Simon Alerås

Simon Alerås

Simon Alerås är mäklare på HusmanHagberg Kungälv

Simon Alerås har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Simon Alerås har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.8. Simon Alerås har haft 18 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 26 Läs vad Simon Alerås

• Kärna
    2022-07-18 Verifierad kund
    Simon Alerås skötte försäljningen galant!
    Ordning och reda och trevligt bemötande.
    Trodde kanske inte, i dessa tider, att vi skulle få begärt pris men vi fick mer. Gick snabbt och bra.
    Vi är mycket nöjda.

Örjan o Monica.
    • Ulvegärde
    2022-03-12 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med mäklaren Simon Alerås på Husmansberg Kungälv som sålt vårt hus. Det kändes tryggt och säkert, han var ärlig, positiv och alltid tillgänglig. Han hjälpte oss att nå vårt önskemål. Jag rekommenderar han starkt till alla som tänker och vill sälja sitt boende.
    2022-02-08 Verifierad kund
    Simon gjorde så att min lägenhetsförsäljning gick supersmidigt och fort. Rekommenderas varmt till andra!
    • Tveten
    2022-01-31 Verifierad kund
    Simon är en noggrann mäklare. Var ständigt till hands för frågor även efter avslutad affär. Rekommenderas starkt, verkligen proffsigt utförande från början till slut
    • Kungälv - Rödbo
    2021-11-19 Verifierad kund
    Lätt att ha med att göra! Inga konstigheter. Bra på att återkoppla och lösningsorienterad.
    2021-10-20 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med min försäljning av lägenheten med Simon. En super-gubbe som alltid fanns tillgänglig och svarade bra på alla mina konstiga frågor osv. Har inget dåligt alls att säga, vi fick nånstans vad vi ville ha för pris och jag tror att båda är rätt nöjda med affären.
  • köpte sitt hus med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Kärna
    2021-08-23 Verifierad kund
    Hej Simon var mycket positiv och glad svarade på de frågor som vi hade, var tillgänglig när vi behövde fråga något
    Rekommenderar Simon starkt till mina vänner
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
    2021-08-11 Verifierad kund
    I'm very satisfied with the service provided by Simon. He was always quick and available for my inquires, very proactive and flexible. I would highly recommend his service to anyone.
    2021-08-09 Verifierad kund
    Simon var lätt att få tag i och återkopplade kontinuerligt till oss hur försäljningsprocessen fortskred. Vi fick bra råd, försäljningen gick smidigt och det kändes tryggt att sälja med Simon. Har bara gott att säga, rekommenderar honom varmt!
    2021-05-29 Verifierad kund
    Proffsig, engagerad, förtroendeingivande, lättillgänglig,
    Kan varmt rekommendera från en nöjd säljare.