Läs vad 36 Läs vad William Olsson

• 2021-01-18
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår bostadsrätt. William sköte det fint och det blev en smidig affär efter förhandsvisning.
    Rickard A
    • 4:a
    • 110.5 m²
    • Kungälv - Olseröd
  • 2021-01-16
    Han bryr sig inte bara om sin säljare utan även om oss som köpare på ett otroligt bra sätt. Allt fungerade helt smärtfritt från kommunikation till bemötande. Grym kille!
    Linus H
    • 4:a
    • 110.5 m²
    • Kungälv - Olseröd
    köpte sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
  • 2021-01-14
    William är riktigt duktig, skulle rekommendera han till alla jag känner verkligen!
    Effektiv - Goda råd - Snabb hjälp - Roligt 👷
    • 2:a
    • 64.7 m²
    • Kungälv - Ytterby
    köpte sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    Tack för en fin recension Lars 😊 nu bor du på ett perfekt våningsplan. God jul och gott nytt år 😊

• 2020-12-17
    Mycket trevlig och förklarade väldig väl vad vi som säljare (och köpare) behöver tänka på allmänt samt hur vi kunde räkna på vår ekonomi för att veta vad vi hade råd med när vi tittade på hus samt vad vi skulle tänka på som intressenter. Han var väldigt behjälplig att svara på alla sorters frågor och uppdatera oss väl under hela processen vid försäljningen av lägenheten.

Mina förväntningar på William var höga från början och jag tycker att han levde upp till dom förväntningarna väldigt bra.
    Anton P
    • 69.0 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    Tack för väldigt fina ord 😊 stort grattis också till ett perfekt hus för er. Hälsa så gott 😊

• 2020-12-15
    William sålde min bostadsrätt på allra bästa sätt. Han fanns med där hela vägen och ingav en trygghet och erfarenhet som man verkligen vill ha från sin mäklare.
    Peter T
    • 3.5:a
    • 82.0 m²
    • Kungälv Munkegärde
    sålde sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    Tusen tack Peter, det var kul att få hjälpa dig igen 😊. Jag får ta med Walter å Bosse och badkläder i sommar och köra en kombinerad värdering/salta bad 😊. Walter å bosse hälsar god jul här till Albin å Isak 😊

Sålt en lägenhet Kungälv

William är glad och trevlig och inger förtroende.

Jag hade ett annan mäklarkontor först som inte funkade, därför var förväntningarna stora. William levde upp till förväntningarna och allt fungerade bra.
    Åke H
    • 72.0 m²
    • Blå Komarken
    sålde sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    Tusen tack för fina ord 😊 det var toppen att allt löste sig för dig till slut. Jag hade roligt hela vägen och som bonus kunde man ta sig en jordgubbe eller två på visningen 😂. Lycka till nu med nya bostaden.

• 2020-12-13
    Jag har sålt bostadsrätt via William. Otroligt bra bemötande och William är proffsig och har mycket erfarenhet och tar folk bra. Ett riktigt affärssinne har han. En go gubbe helt enkelt. Vi är väldigt nöjda med William och HusmanHagberg.
    Gert H
    • 76.0 m²
    • Kungälv - Ytterby
    sålde sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    Tusen tack Gert 😊. Det var riktigt kul att få hjälpa er (igen) och även underbart att ni hittade ett perfekt hus. Hälsa Elizabeth å hela familjen så gott.

• 2020-12-13
    Sålt en bostadsrätt på Brynjegatan 3, Kungälv och hade mäklaren William Olsson. Jag anser att William är en fantastiskt mäklare som verkligen kämpade för att få sålt min lägenhet under Corona tiden. Det lyckades han också med att få sålt lägenheten och jag blev mycket nöjd. Rekommenderar William till alla !
    Haider S
    • 2:a
    • 62.0 m²
    • Komarken
    sålde sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    Chokran habibi 😊 det var kul att hjälpa dig och att allt löste sig kanon 😊 Masalama.

• 2020-12-11
    William sålde mitt föregående boende. Jag förväntade mig att han skulle vara lyhörd, flexibel och tillmötesgående. Han uppfyllde alla mina förväntningar och lite till, han vill alltid kundernas bästa. Skulle verkligen anlita William igen för att sälja bostad och skulle gärna köpa ett framtida boende av honom.
    Emma H
    • 86.0 m²
    • Jordliden
    sålde sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    Tack Emma för en jättefin recension. Det var jättekul att få hjälpa till 😊 Är det något så bara hojta till. Hälsa Ella så gott från mig och Bosse 😊

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte