Charlotte Forsberg

Charlotte Forsberg

Charlotte Forsberg är mäklare på MOHV Umeå

Charlotte Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2008-12. Charlotte Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 225 omdömen med ett betyg på 4.8. Charlotte Forsberg har haft 52 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 77% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 225 Läs vad Charlotte Forsberg

• köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    • Grisbacka
    2022-07-24 Verifierad kund
    Charlotte is professional, knowledgeable and helpful. She has helped us to navigate purchasing a property in a supportive fashion where she clearly has the best interests of both the vendor and the buyer in mind. Communication has been excellent as well as clear. Highly, highly recommended.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    • Teg
    2022-07-15 Verifierad kund
    Charlotte var mycket bra på att löpande återkoppla och göra avstämningar till oss vilket man sätter värde på som säljare.
    Snygg och informativ objektsbeskrivning.
    Hela affären gick smidigt och relativt snabbt.
    Mycket dokument och pappersexercis,men Charlotte hade stenkoll och lotsade oss proffsigt igenom allt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    • Sofiehem
    2022-06-14 Verifierad kund
    väl bemött och förväntningarna infriades, Charlotte är mycket tydlig o pedagogisk , det blir inga missförstånd och Charlotte är en god representant för mäklar kåren
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    • Ersboda
    2022-05-31 Verifierad kund
    Bra och tydlig information kring hela upplägget och i vilken ordning allt skulle göras.
    Mycket smidig försäljning och hela tiden en bra och snabb återkoppling och svar på frågor och funderingar oavsett tid på dygnet.
    Mycket nöjd och tacksamt för din hjälp.

Då jag aldrig sålt en bostad tidigare så hade det också varit bra med info. kring det som händer efter en försälning , det vill säga vilka avdrag man kan göra och sådant som kan vara bra att känna till kring detta. :-)
    • Ersboda
    2022-05-22 Verifierad kund
    En bra visning och på kontoret ett bra bemötande och saklig.
    Med andra ord en bra mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    • Rödäng
    2022-05-19 Verifierad kund
    Vi blev bemötta av en erfaren, informativ och trevlig mäklare!
    Charlotte var duktig på att förklara saker för en som är ovan på bostadsmarknaden. Och alltid lättillgänglig på telefon vid eventuella frågor.
    Hon stöttade och gav oss trygghet i husköpandet.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Det är tydligt att Charlotte är en erfaren och mycket duktig mäklare. Hon är trevlig, har ett gott bemötande samt har en tydlig och bra kommunikation med mig som köpare. Charlotte är mycket professionell och jag som köpare har aldrig behövt känna någon osäkerhet.
  • Annika Aspling D
    sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    2022-05-02 Verifierad kund
    Charlotte är sakligt, informativ och inlyssnande.
    Charlotte var ett bra stöd och vi fick mer än vad vad vi förväntat oss gällande slutsumman.
    Charlotte är en professionell mäklare som förstår marknaden och som lyssnar in kundernas önskemål.
  • sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    • Holmsund
    2022-04-06 Verifierad kund
    En duktig proffsig mäklare , som hjälper till från början till slut .
    2022-04-05 Verifierad kund
    Hon var positiv och glad man kände sig välkommen på visningen.
    Under budgivningen var hon närvarande och kontaktade oss både på kvällen och när budgivningen avslutades.