Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå MOHV MOHV Umeå

MOHV Umeå

En del av MOHVwww.mohv.se

Kungsgatan 35 B, 903 25 Umeå — Visa karta

Mitt i staden nära både den vackra älvspromenaden och centrum finns vi mäklare på MOHV Umeå.

Vi hjälper dig hitta det bästa boendet och har koll på hela Umeå med omejd, och alla mindre orter runtomkring. Med oss får du vara med mäklaren och ta beslut under hela processen oavsett vilken bostad du ska sälja eller köpa. Vi har svaren på alla dina frågor och guidar dig rätt bland lägenheter och villor!

Kom in till oss på kontoret på Kungsgatan 35B eller slå en pling på 090-77 00 55 så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig. Varmt välkommen!

Läs vad 86 kunder tycker om MOHV Umeå

• Hanna J
    Hanna J skrev om MOHV Umeå
    Mycket förtroendeingivande, lugn och kompetent mäklare. Tar sig tid att förklara alla steg i bostadsaffären och bra på att återkoppla. Väldigt nöjd med Camilla som mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Felix W
    Felix W skrev om Afsaneh Taheri en del av MOHV Umeå
    Väldigt bra bemötande och uppföljning hela tiden. Vi har både köpt och sålt lägenheter via Afsaneh Läs mer
  • Erik K
    Erik K skrev om Afsaneh Taheri en del av MOHV Umeå
    Uppdraget hat skett på "distans". Afsaneh har varit mycket trevlig
    att ha kontakt med både per telefon och mail. Allt har gått som "på räls"
    Erik Kallenberg Läs mer
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Afsaneh Taheri en del av MOHV Umeå
    Afsaneh har varit mycket tillmötesgående och trevlig. Under hela processen har hon varit tydlig, proffesionell och tillgänglig. Vi har känt oss helt trygga med Afsaneh och är mycket nöjda. Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om MOHV Umeå
    Kunnig och trevlig, seriös. Tyvärr blev kostnaden mycket högre än beräknat. Läs mer
  • Finn J
    Finn J skrev om MOHV Umeå
    Lina var toppen. Aktiv, välorganiserat och tog hand om allt. Läs mer
  • Rober L
    Rober L skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Mycket bra, seriös, noggrann, tillgänglig.och alltid trevlig. Läs mer
  • Eric S
    Eric S skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Hej! Erika har gett oss ett sånt fint stöd och snabbt hembesök. Jag är otroligt nöjd med Erika som Mäklare och kan definitivt rekommendera henne vidare till andra. Läs mer
  • Roland G
    Roland G skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Hon är ödmjuk och bara bäst duktig på att marknadsföra och förklara för säljare och köpare Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Erika var en klippa genom hela försäljningen! Jag har inte sålt något tidigare men Erika fanns alltid där, svarade på mina frågor och uppdaterade mig om allt som hände. Alltid professionell och påläst men även personlig, inkännande och mån om att ta tillvara mina önskemål och funderingar. Tanken på att Erika förmodligen skulle ge eventuella intressenter samma varma och ärliga bemötande som jag fick gjorde att jag hela tiden kände mig väldigt trygg och lugn i säljprocessen trots att jag själv inte befann mig i stan.

Sammanfattninsvis kan man väl säga att jag inte hade kunnat anlita en bättre mäklare! Läs mer
  • Daniel U
    Daniel U skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Superb. Gjorde sitt yttersta hela vägen och leverarade ett resultat bortom all fantasi. Läs mer
  • Veronika K
    Veronika K skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Erika gav ett bra intryck från start. Redan från första malet var hon infoinformativ och tydlig. Vid visning av lägenheten visade hon stort intresse och kopplade till hur mohv kunde hjälpa mig sälja som önskat. Genom hela processen höll hon mig uppdatera när något hänt och var i processen vi var. Läs mer
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Vi har anlitat mäklare i olika sammanhang de senaste 5-6 åren! Erika har varit den utan tvekan absolut bästa! Engagerad och otroligt påläst. Det är den mäklare jag utan tvekan skull rekommendera till andra. Jag har flera gånger sagt att det är som om det var för sig själv hon sålde. Hon kontaktade t ex stugföreningen där vi sålde vår stuga - för att få information som var relevant för köparen. Enlig kontaktpersonen i föreningen hade det aldrig hänt förut och då har det ändå sålts ganska många stugor i Södervik de senaste åren enligt samma kontakt person. Erika tog kontakt inte bara en gång utan två för att försäkra sig om uppgifter hon hade.
    När hon fick frågor från köparen - vid kontrakt skrivning - kunde hon svaren klockrent!

Nu hoppas jag att vi slipper att anlita mäklare igen på länge - men vore jag tvungen skulle det inte finnas mer än ett alternativ! Erika Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Elisabet T
    Elisabet T skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    glad trevlig alltid tillgänglig helt enkelt toppen. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om MOHV Umeå
    Mäklaren Malin återkopplade dåligt då jag under pågående budgivning försökte få tag på henne för att fråga vad som hände. 4 timmar utan bud.Dagen en Fre em började ju gå mot sitt slut.Hon sa att hon satt i möten och inte hade tid.Skyllde sen på mig att budgivningen skedde denna dag för att jag gett ett bud/erbjudande direkt efter visningen dagen före.Jag hade aldrig bett om att ngn budgivning skulle ske denna dag..... Ett bud som hon sa vid min fråga kom in kl 14.30 fick jag först vetskap om via ett vanligt Sms kl 15.44 . Nytt bud borde väl redovisas för inblandade budgivare så fort det kommer !? Lite bättre behandling av potentiell köpare och budgivare hade jag väntat mig....men ack så fel jag hade. Läs mer
    2016-08-24 MOHV svarar Lars B
    Hej Lars,

Vad tråkigt att höra att du inte känner dig nöjd. Som jag förklarade per telefon har vi ingen möjlighet att alltid vara tillgängliga då vi i vårt dagliga arbete har möten och visningar på spridda tider. Budgivningen är ingen automatisk tjänst och vi är därför beroende av att vår telefon/dator för att kunna registrera bud och meddela er budgivare. Jag tar givetvis till mig av din kritik och beklagar att du inte kände att jag räckte till hela vägen.
    Har du några fler frågor eller funderingar är du naturligtvis välkommen att kontakta mig direkt!

Vänligen Malin
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jag tycker Lina var väldigt tillmötesgående och saklig vid första mötet vi hade med henne.
    Vi fick ett väldigt stort förtroende för Lina och hela resan från första mötet till kontraktsskrivning gick smidigt och väldigt bra.
    jag kan varmt rekommendera Lina som mäklare till dem som funderar att sälja sitt hus i framtiden Läs mer
  • Mats O
    Mats O skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    En mycket bra mäklare som inte lämnade något åt slumpen. En riktig kämpe. Läs mer
  • Malin E
    Malin E skrev om MOHV Umeå
    Vi är väldigt nöjda med Camilla som mäklare och skulle rekommendera henne till andra som är på husjakt! Camilla har varit rak, tydlig, informativ men också personlig och trevlig och ingivit en trygg känsla för oss som varit helt gröna på bostadsmarknaden! Jättebra helt enkelt! Läs mer
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Vi är jättenöjda med Lina. Hon är en uppmärksam och lyhörd mäklare som ser till kundens bästa och vi tycker att vi har fått den informationen vi har velat ha. Lina arbetar snabbt och man kan alltid förvänta sig att saker blir gjorda och att hon håller vad hon lovat. Vi var nybörjare med att sälja bostad men vi kände oss aldrig otrygga eftersom lina var väldigt noggrann med att se till att vi förstod kontrakt och vad som skulle ske osv. Läs mer
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Vi är väldigt nöjda med Lina både när det gäller bemötande och service.
    Är duktig på att förklara turerna när det gäller köp och försäljning. Läs mer
  • Dick S
    Dick S skrev om MOHV Umeå
    har haft hjälp av camilla vid 2 sälj.mycket nöjd .professionell,dukti å engagerad Läs mer
  • Janita K
    Janita K skrev om MOHV Umeå
    Fantastisk mäklare, jordnära, handlingskraftig, noggrann och väldigt kunnig. Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Sami P
    Sami P skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Helnöjd med Lina Bennervall.
    Hon var väldigt tydlig, lätt att få tag på om det dök upp frågor och hon var mycket bra på att följa upp med hur visningar och budgivning gick.

/Sami Läs mer
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jag är mycket nöjd med Lina.
    Hon gav ett mycket trevligt och proffessionellt bemötande. Hon verkade kunnig i sitt yrke så man kände att man var i trygga händer. Någon man kan lita på. Läs mer
  • Nicklas T
    Nicklas T skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Lina tog bra hand om försäljningen av min bostad. Visst blev det högt arvode men det var vi överrens om innan och marknaden är väldigt upp och ned. Kan vara bra att tänka igenom alternativen och kostnaden för arvodet och varför inte förhandla. Hon var lätt att få tag i och gjorde vad hon kunde för att få snabbt avslut och försökte lösa de frågetecken som uppstod Läs mer
  • Rickard D
    Rickard D skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Bra att ha med att göra. Kändes ärlig och inte den där klassiska mäklarsteroetypen som kan gå över lik för att få en affär i hamn. Läs mer
  • Mattias W
    Mattias W skrev om MOHV Umeå
    Helt fantastisk genuin mäklare som är lyhörd, trevlig och genomproffsig. Hon tar sig tid, och man känner sig högt värderad som spekulant. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Ann-charlotte J
    Ann-charlotte J skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Proffsigt bemötande från engagerad mäklare. Så gott som alltid tillgänglig och beredd att svara på frågor, även utanför arbetstid. Läs mer
  • Helen B
    Helen B skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Mycket social, trevlig och engagerad mäklare. Återkopplar snabbt både till köpare och säljare. Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om MOHV Umeå
    Jättefint bemötande hela vägen, kunnig och proffsig tycker vi. Vi upplevde att hon verkligen tog sig tid med oss, har tidigare erfarenheter av mkt stressade mäklare.
    Stort tack!/ anna & kenth Läs mer
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Väldigt nöjd med service och bemötande! Allt funkade hur smidigt som helst! Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Mycket bra.
    Malin har visat sig mycket engagerad och det känns som om hon har gjort ett bra jobb. Läs mer
  • Jakob Ö
    Jakob Ö skrev om MOHV Umeå
    Ambitiös och flexibel mäklare med kundens önskemål i fokus. Men viktigast är ändå hennes ärlighet, hon lovar inte guld och gröna skogar som många andra, utan är ganska sober, vilket är mycket förtroendeingivande. Läs mer
  • Britt-louis L
    Britt-louis L skrev om MOHV Umeå
    Vi är supernöjda!! Allt från visning-till köp av vår nya bostad. telefonkontakter,mail, bokad tid på fastighetsbyrån,bankkontakter, även med vår bankkontaktperson, ja all den hjälp som vi behövde, går inte att finna något annat, än mycket positivt hos Camilla Krog.
    Tydlig, och alltid väldigt klara, tydliga svar.
    Vi hade även mycket snabba, svar från henne, även under jul/nyår, m.m.
    Dessutom, snabba drag, från visning, till budgivning, och under budgivningen, superbra kontakt. Hon bjöd verkligen på sig själv. Vi kände oss supertrygga.
    Vi rekommenderar Camilla Krog, till 100%. Läs mer
  • Clara V
    Clara V skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Bra bemötande. Rakt på sak och vältalig.

Det enda som många av våra vänner reagerat på, är att fast vi tog emot ett förbud på lägenheten så tog Lina lika mycket i arvode som om hon skulle gjort hela processen i försäljningen. Det har visst inte andra varit med om. Läs mer
  • Cathrine A
    Cathrine A skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Charlotte har gjort ett bra arbete med att sälja vårt hus men det är synd att MOHV inte utnyttjar fler lokala annonsplatser tex pappersversionen av VK som jag själv och säkert andra, ivrigt skannar varje morgon. Alla köpare nyttjar inte digitala medier - men dessutom är en annons vid familjens frukostbord alltid effektiv. Läs mer
  • Mario H
    Mario H skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Jag tyckte hela mötet osv, var mycket bra. Anledningen till att det blir en 4 och inte en 5 är att jag tycker att vi borde ha kunnat haft bättre tajming då jag inte behöve bli av med min lägenhet direkt. Men kände kanske (så här i efterhand) att vi kunde väntat lite. Annars förutom det va var det mycket professionellt sköt, och absolut mycket bättre än mäklaren som jag använde då jag köpte lägenheten Läs mer
  • Veronika B
    Veronika B skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Tillmötesgående, positiv och glad God tillgänglighet Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Duktig, vi är nöjda! Skulle gärna rekommendera henne till andra som står inför en husförsäljning. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Snabb, enkel, tydlig, trevlig, kunnig, ärlig i kundrelationen. Vi är SuperNöjda med vårat val av mäklare 😊 Läs mer
  • Carina N
    Carina N skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Gott, glatt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Carina H
    Carina H skrev om MOHV Umeå
    Snabb, kunnig mäklare. Lätt att få kontakt med. Höll oss informerade om hur försäljningen framskred.
    Positiv person. Läs mer
  • Elin N
    Elin N skrev om MOHV Umeå
    Professionell och personlig på samma gång! Mycket nöjda! Läs mer
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jättebra, proffsigt och trevligt! Läs mer
  • Oscar F
    Oscar F skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Smidigt, trevligt och bra. Läs mer
  • Alkwin W
    Alkwin W skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Trevligt öppet bemötande. Tar ansvar. Kolla upp att allt stämmer även efter avslutat affär. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Lina är en väldigt engagerad och seriös mäklare som jag rekommenderar varmt. Hon känns professionell, kunnig på det hon gör och naturlig och äkta som person. Läs mer
  • Rigmor F
    Rigmor F skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Trevlig och tillmötesgående, lätt att samar Läs mer
  • Björn  D
    Björn D skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Malin mäklade försäljningen av min fars hus i Holmsund. Hon var alltid glad och positiv och skötte försäljningen tryggt och professionellt. Hon var också¨lyhörd mot min far som sålde sitt hem sedan många år på grund av sviktande hälsa. Malin bidrog till att försäljningen kändes som något positivt och vi kan varmt rekommendera Malin som mäklare. / Björn Danielsson och Dan Andersson Läs mer
Lina Bennervall
Malin Persson