HusmanHagberg Kungälv

HusmanHagberg Kungälv

Välkommen till HusmanHagberg Kungälv!

Kungälv är en av västra Sveriges mest expansiva kommuner med bra kommunikationsmöjligheter till Göteborg, tack vare pendeltåg och expressbussar. Vi är en kommun som växer helt enkelt och bostäder måste förmedlas. Fria från bank och försäkringsbolag ser vi alltid till dig som kund och ditt bästa.

Vill du sälja eller köpa bostad i Kungälv, Komarken, Ängegärde, Munkegärde, Rollsbo, Goddered, Vedbacka, Stubberöd med omnejd. Våra mäklare på HusmanHagberg Kungälv står redo att anta utmaningen. Vi tror på att bättre bostadsaffärer ger nöjdare kunder!

Läs vad 284 kunder tycker om HusmanHagberg Kungälv 2

• Romelanda
    2022-07-20 Verifierad kund
    Kunnig mäklare.
    Bemöter sina kunder bra.
    Gör det lilla extra.
  • sålde sitt hus med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
    2022-07-18 Verifierad kund
    Simon Alerås skötte försäljningen galant!
    Ordning och reda och trevligt bemötande.
    Trodde kanske inte, i dessa tider, att vi skulle få begärt pris men vi fick mer. Gick snabbt och bra.
    Vi är mycket nöjda.

Örjan o Monica.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2022-07-12 Verifierad kund
    Rak, ärlig och hjälpsam! Är väldigt nöjd kund och rekommenderar både William och alla på kontoret Husberg och Hagberg i Kungälv.
    Det som kändes extra bra och var viktigt för mig var en trygg och lugn försäljning. Även när jag kikade på deras kommande försäljningar. Därmed undgick känslan och upplevelsen av ”hungriga” mäklare, dvs påstridig säljare. Köparna upplevdes trygga med William som mäklare och kontraktsskrivningsdagen var mycket avslappnad vilket gjorde att allt kändes bra.
    2022-07-10 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Cliff och hans hjälpande hand genom vårt husköp. Snabb återkoppling, håller vad han lovar och proffsigt rätt igenom.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Judith Älveroth en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Kareby
    2022-07-05 Verifierad kund
    Judith har varit en otroligt bra mäklare från start till mål, verkligen!! Hon är förstådd med de man säger och vill bara ens bästa. Vid köpet av vår nya bostad tycker vi att allting gick smidigt, de va sällan några problem. Visste att hon fanns ett samtal bort om de va några funderingar man hade kring allt. Vi är mer än nöjda och kan verkligen inte önska en bättre mäklare till de andra bostäderna hon säljer framöver. Om vi mot förmodan ska flytta igen så hoppas vi på att hon är vår nästa mäklare också!💗
  • köpte sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2022-07-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, hjälpsam och saklig
    2022-06-30 Verifierad kund
    I am very satisfied with the process , William Olsson managed for me to buy the house. He's so helpful and responsive in all statuses. Helps me with the questions I had and followed up with the responsibles. During the contract signing he also shared all the notes and statements in detail which let me to understand better. (Translated to English in verbal). I can recommend him to anyone in nearterms.
    2022-06-30 Verifierad kund
    . Mycket trevligt bemötande
    . Mina förväntningar på att få min lägenhet infriades till 110%
    . William är nog den bästa mäklare jag träffat, väldigt kunnig, trevlig och engagerad.
    • Romelanda
    2022-06-27 Verifierad kund
    Toppen bra bemötande väldigt proffsig jätte duktig säljare
    Rekommenderar William varmt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cliff Magnusson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2022-06-24 Verifierad kund
    Jag tycker Cliff visat att detta är ett yrke som han verkligen brinner för. Finns tillgänglig och go gubbe att snacka affärer med.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och flexibel med visningstider. Vi fick möjlighet till visning flera gånger vilket vi uppskattade mycket och var avgörande för vårt beslut.
    2022-06-06 Verifierad kund
    Han var tillmötesgående, trevlig, hade bra koll på objektet och omgivningen.
    Kände att vi ville bemöta en seriös mäklare som lyssnade på våra behov och han uppfyllde dem förväntningarna.
    2022-05-30 Verifierad kund
    William är en helt fantastisk mäklare ett riktigt proffs!
    Har anlitat honom vid flertal gånger och varje gång fungerar det väldigt smidigt.
    Han är alltid positiv och mycket engagerad, alltid tillgänglig vid frågorna man har, tar sig tid och det känns aldrig stressande.
    Jag rekommenderar Verkligen William
    2022-05-27 Verifierad kund
    En erfaren och duktig mäklare som har koll på läget.
    Bryr sig om både köpare och säljare.
    Han kan sin kommun och vad som fungerar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2022-05-27 Verifierad kund
    Precis som en mäklare skall vara. Hjälpsam, trevlig och saklig.
  • Stefan Joakim K
    sålde en tomt med hjälp av Cliff Magnusson en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Hålta
    2022-05-21 Verifierad kund
    Detta var första uppdraget. Är till 100% nöjd.
    Visste inte hur de skulle leverera, men de levde upp till förväntningarna!
    Fick mer än utgångspriset som också var okey!

En mäklare att rekommendera!
    2022-05-15 Verifierad kund
    Man ångrar sig inte med William som mäklare. Otroligt kunnig som kan sin sak och har koll på marknaden, hjälpsam och alltid lika trevligt bemötande. Bästa mäklaren i Kungälv helt klart!
    2022-05-09 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. William svarade på alla våra frågor på ett exemplariskt sätt samt gjorde oss trygga i alla delar av processen.
    Köpet gick mycket smidigt tack vare Williams kompetens.
    2022-05-04 Verifierad kund
    William är en kanon kille lugn trevlig, saklig, snackar inte i onödan, lyssnar och ger bra svar 👍
    Rätt William på rätt plats 💐
    2022-05-02 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda
    Allt gick snabbt o smärtfritt
    2022-05-01 Verifierad kund
    Över alla förväntningar! Ni kan inte gå fel med William på husman hagberg kungälv.
    • Kode
    2022-05-01 Verifierad kund
    William är något utöver det vanliga, proffs!
    2022-04-29 Verifierad kund
    Vi tycker att William är bra och lättsam mäklare. Vi hade inga speciella förväntningar. Vi upplevde att han var noggrann vid mötet på kontoret fast allt gick väldigt fort vid genomgång så det är inte lätt att få in allt. Men vi lär kanske träffas igen.
    Christina Algelid och Göran Wickstrand
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2022-04-29 Verifierad kund
    Ann-Sofie what a lovely and helpful person.
    I would like to thank her for helping us buying beautiful house and also I would recommend Ann-Sofie for anyone who wanted to buy a house.
    Regards,
    Tack snälla Rodas! Värmer i hjärtat att höra. Vackert hus till vacker familj.
    Ses och hörs snart //Ann-Sofie
    Ann-Sofie Johansson
    2022-04-29 Verifierad kund
    Ann-Sofie helped us in the process of buying our dream house from the beginning til the end. She is a kind soul always happy to help and answer any questions.

She also has great understanding about the property.
    Tusen tack! Hoppas ni kommer trivas och ser framemot att träffa er igen vid tillträde. Värmer gott med er fina rekommendation. //Ann-Sofie Ann-Sofie Johansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2022-04-28 Verifierad kund
    Ann-Sofie är otroligt kunnig och professionell! Hon överträffade alla mina förväntningar, inte minst när det kom till försäljningspriset. Ann-Sofie såg till så att jag som säljare kände mig trygg från början till slut. Jag är otroligt nöjd och rekommenderar henne till alla som vill ha en mäklare som inte bara sitter och väntar på att bostaden ska sälja sig självt, utan drar i alla trådar och jobbar stenhårt!! Tack Ann-Sofie, du är en stjärna!
    Tusen, tusen tack för otroligt värmande ord och för att du "ser" mig. Önskar dig all lycka i framtiden, du härliga människa. Ses vid frånträde om inte tidigare. Varma hälsningar Ann-Sofie Ann-Sofie Johansson
    2022-04-25 Verifierad kund
    Utmärkt service och väldigt trevligt bemötande
    • Grinden
    2022-04-22 Verifierad kund
    Mycket erfaren och trevlig mäklare.snabb och bra affär, som innebar även sen kvällstid.
    • Trankärr
    2022-04-20 Verifierad kund
    Cliff hjälpte oss hitta vårt drömboende och var under processen snabb med att återkoppla och hade alltid ett trevligt, avslappnat bemötande. Bara positiv upplevelse av vår bostadsaffär!
  • sålde sin bostad med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Skepplanda
    2022-04-16 Verifierad kund
    Väldigt uppmärksam och lätt att kommunicera med. Nöjd..
    2022-04-16 Verifierad kund
    Cliff gjorde ett toppen jobb och var lätt att få tag i. Kan varmt rekommendera honom.
    2022-04-14 Verifierad kund
    William är en trevlig ansvarsfull och mycket duktig mäklare. Varma rekommendationer!
  • Kristoffer J
    sålde sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2022-04-05 Verifierad kund
    Enkel att ha att göra med. Bra bemötande, pedagogisk och trevlig mäklare. En kille man kommer välja som mäklare igen
    • Tjuvkil
    2022-04-04 Verifierad kund
    Super trevlig. Kommer absolut att sälja med Cliff nästa gång det blir dags.
    • Tjuvkil
    2022-04-04 Verifierad kund
    Trygg, trevlig & professionell mäklare - vi kände oss väl omhändertagna som köpare!
    2022-03-31 Verifierad kund
    Cliff har funnits med hela vägen genom köpet. Han förstår att vi som säljare har en hel del frågor, de han inte kunde svara på rak arm har snabbt och smidigt kollat upp och återkommit med svar på.
    Kan varmt rekommendera Cliff!
    • Bohus
    2022-03-30 Verifierad kund
    Lättsam att ha att göra med och personlig .Fick två objekt signerade på samma dag, bra jobbat.
    Kan varmt rekommendera Ann-Sofie.
    • Bohus
    2022-03-28 Verifierad kund
    Anne Sofie is very professional and helpful mäklare. Shes awesome.
    Tack snälla du <3 Ann-Sofie Johansson
    2022-03-27 Verifierad kund
    Cliff har varit väldigt bra att ha att göra med, otroligt tillmötesgående, snabb, driven och kunnig. Tipp topp!
  • sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Lilla Edet
    2022-03-24 Verifierad kund
    En mycket trevlig mäklare som är lätt att få tag på och har kunnat svara på frågor vi haft under försäljningen. Hon har hjälpt oss i processen med att förbereda försäljningen och kommit med goda råd och tips inför flytt.
    Tack bästa du! Värmer så gott att höra och är så glad för er skull ❤️. Skall bli fint att ta en fika i ert nya.

/Ann-Sofie
    Ann-Sofie Johansson
    2022-03-24 Verifierad kund
    Har gjort allt han skall på ett korrekt och professionellt sätt.
    Dock har han vid ett par tillfällen varit dubbelbokad och skickat ersättare. Dessa har också gjort ett bra jobb men jag hade mått bättre av att bara ha kontakt med en mäklare.
    2022-03-23 Verifierad kund
    William är kunnig och känner väl till vårt område. Han är trevlig och seriös i sitt agerande.
    • Lilla Edet
    2022-03-19 Verifierad kund
    Hon är väldigt trevlig , hjälpsam och professionell.
  • Johan S
    sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Kode
    2022-03-17 Verifierad kund
    Ann-Sofie har utfört sitt uppdrag professionellt och med stort engagemang. Jag tror att uppdragets utförande har varit till stor belåtenhet för både köpare och säljare!
    Tusen tack för ert fina omdöme! Ann-Sofie Johansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
    2022-03-12 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med mäklaren Simon Alerås på Husmansberg Kungälv som sålt vårt hus. Det kändes tryggt och säkert, han var ärlig, positiv och alltid tillgänglig. Han hjälpte oss att nå vårt önskemål. Jag rekommenderar han starkt till alla som tänker och vill sälja sitt boende.
    2022-03-11 Verifierad kund
    Svarade snabbt och konsekvent och möjliggjorde en snabb affär.
  • skrev om Cliff Magnusson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2022-03-10 Spontant omdöme
    Kan inte annat än att rekommendera Cliff! En mäklare jag har förtroende för! Välj han!
    2022-03-10 Verifierad kund
    Driven, effektiv och proffsig! Trevlig och mån om att både säljare och köpare skall bli nöjda. Flexibel, kunnig om området och en god människokännare!
    Jag rekommenderar alla att ta hjälp av Cliff vid er bostadsaffär!
    Cliff motsvarade alla våra förväntningar och gjorde även det lilla extra som gav oss en mycket positiv upplevelse av honom som mäklare.
    2022-03-09 Verifierad kund
    Väldigt bra, grundlig och tillmötesgående, rekommenderas!
    2022-03-08 Verifierad kund
    Letar ni efter en duktig, nogrann och uppmärksam mäklare så har ni hittat rätt person! Vi fick en väldigt bra känsla av Cliff som med sina egenskaper skapade ett lugn i oss som förstagångsköpare, vilket vi verkligen uppskattade. Vi kan inte klaga på något och är supernöjda. Vi kan starkt rekomendera Cliff!