Charlotte Forsberg
Registrerad mäklare sedan 2008-12-04
Aktiv på Reco.se sedan 2015-12-15
2019-08 - 2020-07

Läs vad 160 Läs vad Charlotte Forsberg

• Gunnar Anders L sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2020-07-14

Håkmark
    Vi har sålt ett hus med Charlotte. Hon är mycket professionell och gör att man känner sig trygg i hela affären. Snabb återkoppling under hela processen. Kan varmt rekomendera henne! Läs mer
  • Apple X
    Apple X köpte sin stuga med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2020-07-08

Jätte trevliga mäklaren. Snabb klart min köpa. Toppen!!! Läs mer
  • Carola L köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

Holmsund
    Professionellt bemötande, trevlig, lyhörd, tillgänglig, ger ett mycket kunnigt och bra intryck!

Jag har haft höga förväntningar på att allt ska fungera under en husaffär. Vill verkligen framföra att Charlotte med råge uppfyllt dessa förväntningar! Jag uppskattar hennes tillgänglighet och snabba återkoppling man fått på alla de frågor som kommit upp under husaffären med frågeställningar om hur budgivning m m går till.

Charlotte har alltid ett vänligt och proffesionellt bemötande och sprider ett lugn omkring sig. Jag har verkligen fått ett stort förtroende till Charlotte som mäklare, vill varmt rekommendera henne & kommer absolut anlita henne vid egen försäljning av hus. En mäklare man känner förtroende för och kan lita på, både mot köpare och mot säljare.
    Klart sett den professionellt bästa, trevligaste och kunnigaste mäklaren jag varit i kontakt med genom husaffärer!
    Vi har köpt fastigheten Karlsborg 116 Läs mer
  • Siv H köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

Haga
    Vi fick snabb återkoppling på våra frågor kring fastigheten. Läs mer
  • Peder W köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

Holmsund
    Köpte bostad! Professionell mäklare som man blev väl bemött av. Snabba svar på frågor och alltid anträffbar. Läs mer
  • Rolf Peter J sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2020-07-03

Haga
    Charlotte har varit väldigt professionell och tydlig vid försäljningen av mitt radhus. Hon har varit engagerad och fått många på visningar. Bra jobb! Läs mer
  • Anna Maria R sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2020-06-29

Berghem
    CH har skött försäljningen av vår lägenhet på ett mycket professionellt sätt och har varit lätt att kommunicera med - vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Jonny H sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2020-06-29

Berghem
    Vi har sålt en bostad. CF har i alla avseenden agerat professionellt. Hon har förstått att vi, till skillnad från mäklare, inte varje vecka/månad är med om köp/försäljning av fastigheter och har således med tålamod och snabbhet svarat på våra frågor rörande den försäljning vi gjorde. Kändes även tryggt att ha en mäklare av denna kaliber. Läs mer
  • Bo W köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2020-06-24

2:a
    Centrum
    Nyss köpt lgh i centrumfykanten i Umeå via CF på MOHV. Allt har gått snabbt och smidigt. Särskilt uppskattar jag att varje liten detalj och fråga var hon villig att omedelbart undersöka och besvara. Läs mer
  • Helen Karin Maria L sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2020-06-22

Backen
    Jag har sålt ett radhus. Bra information och stöd i från Charlotte, svarar el ringer alltid upp. Läs mer

Senaste försäljningarna

Storklyvan