Malin Persson

Malin Persson

Malin Persson är mäklare på MOHV Umeå

Malin Persson har varit registrerad mäklare sedan 2009-09. Malin Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-06 och har fått 132 omdömen med ett betyg på 4.7. Malin Persson har haft 48 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 132 Läs vad Malin Persson

• 2020-11-07
    Hade en väldigt bra upplevelse och blev väldigt trevligt bemött. Högsta betyg!
    Clara T
  • 2020-11-05
    Vi köpte en bostadsrätt genom Malin. Hon visade otrolig värme och gav ett seriöst och intresserat intryck. Väl påläst och serviceminded, vi fick en bra känsla både på visning och även i dialogen vid överenskommelse och kontraktsskrivning. Upplevde att hon ville båda parter väl, och tog upp för och nackdelar vid eventuella punkter i avtalen. Kändes trygg och erfaren vid frågor och funderingar.
    Daniel P
  • 2020-11-05
    När vi valde mäklare för försäljning av vår lägenhet så ville vi ha någon som utstrålar positiv energi, håller tider, är ordentlig och någon som ser varje kund på en visning och ger dem den tid som behövs. Malin uppfyllde alla våra förväntningar och vi är verkligen nöjda med henne både som mäklare och som person. Vi vill ge Malin våra allra bästa rekommendationer.
    Roger P
  • 2020-10-22
    En mycket bra mäklare en av dom absolut trevligaste och hjälpsammaste jag stött på under min jakt på en bostad. Malin är väldigt bra på att hitta information och snabb på att meddela.
    Ludvig S
    • 2:a
    • 56.0 m²
  • 2020-10-02
    Vi har sålt en hyresrätt på Carlshem. Hon har bemött oss på ett trevligt och professionellt sätt. Hon har varit bra på att meddela hur arbetet gått med att försöka få lägenheten såld. Jag har sammanfattningsvis känt mig trygg med henne och kommer rekommendera henne som mäklare till andra.
    Linda B
    • 75.0 m²
    • Carlshem/Carlshöjd
  • 2020-09-27
    Supernöjd, allt flöt på jättesmidigt och försäljningen blev över förväntan. Tillmötesgående, kunnig och trevlig.
    Ludvig B
    Ludvig B
  • 2020-09-21
    Hej ! Vi vill tacka Malin för ett smidigt köp av bostadsrätt till vår studerande dotter trots 113 mils avstånd. Vi upplevde bemötandet professionellt och tryggt. Vi återkommer gärna. Brigitte Malmberg / Halmstad
    Brigitte M
  • 2020-09-21
    Vi har köpt en bostadsrätt i centrala Umeå av Malin Persson på MOHV Umeå. Malin har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam under hela köpet, alla förväntningar uppfyllda. Det hela har varit en mycket trevlig och positiv upplevelse och kan därför varmt rekommendera Malin och MOHV Umeå. Hälsningar Per Malmberg
    Per M
  • 2020-09-20
    Vi har både köpt och sålt vår bostadsrätt genom Malin. Vi blev så fantastiskt bemött av Malin. Malin är kanon!! Vi är så mycket nöjda med allt vad Malin har gjort för oss. Vi kan varmt rekommendera henne!!
    Birgitta H
    • 43.0 m²
    • Haga
  • 2020-09-20
    Vi har sålt en bostadsrätt på Haga i Umeå som mäklades av Malin när vi köpte den och fick då ett bra intryck av henne. Därför vände vi oss till henne igen när det nu var dags för försäljning. Malin är trevlig och professionell, snabb men noggrann. Vi kan varmt rekommendera Malin och Mohv!
    Johan H
    • 43.0 m²
    • Haga
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Umeå

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte