Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå MOHV MOHV Umeå
Rekommenderat företag 2015 - MOHV Umeå

MOHV Umeå

En del av MOHVwww.mohv.se

Kungsgatan 35 B, 903 25 Umeå — Visa karta

Mitt i Umeå, ett stenkast från älvspromenaden och med gångavstånd till centrumkärnan, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Umeå med omnejd. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer med din mäklare. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering. Våra fastighetsmäklare i Umeå arbetar även mot Hörnefors, Sävar, Vännäs, Tärnaby, Hemavan och Borgafjäll.

Besök våra mäklare i Umeå på Kungsgatan 35B.
Ring oss på 090-77 00 55.

Läs vad 76 kunder tycker om MOHV Umeå

• Daniel U
    Daniel U skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Superb. Gjorde sitt yttersta hela vägen och leverarade ett resultat bortom all fantasi.
  • Veronika K
    Veronika K skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Erika gav ett bra intryck från start. Redan från första malet var hon infoinformativ och tydlig. Vid visning av lägenheten visade hon stort intresse och kopplade till hur mohv kunde hjälpa mig sälja som önskat. Genom hela processen höll hon mig uppdatera när något hänt och var i processen vi var.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Vi har anlitat mäklare i olika sammanhang de senaste 5-6 åren! Erika har varit den utan tvekan absolut bästa! Engagerad och otroligt påläst. Det är den mäklare jag utan tvekan skull rekommendera till andra. Jag har flera gånger sagt att det är som om det var för sig själv hon sålde. Hon kontaktade t ex stugföreningen där vi sålde vår stuga - för att få information som var relevant för köparen. Enlig kontaktpersonen i föreningen hade det aldrig hänt förut och då har det ändå sålts ganska många stugor i Södervik de senaste åren enligt samma kontakt person. Erika tog kontakt inte bara en gång utan två för att försäkra sig om uppgifter hon hade.
    När hon fick frågor från köparen - vid kontrakt skrivning - kunde hon svaren klockrent!

Nu hoppas jag att vi slipper att anlita mäklare igen på länge - men vore jag tvungen skulle det inte finnas mer än ett alternativ! Erika
  • Karin B
    Karin B skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande.
  • Elisabet T
    Elisabet T skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    glad trevlig alltid tillgänglig helt enkelt toppen.
  • Lars B
    Lars B skrev om MOHV Umeå
    Mäklaren Malin återkopplade dåligt då jag under pågående budgivning försökte få tag på henne för att fråga vad som hände. 4 timmar utan bud.Dagen en Fre em började ju gå mot sitt slut.Hon sa att hon satt i möten och inte hade tid.Skyllde sen på mig att budgivningen skedde denna dag för att jag gett ett bud/erbjudande direkt efter visningen dagen före.Jag hade aldrig bett om att ngn budgivning skulle ske denna dag..... Ett bud som hon sa vid min fråga kom in kl 14.30 fick jag först vetskap om via ett vanligt Sms kl 15.44 . Nytt bud borde väl redovisas för inblandade budgivare så fort det kommer !? Lite bättre behandling av potentiell köpare och budgivare hade jag väntat mig....men ack så fel jag hade.
    2016-08-24 MOHV svarar Lars B
    Hej Lars,

Vad tråkigt att höra att du inte känner dig nöjd. Som jag förklarade per telefon har vi ingen möjlighet att alltid vara tillgängliga då vi i vårt dagliga arbete har möten och visningar på spridda tider. Budgivningen är ingen automatisk tjänst och vi är därför beroende av att vår telefon/dator för att kunna registrera bud och meddela er budgivare. Jag tar givetvis till mig av din kritik och beklagar att du inte kände att jag räckte till hela vägen.
    Har du några fler frågor eller funderingar är du naturligtvis välkommen att kontakta mig direkt!

Vänligen Malin
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jag tycker Lina var väldigt tillmötesgående och saklig vid första mötet vi hade med henne.
    Vi fick ett väldigt stort förtroende för Lina och hela resan från första mötet till kontraktsskrivning gick smidigt och väldigt bra.
    jag kan varmt rekommendera Lina som mäklare till dem som funderar att sälja sitt hus i framtiden
  • Mats O
    Mats O skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    En mycket bra mäklare som inte lämnade något åt slumpen. En riktig kämpe.
  • Malin E
    Malin E skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Vi är väldigt nöjda med Camilla som mäklare och skulle rekommendera henne till andra som är på husjakt! Camilla har varit rak, tydlig, informativ men också personlig och trevlig och ingivit en trygg känsla för oss som varit helt gröna på bostadsmarknaden! Jättebra helt enkelt!
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Vi är jättenöjda med Lina. Hon är en uppmärksam och lyhörd mäklare som ser till kundens bästa och vi tycker att vi har fått den informationen vi har velat ha. Lina arbetar snabbt och man kan alltid förvänta sig att saker blir gjorda och att hon håller vad hon lovat. Vi var nybörjare med att sälja bostad men vi kände oss aldrig otrygga eftersom lina var väldigt noggrann med att se till att vi förstod kontrakt och vad som skulle ske osv.
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Vi är väldigt nöjda med Lina både när det gäller bemötande och service.
    Är duktig på att förklara turerna när det gäller köp och försäljning.
  • Dick S
    Dick S skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    har haft hjälp av camilla vid 2 sälj.mycket nöjd .professionell,dukti å engagerad
  • Janita K
    Janita K skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Fantastisk mäklare, jordnära, handlingskraftig, noggrann och väldigt kunnig. Kan varmt rekommenderas
  • Sami P
    Sami P skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Helnöjd med Lina Bennervall.
    Hon var väldigt tydlig, lätt att få tag på om det dök upp frågor och hon var mycket bra på att följa upp med hur visningar och budgivning gick.

/Sami
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jag är mycket nöjd med Lina.
    Hon gav ett mycket trevligt och proffessionellt bemötande. Hon verkade kunnig i sitt yrke så man kände att man var i trygga händer. Någon man kan lita på.
  • Nicklas T
    Nicklas T skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Lina tog bra hand om försäljningen av min bostad. Visst blev det högt arvode men det var vi överrens om innan och marknaden är väldigt upp och ned. Kan vara bra att tänka igenom alternativen och kostnaden för arvodet och varför inte förhandla. Hon var lätt att få tag i och gjorde vad hon kunde för att få snabbt avslut och försökte lösa de frågetecken som uppstod
  • Rickard D
    Rickard D skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Bra att ha med att göra. Kändes ärlig och inte den där klassiska mäklarsteroetypen som kan gå över lik för att få en affär i hamn.
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Helt fantastisk genuin mäklare som är lyhörd, trevlig och genomproffsig. Hon tar sig tid, och man känner sig högt värderad som spekulant. Rekommenderas verkligen!
  • Ann-charlotte J
    Ann-charlotte J skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Proffsigt bemötande från engagerad mäklare. Så gott som alltid tillgänglig och beredd att svara på frågor, även utanför arbetstid.
  • Helen B
    Helen B skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Mycket social, trevlig och engagerad mäklare. Återkopplar snabbt både till köpare och säljare.
  • Anna N
    Anna N skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Jättefint bemötande hela vägen, kunnig och proffsig tycker vi. Vi upplevde att hon verkligen tog sig tid med oss, har tidigare erfarenheter av mkt stressade mäklare.
    Stort tack!/ anna & kenth
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Väldigt nöjd med service och bemötande! Allt funkade hur smidigt som helst!
  • Martin S
    Martin S skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Mycket bra.
    Malin har visat sig mycket engagerad och det känns som om hon har gjort ett bra jobb.
  • Jakob Ö
    Jakob Ö skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Ambitiös och flexibel mäklare med kundens önskemål i fokus. Men viktigast är ändå hennes ärlighet, hon lovar inte guld och gröna skogar som många andra, utan är ganska sober, vilket är mycket förtroendeingivande.
  • Britt-louis L
    Britt-louis L skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Vi är supernöjda!! Allt från visning-till köp av vår nya bostad. telefonkontakter,mail, bokad tid på fastighetsbyrån,bankkontakter, även med vår bankkontaktperson, ja all den hjälp som vi behövde, går inte att finna något annat, än mycket positivt hos Camilla Krog.
    Tydlig, och alltid väldigt klara, tydliga svar.
    Vi hade även mycket snabba, svar från henne, även under jul/nyår, m.m.
    Dessutom, snabba drag, från visning, till budgivning, och under budgivningen, superbra kontakt. Hon bjöd verkligen på sig själv. Vi kände oss supertrygga.
    Vi rekommenderar Camilla Krog, till 100%.
  • Clara V
    Clara V skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Bra bemötande. Rakt på sak och vältalig.

Det enda som många av våra vänner reagerat på, är att fast vi tog emot ett förbud på lägenheten så tog Lina lika mycket i arvode som om hon skulle gjort hela processen i försäljningen. Det har visst inte andra varit med om.
  • Cathrine A
    Cathrine A skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Charlotte har gjort ett bra arbete med att sälja vårt hus men det är synd att MOHV inte utnyttjar fler lokala annonsplatser tex pappersversionen av VK som jag själv och säkert andra, ivrigt skannar varje morgon. Alla köpare nyttjar inte digitala medier - men dessutom är en annons vid familjens frukostbord alltid effektiv.
  • Mario H
    Mario H skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Jag tyckte hela mötet osv, var mycket bra. Anledningen till att det blir en 4 och inte en 5 är att jag tycker att vi borde ha kunnat haft bättre tajming då jag inte behöve bli av med min lägenhet direkt. Men kände kanske (så här i efterhand) att vi kunde väntat lite. Annars förutom det va var det mycket professionellt sköt, och absolut mycket bättre än mäklaren som jag använde då jag köpte lägenheten
  • Veronika B
    Veronika B skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Tillmötesgående, positiv och glad God tillgänglighet
  • Sara B
    Sara B skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Duktig, vi är nöjda! Skulle gärna rekommendera henne till andra som står inför en husförsäljning.
  • Maria H
    Maria H skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Snabb, enkel, tydlig, trevlig, kunnig, ärlig i kundrelationen. Vi är SuperNöjda med vårat val av mäklare 😊
  • Carina N
    Carina N skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Gott, glatt och trevligt bemötande.
  • Carina H
    Carina H skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Snabb, kunnig mäklare. Lätt att få kontakt med. Höll oss informerade om hur försäljningen framskred.
    Positiv person.
  • Elin N
    Elin N skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Professionell och personlig på samma gång! Mycket nöjda!
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jättebra, proffsigt och trevligt!
  • Oscar F
    Oscar F skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Smidigt, trevligt och bra.
  • Alkwin W
    Alkwin W skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Trevligt öppet bemötande. Tar ansvar. Kolla upp att allt stämmer även efter avslutat affär.
  • Anna B
    Anna B skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Lina är en väldigt engagerad och seriös mäklare som jag rekommenderar varmt. Hon känns professionell, kunnig på det hon gör och naturlig och äkta som person.
  • Rigmor F
    Rigmor F skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Trevlig och tillmötesgående, lätt att samar
  • Björn  D
    Björn D skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Malin mäklade försäljningen av min fars hus i Holmsund. Hon var alltid glad och positiv och skötte försäljningen tryggt och professionellt. Hon var också¨lyhörd mot min far som sålde sitt hem sedan många år på grund av sviktande hälsa. Malin bidrog till att försäljningen kändes som något positivt och vi kan varmt rekommendera Malin som mäklare. / Björn Danielsson och Dan Andersson
  • Linn L
    Linn L skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Professionell och duktig! Kan varmt rekommendera henne.
  • Ann R
    Ann R skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Proffsig, trevlig och pålitlig. Bra resultat!
  • Frida G
    Frida G skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Väldigt trevlig, hjälpsam, duktig och tillgänglig. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar och gjorde mer än vad som krävdes!
    Både köp av ny lägenhet och försäljning av den gamla lägenheten gick väldigt snabbt och smidigt tack vare Camilla.
  • Nermina K
    Nermina K skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Mycket professionell och hänsynsfull!
    Lina hanterade vår svåra situation kring husförsäljningen på ett väldigt ödmjukt sätt. Hon visade stor förståelse för barnen så att både visningarna och försäljningen gick så smidigt som möjligt.
  • Michael R
    Michael R skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Camilla är seriös,ambitiös och kanske för oss viktigaste trovärdig !
    Väldigt proffsigt social. Henne tycker man om!
    vi har sålt tre hus och köpt lika många + nuvarande lägenhet och hon är nr1 !!
  • Tomas V
    Tomas V skrev om Camilla Krog en del av MOHV Umeå
    Camilla har på ett, i mitt tycke, tagit sig ann försäljningsuppdraget på ett mycket professionellt sätt genom att vara tydligt i kommunikation med mig som säljare, planera för försäljning, framtagning av presentationsmaterial, säljprocess och avslut på affär.
    Hon har mer än väl levt upp till mina förväntningar och jag skulle utan tvekan anlita henne i framtiden.
  • Carina O
    Carina O skrev om MOHV Umeå
    lugn, kunnig , tillgänglig, positiv, ärlig.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om MOHV Umeå
    Mycket bra! Trevlig, kunnig, tillmötesgående!!!!
  • Therese N
    Therese N skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Toppenmäklare! Kan varmt rekomendera.
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Proffsigt , företroendeingivande samt personligt.
Lina Bennervall
Camilla Krog