Ulf Stenberg
Registrerad mäklare sedan 1990-05-03
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-09
2019-07 - 2020-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har stor erfarenhet, 30 år som mäklare och en civilingenjörsexamen som lantmätare som grund.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är ambitiös, erfaren, trygg och tycker att det bästa med att vara mäklare är att få träffa människor av alla skilda slag i varierande situationer.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tillbringar tiden i vårt fritidshus med ett metspö i handen, eller spelar lite golf på riktig amatörnivå.

Hur ser din drömbostad ut?
En rymlig villa med öppen planlösning. Läs mer

Läs vad 75 Läs vad Ulf Stenberg

• Växa I Sverige A köpte sitt hus med hjälp av Ulf Stenberg en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-07-11

Vindeln
    Köpte en hyresfastighet i Vindeln. Mycket fin kontakt med mäklaren. Lättsam och trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • Per Lennart Sixten S sålde sitt hus med hjälp av Ulf Stenberg en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-06-02

Ulf är en gammal bekant, som jag inte träffat på länge. Han kom in i bilden via mina tilltänkta köpare av en lantgård som jag till en del ärvt. Han har gjort ett bra jobb med upprättandet av köpekontraktet och övriga handlingar, som rör fastighetsaffären.
    Jag kan rekommendera honom för dylika tjänster. Läs mer
  • Ylva Kristin S sålde sitt hus med hjälp av Ulf Stenberg en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-05-29

Vindelns Tätort
    Vi är mycket nöjda med Ulf Stenberg. Han är lyhörd och flexibel och lugn. Vi har köpt och sålt fastigheter med Ulfs hjälp flera gånger och varit lika nöjd varje gång. Läs mer
  • Christer J köpte sitt hus med hjälp av Ulf Stenberg en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-05-27

Lugnt och kunnigt bemötande. Allt klaffade och vi håller nu på och fixar i vårt nya fritidshus. Läs mer
  • Ove Christer B sålde sitt hus med hjälp av Ulf Stenberg en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-05-27

Vi var lite undrande över att han inte var med och avslutade affären.
    Annars allt bra. Läs mer
  • Bo Lennart N sålde sitt hus med hjälp av Ulf Stenberg en del av Fastighetsbyrån Umeå

Rödäng
    Mitt Radhus.
    Mycket bra. Proffsig.
    Han levde upp till mina förväntningar till 100%.
    Den var som jag förväntade mig. Läs mer
  • Per Axel Tomas L
    Per Axel Tomas L sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Stenberg en del av Fastighetsbyrån Umeå

2019-10-29

4:a
    Vi har sålt en bostadsrätt i Umeå. Trygg och säker mäklare i Ulf Stenberg. Allt gick på rulle. Stort förtroende. Vid nya affärer återkommer vi. Läs mer
  • Henrik E köpte sitt hus med hjälp av Ulf Stenberg en del av Fastighetsbyrån Umeå

2019-07-29

Har köpt en sutterängvilla via Ulf Stenberg och tycker han gjorde ett proffsigt intryck och var väldigt hjälpsam.
    Det tror jag även säljaren tyckte

Är mycket nöjd med köpet! Läs mer
  • Thomas G köpte sitt hus med hjälp av Ulf Stenberg en del av Fastighetsbyrån Umeå

2019-04-14

Hej,
    tack för fråga oss.
    Vi är från Tyskland och är mycket glada att vi kunde köpa ett fritidshus i Sverige.
    Trots språkbarriären och avståndet var vår mäklare (Ulf Stenberg) alltid en mycket bra hjälpare och supporter.
    Hans stöd i fortsättningen av försäkringen och elförsörjningen hjälpte oss mycket.
    Vi kan bara rekommendera fastighetsbyråni Umeå.

Claudia och Thomas Gross Läs mer
  • Viktoria S
    Viktoria S sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Stenberg en del av Fastighetsbyrån Umeå

2018-10-24

Västerslätt
    Lättsam, smidig och seriös. Supernöjd med Ulfs hjälp vid försäljningen av min lägenhet! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Umeå

Ulf Stenberg