Lina Bennervall

Lina Bennervall

Lina Bennervall är mäklare på MOHV Umeå

Lina Bennervall har varit registrerad mäklare sedan 2007-11. Lina Bennervall har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 129 omdömen med ett betyg på 4.7. Lina Bennervall har haft 41 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 129 Läs vad Lina Bennervall

• 2020-12-03
    Sålt hus. Bra bemötande av Lina, tydlig information inför/under/efter försäljning, både skriftligt o muntlig. Höll kontinuerlig kontakt med oss under hela processen, både genom besök, telefon och sms. Höll alltid tiderna. Fick bra stöd ang stailing. Lina uppfyllde de förväntningar vi hade. Lina var lättsam och tydlig att kommunicera med under hela försäljningen. Passar utmärkt för sitt jobb.
    Kerstin Birgitta E
    • 170.0 m²
    • Innertavle
    sålde sitt hus med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
  • 2020-11-01
    Försäljning av vårt fritidshus som vi haft sedan tidigt 70-tal. - Fick en träffsäker värdering som visade sig stämma rätt bra med slutpriset. - Klar o tydlig o frekvent information. - Hon informerade oss direkt efter varje kontakt med intressenter. - Lyhörd för våra undringar och synpunkter och även köparens. - Vi kände att Lina var engagerad. Vi känner oss nöjda!
    Gertrud Helén S
    • 36.0 m²
    sålde sin stuga med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
  • 2020-10-30
    Jag har sålt en lägenhet . Jag blev bemött på ett trevligt och engagerat sätt . Jag förväntade mig att jag skulle få lägenheten såld för runt utgångsbudet , men de blev betydligt mer , så hon levde mer än väl upp till förväntningarna . Dessutom var informationen väldigt bra runt hela försäljningen . Sammanfattningsvis 10 av 10 poäng .
    Peter S
    • 3:a
    • 96.5 m²
    • Teg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
  • 2020-10-30
    Vi har köpt en bostadsrätt av Lina Benervall. Mycket bra bemötande, lugn och saklig. Förväntningarna var att få en bra beskrivning av lägenheten och när vi gick igenom köpeavtalet. Det var mycket bra utfört av Lina. Förtroendeingivande och mycket trevlig. Vi är mycket nöjda.
    Peter M
    • 3:a
    • 96.5 m²
    • Teg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
  • 2020-10-08
    Gav ett proffsigt och kunnigt intryck vilket skapade trygghet från första stund. Dessutom tillgänglig och intresserad för frågor och pedagogisk i sin framtoning. Mina förväntningar uppfylldes mer än väl och jag kan varmt rekommendera henne för framtida köpare.
    Isabell D
    • 105.0 m²
  • 2020-09-30
    Med ett varmt och professionellt bemötande har Lina och (fantastiska Anna) funnits hela vägen vad gäller att förverkliga vår dröm❣
    Ulrika B
  • 2020-09-30
    Hon var trevlig och proffsigt genom hela processen. Vi köpte ett fritidshus
    Martin P
    • 36.0 m²
    köpte sin stuga med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
  • 2020-09-30
    Vi har sålt en villa. Har fått bra bemötande. Förväntade mig att få bra råd kring förberedelse inför och genomförande av försäljning. Mäklaren har kommit med goda råd och varit behjälplig under hela processen. Det har varit en bra upplevelse, mäklaren har gett goda råd och bra återkoppling under hela processen.
    Anna Katharina Marielle A
    sålde sitt hus med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
  • 2020-09-30
    Hus på Sandviken 5 i Tärnaby. Väldigt otroligt bra bemött av Anna! Jag hade låga förväntningar för andra mäklare vi ha vare på visningen ha varit dåligt och väldigt stressande. Anna va lugn och trygg vilket gav oss en ärlig känsla av huset. Ja alltså vi är så otroligt glada på hur vi ha blivit bemött. Hela vägen ha varit trygg och när vi skrev kontraktet så fick vi svär på absolut alla fråger. Det drog ut på tiden men de va som ingen stress. Tro inte de finns en fråga som Lina inte kunde. Eller ja, de finns ingen fråga som hon inte kan :) Nä, de är som en dröm alltihopa och vi är väldigt lyckliga. :)
    Gustav L
  • 2020-09-18
    Jag och min kille har köpt en lägenhet, jag tyckte allt gick smidigt och utan krångel! De var bara att fråga så fick man dom svaren man behövde!
    Jennelie O
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Västerhiske
    köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte