Mäklare Västerbotten Umeå MOHV Umeå Charlotte Forsberg
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-04 - 2019-03

Läs vad 67 Läs vad Charlotte Forsberg

• Klara Gabriella E sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2019-04-23

Umedalen
    Professionell, kunnig och effektiv! Läs mer
  • Viktoria I sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2019-04-21

Haga
    Jag tycker att jag blivit professionellt och personligt bemött av Charlotte Forsberg som mäklare i samband med att jag sålde min lägenhet.
    De förväntningar som jag hade var att försäljningen skulle fungera enkelt för mig som säljare och det gjorde det. Jag möttes av ett engagemang, gott stöd och kloka råd genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Viktoria S sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2019-04-17

Tomtebo/Nydalaviken
    Charlotte är en professionell mäklare. Läs mer
  • Lise B köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2019-04-17

Sandåkern
    Proffsigt och tydligt bemötande.
    Köpt lägenhet. Läs mer
  • Margareta J sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2019-04-16

Ersmark
    I samband med att vi sålde vår villa var Charlotte Forsberg vår mäklare.
    Vi är mycket nöjda med hennes bemötande, hjälp, stöd och engagemang i samband med bostadsförsäljningen. Läs mer
  • Thomas S köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

Tomtebo/Nydalaviken
    Proffesionellt bemötande vid köp av bostadsrätt. Läs mer
  • Stefan O köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

Tomtebo/Nydalaviken
    vi fick bra förtroende vilket var viktigt då vi köpte en lägenhet osedd då vi bor långt i från
    Vi fick hela tiden stöttning o återkoppling på våra funderingar vilket var väldigt positivt Läs mer
  • Simon Alexander E sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

Umedalen
    Försäljning av villa.
    Proffsigt bemötande, tydligt upplägg under sälj processen.
    Förväntning: Rekommenderad mäklare med brett nätverk och stort kundunderlag.

Väldigt nöjd med Charlotte, tät dialog och en snabb försäljning. Läs mer
  • Cheng Choo L köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

Tomtebo/Nydalaviken
    I am happy with the assistance provided during my flat purchase. The flat viewing and purchase process was relatively smooth. I am delighted with the information given by the broker. Overall, it was a good experience purchasing my first flat in Umeå. Läs mer
  • Linnea G köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

2019-04-14

Sandåkern
    Köpte en Bostadsrätt. Charlotte hjälpte oss hela vägen, professionell och tydlig. Tillmötesgående och underlättade hela köpet för oss. Allt gick väldigt enkelt och smidigt med hennes hjälp! Läs mer

Senaste försäljningarna

Kavaljersvägen