Lina Bennervall
2019-06 - 2020-05

Läs vad 101 Läs vad Lina Bennervall

• Fredrik K köpte sitt hus med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

Innertavle
    Engagerad. Tillmötesgående och trevlig.
    Helt enkelt en mycket bra mäklare. Läs mer
  • Karin Maria Sofia J sålde sitt hus med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

Innertavle
    Vi har precis sålt vår 1,5 plans villa i Umeå och valde Lina på Mohv som vår mäklare då vi uppfattat henne som mycket kompetent och professionell. Vi har även hört gott om henne från andra.

Vi är supernöjda med Mohv som känns som ett märklarföretag i framkant och med Lina som vår mäklare! Lina har igenom hela försäljningsprocessen varit otroligt professionell med genuint engagemang både för oss som säljare och för de familjer som varit intresserade köpare.

Kompetent, noggrann och genuint service minded! Vi kan varmt rekomendera Lina Bennervall! Läs mer
  • Karin K köpte sitt hus med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

Tillmötesgående, kompent, trevlig Läs mer
  • Annete S sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2020-05-21

Västerslätt
    Jag har sålt en 3-rumslägenhet.
    Jag blev bra och professionellt bemött.
    Mina förväntningar var ett engagemang och ett bra arbete av mäklaren. Jag tycker att mäklaren levde upp till det med råge.

Det blev en lyckad försäljning Läs mer
  • Kristin L
    Kristin L sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2020-05-19

Väst på stan
    Lina Bennervall hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi är jättenöjda med Lina, hennes bemötande var otroligt bra. Positiv och väldigt professionell, rakt igenom hela processen med att sälja.
    Väldigt kunnig och alltid lätt att få tag på.

Våra förväntningar var höga och Lina levde verkligen upp till dom.

Skulle rekommendera Lina alla dagar i veckan! Läs mer
  • Rickard S köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2020-05-10

2:a
    Centrum
    Har köpt en lägenhet och Lina har varit riktigt bra. Snabb ärlig drivig exakt som vi vill ha det. Utomordentligt arbete. Läs mer
  • Fredrik A sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2020-05-07

Ersboda
    Mycket bra o proffsigt bemötande, väldigt seriös och berättar vad hon tycker Läs mer
  • Anna O sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2020-05-06

Sålt 4 rok på 119 kvm.
    Lina var väldigt hjälpsam, noggrann och tillgänglig.
    Upplevde att hon gjorde det bästa för vår skull med råd både kring lägenhet och försök att öka värde samt råd kring försäljningen och sen inför själva försäljningen. Läs mer
  • Kristoffer J köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2020-05-05

Bra bemötande. Snabb i kontakt. Anpassningsbar och seriös. Läs mer
  • Johannes S sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2020-03-31

Carlshem/Carlshöjd
    Lina hjälpte på ett väldigt professionellt och kompetent sätt oss att sälja vår bostadsrätt. Hon fick oss att känna oss trygga genom hela processen och hjälpte oss att få ett väldigt bra pris för vår lägenhet. Högsta betyg från oss. Läs mer

Senaste försäljningarna

Näckens väg