Mäklare Västerbotten Umeå MOHV Umeå Lina Bennervall
Lina Bennervall
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag heter Lina Bennervall och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Läs mer

Läs vad 35 kunder tycker om Lina Bennervall

• Olle C skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2019-02-14

Sålde Brännavägen 21 i Täfteå och Lina gjorde att utomordentligt bra jobb i alla avseenden. Läs mer
  • Christer J skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2019-02-14

Vi har köpt en bostadsrätt i Umea, Öst på stan. Lina gav från start ett trevligt och sakligt intryck. Hon var tydlig och enkel i kommunikationen. Svarade rakt och tydligt på frågor. Budgivningen som vi slutligen vann sköttes på ett tryggt sätt. Kommunikationen och alla delar som lett vidare till att slutföra affären har så här långt avlöpt på ett kompetent och trevligt sätt. Vi har känt oss trygga i Linas händer. Lina har levt upp till våra förväntningar på en kompetent och trygg mäklare. Det har funkat så bra att vi nu har gett henne uppdraget att sälja vår befintliga bostad. Läs mer
  • Johan C skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2019-02-14

Sålt bostad med Lina ännu en gång. Alltid nöjd. Bra kommunikation - tydlig, kunnig och trevlig. Rekommenderar henne till alla som vill ha en seriös erfaren bra mäklare. Läs mer
  • Petter C skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2019-02-12

Lina gav ett proffsigt intryck genom hela försäljningsprocessen. Bra uppskattning av förväntat slutpris. Försäljningen blev mycket lyckad. Lina har sålt tre bostadsrätter åt oss. Läs mer
  • Elisabet T skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2016-08-30

glad trevlig alltid tillgänglig helt enkelt toppen. Läs mer
  • Jonas S skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2016-08-17

Jag tycker Lina var väldigt tillmötesgående och saklig vid första mötet vi hade med henne.
    Vi fick ett väldigt stort förtroende för Lina och hela resan från första mötet till kontraktsskrivning gick smidigt och väldigt bra.
    jag kan varmt rekommendera Lina som mäklare till dem som funderar att sälja sitt hus i framtiden Läs mer
  • Mats O skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2016-08-15

En mycket bra mäklare som inte lämnade något åt slumpen. En riktig kämpe. Läs mer
  • Alexander W skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2016-08-12

Vi är jättenöjda med Lina. Hon är en uppmärksam och lyhörd mäklare som ser till kundens bästa och vi tycker att vi har fått den informationen vi har velat ha. Lina arbetar snabbt och man kan alltid förvänta sig att saker blir gjorda och att hon håller vad hon lovat. Vi var nybörjare med att sälja bostad men vi kände oss aldrig otrygga eftersom lina var väldigt noggrann med att se till att vi förstod kontrakt och vad som skulle ske osv. Läs mer
  • Mikael W skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2016-08-10

Vi är väldigt nöjda med Lina både när det gäller bemötande och service.
    Är duktig på att förklara turerna när det gäller köp och försäljning. Läs mer
  • Sami P
    Sami P skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2016-08-08

Helnöjd med Lina Bennervall.
    Hon var väldigt tydlig, lätt att få tag på om det dök upp frågor och hon var mycket bra på att följa upp med hur visningar och budgivning gick.

/Sami Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Umeå