HusmanHagberg Håbo

Centrumstråket 15, 746 26 Bålsta — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg och kontoret i Håbo. Håbo är ett fantastiskt område och vi kan det till punkt och pricka. Vår största passion är bostadsaffärer, så ska du köpa eller sälja här är det oss du ska kontakta.

HusmanHagberg är en av Sveriges största mäklarkejdor med 90 kontor runt om i landet och tusentals nöjda kunder. Vi är inte knutna till speciella banker eller försäkringsbolag och därför kan du få en affär helt anpassad efter dina önskemål. Kom förbi på kontoret eller slå oss en signal så berättar vi mer.

Läs vad 57 kunder tycker om HusmanHagberg Håbo

• 2020-06-29

Lars à skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sålt en vill i Bålsta, bemötandet excellent, duktigt inlyssnande. Enligt förväntningar, totalt mycket bra. Läs mer
    2020-06-29 HusmanHagberg Håbo svarar Lars Ã
    Hej Lasse. Så glad att jag fick slutföra denna affär med dig. Tror dina köpare är förväntansfulla med sin inflytt i huset. MVH Nina
  • Jonas M

2020-06-18

Jonas M skrev om HusmanHagberg Håbo
    Köpte villa i bålsta. Väldigt nöjd överlag, affären gick smidigt.

Det enda jag kan anmärka på var budgivningsprocessen, hade helst sett automatiskt system som många andra mäklare kör med. Då hade kanske buden gått igenom något snabbare. Läs mer
  • 2020-06-01

Mikael Anders L skrev om HusmanHagberg Håbo
    Erfaren och skicklig förhandlare med mycket bra och tydlig information. Även extremt kunnig, stöttande och går verkligen den extra milen för en som kund! Läs mer
    2020-06-29 HusmanHagberg Håbo svarar Mikael Anders L
    Hej Mikael, tack snälla för dom värmande orden. Alltid en glädje att få ha er som kunder. MVH Nina
  • 2020-05-10

Mark Evan C skrev om HusmanHagberg Håbo
    friendly, competent and engaged. There was some uncertainty about a sale due to the virus outbreak and the bidding itself had some peculiar turns, but she stayed on top of the details and completed the sale with a modest increase over the asking price. We're very pleased with the process. Läs mer
    2020-05-11 HusmanHagberg Håbo svarar Mark Evan C
    Hi Mark. Thank you very much. Nina Strange :-)
  • 2020-05-09

Anna M skrev om HusmanHagberg Håbo
    Bra och tydlig hjälp med ”startråd” för att komma igång med förberedelser för försäljning. Flexibilitet när planeringen behövde ändras. Mycket aktivitet under visningstiden och tydlighet i kommunikation under budgivning o kontraktsskrivningen. Läs mer
    2020-05-11 HusmanHagberg Håbo svarar Anna M
    Hej Anna. Tack för de fina orden. Nina Strange
  • 2020-04-20

Ingrid Christina A skrev om HusmanHagberg Håbo
    sålt hus
    bra bemötande
    svårt att säga i Coronatider
    vi fick huset sålt strax under önskat pris Läs mer
  • 2020-04-16

Bernt E skrev om HusmanHagberg Håbo
    proffsigt och trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-03-03

Ida Å skrev om HusmanHagberg Håbo
    Lotta var snabb, tydlig och lätt att ha att göra med! Läs mer
    2020-03-03 HusmanHagberg Håbo svarar Ida Å
    Tack för det, Ida! Grattis till ett fint hus också!
  • Håkan S

2020-03-03

Håkan S skrev om HusmanHagberg Håbo
    Jag har både köpt och sålt min bostad av samme mäklare från Husmag Hagberg Lotta Tumlare Bålsta. Hon var både kunnig och proffsig vid båda tillfällena, hon behandlade köpare och säljare på ett förtroendegivande sätt. Därför valde jag henne till att saluföra min villa mot marknaden, som hon gjort mycket bra. Hon lade ner mycket arbete och energi på min försäljning trots en vikande marknad under 4 Q 2019.
    När försäljningen sedan startade i februari 2020 och marknaden vaknade, gick det väldigt fort, hon hittade den rätta profil på köpare som vi kommit överens om. Läs mer
    2020-03-03 HusmanHagberg Håbo svarar Håkan S
    Stort tack för ditt fina omdöme Håkan! Jag är så glad för det! Jag vill också sända ett stort tack till er. Dels för förtroendet ni gett mig, men också för ett riktigt bra samarbete under försäljningsperioden. Jag hoppas ni trivs riktigt bra i er fina nya bostad!
  • 2020-02-26

Annica K skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sålde en bostadsrätt i Bålsta.
    Lotta var mäklaren som sålde huset till oss när vi köpte det. Upplevde henne som proffsig, driftig o seriös och de förväntningarna möter hon verkligen upp. Allt har gått precis så snabbt o smidigt som jag och min sambo ville att vår försäljning skulle gå. Lotta är toppen! Läs mer
    2020-03-03 HusmanHagberg Håbo svarar Annica K
    Tusen tack för fint omdöme Annica! Fantastiskt roligt att ni blivit nöjda båda gångerna!
  • 2020-02-26

Andrea M skrev om HusmanHagberg Håbo
    Mycket bra och proffesionell service. Läs mer
    2020-03-03 HusmanHagberg Håbo svarar Andrea M
    Tack Andrea, det var ett nöje! Glad att du blev nöjd!
    Hälsningar LottaTumlare
  • 2020-02-24

Pierre L skrev om HusmanHagberg Håbo
    Vi är väldigt nöjda med all service Lotta T bidragit med!
    Vi tittade på ett flertal villor som Lotta visade, och fastnade för en av dem. Som förstaköpare hade vi såklart väldigt mycket frågor som vi fick väldigt bra svar på.
    Nu går vi bara och väntar på tillträde, efter en väldigt smidig och trevlig affär!
    Rekommenderas Läs mer
    2020-03-03 HusmanHagberg Håbo svarar Pierre L
    Så roligt Pierre! Ni kommer att stormtrivas i huset det är jag säker på! Tack för värmande ord, roligt att ni uppskattade vår dialog, det gjorde jag också! Lycka till i nya huset!
    Hälsningar Lotta Tumlare
  • 2020-02-20

Jonas William Gustav L skrev om HusmanHagberg Håbo
    Erfarenhet och hungrig, noggrann Läs mer
  • 2020-02-19

John Torbjörn F skrev om HusmanHagberg Håbo
    Proffsigt bemötande
    Goda och användbara råd Läs mer
  • 2020-01-22

Caroline A skrev om HusmanHagberg Håbo
    Vi har köpt ett parhus i Bålsta förmedlad av Lotta Tumlare.
    Fantastiskt bemötande och mycket professionell, snabba svar på frågor vi haft och ett förtroendeingivande intryck.
    Hon gav ett varmt intryck av att ha både oss köpare och säljarens bästa i åtanke.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Conny T

2019-10-28

Conny T skrev om HusmanHagberg Håbo
    Fantastiskt driv och personlig service, rekommenderas varmt Läs mer
    2020-04-20 HusmanHagberg Håbo svarar Conny T
    Hej Conny. Tack för ditt fina omdöme. Hoppas du trivs i din nya bostad, Nina
  • 2019-10-21

Jenny Mari S skrev om HusmanHagberg Håbo
    Vi sålde vår villa och hade Nina Strange som mäklare. Vi är supernöjda med Nina! Professionell, snabb och skapar högt förtroende hos både säljare och köpare. Det är tryggt att ha Nina som mäklare - för båda parter. Om vi skulle sälja igen hade vi valt Nina -hon får högsta betyg av oss! Läs mer
  • 2019-09-19

Monika Elisabet S skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sålt villa. Mäklaren stressad och det kändes lite som att hon inte jobbade igenom texter mm ordentligt. Läs mer
  • fredrik G

2019-09-18

fredrik G skrev om HusmanHagberg Håbo
    Har sålt mitt hus äntligen å det mycket pga Nina Strange!!! Fått ett fantastiskt bra bemötande å bra feedback! Så kommer använda husman Hagberg alla dagar i v då det blir aktuellt att sälja el köpa igen!! Läs mer

Viktor N skrev om HusmanHagberg Håbo
    Väldigt enkel och smidig affär Läs mer

Pauline N skrev om HusmanHagberg Håbo
    Vi köpte ett hus och fick ett bra bemötande av mäklaren som köpare. Jag tycker att allt sköttes väldigt proffsigt och gick smidigt både innan och under kontraktsskrivning. Jag skulle absolut kunna tänka mig att använda Husman Hagberg igen. Läs mer

Emanuel B skrev om HusmanHagberg Håbo
    Vi köpte ett hus i Bålsta, blev bemötta på ett mycket bra och informativt sett det lämnades inga frågetecken runt affären. Våran mäklare levererade sina tjänster på ett utmärkt sett och var ett bra stöd genom affären, kom med bra tips och hjälpte oss med vår största affär vi gjort. Läs mer

Nicole B skrev om HusmanHagberg Håbo
    Jag har köpr en bostadsrätt, 2 plans hus i Bålsta Centrum. Glad och trevlig mäklare. Väldigt hjälpsam! Rekomenderar absolut Nina Strange Läs mer

Sandra E skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sålt ett parhus, ett energiknippe till mäklare och allt har hittills gått jättebra, nu väntar vi bara på att visningsdagen ska komma. Fått svar på dem frågor vi haft och fått bra hjälp innan fotograferingen för att få de bästa korten som ska visa vårat hus. Läs mer
    2019-10-21 HusmanHagberg Håbo svarar Sandra E
    Tack för rekommendationen Sandra! Jag hoppas ni blev lika nöjda med försäljningen av ert nuvarande hus som med köpet av ert nya! Varmt tack för förtroendet. Hälsningar Lotta Tumlare HusmanHagberg
  • Mikael K

2019-09-17

Mikael K skrev om HusmanHagberg Håbo
    Bra å trevlig mäklare som gjorde vad hon kunde på en marknad som.blev lite mättad...fel tidpunkt att sälja.
    Är nöjd med utgången ändå. Läs mer
    2019-10-21 Sara M svarar Mikael K
    Tack för omdömet!
    Ja det var lite trögt på marknaden men tillsammans kämpade vi så vi fick huset sålt.
    Hoppas ni trivs i lägenheten.
  • 2019-09-16

Alexandra N skrev om HusmanHagberg Håbo
    En bostadsrätt. Toppen bra mäklare! Läs mer
  • 2019-03-27

Eric K skrev om HusmanHagberg Håbo
    Köpt bostad genom HusmanHagberg och är mycket nöjd med bemötandet och all hjälp som Nina har gett mig och min sambo. Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • 2019-03-26

Peter R skrev om HusmanHagberg Håbo
    Trevligt bemötande. Kunnig, svarade snabbt på frågor. Trygg affär från start till mål. Jag köpte nyproduktion. Läs mer
  • Solweig E

2019-03-25

Solweig E skrev om HusmanHagberg Håbo
    Så här gick det för mig när jag anlitade Husman Hagberg i Bålsta.
    Blev stämd på grund av att besiktningsmannen som Mäklaren rekommenderade blandade ihop villan och sjöstugans värmesystem. Jag förväntar mig när yrkesman på området har
    åtagit sig jobbet så vet och kan han sitt jobb. . Independia Group
    var den firma som mäklaren rekommenderade. När advokaten
    frågar mäklaren så erkänner hon inte att hon fått information av mig att det var elvärme i fastigheten utan påstår att hon litar på besiktningsmannen att han gjort rätt, och kontaktar inte mig när hon fått information av mig om elvärme. Jag är otroligt besviken och kommer aldrig mera använda Husman Hagberg . Jag känner mig lurad och besviken på hela denna affär.
    Detta har kostat mig mycket besvär och bekymmer och dessutom en kostnad som jag får stå för . Den försäkring mäklaren tyckte jag skulle ta den gäller inte i detta ärende.
    Hela denna affär är en skam. Läs mer

Cilla W skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sålt en villa.
    Tyckte inte att mäklaren hade tid med mig och försökte övertala mig att sälja billigare än jag ville hellre än att vänta.
    Jag hade bytt mäklare om jag inte varit fast i ett kontrakt. Läs mer

Christoffer W skrev om HusmanHagberg Håbo
    Riktgt trevlig och informerande mäklare som svarar/återkopplar snabbt på frågor. Läs mer

Tomas K skrev om HusmanHagberg Håbo
    Nina på Husman o Hagberg gjorde ett kanon jobb med försäljningen. På läst och kunnig o ett väldigt trevligt bemötande kan varm rekommenderas // Tomas Läs mer
  • 2018-10-17

Jorma Kalervo M skrev om HusmanHagberg Håbo
    Har såld mitt hus i Bålsta, mäklaren hade mycket bra tips hur
    jag skulle ordna det i huset före fotografering och visning.
    Försäljningen gick smidigt och bra för oss alla som var involverade på detta trots de få som kom till visningen.
    Jag är nöjd så här långt och väntar lite mer hjälp när
    skattefrågorna och ev. uppskov på dessa kommer i fråga
    nästa år.
    /Jorma Muhonen Läs mer
  • Nils T

2018-09-27

Nils T skrev om HusmanHagberg Håbo
    Vi har både sålt och köpt bostad genom HusmanHagberg.
    Det har varit alltigenom bra. God tillgänglighet. Snabba svar. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-09-24

Anna H skrev om HusmanHagberg Håbo
    Försäljningen gick fort. Mäklaren väldigt duktig och trevlig. Och vi fick bra betalt Läs mer
  • 2018-09-20

Martin Olof P skrev om HusmanHagberg Håbo
    Jag tycker att min mäklare har varit oerhört hjälpsam i alla lägen och till och med gjort saker utöver vad som kan förväntas av en mäklare. Där av toppbetyg. Läs mer
  • 2018-09-20

Ingegerd E skrev om HusmanHagberg Håbo
    Min dotter har skött allt angående försäljningen o haft kontakt med mäklaren o vi är mycket nöjda med skötseln av försäljningen. Läs mer
  • 2018-09-18

Saman Per Kumara L skrev om HusmanHagberg Håbo
    Köpt en villa och sålt ett parhus bostadsrätt. Mycket bra och tillmötesgående mäklare. Allt blev jättebra och diverse problem som dök upp hanterades och löstes på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • Johanna T

2018-06-29

Johanna T skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sara hjälpte mig att sälja min bostad i Tensta. Hade en mycket bra upplevelse – försäljningen gick smidigt, Sara var tillgänglig, professionell och allmänt en trevlig person att ha att göra med. Uppföljningsfrågor kring deklaration, dokumentation etc har också blivit bemött på samma fina sätt. Skulle varmt rekommendera henne till andra! Läs mer
  • 2018-06-29

Håkan Å skrev om HusmanHagberg Håbo
    Toppmäklare som ger bra och proffsigt bemötande till både köpare och säljare.
    Rekommenderas varmt ! Läs mer

Shahe K skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sålt bostadsrätten i BRF Lofoten lgh 627! Läs mer

Maria P skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sålde min etta i Akalla för rekordpris tack vare Sara.
    Hon var väldigt proffsig och hjälpsam med allt som kan behöva kring en bostasförsäljning.
    Efter försäljningen fick jag även hjälp med deklareringen, vilket kändes tryggt när det var min första gång.

Hela resan gick väldigt snabbt och smärtfritt. Läs mer

Karin H skrev om HusmanHagberg Håbo
    Trevlig, tillgänglig och serviceminded. Väldigt tillmötesgående med mina behov och önskningar som säljare. Läs mer

Marcus C skrev om HusmanHagberg Håbo
    Kunnig mäklare, alltid glad och framåt! Hon försöker verkligen hårdare än andra och detta genom ett genuint engagemang! Läs mer
  • 2017-09-27

Mattias J skrev om HusmanHagberg Håbo
    Mycket proffsigt bemötande och väldigt bra hjälp genom hela processen. Tack Läs mer
  • 2017-09-11

Emnet N skrev om HusmanHagberg Håbo
    Jag är meckte nöjd och allting är
    Perfekt .jag fick bra service
    Bra jobbt Läs mer
    2019-04-25 HusmanHagberg Håbo svarar Emnet N
    Tack Emnet!
    Lycka till med köpet av nya bostaden.
  • 2017-07-21

Hovsep M skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sara är en erfaren mäklare med djup förståelse av marknaden, området och kundbasen. Vi anlitade inte Sara endast pga hennes topp försäljningshistorik men också för hennes förmåga att lyssna och ge konkreta svar på våra behov och funderingar. Vi träffade många duktiga mäklare men kände genast att med Sara skulle vi kunna ha en god och öppen dialog med genom hela säljprocessen. Tillsammans hade vi en klar plan till varje moment och hon levererade till 100%. Sara rekommenderar vi starkt till våra nära och kära! Läs mer
    2019-04-25 HusmanHagberg Håbo svarar Hovsep M
    Tack för ett superbra samarbete och lycka till med nya bostaden!
  • 2017-06-27

Karin H skrev om HusmanHagberg Håbo
    Supertrevlig mäklare med god kompetens och ett bra bemötande, jag är supernöjd med samarbetet! Läs mer
  • 2017-06-09

Hilkka D skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sara är kunnig , lyhörd , alltid tillgänglig och när jag efter mycket om och men hittade min nya bostad , sålde hon min lägenhet snabbt och smidig .Tack ! Läs mer
    2019-04-25 HusmanHagberg Håbo svarar Hilkka D
    Tack Hilkka!
    Hoppas du kommer trivas nere på marken.
  • 2017-04-07

Ingrid H skrev om HusmanHagberg Håbo
    Snabb kommunikation, enkelhet, tydlighet! Läs mer
    2019-04-25 HusmanHagberg Håbo svarar Ingrid H
    Tack Ingrid!
    Hoppas ni trivs bra i lägenheten.

Centrumstråket 15, 746 26 Bålsta