Erika Jansson

Läs vad 113 Läs vad Erika Jansson

• Jennifer N köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Jansson en del av MOHV Umeå

2020-03-29

Röbäck
    Jag har köpt en bostadsrätt. Proffsigt bemött av mäklaren som kunde svara på mina frågor. När jag ville besikta lägenheten var hon snabb på att erbjuda mig en tid med ett prisvärt bolag. Allt gick bra och smidigt! Läs mer
  • Janna M köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Jansson en del av MOHV Umeå

2020-03-27

Ålidhem
    Erika ställde upp på ett bra sätt. Läs mer
  • Anna S
    Anna S köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Jansson en del av MOHV Umeå

2020-03-25

Ålidhem
    Uppmärksam, tillmötesgående, skräddarsydde upplägget vid försäljningen av bostaden utifrån våra speciella behov. Läs mer
  • Lorens R köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Jansson en del av MOHV Umeå

2020-03-16

Ersboda
    köp av bostadsrätt på Ostvägen 19A, Umeå. Alla kontakter med mäklare och köpare har fungerat utmärkt. Träff för att skriva köpeavtal fungerade mycket bra. Läs mer
  • Ann-kristin L köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Jansson en del av MOHV Umeå

2020-03-14

Ersboda
    Vi har köpt lgh, endast skrivit inte ännu övertagit lgh. Träffat henne 3 ggr hittills. Hon har gett ett bra intryck, kunnig etc. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Gerd E sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Jansson en del av MOHV Umeå

2020-03-04

Mariehem
    Jag har som ombud sålt en bostadsrätt i annan stad . Mitt behov är/var att ha en pålitlig representant för mig på plats som både kan stödja i praktiska som och försäljningsfrågor. Erika har bistått och underlättat min roll som ombud för säljaren på ett utmärkt sätt och jag ser fram emot resten av försäljningsförloppet tillsammans med henne. Läs mer
  • Erik B köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Jansson en del av MOHV Umeå

2020-02-25

Mariedal
    Jag har köpt en bostadsrätt där Erika var mäklare. Hon är serviceinriktad, saklig och tydlig. Uppfyllde alla förväntningar på ett bra sätt. Läs mer
  • Inger S sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Jansson en del av MOHV Umeå

2020-02-21

Väst på stan
    Vi är sopernöjda mef Eriks Jansson, MOHV.
    Trevligt bemötande och snabba återkopplingar..
    Eftersom det är första gången vi användeŕ oss av mäklare så hade vi inga förväntningar.
    Men vi är helt nöjda med Erikas jobb i samband med försäljning av vår bostadsrätt.
    Hälsningar
    Inger o Sören Svedberg Läs mer
  • Hanieh B
    Hanieh B sålde sitt hus med hjälp av Erika Jansson en del av MOHV Umeå

2020-02-10

Tavleliden
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av denna fantastiska mäklare!! En genuin, ärlig och engagerad person som verkligen fanns där för att besvara alla våra miljarder frågor (och även spekulanternas)! Vi var oroliga över att knappt få vara delaktiga i försäljningen men hon upplyste oss hela tiden om läget, gav oss en tidsplan och sedan diskuterade med oss om hur vi önskade att det fortskred. Rekommenderar alla som vi sälja att ta kontakt med Erika på MOHV - för det kommer vi helt klart att göra nästa gång det blir aktuellt med försäljning! Läs mer
  • Maria L sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Jansson en del av MOHV Umeå

2020-01-30

Ålidhem
    Sålde min lägenhet, och trots trög marknad var Erika peppande och vi fick till slut med än utgångspriset! Tack Erika, anlitar dig nästa gång också :) Läs mer

Senaste försäljningarna

Sönkmyrvägen