MOHV Umeå

MOHV Umeå

En del av MOHV - www.mohv.se
Mitt i staden nära både den vackra älvspromenaden och centrum finns vi mäklare på MOHV Umeå.

Vi hjälper dig hitta det bästa boendet och har koll på hela Umeå med omejd, och alla mindre orter runtomkring. Med oss får du vara med mäklaren och ta beslut under hela processen oavsett vilken bostad du ska sälja eller köpa. Vi har svaren på alla dina frågor och guidar dig rätt bland lägenheter och villor!

Kom in till oss på kontoret på Kungsgatan 35B eller slå en pling på 090-77 00 55 så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig. Varmt välkommen!

Läs vad 951 kunder tycker om MOHV Umeå 2

• Teg
    2021-05-18
    Köpte en bostadsrätt, Lina var proffsig, positiv, trevlig och tydlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    2021-05-16
    Ett bra bemötande och god dialog med mäklare. Upplevde att en del av annonsarbetet var lite hastjobb och krävde större engagemang från mig som säljare än vad som borde krävas.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    • Mariehöjd
    2021-05-16
    Försäljningen av min bostadsrätt överträffade mina förväntningar! Otroligt bra och kunnigt bemötande av Emilie, skulle verkligen rekommendera henne!
    2021-05-16
    jätte lättsam och bra förklaringar från Malin om hela sälj processen. Bra uppdateringar om hur visningar har gott samt bra boll plank till hur man tänker kring hela processen! super nöjd!
    2021-05-15
    Sålde en lägenhet med Erika som mäklare, en lägenhet som vi dessutom köpte via henne. Har bara gott att säga, jätteduktig och väldigt trevlig, både från en köpares och säljares perspektiv. Försäljningen överträffade alla förväntningar!
    2021-05-15
    Vi sålde en 2a, och från vårat första samtal tillvårt sista möte så har vi varit otroligt nöjda med Malin. Kompetent, trevligt och väldigt hjälpsam med vilken fråga man än slänger på henne. En toppen mäklare helt enkelt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    2021-05-15
    Jag har köpt en lägenhet som hon som mäklare förmedlade och jag är nöjd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Umeå
    2021-05-14
    Jag köpte min nya lägenhet på Sandåkern. Malin Persson ordnade visning och förmedlade kontaten till säljaren. Hon kändes kunnig och ärlig, både mot mig och säljaren. Allt gick väldigt smidigt och lätt. Känner mig glad och nöjd och kan varm rekomendera Malin till att vara den som tar hand om en så viktig affär // Helena J
  • Marie Katrine L
    sålde sin stuga med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2021-05-14
    Vi har både köpt en tomt och sålt ett hus med Annas hjälp och vi är extremt nöjda med henne. Hon har haft en mycket hög grad av engagemang, varit tillgänglig och visat hög servicenivå. Alltid väldigt trevlig, tillmötesgående och lösningsfokuserad.

Kort och gott den bästa mäklaren vi någonsin kommit i kontakt med!
  • köpte sin stuga med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2021-05-14
    Vi ska köpa ett fritidshus i Hemavan. Anna är alltid glad och trevlig. Hon återkopplar snabbt, är mycket hjälpsam och kompetent. Jag är väldigt nöjd med Anna!
  • sålde sin stuga med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    • Obbola
    Sålt Fritidshus
    Emilie är mycket professionell men samtidigt trevlig och personlig.
    Mina förväntningar var att jag och köpare får snabb återkoppling på frågor och vad som händer i processen. Emilie har uppfyllt detta till 100 procent.
    Kunde inte ha valt en bättre mäklare.
  • Margita E
    sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    2021-05-14
    Sålt hus. Hon är mycket trovärdig och kom med den information som jag behövde. Bra på att svara på sms och mail även om det var helg och hon hörde av sig så fort hon hade ny info att komma med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    2021-05-14
    Vi fick mycket bra hjälp av Charlotte när vi köpte vår lägenhet. Hon hade gott betömande och var mycket hjälpsam, det underlättade hela upplevelsen! Skulle absolut rekommendera.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    • Mariehem
    2021-05-12
    Pålitlig och trevligt bemötande. Ser till att lösa problem på ett lättsamt sätt. Vi är mycket nöjda med lägenhetsaffären som Simon förmedlade.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    • Mariehem
    2021-05-11
    Sålt bostadsrätt, 2-rummare om 40 m2, i Umeå på Mariehem.

Bra och trevligt bemötande + informativt.

Snabb affär och bra skött.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    2021-05-10
    Sålt ett hus. Proffsigt bemötande. Snabb och bra service ifrån första kontakt till att huset kom ut till försäljning.
    2021-05-10
    Sålt en villa, mäklaren skötte sig bra och försäljningen gick väldigt smidigt.
    Mäklaren höll oss informerade precis på det sätt vi blivit lovade.

Vi är jättenöjda med mäklaren.
    2021-05-07
    Vi sålde vår villa med Charlotte som mäklare och är mycket nöjda med hennes bemötande, engagemang och återkopplingar. Det stämde helt och hållet överens med våra förväntningar.
    2021-05-06
    Sålde bostadsrätt och tycker allt fungerade perfekt
    • Tavleliden
    2021-05-06
    Har sålt en villa och blev väldigt bra bemött av Charlotte. Hon är tillgänglig, tydlig och visar att hon gör det lilla extra för sina kunder.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    2021-05-06
    We recently have bought a Villa with Lina's help. Since we were unaware of the laws and regulations pertaining purchase of a house in Sweden we were dependent on our realtor. Lina was very helpful when she explained to us about the house, the laws etc., and even helped us in completing other formalities. We were really impressed by her honesty as she did not try to hide anything about the house from us .
    • Tomtebo/Nydalaviken
    2021-05-06
    Erika genomförde en lägenhetsförsäljning åt oss på ett utmärkt och exemplariskt sätt.
    2021-05-04
    Professionellt och trevligt bemötande. Informativ och bra vägledning i första bostadsköpet.
    2021-05-04
    köpte en lägenhet bostadsrätt. väldigt trevlig bemöt, väldigt informerade och kunde sin sak om bostaden. racka puckar och bra svar på frågor samt lätt att prata med. väldigt bra upplevelse för första stor köpet
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Umeå
    • Holmsund
    2021-05-04
    Malin hjälpte oss att sälja villan och var verkligen mån om att gå igenom alla detaljer innan visningen för att ha möjlighet att svara på alla frågor från köpare. Dessutom oerhört trevlig genom hela processen och supertydlig och noggrann i själva affären. Vi är jättenöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    • Mariedal
    2021-05-04
    Emelie sålde min bostadsrätt. Professionell och personlig hantering från start infriade alla mina förväntningar. Så pass snabb försäljning att jag knappt hann säga såld. Så högsta betyget går till dig Emelie & MOHV!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    2021-05-03
    Saklig trovärdig och kunnig mycket bra upplevelse
    2021-05-03
    Vi har sålt en etta och är väldigt nöjda med Erika.
    Vi fick ett positivt bemötande och vi kan varmt rekommendera henne.
    2021-05-03
    Proffsig och bra kontakt, snabb försäljning med lysande resultat, rekommenderas varmt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    2021-05-03
    Proffsig hantering från processens start till slut. Gedigen erfarenhet och trygghet återspeglas i arbetssättet. T.ex. är Charlotte noga med att poängtera saker som är av särskild vikt för att bägge parter ska ha förståelse för var i processen man befinner sig samt vad man ska tänka på när man lämnar ett möte. Det proaktiva förhållningssätt medför högre grad av acceptans och förståelse mellan parter och minimerar risk för oenigheter/konflikt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Umeå
    • Sörmjöle
    2021-05-03
    Malin Persson på MOHV i Umeå hjälpte mig att sälja min villa strax utanför stan. Min upplevelse har varit mycket positiv. Malin är proffsig och har lagt ner mycket tid och kraft på att försäljningen ska gå så smidigt som möjligt. Hon är trevlig och hjälpsam och har lyssnat på mig, samtidigt som hon har gett mig råd utifrån sin egen kunskap och erfarenhet som mäklare. Jag kommer definitivt att rekommendera Malin till andra som behöver en bostadsmäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    2021-05-02
    Charlotte är professionell och trevlig i sitt bemötande. Vi har köpt villa och det har enbart varit en positiv upplevelse. Väldigt tydlig när vi gått igenom bostaden och kontrakt. Tydlig vad som förväntas av köpare och säljare. Toppen helt enkelt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Umeå
    2021-04-30
    Malin har varit proffsig och tillmötesgående från början till slut under hela affären, ständigt med kundens behov i åtanke. Alltid tillgänglig för frågor och återkoppling vad det än har gällt. Sammantaget är jag fantastiskt nöjd med affären, köpet och det bemötande jag fått från Malin.

Stort tack!/Anna
  • Johannes W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Umeå
    • Väst på stan
    2021-04-30
    Vi har i nyligen med Malins hjälp sålt våran bostadsrätt där utfallet med råge översteg förväntningarna.
    Då vi tidigare har köpt en sommarstuge tomt av henne kändes det självklart att anlita henne för uppdraget.
    Vi kände att hon tog sig tid och lyssnade på våra önskemål och att vi kände oss delaktiga inför budgivningen och alla visningar.
  • Jennie W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Umeå
    • Väst på stan
    2021-04-30
    Vi sålde en bostadsrätt för en vecka sedan med hjälp av Malin och var helnöjd med hela processen från början till avslut.
    Vi kom i kontakt med henne när vi köpte en tomt för ett år sedan och blev väldigt positivt bemött, så det blev ett sjävklart val att välja henne som vår mäklare nr 1.
    Lika nöjda nu om inte ännu nöjdare denna gång!
    Hon är glad, proffsig och väldigt lyhörd gentemot båda säljare och köpare!
    Vi kommer definitivt att välja henne nästa gång det ska till att säljas något.
    Helt klart bäst!
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2021-04-30
    Sålde en villa allt gick smidigt
    • Sandbacka
    2021-04-13
    Charlotte sålde vårt radhus i raketfart. Hon gav ett väldigt professionellt intryck. Processen att sälja blev kort och enkel med snabba återkopplingar och ett trevligt bemötande!
    • Sörfors
    2021-04-12
    Sålt villa utanför Umeå. Charlotte är en mycket lyhörd och kompetent mäklare. Det var ett sort och svårt steg att sälja huset men Charlotte vägledde oss genom processen och och vi kände oss mycket trygga genom hela förloppet.
    2021-04-11
    Vi har köpt och kommer att sälja med Erikas hjälp, hon visar stort engagemang och ger oss som kund känslan av trygghet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    • Kittelfjäll
    2021-04-11
    Anna Inger stort förtroende och trygghet. Hon gav oss jättefin service och en mycket stor tillgänglighet. Den bästa mäklare jag haft kontakt med! Vi skulle varmt rekommendera Anna!
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
    • Bullmark
    Jag har sålt ett hus
    Jag blev mycket bra bemött
    Jag ville få en snabb och bra affär och de fixade hon
    Jag fick svar på alla frågor ja hade
    Johanna har alltid varit anträffbar och haft bra uppföljning
    De har funkat jättebra tycker jag
    • Sörfors
    2021-04-11
    Professionell, förtroendeingivande mäklare som pånett tydligt sätt hjäkpt oss genom försäljningsprocessen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    2021-04-10
    Köpte en nyproducerad lägenhet i Hemavan genom supermäklaren Anna, som var väldigt proffsig och som hade ett suveränt bemötande till oss kunder. Snabba svar på stora som små frågor. Hon får toppbetyg! Kommer absolut rekommendera henne till andra👌🏼
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    • Kittelfjäll
    2021-04-10
    Mycket trevlig och duktig! Överträffade våra förväntningar i fråga om service!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Gustavsson en del av MOHV Umeå
    Kjøpt: Ulrika Eleonoras veg 7C, Hemavan
    Megleren har fra første kontakt vært svært imøtekommende og hjelpsom. Hun har opptrådd på en måte som har gitt tillit, og har svart på alle spørsmål umiddelbart.
    Hun har levd opp til alle forventninger, og vel så det.
    Alt i alt har dette vært en veldig god opplevelse.
    • Öbacka Strand
    Proffs!

Alltid lätt att få kontakt med.
    2021-04-08
    Köpt en lägenhet och tyckte att hon var väldigt trevlig och fick ett bra bemötande! Otroligt hjälpsam med frågor etc. då det var första gången för oss. Vi har varit på många visningar med henne och får uppfattning av att hon är engagerad och proffsig!
    2021-04-08
    Vi har sålt en bostadsrätt och det gick fort och smidigt. Erika har varit ödmjuk och uppträtt väldigt korrekt hela tiden. Vi har varit väldigt nöjda med henne och rekommenderar verkligen henne som mäklare. Hon är också väldigt lyhörd för hur vi tänkt och vi har kunnat bolla tankar med henne.
    • Västerslätt
    2021-04-05
    Från första kontakt har allt varit hur enkelt som helst! Erika svarar på alla möjliga frågor, återkopplar och har verkligen koll på allt.
    • Öst på stan
    2021-04-03
    Bostadsrätt i Umeå. Bra och professionell kommunikation. Visade bra omtanke under budgivningsprocessen.