Lina Bennervall
Registrerad mäklare sedan 2007-11-28
Aktiv på Reco.se sedan 2015-01-20
2019-09 - 2020-08

Läs vad 120 Läs vad Lina Bennervall

• Jennelie O köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2020-09-18

2:a
    Jag och min kille har köpt en lägenhet, jag tyckte allt gick smidigt och utan krångel! De var bara att fråga så fick man dom svaren man behövde! Läs mer
  • Marianne G sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2020-09-17

3:a
    Lina var professionell, rak och tydlig.
    Mina förväntningar på Lina inför min lägenhetsförsäljning var höga och hon uppfyllde det med pluspoäng! Jag kan varmt rekommendera Lina på Mohv. Läs mer
  • Anna-karin N köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2020-09-16

3:a
    Jag är nöjd med mäklarbemötandet, hade dock lite svårt att hänga med och förstå om och när budgivning hade/skulle startat.

Väldigt nöjd med att mäklaren ordnade så att köpes skrev samma dag!
    Tack! Läs mer
  • Knut Erik Krister S sålde sin stuga med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2020-09-10

Bra bemötande, tydlig i sitt agerande och tog stort ansvar i sitt uppdrag. Vi hade höga förväntningar som i allt väsentligt förverkligades. Läs mer
  • Heléne A köpte sin stuga med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2020-09-10

Uppskattar att budgivningen gick fort, Linas öppenhet och ärlighet kring både försäljningen, huset samt vid kontraktsskrivningen.
    Proffsigt bemötande vid visningen med kunnig personal på plats. Kändes som att det var gediget och en vilja att få nöjda köpare och säljare. Läs mer
  • Josefin M köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2020-09-08

3:a
    Vi har köpt en lägenhet. Vi fick möjlighet att titta på lägenheten med kort varsel och utanför ordinarie visningstider. Mycket positivt att Lina var så tillmötesgående och flexibel. Läs mer
  • Malin S köpte sitt hus med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2020-08-31

Jag o min sambo köpte ett radhus nyligen. Det vi tyckte var bra med Lina var att hon svarade snabbt på mail/sms när vi hade funderingar och att hon var väl insatt i objektet. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fått! Läs mer
  • Per Gustaf Andreas G sålde sitt hus med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2020-08-31

Sålt ett radhus. Lina är väldigt ordentlig och noggrann. Ingav mycket förtroende och trygghet genom hela processen. Jag är jättenöjd Läs mer
  • Jonas E sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2020-08-27

2:a
    Jag köpte ett litet fritidshus av Lina på Mohv.
    Jag blev bemött vänligt och professionellt som vanligt av Lina, jag hade henne som min mäklare när jag sålde min lägenhet för några år sen å var mycket då med. Läs mer
  • Enqvist M köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Bennervall en del av MOHV Umeå

2020-08-25

2:a
    Köper av en bostadsrätt i Umeå gick mycket smidigt genom Linas sätt att ge snabb information och återkoppla vid de frågor jag hade! Läs mer

Senaste försäljningarna

Kronoskogsvägen