Mäklare Västerbotten Umeå MOHV Umeå Lina Bennervall
Lina Bennervall
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag heter Lina Bennervall och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Läs mer

Läs vad 31 kunder tycker om Lina Bennervall

• Elisabet T skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    glad trevlig alltid tillgänglig helt enkelt toppen. Läs mer
  • Jonas S skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jag tycker Lina var väldigt tillmötesgående och saklig vid första mötet vi hade med henne.
    Vi fick ett väldigt stort förtroende för Lina och hela resan från första mötet till kontraktsskrivning gick smidigt och väldigt bra.
    jag kan varmt rekommendera Lina som mäklare till dem som funderar att sälja sitt hus i framtiden Läs mer
  • Mats O skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    En mycket bra mäklare som inte lämnade något åt slumpen. En riktig kämpe. Läs mer
  • Alexander W skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Vi är jättenöjda med Lina. Hon är en uppmärksam och lyhörd mäklare som ser till kundens bästa och vi tycker att vi har fått den informationen vi har velat ha. Lina arbetar snabbt och man kan alltid förvänta sig att saker blir gjorda och att hon håller vad hon lovat. Vi var nybörjare med att sälja bostad men vi kände oss aldrig otrygga eftersom lina var väldigt noggrann med att se till att vi förstod kontrakt och vad som skulle ske osv. Läs mer
  • Mikael W skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Vi är väldigt nöjda med Lina både när det gäller bemötande och service.
    Är duktig på att förklara turerna när det gäller köp och försäljning. Läs mer
  • Sami P
    Sami P skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Helnöjd med Lina Bennervall.
    Hon var väldigt tydlig, lätt att få tag på om det dök upp frågor och hon var mycket bra på att följa upp med hur visningar och budgivning gick.

/Sami Läs mer
  • Håkan L skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Jag är mycket nöjd med Lina.
    Hon gav ett mycket trevligt och proffessionellt bemötande. Hon verkade kunnig i sitt yrke så man kände att man var i trygga händer. Någon man kan lita på. Läs mer
  • Nicklas T skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Lina tog bra hand om försäljningen av min bostad. Visst blev det högt arvode men det var vi överrens om innan och marknaden är väldigt upp och ned. Kan vara bra att tänka igenom alternativen och kostnaden för arvodet och varför inte förhandla. Hon var lätt att få tag i och gjorde vad hon kunde för att få snabbt avslut och försökte lösa de frågetecken som uppstod Läs mer
  • Ann-charlotte J skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Proffsigt bemötande från engagerad mäklare. Så gott som alltid tillgänglig och beredd att svara på frågor, även utanför arbetstid. Läs mer
  • Clara V skrev om Lina Bennervall en del av MOHV Umeå
    Bra bemötande. Rakt på sak och vältalig.

Det enda som många av våra vänner reagerat på, är att fast vi tog emot ett förbud på lägenheten så tog Lina lika mycket i arvode som om hon skulle gjort hela processen i försäljningen. Det har visst inte andra varit med om. Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Umeå

Lina Bennervall