Anna Persson

Anna Persson

Anna Persson är mäklare på MOHV Umeå

Anna Persson har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Anna Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Persson har haft 48 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

40 omdömen om Anna Persson

Jakob B
Teg

Positiv och peppande trots det dåliga marknadsläget. Vi hade inga särskilda förväntningar utöver att få lägenheten såld till rimligt pris och tid och detta uppfylldes till fullo. Snabba svar på våra frågor och bra rådgivning. Anlitar gärna Anna och MOHV igen!

Tomas G
Teg

Allt från visning till köp funkade hur bra som helst. Vi är helnöjda.

Göran B
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Persson en del av MOHV Umeå
Hörnefors

Anna är följsam och inkännande. Professionell i allt det hon genomför. Bra uppföljning och lätt att få kontakt med om man söker henne. Glad och positiv till sin person vilket underlättade vid vår husförsäljning.

Maria S
Haga

Anna har ett trevligt bemötande hon är glad, ödmjuk, engagerad och professionell. Hon är kunnig och lyhörd för våra önskemål. Vi är supernöjd med hela processen från början till slut. Jag kan varmt rekommendera Anna. / Maria

Maja L
Röbäck

Bra bemötande, trevlig och duktig på att svara på frågor

Erik S
Röbäck

Fick ett trevligt bemötande av Anna, hon är kunnig och hjälpsam.

Rebecca Segura A
Öbacka Strand

Proffessionell och kunnig, varmt bemötande.

Göran L
Öbacka Strand

Proffsigt och vänligt bemötande. Vi är mycket nöjda med den lägenheten som hon föreslog och som vi sålunda köpte. Hon förstod precis vad vi ville ha. En väldigt duktig mäklare som vi varmt rekommenderar

Monika Charlotte L
Öbacka Strand

Proffsigt och trevligt bemötande. Hon har verkligen ställt upp med hjälp och information om vårt lägenhetsköp. Kan verkligen rekommendera henne. Toppen mäklare. Vi är mycket nöjda.😀

Emilia Linnea Kristina Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Persson en del av MOHV Umeå
Ersboda

Trevlig, proffsig, lyhörd och snabb. Vi är väldigt glada att vi valde att ta hjälp av Anna vid försäljning av vår villa.