Simon Alerås
Registrerad mäklare sedan 2017-02-02
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-16
2019-07 - 2020-06

Läs vad 6 Läs vad Simon Alerås

• Johan L köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv

2020-07-04

2:a
    Kungälv - Centrum
    Köpte min första bostadsrätt via HusmanHagberg. Väldigt bra bemötande och fick bra guidning genom hela köpeprocessen. Läs mer
  • Oscar A
    Oscar A sålde sitt hus med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv

Sålt vår villa.
    Blivit väl omhändertagen. Väl bemött. Bra kommunikation. Tycker hela paketet med mäklare, besiktning, fotografering, visning, kontraktskrivning, mm varit kanon.
    Har inget att klaga på. Är super nöjd, framförallt med Simon Alerås som mäklare. Läs mer
  • Anders A sålde sitt hus med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv

2020-07-03

Jag har sålt en villa vår mäklare var både proffsig och har ett vänligt och trevligt bemötande mycket nöjd. Läs mer
  • Karl Magnus B köpte sitt hus med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv

Kungälv - Kärna
    Trevligt bemötande. Saklig och tydlig. Läs mer
  • Mikaela M köpte sitt hus med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv

2019-09-26

Kungälv - Kärna
    Mycket nöjda med vårt husköp som vi gjorde där Simon var ansvarig mäklare. En affär som gått smidigt enligt våra förväntningar. Läs mer
  • Kitty W köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv

2019-07-16

3:a
    Munkegärde
    Jag har köpt en 3:a i Munkegärde. Blev väldigt bra bemött av mäklaren, kan verkligen rekommendera Simon Alerås. Fick bra info om lägenheten, kunde titta runt i min egen takt. Fick även svar på mina frågor även efter visningen. Om jag ska komma något kritik så kunde mäklaren upplysa om att det tillkom parkeringshyra på avgiften samt visa/tala om det finns källar/cykelförråd samt var man slänger sopor. Läs mer

Senaste försäljningarna

Mellan-Restad