Sofie Sporron

Sofie Sporron

Sofie Sporron är mäklare på MOHV Stockholm

Sofie Sporron har varit registrerad mäklare sedan 2013-02. Sofie Sporron har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 140 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofie Sporron har haft 20 försäljningar sen 2022-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

– En bostadsförsäljning är ett långsiktigt samarbete jag som mäklare har – både med säljaren och den som köper. Ett proffsigt bemötande är avgörande. Nyfikenhet och ett öppet sinne är något jag alltid strävar efter. Nära dialog med dig som säljare eller köpare säkerställer hon att allt går enligt plan och att du får det stöd du behöver, från värdering till kontraktsskrivning.

Sofie Sporron fd Vikström har alltid tid för dig. Målet är att enbart ha två affärer i gång samtidigt för hon vet att en lyckad försäljning ställer höga krav och tar tid.

Genom att hela tiden ligga steget före optimerar hon resultatet för ditt objekt.

Försäljningar

2022-09 - 2023-08

140 omdömen om Sofie Sporron

Sedan starten hos Reco 2017
Catrin E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Sporron en del av MOHV Stockholm
Kungsholmen - Fredhäll

Jättebra, trevlig och kunnig mäklare!

Ingrid Anita I
Södermalm - Maria

Väldigt trevligt bemötande. Bra dialog och saklig rådgivning om försäljningen. Mycket snabb och konkret i handling och återkoppling till oss som kund.

Ingrid W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av MOHV Stockholm
Södermalm - Sofia

Sofie bemötte oss både professionellt och varmt på samma gång. Hon har varit snabb på svar och fungerat rådgivande trots att det är vi som köpt och inte sålt. Vi kunde inte vara mer nöjda!

Ylva E
Västertorp

Jag blev bemött på ett jätte bra och professionellt sätt. Sofie är lätt att ha att göra med och är alltid tillgänglig för frågor och andra funderingar..Hon är positiv och kunnig i sitt arbete och levererar bra. Min förhoppning var ett pris som jag skulle bli nöjd med och det blev mer än bra. Vi hade redan innan diskuterat det och vad som skulle kunna vara möjligt Försäljningen gick relativt fort och jag är mer än nöjd., både med upplägget, rekommenderad styling, slutresultat och pris. Kan varmt rekommendera henne till alla som behöver mäklartjänster .

Agnes E
Västertorp

Proffessionalitet, proaktiv och ett grymt bemötande

Elisabet R
Södermalm - Maria

Sofie är väldigt proffsig o väldigt empatisk. Känner ett stort förtroende för henne o tryggt att låta henne sköta allt med försäljningen.

Jessica P
Södermalm

Andra lägenheten jag säljer på två år och valde självfallet Sofie som mäklare igen. Hon är tydlig, rak och oerhört kunnig och trevlig. Hon har överträffat mina förväntningar vid båda mina försäljningar. Rekommenderar henne starkt.

Theo H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av MOHV Stockholm
Kungsholmen

Sofie har som mäklare agerat professionellt och trovärdigt. Hon har alltid hjälpt mig i processen när jag har behövt det och fått mig att känna mig trygg med affären. Jag skulle rekommendera Sofie.

Martin K
Södermalm

Jag har haft den stora glädjen att få hjälp av Sofie med att mäkla min och min sambos lägenhet och jag kan inte säga annat än att jag är jättenöjd med hennes professionella och engagerade arbete. Sofie är en mycket duktig och omtänksam person som alltid haft mitt bästa intresse i åtanke. Hon är väldigt noggrann och detaljorienterad, vilket har gjort att allt har fungerat smidigt och utan problem under hela processen. Sofie har också en väldigt personlig och vänlig inställning, vilket har gjort att det har känts tryggt...

Malin Ö
Södermalm - Maria

Wow - nu förstår jag att det är skillnad på mäklare och mäklare! Sofie var superproffsig, lyhörd och jobbade stenhårt med försäljningen av vår lägenhet! Vi är jättenöjda - vid första mötet berättade jag vad som var viktigt för oss vid försäljningen och hon levererade på alla punkter. Rekommenderar varmt.