MOHV Umeå

En del av MOHVwww.mohv.se

Kungsgatan 35 B, 903 25 Umeå — Visa karta

Mitt i staden nära både den vackra älvspromenaden och centrum finns vi mäklare på MOHV Umeå.

Vi hjälper dig hitta det bästa boendet och har koll på hela Umeå med omejd, och alla mindre orter runtomkring. Med oss får du vara med mäklaren och ta beslut under hela processen oavsett vilken bostad du ska sälja eller köpa. Vi har svaren på alla dina frågor och guidar dig rätt bland lägenheter och villor!

Kom in till oss på kontoret på Kungsgatan 35B eller slå en pling på 090-77 00 55 så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig. Varmt välkommen!

Läs vad 751 kunder tycker om MOHV Umeå

• 2020-10-22

Ludvig S skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    En mycket bra mäklare en av dom absolut trevligaste och hjälpsammaste jag stött på under min jakt på en bostad. Malin är väldigt bra på att hitta information och snabb på att meddela. Läs mer
  • 2020-10-22

Tommy T skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Vi tog hjälp av Emelie för att sälja vårat hus och kan inte vara mer nöjd gällande kommunikation, engagemang och stöd under försäljningen.

Emelie är en lyhörd och erfaren mäklare som har det där lilla extra när vi jämför med tidigare mäklare som vi samarbetat med, toppmäklare! Läs mer
  • 2020-10-19

Daniel N skrev om Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
    Köpte en villa i utkanten av Umeå.
    Mäklaren kanon!

Lått och förstående Läs mer
    2020-10-19 Johanna A svarar Daniel N
    Tack för ditt fina betyg Daniel! Det värmer :)
    Johanna A gillar detta
  • 2020-10-19

Anna E skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Ett gott första möte med förtroendeingivande bemötande. Hade förväntningar på snabb kommunikation och Erika var bra på att höra av sig vid frågor. Mycket gemytlig atmosfär och professionellt hanterande av visningar. Läs mer
  • 2020-10-14

Berzah C skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Letar ni efter en engagerad, positiv och strukturerad mäklare för er bostad så är Simon rätt person! Från första samtalet tills allt är klart så är Simon ett samtal iväg. Han lyckades sälja min lilla etta i Umeå på noll tid. Fastän jag befann mig i annan stad så gick allt väldigt smidigt. Läs mer
  • 2020-10-09

Carl Anders Jörgen N skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Jag har köpt en lägenhet i centrala Umeå. Mäklaren var mycket tillmätesgående och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-10-08

Isabell D skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Gav ett proffsigt och kunnigt intryck vilket skapade trygghet från första stund. Dessutom tillgänglig och intresserad för frågor och pedagogisk i sin framtoning. Mina förväntningar uppfylldes mer än väl och jag kan varmt rekommendera henne för framtida köpare. Läs mer
  • 2020-10-08

Erik L skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Fick hjälp av Emelie att sälja min lägenhet på Berghem. Försäljningen gick smidigt och jag är supernöjd med mäklaren som var väldigt tillmötesgående och professionell i sitt agerande. Kan varmt rekommendera Emelie till er som går i säljtankar då hon överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Samuel N

2020-10-07

Samuel N skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Engagera, driven och professionell mäklare. Bra återkoppling efter gjorda visningar. Kan varmt rekommendera Emilie. Läs mer
  • 2020-10-07

Janina W skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Sålde vår bostadsrätt och hade inte så höga förväntningar på slutpriset. Med Charlotte som mäklare lyckades vi får mer än vad vi hade kunnat tro för vår fina lägenhet! Läs mer
  • Sven Ingemar B

2020-10-05

Sven Ingemar B skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Köpte en mindre bostadsrätt sensommaren 2020. Erika har från den inledande kontakten gett ett förtroendegivande intryck och återkopplar snabbt och lättfattligt.
    Hon är lite forcerad ibland men det verkar som hon jobbar med det och det märks bara genom att det går fort, inte att hon missar viktiga saker.
    Sammanfattande intryck är att hon är kompetent, månar om både säljare och köpare, noggrann samt effektiv.
    En kanonmäklare helt enkelt. Läs mer
  • 2020-10-05

Mats A skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    lägenhet i Umeå, bra bemött, bra service, vi är nöjda Läs mer
  • 2020-10-05

Ylva L skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Jag har köpt en villa via Charlotte Forsberg på MOHV och har därvid mötts av en kunnig, engagerad, välinformerad och väl påläst mäklare som på ett trevligt, ärligt och korrekt sätt bemöter mig som kund. Självklart har jag bokat henne att sälja min lägenhet, hon har inte bara levt upp till mina förväntningar, hon har överträffat dem. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-10-04

Rasmus L skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Sålt en bostadsrätt.
    Bra och varmt bemötande.
    Förväntade mig ett proffsigt arbete och snabb affär. Levde helt upp till förväntningarna.
    Genomgående bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-10-04

Carina F skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Ett mycket trevlig bemötande. Vi fick den hjälp vi behövde och förklarat på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • 2020-10-03

Hanna Kristina V skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Proffsigt bemötande, kändes som om man känt henne hela livet. Läs mer
  • 2020-10-03

Martin P skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Erika sålde min lägenheten i Umeå.
    Smidigt och proffsig agerande, bra kontakt och uppföljning av status löpande under hela försäljningen, kan starkt rekommendera henne vidare. Läs mer
  • Johanna Å

2020-10-02

Johanna Å skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Köpt en bostad. Simon är proffsig, saklig och har svar på frågor. Tar sig tid för spekulanten. Dessutom mycket trevlig. Överträffar mina förväntningar på en mäklare. Läs mer

Åsa B skrev om Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Blev bra bemött och fick Direkt svar på mina frågor som inte stod i beskrivningen. Läs mer
    2020-10-02 Johanna A svarar Åsa B
    Vad glad jag blir av din Reco Åsa!

Linda B skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Vi har sålt en hyresrätt på Carlshem. Hon har bemött oss på ett trevligt och professionellt sätt. Hon har varit bra på att meddela hur arbetet gått med att försöka få lägenheten såld.

Jag har sammanfattningsvis känt mig trygg med henne och kommer rekommendera henne som mäklare till andra. Läs mer

Marina J skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Köpte en bosdatsrätt, Emelie var väldigt hjälpsam och trvligt Läs mer

Elisabet A skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Bostaden som såldes var en lägenhet, 1:a. Själva försäljningsprocessen flöt på bra. Det som vi inte var helt nöjda med var att kontoret inte var öppet då det skulle vara öppet, trots att vi hade kommunicerat dagen innan att vi skulle komma in en viss tid. Alla var ute i olika ärenden då och det satt en lapp på dörren att det var stängt för tillfället. Läs mer

Christer M skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Har sålt en bostadsrätt i Umeå. Professionellt bemötande med tydliga och bra beskrivningar och återkopplingar genom varje steg i processen. Jag har nu ett positivt helhetsintryck att ta med mig gällande Simon Lundström och MOHV Umeå Läs mer
  • Max W

2020-10-01

Max W skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Köpt en 4 95 kvadrat Sagovägen 2C Umeå
    Ska sälja en 4 74 kvadrat på Kavaljersväge 16J Umeå.
    Proffsigt och noggrant.

Lite långsam återkoppling på vårt sista bud på Sagovägen - jag var ovan vid budgivning online på sajten - "Säkra Bud" - tidigare bara kört SMS budgivning mobil-ledes.

God upplevelse - Charlotte verkar noggrann och proffsig, trevligt och sakligt sätt att bemöta oss som kunder. Läs mer

Ken Mikael B skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Väldigt lyhörd och professionell. Läs mer

Anders E skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Har köpt en lägenhet om 2 rum o kök.

Flexibel avseende privat visning, snabb respons på våra frågor. Läs mer

Ulrika B skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Med ett varmt och professionellt bemötande har Lina och (fantastiska Anna) funnits hela vägen vad gäller att förverkliga vår dröm❣ Läs mer

Elsa N skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Duktig och lätt att ha och göra med! Läs mer

Martin P skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Hon var trevlig och proffsigt genom hela processen. Vi köpte ett fritidshus Läs mer

Frida E skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Jag tycker Simon Lundström gjorde ett mycket bra jobb. Han besvarade alla våra frågor och försåg oss med alla papper och filer vi behövde. Det var aldrig några fördröjningar eller krångel, och han informerade om allting genom hela processen. Simon Lundström levde upp till alla förväntningar. Läs mer

Anna Katharina Marielle A skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Vi har sålt en villa. Har fått bra bemötande. Förväntade mig att få bra råd kring förberedelse inför och genomförande av försäljning. Mäklaren har kommit med goda råd och varit behjälplig under hela processen.
    Det har varit en bra upplevelse, mäklaren har gett goda råd och bra återkoppling under hela processen. Läs mer

Birgitta E skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Vi har köpt en lägenhet i Umeå. Allt fungerade bra, från visning till överlåtelse. Läs mer

Gustav L skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Hus på Sandviken 5 i Tärnaby.

Väldigt otroligt bra bemött av Anna!

Jag hade låga förväntningar för andra mäklare vi ha vare på visningen ha varit dåligt och väldigt stressande. Anna va lugn och trygg vilket gav oss en ärlig känsla av huset.

Ja alltså vi är så otroligt glada på hur vi ha blivit bemött. Hela vägen ha varit trygg och när vi skrev kontraktet så fick vi svär på absolut alla fråger. Det drog ut på tiden men de va som ingen stress. Tro inte de finns en fråga som Lina inte kunde. Eller ja, de finns ingen fråga som hon inte kan :)

Nä, de är som en dröm alltihopa och vi är väldigt lyckliga. :) Läs mer

Evelina H skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Vi är mycket nöjd med hur Charlotte informerade oss om bostaden, hon var snabb att höra av sig angående frågor vi hade. Mycket trevlig och professionellt bemötande, en mäklare vi skulle anlita om vi skulle köpa/sälja i framtiden. Läs mer
  • 2020-09-29

Carl Anders Jörgen N skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Hon hjälpte mig att sälja ett ett mindre parhus och var mycket behjälplig i hela processen. Synnerligen bra bemötande och lätt att komma i kontakt med. Läs mer

Eleni Katherina O skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Gott och professionellt bemötande, snabb handläggning och god tillgänglighet. Läs mer

Kirsten B skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Sålt fritidsegendom med mye besvær. Charlotte Forsberg har hatt en tålmodighet med meg som selger og holdt ut i 1 år med funderinger etc. samt hjulpet meg med mye ift. kommune og lovverk.

Dette kan den dama … å hjelpe nordmenn i Sverige !

Også er hun en fin person...……………... Läs mer

Oskar S skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Köpt bostad. Förmedlade fastigheten på ett smidigt, tryggt och professionellt sätt. Läs mer
  • Ludvig B

2020-09-27

Ludvig B skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Supernöjd, allt flöt på jättesmidigt och försäljningen blev över förväntan. Tillmötesgående, kunnig och trevlig. Läs mer
  • 2020-09-21

Brigitte M skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Hej ! Vi vill tacka Malin för ett smidigt köp av bostadsrätt till vår
    studerande dotter trots 113 mils avstånd.
    Vi upplevde bemötandet professionellt och tryggt.
    Vi återkommer gärna.
    Brigitte Malmberg / Halmstad Läs mer
  • 2020-09-21

Per M skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Vi har köpt en bostadsrätt i centrala Umeå av Malin Persson på MOHV Umeå.
    Malin har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam under hela köpet, alla förväntningar uppfyllda.
    Det hela har varit en mycket trevlig och positiv upplevelse och kan därför varmt rekommendera Malin och MOHV Umeå.

Hälsningar Per Malmberg Läs mer
  • 2020-09-20

Birgitta H skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Vi har både köpt och sålt vår bostadsrätt genom Malin. Vi blev så fantastiskt bemött av Malin. Malin är kanon!! Vi är så mycket nöjda med allt vad Malin har gjort för oss. Vi kan varmt rekommendera henne!! Läs mer
  • 2020-09-20

Johan H skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Vi har sålt en bostadsrätt på Haga i Umeå som mäklades av Malin när vi köpte den och fick då ett bra intryck av henne. Därför vände vi oss till henne igen när det nu var dags för försäljning. Malin är trevlig och professionell, snabb men noggrann. Vi kan varmt rekommendera Malin och Mohv! Läs mer
  • 2020-09-19

Philip N skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Jag har sålt en 1:a på 43 kvm i Umeå. Jag köpte lägenheten av Malin och kände mig nöjd vid köpet och därför blev det ett enkelt valt att sälja med hjälp av henne. Läs mer
  • Erik E

2020-09-18

Erik E skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Malin förmedlade försäljningen av vår villa. Mycket trevlig och engagerad skulle anlita henne igen. Läs mer

Suzan L skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Trevlig samtalston, kort väg till information och professionell i alla led. Läs mer

Hanna N skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Vi har nyligen köpt ett hus på Grisbacka i Umeå. Det var ganska kort om tid då vi bokade in oss på visning sista dagen, men Malin fixade så att vi fick en extra visning med alla våra barn, vilket uppskattades väldigt mycket. Malin gav oss köpare ett väldigt proffsigt, tryggt och förtroendeingivande bemötande. Hon hade tagit fram all information som vi behövde och hjälpte oss, efter kontraktet var skrivet, att i samråd med säljarna förlänga tiden för besiktning så att vi kunde göra en radonmätning som inte var utförd sedan tidigare. Det finns inget negativt att säga om Malin som mäklare - hon är en en positiv person, trevlig, glad, lyhörd och vi kan verkligen rekommendera henne! Läs mer

Eva F skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Hon har ett trevligt bemötande, låter glad och positiv. Hon har varit lätt att komma i kontakt med. Inget verkar besvärligt trots att man krånglar. Läs mer

Torsten F skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Korrekt och smidig hantering rakt igenom. Viktigt eftersom vi inte bor på orten och fått lita till Malin. Kan absolut rekommendera andra att med förtroende vända sig till MOHV Läs mer

Jennelie O skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jag och min kille har köpt en lägenhet, jag tyckte allt gick smidigt och utan krångel! De var bara att fråga så fick man dom svaren man behövde! Läs mer
Charlotte Forsberg
Erika Jansson