MOHV Umeå

En del av MOHVwww.mohv.se

Kungsgatan 35 B, 903 25 Umeå — Visa karta

Mitt i staden nära både den vackra älvspromenaden och centrum finns vi mäklare på MOHV Umeå.

Vi hjälper dig hitta det bästa boendet och har koll på hela Umeå med omejd, och alla mindre orter runtomkring. Med oss får du vara med mäklaren och ta beslut under hela processen oavsett vilken bostad du ska sälja eller köpa. Vi har svaren på alla dina frågor och guidar dig rätt bland lägenheter och villor!

Kom in till oss på kontoret på Kungsgatan 35B eller slå en pling på 090-77 00 55 så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig. Varmt välkommen!

Läs vad 656 kunder tycker om MOHV Umeå

• 2020-07-03

Izabelle B skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Emilie hjälpte oss både med vårt hus köp samt att sälja lägenhet. Ett trevligt och vänligt bemötande. Väldigt enkelt att komma i kontakt med henne, svarar snabbt på både sms, samtal och mail.
    Vi förväntade oss att det skulle ta några veckor innan lägenheten var såld men det gick myclet snabbare.

Emilie är den mäklare vi kommer vända oss till om vi någon gång vill sälja igen. Läs mer
  • 2020-07-03

Rolf Peter J skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Charlotte har varit väldigt professionell och tydlig vid försäljningen av mitt radhus. Hon har varit engagerad och fått många på visningar. Bra jobb! Läs mer
  • 2020-06-29

Anna Maria R skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    CH har skött försäljningen av vår lägenhet på ett mycket professionellt sätt och har varit lätt att kommunicera med - vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-06-29

Jonny H skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Vi har sålt en bostad. CF har i alla avseenden agerat professionellt. Hon har förstått att vi, till skillnad från mäklare, inte varje vecka/månad är med om köp/försäljning av fastigheter och har således med tålamod och snabbhet svarat på våra frågor rörande den försäljning vi gjorde. Kändes även tryggt att ha en mäklare av denna kaliber. Läs mer
  • 2020-06-27

Maria Linnea E skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Trevlig tjej och målmedveten. Saklig information och vi fick en bra relation. Hon var lätt att nå och vi fick snabbt svar på frågor Det enda jag tycker skulle kunna förbättras är att Erika upplevdes stressad ibland. Hon pratade väldigt fort och svårt att uppfatta vad hon sa. Särskilt för oss människor som är lite äldre kunde det vara svårt att hinna uppfatta vad hon sa. Hon skulle vinna på att prata långsammare. Läs mer
  • 2020-06-25

Stefan P skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Trevlig brud lätt att förstå bra förklaring på köpet av hus Läs mer
  • 2020-06-25

Kurt Stefan E skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Erik är väldigt duktig och påläst. Men hon är för forcerad pratar för fort och otydligt. Speciellt i telefon.
    Vi har sålt vårt hus. I övrigt gick försäljning väldigt bra. Läs mer
  • 2020-06-24

Bo W skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Nyss köpt lgh i centrumfykanten i Umeå via CF på MOHV. Allt har gått snabbt och smidigt. Särskilt uppskattar jag att varje liten detalj och fråga var hon villig att omedelbart undersöka och besvara. Läs mer
  • 2020-06-24

Kim N skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Hon är helt klart bäst i Umeå. Läs mer

Helen Karin Maria L skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Jag har sålt ett radhus. Bra information och stöd i från Charlotte, svarar el ringer alltid upp. Läs mer

Hans Olof Anders K skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Vi har köpt en villa och har blivit bra bemött av Charlotte. Charlotte har haft svar på de frågor vi haft och har hon inte det så har hon tagit reda på fakta.
    Charlotte är en lugn saklig mäklare som gjort vad vi förväntat oss. Jag tycker att hon haft en bra balans mellan säljare och köpare. Läs mer

Malin N skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Sålt bostadsrätt. Snabb återkoppling och bra respons. Alltid väldigt glad och positiv. Mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade och var en bra stöd och bollplank. Läs mer
  • 2020-06-20

Karin T skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Jag har köpt en lägenhet, en tvåa på Haga i Umeå. Malin är mycket trevlig och engagerad, dock något stressad ibland. Hon återkommer alltid när man hör av sig men det kan bli senare än tänkt. Snabba svar via sms och alltid raka besked. Det kändes tryggt att göra bostadsaffär med Malin som mäklare. Läs mer
  • 2020-06-20

Anna W skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Snabb och tydlig. Proffsigt bemötande. Hittade många spekulanter till vår lgh. Läs mer
  • 2020-06-19

Jonas L skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Hon löste allt på väldigt kort tid och fixade så att jag knappt behövde göra något. Hela köpet har därför varit riktigt smidigt. Läs mer
  • 2020-06-19

Anna S skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Vi har köpt en liten, mysig lägenhet på Tomtebo. Emilie har varit väldigt trevlig, lättsam och proffsigt i sin roll som mäklare. Hon har hjälp oss att köpa just den lägenhet vi helst av allt ville ha och nu efteråt känner vi oss väldigt nöjda. Läs mer
  • 2020-06-18

Britt Inger S skrev om Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
    SÅLT min lägenhet precis. Oroliga tider, var riktigt osäker. Johanna var trygg, förtroendeingivande och mycket kunnig. Jag är väldigt nöjd med hennes arbete, som förlöpt perfekt!
    Dessutom trevlig och ödmjuk, men otroligt professionell.
    Har bara gott att säga om Johanna Asplund. Läs mer
    2020-06-18 Johanna A svarar Britt Inger S
    Tack för ditt fina omdöme Britt Inger! Vad glad jag blir att höra att du är nöjd med försäljningen. Nu får du njuta av sommaren innan det är dags att packa lådorna. /Johanna
  • 2020-06-13

Simon L skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Kan varmt rekommendera Simon för den som vill ha en engagerad och kunnig mäklare. Jobbar själv i branschen (annan ort) och vet därmed vad som är viktigt i en försäljning. Simon gör alla rätt! Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-06-12

Jacob N skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Lägenhet på Haga.
    Väldigt tillmötesgående och hjälpsam.
    Malin levde upp till mina förväntningar.
    Det var en bra första upplevelse som köpare. Läs mer
  • 2020-06-12

Monica E skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Jättebra lugn trygg allt kändes superbra med Malin verkligen. Läs mer

Maria Inga-lill S skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Vi sålde ett radhus med Erika Janssons hjälp. Hon har varit positiv, hjälpsam, snabb på att svara på mail och telefon genom hela resan. Givit adekvata tips och råd inför fotografering och visning. Vi har av henne fått mycket positiv feed-back på de insatser vi själva bidragit med!

Allt gick mycket snabbt och smidigt, och vårt radhus såldes för 355 000 kr över "utropspris".

Erika Jansson är ALLT vad jag som hussäljare behöver! Läs mer

Karin Monica J skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Sålt skatv. 63. Mycket vänligt, samarbetar bra, tillmötesgående, en reko kvinna att ha att göra och ärlig. Mvh Monica Jonsson Läs mer

Olof J skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Helt suv. O mkt jordnära med hög kompetens. Läs mer

Per Andreas H skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Mycket kunnig och ordningssam mäklare, vi är nöjda! Läs mer

Sanne K skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Sålt en lägenhet på 76kvm. Charlotte har varit mycket professionell och tydlig under hela processen. Känt en trygghet trots att det blev försäljning i samband med Corona-pandemi. Läs mer

Linda L skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Vi sålde en bostadsrätt på 60 kvm, allt från fotografering, till visning och kontraktskrivelse gick väldigt smidigt och vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2020-06-07

Helena Forsblad D skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Hej!
    Redan svarat på detta tillsammans med min man Stefano d'Elia, så var god se svaret.
    MVH
    Helena Läs mer
  • 2020-06-07

Stefano D skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Ambitiös och seriös.
    Noggrann att återkoppla. Läs mer

Linn E skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Emelie har hjälp oss att både sälja och köpa bostad. Så professionell, engagerad och seriös mäklare! Väldigt trevlig och ödmjuk. Toppenbetyg till henne 🌟 Läs mer

Viktor O skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Sålt lägenhet.
    Entusiastisk och "rak" approach. Positiv inställning utan att höja förväntningarna för högt. Överträffade förväntningarna med råge. Läs mer

Sune P skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Bra bemötande vid köp av lägenhet, Läs mer

Jan-olav L skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Lina Bennervall hjälpte mig att sälja en 2:a på Tomtebo i Umeå. Jag kan sammanfatta min bedömning med ett ord, PROFFSIGT! Lina kommer jag rekommendera till mina vänner, helt klart.
    Ola Läs mer
  • Linnea F

2020-06-05

Linnea F skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Erika sålde vår bostadsrätt. Erika har ett gott bemötande som inger trygghet. Hon gör rimliga bedömingar, är tydlig och har respekterat våra önskemål och gränser - Allt en kan önska sig av en mäklare! Ska vi någon gång sälja igen så kommer vi vända oss till Erika. Läs mer
  • 2020-06-05

Petter L skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Lina förmedlade vår bostadsrätt. Förutom att hon varit vänlig och professionell var hon den enda mäklaren jag hade kontakt med som gav en ärligt bild över vad som krävs för en bra bostadsaffär. Det gjorde att våra förväntningar, tajming för försäljning och förarbete blev mycket lyckat och resulterade en bra affär. Läs mer
  • 2020-06-04

Daniel S skrev om Emilie Svedberg en del av MOHV Umeå
    Sålt min bostadsrätt.

Jag blev bemött på ett trevligt och positivt sätt men endå professionellt bemötande. Gav känsla av tillit och att mäklaren kunde sina grejer.

Mäklaren motsvarade alla förväntningar jag hade och utöver det.

Det här gick snabbt och effektivt och kunde inte ha önskat mer.

Kommer defenetivt kontakta MOHV nästa gång det blir aktuellt. Läs mer
  • 2020-06-04

Daniel O skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    I have agreed to buy an apartment from him. He has been very helpful, and when I went to see the apartment I told him that I was going to check for some other flats because that was the first apartment I looked. He was very understandable, and he didn't try to pressure me to make a decision. In my opinion, it was an excellent way on how he handled it. Läs mer
  • 2020-06-01

Noomi Ernehall L skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Har anlitat Erika tidigare och var väldigt nöjd, så därför vände vi oss även denna gång till henne. Seriös, noggrann, proffsig. Snabb på återkoppla under försäljningen vilket är jätteviktigt då man kanske gör en av sina största affärer i livet. Läs mer
  • 2020-05-25

Jonas E skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Köpte lägenhet i Hemavan.

Vi är mycket nöjda med Charlottes bemötande och hon är väldigt professionell.

Vi hade inte så stora förväntningar då det från vårt håll gick väldigt snabbt från första intresse till affär.

Vi är supernöjda med servicen från första till sista kontakten med Charlotte. Läs mer
  • 2020-05-25

INGVILD A skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    En av de mest aktiva och engagerade mäklare vi någonsin träffat. Dessutom klarsynt och en tydlig kommunikatör. Alltid tillgänglig. Läs mer

Fredrik K skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Engagerad. Tillmötesgående och trevlig.
    Helt enkelt en mycket bra mäklare. Läs mer

Marianne W skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Trevlig, effektiv, hjälpsam med problemlösningar mm Läs mer

Karin Maria Sofia J skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Vi har precis sålt vår 1,5 plans villa i Umeå och valde Lina på Mohv som vår mäklare då vi uppfattat henne som mycket kompetent och professionell. Vi har även hört gott om henne från andra.

Vi är supernöjda med Mohv som känns som ett märklarföretag i framkant och med Lina som vår mäklare! Lina har igenom hela försäljningsprocessen varit otroligt professionell med genuint engagemang både för oss som säljare och för de familjer som varit intresserade köpare.

Kompetent, noggrann och genuint service minded! Vi kan varmt rekomendera Lina Bennervall! Läs mer

Karin K skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Tillmötesgående, kompent, trevlig Läs mer
  • 2020-05-21

Annete S skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jag har sålt en 3-rumslägenhet.
    Jag blev bra och professionellt bemött.
    Mina förväntningar var ett engagemang och ett bra arbete av mäklaren. Jag tycker att mäklaren levde upp till det med råge.

Det blev en lyckad försäljning Läs mer
  • Kristin L

2020-05-19

Kristin L skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Lina Bennervall hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi är jättenöjda med Lina, hennes bemötande var otroligt bra. Positiv och väldigt professionell, rakt igenom hela processen med att sälja.
    Väldigt kunnig och alltid lätt att få tag på.

Våra förväntningar var höga och Lina levde verkligen upp till dom.

Skulle rekommendera Lina alla dagar i veckan! Läs mer
  • 2020-05-18

Matts Anders A skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Försäljning sommarhus
    Mycket bra bemötande med tydlig och snabb återkoppling av status
    Som helhet mycket nöjd med företaget och mäklaren Läs mer

Elin L skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren bemötte mig bra och var trevlig. Däremot hade hon inte koll på alla detaljer jag frågade om.
    Sammanfattningsvis var mäklaren bra och vid skrivandet av kontraktet var hon tydlig med vad som gäller vid köpandet och säljandet av bostadsrätten. Läs mer

Andreas S skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Köpt bostadsrätt
    Bra professionellt bemötande - lagom säljande Läs mer

Eva Karina A skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    Sålt ett hus. Bra bemötande, engagerad och ärlig. Hon levde upp till våra förväntningar. Läs mer

Frida I skrev om Simon Lundström en del av MOHV Umeå
    Allt fungerade bra, men min man hade mesta kontakten med Simon, så han får skriva mera om det hela🙂 Läs mer
Charlotte Forsberg
Erika Jansson