William Olsson

William Olsson

William Olsson är mäklare på HusmanHagberg Kungälv

William Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2007-03. William Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 113 omdömen med ett betyg på 4.9. William Olsson har haft 63 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 113 Läs vad William Olsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2022-09-10 Verifierad kund
    William is honest, professional and quite an efficient broker.
    2022-09-10 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och tydlig kommunikation. Lyhörd för önskemål och behov.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2022-08-29 Verifierad kund
    William är en otroligt duktig mäklare som verkligen hjälpte mig och levde upp till alla förväntningar.
    Andra vänner och familjemedlemmar tipsade om William när jag skulle välja mäklare och nu efter försäljningen känner jag att jag valde helt rätt.
    2022-08-27 Verifierad kund
    Mycket bra. Proffsig och snabb.
    God inblick i bostadsmarknaden.

Kan varmt rekommendera honom
    2022-07-12 Verifierad kund
    Rak, ärlig och hjälpsam! Är väldigt nöjd kund och rekommenderar både William och alla på kontoret Husberg och Hagberg i Kungälv.
    Det som kändes extra bra och var viktigt för mig var en trygg och lugn försäljning. Även när jag kikade på deras kommande försäljningar. Därmed undgick känslan och upplevelsen av ”hungriga” mäklare, dvs påstridig säljare. Köparna upplevdes trygga med William som mäklare och kontraktsskrivningsdagen var mycket avslappnad vilket gjorde att allt kändes bra.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, hjälpsam och saklig
    2022-06-30 Verifierad kund
    I am very satisfied with the process , William Olsson managed for me to buy the house. He's so helpful and responsive in all statuses. Helps me with the questions I had and followed up with the responsibles. During the contract signing he also shared all the notes and statements in detail which let me to understand better. (Translated to English in verbal). I can recommend him to anyone in nearterms.
    2022-06-30 Verifierad kund
    . Mycket trevligt bemötande
    . Mina förväntningar på att få min lägenhet infriades till 110%
    . William är nog den bästa mäklare jag träffat, väldigt kunnig, trevlig och engagerad.
  • sålde sitt hus med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Romelanda
    2022-06-27 Verifierad kund
    Toppen bra bemötande väldigt proffsig jätte duktig säljare
    Rekommenderar William varmt
    • Munkegärde
    2022-06-06 Verifierad kund
    Han var tillmötesgående, trevlig, hade bra koll på objektet och omgivningen.
    Kände att vi ville bemöta en seriös mäklare som lyssnade på våra behov och han uppfyllde dem förväntningarna.