Mäklare Västerbotten Umeå MOHV Umeå Charlotte Forsberg
Charlotte Forsberg
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag heter Charlotte Forsberg och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Läs mer

Läs vad 8 kunder tycker om Charlotte Forsberg

• Cathrine A skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2016-01-04

Charlotte har gjort ett bra arbete med att sälja vårt hus men det är synd att MOHV inte utnyttjar fler lokala annonsplatser tex pappersversionen av VK som jag själv och säkert andra, ivrigt skannar varje morgon. Alla köpare nyttjar inte digitala medier - men dessutom är en annons vid familjens frukostbord alltid effektiv. Läs mer
  • Maria H skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2015-12-17

Snabb, enkel, tydlig, trevlig, kunnig, ärlig i kundrelationen. Vi är SuperNöjda med vårat val av mäklare 😊 Läs mer
  • Ann R skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2015-12-16

Proffsig, trevlig och pålitlig. Bra resultat! Läs mer
  • Eva Å skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

Proffsigt , företroendeingivande samt personligt. Läs mer
  • Maria J skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2015-12-15

Allt gick bra och smidigt! Charlotte känns professionell och engagerad! Läs mer
  • Roland S skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2015-12-15

Charlotte Forsberg är professionell, trevlig och väldigt effektiv i sin mäklarroll. Hon är definitivt den bästa mäklare jag anlitat hittills (av inalles 8 genom livet). Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Tom H skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2015-12-15

Vår mäklare Charlotte Forsberg har gett ett fantastiskt bra intryck under alla våra uppdrag vi gett henne. Vi har faktiskt anlitat henne hela fyra gånger i samband med försäljning av våra lägenheter och fått lika bra service varje gång.
    Förutom ett oerhört professionellt intryck så har hon en enorm kunskap om bostadsmarknaden samt är riktigt skicklig vad gäller själva affärsbiten.
    Något annat vi uppskattat är att hon är väldigt hjälpsam och det har aldrig varit någon sak att lösa vilka frågor eller problem vi någonsin behövt hjälp med.

Förmodligen en av Sveriges vassaste mäklare som absolut motsvarade våra höga krav som vi ställde vid vår första försäljning, något som gjort att Charlotte varit vårt självklara val i våra efterkommande (och framtida) bostadsaffärer! Läs mer
  • Ingegerd H skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2015-12-15

Mycket bra och tydlig, trevlig och gav ett pålitligt intryck. Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Umeå

Lina Bennervall