Charlotte Forsberg

Charlotte Forsberg

Charlotte Forsberg är mäklare på MOHV Umeå

Charlotte Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2008-12. Charlotte Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 173 omdömen med ett betyg på 4.8. Charlotte Forsberg har haft 55 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 173 Läs vad Charlotte Forsberg

• 2020-10-07
    Sålde vår bostadsrätt och hade inte så höga förväntningar på slutpriset. Med Charlotte som mäklare lyckades vi får mer än vad vi hade kunnat tro för vår fina lägenhet!
    Janina W
    • 4:a
    • 90.0 m²
    • Tomtebo/Nydalaviken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
  • 2020-10-05
    Jag har köpt en villa via Charlotte Forsberg på MOHV och har därvid mötts av en kunnig, engagerad, välinformerad och väl påläst mäklare som på ett trevligt, ärligt och korrekt sätt bemöter mig som kund. Självklart har jag bokat henne att sälja min lägenhet, hon har inte bara levt upp till mina förväntningar, hon har överträffat dem. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Ylva L
    • 110.0 m²
    • Brån
  • 2020-10-01
    Köpt en 4 95 kvadrat Sagovägen 2C Umeå Ska sälja en 4 74 kvadrat på Kavaljersväge 16J Umeå. Proffsigt och noggrant. Lite långsam återkoppling på vårt sista bud på Sagovägen - jag var ovan vid budgivning online på sajten - "Säkra Bud" - tidigare bara kört SMS budgivning mobil-ledes. God upplevelse - Charlotte verkar noggrann och proffsig, trevligt och sakligt sätt att bemöta oss som kunder.
    Max W
    Max W
    • 4:a
    • 74.3 m²
    • Umedalen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
  • 2020-10-01
    Väldigt lyhörd och professionell.
    Ken Mikael B
    • 109.0 m²
    • Ostnäs
    sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
  • 2020-09-30
    Vi är mycket nöjd med hur Charlotte informerade oss om bostaden, hon var snabb att höra av sig angående frågor vi hade. Mycket trevlig och professionellt bemötande, en mäklare vi skulle anlita om vi skulle köpa/sälja i framtiden.
    Evelina H
    • 112.0 m²
    • Ersmark
  • 2020-09-29
    Hon hjälpte mig att sälja ett ett mindre parhus och var mycket behjälplig i hela processen. Synnerligen bra bemötande och lätt att komma i kontakt med.
    Carl Anders Jörgen N
    • 112.0 m²
    • Ersmark
    sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
  • 2020-09-28
    Gott och professionellt bemötande, snabb handläggning och god tillgänglighet.
    Eleni Katherina O
    • 140.0 m²
    • Teg
  • 2020-09-28
    Sålt fritidsegendom med mye besvær. Charlotte Forsberg har hatt en tålmodighet med meg som selger og holdt ut i 1 år med funderinger etc. samt hjulpet meg med mye ift. kommune og lovverk. Dette kan den dama … å hjelpe nordmenn i Sverige ! Også er hun en fin person...……………...
    Kirsten B
    • 89.0 m²
    • Norrmjöle
    sålde sin stuga med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
  • 2020-09-28
    Köpt bostad. Förmedlade fastigheten på ett smidigt, tryggt och professionellt sätt.
    Oskar S
    • 140.0 m²
    • Teg
  • 2020-08-28
    Charlotte Forsberg förmedlade mitt köp av en bostadsrättslägenhet på ett professionellt och förtroendeingivande sätt som gör att jag väljer att använda mig av hennes och hennes företag MOHVs tjänster när jag ska sälja min lägenhet. Betyget är ”Mycket nöjd” med hennes mäklarinsatser.
    Torborg N
    • 3:a
    • 70.0 m²
    • Mariestrand
    köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte