MOHV Göteborg

Gustaf Dalénsgatan 3 4, 417 22 Göteborg — Visa karta

Välkommen till MOHV Göteborg!

Som en del av MOHV ligger vårt fokus på försäljning av bostäder i Göteborg med omnejd.
Vi är ett mäklarföretag med hög kvalitet och kreativ profil som kommit att bli ett tydigt alternativ till de traditionella mäklarkedjorna.

Letar du bostad i Lerum, Floda, Partille, Tuve, Angered, Haga, Eriksberg, Lundby, Frölunda m.m. Tveka inte att höra av dig till någon av våra kompetenta och engagerade mäklare, de vet vad som krävs för en lyckad affär och träffar dig gärna för att diskutera din bostadsförsäljning. Du är varmt välkommen att kontakta oss på 0775-33 30 70.

Läs vad 14 kunder tycker om MOHV Göteborg

• 2019-11-01

Johan S skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    Köpt Harald Hjärnesgatan 13d.
    Blev bemött med trevlig attityd

Hon har varit snabb på att svara på frågor, flexibel och reagerat snabbt på nya situationer. (Fixade extra visning, fixade kontrakt ändring när banken var seg) Läs mer
  • 2019-10-07

Jesper s skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    4.a / 91 kvm på Lindholmen. Vi kom in när visningen slutade, (tror dessutom att vi var det enda paret på visningen) men Lovisa gav oss gott om tid att kolla och berättade allt vi behövde veta. Hon hade en annan visning efter den vi var på, men vi upplevde aldrig att hon var stressad över att vi var sena. Vid kontraktsskrivningen fick vi se lägenheten igen och hon tog hand om våra barn när vi skrev på. Läs mer
  • 2019-10-02

Kristian H skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    Har köpt en lägenhet på Eriksberg.

Professionellt och vänligt bemött och till fullo nöjd med hela sälj/köp processen. Läs mer
  • 2019-09-21

Michel I skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    Bemötandet var bra. Mäklaren hade koll på området sedan innan. Var mycket driven och engagerad, hjälpte även till med idéer. Jag hade inga förväntningar innan mötet men det kändes bra från början till slut. Läs mer
  • 2019-09-19

Simon B skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    "Oerhört lyhörd och snabba resultat. Väldigt god lokalkännedom och har väldigt lätt för att förstå en. Bra kontakt hela vägen från start till slut. Rekommenderas!

Försäljning av lägenhet Astris gata 96 i Eriksberg. Läs mer
  • 2019-09-19

Martina S skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    Mkt engagerad och jobbar för klientens bästa.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-09-11

Muazzez Moa G skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    Varit med unde en köp och en säljprocess helt underbar förhållningssätt med smidighet och tydlighet samt hjälpsamhet ! Läs mer
  • 2019-09-07

Nathalie N skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    Kompetent och väldigt trevlig mäklare. Lovisa gav ett professionellt och personligt bemötande. Vi kände oss väldigt trygga vid köpet av vår bostad. Allt gick smidigt och vi kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-05

Ia L skrev om Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    Vi sålde vår lägenhet som kommande försäljning. Jennie Svensson är en mäklare vi kände oss mycket trygga med! Hon är/var lätt att få kontakt med, alltid anträffbar (ringde strax upp när vi sökt henne), hon är mycket empatisk och förstående, hon kändes proffsig och kunnig - ville hela tiden vårt bästa och ledsagade oss genom försäljningen.
    Vi ger henne de bästa rekommendationer! Läs mer
    2019-09-12 Jennie S svarar Ia L
    Tack för de fina orden!
    Önskar er allt gott och hoppas ni ska trivas i er nya bostad : )
  • 2019-09-01

Sofia A skrev om Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    Jennie hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hon va en av få mäklare jag fick en genuin och ärlig känsla av. Och det stämde. Jag upplevde att hon va transparent och jobba för mitt bästa. Förutom de kändes allt väldigt professionellt.
    Kommer definitivt att välja Mohv och Jennie nästa gång! Läs mer
    2019-09-12 Jennie S svarar Sofia A
    Tusen tack för det fina omdömet!
    Hoppas du trivs i din nya bostad framöver.
    Allt gott!
  • 2019-07-24

Johan G skrev om Lovisa Medin en del av MOHV Göteborg
    Vi köpte först en lägenhet av Lovisa då jobbade hon för ett annan mäklar firma i Göteborg. Eftersom Lovisa gjorde den affären så enkel och bra för oss så var det naturligt för oss att låta Lovisa sälja vår lägenhet också. Alla våra förväntningar blev uppfyllda vi fick det pris vi hade kommit överrens om och det var inga problem.
    Vi är mycket nöjda med Lovisa och MOHV och rekommenderar dom varmt till alla som vill sälja eller köpa lägenhet. Läs mer
  • 2019-07-15

Jakob F skrev om Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    Professionell, kunnig och förtroendeingivande mäklare som skötte hela processen galant. Läs mer
  • Louise F

2019-07-08

Louise F skrev om Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    Jennie hjälpe oss att sälja vår 2,5a i Gamlestaden. Professionellt och vänligt bemötanden som gjorde att vår bostadsaffär överträffade förväntningarna! Kan verkligen rekommendera Jennie och MOHV! Läs mer
  • 2019-05-23

Mirza P skrev om Jennie Svensson en del av MOHV Göteborg
    Jennie är otroligt professionell och tillmötesgående. Fick den hjälp jag behövde i samband med bostadsaffär. Jag har endast positiva saker att säga om Jennie och MOHV. Rekommenderas starkt! Läs mer
Lovisa Medin
 Jennie Svensson