Mäklare Västerbotten Umeå MOHV Umeå Erika Jansson

-Effektiv
    -Professionell Läs mer
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Jättebra jobbat. Bra kommunikation. Vi blev kontinuerligt informerade om läget och hade en bra dialog. Lägenheten blev såld enligt gemensam plan. Läs mer
  • David W skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Bra bemötande och snabb på att återkoppla vid frågor. Mycket nöjd. Läs mer
  • Linn F skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Vi sålde en lägenhet. Från värdering till försäljning var Erika professionell och lyhörd. Hon förmedlar trygghet och kunskap, som säljare kan man lita på Erika. Fantastisk återkoppling rörande varje detalj i försäljningen. Jag skulle verkligen rekommendera Erika till andra som funderar på att sälja. Läs mer
  • Malene L skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Vi har haft Erika som mäklare vid 2 försäljningar och var lika nöjd bägge gångerna. Hon är trevlig, ärlig, kunnig och alltid snabb på att återkoppla. Hon har haft stenkoll på allt och vi har känt oss väldigt trygga med henne. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Jag fick hjälp av Erika att sälja en bostadsrätt i Umeå. Hon var mycket tillmötesgående i alla frågor jag hade under processen, och fanns alltid tillgänglig då jag behövde hjälp.

Mina förväntningar var att få nödvändig hjälp med att sälja bostadsrätten men inte mycket mer än så. Erika hjälpte dock till med att hitta andra tjänster som jag önskade så som styling. Det var dessutom en del juridiska frågor som hon galant hjälpte till att reda ut. Med det sagt så kan man säga att Erika med råge uppfyllde mina förväntningar.

Erika höll en bra och rak kommunikation, hade god tillgänglighet, samt hög flexibilitet. Rekommenderar absolut Erika om just du går i tankarna om att utföra bostadsaffär! Läs mer
  • Mona R skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Vi sålde vår bostad genom Erika. Hon är trevlig, tillmötesgående, och viktigast av allt, väldigt professionell! :) Läs mer
  • Rober L skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Mycket bra, seriös, noggrann, tillgänglig.och alltid trevlig. Läs mer
  • Eric S skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Hej! Erika har gett oss ett sånt fint stöd och snabbt hembesök. Jag är otroligt nöjd med Erika som Mäklare och kan definitivt rekommendera henne vidare till andra. Läs mer
  • Roland G
    Roland G skrev om Erika Jansson en del av MOHV Umeå
    Hon är ödmjuk och bara bäst duktig på att marknadsföra och förklara för säljare och köpare Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Umeå

Lina Bennervall