Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå MOHV MOHV Umeå Erika Jansson

5.0 / 5 i betyg — 7 rekommendationer

Läs vad 7 användare tycker om Erika Jansson

• Eric S
    Eric S skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Hej! Erika har gett oss ett sånt fint stöd och snabbt hembesök. Jag är otroligt nöjd med Erika som Mäklare och kan definitivt rekommendera henne vidare till andra.
  • Roland G
    Roland G skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Hon är ödmjuk och bara bäst duktig på att marknadsföra och förklara för säljare och köpare
  • Anna E
    Anna E skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Erika var en klippa genom hela försäljningen! Jag har inte sålt något tidigare men Erika fanns alltid där, svarade på mina frågor och uppdaterade mig om allt som hände. Alltid professionell och påläst men även personlig, inkännande och mån om att ta tillvara mina önskemål och funderingar. Tanken på att Erika förmodligen skulle ge eventuella intressenter samma varma och ärliga bemötande som jag fick gjorde att jag hela tiden kände mig väldigt trygg och lugn i säljprocessen trots att jag själv inte befann mig i stan.

Sammanfattninsvis kan man väl säga att jag inte hade kunnat anlita en bättre mäklare!
  • Daniel U
    Daniel U skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Superb. Gjorde sitt yttersta hela vägen och leverarade ett resultat bortom all fantasi.
  • Veronika K
    Veronika K skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Erika gav ett bra intryck från start. Redan från första malet var hon infoinformativ och tydlig. Vid visning av lägenheten visade hon stort intresse och kopplade till hur mohv kunde hjälpa mig sälja som önskat. Genom hela processen höll hon mig uppdatera när något hänt och var i processen vi var.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Vi har anlitat mäklare i olika sammanhang de senaste 5-6 åren! Erika har varit den utan tvekan absolut bästa! Engagerad och otroligt påläst. Det är den mäklare jag utan tvekan skull rekommendera till andra. Jag har flera gånger sagt att det är som om det var för sig själv hon sålde. Hon kontaktade t ex stugföreningen där vi sålde vår stuga - för att få information som var relevant för köparen. Enlig kontaktpersonen i föreningen hade det aldrig hänt förut och då har det ändå sålts ganska många stugor i Södervik de senaste åren enligt samma kontakt person. Erika tog kontakt inte bara en gång utan två för att försäkra sig om uppgifter hon hade.
    När hon fick frågor från köparen - vid kontrakt skrivning - kunde hon svaren klockrent!

Nu hoppas jag att vi slipper att anlita mäklare igen på länge - men vore jag tvungen skulle det inte finnas mer än ett alternativ! Erika
  • Karin B
    Karin B skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande.
Lina Bennervall
Camilla Krog