Mäklare Västerbotten Umeå MOHV Umeå Lina Bennervall

Läs vad 65 Läs vad Lina Bennervall

• Hanna M köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2019-07-09

Haga
    1. Köpt en lägenhet i Haga.
    2. Mycket professionellt och varmt. Personlig men inte privat.
    3. Hade inga förväntningar.
    4. Enbart toppen. Fanns tillgänglig, gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Malin L sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2019-07-01

Carlshem/Carlshöjd
    Vi blev mkt bra bemött av Lina, hon är kompetent och kan sin sak. Lina förklarade vad vi kunde förvänta oss vid en försäljning och hur marknaden såg ut just då.
    Vi är mkt nöjda med Lina som mäklare och det jobb hon gjort med försäljningen av vår lgh. Läs mer
  • Mattias A köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2019-07-01

Teg
    Köpt en lägenhet.
    Absolut med respekt, men väldigt långsam återkoppling. Läs mer
  • Julia Hjortmyr G sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2019-06-22

Väst på stan
    Duktig på att sköta dialogen under processen.
    Tydlig och erfaren. Läs mer
    Lina B gillar detta
  • Ernst Mikael B sålde sitt hus med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2019-06-17

Strömbäck
    Vi träffade Lina när vi köpte en lgh där hon var mäklare. Lina var professionell och mötte oss som köpare på ett bra och förtroendeingivande sätt.

Efter köpet av lgh skulle vi sälja vårt hus och träffade tre mäklare där vi tyckte Lina presenterade upplägget på bästa sätt. Mohv var inte billigast, men upplägget och Lina gav förtroende.

Under säljprocessen har Lina motsvarat våra förväntningar fullt ut. Dels resulterade det i en lyckad försäljning och dels var Lina det stöd vi behövde i processen. Läs mer
  • Anders Å köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2019-06-15

Väst på stan
    Köpte en bostadsrätt och blev väldigt bra bemött. Lina har varit väldigt hjälpsam o h gjorde min första affär på bostadsmarknaden till en positiv upplevelse. Läs mer
  • Åsa M
    Åsa M sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2019-05-31

Dragonfältet
    Sålt 3a, 92,5 kvadratmeter. Jag hoppades att försäljningen inte skulle dra ut på tiden och var orolig över detta eftersom jag hade lite bråttom.Lina mycket professionell och trevlig. Hon är tydlig och påläst och ställde frågor och tog reda på fakta för att kunna allt om lgh. Hon levde upp till mina förväntningar då hon förklarade och delgav mig allt under tiden. Affären gick väldigt snabbt och Lina drev på jättebra. Sammanfattning: snabbt, smidigt och proffsigt! Läs mer
  • Mia Marika C
    Mia Marika C sålde sitt hus med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2019-05-30

Hörnefors
    Lina var snabb att fota om villan när vi hade målat och förbättrat på ytskicken efter första fotograferingen. Hon hade hög tillgänglighet och svarade på både mejl och sms även på helgerna.Hon var också noga med att veta så mycket som möjligt om fastigheten och se så att vi fyllt i allt korrekt. Läs mer
  • Martin N sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2019-05-28

Mariehöjd
    Sålt en lägenhet med hjälp av Lina.
    Bra bemötande.
    Hon tryckte dock på för att vi skulle sälja för ett lägre pris än vad vi var villiga till, trots att vi vid upprepade tillfällen meddelat att vi i så fall behåller lägenheten. Vår uppfattning är att Lina prioriterade en snabb/enkel affär framför slutpriset. Något som vi inte uttryckte någon vilja om.
    Lägenheten såldes slutligen till utgångspris vilket vi var nöjda med. Vi hade dock hoppats på att mäklaren skulle prioritera våra intressen högre under försäljningens gång. Läs mer
    2019-05-29 Lina B svarar Martin N
    Tack för ert omdöme! Det är givetvis tråkigt att höra att ni inte är nöjda med min insats, för mig är det väldigt viktigt att ni är det. Jag tar självklart till mig av den kritik ni lämnat. Då ni upplevde att jag prioriterade ett snabbt avslut vill jag i sak framföra att spekulanter har alltid rätten att lägga vilket bud de vill och jag har en skyldighet att framföra alla bud till er som säljare, oavsett vilken prisdialog som förts internt mellan oss under affärens gång. Sedan har ni som säljare fri prövningsrätt och bestämmer till vem, för hur mycket och när ni vill sälja. Min ambition har inte varit en snabb affär, vilket den plan som vi satte tillsammans för försäljningen inte heller signalerar. Jag kommer givetvis tänka ännu mer på hur jag kommunicerar med mina kunder framåt - stort tack för er feedback. Hoppas att ni får en fin sommar! Bästa hälsningar Lina
  • Angelica B
    Angelica B köpte sitt hus med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2019-05-23

Böleäng
    Lina har ett bra bemötande. Känns kunnig och pålitlig. Lina har återkopplat och varit tillgänglig. Läs mer

Senaste försäljningarna

Hagmarksvägen