Charlotte Forsberg

Charlotte Forsberg

Charlotte Forsberg är mäklare på MOHV Umeå

Charlotte Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2008-12. Charlotte Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 203 omdömen med ett betyg på 4.8. Charlotte Forsberg har haft 44 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 203 Läs vad Charlotte Forsberg

• Väst på stan
    2021-07-25
    En seriös, noggrann och trevlig mäklare som verkligen ansträngde sig för att hjälpa oss när vi skulle köpa vår lägenhet. Vi kände oss uppmärksammade och trygga och är väldigt nöjda.
    • Väst på stan
    2021-07-24
    Vi har upplevt ett bra, lugnt och tryggt bemötande under både telefonsamtal och fysiska möten. Vi är supernöjda med Charlotte som mäklare och känner att vi har haft en bra och tydlig kommunikation under processen. Vi har aldrig behövt känna oss osäker på vad som händer härnäst, vilket vi har gillat starkt. Om jag framöver skulle rekommendera en mäklare så skulle jag definitivt rekommendera Charlotte.
    • Haga
    2021-07-23
    Vi blev väldigt bra bemötta redan vid första kontakten och det fortsatte genom hela processen. En tydlig tidplan och beskrivning av kommande aktiviteter i försäljningsprocessen. Arvodesnivån var också rimlig.
    Våra förväntningar gällde förutom en bra affär att vi skulle ha en rak och tydlig kontakt med mäklaren och att mäklaren skulle vara tillgänglig och lätt att nå. Det fungerade väldigt bra.
    Det blev en mycket bra försäljningsprocess för oss.
  • Karolina K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    • Haga
    2021-06-07
    Bostadsrätt lägenhet!

Mycket bra bemötande, duktig & snabbt på att återkoppla, ärlig, glad & trevlig mäklare. Märks att Charlott har erfarenhet från branschen!
    • Mariehem
    2021-06-07
    Jag sålde en lägenhet i Umeå och Charlotte skötte det hela väldigt proffesionellt. Jag kunde under hela resan luta mig tillbaka och känna trygghet i att Charlotte gjorde det hon skulle. Känslan av att hon kan sitt jobb fanns alltid där. Man känner när man har med proffs att göra! Rekommenderas varmt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    • Tomtebo/Nydalaviken
    2021-06-02
    mycket bra kommunikation
    riktigt snabbt svar
    2021-05-16
    Ett bra bemötande och god dialog med mäklare. Upplevde att en del av annonsarbetet var lite hastjobb och krävde större engagemang från mig som säljare än vad som borde krävas.
    2021-05-15
    Jag har köpt en lägenhet som hon som mäklare förmedlade och jag är nöjd.
  • Margita E
    sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Forsberg en del av MOHV Umeå
    2021-05-14
    Sålt hus. Hon är mycket trovärdig och kom med den information som jag behövde. Bra på att svara på sms och mail även om det var helg och hon hörde av sig så fort hon hade ny info att komma med.
    2021-05-14
    Vi fick mycket bra hjälp av Charlotte när vi köpte vår lägenhet. Hon hade gott betömande och var mycket hjälpsam, det underlättade hela upplevelsen! Skulle absolut rekommendera.