MOHV Göteborg

MOHV Göteborg

Välkommen till MOHV Göteborg!

Som en del av MOHV ligger vårt fokus på försäljning av bostäder i Göteborg med omnejd.
Vi är ett mäklarföretag med hög kvalitet och kreativ profil som kommit att bli ett tydigt alternativ till de traditionella mäklarkedjorna.

Letar du bostad i Lerum, Floda, Partille, Tuve, Angered, Haga, Eriksberg, Lundby, Frölunda m.m. Tveka inte att höra av dig till någon av våra kompetenta och engagerade mäklare, de vet vad som krävs för en lyckad affär och träffar dig gärna för att diskutera din bostadsförsäljning. Du är varmt välkommen att kontakta oss på 0775-33 30 70.

Läs vad 72 kunder tycker om MOHV Göteborg 2

• sålde sitt hus med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    2021-06-12
    Jenny var kunnig, vänlig och trevlig. Kommer definitivt att rekommera MOHV till andra!
    Tack för det fina omdömet Tommy. Allt gott till dig och hoppas du ska trivas i nya lyan. Mvh Jennie Jennie Svensson
    2021-05-21
    Valet av Rebecca Elf på MOVH är ett av de bästa valen jag gjort i livet. Hon bara är så BRA! En engagerad, lyhörd och otroligt flexibel mäklare som styrt min bostadsförsäljning i hamn på ett förtjänstfullt sätt.
    Rebecca och MOVH har mina varmaste rekommendationer.
    Tack själv Britt. Jag kände ifrån första stund att jag vill jobba tillsammans med dig. Och allt flöt ju på till det bästa. Vår resa slutar ju inte här. Tack för ditt förtroende! Rebecca Tolie Elf
  • 2021-05-07
    Jennie Svensson gjorde en väldigt bra insats i samband med försäljningen av vårt hus. Kan verkligen rekommendera henne.
    Tack för gott samarbete Marita! Allt gott! MOHV Göteborg
    • Länsmansgården
    2021-05-07
    Mycket trevlig, engagerande och kunnig mäklare. Vi har köpt lägenhet, det gick väldigt smidigt utan några som helst problem. Alla våra önskemål blev uppfyllda av mäklaren Lovisa Medin. Hon är en toppen bra och kompentent mäklare.( Har dålig erfarenhet av andra mäklare som aldrig hör av sig och man själv som kund måste "jaga" dem och be om svar.)
    All eloge för Lovisa och vi rekommenderar henne varmt!
    2021-05-06
    Väldigt driven och väldigt engagerad!
    Tack för fina ord! Vi ses snart igen Rebecca Tolie Elf
    Försäljning av 2 rok Kvillebäcken
    Första mötet blev direkt avgörande, tvekade aldrig att detta skulle bli min mäklare!
    Rebecca tog sig an uppdraget med härlig energi. Arbetade målmedvetet och proffesionellt. Det kändes oerhört tryggt att ha henne som mäklare. Alla förväntningar uppfylldes och lite till! Rekommenderar Rebecca Tolie Elf på MOHV till 100%.
    Tack Jane, det har varit ett nöje att jobba tillsammans med dig. Rebecca Tolie Elf
    • Centrum Heden
    2021-05-06
    Vår upplevelse med Rebecca var att hon var väldigt Ärlig, hade bra kommunikation och var noggrann.
    Tack för fina ord, vi ses snart igen. Rebecca Tolie Elf
    2021-05-03
    Jag sålde min bostadsrätt i form av en etta vid Kvillebäcken i Göteborg med hjälp av Rebecca. Hon var mycket engagerad, var lätt att nå och tog sig alltid tid för frågor. Vid försäljningen var min lägenhet dessutom uthyrd i andra hand vilket kunde ha krånglat till det men Rebecca löste kontakten med andrahandshyresgästen mycket bra och var mån om att denne skulle störas så lite som möjligt i anledning av försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Rebecca som mäklare.
    Tack Johanna, det var väldigt roligt att få jobba med dig. Vi ses på tillträdet :) Rebecca Tolie Elf
    • Heden
    2021-05-03
    Vi fick direkt förtroende för Lovisa som hjälpt oss genom hela processen på ett fantastiskt sätt. Proffsigt och varmt!
    • Heden
    2021-05-03
    Är mycket nöjd med Lovisa. Har skött uppdraget på ett alldeles utmärkt sätt. Hon är positiv, kommunikativ och inlyssnande samt har känslan och erfarenheten. Försäljningen av min bostadsrätt (3 rum) blev rekord i föreningen per kvm. Rekommenderas starkt.
    2021-04-10
    Lovisa är otroligt engagerad & professionell. Hon såg till att vårt lägenhetsköp gick smidigt & snabbt. Hennes tydlighet, trygghet & snabba återkoppling vid minsta, lilla finns det inget mer att önska av en toppmäklare!
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Tolie Elf en del av MOHV Göteborg
    • Angered
    2021-04-07
    Rebecca är en tillgänglig mäklare som gör sitt yttersta för att få sina kunder nöjda. Vi upplever att hon lägger ner mycket tid och engagemang i sina uppdrag och kommunaktionen är rak och tydlig, på ett bra sätt. vi är väldigt nöjda och kommer att rekommendera henne för våra vänner och andra som behöver komma i kontakt med en duktig mäklare.
    Tack för så fina ord! Och tack för att ni valt mig som er mäklare 😀 Jag kommer göra allt jag kan för att göra er nöjda. Rebecca Tolie Elf
    2021-04-01
    Sålt en och köpt en annan. Mäklaren ingav från första början förtroende och visade mycket energi. Alla affärer gick snabbt och lätt. Har bara positivt att säga!
    Tack Peo, din nya bostad kommer bli toppen :) Rebecca Tolie Elf
    2021-03-30
    Rebecca är em energisk mäklare, som även förstod att vi behövde tid med dödsboet.
    Vi blev som goa vänner,
    Ingen nackdel att hon har spelat med Häcken
    Mvh Ago
    Heja Heja Häcken. Nu spräckte du min femma :) men förstår att det var ett fel klick. Tack Ago och vi ses snart igen Rebecca Tolie Elf
    2021-03-30
    Min bror och jag har sålt mammas lägenhet, dödsbo.
    Rebecca Elf har varit mycket lättsam och trevlig att ha att göra med. Hon har varit snabb med att ge feedback, svarat omgående via Mail eller telefon.

Att sälja ett dödsbo är förknippat med mycket känslor och en önskan om att snabbt få affären enkelt och smidigt avklarad. Rebecca har underlättat processen genom sin empati och sitt respektfulla och proffsiga bemötande.
    Vi kan varmt rekommendera Rebecca Elf.
    Tack så mycket för dom fina orden. Det har varit väldigt trevligt att få jobba med dig och din bror. Och jag är glad att det blev smidigt och bra för alla parter. Rebecca Tolie Elf
    2021-03-27
    Jag är väldigt glad att jag valde Lovisa som mäklare. Hon hade hög energi och var entusiastisk från dag ett vilket gjorde det enkelt och mycket roligt att jobba tillsammans med henne. Jag uppskattade verkligen att hon hade ett kreativt sätt att presentera bostaden på och jag blev väldigt nöjd med annonseringen. Vad jag gillade mest är att jag kunde känna mig trygg genom hela processen tack vare Lovisas strategiska och tydliga rådgivning. Ska jag sälja en lägenhet igen vet jag exakt vem jag ska ringa.
    2021-03-25
    I met Rebecca via property announcement in hemnet. I was intending to buy an apartment in Kvillebäck, Göteborg.
    Upon meeting with Rebecca, she immediately understood my requirements and provided various solutions, which one of them ended with signing a contract.
    I can describe Rebecca as a dynamic person, who has no time to waste, she developed an empathy with the client and strived to arrange the best conditions both for seller and buyer during negotiations.
    We have decided within our family to maintain a professional relationship with Rebecca and appoint her as our very much trusted property agent.
    We believe that in near future, we will again ask Rebecca for a professional advice, and furthermore assist us to purchase a property.

Regards
    Morteza Roshankar
    Thank you Morteza. It was my pleasure to help you. I will help you and your family in the future when you need me. We keep in touch 😀 Rebecca Tolie Elf
    • Mölndal
    2021-03-25
    Köpt lägenhet och kommer att sälja 2 st lägenheter via Lovisa. Engagerad och entusiastisk.
    2021-03-22
    Proffsigt och bra på alla sätt.
    2021-03-20
    Väldigt nöjd med Lovisa.
    Kan starkt rekommendera henne.
    2021-02-26
    Rebecca har alla egenskaper jag söker i en mäklare oavsett om jag ska sälja eller köpa lägenhet. Hon bryr sig om köparen och man känner sig trygg med henne. Trevlig, social, lättsam och grym på återkoppling. Skulle välja henne som mäklare alla dagar i veckan oavsett om jag ska köpa eller sälja!
    Tack så hemskt mycket! Jätte fina ord och jag blir super glad. Det har varit jätte kul att få hjälpa till. ☀️ Rebecca Tolie Elf
    2021-02-22
    Lovisa hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Det gick snabbt och smidigt, vi är jätte nöjda 👍
    2021-02-15
    We bought an apartment in Göteborg. Rebecca and MOHV has been trustworthy, clear in their communications and extremely friendly. Making the whole process smooth and easily understandable. I totally recommend Rebecca as Märklare and will probably reach out to her next time I need one.
    Thank you very much. And thank you for your recommendation. I will be more than happy to help you next time. Rebecca Tolie Elf
    2021-01-31
    Köpt bostadsrätt i Göteborg Centrala Hisingen Mycket bra bemötande. Hade inga direkt förväntningar men allt har funkat perfekt men kontakt efter köpet. Olika detaljer har lösts på ett mycket bra sätt. Så jättebra jobbsajter igenom😊👌👍
    2021-01-30
    Jätteduktig och trevlig mäklare!
    2021-01-18
    Köpte bostad via Lovisa och vi är supernöjda med bemötandet! Rekommenderar Lovisa varmt vidare.
  • Caroline E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    2021-01-10
    Sålt bostadsrätt. Jennie är kunnig, engagerad, pålitlig
    Jag hade höga förväntningar som hon överträffade, visste direkt när vi sågs atr hon var rätt person att sälja.
    Tack för det fina omdömet och för gott samarbete! Jennie Svensson
    2020-12-26
    Inget som sticker ut.
    Gör sitt jobb inte mer.
    • Grimmered
    2020-12-23
    Hon var toppenbra!! Kunde inte gjort det bättre än vad det blev.
    • Björlanda
    2020-12-12
    Supernöjda! Jennie gjorde ett toppenjobb med försäljningen av vår lägenhet.
    2020-12-03
    Jennie är en superduktig, ödmjuk samt lyhörd mäklare.
    Med hennes hjälp såldes min tvåa snabbt och trots att förutsättningarna ändrades under resans gång så körde Jennie på och gjorde det absolut bästa av situationen 👌
    Rekommenderas starkt.
    Tack för gott samarbete Louise! Jennie Svensson
    2020-11-20
    Vi solgte 5 ROM +kök på 106m2.
    Jenny kom på befaring, och redan ved første mötet fick vi ett mycket professionellt intryck av henne. Hon va lyttande till våra önskemål och kom med goda råd inför fotografier och visning. Hon var också ett varmt menneske som gjorde oss väldig trygge i genom hela processen.
    Vi är också nöyd med slutpriset, och tror mäklarens kunnskap och tilstedevärelse med människor under visningen påverkar detta.
    Jenny rekommenderas på det stärkaste av oss.
    Felicia & Marius
    2020-11-17
    Köpt bostad. Lovisa Medin är en toppen bra mäklare. Lättillgänglig, vänlig och korrekt. Framförallt otroligt tydlig vilket jag uppskattar!
    2020-10-14
    Trevlig, professionell, saklig och kunnig!
  • sålde sitt hus med hjälp av MOHV Göteborg
    2020-10-12
    Sålt villa i Bräcke (Göteborg) med Lovisa.

Vi har köpt och sålt flertalet av våra bostäder med Lovisa. Hon är alltid lika engagerad otroligt proffsig och nytänkande. Hon gör sitt yttersta för att du som säljare eller köpare skall känna dig trygg och sedd.

Lovisa har vid varje affär sett till att vi fått precis det som vi önskat. Hon är otroligt duktig på att sätta ett rättvist pris på bostaden som hon sedan levererar också inga påhitt utan leverans på ett förstklassigt vis.

Jag rekommenderar Lovisa till alla hon är helt grym och gör det där lilla extra som gör att du känner dig lite mer privilegierad som kund vid varje affär.
  • sålde sitt hus med hjälp av MOHV Göteborg
    2020-10-08
    Vi sålde vår villa med hjälp av Lovisa och är lika nöjda som vanligt!
    Vi har både sålt och köpt med/av Lovisa och varit lika nöjda åt båda håll

Lovisa gör det där lilla extra för att sticka ut och finns alltid tillgänglig för alla frågor man kan tänkas ha. Hon skapar en trygghet och har gedigen kunskap.

Tack!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    • Säve
    2020-10-05
    Försäljning av vårt parhus. En väldigt smidig process från att vårt hus låg som kommande, till visning och kontraktsskrivning. Min uppfattning är att Jennie är väldigt professionell som mäklare och samtidigt väldigt lyhörd för våra önskemål och funderingar. Rekommenderas!
    2020-09-23
    Sålde min lägenhet med hjälp av Lovisa. Ett skrivuppdrag som jag aldrig klarat ut själv, gick hur smidigt som helst - tack vare henne!

Väldigt proffsigt bemötande både gentemot mig och köparen.
    2020-09-08
    Köpt en bostadsrätt. Toppenbemötande och hjälp!
    Tack Rosemarie. Jag är säker på att ni kommer trivas jätte fint i nya bostaden. Vi ses snart igen. Allt gott till er så länge! Jennie Svensson
    2020-09-04
    Vi köpte en bostadsrätt via Jenny. All kontakt med henne har fungerat superbra!
    Tack för trevlig och smidig affär! Hoppas ni ska trivas i er nya bostad. Jennie Svensson
    2020-09-01
    Sålde vår bostad på Miraallen, efter möte med flertalet mäklare var Jennie det självklart valet!

Slutpriset blev bättre än förväntat och vi är mer än nöjda!
    Tack för gott samarbete och fint omdöme. Allt gott till er! Jennie Svensson
    2020-08-14
    Har sålt min tvåa på Eriksberg med hjälp av Lovisa Medin, som är en otroligt kunnig och mycket professionell mäklare. En jätte trevlig tjej som kan marknaden, är lyhörd, inkännande och stöttande i processen.
    Vi hade hjälp av Lovisa vid en tidigare försäljning av en större lägenhet för ett par år sedan, och var lika nöjd då som nu.
    Kan varmt rekommendera Lovisa, man blir nöjd över förväntan.
    2020-08-10
    ..........................................................................................................
    2020-08-09
    Sålt bostadsrätt.
    Jennie var mycket tydlig, lugn och sansad när hon förklarade processen för oss.
    Alla beslut tog vi gemensamt med henne och det kändes tryggt.
    Proffsmäklare som kan rekommenderas!
    Tack Börje för fin rekommendation och gott samarbete. Hoppas ni kommer trivas på nya stället. Önskar er en fortsatt fin sommar! Mvh, Jennie Svensson Jennie Svensson
    2020-07-27
    Vi köpte en lgh som Jennie sålde. Som köpare fick vi hjälp och snabba svar på våra frågor.

Mycket trevligt bemötande på visningen. Tog sig tid att visa runt och förklara.
    Tack Christoffer. Jag hoppas du ska trivas i din nya bostad. Tveka inte att kontakta mig igen vid minsta fråga. Allt gott! Mvh Jennie på MOHV Jennie Svensson
    2020-06-17
    Hej
    Köpte ett lägenhet i Solventilsgatan 7
    I går .
    Jag är nöjd med henne för att hon är lugn och jobbar bra tycker jag .
    Därför vill försätta jobba med henne nästa gång.
    Mvh Maria ,Parto
    Tack Maria! Hoppas du ska trivas i din nya bostad. Önskar dig en fin sommar! Mvh Jennie Jennie Svensson
  • köpte sitt hus med hjälp av Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    2020-04-06
    Proffesionellt bemötande och en personlig kontakt vid bostadsaffär.
    Tack Mari. Hoppas ni ska trivas i nya huset. Allt gott! Med vänlig hälsning, Jennie Svensson Jennie Svensson
    2020-04-05
    Nathalie sydde ihop denna affären, vi som köpare är nöjda med hela processen. Ser fram emot inflytt! 😃
    2020-03-19
    Jag sålde min 1:a på Eriksberg och fick fantastisk hjälp av Jennie på MOHV. Man fick direkt förtroende för henne!
    Hennes sälj-och visningsteknik va unik jämnfört med dom andra mäklarna jag träffade.
    Hon har varit hjälpsam under hela processen!
    Tusen tack för ett gott samarbete och den fina rekommendationen! Allt gott! Jennie Svensson
    2020-02-09
    Mycket effektivt genomförd process av Nathalie.