Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå MOHV MOHV Umeå Lina Bennervall

en del av MOHV Umeå

Kungsgatan 35 B, 903 25 Umeå — Visa karta

4.6 / 5 i betyg — 31 rekommendationer
Jag heter Lina Bennervall och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 31 användare tycker om Lina Bennervall

• Elisabet T
    Elisabet T skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    glad trevlig alltid tillgänglig helt enkelt toppen.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jag tycker Lina var väldigt tillmötesgående och saklig vid första mötet vi hade med henne.
    Vi fick ett väldigt stort förtroende för Lina och hela resan från första mötet till kontraktsskrivning gick smidigt och väldigt bra.
    jag kan varmt rekommendera Lina som mäklare till dem som funderar att sälja sitt hus i framtiden
  • Mats O
    Mats O skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    En mycket bra mäklare som inte lämnade något åt slumpen. En riktig kämpe.
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Vi är jättenöjda med Lina. Hon är en uppmärksam och lyhörd mäklare som ser till kundens bästa och vi tycker att vi har fått den informationen vi har velat ha. Lina arbetar snabbt och man kan alltid förvänta sig att saker blir gjorda och att hon håller vad hon lovat. Vi var nybörjare med att sälja bostad men vi kände oss aldrig otrygga eftersom lina var väldigt noggrann med att se till att vi förstod kontrakt och vad som skulle ske osv.
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Vi är väldigt nöjda med Lina både när det gäller bemötande och service.
    Är duktig på att förklara turerna när det gäller köp och försäljning.
  • Sami P
    Sami P skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Helnöjd med Lina Bennervall.
    Hon var väldigt tydlig, lätt att få tag på om det dök upp frågor och hon var mycket bra på att följa upp med hur visningar och budgivning gick.

/Sami
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jag är mycket nöjd med Lina.
    Hon gav ett mycket trevligt och proffessionellt bemötande. Hon verkade kunnig i sitt yrke så man kände att man var i trygga händer. Någon man kan lita på.
  • Nicklas T
    Nicklas T skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Lina tog bra hand om försäljningen av min bostad. Visst blev det högt arvode men det var vi överrens om innan och marknaden är väldigt upp och ned. Kan vara bra att tänka igenom alternativen och kostnaden för arvodet och varför inte förhandla. Hon var lätt att få tag i och gjorde vad hon kunde för att få snabbt avslut och försökte lösa de frågetecken som uppstod
  • Ann-charlotte J
    Ann-charlotte J skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Proffsigt bemötande från engagerad mäklare. Så gott som alltid tillgänglig och beredd att svara på frågor, även utanför arbetstid.
  • Clara V
    Clara V skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Bra bemötande. Rakt på sak och vältalig.

Det enda som många av våra vänner reagerat på, är att fast vi tog emot ett förbud på lägenheten så tog Lina lika mycket i arvode som om hon skulle gjort hela processen i försäljningen. Det har visst inte andra varit med om.
  • Veronika B
    Veronika B skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Tillmötesgående, positiv och glad God tillgänglighet
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jättebra, proffsigt och trevligt!
  • Oscar F
    Oscar F skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Smidigt, trevligt och bra.
  • Anna B
    Anna B skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Lina är en väldigt engagerad och seriös mäklare som jag rekommenderar varmt. Hon känns professionell, kunnig på det hon gör och naturlig och äkta som person.
  • Linn L
    Linn L skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Professionell och duktig! Kan varmt rekommendera henne.
  • Nermina K
    Nermina K skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Mycket professionell och hänsynsfull!
    Lina hanterade vår svåra situation kring husförsäljningen på ett väldigt ödmjukt sätt. Hon visade stor förståelse för barnen så att både visningarna och försäljningen gick så smidigt som möjligt.
  • Elin J
    Elin J skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Proffsig och tillmötesgående.
  • Therese H
    Therese H skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Mycket bra bemötande! Kunnig och lyhörd för min önskemål. Levde mer än väl upp till mina förväntningar!
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jag är mycket nöjd med bemötandet.
    Mäklaren uppträde mycket professionellt och kunnigt.
  • Karolina H
    Karolina H skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Profitonell, kunnig, ordningsam, trevlig, mycket bra!! Kommer använda igen!
  • Anna H
    Anna H skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jag hade väldigt negativ bild av mäklare men Lina har verkligen förändrat detta. Hon har varit hjälpsam på alla sätt och på ett oklanderligt sätt uppfyllt alla våra önskningar!
  • Linda K
    Linda K skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Lina upplevdes som oerhört kunnig inom sitt område och gav ett oerhört professionellt intryck. Professionell till den grad att det ibland kunde upplevas opersonligt. Jag skulle önska att Lina i större utsträckning arbetade på det personliga mötet. Jag var jättenöjd i övrigt och kände mig trygg som förstagångssäljare. I efterhand återkom jag med frågor om deklaration. Jag anade viss irritation då jag ställde många och ibland upprepade frågor. Här förstår jag att det var ansträngande men att bara stå ut i irritationen utan att svara kort med utropstecken hade känts bättre för mig. Jag kommer dra mig för att ställa fler frågor vilket också drar ner betyget överlag när det tydligt uttrycktes att jag kunde höra av mig med frågor i efterhand.
  • Anna S
    Anna S skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Lina är så himla proffsig och har koll på allt. Vi är så nöjd över henne och rekommenderar henne och MOHV. Desutom är hon så trevlig och glad !
  • Christofer B
    Christofer B skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Lina var väldigt engagerad och hjälpte till med många detaljer som jag inte förväntade mig från en Mäklare. Allt praktiskt runt försäljningen sköttes mycket smidigt och Lina överträffade mina förväntningar på en mäklare.

Kan starkt rekommendera Lina till andra.
  • Elise H
    Elise H skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Ambitiös, snabb, pålitlig, ödmjuk men bestämd.
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Ett bra, engagerat och seriöst bemötande gjorde att jag valde MOHV och Lina framför andra mäklare.
  • Lars G
    Lars G skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Mycket trevlig och proffsigt bemötande. Affären genomfördes snabbt och smidigt och både jag som säljare och köparen var mycket nöjda
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Mycket trevlig och lättsam att ha att göra med.
    Jag känner mig trygg med henne och hon hanterar allt krångligt så att man slipper göra det själv.
  • Sanna W
    Sanna W skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    När vi skulle sälja vår lägenhet och det var dags att välja mäklare gick vi helt på magkänsla. Vi träffade flera mäklare och valde sedan ut den där kändes rätt och som vanligt när man går på magkänsla har vi inte ångrat oss en sekund. Vi kan varmt rekommendera Lina Bennervall. Hon ger inte bara ett tryggt och varmt första intryck utan har skött vår försäljning väldigt proffsigt.
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Engagerade och proffsiga mäklare! Skapar förtroende hos både köpare och säljare. Företaget har ett nytänkande som lyfter hela branschen och gynnar oss som kunder.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Professionellt och kunnigt bemötande. Lina Bennervall har mer än väl levt upp till mina förväntningar och gjort såväl köp som försäljning till en mycket positiv och trygg process.
Camilla Krog
Malin Persson