William Olsson

William Olsson

William Olsson är mäklare på HusmanHagberg Kungälv

William Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2007-03. William Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 172 omdömen med ett betyg på 4.9. William Olsson har haft 57 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

172 omdömen om William Olsson

Sedan starten hos Reco 2019
Maria Z
Ulvegärde

Anledningen till att jag valde William var hans förståelse för objektet. Hans erfarenhet av området och hans sätt att kunna sälja bostaden på ett flexibelt sätt, där han kunde ge köparen en massa nya synvinklar på vad som var bäst för just dem med bostaden. Man känner att man fått en mäklare som bryr sig.

Emma L
Munkegärde

Kompetent hjälpsam och ger ett lugnt intryck

Hillevi N
Centrum

William är påläst och trevlig. Han är snabb i sina kontakter och upplevs mån om både köpare och säljare.

Per Stefan P
Sålde sitt hus med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
Olseröd

Inte bara att William är min närmaste granne men han är en bra mäklare. Detta skriver jag enbart av hans arbete som mäklare. Under uppdraget ville jag att han skulle avsluta på en lägre köpeskilling än som blev slutbud. William sade att jag skulle vänta tills budgivningen var klar, vilket jag gjorde med ett högre slutbud än vad jag hade accepterat. Mvh Stefan Palm. Hermelingatan 23.

Annie Lisa Maria N
Sålde sitt hus med hjälp av William Olsson en del av HusmanHagberg Kungälv
Ytterby

Mycket kunnig inom sitt område, driven och alltid nåbar!

First-Name L
Centrum

William har jag köpt en lägenhet av för ca tio år sedan och jag blev positivt överraskad när jag såg att han fanns kvar som mäklare. Han har en förmåga att analysera kundens behov och se vilket objekt som skulle passa bäst.. Dessutom en mycket trevlig person att ha att göra med.

Emma S
Bohus

Jätte bra bemötande! och snabb och smidig process.

Emma S
Bohus

Mycket trevligt bemötande, god kontakt, snabb och smidig upplevelse.

Urban T
Bohus

Kunnig, positiv, proffsig Ställer alltid upp och fixar

Therese A
Munkegärde

Snabb och regelbunden återkoppling. Trevligt bemötande och proffessionalitet.