MOHV Umeå

En del av MOHVwww.mohv.se

Kungsgatan 35 B, 903 25 Umeå — Visa karta

Mitt i staden nära både den vackra älvspromenaden och centrum finns vi mäklare på MOHV Umeå.

Vi hjälper dig hitta det bästa boendet och har koll på hela Umeå med omejd, och alla mindre orter runtomkring. Med oss får du vara med mäklaren och ta beslut under hela processen oavsett vilken bostad du ska sälja eller köpa. Vi har svaren på alla dina frågor och guidar dig rätt bland lägenheter och villor!

Kom in till oss på kontoret på Kungsgatan 35B eller slå en pling på 090-77 00 55 så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig. Varmt välkommen!

Läs vad 500 kunder tycker om MOHV Umeå

• 2019-12-08

Sebastian S skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Jättebra! Kan varmt rekommendera Läs mer
  • 2019-12-07

Arvid L skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Sålde en 3rummare. Marknaden var lite trög just när den skulle säljas men Erika stod på, informerade, peppade och satte upp planer! Mycket bra bemötande, precis vad jag vill ha av en mäklare Läs mer
  • 2019-12-07

Caroline L skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Erika är väldigt proffsig och kunnig. Jag kände mig trygg med hela processen och är jättenöjd. Hon är väldigt engagerad och tar hand om en på ett superbra sätt. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2019-12-05

Jeanette B skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Erika var ansvarig mäklare när jag köpte min nya bostadsrätt. Jag kan bara säga goda saker om henne! En mycket kompetent mäklare som är lyhörd, påläst, tillgänglig och tillmötesgående. Dessutom är hon en mycket trevlig person och lätt att ha att göra med. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-12-03

Rebecca Ö skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Professionell, ödmjuk, kunnig och trevlig! Läs mer
  • 2019-11-30

Susanne G skrev om Jenny Bodmark en del av MOHV Umeå
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande, lugn o avslappnad, inte för mycket på o stressa. Läs mer
  • 2019-11-28

Markus J skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Vi köpte vårat hus via Malin!
    Hon gjorde ett strålande arbete och höll en förhandsvisning samt lyckades få säljarna att sälja innan visning. Toppen och flexibel. Läs mer
  • 2019-11-28

Amanda M skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Köpt villa. Malin var entusiastisk och vänlig i sitt bemötande. Hon ansträngde sig för att vi skulle få en visning och skötte en bra kommunikation och snabb affär. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-11-26

Helena E skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Sålt lägenhet med Lina. Hon kändes mycket erfaren! Läs mer
  • 2019-11-25

Lars Anders L skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Lina har varit hjälpsam,proffsig och sympatisk. Läs mer
  • 2019-11-24

Caroline B skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Vi har köpt vår första lägenhet, och det gjorde vi med hjälp av fantastiska Malin Persson. Första intrycket var omhändertagande då hon bemötte oss på ett glatt sätt med öppna armar! Vi hade inte så stora förväntningar, men med hjälp av Malins energi, blev vi båda pirriga och förväntansfulla. Läs mer

Gustav B skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Oftast snabbt svar men ibland säger hon en tid där man ska ringa eller få ett samtal sen svarar hon inte/ringer inte upp då. Läs mer

Barbro B skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Vi har köpt lgh i Umeå.
    Vi är nöjda med det sätt Lina har skött allt.
    Hon kan rekommenderas. Läs mer

Jenny B skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Erika sålde vår bostadsrätt och hon är en helt otrolig mäklare som överträffade alla våra förväntningar! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-11-22

Margareta S skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Köp av lägenhet och påbörjat försäljning av hus.

Malin är mycket trevlig och upplevs drivande och kunnig i sin profession.

Hon har snällt och tålmodigt svarat på alla tokiga frågor. Läs mer
  • 2019-11-22

Marcus N skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Köpt lägenhet
    Väldigt bra bemötande oavsett vilken tid man hörde av sig
    Malin har helt klart överträffat våra förväntningar Läs mer
  • Erik L

2019-11-21

Erik L skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Sålt min lägenhet.
    Väldigt engagerad och har varit ett stort stöd genom hela processen !
    Otroligt nöjd med valet av mäklare.
    Det känns som att vi tillsammans har sålt min lägenhet . Läs mer
  • 2019-11-21

Jens C skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Vi sålde en lägenhet Väst på stan. Erika var jättebra och gav ett proffsigt bemötande. Försäljningen levde upp till alla förväntningar och vi är supernöjda.

Erika rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-11-12

Dan A skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Köpte en industrilokal som MOHV genom Charlotte hade på annons i dagstidningen. Svarade på den och blev bemött väldigt vänligt korrekt och hjälpsamt. Läs mer
  • 2019-11-08

Anna-Lena K skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Hej jag har köpt en bostadsrätt och är mkt nöjd med min kontakt med Emilie. Allt har gått smidigt från visningstillfället till besiktning. Bra kommunikation, lätt att få svar på mina frågor och snabb återkoppling. Känner mig bra och personligt bemött av en trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-11-07

Lina H skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Vi har köpt en lägenhet som låg cirka en månad på Hemnet utan att bli såld.
    Mäklaren var snabb att svara på mina mail och tog reda på svaren jag sökte. Alltid väl mött. Gjorde att bra jobb med att vara neutral inför säljare och köpare. Hon hade realistiska diskussioner kring rimligt pris och jobbade bra med oss.
    Skulle vilja skicka med henne att läsa igenom mejlen hon får så att alla frågor besvaras. På så vis hade hon kunnat undvika fler mejl från mig.
    Hade önskat mer information om föreningen på presentationen. Då hade också fler frågor via mejl kunnat minimeras. Läs mer
  • 2019-11-03

Ulf Anders H skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Har sålt en villa, bra bemötande, upplevde förväntningarna.
    Väl insatt och trygg i sitt jobb. Läs mer
  • 2019-10-31

Jan J skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Emilie är kunnig, påläst och mycket trevlig i sin roll som mäklare.

Vi har först fått en lägenhet visad av henne som vi senare köpte.

Emilie fick uppdraget att värdera vårt hus som vi ska sälja.

Mohv fick uppdraget att sälja vårt hus efter det och det har Emilie skött väldigt bra.

Vi är mycket nöjda med den hjälp vi har fått av Emilie. Läs mer
  • Elisabeth M

2019-10-27

Elisabeth M skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Charlotte var vårt väl när vi skulle sälja vår bostadsrätt i centrala stan och hon har på ett kunnigt och noggrant sätt lett oss genom hela försäljningsprocessen som slutligen blev en bra affär för både köpare och säljare ! Charlotte har stark känsla för de personliga önskemålen och är tydlig i sin målbild till slutaffär !
    Vi rekommenderar henne varmt som mäklare! Läs mer

Marcus F skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Sålt bostadsrätt
    Har funkat mycket bra
    Hon var bra på informera om vad som händer och sker under försäljningen gång.
    Tydlig Läs mer

David S skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Sålde en 2:a på Berghem i Umeå.
    Jag fick ett mycket bra bemötande under hela säljprocessen som varade i ett halvår. Hon var tydlig och rak i sin kommunikation och kom med bra råd och tips.
    Jag kan varmt rekommendera Lina. Läs mer

Gunvor Irene H skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Sålt vårt hus och Emelie är duktig på att hålla oss uppdaterade. Väldigt gott bemötande har vi fått från första kontakt. Förväntningar vi hade levde hon upp till. Att vi fick veta hur hela processen går till. Vi är inte riktigt i mål än med försäljning. Sista ska skrivas under november. Varit en spännande resa att vara säljare och vår lycka är att ha Emelie, kunnat ringa henne när som helst och hon svarade på det vi funderade över. Fullständigt nöjd är vi. Rekommenderar varmt MOHV i Umeå Läs mer
  • 2019-10-26

Sandra O skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Har träffat många mäklare under vårt letande och Charlotte har tveklöst den bästa. Engagerad! Läs mer
  • 2019-10-26

Rolf Anders K skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Sålt fristående villa på ca 160 kvm. Erika har varit klar, tydlig, trevlig och professionell i sitt bemötande av oss. Vi har haft stor hjälp av Erika vid försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • Göran E

2019-10-25

Göran E skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Skrivit köpeavtal på ett hus, hoppas avsluta affären snart.

Mäklaren var mycket trevlig och verkade påläst om objektet.

Objektet levde upp till mina förväntningar, och har inget annat att säga om mäklaren.

I det stora hela helt nöjd. Läs mer

Siv Malin K skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Vi har sålt en villa i Umeå. Erika har haft ett professionellt förhållningssätt och påläst på vårt hus. Hon har även hela tiden haft en dialog med oss med texter, bilder osv som skulle ut vid försäljningen. Läs mer

Kulsom S skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Jag har köpt en lägenhet.vi har skrivit kontakt på kontoret om en lägenhet.hon var jätte trevligt och konig jag är nöjd.bara bra tack Läs mer

Fredrik S skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Köpt en bostadsrätt. Snabb på att svara på frågor och var lätt att få tag på. Kändes också erfaren och kunde svara på både enkla som krångliga frågor. Läs mer

Andre T skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    En seriös mäklare som alltid kom förberedd och påläst vilket sparade mycket tid för oss och gjorde det hela väldigt smidigt. Fick ut mer än förväntat för lägenheten och var väldigt flexibel när det kom till avslut med papper och kontraktsskrivning. Levde upp till mina högt ställda förväntningar och jag kan varmt rekomendera henne. Läs mer

Selma G skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Sålt lägenhet med hjälp av Emilie Svedberg, jag fick super bra förtroende för henne. Hon var engagerad, positiv och kommunikativ.
    Hade inte velat ha en annan mäklare!

/selma Läs mer

Agneta B skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Har sålt en bostadsrätt, 3 rok.
    Trevlig och tillmötesgående.
    Bra feedback Läs mer

Rose-Marie J skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Sålt huset
    Bemött på ett mycket bra sätt fick direkt förtroende
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar

En bättre upplevelse går inte att få
    Kommer att rekommendera denna mäklare till bekanta Läs mer
  • Björn N

2019-10-20

Björn N skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Jag sålde min 2a på Haga i Umeå med hjälp utav Erika och hennes stylist Afsaneh.
    Bemötande och kundhantering var toppen, alltid jätteglad och full av energi och ingav en trygghet hos mig som kund att vi var på samma sida och hade samma målsättning.
    Jag var väldigt klar med vad jag hade för förhoppningar och minimumgräns, och det var aldrig något Erika inte jobbade emot, eller sänkte förhoppningarna om eller något sådant.
    Vi satte en målsättning på att få sålt inom jag tror det var 2.5-3 veckor cirka, och efter att mindre än den tiden hade gått så hade jag fått ett bud på precis det jag önskade, och Erika hanterade alla kontakter och allt pappersarbete osv så jag och köpare hade full koll på vad som hände utan några frågetecken eller oro.
    Jag är helt enkelt så nöjd jag kunnat bli utav försäljningen, nu är det bara sista pappersarbetet och betalningarna kvar men jag känner mig helt trygg i att allt kommer gå smidigt. Läs mer
  • 2019-10-19

Frida Elina O skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Vi köpte en 3a på Röbäck, jag tycker att Erika var super trevlig och tydlig. Hon gav oss en bra visning av lägenheten och berättade lite om området!
    Vi var på endel visningar och vissa mäklare kan jag tycka ”jagar” en runt i lägenheten, men hon gav oss utrymme att gå omkring själva och titta och tänka efter att hon hade berättat lite om lägenheten. Jag tycker Erika var en super bra mäklare! Som även gjorde mig själv lite sugen på mäklaryrket! Läs mer
  • 2019-10-18

Erik Staffan L skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Bra mäklare ! Omtänksam och professionell ! Läs mer
  • 2019-10-18

Kristian P skrev om Jenny Bodmark en del av MOHV Umeå
    Jenny sålde en lägenhet åt oss. Otroligt professionell i sitt yrke. Lägenheten såldes snabbt och smidigt. Super nöjd med resultatet och med Jenny Läs mer
  • 2019-10-15

Karin Ingeborg J skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Malin Persson:
    Hon hjälper mig att sälja mitt fritidshus i Ammarnäs.
    Jag är väldigt nöjd med Malin som mäklare. Redan vid första möte fick jag ett bra förtroende för henne,
    hon var tydlig och positiv.
    Under försäljningen av mitt objekt ger hon mig fortlöpande återkoppling och hon ringer alltid tillbaka om jag hört av mig till henne.
    Det har gjort att jag har känner mig väldigt trygg i min försäljning
    Malin har levt upp till mina förväntningar som jag fick vid första tillfället är så nöjd med henne.
    Hälsningar
    Karin Jogedal Läs mer
  • 2019-10-14

Anna Theres W skrev om Jenny Bodmark en del av MOHV Umeå
    För oss var det viktigt att mäklaren var jordnära och lätt att kommunicera med när vi skulle sälja vår villa och Jenny uppfyllde verkligen de kraven. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-10-14

Jan Jimmy R skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Malin är ett stort positivt energiknippe. Man blir bara glad och trygg med henne. Hon är väldigt pedagogisk, proffsig och är snabb på att återkoppla oavsett vad vi hade för funderingar på "vägen". Hon gjorde ett fantastiskt arbete kring vår försäljning från början till slut. Vi kommer självklart att rekommendera henne i framtiden. Läs mer

Tommy N skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Vi köpte en villa som hade varit ute på marknaden i många månader, men nä vi kom på privat visning så var Malin väldigt öppen och ärlig när det kom till villan. Man hade kunnat tro att hon skulle kunna vara desperat och lögnaktig för att bara få iväg objektet men hon skötte allt jätte bra!! Läs mer

Jan Emil R skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Köpt lgh.
    Emilie har varit bra och tydlig. Tillmötesgående och tillgänglig Läs mer

Emma Malin Magdalena R skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Malin person har inte bara fungerar som mäklare i samband med vår husförsäljning, hon har utöver detta även fungerar som stöd och ständigt varit tillgänglig med information och tips till oss när vi haft funderingar. Vi har kännt stor trygghet och haft stort förtroende för henne under hela processen. Läs mer
  • 2019-10-10

Margareta L skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Ja fick en bra känsla av det bemötande ja fick. Snabb återkoppling och trevliga möten. Läs mer
  • 2019-10-10

David P skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
  • 2019-10-09

Tobias N skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Köpt Bostadsrätt
    Tillgänglig, ringer alltid upp. Positivt!
    Mycket bra upplevelse Läs mer
Charlotte Forsberg