Sofie Sporron

Sofie Sporron

Sofie Sporron är mäklare på MOHV Stockholm

Sofie Sporron har varit registrerad mäklare sedan 2013-02. Sofie Sporron har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 157 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofie Sporron har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

– En bostadsförsäljning är ett långsiktigt samarbete jag som mäklare har – både med säljaren och den som köper. Ett proffsigt bemötande är avgörande. Nyfikenhet och ett öppet sinne är något jag alltid strävar efter. Nära dialog med dig som säljare eller köpare säkerställer hon att allt går enligt plan och att du får det stöd du behöver, från värdering till kontraktsskrivning.

Sofie Sporron fd Vikström har alltid tid för dig. Målet är att enbart ha två affärer i gång samtidigt för hon vet att en lyckad försäljning ställer höga krav och tar tid.

Genom att hela tiden ligga steget före optimerar hon resultatet för ditt objekt.

157 omdömen om Sofie Sporron

Sedan starten hos Reco 2017
Anna Katarina G
Skrev om Sofie Sporron en del av MOHV Stockholm

Toppenbra mäklare! Mycket tålmodig och kunnig med alla våra frågor

Isabelle L
Gröndal - Gröndals strand

Sofie är en fantastisk mäklare med stort engagemang, kunskap och flexibilitet. Vi är så tacksamma för att just hon varit med i processen att sälja vår fina lägenhet!

Tim S
Gröndal - Gröndals strand

Helt suverän, professionell och otrolig kunnig.

Isabell S
Midsommarkransen/Telefonplan

Lyhörd och professionell. Återkopplingen var jag mycket nöjd med också. Kan verkligen rekommendera Sofie.

Mey-Lan H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Sporron en del av MOHV Stockholm
Hägerstensåsen

Blev väldigt väl bemött och kände mig trygg under hela processen.Trevlig och proffsig helt enkelt!

Angelica L
Kungsholmen - Thorildsplan

Aldrig har jag träffat en sådan lugn, trevlig och pedagogisk mäklare, som får alla att känna sig sedda och trygga i sina val. Sofie var ett självklart val för oss efter att vi träffat och jämfört med några andra mäklare. Hon känns kunnig, agerar professionellt och ger värdefull info och feedback till oss som säljare. Hon var ärlig med vad vi kunde förvänta oss i varje steg av processen och hon lyckades hitta en perfekt köpare. Hon får full poäng av oss och vi kommer definitivt gå till henne nästa gång vi behöver en mäklare. Rekommenderar henne varmt!

Ben T
Hägerstensåsen

Mycket bra bemötande och vägledning från början till slut i vår försäljning. Informerade oss regelbundet om vad som hände i stegen från förberedelse tills försäljningen var klar. Rekommenderar denna mäklare starkt.

Josefina R
Örnsberg

Sofie är en väldigt proffesionell och engagerad mäklare. Jag har sålt tre lägenheter med hennes hjälp och har varit lika nöjd varje gång. Rekommenderar varmt Sofie som mäklare.

Felix B
Hägerstensåsen

Sofie är en extremt trevlig, professionell och engagerad mäklare. Hon är alltid tydlig och har skött alla moment på ett jättebra sätt.

Harry G
Enskededalen

Tredje bostaden vi säljer med Sofie. Lika nöjda varje gång! Nästa försäljning kommer också med Sofie såklart!

Svar från Sofie Sporron

Tack Harry för dina fina ord och för ert förtroende även denna gång!