var mycket driven och engagerad, hjälpte även till med idéer. Jag hade inga förväntningar innan mötet men det kändes bra från början till slut. Läs mer
  • 2019-09-19

Simon B skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    "Oerhört lyhörd och snabba resultat. Väldigt god lokalkännedom och har väldigt lätt för att förstå en. Bra kontakt hela vägen från start till slut. Rekommenderas!

Försäljning av lägenhet Astris gata 96 i Eriksberg. Läs mer
  • 2019-09-19

Martina S skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    Mkt engagerad och jobbar för klientens bästa.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-09-11

Muazzez Moa G skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    Varit med unde en köp och en säljprocess helt underbar förhållningssätt med smidighet och tydlighet samt hjälpsamhet ! Läs mer
  • 2019-09-07

Nathalie N skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    Kompetent och väldigt trevlig mäklare. Lovisa gav ett professionellt och personligt bemötande. Vi kände oss väldigt trygga vid köpet av vår bostad. Allt gick smidigt och vi kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-05

Ia L skrev om Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    Vi sålde vår lägenhet som kommande försäljning. Jennie Svensson är en mäklare vi kände oss mycket trygga med! Hon är/var lätt att få kontakt med, alltid anträffbar (ringde strax upp när vi sökt henne), hon är mycket empatisk och förstående, hon kändes proffsig och kunnig - ville hela tiden vårt bästa och ledsagade oss genom försäljningen.
    Vi ger henne de bästa rekommendationer! Läs mer
    2019-09-12 Jennie S svarar Ia L
    Tack för de fina orden!
    Önskar er allt gott och hoppas ni ska trivas i er nya bostad : )
  • 2019-09-01

Sofia A skrev om Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    Jennie hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hon va en av få mäklare jag fick en genuin och ärlig känsla av. Och det stämde. Jag upplevde att hon va transparent och jobba för mitt bästa. Förutom de kändes allt väldigt professionellt.
    Kommer definitivt att välja Mohv och Jennie nästa gång! Läs mer
    2019-09-12 Jennie S svarar Sofia A
    Tusen tack för det fina omdömet!
    Hoppas du trivs i din nya bostad framöver.
  • 2019-07-24

Johan G skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    Vi köpte först en lägenhet av Lovisa då jobbade hon för ett annan mäklar firma i Göteborg. Eftersom Lovisa gjorde den affären så enkel och bra för oss så var det naturligt för oss att låta Lovisa sälja vår lägenhet också. Alla våra förväntningar blev uppfyllda vi fick det pris vi hade kommit överrens om och det var inga problem.
    Vi är mycket nöjda med Lovisa och MOHV och rekommenderar dom varmt till alla som vill sälja eller köpa lägenhet. Läs mer
  • 2019-07-15

Jakob F skrev om Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    Professionell, kunnig och förtroendeingivande mäklare som skötte hela processen galant. Läs mer
  • Louise F

2019-07-08

Louise F skrev om Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    Jennie hjälpe oss att sälja vår 2,5a i Gamlestaden. Professionellt och vänligt bemötanden som gjorde att vår bostadsaffär överträffade förväntningarna! Kan verkligen rekommendera Jennie och MOHV! Läs mer
  • 2019-05-23

Mirza P skrev om Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    Jennie är otroligt professionell och tillmötesgående. Fick den hjälp jag behövde i samband med bostadsaffär. Jag har endast positiva saker att säga om Jennie och MOHV. Rekommenderas starkt! Läs mer
 Jennie Svensson
Lovisa Medin