Johanna Asplund

Johanna Asplund

Johanna Asplund är mäklare på MOHV Umeå

Johanna Asplund har varit registrerad mäklare sedan 2014-09. Johanna Asplund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Asplund har haft 50 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

94 omdömen om Johanna Asplund

Sedan starten hos Reco 2020
Victor M
Centrum

Hon gjorde affären mycket enkel och smidig, rekommenderar om man har en fastighet i Umeå man vill sälja

Matilda S
Tomtebo Gård

Trevlig och professionell i bemötandet. Upplevde att Johanna hade goda kunskaper och var villig att hjälpa till vid behov.

Marie K
Haga

Öppen och trevlig i sitt bemötande, snabb hantering som underlättade för oss köpare. ordning och reda och svarar på frågor.

Pontus K
Haga

Jag träffade bara en gång eftersom jag kom in sent i processen Jag upplevde henne engagerad och bra

Katarina K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
Tomtebo/Nydalaviken

Jag är väldigt nöjd med Johanna. Fick väldigt bra bemötande.

Jesper K
Tomtebo/Nydalaviken

En trevlig och kunnig mäklare som engagerade sig i oss som köpare. Hon var väldigt enkel att hålla kontakt med och presenterade bostaden på ett bra sätt.

Thomas A
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
Stöcksjö

En smidig affär med hjälp av en korrekt och kunnig mäklare

Carina S
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
Holmsund

Johanna var väldigt proffsig och trevlig. Min förväntan var att Johanna skulle hjälpa mej att sälja huset. Min upplevelse var att Johanna ställde upp och var väldigt behjälplig för både säljare och köpare.

Hans-Åke W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
Sandåkern

Bra bemötande, lyhörd och kändes lugn och klok i sin kommunikation med oss.

Olivia Ä
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Asplund en del av MOHV Umeå
Röbäck

Proffsig, tydlig och enkel! Vi fick snabb återkoppling och Johanna kom alltid med pålästa svar på våra funderingar. Rekommenderar varmt!