Fastighetsbyrån Umeå

Fastighetsbyrån Umeå

Välkommen till Fastighetsbyrån i Umeå!

Här möts du av välutbildade mäklare med stort engagemang som vill att du ska göra en lyckad bostadsaffär. Våra mäklare är specialiserade på villor respektive bostadsrätter och arbetar aktivt för att du ska få en så bra mäklartjänst som möjligt vid din nästa bostadsaffär.

Går du i säljtankar erbjuder vi dig en mäklartjänst anpassad för dig, dina behov och önskemål och för dig som vill köpa har vi ett stort kontaktnät både lokalt i Umeå och nationellt. Så kom förbi oss med alla dina frågor om bostäder i Umeå!

Läs vad 808 kunder tycker om Fastighetsbyrån Umeå 2

• köpte sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    2021-10-16
    Vi letade hus under 4 års tid och har haft mycket kontakt med olika mäklare. Blev väldigt imponerad av Mathias då han sköter kommunikationen väldigt bra, är noggrann och återkommer snabbt om det är några frågetecken.
    2021-10-15
    Snäll, väldigt trevlig och omtänksam!
    10/10 skulle anlita igen!
    2021-10-14
    Trygg och säker,mycket kunnig.långt över våra förväntningar!
    2021-10-14
    Jättefin service. Anna rekommenderas varmt.
    2021-10-14
    Vi fick ett fint och hjälpsamt bemötande. Anna har varit tillgänglig och hjälpsam gällande våra frågor och önskemål. I helhet har vår upplevelse av köpet underlättats med Annas hjälp.
    2021-10-14
    Väldigt gott och trevligt bemötande.
    Anna är hjälpsam och har varit snabb på att svara på eventuella frågor som vi har haft kring lägenheten eller köpet i sig. Vi rekommenderar absolut Anna som mäklare till andra.
    • Berghem
    2021-10-13
    proffsig och mycket trevlig ocg förklara på ett utmärkt sätt
    Tack Peter för den fina återkopplingen på Reco.
    Smidig affär och nöjd dotter.
    Hör av er så fort ni har frågor kring bostadsmarknaden.
    Hälsningar Anna
    Anna Sundkvist
    • Västerslätt
    2021-10-13
    Absolut den bästa mäklaren, supertrevlig, lyhörd, kompetent och kunde prioritera våran lägenhet med snabb affär. Skulle rekommendera Anna till mina vänner/familj om dom skulle sälja sin bostad!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Carlshem
    2021-10-11
    Jättebra bemötande
    Han var noggrant och tydligt
    Han är jättebra
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Serviceinriktad och lättillgänglig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Persson en del av Fastighetsbyrån Umeå
    2021-10-08
    Vi blev utmärkt bemött under hela processen från visning till kontraktsskrivning. Mäklaren infriade våra förväntningar och var behjälplig på alla sätt och vis. Hon är jättetrevlig👍
    2021-10-08
    Snabb återkoppling och tillgänglig.
    2021-10-07
    Vänligt, med förståelse och blick för det jag själv tycker är viktigt och beundransvärt vid min bostad.
    Mina förväntningar var låga på grund av allt jag hört och sett om stajling, bortplockande av personliga attiraljer och även säljare, som inte ens får våra med vid visningen.
    Så rigitt och omänskligt blev det jo inte alls med Ulf Stenberg, samtidigt med att allt som skulle vara juridisk korrekt blev det.
    Jag kände mig trygg och road.
    2021-10-07
    -Tar tid till sin kund, svarar i telefon eller ringer upp när man söker honom
    -Går att diskutera och bolla idéer med
    -Låter kunden välja väg framåt men ger input till diskussionen, styr inte valen för kund
    -Erfaren och kunnig
    -Förstår hus och husbyggen, förstår vad som kan vara problem eller åtgärder som behövs. Olikt andra mäklare vet han faktiskt vad han säljer och förstår hus.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Böleäng
    2021-10-03
    Kunnig, trevlig och väldigt effektiv.
    2021-09-30
    Anna har varit en fenomenal och engagerad mäklare. Jobbet kunde inte blivit bättre utfört
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulf Stenberg en del av Fastighetsbyrån Umeå
    2021-09-29
    Ulf har alltid varit snabb, tydlig och uppriktig i sin kommunikation. Han är trevlig, engagerad och inger trygghet. Vi är mycket nöjda med honom som vår mäklare!
    2021-09-28
    Vi valde Anna främst för att att hon gett ett gott intryck när vi besökt objekt som köpare. Vi var ivriga på att sätta igång med försäljningen och Anna anpassade sig snabbt utifrån våra önskemål och behov. Vi upplever henne som noggrann och mån om både oss som säljare och om köparna. Vi kam varmt rekommendera andra att anlita Anna, våran upplevelse har varit rakt igenom positiv!
    2021-09-28
    Supertrevlig mäklare som tagit hand om varje steg i denna process, över förväntan. Kan varmt rekommenderas!
    2021-09-28
    Mycket bra bemötande och allt gick jättebra. Om jag någon gång ska sälja så kontaktar jag Anna, så bra var det.
    • Mariehem
    2021-09-27
    Saklig och trevligt bemötande. Återkopplade hela tiden.
    • Mariehem
    2021-09-22
    Peter var väldigt lugn och trevlig, var alltid lättillgänglig och snabb på att svara på frågor och funderingar.
    2021-09-19
    Bra trevlig mäklare! Lever upp till våra förväntningar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    2021-09-18
    Väldigt nöjd med Ewa, hela vägen från början till slutet med vår försäljning. Trygg, kunnig och professionell. Med goda råd och ett fint bemötande är vi glada att vi valde henne som mäklare.
    2021-09-17
    Proffesionellt bemötande!
    Anna levde upp till mina förväntningar och kan varmt rekommendera henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Persson en del av Fastighetsbyrån Umeå
    2021-09-15
    Supertrevlig! Snabb och enkel.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    2021-09-13
    Ewa har upplevts superproffsig. Fint och professionellt bemötande under visningen och hon har fortsatt inge trygghet och professionalitet längs processens gång. Kommer att rekommendera henne vid förfrågan om en bra mäklare att anlita.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    2021-09-10
    Ewa var hjälpsam och trevlig, tog sig tid med oss på visningen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    2021-09-08
    Vi blev väldigt vänligt och bra bemötta! Mathias är alltid vänlig, glad, saklig och har ett lugn som gör en trygg i de frågor man haft. Han är kompetent, ordningssam och tillgänglig med snabb återkoppling. Vi ger Mathias de allra bästa rekommendationer!!
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Mariedal
    2021-09-06
    Lugn och saklig

Rekommendation av dottern. Blev som vi tänkte oss med
    rutinerna och bemötandet.

Fortsätt på samma sätt.
  • köpte en tomt med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    2021-09-04
    Mäklaren var enkel att få kontakt med.
    Budgivningen var lite konstig och gav misstankar, har ej fått se budhistoriken
    2021-09-03
    Jag är mycket glad över att samarbetet med Peter Lärka, formaliteterna snabbt togs hand om. Jag rekommenderar mäklare Peter Lärka
    2021-09-01
    En glad ,trevlig och hjälpsam/kunnig mäklare som levde upp till alla förväntningar som jag hade 5+
    • Flurkmark
    2021-09-01
    Anna är en trevlig och erfaren mäklare. Vi fick väldigt gott bemötande av henne och allt har gått snabbt och smidigt.
    2021-09-01
    Glad och trevlig, väldigt lättsam och hjälpsam. Väldigt lätt att nå om man hade några funderingar eller frågor.
    2021-09-01
    bra bemötande , trevlig glad och förtroendeingivande
  • sålde sitt hus med hjälp av Ewa Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Holmsund
    2021-08-31
    Trevligt bemötande. Engagerad och hjälpsam med stor kunnighet och saklig information.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Persson en del av Fastighetsbyrån Umeå
    2021-08-30
    Anna är en bra, pålitlig, lyhörd och erfaren mäklare som känns trygg vid en bostadsaffär.
    2021-08-30
    Vi har bara positivt att säga om vår kontakt med Anna.
    Med Annas positiva inställning till försäljningen kändes det lätt och smidigt.
    • Carlshem
    2021-08-30
    Det blev en smidig försäljning och resultatet blev bra
    Allt var toppen, mycket bra Anna 👍
    2021-08-30
    Otroligt duktig och lyhörd mäklare, väldigt personlig vid visning. Fick utrymme till att kolla på huset i lugn och ro samtidigt som Anna var väldigt noga med att följa upp. Fick snabb respons vid kontakt.
    Beskrivning och värdering stämde väldigt bra överens med verkligheten, inga tråkiga överraskningar vid visning. Transparens med möjlighet att kolla torpargrund och vind redan vid visning, kändes väldigt seriöst. Bara gott att säga, rekommenderas!
    • Sävar
    2021-08-26
    Mycket trevlig och kunnig på området vi sålde på. Förklarade på ett bra sätt hur en försäljning går till och vad man ska tänka på.
    • Sävar
    2021-08-24
    Trevlig, ärlig och lätt och bra kontakt!
    • Umedalen
    2021-08-18
    Anna Sundkvist på Fastighetsbyrån Umeå är en ärlig, pålitlig och trevlig mäklare som ställt upp från början till slut av vår lägenhets försäljning.
    Vi är väldigt nöjd med hennes engagemang och sitt proffsiga arbete och de förväntningar vi hade på en mäklare har hon verkligen levt upp till.
    Hennes förmåga att lyssna och komma med egna förslag har uppskattats på vägen.
    Hon är en mäklare som man kan lita på hela vägen.
    Vi har varit supernöjda och rekommenderar henne varm.
    Carina och Torbjörn
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Tomtebo
    2021-08-13
    Stort tack till Mathias som varit både påläst, kunnig och väldigt bra lokal kännedom kring den föreningen där lägenheten låg som han förmedlade åt oss. Väligt bra tips och information via "Säljcoachen" under försäljningen. Har inget att klaga på, bara "tummen upp".
  • sålde sitt hus med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Bjurholm
    2021-08-12
    enkelt och trevligt bemötande
    förväntningar att huset skulle bli sålt med ett rimligt pris för detta hus.svårt för mig att veta om det blev så.det var lätt att få kontakt på telefon och mail Aivy Strandberg
    • Umedalen
    2021-08-01
    Ställde upp trots semestertider och lyssnade mycket på våra önskemål kring försäljningen
    2021-07-22
    Vi har tidigare gjort husaffär och fick då uppfattningen att
    Stenberg var seriös och pålitlig. Detta bekräftades i vår senaste
    affär. Vi blev imponerade över hans känsla för marknaden,
    som resulterade i ett mycket gott pris vid vår försäljning.
    Stenberg är dessutom känd i bygden och ånjuter ett högt
    förtroende bland befolkningen. Vi förväntar oss en mycket
    god karriär för Stenberg.
    Toshiko o Roland
    • Flurkmark
    2021-07-20
    Vi blev bemötta på ett seriöst och trevligt sätt och Anna
    svarade upp mot våra förväntningar genom att ge snabb och bra återkoppling
    Tack för din återkoppling på Reco :-)
    Det blev en snabb och smidig affär.
    Hoppas ni har det bra och njuter ute vid havet.
    Hälsningar Anna
    Anna Sundkvist