Mäklare Västerbotten Umeå MOHV Umeå Malin Persson
Malin Persson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag heter Malin Persson och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Läs mer

Läs vad 14 kunder tycker om Malin Persson

• Rickard D skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Bra att ha med att göra. Kändes ärlig och inte den där klassiska mäklarsteroetypen som kan gå över lik för att få en affär i hamn. Läs mer
  • Helen B skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Mycket social, trevlig och engagerad mäklare. Återkopplar snabbt både till köpare och säljare. Läs mer
  • Rolf L skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Väldigt nöjd med service och bemötande! Allt funkade hur smidigt som helst! Läs mer
  • Martin S skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Mycket bra.
    Malin har visat sig mycket engagerad och det känns som om hon har gjort ett bra jobb. Läs mer
  • Mario H skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Jag tyckte hela mötet osv, var mycket bra. Anledningen till att det blir en 4 och inte en 5 är att jag tycker att vi borde ha kunnat haft bättre tajming då jag inte behöve bli av med min lägenhet direkt. Men kände kanske (så här i efterhand) att vi kunde väntat lite. Annars förutom det va var det mycket professionellt sköt, och absolut mycket bättre än mäklaren som jag använde då jag köpte lägenheten Läs mer
  • Sara B skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Duktig, vi är nöjda! Skulle gärna rekommendera henne till andra som står inför en husförsäljning. Läs mer
  • Carina N skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Gott, glatt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Alkwin W skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Trevligt öppet bemötande. Tar ansvar. Kolla upp att allt stämmer även efter avslutat affär. Läs mer
  • Rigmor F skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Trevlig och tillmötesgående, lätt att samar Läs mer
  • Björn D skrev om Malin Persson en del av MOHV Umeå
    Malin mäklade försäljningen av min fars hus i Holmsund. Hon var alltid glad och positiv och skötte försäljningen tryggt och professionellt. Hon var också¨lyhörd mot min far som sålde sitt hem sedan många år på grund av sviktande hälsa. Malin bidrog till att försäljningen kändes som något positivt och vi kan varmt rekommendera Malin som mäklare. / Björn Danielsson och Dan Andersson Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Umeå

Lina Bennervall