Erika Jansson

Erika Jansson

Erika Jansson är mäklare på MOHV Umeå

Erika Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2016-01. Erika Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.8. Erika Jansson har haft 89 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 82% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 175 Läs vad Erika Jansson

• Haga
    2021-06-12
    Fint och proffsigt bemötande både vid visning, budgivning och kontraktsskrivning.
    • Haga
    2021-06-12
    Vi fick ett mycket gott första i intryck av henne så vi valde henne som vår mäklare. Skött hela processen bra och med ett mycket gott resultat.
    Vi har ingenting att klaga på tvärtom. Vi var inte på plats under försäljningen utan vår dotter var kontaktperson men kände att vi fick god information hela tiden trots fysiskt avstånd.
    2021-06-11
    Bra bemötande, saklig. Beskrev objektet på ett bra och tydligt sätt.
    Rutinerad och lyssnar även på köparens önskemål. Det som kan förbättrats är när man som spekulant är intresserad av ett objekt och inte får veta när man får svar. Tydliggörande önskas när mäklaren är tillgänglig.
    2021-06-10
    Trevlig, strukturerad och mycket energi. Med Erika på MOVH fick vi ett snabbt avslut och ett pris vi alla är nöjda över. Rekommenderas!
    2021-06-09
    Köpte en lägenhet. Erika var trevlig och svarade relativt snabbt. Vi fick lägga att bud innan visning och tack vara en god kommunikation genom mäklaren gick köpet igenom smidigt. En bra upplevelse allmänt!
    • Tomtebo/Nydalaviken
    2021-05-26
    Sålt min bostad via Erika med kort varsel. Hon agerade blixtsnabbt, var proffsig och gav mig bra råd. Jättenöjd med henne och rekommenderar henne varmt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    • Flurkmark
    2021-05-22
    Sålt villa
    Mycket bra
    Över förväntning både slutpriset och tiden mellan annons och avslut
    Proffsigt och personligt
    • Röbäck
    2021-05-15
    Sålde en lägenhet med Erika som mäklare, en lägenhet som vi dessutom köpte via henne. Har bara gott att säga, jätteduktig och väldigt trevlig, både från en köpares och säljares perspektiv. Försäljningen överträffade alla förväntningar!
    • Berghem
    2021-05-06
    Sålde bostadsrätt och tycker allt fungerade perfekt
    • Tomtebo/Nydalaviken
    2021-05-06
    Erika genomförde en lägenhetsförsäljning åt oss på ett utmärkt och exemplariskt sätt.