Erika Jansson

Erika Jansson

Erika Jansson är mäklare på MOHV Umeå

Erika Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2016-01. Erika Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 144 omdömen med ett betyg på 4.8. Erika Jansson har haft 90 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 144 Läs vad Erika Jansson

• 2020-11-16
    Sålt Bostadsrätt På ett proffsigt och trevligt sätt Hade höga förväntningar som infriades Proffsigt trevligt och med bra återkoppling Jag kan starkt rekommendera Erika Jansson
    Fredrik P
    • 26.0 m²
    • Grisbacka
  • 2020-11-15
    Trevligt bemötande av professionell mäklare!
    Johanna H
    Torbjörn L
    • 26.0 m²
    • Grisbacka
  • 2020-11-05
    Sålde min 2:a i markplan med bra vinst. Över förväntan!
    Hanna G
    • 55.2 m²
    • Tomtebo/Nydalaviken
  • 2020-11-05
    Vi köpte i oktober 2020 en bostdasrättslägenhet på Tomtebo i Umeå som är vår önskade framtida bostadsstadsdel i Umeå sedan i juni 2020. Efter att ha deltagit i drygt 30-talet visningar genom sex-sju olika fastighetsmäklare i Umeå så blev Erika Jansson på MOHV Fastighetsförmedling i Umeå den som fick hjälpa oss till att köpa den tvås i markplan med altan och övriga egenskaper som vi ville ha. Efter en egen visning som Erika bokade in med kort varsel trots att vi kontaktade henne under en helg med få dagars framförhållning så hade vi inom loppet av två timmar från visningen ett muntligt avtal med säljaren tre dagar innan de första öppna visningarna var planerade och utan den budgivning som vi ville undvika genom att lämna ett väl tilltaget villkorat bud. Erika agerade seriöst och enligt vårt sätt att se på saken mycket professionellt, helt i linje med fastighetsmäklarlagen (SFS 2011:666) där det enligt 8 § är så att: god fastighetsmäklarsed är att med en allmän omsorgsplikt så ska "fastighetsmäklaren utföra sitt uppdrag omsorgsfullt och i allt iaktta god fastighetsmäklarsed. Mäklaren ska ta till vara både säljarens och köparens intresse. Inom ramen för de krav som god fastighetsmäklarsed ställer ska mäklaren särskilt beakta uppdragsgivarens ekonomiska intressen." Bra och snyggt jobbat! Våra varmaste rekommendationer till Dig och Er som funderar på att köpa ett objekt eller sälja ett objekt! Malin Persson och övriga delägare på MOHV Fastighetsförmedling i Umeå och deras team som nu består av hela 12 medarbetare har visat att detta arbetssätt också är vinnande genom den tillväxt som de har haft sedan de tre delägarna startade Umeåkontoret för drygt fyra år sedan.
    Torbjörn H
    Torbjörn H
    • 55.2 m²
    • Tomtebo/Nydalaviken
  • 2020-10-30
    Sålt bostadsrätt. Allt tekniskt med försäljningen var utmärkt. Tempot vad gäller kontakter per telefon och vid sammanträffanden lite väl högt. Är 74 år och hjärnan går lite trögare. Uppskattar en stund extra så jag hinner tänka och ställa en följdfråga.
    Tord J
    • 58.0 m²
    • Dragonfältet
  • 2020-10-29
    Vår familj har haft hjälp av Erika att sälja både hus och bostadsrätt. Vi känner oss trygga med hennes bemötande och kunskap i alla affärer. Hon känns genuin och kunnig. Efter första affären vi gjorde med henne så ville vi inte ha någon annan. Vi fick tydlig information och snabb återkoppling om allt kring affären. Vi hade full insyn i allt. Blir det fråga om fler affärer så blir det garanterat henne vi frågar. Hon upplevs som väldigt professionell.
    Carola Birgitta R
    • 0.0 m²
    • Vindeln/Hjuken
    sålde sitt hus med hjälp av Erika Jansson en del av MOHV Umeå
  • 2020-10-19
    Ett gott första möte med förtroendeingivande bemötande. Hade förväntningar på snabb kommunikation och Erika var bra på att höra av sig vid frågor. Mycket gemytlig atmosfär och professionellt hanterande av visningar.
    Anna E
    • 3:a
    • 58.9 m²
    • Umedalen
  • 2020-10-05
    Köpte en mindre bostadsrätt sensommaren 2020. Erika har från den inledande kontakten gett ett förtroendegivande intryck och återkopplar snabbt och lättfattligt. Hon är lite forcerad ibland men det verkar som hon jobbar med det och det märks bara genom att det går fort, inte att hon missar viktiga saker. Sammanfattande intryck är att hon är kompetent, månar om både säljare och köpare, noggrann samt effektiv. En kanonmäklare helt enkelt.
    Sven Ingemar B
    Sven Ingemar B
    • 1.5:a
    • 40.0 m²
    • Centrum
  • 2020-10-05
    lägenhet i Umeå, bra bemött, bra service, vi är nöjda
    Mats A
    • 23.0 m²
    • Haga
    sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Jansson en del av MOHV Umeå

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte