MOHV Umeå

En del av MOHVwww.mohv.se

Kungsgatan 35 B, 903 25 Umeå — Visa karta

Mitt i staden nära både den vackra älvspromenaden och centrum finns vi mäklare på MOHV Umeå.

Vi hjälper dig hitta det bästa boendet och har koll på hela Umeå med omejd, och alla mindre orter runtomkring. Med oss får du vara med mäklaren och ta beslut under hela processen oavsett vilken bostad du ska sälja eller köpa. Vi har svaren på alla dina frågor och guidar dig rätt bland lägenheter och villor!

Kom in till oss på kontoret på Kungsgatan 35B eller slå en pling på 090-77 00 55 så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig. Varmt välkommen!

Läs vad 551 kunder tycker om MOHV Umeå

• 2020-02-21

Leona A skrev om Jenny Bodmark en del av MOHV Umeå
    Jenny har verkligen levt upp till de förväntningar jag hade i samband med försäljningen av min bostadsrätt.
    Hon har ett bra och professionellt bemötande, snabb att svara på frågor och ingen fråga för dum att ställa. Hon är kunnig och förtroendeingivande. Jag kan verkligen rekommendera Jenny. Skulle jag köpa ny bostad skulle jag med förtroende vända mig till henne igen! Läs mer
  • Jan Gustav Tobias B

2020-02-21

Jan Gustav Tobias B skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Jag slösar vanligtvis inte med omdömen som maxar skalan. Men i detta fall gör jag ett undantag. Vi sålde vårt radhus via Mohv, och trots en hel del kontakter med mäklare genom åren måste jag säga att Charlotte Forsberg är den jag absolut har bäst erfarenhet utav. Hon är riktigt bra. Framför allt uppskattade vi hennes tillgänglighet och genuina intresse för både oss som säljare och för bostaden samt området. Hon hade ett engagemang som gjorde oss trygga genom hela affären. Jag kan inte annat än att varmt rekommendera henne. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-02-21

Inger S skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Vi är sopernöjda mef Eriks Jansson, MOHV.
    Trevligt bemötande och snabba återkopplingar..
    Eftersom det är första gången vi användeŕ oss av mäklare så hade vi inga förväntningar.
    Men vi är helt nöjda med Erikas jobb i samband med försäljning av vår bostadsrätt.
    Hälsningar
    Inger o Sören Svedberg Läs mer
  • 2020-02-19

Margareta E skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Charlotte har gett ett professionellt, pålitligt och trevligt bemötande. Vi är nöjda med hur lägenheten beskrevs i text och bild. Hon har varit noggrann med att informera oss och "hållit i trådarna" kring försäljningen på ett bra sätt". Läs mer
  • 2020-02-19

Carl Martin Ö skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Tydlig och professionell, hjälpsam och pedagogisk när vi köpte bostadsrätt. Gett mycket återkoppling och uppdateringar genom processen. Läs mer
  • 2020-02-18

Johanna Maria G skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Är lyhört och inger förtroende.
    Lätt att komma i kontakt med och snabb i arbetet.
    Mycket positiv och rekommenderar gärna Lina till andra köpare eller säljare Läs mer
  • 2020-02-17

Elin N skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Har sålt en bostadsrätt på Mariehem.

Simon har varit en helt fantastisk mäklare. Tydlig, professionell men personlig och delat skratt med oss.

Jag har särskilt uppskattat hans snabba återkopplingar och trevliga bemötande mot både mig som kund och de personer som varit intresserad av vår bostad.

Jag kommer varmt rekommendera Simon vidare, och önskar han all lycka till u fortsättningen. Läs mer
  • 2020-02-17

Sanne N skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Världens bästa mäklare, trevlig, enkel i kommunikationen och snabb! Läs mer
  • 2020-02-15

Lars L skrev om Jenny Bodmark en del av MOHV Umeå
    Allt toppen, rekommenderas starkt! Läs mer

Emma L skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Har köpt fritidshus i Hemavan. Lina är ordningssam, tydlig och förtroendeingivande. Jag får känslan av att hon jobbar både för säljare och köpare. Läs mer

Ebba H skrev om Jenny Bodmark en del av MOHV Umeå
    Jag har precis köpt min första lägenhet där Jenny var mäklare.
    Är otroligt nöjd och hennes bemötande, alltid lätt att få tag på och svarade snabbt på frågor och funderingar.

Rekommenderar Jenny starkt!! Läs mer

David E skrev om Jenny Bodmark en del av MOHV Umeå
    Köpt nyproduktion och sålt min tidigare lägenhet med hjälp av Jenny.

Mycket bra bemötande. Proffsig och hjälpsam.

Hade förväntningar att mäklaren skulle vara påläst och smidig att ha att göra med, vilket var fallet.

Som helhet väldigt nöjd. Läs mer

Maria E skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Malin Persson var mäklare när jag köpte min förra bostadsrätt och jag fick ett gott intryck. När jag sedan skulle sälja den bostaden valde jag henne. Hon är trevlig och engagerad, lättillgänglig, serviceinriktad och har ett stort tålamod. Ordning och reda. Mycket nöjd! Läs mer

Nils E skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Jag har köpt en bostadsrätt, en 3 rumslägenhet där Malin var mäklare.
    Hon hade ett professionellt bemötande och var kunnig gällande objektet.
    Sammanfattningsvis känner jag mig mycket nöjd. Läs mer

Jan Waclaw R skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Sålde en fjällstuga med hjälp av Lina. Hon uppträdde professionellt och tillmötesgående. Alltid snabb att höra av sig om det var något som behövde hanteras och kom med bra förslag på lösningar. Läs mer
  • 2020-02-12

Fanny K skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Fick ett bra bemötande av mäklaren. Väldigt glad och trevlig. Enkel att nå via telefon och mail. Upplevde att mäklaren har goda kunskaper inom yrket och mån om sina kunder. Läs mer
  • Hanieh B

2020-02-10

Hanieh B skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av denna fantastiska mäklare!! En genuin, ärlig och engagerad person som verkligen fanns där för att besvara alla våra miljarder frågor (och även spekulanternas)! Vi var oroliga över att knappt få vara delaktiga i försäljningen men hon upplyste oss hela tiden om läget, gav oss en tidsplan och sedan diskuterade med oss om hur vi önskade att det fortskred. Rekommenderar alla som vi sälja att ta kontakt med Erika på MOHV - för det kommer vi helt klart att göra nästa gång det blir aktuellt med försäljning! Läs mer
  • 2020-02-10

Sofia B skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Jag köpte en tvåa genom Charlotte. Bra bemötande. Bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-02-09

Hanna M skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Sålt lägenhet, Charlotte är rak och professionell i sin kommunikation, Pålitlig. Läs mer
  • 2020-02-06

Samuel F skrev om Jenny Bodmark en del av MOHV Umeå
    Jag har köpt en lägenhet i Umeå och Jenny har varit mycket tillmötesgående och tillgänglig, t ex ordnade hon möjlighet att skriva kontrakt efter kontorstid med kort varsel. Läs mer
  • Henrik M

2020-02-03

Henrik M skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Toppenbra support och kontakt genom hela processen! Svårt att få grepp om budgivningen då det fanns passiva aktörer som följde utvecklingen. Saklig och tydlig! Läs mer
  • 2020-02-02

Idamari T skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Köpt en villa. Blev bemött på ett bra sätt och hela processen har gått tryggt och säkert. Charlotte är lugn och känns professionell i sin mäklarroll. Upplevde en lite utdragen budgivningsprocess vilket som köpare kändes lite stressande men förutom det är jag väldigt nöjd. Läs mer
  • 2020-01-31

Magnus Karl N skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Sålt en läghenhet i Umeå på Ersboda. Mäklaren visade världsklass i bemötande och service. Super tacksam för att vi fick just henne. Uppfyllde alla förväntningar på ett mycket bra sätt. Kan varmt rekomendera henne till alla andra. Vill ni få bästa tänkbara service / engagemang och kompetens så anlita ni denna mäklare.

Tio av tio stjärnor får hon av mig. Läs mer
  • 2020-01-31

Ludvig L skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Har köpt en 2:a på 67,5 kvadrat och är väldigt nöjd med Charlotte då hon har varit väldigt trevlig och bra på att förklara. Stort plus att hon alltid är kontaktbar om man kommer på någon fråga Läs mer
  • 2020-01-30

Maria L skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Sålde min lägenhet, och trots trög marknad var Erika peppande och vi fick till slut med än utgångspriset! Tack Erika, anlitar dig nästa gång också :) Läs mer
  • 2020-01-30

Ulrika K skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Köpt bostadsrätt, blev bemött på ett trevligt och välkomnande sätt. Fick tydlig och bra information samt lätt att ha och göra med. Läs mer
  • 2020-01-25

Elias G skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Trevlig, hjälpsam, lätt att göra med, konkret Läs mer
  • 2020-01-24

Simon L skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Allt gick väldigt smidigt från första kontakt till försäljning.
    Bostadsrätten såld en bra bit över förväntat pris.

Enda synpunkten är inför visning är att komma lite tidigare så spekulanterna inte känner att de behöver vänta. Läs mer
  • 2020-01-20

Erica S skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Köpte liten 2:a i trevligt o ganska centralt läge i Umeå.
    Mäklaren, som har ett trevligt sätt, är snabb på att svara när man mailat en fråga ed. Bra återkoppling. Märks lite grann att han är ung både i ålder och i yrket men det är inget negativt med det.
    Hade lite dåliga erfarenheter av tidigare mäklare på annan ort så jag visste av ev fallgropar men ska akta sig för.
    Känner mig hittills nöjd med mäklarens trevliga bemötande och tror mig ha gjort ett bra köp. Läs mer
  • 2020-01-19

Peter B skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Har köpt en bostadsrätt i Umeå. Mäklaren var kunnig, lyhörd och tillmötesgående under hela processen. Känner att jag fick ett stort förtroende för honom. Läs mer

Anna W skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Köpte en bostadsrätt men Malin som mäklare. Blev otroligt bra bemött, proffsigt, lugnt och positivt intryck!
    Malin hjälpte till i hela processen och var alltid tillgänglig för alla tänkbara frågor.
    Hon gjorde så att vi kände oss trygga i vårt bostadsköp. Läs mer

Sanny S skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Jag har köpt en lägenhet som Charlotte sålde. Ett bra bemötande och hjälpsam med att besvara alla frågor och funderingar. Charlotte känns pålitlig och seriös. Eftersom detta var min första upplevelse av att köpa bostad så kände jag mig trygg med Charlottes hjälp och har alltid fått ett trevligt bemötande! Läs mer

Martin B skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Trevlig, engagerad och kunnig mäklare Läs mer
  • 2020-01-17

Katarina B skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Min man och jag har köpt en lägenhet i Umeå på Sofiehem. Jag har inte träffat Simon personligen ännu, men fått god hjälp med vilka papper jag ska skriva under och min man har upplevt kontakten som mycket positiv. Serviceinriktad, trevlig, kompetent och smidig att ha att göra med. Läs mer

Jörgen N skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Simon hjälpte mig sälja en lägenhet. Han ville ha uppdraget och visade på handlingskraft och smidighet. Han var inte billigast men gav ett intryck av att ge mest värde för pengarna. En genomgående positiv mäklare som är på tårna och ser till få svar på frågor som dyker upp. En duktig säljare helt enkelt som ser till att alla parter blir nöjda. Läs mer

Mona N skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Vid köp av en 1:a kom vi i kontakt med Simon.
    Han var ödmjuk, lyssnad (till skillnad mot andra mäklare vi träffat) lugn och var inte så forcerad. Han kollade upp det han inte visste och återkom när han hade lovat. Inte en massa prat om hur mycket som han hade att göra mm.
    En av det bättre mäklare jag mött. Läs mer

Karin N skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Malin har sålt min mammas 2:a.
    Hon har sålt andra lägenheter på området och hade god kännedom om bostadsföreningen och närområdet.
    Malin har sedan första mötet varit väldigt trevlig, lättsam och tillmötesgående. Hon är kunnig och har kunnat ge bra tips.
    Malin vet vad hon sysslar med!
    Jag hade höga förväntningar på att Malin skulle göra försäljningsprocessen enkel och det har hon verkligen gjort.
    Jag skulle gärna anlita henne igen och rekommendera andra som ska sälja att använda henne som mäklare. Läs mer

Johanna B skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Köpte ett hus. Blev mycket trevligt bemött, Erika är noggrann och bra på att informera och återkoppla. Läs mer
  • 2020-01-13

Anton G skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Simon hjälpte mig att sälja min bostad. Jag upplevde Simon som engagerad, lyhörd och kunnig. Simon var alltid tydlig och rak och väldigt lättsam att ha att göra med. Jag rekommenderar starkt Simon vidare till andra säljare men även köpare. Läs mer
  • 2020-01-07

Göran K skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Jag är nöjd med Erika bra bemötande snabb återkoppling. Det vi inte är nöjd med är styling företaget mycket lite hjälp och tog bra betalt. Fotografen ändrade på många saker som stylisten hade gjort. Läs mer
  • 2019-12-25

Antti Johannes H skrev om Jenny Bodmark en del av MOHV Umeå
    Kompetent, effektiv, tillgänglig. Läs mer
  • 2019-12-22

Manaf Qasim S skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Ericka Jonsson är en av de bästa mäklaren i Umeå, hon är jätte trevlig, kunnig och förklarar på bästa sätt Läs mer
  • 2019-12-22

Ann-catrine Birgitta D skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Köpt Hermelinvägen 217.
    Simon var mycket ambitiös och serviceminded. Han var också social och noggrann. Sedan så är han ung och har flera år framför sig som mäklare. Därmed kan man inte förvänta sig att han redan nu ska ha byggt upp en erfarenhet tex om byggtekniska detaljer.
    Sammantaget är vi mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-12-20

Cornelia A skrev om Jenny Bodmark en del av MOHV Umeå
    Vi har köpt en bostadsrätt i en nyproduktion. Jenny svarade på alla frågor vi hade och var tillgänglig att kontakta vilket va bra Läs mer
  • 2019-12-18

Rickard P skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt i Umeå och Lina var anlitad av säljarna som mäklare. Samma dag som kontrakt skulle skrivas stötte vi på bekymmer med vår bank.Villkoren ändrades i sista stund. Lina skötte det alldeles utmärkt, visade förståelse och kommunicerade detta till säljarna på ett sätt som gjorde att vi ändå kunde genomföra affären så både säljarna och vi blev nöjda och kände oss trygga. Jag skulle gärna anlita Lina som mäklare om vi säljer bostaden vidare i Umeå. Läs mer
  • 2019-12-18

Sofia Elisabeth E skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Har köpt bostad via Erika och säljer nu min egen med hjälp av henne. Erika ger ett professionellt och ärligt intryck. Vi valde henne för att hon känns som en mäklare som går att lita på, dessutom är hon väldigt trevlig! Läs mer

Amanda M skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Lägenhet
    Bra genuint bemötande. Ingav förtroende. Läs mer

Markus J skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Stabil och lugn som gör ett bra intryck! Läs mer

Chrystal K skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Lina är trevlig, tydlig och snabb. Löser problem och är lätt att kommunicera med. Läs mer

Peder E skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    En enkel försäljning som inte kom ut på marknaden riktigt utan såldes direkt
    Trevlig bemötande och ett proffsigt upplägg
    Uppfyllde våra förväntningar av en problemfri försäljning Läs mer
Charlotte Forsberg
Malin Persson