HusmanHagberg Kungälv

HusmanHagberg Kungälv

Välkommen till HusmanHagberg Kungälv!

Kungälv är en av västra Sveriges mest expansiva kommuner med bra kommunikationsmöjligheter till Göteborg, tack vare pendeltåg och expressbussar. Vi är en kommun som växer helt enkelt och bostäder måste förmedlas. Fria från bank och försäkringsbolag ser vi alltid till dig som kund och ditt bästa.

Vill du sälja eller köpa bostad i Kungälv, Komarken, Ängegärde, Munkegärde, Rollsbo, Goddered, Vedbacka, Stubberöd med omnejd. Våra mäklare på HusmanHagberg Kungälv står redo att anta utmaningen. Vi tror på att bättre bostadsaffärer ger nöjdare kunder!

Läs vad 145 kunder tycker om HusmanHagberg Kungälv 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2021-08-04
    Trevlig, lätt att ha att göra med och professionell
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Rackborg en del av HusmanHagberg Kungälv
    2021-08-03
    Professionell, noggrann och förberedd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2021-08-02
    Väldigt trevlig & ärlig i sina svar. Svarar på frågor dygnet runt och ställer verkligen upp. Toppen mäklare
    2021-07-29
    Ann-Sofie är en i min värld en utmärkt mäklare. Lättsam. Tillgänglig. Professionell. Tillmötesgående och förstående.
    Tusen tack bästa Peter, vad glad jag blir! Tack detsamma får jag säga. Härligt möte i livet och hoppas ni skall trivas så gott. Ann-Sofie Johansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Judith Älveroth en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Olseröd
    2021-07-23
    Smidig, snabb och trevlig. ……………………….
    2021-07-22
    Jag tycker att jag fick det svar på frågorna jag ställde till full belåtenhet,och är mycket nöjd med affären.Det var en trevlig mäklare som jag kan rekomdera till vänner och bekanta. Folke Eliasson
  • Susanne E
    sålde sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2021-07-20
    William hörde av sig måndag, onsdag och fredag och höll oss uppdaterade på ett utmärkt sätt. Vi är väldigt nöjda med hans sätt att jobba.
    2021-07-19
    Mycket bra mäklare .. engagerad och erfaren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Ale - Bohus
    2021-07-12
    Mitt svenska är inte perfekt
    Då jag kan inte skriv här någon
    2021-06-21
    Trevligt, proffsigt bemötande. Besvarade alla frågor vi hade och skötte hela affären snyggt och prydligt. Hjälpte till vid kontakt med banken och såg till att gick smärtfritt.
    2021-06-18
    Mycket nöjd med William.Trevlig ,kunnig,påläst.Snabb.Humor.Mycket mycket nöjd. Över förväntningarna..Bra bra.
    2021-06-17
    Cliff Magnusson har varit helt fantaskisk. Duktig ,informerat bra, kunnig, påläst, snabb i allt han gjort.0ch viktigast av allt trevlig i sitt bemötande. Han har skött sej alldeles utmärkt.Över över förväntan. Mycket mycket Lola Thormén.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Munkegärde
    2021-06-11
    En mäklare som verkligen kan sin sak! Väldigt proffsig och kompetent, lyhörd och positiv! Här har vi en mäklare som är genuint intresserad av kunden och inte bara ”bostadsaffären”. Kan varmt rekommendera William!
    2021-06-07
    Jag är mycket nöjd med William som mäklare. Processen gick smidigt och han hjälpte oss att hitta jätte bra lägenhet. Jag hade så många frågor och han fick alltid tid att svara på mig. 👍👍
    2021-06-06
    Jag köpte lägenhet och jag skulle rekommendera alla slags samarbeten med Ollson, en underbar person, jag önskar honom all lycka till.
    2021-06-03
    Proffsig, trevlig och mycket bra!
    2021-06-03
    Har både köpt av William och sålt via William. Rekommenderar honom varmt! Proffsig, noggrann och kunnig inom området. Han får full pott av mig😊
    /Elisabeth Wennström
    2021-05-31
    Var ett välkomnande bemötande när jag kom på visning. Mina förväntningar var att jag ville köpa en lägenhet och då få gå på en bra lägenhetsvisning där jag känner att mäklaren inte är för på utan ger rum till mig att få ställa frågor, vilket jag tyckte William levde upp till. Han kändes pålitlig i det han sa och när idéer på att ev fixa lite i lägenheten kom på tal så erbjöd han att komma med förslag/tips på hur man skulle kunna förbättra. William känns väldigt hjälpsam och det tar jag med mig från visningen!
  • sålde sitt hus med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
    2021-05-29
    Proffsig, engagerad, förtroendeingivande, lättillgänglig,
    Kan varmt rekommendera från en nöjd säljare.
  • sålde sin bostad med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Ale - Sannum
    2021-05-29
    Ann-Sofie har hjälpt mig att sälja mitt hus.
    Jag blev väl bemött, hon är alltid glad och trevlig, hjälpsam. Hon gör alltid sitt yttersta för att det ska bli så bra som möjligt både för köpare och säljare.
    Jag är så glad för att hon ville sälja mitt hus, hon gjorde det med bravur!
    Tusen tack bästa Jennie. Det har varit en väldigt trevlig resa tillsammans med er. Tack för ert förtroende och er fina rekommendation <3 Ann-Sofie Johansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Alvhem
    2021-05-28
    Vi köpte vårat hus genom Ann-Sofie och hon har haft ett väldigt trevligt bemötande. Hon är service-vänlig och gett oss det lilla extra som vi köpare alltid uppskattar!
    Tusen tack Nadja för dina fina ord. Värmer gott att höra <3 Ann-Sofie Johansson
    2021-05-28
    Sålt villa.
    på ett mycket bra sätt.
    Cliff har varit väldigt stöttande oc rådgivande under hela processen.
    Sen var det ju ett stort plus med hanteringen av dom som köpte bostaden förmedlade kontakt på våran lokala bank som möjliggjorde en snabb affär.
    • Komarken
    2021-05-27
    Vi sålde en lägenhet. Hade en annan mäklare som vi inte tyckte va bra då vi inte fick uppdateringar och var väldigt avvaktande
    Wiliam gav oss direkt intryck om att vara en engagerad mäklare då han va med på fotograferingen. Han höll oss uppdaterade på allt genom resan
    Vi hade lite gett upp hoppet när vi bytte mäklare men blev glatt överraskade av hans engagemang, tillgänglighet och driv
    Vi rekommenderar honom till alla vi känner som går i sälj och köp tankar
    2021-05-26
    Köpt bostad, fick saklig och korrekt info, bra information kring budgivning. Fick även hjälp med bankontakt som gjorde att hela affären gick smidigt.
    2021-05-26
    Jag köpte ett radhus i Ytterby.
    Efter ha varit runt på otaliga visningar i dessa Corona tider med stressade mäklare som tagit in för mycket folk på en 20 minuters visning. Där man knappt får tid att prata med mäklaren. Hade jag inga större förhoppningar om att det skulle vara någon skillnad här. Där överraskade Cliff och William på husmanhagberg mig stort. Det började med att jag som köpare hade tagit fel på tid och var en timme sen. Men detta var inga problem de stannade kvar. Gav mig ett varmt välkommande och tog sig tid att gå igenom allt som bör veta om huset. Då affären sedan genomfördes tog de sig även tiden att förklara allt för mig som förstagångs köpare behöver veta. Vid en eventuell försäljning av detta radhus i framtiden så kommer jag defenetivt vända mig till cliff och william för hjälp med detta.
    2021-05-25
    Gott bemötande och mycket hjälpsam.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
    2021-05-14
    Han har ett mycket trevligt bemötande.Lugn och fin, lyssnar och bryr sig om vad vi tycker.Vår bekantskap började med att vi blev intresserad av en lägenhet som han sålde till oss.Och då ville vi att han skulle sälja vår lägenhet vilket pågår nu. Vi har fullt förtroende för honom. Med vänlig hälsning, Gun o Göran
    • Kärna
    2021-05-13
    Köpt en villa.
    Bemött med en positiv känsla på ett avslappnat och proffsigt sätt.
    2021-05-10
    Cliff är trevlig som mäklare och har ett bra bemötande och engagemang.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
    2021-05-07
    👍 bra bemötande, snabbt och proffsig
  • köpte sitt hus med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Olseröd
    2021-05-06
    Proffsigt bemötande, lyhörd och trevlig!
    2021-05-05
    Tyvärr kommer vi inte kunna rekommendera HusmanHagman till våra vänner och bekanta. Det var för mycket snack, en del vilseledande och annat helt felaktigt. Fick en känsla att det fanns en hemlig agenda, antingen mäklarens eller säljarens. Rökridåer lades upp när det gällde tillträde och att det skulle ta minst två månader. Vi kunde inte förstå varför och i efterhand står det klart för oss att om viljan hade funnits skulle en månad ha varit mer än tillräckligt. Sammanfattningsvis: säg som det verkligen är, det lönar sig alltid i längden och då kan man åtminstone försöka göra något åt det!
    2021-05-04
    Köpte ett hus genom Cliff. Han kändes väldigt förtroendegivande. Hela affären gick väldigt smidigt.
    2021-05-04
    Trevlig och tillmötesgående. Hjälpsam och skulle gärna använda mig av HusmanHagberg och William igen.
    2021-05-03
    Hjälpsam o trevlig. Kunnig o serviceminded
    2021-05-03
    Kunnig, trevligt och hjälpsam. Kan rekommenderas.
  • Lennart A
    sålde sitt hus med hjälp av Cliff Magnusson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2021-05-01
    Engagerad, mån om att vi skulle vara tillfreds med handläggning och försäljning av vår fastighet. Bra tempo, trevlig, kunnig.
    2021-04-26
    Vi köpte ett hus av Cliff och fick ett strålande bemötande från första till sista sekund. En härlig, hjälpsam och kunnig mäklare att göra affärer med. Vi är grymt nöjda!
  • Lennart A
    köpte sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2021-04-12
    Vi har varit på jakt efter en lägenhet under viss tid. William har varit starkt delaktig i att hitta vår. Nu har vi gjort detta och vi känner oss väldigt nöjda med hur vi blivit bemötta.
    2021-04-07
    Cliff var trevlig och proffsig från visning till signering av kontrakt! Kan varmt rekommendera Cliff som mäklare när ni vill köpa hus!
    2021-04-06
    Ann-Sofie har varit med oss 100% från vårt första samtal. Vi är jätte nöjda med alla återkoppling av visning, budgivning och allt som varit där i mellan, ända in i mål så säga. Fantastisk mäklare!
    Vi är jätte nöjda! Ann-Sofie fanns alltid tillgänglig och ordnade med all på ett sätt som alla mörklagd borde göra. Tack tack tack för vårt framtida drömboende!
  • köpte sitt hus med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Kärna
    2021-03-27
    blev mycket jagande. Svår att få tag på vi vissa lägen men det slutade tillslut bra med hus köp.

Helhet bra
  • sålde sitt hus med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Kungälv - Olseröd
    2021-03-26
    William har rätt erfarenhet ock kunskap av att sälja och köpa bostäder. Detta är tredje gången vi anlitat honom och denna gång va det försäljning av radhus i vackra Olseröd, Kungälv
  • sålde sitt hus med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Kungälv - Olseröd
    2021-03-24
    Mycket bra mäklare .. engagerad och erfaren .. gott tålamod med oss som säljare .. kan verkligen rekommendera honom till andra säljare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
    2021-03-23
    Väldigt smidigt upplagt. Nådde mina förväntningar med försäljningen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2021-03-05
    Ni kommer inte att ångra Er! Snabb och smidig försäljning!
    Tusen tack Alexander <3 Värmer gott i hjärtat! Ann-Sofie Johansson
    2021-03-03
    Vi har haft Ann-Sofie som mäklare i vårt köp av hus. Upplever henne som trevlig, lättsam och personlig. Vi har fått god information i samband med köpet och Ann-Sofie har varit väldigt lättillgänglig och mån om att försäljningen och köpet ska bli bra för alla parter.
    Tusen tack bästa ni, och återigen stort grattis till er nya bostad! All lycka till <3 Ann-Sofie Johansson
    2021-03-03
    Fantastisk mäklare, positiv, glad och mycket driven. Mer än bara en mäklare !
    Tusen tack bästa Frida, värmer oerhört att höra. Tack för att jag fick möjlighet att förmedla ert fina hus. <3 Ann-Sofie Johansson
    • Komarken
    2021-02-26
    Jag har vart på några visningar av lägenheter i Kungälv, där träffade jag Willian som var riktigt trevlig o hjälpsam.
    Han hjälpte mig hitta en lägenhet som passade mig helt i smaken o fick till en snabb affär, med snabb inflytt vilket jag önskade.
    Jag är jätte nöjd med hans arbete, han är engagerad, lyhörd, fokuserad o får en att känna sig prioriterad.
    Fantastisk mäklare!

Vet exakt vem jag ska anlita/rekommendera när det kommer till sälja/köpa lägenhet i Kungälv.

Tusen tack för all hjälp William
  • köpte sitt hus med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2021-02-26
    Mycket bra mäklare. Positiv och glad och lätt att ha med att göra!