MOHV Umeå

MOHV Umeå

En del av MOHV - www.mohv.se
Mitt i staden nära både den vackra älvspromenaden och centrum finns vi mäklare på MOHV Umeå.

Vi hjälper dig hitta det bästa boendet och har koll på hela Umeå med omejd, och alla mindre orter runtomkring. Med oss får du vara med mäklaren och ta beslut under hela processen oavsett vilken bostad du ska sälja eller köpa. Vi har svaren på alla dina frågor och guidar dig rätt bland lägenheter och villor!

Kom in till oss på kontoret på Kungsgatan 35B eller slå en pling på 090-77 00 55 så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig. Varmt välkommen!

Läs vad 1235 kunder tycker om MOHV Umeå 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    • Haga
    2022-01-11 Verifierad kund
    Ett utmärkt bemötande, det kändes tryggt och proffsigt. En jordnära person, lätt att få kontakt med. Ingen fråga kändes dum att ställa, för det är många funderingar kring ett bostads köp.
    Vi ger ett topp betyg till Simon.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2022-01-10 Verifierad kund
    Förtroendeingivande, alltid tillgänglig, snabb respons och trevligt bemötande:-).
    Tack för fina ord Hanna! Tack för förtroendet att fått sälja er lägenhet. /Mvh Anna Anna Gustavsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Jansson  en del av MOHV Umeå
    • Tomtebo/Nydalaviken
    2022-01-10 Verifierad kund
    Erika hittade en köpare innan lägenheten gick ut för annons. Varje steg i processen gick bra och smidigt :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2022-01-08 Verifierad kund
    Bra bemötande, påläst, tydlig iinformation lätt att få kontakt med.
    Tack Anna-Karin för fina ord och fint omdöme! /Mvh Anna Anna Gustavsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Umeå
    • Haga
    2021-12-30 Verifierad kund
    Malin är mycket trevlig och engagerad. Hon har alltid tid att svara på frågor och var lyhörd för mina önskemål, så att försäljningen gick att få till så som jag ville.
  • sålde en tomt med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    • Sillviken
    2021-12-29 Verifierad kund
    Bra bemötande och engagemang!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Jansson  en del av MOHV Umeå
    • Väst på stan
    2021-12-26 Verifierad kund
    Bra och positivt bemötande, snabb och professionell hantering.
  • köpte en tomt med hjälp av Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
    • Sörmjöle
    2021-12-23 Verifierad kund
    Johanna var trevlig och hjälpsam. Hjälpte oss med våra frågor.
    Vad roligt att du upplevde att ni fick svar på de frågor ni hade! :) Mvh Johanna Johanna Asplund
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    2021-12-23 Verifierad kund
    Kanonbemötande, fick även hjälp av Emilie när jag köpte lägenheten så visste vad jag hade att förvänta mig. Proffsigt rakt igenom och transparent dialog genom hela processen. 5/5
  • köpte en tomt med hjälp av Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
    • Sörmjöle
    2021-12-22 Verifierad kund
    Allting gick väkdigt smidigt och informationen var tydligt!
    Härligt! Snabbt gick det också :D Johanna Asplund
    2021-12-19 Verifierad kund
    Bra kommunikation
    Professionell
    Glad och social
    Snabb på att svara vid frågor
    2021-12-17 Verifierad kund
    -Var snabb med att svara på frågor.
    -Var tillgänglig via sms/telefon/mejl
    -Kunnig och kändes genuint intresserad av att hjälpa oss med bostadsaffären.
    -trevlig och glad

Vi är mycket nöjda med hur Linda genomförde denna affär. Mycket proffessionell och duktig!
  • sålde sitt hus med hjälp av Linda Lundgren en del av MOHV Umeå
    2021-12-17 Verifierad kund
    Mycket driven och duktig mäklare. Väl bemött med ett mycket bra genomfört arbete.
  • ERIC F
    skrev om Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2021-12-15 Spontant omdöme
    Tydligt, enkelt och trevligt. Ingenting att anmärka på. Vi är supernöjda med Anna och vårat nya fritidsboende i Hemavan.

/Eric och Jenny
    Tack för fina ord! Hoppas ni ska trivas i ert nya fjällboende. :) Anna Gustavsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Bodmark  en del av MOHV Umeå
    2021-12-14 Verifierad kund
    Vi har haft god kommunikation hon har hjälp oss bra på vägen till vårt första husköp.
    2021-12-13 Verifierad kund
    Lätt att få tag på, väl förberedd, trevlig!
    • Obbola
    2021-12-11 Verifierad kund
    Supertrevligt bemötande och alltid snabb respons, överlag ett väldigt gott intryck.
    • Sofiehem
    2021-12-10 Verifierad kund
    En professionellt, trevligt och samtidigt öppet och sakligt bemötande som ingav förtroende för mäklarens kompetens. All kommunikation har fungerat smidigt och vi har känt oss trygga i köpprocessen.
    • Sofiehem
    2021-12-10 Verifierad kund
    Emelie är lugn, saklig och lyhörd. Hon visade stort intresse för huset men även för våra behov. En mycket trevlig mäklare som jag verkligen kan rekommendera.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    2021-12-09 Verifierad kund
    Min känsla var att hon var mycket reko. Hon var tydlig och klar på alla punkter och beskrev och förklarade dem i detalj. Budgivningen kändes bra. Vi kommer att anlita henne vid försäljningen av VÅR bostad om någon månad. Hon är lyhörd för våra önskemål ang. försäljningen.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Trevlig och professionell, snabba svar på frågor och funderingar. Var ett bra stöd under försäljningsprocessen med bra tips och råd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    • Mariehem
    2021-12-09 Verifierad kund
    Toppmäklare av rang! Rekommenderas starkt.
    • Mariestrand
    2021-12-09 Verifierad kund
    Umeås stjärnmäklare nr 1! Osar klass och professionalism rakt igenom hela försäljningen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Bodmark  en del av MOHV Umeå
    • Grubbe
    2021-12-07 Verifierad kund
    Vi har blivit bemött på ett bra sätt och Jenny har varit hjälpsam och alltid svarat på de funderingar vi har haft.
  • sålde sitt hus med hjälp av Linda Lundgren en del av MOHV Umeå
    • Obbola
    2021-12-07 Verifierad kund
    Vänlig, glad och effektiv, noggrann.En person man kan lita på och vi kan med nöje rekommendera henne till andra ev säljare.
    Tack snälla ni för att jag fick förtroendet att hjälpa er med er husförsäljning!
    Kram Linda
    Linda Lundgren
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    2021-12-07 Verifierad kund
    Det var en fin kontakt från första början ända tills överlåtelsen var klar. Jag fick information alltid när något hände. och fick svar på saker jag undrade. Den fina kontakten per telefon kompletterades med ett bra skriftligt material. En mäklare att rekommendera
    2021-12-07 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Motsvarade alla förväntningar.
    Tusen tack William! Så roligt att få hjälpa er! Ha nu en fin jul och nyår!
    Hälsningar Linda
    Linda Lundgren
    2021-12-06 Verifierad kund
    Mycket gott och professionellt bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    2021-12-05 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Emelie och det här är andra gången vi anlitar henne. Professionell, effektiv, kunnig och tillgänglig. Hon levde upp till våra förväntningar även denna gång och vi kände oss trygga genom hela processen. Kan verkligen rekommendera Emelie till andra som planerar försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Lundgren en del av MOHV Umeå
    • Tomtebo/Nydalaviken
    2021-12-04 Verifierad kund
    Mycket professionell, och verkligheten trevlig.
    Bra information om bostaden och hur allting fungerar vid köp!
    Linda är en mäklare som jag definitivt kommer kontakta igen vid köp eller försäljning!
    Tusen tack för ditt fina svar Andreas! Du vet var jag finns nästa gång du behöver hjälp :) Ha en fin jul och nyår! Linda Lundgren
    2021-12-03 Verifierad kund
    Vi tyckte att Emilie gjorde ett mycket bra jobb! Väldigt fint bemötande, snabb återkoppling, svarade på våra frågor och hjälpte oss med sånt vi behövde. Väldigt trevlig att ha att göra med!
    • Röbäck
    2021-12-01 Verifierad kund
    Mycket bra samarbete och fokus på det viktigaste
    Tusen tack John! Ja ett toppenbra samarbete! Och du var verkligen lyhörd för mina idéer och reflektioner över hur vi bäst skulle nå det resultat du önskade - och så roligt att vi tog oss till mål tillsammans! Ha nu en fin jul och nyår! /Linda Linda Lundgren
  • sålde sitt hus med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    • Hissjö
    2021-11-29 Verifierad kund
    Bra på alla sätt.................
  • sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    • Stöcke
    2021-11-27 Verifierad kund
    Mycket proffsigt genom hela säljprocessen
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Umeå
    2021-11-21 Verifierad kund
    Malin är mäklaren som ger det där lilla extra, vilket man som säljare ofta behöver. Det kan vara kring hur man ska styla, eller om man behöver fixa till något. Då finns Malin där och stöttar i alla lägen. Det hade inte kunnat bli bättre.
  • sålde sitt hus med hjälp av Erika Jansson  en del av MOHV Umeå
    • Böleäng
    2021-11-20 Verifierad kund
    Erika var redan från början förstående och inkännande, tydlig med förväntningar och vad som väntade. För oss som för första gången sålde bostad har hela processen varit väldigt trygg och bra.
    Rak och professionell, och också lättsam och vänlig. Och som hon levererade!
    Vi rekommenderar henne varmt!
    2021-11-19 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och hjälpsam för en trygg affär.
    2021-11-19 Verifierad kund
    Vi är otroligt nöjda med vår mäklare Malin och hennes professionella bemötande. Båda jag och min sambo har sålt med MOHV så vi blev väldigt glada när det var MOHV som sålde oss huset. Malin är en lugn och betryggande person som bemötte oss och våra frågor väldigt bra. Vi rekommenderar starkt Malin.
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Umeå
    2021-11-19 Verifierad kund
    Mycket nöjd med bemötandet bra och proffsigt 😃
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    • Ålidhem
    2021-11-18 Verifierad kund
    Mkt stark rekommendation för Lina, som förstagångssäljare har det varit oerhört tryggt. Hon har sakligt o tydligt förklarat steg för steg vad som ska hända och ALLTID återkopplat som utlovat. Oerhörd proffsig och trevlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    • Väst på stan
    2021-11-18 Verifierad kund
    Med Emilies sprudlande energi och glädje kändes det från första stunden vi talades vid på telefonen att det var mäklaren jag skulle välja.

Under hela vägen har Emilie funnits där och stöttat samt kommit med goda råd kring allt ifrån tankar och osäkerheter.

Det har känts tryggt, glädjefyllt och peppande att ha Emilie som ansvarig mäklare. Tydlighet och närvaro har det inte varit några tvivel om.

Tack för all hjälp och ett bra samarbete!
    /Petra F
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
    2021-11-17 Verifierad kund
    Proffsig. Bra värdering av huset. Snabb och noggrann.
    Tack för ditt fina betyg! kul att du upplevde att värderingen var korrekt och att arbetet utfördes med nogrannhet. MVH Johanna Johanna Asplund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Jansson  en del av MOHV Umeå
    2021-11-17 Verifierad kund
    Trevlig mäklare och köpet kändes tryggt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    2021-11-16 Verifierad kund
    Mycket trevlig och bra på sitt jobb
  • sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    • Gimonäs
    2021-11-16 Verifierad kund
    Charlotte är proffsig, tydlig och engagerad. Svarar snabbt och är kunnig och påläst. Lätt att kommunicera med och kan sitt område väl :) Rekommenderar verkligen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
    2021-11-15 Verifierad kund
    Jóhanna var väldigt glad, positiv uppriktig Och guidade oss igenom proceduren med ett suveränt bemötande. Lätt att prata med och väl kunnig, förklarade bra för oss som ingen erfarenhet hade och alltid lika glad. Kan absolut rekommendera henne.
    Tack så hemskt mycket Malin! Vilken spännande försäljning det blev, med stort intresse! :) Allt gott till er, mvh Johanna Johanna Asplund
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
    2021-11-15 Verifierad kund
    Tryggt och varmt bemötande! Supernöjda med Johanna! Gjorde vår bostadsaffärer enkel och smidig!
    Vad glad jag blir över din fina Reco! :) Mvh Johanna Johanna Asplund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Lundgren en del av MOHV Umeå
    • Dragonfältet
    2021-11-13 Verifierad kund
    Positiv och glad. Det hon inte hade kunskap om tog hon reda på. Svarar snabbt när jag kontaktar henne. Nöjd är jag.
    Tack snälla Carola! Linda Lundgren
  • köpte sin stuga med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2021-11-13 Verifierad kund
    Gott bemötande
    Förväntningen matchade upplevelsen från mäklaren
    Tack Anders! Jag tackar för att jag fått hjälpa till med er affär. Anna Gustavsson
    • Dragonfältet
    2021-11-11 Verifierad kund
    Ett mycket bra bemötande, hade lite högre förväntningar, men det blev ändå bra till slut...
    En snabb å bra affär, mycket lätt att få kontakt med!