Simon Alerås

Simon Alerås

Simon Alerås är mäklare på HusmanHagberg Kungälv

Simon Alerås har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Simon Alerås har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.7. Simon Alerås har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

33 omdömen om Simon Alerås

Sedan starten hos Reco 2019
Jan B
Centrum

Bra bemötande trevlig och effektiv, kan rekommendera till andra.

Bert B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv

Trevlig kunnig och lagom driven. Bra på att lyssna och känna av säljarens önskemål. Kan bli bättre på att svara på sms och mail snabbare..

Sabina L
Köpte sitt hus med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
Kode

Duktig och trevlig. Hjälpsam och lätt att samarbeta med. Glad och positiv

Silja Sisko Kaarina F
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
Kärna

Trevligt bemötande och lätt att samarbeta med.. Rekommenderar varmt att anlita Simon som mäklare

Erika O
Köpte sitt hus med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
Kärna

Trevlig, personlig och slappnad. Dålig på att återkomma när han sagt att han ska. Ibland något stressad och ibland något loj. Kännts som att han står lite mer på säljarens sida än köparens.

Malin L
Centrum

Simon är en mycket trevlig mäklare som visat stort engagemang genom hela processen. Han var alltid tillgänglig och svarade snabbt på frågor från köpare och säljare. Kan varmt rekommendera Simon. Vi hade en toppen dialog från start till mål!

Vendela B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
Centrum

Simon är trevlig och kunnig och väldigt förtroendeingivande. Han har varit väldigt tillgänglig för frågor vilket varit viktigt för mig som ska köpa min första lägenhet.

Örjan Hans Gunnar O
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
Kärna

Simon Alerås skötte försäljningen galant! Ordning och reda och trevligt bemötande. Trodde kanske inte, i dessa tider, att vi skulle få begärt pris men vi fick mer. Gick snabbt och bra. Vi är mycket nöjda. Örjan o Monica.

Perwin O
Ulvegärde

Jag är jättenöjd med mäklaren Simon Alerås på Husmansberg Kungälv som sålt vårt hus. Det kändes tryggt och säkert, han var ärlig, positiv och alltid tillgänglig. Han hjälpte oss att nå vårt önskemål. Jag rekommenderar han starkt till alla som tänker och vill sälja sitt boende.

Carl G
Centrum

Simon gjorde så att min lägenhetsförsäljning gick supersmidigt och fort. Rekommenderas varmt till andra!