HusmanHagberg Kungälv

HusmanHagberg Kungälv

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till HusmanHagberg Kungälv! Kungälv är en av västra Sveriges mest expansiva kommuner med bra kommunikationsmöjligheter till Göteborg, tack vare pendeltåg och expressbussar. Vi är en kommun som växer helt enkelt och bostäder måste förmedlas. Fria från bank och försäkringsbolag ser vi alltid till dig som kund och ditt...

481 omdömen om HusmanHagberg Kungälv

Sedan starten hos Reco 2019

Mats Olof K
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Lukenda en del av HusmanHagberg Kungälv
Älvängen

Sara fixade allt: lagfart, ta bort dödsbo, stajlingexpert, fotograf med drönare, besiktningsman och sålt huset på mindre än eb månad. Fantastiskt.. Alltid trevlig och tillgänglig. Rekommenderar Sara starkt. Mvh Mats Kärrsten

Miriam M
Olseröd

William är väldigt duktig och smidig i sin roll. Han får snabbt förtroende hos såväl köpare som kund. William har en stor portion optimism och humor och gör det lilla extra. Vill särskilt berömma honom för hans lösningsförmåga och tillgänglighet. Det är tryggt att göra affärer med William.

Tommy Fredrik J
Älvängen

Hanterar komplicerade försäljningar som ett proffs. Som säljare är man orolig, men Ann-Sofie är iskall och lugn och jobbar på alla fronter för att lösa uppgiften. Rekommenderas starkt!

Ylva A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
Centrum

Självklart ett trevligt bemötande, lyssnar på säljaren och föreslår strategi efter det. Hjälpsam på alla vis. Jag har bara gott att säga.

Sven C
Köpte sitt hus med hjälp av Cliff Wass en del av HusmanHagberg Kungälv

Cliff är kunnig och snabbt på att återkomma med svara på frågor. Smidig och tydlig kommunikation

Sofia L
Sålde sitt hus med hjälp av Cliff Wass en del av HusmanHagberg Kungälv

Toppenmäklare, tillmötesgående, proffsig och trygg. Rekommenderas varmt!

Peter P
Sålde sitt hus med hjälp av Cliff Wass en del av HusmanHagberg Kungälv

Cliff är en person som inte lovar något han inte kan hålla. Proffsig på alla plan men visar även prov på en medmänsklighet som inte hittas så lätt i dagens samhälle. Skulle alla dagar i veckan anlita honom igen.

Pia H
Ödsmåls mosse

Ann-Sofie är otroligt professionell och mycket trevlig! Rekommenderas å det varmaste!

Eva N
Köpte sitt hus med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
Rörtången

Professionnel, behaglig, trovärdig, ger tid för reflektion. Rekommenderar varmt

Juan Ignacio W
Bohus

En otroligt engagemang till det hon gör, bra energi och gör det lilla extra för kunden.

Mia L
Bohus

Ann-Sofie har ett supertrevligt bemötande, personlig, lättsam, kunnig och väldigt professionell. Svarar snabbt, flexibel och anstränger sig för att både säljaren och köparen ska vara nöjda!!

Malén K
Centrum

Har otroligt bra koll på Kungälv. Lyhörd och lyssnar både på säljaren och köparens behov.

Claes-Olof Bertil S
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
Kärna

Vi tyckte att Simon redan från början var trevlig o lättsam dom person. Det gjorde ju inte saken sämre att han även var kunnig i båda försäljning såsom lagar o regler. Kort o gott, en bra pöjk

Alexander R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
Surte

Superbra, lätt att arbeta med och väldigt tillmötesgående. Kan varmt rekommendera för bostadsaffärer!

Tinna B
Centrum

Vi är jättenöjda med Cliff!! Rekommenderar honom till alla som ska sälja/köpa bostad ☀️

Britt Marita H
Centrum

Jag blev mycket väl bemött av William Olsson på HusmanHagberg. Från första mötet till slutförandet av försäljningen visade han en hög grad av engagemang och expertis. Mina förväntningar var höga – jag sökte en mäklare som inte bara var kunnig och erfaren utan även tillgänglig och engagerad i att maximera försäljningsvärdet av min bostad. William överträffade alla dessa förväntningar. Han var alltid tillgänglig för att svara på frågor samt erbjöd tydlig och transparent kommunikation genom hela processen. Hans marknadsföringsstrategi...

Johan F
Olseröd

Mycket nöjd med både William som mäklare och Husman Hagberg som mäklarfirma. William har varit mycket närvarande och stöttat mig genom hela försäljningen. Han fick mig verkligen att känna mig trygg och insatt i processen.

Patric O
Nol

Andra gången ja säljer med William, och lika nöjd båda gångerna, otroligt bra bemötande, väldigt lättsam. Väldigt bra att bolla olika frågor fram och tillbaka med och tydlig

Linus S
Ytterby

Enkel att göra med, duktig och kan sin sak. Finns inget att klaga på när det gäller William.

Henrik E
Centrum

Kändes pålitlig och ärlig. Dvs, han kom med mössa och jacka och han var sig själv vilket skapade ett förtroende direkt. Vissa andra uppklädda sminkade mäklare ger inte samma goda och ärliga intryck tycker jag.

Fredrik A
Tjuvkil

Trevlig att ha att göra med! Är mycket pedagogisk och är duktig med dialog för både köpare och säljare. Jag vill verkligen rekommendera Cliff om ni vill köpa eller sälja fastighet.

Stefan L
Tjuvkil

"Trots" att Cliff har en avslappnad attityd och skänker ett lugn över en stor affär, finns det inga tvivel överhuvudtaget om att det är professionalitet i varje detalj av genomförandet. Från tillgänglighet till kunskap om såväl objektet som affären som helhet. Well done Cliff!

Magnus A
Komarken

Väldigt engagerad och lyhörd. Trevlig och väldigt lätt att prata med.

Annette D
Tjuvkil

Cliff Wass är en grymt duktig mäklare, väldigt professionell, närvarande, hjälpsam, trevlig och också väldigt rolig.

maria a
Tjuvkil

En bostadsaffär som genomfördes mycket proffsigt av Cliff Wass. Jag kan varmt rekommendera Cliff, han uppfyllde med råge våra förväntningar, en mycket engagerad och kunnig mäklare som lotsade oss genom hela försäljningen på ett fantastiskt sätt!

Alexander S
Köpte en tomt med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv

Professionell, lätt att få kontakt med, hjälpsam med att förmedla kontakter vidare, inlyssnsnde och kommer med bra tankar och förslag

Maria Z
Ulvegärde

Anledningen till att jag valde William var hans förståelse för objektet. Hans erfarenhet av området och hans sätt att kunna sälja bostaden på ett flexibelt sätt, där han kunde ge köparen en massa nya synvinklar på vad som var bäst för just dem med bostaden. Man känner att man fått en mäklare som bryr sig.

Emma L
Munkegärde

Kompetent hjälpsam och ger ett lugnt intryck

Hillevi N
Centrum

William är påläst och trevlig. Han är snabb i sina kontakter och upplevs mån om både köpare och säljare.

Per Stefan P
Sålde sitt hus med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
Olseröd

Inte bara att William är min närmaste granne men han är en bra mäklare. Detta skriver jag enbart av hans arbete som mäklare. Under uppdraget ville jag att han skulle avsluta på en lägre köpeskilling än som blev slutbud. William sade att jag skulle vänta tills budgivningen var klar, vilket jag gjorde med ett högre slutbud än vad jag hade accepterat. Mvh Stefan Palm. Hermelingatan 23.

Eva M
Centrum

Gjorde inte det han skulle, trots ÖK. Skulle inte rekommendera honom. Trots telsamtal med förfrågan om allt var löst till kontraktskrivningen, var det inte det. Han visste 2 mån innan att vi skulle ses 2 april, han hade semester! Administratören gjorde ett gott jobb MEN Cliff borde kollat upp de svårigheterna vi visste fanns. Han sa att det var gjort men så var inte fallet. En man man inte kan lita på!

Bau T
Centrum

Om du/ni ska köpa eller sälja hus ska ni vända er till Cliff. Han är proffsig, ärlig och underbar som person. Även tillgänglig fast han har ledigt.

David M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv

Tillmötesgående och hjälpsam mäklare

Leya I
Centrum

Skarp, skicklig och affärsmässig mäklare!

Svar från Cliff Wass

Tack Leya för dessa fina ord, hoppas ni ska trivas i er nya bostad.

Kajsa F
Komarken

Jag fick så fin kontakt och hjälp av Ann-Sofie. Hon var en hjälpande hand genom hela processen. Jag kunde kontakta Ann-Sofie och hon hade svar på alla mina frågor och lösningar på frågeställningar som kom upp. Det blev ett fint avslut och en bra affär. Rekommenderar starkt Ann-Sofie på Husman Hagberg

Annie Lisa Maria N
Sålde sitt hus med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
Ytterby

Mycket kunnig inom sitt område, driven och alltid nåbar!

Carl Olof Jacob Carlsson R
Kareby Äng

Vi fick ut vad vi förväntade oss av en försäljning i det försämrade marknadsläget. Ann-Sofie var ett bra stöd under processen och hon lyckades få tag i flera seriösa spekulanter trots svåra tider.

Jan Magnus S

Hon har hjälpt till på ett toppensätt med sin stora kunskap. 10+

Lisa J
Komarken

Vid alla livets förändringar har jag använt mig av Ann-Sofie Johansson på HusmanHagberg. Ann-Sofie är oerhört kunnig och trygg och har svar på alla frågor man kan ha vid en bostadsaffär. I en orolig tid att sälja, rodde Ann-Sofie mig som säljare tryggt i hamn, var oerhört engagerad och har alltid ett leende och skratt till hands. Vi hade en genuin dialog hela vägen, och jag skulle aldrig tveka att använda mig av henne igen. Fantastiskt mäklare!

Axel J
Centrum

Mycket engagerad och pålitlig mäklare. Haft en bra dialog genom hela försäljningen. Rekommenderas starkt

Patrik H
Bohus

Bra känsla ä, litat fullt ut på henne

First-Name L
Centrum

William har jag köpt en lägenhet av för ca tio år sedan och jag blev positivt överraskad när jag såg att han fanns kvar som mäklare. Han har en förmåga att analysera kundens behov och se vilket objekt som skulle passa bäst.. Dessutom en mycket trevlig person att ha att göra med.

Emma S
Bohus

Jätte bra bemötande! och snabb och smidig process.

Emma S
Bohus

Mycket trevligt bemötande, god kontakt, snabb och smidig upplevelse.

Urban T
Bohus

Kunnig, positiv, proffsig Ställer alltid upp och fixar

Martin L
Köpte sitt hus med hjälp av Cliff Wass en del av HusmanHagberg Kungälv

Trevligt bemötande! Han hade väl ett ganska lätt jobb att göra då allt flöt på lätt, men han gjorde det bra.

Svar från Cliff Wass

Tack Martin och kul att du gillar vår process. Hoppas du ska trivas i din nya bostad.

Emily H
Älvängen

Ann-Sofie har ett trevligt och positivt bemötande samt visar stort engagemang för sina kunder vilket har fått oss att känna oss trygga under hela processen.

Therese A
Munkegärde

Snabb och regelbunden återkoppling. Trevligt bemötande och proffessionalitet.

Charlie S
Älvängen

Personligt och förtroendeingivande möte. Väldigt smidigt och en trygg känsla av i vårat första köp! Rekommenderas gladeligen 😁

Daniel K
Älvängen

Hon har varit fantastiskt kunnig å alltid ställt upp

Svar från Ann-Sofie Johansson

Tusen tack Daniel, värmer gott att höra. Tack också för förtroendet!