HusmanHagberg Kungälv

Ytterbyvägen 5A, 442 30 Kungälv — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Kungälv!

Kungälv är en av västra Sveriges mest expansiva kommuner med bra kommunikationsmöjligheter till Göteborg, tack vare pendeltåg och expressbussar. Vi är en kommun som växer helt enkelt och bostäder måste förmedlas. Fria från bank och försäkringsbolag ser vi alltid till dig som kund och ditt bästa.

Vill du sälja eller köpa bostad i Kungälv, Komarken, Ängegärde, Munkegärde, Rollsbo, Goddered, Vedbacka, Stubberöd med omnejd. Våra mäklare på HusmanHagberg Kungälv står redo att anta utmaningen. Vi tror på att bättre bostadsaffärer ger nöjdare kunder!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 30 kunder tycker om HusmanHagberg Kungälv

Madeleine Anna Caroline K skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Trevlig,engagerad,tillmötesgående ,lyhörd glad kille som dessutom är väldigt duktig.
    Alltid tillgänglig per telefon,ett stort plus
    Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera honom Läs mer

Bo Peter K skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Mycket trevlig mäklare och kunnig. Det samma gäller praktikanten på kontoret i Kungälv. 😘😘 Läs mer

Stefan S skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Köpt en villa och vi blev bemötta på ett mycket bra och seriöst sett.
    Förväntningarna vi hade på mäklaren satte han som pricken över It ,
    Sammanfattning Kan varmt rekommendera Cliff

Med vänlig hälsning,
    Stefan & Erika Läs mer
  • 2020-03-20

Joel R skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Sålt bostadsrätt. Vänligt och personligt bemötande, alltid tillgänglig. Tyvärr sålde vi under corona-virus-tiden vilket vi tror påverkade slutresultatet som inte riktigt levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-03-09

Isabella R skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Köpte min första bostadsrätt genom William och han gjorde det hela tryggt och enkelt. Läs mer
  • 2020-02-25

Isabelle M skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Sålt en 1:a.
    Alltihopa gått väldigt fort.
    Mitt första intryck var: seriös, trevlig, positiv inställning.

Ett stort + var att han inte pratade så mycket om dig själv utan gjorde allt för att jag som kund skulle bli nöjd! :) Läs mer
  • 2020-02-18

Ida L skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Köpt en bostadsrätt
    Har blivit mycket lugnt och bra bemött på alla visningar jag gått på, fått en fin kontakt och en mäklare som helt förstod mina behov och som har gjort sitt yttersta för att lösa en affär med mina önskemål i fokus.
    Mina förväntningar var helt andra innan jag gav mig in i detta. Att mäklare "bara" gör sitt jobb men de ser verkligen sina kunder och jag tvekar inte på att rekommendera HusmanHagberg till alla jag känner både som säljare men framför allt som köpare.
    Snabbt och enkelt - helt i min stil.

TACK!! Läs mer
  • 2020-02-04

Sofia O skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Sålde min lägenhet och försäljningen var professionell, snabb och smidigt. Mäklaren arbetade och uppnådde mina mål och krav i försäljningen. Skulle varmt rekommendera HusmanHagberg Kungälv! Läs mer
  • 2020-01-28

Linda A skrev om HusmanHagberg Kungälv
    William sålde mitt bostadsrättsradhus i Kungälv.
    William är en professionell, kompetent och engagerad mäklare. Han är väl insatt i försäljningsprocessen och höll mig kontinuerligt uppdaterad om de olika stegen. William är lätt att kommunicera med och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-01-25

Gösta Peter B skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Bra och korrekt bemötande. Bra dialog och lätta att ha att göra med. Bra återkopplingar under hela processen.Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-01-15

Linda R skrev om HusmanHagberg Kungälv
    fick hjälp med att sälja min lägenhet i kungälv och är mycket nöjd med allt. Läs mer
  • 2020-01-14

Monika C skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Jag har köpt en bostadsrätt i Kungälv. Han hade ett väldigt proffsigt och kunnigt bemötande.
    Jag kommer att vända mig till dom vid kommande behov. Rekommenderar dom andra. Läs mer
  • 2020-01-14

Ulrika Z skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Köpt radhus. Fick väldigt bra bemötande av mäklaren. Proffsigt, kunnig, vänlig och strukturerad. Är mycket nöjd med valet av mäklare och mäklarfirma. Läs mer
  • 2020-01-11

Dennis F skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Jag köpte en bostadsrätt.
    Bemötandet var väldigt trevligt och professionelt.
    Mina förväntningar skulle jag säga var relativt höga och jag blev inte besviken.
    För att sammanfatta det skulle jag säga att det var lätt och smidigt att köpa en bostad utav HusmanHagberg. Det var väldigt tryggt och det kändes som man var i goda händer. Läs mer
  • 2020-01-07

Victor S skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Jag och min sambo har sålt vårat radhus med hjälp av William på HusmanHagberg.
    Vi blev väldigt bra omhändertagna. Snabba svar helt kanon.
    Av alla de förväntningar vi hade så levde mäklaren upp till allt. Läs mer
  • 2019-12-22

Ann-sofie A skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Det gick snabbt och lätt att sälja min bostad.
    Jag rekommenderar Husmanhagberg! Läs mer
  • 2019-12-06

Martina H skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Köpte en lägenhet
    Otroligt trevlig och mån om att alla parter ska bli nöjda Läs mer
  • 2019-12-03

Charlotte E skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Köpt ett hus i Kungälv. Mäklaren var mycket trevlig och hjälpsam. Var alltid tillgänglig på telefon och mail. Ett mycket bra bemötande och en sådan mäklare man gärna hade kontaktat igen. Läs mer
  • 2019-12-02

Mikael A skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Jag tycker att bemötandet och servicen varit god. Flexibel mäklare som hjälpt ossmkt bra. Tack!! Läs mer
  • 2019-11-11

Danijel T skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Sålde min lägenhet allt gick smidigt och snabbt och enkelt.
    Trevligt bemötande från dag 1
    Bra information och svarar alltid i telefon även sms.
    Lägenheten var ute på annons efter ett par dagar och väldigt bra upplägg på affären rakt igenom.
    Stort tack till Simon och William Läs mer
  • 2019-10-07

Isac J skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Föredömlig kundkontakt med transparent kommunikation. Visste alltid vart jag befann mig i säljprocessen via min mäklare! Läs mer
  • 2019-09-26

Mikaela M skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Mycket nöjda med vårt husköp som vi gjorde där Simon var ansvarig mäklare. En affär som gått smidigt enligt våra förväntningar. Läs mer
  • Johan S

2019-09-24

Johan S skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Sålde en villa genom HH. effektiva, tydliga och hanterade avvikelser från standard försäljningen.
    Mycket bra helhets leverans Läs mer
  • 2019-09-20

Ing-Marie Ann L skrev om HusmanHagberg Kungälv
    ........................................................... Läs mer
  • 2019-09-19

Martin B skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Påläst, trovärdig och kompetent! Läs mer
  • 2019-08-02

Pia K skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Sålde ett radhus 5 rok i centrala Kungälv. Kunnig, engagerad och professionell mäklare. De tänker utanför boxen - rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-16

Kitty W skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Jag har köpt en 3:a i Munkegärde. Blev väldigt bra bemött av mäklaren, kan verkligen rekommendera Simon Alerås. Fick bra info om lägenheten, kunde titta runt i min egen takt. Fick även svar på mina frågor även efter visningen. Om jag ska komma något kritik så kunde mäklaren upplysa om att det tillkom parkeringshyra på avgiften samt visa/tala om det finns källar/cykelförråd samt var man slänger sopor. Läs mer
  • 2019-06-06

Mikael C skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Har köpt ett parhus. Blev bemött på ett professionellt sätt. Tyckte mäklaren levde upp till förväntningarna även om vi inte riktigt fick betala det pris vi ville ge. Mäklaren gjorde ett bra arbete och vi fick parhuset på förhand som vi ville. Läs mer
  • 2019-06-05

Camilla H skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Vi har köpt ett radhus och är väldigt nöjda med mäklaren med gott samarbete och tydliga förklaringar vid kontraktsskrivningen. Läs mer
  • 2019-05-24

Pontus N skrev om HusmanHagberg Kungälv
    Med hjälp av William fick både jag och kunderna ett utomordentligt bemötande när han sålde min 2a i Bohus.
    Det märktes i samtliga konversationer och möten att han har en erfarenhet som tynger, både gällande områden, föreningar och tillvägagångssätt samt kundbemötande.
    En skarp man som är väldigt duktig på sitt arbete, vilket gynnade alla parter i mitt fall.
    Vid framtida försäljningar vänder jag mig garanterat till William och hans kollegor igen. Läs mer

Ytterbyvägen 5A, 442 30 Kungälv