William Olsson
Registrerad mäklare sedan 2007-03-07
Aktiv på Reco.se sedan 2019-05-24
2019-07 - 2020-06

Läs vad 8 Läs vad William Olsson

• Margaretha J köpte sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv

2020-07-06

Kungälv - Centrum
    Sålt en bostadsrätt o köpt en bostadsrätt
    Jag upplevde att jag blev bemött på ett proffesionellt sätt o kan ge William o Husman o Hagberg de bästa rekommendationer Läs mer
  • Ida L köpte sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv

2020-07-04

4:a
    Nedre Komarken.
    Köpt ett radhus i Kungälv.
    Mycket bra bemötande, inte bara säljande utan en omtanke om mitt behov och mitt prisläge. Glatt överraskad, snabb och bra återkoppling, tillgänglig för frågor mm. Min upplevelse är att han aktivt letade bostad åt mig och sydde ihop affären på ett mycket bra sätt. Även snabb återkoppling och tillgänglig för frågor även efter, alltså lämnar inte bara kunden så fort han fått den.
    Rekommenderar William och HusmanHagberg alla dar i veckan!
    TACK! Läs mer
  • Malou B köpte sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv

2020-06-13

2.5:a
    Kungälv Munkegärde
    Vi har köpt en lägenhet i munkegärde. Vi är väldigt nöjda med William, han var lätt tillgänglig, har en enorm service känsla och allt gick väldigt snabbt och smidigt! Läs mer
  • Isabella R köpte sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv

2020-03-09

Kungälv - Centrum
    Köpte min första bostadsrätt genom William och han gjorde det hela tryggt och enkelt. Läs mer
  • Linda A sålde sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv

2020-01-28

4:a
    Nedre Komarken.
    William sålde mitt bostadsrättsradhus i Kungälv.
    William är en professionell, kompetent och engagerad mäklare. Han är väl insatt i försäljningsprocessen och höll mig kontinuerligt uppdaterad om de olika stegen. William är lätt att kommunicera med och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Victor S sålde sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv

2020-01-07

Ulvegärde
    Jag och min sambo har sålt vårat radhus med hjälp av William på HusmanHagberg.
    Vi blev väldigt bra omhändertagna. Snabba svar helt kanon.
    Av alla de förväntningar vi hade så levde mäklaren upp till allt. Läs mer
  • Danijel T sålde sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv

2019-11-11

2:a
    Kungälv - Centrum
    Sålde min lägenhet allt gick smidigt och snabbt och enkelt.
    Trevligt bemötande från dag 1
    Bra information och svarar alltid i telefon även sms.
    Lägenheten var ute på annons efter ett par dagar och väldigt bra upplägg på affären rakt igenom.
    Stort tack till Simon och William Läs mer
  • Pontus N sålde sin lägenhet med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv

2019-05-24

2:a
    Bohus
    Med hjälp av William fick både jag och kunderna ett utomordentligt bemötande när han sålde min 2a i Bohus.
    Det märktes i samtliga konversationer och möten att han har en erfarenhet som tynger, både gällande områden, föreningar och tillvägagångssätt samt kundbemötande.
    En skarp man som är väldigt duktig på sitt arbete, vilket gynnade alla parter i mitt fall.
    Vid framtida försäljningar vänder jag mig garanterat till William och hans kollegor igen. Läs mer

Senaste försäljningarna

Tvetgatan