Läs vad 9 Läs vad Simon Alerås

• 2021-01-20
    Högsta betyg, Simon är en skicklig mäklare! Bra service, löpande information kring försäljningen och ett lyckat resultat!
    Karin O
    • 4:a
    • 80.0 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
  • 2020-11-03
    Simon hade hand om försäljningen av min bostadsrätt. Han var alltid tillgänglig, väldigt engagerad och lösningsorienterad. Mina förväntningar uppfylldes av hur jag ville att försäljningen skulle fortskrida. Simon var lätt att samarbeta med och mån om att informera mig i varje steg.
    Siv Elsa Ingela B
    Siv Elsa Ingela B
    • 5:a
    • 113.0 m²
    • Jordliden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
  • 2020-08-23
    Köpt lägenhet. Tillmötesgående mäklare. Mycket nöjda.
    Thomas E
    • 3:a
    • 82.0 m²
  • 2020-07-04
    Köpte min första bostadsrätt via HusmanHagberg. Väldigt bra bemötande och fick bra guidning genom hela köpeprocessen.
    Johan L
    • 2:a
    • 42.0 m²
    • Kungälv - Centrum
    Sålt vår villa.
    Blivit väl omhändertagen. Väl bemött. Bra kommunikation. Tycker hela paketet med mäklare, besiktning, fotografering, visning, kontraktskrivning, mm varit kanon.
    Har inget att klaga på. Är super nöjd, framförallt med Simon Alerås som mäklare.
    Oscar A
    Oscar A
    • 130.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
  • 2020-07-03
    Jag har sålt en villa vår mäklare var både proffsig och har ett vänligt och trevligt bemötande mycket nöjd.
    Anders A
    • 130.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
  • 2020-07-03
    Trevligt bemötande. Saklig och tydlig.
    Karl Magnus B
    • 190.0 m²
    • Kungälv - Kärna
    köpte sitt hus med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
  • 2019-09-26
    Mycket nöjda med vårt husköp som vi gjorde där Simon var ansvarig mäklare. En affär som gått smidigt enligt våra förväntningar.
    Mikaela M
    • 119.0 m²
    • Kungälv - Kärna
    köpte sitt hus med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv
  • 2019-07-16
    Jag har köpt en 3:a i Munkegärde. Blev väldigt bra bemött av mäklaren, kan verkligen rekommendera Simon Alerås. Fick bra info om lägenheten, kunde titta runt i min egen takt. Fick även svar på mina frågor även efter visningen. Om jag ska komma något kritik så kunde mäklaren upplysa om att det tillkom parkeringshyra på avgiften samt visa/tala om det finns källar/cykelförråd samt var man slänger sopor.
    Kitty W
    • 3:a
    • 88.0 m²
    • Munkegärde
    köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Alerås en del av HusmanHagberg Kungälv

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte