Fastighetsbyrån Umeå

Fastighetsbyrån Umeå

• BadgeElevenYears
1 247
Ring 0901-349 80 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån i Umeå! Här möts du av välutbildade mäklare med stort engagemang som vill att du ska göra en lyckad bostadsaffär. Våra mäklare är specialiserade på villor respektive bostadsrätter och arbetar aktivt för att du ska få en så bra mäklartjänst som möjligt vid din nästa bostadsaffär. Går du i säljtankar...

1247 omdömen om Fastighetsbyrån Umeå

Sedan starten hos Reco 2013

Axel S
Tomtebo

En trygg känsla. han är professionell, medlar tydligt och informerar väl under hela processen. Kommer att rekommenderas till bekanta.

Björn L
Sandbacka

Tillgänglig, tydlig i svar på frågor och trevlig i bemötandet

Magnus N
Sandbacka

Ger ett bra och seriöst intryck, snabb och smidig kommunikation.

Ahmad R
Berghem

Väldigt lugnt mäklare och trevlig, lätt att samarbeta med och kan om sitt jobb.

Birgitta E
Köpte sitt hus med hjälp av Ulf Stenberg en del av Fastighetsbyrån Umeå
Tvärålund

Helt ok. Han va trevlig och hade kunskap om objektet, annars tog han reda på det.

Fida H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Umeå
Västra Ersboda

Jag skulle stark rekommendera Fastighetsbyrån

Lars Gunnar J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Umeå
Västra Ersboda

Upplevde Anna Bergman som påläst om lägenheten och området. Hade ett korrekt och trevligt uppträdande.

Rickard D
Östra Ersboda

Har varit med vid köp och försäljning. Kunnig och lyhörd. Charmig och bra på att sälja. Upplevde dock att han inte hade läst på om mitt objekt.

Ingrid W
Haga

Tobias gav mig ett trevligt bemötande och var tydlig genom hela processen. Det enda minuspoäng han får är att det inte fanns möjlighet att titta på allt jag förväntade mig få se under visningen av bostaden.

Wilma E
Teg

Professionell och enkel att ha att göra med!

Ulla J
Väst På Stan

Han är artig och mycket lyhörd vad jag sa. Skrev jag ett sms dröjde det inte länge förrän jag fick svar. Jag rekommenderar honom till det bästa.

Gertrude W
Mariehem

Tyckte han var trevlig och inte påträngande, gjorde precis vad som behövdes för att två äldre människor skulle känna sig lugna.

Anton E
Tomtebo

Bra mäklare, lätt att få tag på och får snabba och bra svar.

Anna C
Sålde sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
Röbäck

Mathias kan jag absolut rekommendera som mäklare. Han tog hand om hela processen från start till mål och återkom snabbt med återkoppling vid frågor. Hjälpsam på alla sätt och samtidigt effektiv- rekommenderas varmt!

Robert R
Väst På Stan

Snabb och smidig försäljning och till ett bra slutpris på objektet.

Mikaela L
Tavelsjö

Snabb och enkel kommunikation. God tillgängligheten trevligt bemötande.

David J
Öst På Stan

Tydlig, flexibel och kändes väldigt erfaren. Mycket nöjd!

Sofia L
Köpte sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
Ersboda

Enkel och snabb i kommunikationen. Tillmötesgående och trevlig.

William A
Böleäng

Bra, professionell och var lätt att få tag på. Allt smidigt och inget dåligt att säga. Vi valde att gå vidare med honom i vårt egna säljuppdrag

Nima A
Öbacka Strand

En av de bästa mäklarna i landet. Skött försäljningen på ett optimalt och tillfrädsställande sätt, allt noggrannt genomtänkt och utfört effektivt och enligt planerna. Rekommenderar honom definitivt.

Anders S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
Öbacka Strand

Mathias har ett bra bemötande man känner direkt att han är korrekt och han känns kunnig.

Erik K
Köpte sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
Ersboda

100% nöjd! Allt har fungerat smidigt och han är inte bara trevlig utan är väldigt bra på återkoppling via telefon och mejl. Skulle inte tveka att kontakta honom om det skulle bli aktuellt med en försäljning i framtiden.

Ulla W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Umeå
Östra Ersboda

Mycket bra en trevlig och väldigt kunnig mäklare

Johan H
Vännäs

Mycket hjälpsam och tydlig. Gjorde ett fantastiskt bra med vårt bostadsbyte.

Sara H
Vännäs

Väldigt trevligt bemötande. Vi förväntade oss att mäklaren skulle ha höga förväntningar på försäljningen vilket vi absolut upplevde att mäklaren hade. Alltid snabb återkoppling och tydliga svar på våra funderingar.

Tina L
Villanäs

Lämnade fel information om några saker. Fick inte tillförlitliga svar på mina frågor..

Gustavo D
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Umeå
Östra Ersboda

Bra och proffsigt bemötande både för köparen samt säljaren

Lena Birgitta A
Grubbe/grisbacka

Kunnig och pålitlig mäklare som arbetar målmedvetet.

Fanny Ellinore Felicia K
Umedalen

Ett bra samarbete från början till slut. Tobias var under hela processen enkel att samarbeta med.

Jenny Kristine F
Sålde sitt hus med hjälp av Ulf Stenberg en del av Fastighetsbyrån Umeå

Lyhörd för våra önskemål och tillgänglig när vi behövde få tag på honom. En snabb och smidig affär

ABOLFAZL M
Väst På Stan

Hon har varit trevligt och fyllde upp alla våran förväntningar angående försäljningen av våran lägenhet. Hon är kunnig i sin bransch och värderade lägenheten korrekt. Vi är 100% nöjda med mäklaren 👌👍🏼

Shirin F
Väst På Stan

Hon är professionell och trevlig.

Oskar H
Sofiehem

Tobias är mycket engagerad och driver försäljningsprocessen på ett föredömligt sätt.

Robert N
Väst På Stan

Superduktig, engagerad och närvarande. Höll oss välinformerade under hela processen och gjorde sitt yttersta för att säkerställa en bra affär.

Kerstin Ingrid Elisabet F
Sålde sitt hus med hjälp av
Holmsund

Har blivit bemött på ett väldigt mycket trevligt och proffsigt sätt jag kände mig omhändertagen under hela processen med både köp av lägenhet och försäljningen av huset. Mina förväntningar var väl att jag skulle få huset sålt till ett bra pris och att jag skulle hitta en lägenhet och så blev det, och riktigt snabbt dessutom. Ända sedan Evelina gjorde en värdering på huset så har hon brytt sig om sin klient även Emma som hjälpte mig med köpet av lägenheten då Evelina var på semester. Stort tack till Fastighetsbyrån.

Sara H
Sålde sitt hus med hjälp av
Storsandskär

Det var full fart hela tiden och hon jobbade hårt med att hitta köpare till mitt hus. Positiv, trevlig och mycket kunnig, inte minst avseende liknande objekt som min stuga. Allt har förflutit mycket snabbt och smidigt, och jag kunde inte vara mer nöjd.

Anna J
Mariestrand

Mycket fint och trevligt bemötande, men i slutändan var det en annan mäklare på samma firma som sålde lägenheten och det gjorde hon över en natt medan Eve hade fyra månader på sig.

Svar från Evelina Olofsson

Hej Anna! En intressent dök upp under min semester och därav delegerade jag den till min kollega Emma som visade lägenheten. Glad att du är nöjd i övrigt! :)

Lisa K
Köpte sitt hus med hjälp av Ulf Stenberg en del av Fastighetsbyrån Umeå
Hällnäs

1. Bara fint 2. Att få bra snabb hjälp, fungerade smidigt. 3. Enda jag har att klaga på var att annonsen borde plockats bort när vi var ensam budgivare kvar :) Men så är väl inte reglerna tyvärr.

Mari S
Ålidhem

Intresserad och påläst kring bostaden. Uppfyllde de specifika önskemål vi hade kring försäljningen. Snabb att svara på frågor, funderingar och höll oss uppdaterad under försäljningens gång.

Mattias R
Tomtebo

Snabbt köp av lägenhet. Riktigt bra!

Mattias J
Tomtebo

Allt gick väldigt smidigt och snabbt tillsammans med Tobias. En snabb försäljning utan bekymmer.

Johan K
Berghem

10/10 på allt. Har bra bemötande, snabb kommunikation, är kunnig, visar intresse genom hela säljprocessen och tappar aldrig farten utan kommer alltid in med samma energi och låter inte en objekt falla i glömska. Överträffade mina förväntningar på en mäklare. Förutom att vara en utmärkt mäklare har han även varit hjälpsam med frågor kring köp av annan bostad, kontraktskrivning osv.

Olov S
Tomtebo

Mathias har varit med oss länge och konsulterat oss gällande försäljningen av vår bostadsrätt. Med anledning av omvärldsfaktorer har vi varit avvaktande men när vi väl bestämde oss för att sälja vår bostadsrätt så levererade Mathias långt över förväntan och har på så vis möjliggjort för oss att ta nästa steg i vår bostadsresa, det känns som ett naturligt steg att fortsätta anlita Mathias för framtida bostadsaffärer.

Moa L
Centrala Umeå

Super trevlig och pålitlig! Tobias mötte verkligen de förväntningar och önskemål vi hade för försäljningen av bostaden! Tipptopp helt enkelt!

Jane L
Centrala Umeå

Vi kan verkligen rekommendera Tobias, ödmjuk o väldig kompentent mäklare.

Andreas D
Sålde sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
Bygdeå

Bra, ivrig, snabb, bra återkoppling. Nöjd

Conny A
Ersboda

Mycket bra och sympatisk mäklare. Lätt att ha göra med och tydlig. Hjälpsam på alla sätt.

Teres Z
Yttersjö

Var på visning två gånger på huset vi valde att köpa - Tobias var hjälpsam, var tillgänglig och svarade snabbt på frågor oavsett om man ringde, smsade, eller skickade mejl. Bra kommunikation, om han behövde vidarebefordra en fråga till säljaren återkopplade han till exempel med "Säljaren är bortrest men kan kolla detta på söndag, återkommer" = man vet när man kan förvänta sig svar istället för att vänta och undra! Behövdes inga påminnelser utan Tobias följde upp själv så fort han hade svar. När vi väl skulle skriva kontrakt gick det också snabbt och smidigt.

Cornelia M
Väst På Stan

Vi fick ett proffsigt bemötande och han kunde svara på nästan alla frågor vi hade, de han inte visste på rak arm var han mån om att ta reda på och återkopplade till oss snabbt. Hela processen har gått snabbt och smidigt med en god kommunikation. Han har tagit hand om saker vi inte kunnat göra på plats pga distansen vilken uppskattats. Vi är glada och nöjda med hur allt har gått och hur saker har skötts i samband med affären:)

Ludwig R
Väst På Stan

Tobias var trevlig och härlig att ha o göra med under hela processen. Alltid lätt att kontakta om man hade några frågor och med hans hjälp kändes affären trygg och stabil!