MOHV Göteborg

MOHV Göteborg

En del av MOHV Ring 0775-33 30 70 www.mohv.se

Välkommen till MOHV Göteborg! Som en del av MOHV ligger vårt fokus på försäljning av bostäder i Göteborg med omnejd. Vi är ett mäklarföretag med hög kvalitet och kreativ profil som kommit att bli ett tydigt alternativ till de traditionella mäklarkedjorna. Letar du bostad i Lerum, Floda, Partille, Tuve, Angered, Haga, Eriksberg,...

136 omdömen om MOHV Göteborg

Rasmus E
Köpte sitt hus med hjälp av
Centrala Hisingen

Jennie balanserade både säljarens och köparens intressen.

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 72 omdömen 4.7 av 72 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Isabell J
Övre Eriksberg

Köpte bostadsrätt genom Jennie. Hon var hjälpsam under själva köpepreoccsen men totalvände efteråt. Lägenheten innehöll ett dolt fel som säljaren inte ville ta ansvar för. Jennie var totalt ohjälpsam för min del och hävdade att hon inte är part i ärendet och inte kan uttala sig. Detta samtidigt som hon sagt till säljaren att problemet ”faller på köparen”. Låter som partiskhet enligt mig! Sammantaget ett mycket oprofessionellt bemötande. Dåligt påläst om lägenheten och lägger sedan skulden på mig. Undvik om möjligt! Kommer aldrig att anlita Mohv som mäklarfirma.

Elinore T
Amhult

Trevligt bemötande. Bra information.

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
4.7/5 i betyg av 2216 omdömen 4.7 av 2216 omdömen

Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och de

Charlie T Charlie T
Sofia R
Tuve

Väldigt trevlig och glad tjej som är väldigt engagerad i det hon gör. Hon hade svar på alla mina frågor och var väldigt hjälpsam och kontaktbar dygnet runt. Jag förväntar mig att en mäklare ska ha bra koll och vara påläst om bostaden dom ska sälja, vilket jag upplevde att Ella hade.

Arwin S
Lindholmen

Hjälpsam, snabb, ärlig, sticker ut från många andra mäklare som jag har pratat med.

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
4.8/5 i betyg av 1000 omdömen 4.8 av 1000 omdömen

Suveränt bemötande och service från Simon. Han hjälpte mig under hela processen, en trygg upplevelse som förstaköpare.

Yu Lian T
Hisings Kärra

Bästa mäklaren med hög tålamod som ser till att uppnå våra önskemål och lyckats sälja i de svåraste tiderna. Rekommenderas starkt!

Karl Erik Oskar K
Kvillebäcken

Mycket trevlig. Gjorde ett bra jobb, och hjälpte även till med tips för styling inför visningar.

Christoffer A
Hisings Backa

Ella var jättebra, gick att ni när det behövdes och uppdatera en alltid med ny information angående försäljningen och nya intressenter. Trevlig att ha och göra med och väldigt kunnig!

Malin L
Eriksberg

Rebecca är en av de bästa mäklare jag haft hittills. Hon känns äkta, ärlig och har bra koll på marknaden. Jag sålde min lägenhet mitt i finanskrisen, med stigande räntor och fallande priser, men hon lyckades ändå få till en bra affär med ett bra pris på lägenheten. Hon hör inte av sig i onödan, men alltid när man behöver veta något eller om det hänt något nytt. Istället lägger hon tiden på att få sålt lägenheten, vilket jag uppskattar. Jag rekommenderar henne!

Svar från Rebecca Tolie Elf

Hej Malin! Tack så hemskt mycket för så fina ord. Värmer i mitt hjärta. Du är en perfekt kund 🌟 Hörs snart igen.

Stefan W
Biskopsgården

Jennie har en positiv och rak karaktär vilket gör att både säljare och köpare får en bra känsla. Hon är lätt att prata med. Inte lätt att sälja med få intresserade men till slut fixade Jennie detta. Jennie är en bra o kunnig mäklare med skinn på näsan. I will be back / SW

Chunhui H
Biskopsgården

Hon är en väldigt bra person. Hon är snäll och hjälpsam och har ansvar.

ADIS S

Riktigt duktig och professionell mäklare som även fick oss att känna säkerhet igenom hela försäljningen.

Svar från Rebecca Tolie Elf

Tack för fina ord! Lycka till med ert nya boende.

Hanna L
Kvillebäcken

Vi kände oss trygga med Rebecca hela vägen och hon kan helt klart sin grej. Hon är riktigt bra på att få folk att känna sig bekväma, vilket påverkar både säljare och köpare. Marknaden erbjöd inte de bästa förutsättningarna så priset blev därefter, men under förutsättningarna är vi nöjda. Kanske hade önskat lite tydligare kommunikation m a p visningstider o dyl, men inget som störde helhetsbilden. Rekommenderas!

Svar från Rebecca Tolie Elf

Tack för fina ord! Och det var kul att få jobba ihop med er. Lycka till upp i Norr 😀

Eva K
Centrala Hisingen

Bemötandet var positivt och enkelt. Förväntningarna var mer på lägenheten än mäklare. Positivt att få se lägenheten 2 gånger. Vid kontrakt skrivningen var det trevligt och informativt överhuvudtaget. En mäklare man varmt kan rekommendera.

Susanne Z
Centrala Hisingen

Mycket tillmötesgående. Hade inga speciella förväntningar då jag tittade på lägenheten. Bad om en visning till vilket Rebecca löste smidigt. Allt har fungerat till belåtenhet.

Gunilla B
Centrala Hisingen

Tack för snabb försäljning ! Öppen, personlig och viljestark !!!

Svar från Rebecca Tolie Elf

Tack själv 😃 er kommer alltid jag minnas. Ni är fantastiska.

Evy Carolina S
Frölunda

Vi blev väl bemöta. Lättsam stämning och bra förklaring för oss som nya på att sälja.

Svar från Rebecca Tolie Elf

Tack för fina ord. Lycka till med er nya bostad.

Zoran S
Frölunda

Engagerad och energisk mäklare som inger förtroende. Kan varmt rekommendera henne.

Felipe D
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Rebecca helped us through the whole process. She was always available to answer our questions and went out of her way to help us, contacting the bank on our behalf and everything. Really good service.

Svar från Rebecca Tolie Elf

Thanks and good luck with the new apartment. See you soon

Gun L
Centrala Hisingen

Jennie har ett lugnt och trevligt bemötande vilket är mycket viktigt vid en för säljaren känslig situation. Stort tack för en väl genomförd försäljning.

Hej Gun. Tack för de fina orden och tack för gott samarbete. Mvh Jennie

Alexandra B

Raka och tydliga besked vilket uppskattas till 1000%

Svar från Rebecca Tolie Elf

Tack för fina ord. Lycka till med er nya bostad. 😀

Anders B
Hisings Kärra

Snyggt utförd försäljnong Snabbt o smidigt.

Ann Elisabet G
Sålde sitt hus med hjälp av
Torslanda

En respektfull och energisk mäklare som verkar ha all tid i världen för sina kunder. Rebecca är kunnig och förmedlar sin kunskap på ett tryggt och säkert sätt. Vi värdesätter stort Rebecca vid försäljningen av vår bostad. Vi kan varmt rekommendera henne.

Anna C
Hisings Backa

Engagerad, snabba svar, trevlig och kunnig. Toppen mäklare tycker jag. Hade inga förväntningar så innan men det blev över förväntan positivt.

Svar från Jennie Svensson

Hej Anna Vill tacka för de fina orden, det betyder mycket att du tog dig tid att skriva några rader. Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet. Allt gott! Mvh, Jennie

Dzenana D
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Jennie är alltid trevlig och hjälper till med allt som behövs! Vi är mer än nöjda med både försäljning och köp :)

Tack för gott samarbete! :) Mvh Jennie

Edita S
Biskopsgården

Bra bemötande. Trevligt, ärligt mäklare.

Jeemol J
Tuve

it would be great if she can follow up on the clients on time. And be responsive with the requests.

Susanne E
Hisings Backa

Rebecca var tillmötesgående och väldigt trevlig i mötes med kund och köpare.

Svar från Rebecca Tolie Elf

Tack Susanne för fina ord. Kul att allt gick så smidigt.

Sabah W
Biskopsgården

På jobbet fick tips att kontakta MOHV Mäklare” Trevlig och bra mäklare, Min förväntningar var exakt som sket med mäklaren och hela processen Allt gick som det ska var .

Maya I
Eriksberg

Rebecca was very helpful and thoughtful. As a first time buyer it was what we needed!

Elvin H
Torslanda

Den bästa mäklaren i Sverige Jätte snällt och redo att hjälp med allt Stort tack 🥰

Tony B
Sannegårdshamnen

Utmärkt bemötande, både trevlig och kommunikativ från första visning fram till kontraktskrivning!

Svar från Jennie Svensson

Tusen tack Tony. Jag hoppas du ska trivas i din nya bostad. Allt gott! Mvh Jennie

Frida L
Sannegårdshamnen

Otroligt proffsigt bemötande hos en engagerad och trevlig mäklare.

Tusen tack för gott samarbete Frida ! Mvh Jennie

Max B
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Bra service, snabb affär. Enkelt att få ta på mäklare. Prisvärd.

Svar från Jennie Svensson

Hej Max. Tack för att du tog dig tid att skriva några ord och tack för gott samarbete. Allt gott! Mvh Jennie

Peter S
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Trevlig, engagerad och hittar på lösningar.

Bo W
Sålde sitt hus med hjälp av
Tuve

Engagerad och driven. Bra uppskattning av försäljningspris redan vid första besöket. Trevlig och lätt att komma överens med. Omdömet är lämnat innan överlåtelse av huset till köparen så den biten är inte med här men jag förutsätter att allt ska flyta smidigt hela vägen.

Andreas Z
Eriksberg

Utmärkt bemötande, både trevlig och snäll! Vi satte ett mål vid första samtalet och under hela perioden gjorde Jennie allt för att vi skulle nå det målet, vilket vi också gjorde. Är otroligt glad och tacksam över att jag valde Jennie, allt gick toppen från början till slut.

Svar från Jennie Svensson

Stort tack Andreas för de fina orden och för gott samarbete : )

Harun R
Centrala Hisingen

Professionell, strategisk och bra tålamod!

Svar från Jennie Svensson

Tack för gott samarbete. Önskar dig och familjen en god jul och gott nytt år!

Fatima H
Billdal

Pålitlig, lyhörd, professionell och med stort hjärta.

Johan F
Järnbrott

Kompetent mäklare som är lätt att göra affär med. Bara gott att säga om henne 😊

Svar från Jennie Svensson

Tack för ditt omdöme Johan, hoppas du kommer trivas i nya lyan. Allt gott! Mvh Jennie på MOHV

Lalitha B
Sannegårdshamnen

Rebecca was really communicative and helpful in guiding us through the process of purchasing our first apartment. We were very happy to have her as a contact person and would recommend her as a realtor.

Svar från Rebecca Tolie Elf

Thank you for your kind words. It was my pleasure to help and I hope we will work together in the future.

Qais S
Kvillebäcken

Hon är jätte bra mäklare, man kan slappnar av sig under situationen när man skriva på kontraktet, jätte trevlig person, vi kommer att kontakta henne i framtiden.

Svar från Rebecca Tolie Elf

Tack själva och super kul att få hjälpa till 😀

Sandra O
Torslanda

Rebecca är driven, målmedveten och lyhörd. Svarar glatt på frågor och funderingar. Kan verkligen rekommendera Rebecca som mäklare.

Tack Så mycket för fina ord. Var jätte kul att få vara din mäklare. 😀

Mia B
Hisings Kärra

Rebecca Tolie Elf är en effektiv, trevlig och samarbetsvillig mäklare. Hon visade sotr flexibilitet ch tillgänglighet under hela processen.

Svar från Rebecca Tolie Elf

Tack för ett gott samarbete. Var super trevligt att få vara er mäklare.

Helene B
Hisings Kärra

Väldigt bra, trevlig mäklare ! Kommer att välja henne igen, vid behov. Och rekommendera till mina vänner!

Svar från Rebecca Tolie Elf

Har varit ett nöje att jobba med er. Tack för fina ord och vi hörs av längre fram. 😀

Sandra L
Hisings Kärra

Rebecca är kunnig, professionell och genuin. Rekommenderar varmt!

Svar från Rebecca Tolie Elf

Tack Sandra för fina ord. Ska bli kul att följa projektet.

Denis Z
Hildedal

Utmärkt bemötning och generellt var hela upplevelsen både informativ och kul! Har bara positiva tankar kring köpet :)

Susanna V
Kvillebäcken

Lugn och trevlig, upplevde att vi fickbra stöd och engagemang.

Hanna L
Centrala Hisingen

Mycket trevligt bemötande av Jennie då hon ingav ett lugn och en stor proffessionalitet. Hon var rak och tydlig under hela processen och höll oss hela tiden uppdaterade. Vi kan varmt rekommendera Jennie på MOHV!

Svar från Jennie Svensson

Hej Hanna. Tack för gott samarbete och för att du tog dig tid att skriva en rekommendation, det uppskattas verkligen. Allt gott!

Meri K
Angered

Det är svårt att inte gilla Rebecca, alltid glad, är så positiv och otroligt engagerad. Kändes som vi valde rätt mäklare.

Svar från Rebecca Tolie Elf

Har varit ett sant nöje att jobba med er. 😀