Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå MOHV MOHV Umeå Erika Jansson

Erika Jansson
en del av MOHV Umeå

Kungsgatan 35 B
903 25 Umeå — Visa karta

Vad tror Erika att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 15 kunder tycker om Erika Jansson

• Emil L skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    -Tydlig
    -Effektiv
    -Professionell Läs mer
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Jättebra jobbat. Bra kommunikation. Vi blev kontinuerligt informerade om läget och hade en bra dialog. Lägenheten blev såld enligt gemensam plan. Läs mer
  • David W skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Bra bemötande och snabb på att återkoppla vid frågor. Mycket nöjd. Läs mer
  • Linn F skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Vi sålde en lägenhet. Från värdering till försäljning var Erika professionell och lyhörd. Hon förmedlar trygghet och kunskap, som säljare kan man lita på Erika. Fantastisk återkoppling rörande varje detalj i försäljningen. Jag skulle verkligen rekommendera Erika till andra som funderar på att sälja. Läs mer
  • Malene L skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Vi har haft Erika som mäklare vid 2 försäljningar och var lika nöjd bägge gångerna. Hon är trevlig, ärlig, kunnig och alltid snabb på att återkoppla. Hon har haft stenkoll på allt och vi har känt oss väldigt trygga med henne. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Jag fick hjälp av Erika att sälja en bostadsrätt i Umeå. Hon var mycket tillmötesgående i alla frågor jag hade under processen, och fanns alltid tillgänglig då jag behövde hjälp.

Mina förväntningar var att få nödvändig hjälp med att sälja bostadsrätten men inte mycket mer än så. Erika hjälpte dock till med att hitta andra tjänster som jag önskade så som styling. Det var dessutom en del juridiska frågor som hon galant hjälpte till att reda ut. Med det sagt så kan man säga att Erika med råge uppfyllde mina förväntningar.

Erika höll en bra och rak kommunikation, hade god tillgänglighet, samt hög flexibilitet. Rekommenderar absolut Erika om just du går i tankarna om att utföra bostadsaffär! Läs mer
  • Mona R skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Vi sålde vår bostad genom Erika. Hon är trevlig, tillmötesgående, och viktigast av allt, väldigt professionell! :) Läs mer
  • Rober L skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Mycket bra, seriös, noggrann, tillgänglig.och alltid trevlig. Läs mer
  • Eric S skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Hej! Erika har gett oss ett sånt fint stöd och snabbt hembesök. Jag är otroligt nöjd med Erika som Mäklare och kan definitivt rekommendera henne vidare till andra. Läs mer
  • Roland G
    Roland G skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Hon är ödmjuk och bara bäst duktig på att marknadsföra och förklara för säljare och köpare Läs mer
  • Anna E skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Erika var en klippa genom hela försäljningen! Jag har inte sålt något tidigare men Erika fanns alltid där, svarade på mina frågor och uppdaterade mig om allt som hände. Alltid professionell och påläst men även personlig, inkännande och mån om att ta tillvara mina önskemål och funderingar. Tanken på att Erika förmodligen skulle ge eventuella intressenter samma varma och ärliga bemötande som jag fick gjorde att jag hela tiden kände mig väldigt trygg och lugn i säljprocessen trots att jag själv inte befann mig i stan.

Sammanfattninsvis kan man väl säga att jag inte hade kunnat anlita en bättre mäklare! Läs mer
  • Daniel U skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Superb. Gjorde sitt yttersta hela vägen och leverarade ett resultat bortom all fantasi. Läs mer
  • Veronika K skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Erika gav ett bra intryck från start. Redan från första malet var hon infoinformativ och tydlig. Vid visning av lägenheten visade hon stort intresse och kopplade till hur mohv kunde hjälpa mig sälja som önskat. Genom hela processen höll hon mig uppdatera när något hänt och var i processen vi var. Läs mer
  • Birgitta L skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Vi har anlitat mäklare i olika sammanhang de senaste 5-6 åren! Erika har varit den utan tvekan absolut bästa! Engagerad och otroligt påläst. Det är den mäklare jag utan tvekan skull rekommendera till andra. Jag har flera gånger sagt att det är som om det var för sig själv hon sålde. Hon kontaktade t ex stugföreningen där vi sålde vår stuga - för att få information som var relevant för köparen. Enlig kontaktpersonen i föreningen hade det aldrig hänt förut och då har det ändå sålts ganska många stugor i Södervik de senaste åren enligt samma kontakt person. Erika tog kontakt inte bara en gång utan två för att försäkra sig om uppgifter hon hade.
    När hon fick frågor från köparen - vid kontrakt skrivning - kunde hon svaren klockrent!

Nu hoppas jag att vi slipper att anlita mäklare igen på länge - men vore jag tvungen skulle det inte finnas mer än ett alternativ! Erika Läs mer
  • Karin B skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
Lina Bennervall
Erika Jansson