Charlotte Forsberg
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 140 Läs vad Charlotte Forsberg

• Matilda G köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2020-04-06

Teg
    Vi har precis köpt vår första bostad genom Charlotte och allt gick supersmidigt tack vare henne. Vi fick snabba svar, bra återkoppling och trots att vi var lite besvärliga så löste hon det alldeles utmärkt! Proffsigt utfört och bra bemötande hela vägen :) tack för ett bra samarbete! Mvh Matilda och Andreas Läs mer
  • Andreas A köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2020-04-04

Teg
    Vi köpte en bostadsrätt av Charlotte och fick ett väldigt bra bemötande. Snabba svar via samtal och sms. Inget att klaga på! Läs mer
  • Mattias L köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2020-03-30

Backen
    Köpte en villa i Umeå. Är mycket nöjd med Charlotte som mäklare, lätt att kommunicera på, förtroendeingivande och kunnig! Läs mer
  • Bengt Paul W sålde sin stuga med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2020-03-18

Hemavan/Tärnaby
    Jag har sålt ett fjällnära fritidshus.Blev rek.att kontakta MOHV,träffade då Charlotte Forsberg som lotsat mej på ett proffsigt o trevligt sätt,svarat på frågor jag haft innan jag ställt dem,det är kvalitet! Jag har rek.MOHV o Charlotte till ett par som går i säljtankar,kommer så att göra fortsättningsvis.Charlotte har visat vad proffsighet o lyhördhet betyder i en sådan här situation och jag är väldigt nöjd o tacksam.Bengt Wall Läs mer
  • Jörgen F köpte sin stuga med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2020-03-12

Hemavan/Tärnaby
    Proffsig
    Trevlig
    Informerar sakligt om alla steg.
    Noggrann Läs mer
  • Lars N köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2020-03-12

Öbacka Strand
    Har köpt en bostadsrätt. Blev bra bemött med en villighet att ordna extra visningar som passade min kalender, och i övrigt ett korrekt och professionellt bemötande. Förtroendeingivande!
    Upplevelsen blev positiv (trots att det är påfrestande med så stor investering) vilket gjorde att CF nu kommer att få förtroende att sälja vår villa (vi bad några mäklare komma och valde slutligen Charlotte för även detta uppdrag). Läs mer
  • Pelle N sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2020-03-02

Sält lgh.
    På alla sätt proffsig. Läs mer
  • Peter D köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2020-03-02

Mycket bra lätt att förstå.trevlig Läs mer
  • Jan Gustav Tobias B
    Jan Gustav Tobias B skrev om Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2020-02-21

Jag slösar vanligtvis inte med omdömen som maxar skalan. Men i detta fall gör jag ett undantag. Vi sålde vårt radhus via Mohv, och trots en hel del kontakter med mäklare genom åren måste jag säga att Charlotte Forsberg är den jag absolut har bäst erfarenhet utav. Hon är riktigt bra. Framför allt uppskattade vi hennes tillgänglighet och genuina intresse för både oss som säljare och för bostaden samt området. Hon hade ett engagemang som gjorde oss trygga genom hela affären. Jag kan inte annat än att varmt rekommendera henne. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Margareta E sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2020-02-19

Mariehem
    Charlotte har gett ett professionellt, pålitligt och trevligt bemötande. Vi är nöjda med hur lägenheten beskrevs i text och bild. Hon har varit noggrann med att informera oss och "hållit i trådarna" kring försäljningen på ett bra sätt". Läs mer

Senaste försäljningarna

Bölevägen