HusmanHagberg Håbo

HusmanHagberg Håbo

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till oss på HusmanHagberg och kontoret i Håbo. Håbo är ett fantastiskt område och vi kan det till punkt och pricka. Vår största passion är bostadsaffärer, så ska du köpa eller sälja här är det oss du ska kontakta. HusmanHagberg är en av Sveriges största mäklarkejdor med 90 kontor runt om i landet och tusentals nöjda...

207 omdömen om HusmanHagberg Håbo

Sedan starten hos Reco 2017

Lise-Lott A
Bålsta Sågarbacken

Bra , fått all hjälp som jag behöver

Sylwia L
Bålsta Viby Äng

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande av mycket kunniga mäklare. Stort engagemang och förståelse för oss som köpare, vårt behov och våra önskemål. Det resulterade i ett fantastiskt bra husköp för oss! Sara Engström som vi köpte av är supertrevlig med stort engagemang i både oss köpare och säljare för att få till en bra affär för båda parter. Proffsig och mycket trevlig! Vi är mycket nöjda och rekommenderar Sara varmt!

Anne-Marie Å
Bålsta Viby Äng

Mycket trevliga mäklare! Proffsiga och tillmötesgående!

Filip Håkan Mikael H
Bålsta Norra Västerdalen

- Vi blev bemötta med stor professionalism och fick väldigt bra rådgivning initialt om en handlingsplan. Under resans gång så fick vi alltid återkoppling och vad som nästa steg i processen var, även råd om hur vi borde agera för att maximera chanserna till en lyckad försäljning. - Vi hade rätt höga förväntningar trots en sval marknad men mäklaren överträffade dessa med råge. - Otroligt kompetent, driven och lyhörd. Frida är ett föredöme för mäklarkåren.

Johanna Stina H
Bålsta Norra Västerdalen

Otroligt fint och mysigt kontor. Jag fick ett väldigt proffesionellt intryck och kan specifikt rekommendera Frida Evstedt som sålde mitt hus och gjorde ett fantastiskt bra jobb!

Ann Lillemor G
Gamla Bålsta Centrum

Mycket trevligt bemötande. Pigg och trevlig, engagerad med mycket driv. Såg direkt möjligheterna med vår fastighet och lyckades sälja på rekordtid till utsatt pris. Allt gick väldigt smidigt och var väldigt bra på att hela tiden hålla oss underrättade.

Shiyao Y
Häggeby Måttan

Sara is really friendly and nice!

Wen L
Häggeby Måttan

mäklaren (Sara) är mycket professionell, vänlig och förklarar allt i detalj. Gör vår inköpsprocess mycket smidig.

Saliu Oborien A
Häggeby Måttan

Sara was the best! Professional and humane.

Sandra Christina H
Bålsta Frösundavik

Trevligt och proffsigt bemötande. Återkom snabbt med svar på frågor

Lina B
Bålsta Frösundavik

Vi hade en mäklare som la ner tid på att hitta en bostad som verklgien passade oss och fanns sedan där hela vägen för oss som första husköpare för att svara på alla våra miljoner frågor. Stort tack!!!

Daniel Raymond L
Bålsta Frösundavik

Enkla och professionella. Drivande och lösningsorienterande.

Adrienn S
Bålsta Skörby

Proffesionellt och flexibel mäklare med en ödmjuk bemötande samt alltid tillgänglig vid behov, eventuella frågor. Varmt rekommenderar.

Emil Hemming E
Bålsta Västerängen

Trevlig mäklare som svarade på mina frågor innan jag ens han trycka "skicka"

Håkan L
Bålsta Råbydal

Trevligt och kunnigt bemötande. Lösningsorienterad.

Monica P
Häggeby Vreta

Blev bra bemött, bra kommunikation, allt gick smärtfritt.

Hanna G
Bålsta Fånäs

Ingen återkoppling, ingen avstämning av visningar, dålig marknadsföring, dålig fotografering som gjordes om på vårt initiativ. Återkommande önskemål från mäklaren om att sänka priset. Mäklaren tog inte in information från oss om husets status. Sämsta mäklare vi har haft. Vid försäljningen behöll de handpenningen vilket gjorde att vi fick kontakta de för att förra över pengarna.

Eugene N
Skokloster Söderskogen

Really good experience working with with Real Estate Agent Sara Engström. Always reachable, patient and competent. I would definitely recommend..

Eva H
Bålsta Krägga

Mycket bra, och proffesionellt. Objektet blev snabbt sålt efter en bra annons. Uppskattar Frida mycket som är sympatisk, lyhörd och lätt att kommunicera med. Bra foton i annonsen!?.

Maria Birgitta M
Skokloster Söderskogen

Det är inte varje dag man säljer sitt hus, så därför har det känts jättebra att kunna bolla olika frågeställningar som dykt upp tillsammans med Sara. Hade hon inte svaret direkt, så tog hon reda på det. Det har känts tryggt. Hon har lett oss på ett bra, vänligt och proffsigt sätt genom den här processen. Vi kan varmt rekommendera Sara till andra, som vill sälja sina fastigheter.

Darina S
Skokloster Söderskogen

Otroligt trevlig personal! Super nöjd med allt! Vi fick snabba svar, utan krångel.

Per S
Bålsta Krägga

Mycket posiv kontakt med mäklaren. Aktiv, uppmärksam, snabb och mycket sympatisk!

Mats O
Skokloster Slottsskogen

Helt igenom förtroendeingivande från första stund. Att lyhört känna in kundens behov och därefter föreslå lämpliga objekt fungerade utmärkt. Mäklaren har än så länge levt upp bra till de förväntningar som vi haft. Sammanfattningsvis kan vi ge goda rekommendationer att anlita Husman & Hagberg för framtida försäljningar eller köp av bostad.

Amanda Aurora G
Bålsta Dalängen

Mycket trevligt bemötande, och mycket engagerad och aktiv mäklare. Dessutom var arvodet konkurrenskraftigt jämfört med konkurrenterna, och mäklaren gjorde med sin mycket goda service skäl för sitt arvode.

Agnieszka Aleksandra A
Köpte en tomt med hjälp av HusmanHagberg Håbo

Sara är en mycket trevlig och kompetent mäklare som ger tydlig information och förklarar allt så att man förstår! 5 stjärnor till Sara Engström.

Elli
Bålsta Södra Eneby

Effektiv och lyhörd. Svarar snabbt och återkopplar direkt. Finns inget vi är missnöjda med när det kommer till mäklaren Sara på Husman Hagberg i Bålsta.

Roger R
Bålsta Väppeby Äng

Bra bemötande och kommunikation till oss. Hjälpsamhet och snabb återkoppling i säljprocessen av lägenheten. Tacksamhet från oss med hjälpen under säljprocessen.

Emelie V

Positivt och proffesionellt bemötande

Ralf Eimer M
Bålsta Hagviken

Hög tillgänglighet. Svarar snabbt och långt utanför normal arbetstid.

Elin T
Bålsta Kivinge

Väldigt bra mäklare. Kunniga, hjälpsamma och trevliga!

Barbro Irene S
Bålsta Södra Västerdalen

Proffsigt bemötande, gick alltid att nå om jag undrade över något ! Jättetrevlig ock glad ! Jag är jättenöjd !

Inger Birgitta W
Bålsta Myrskären

En underbar mäklare som lyssnade på mig och hur jag ville ha det. Tyvärr kom vi inte upp till det pris vi tänkte oss. Allt har fungerat bra hittills,

Po E

engagerad och lösningsorienterad

Björn G
Skokloster Söderskogen

Mäklaren var påläst. Tog reda på saker vi frågade om och var väldigt behjälplig och rak. Mycket bra mäklare!

Jessica Anna Elisabeth D
Bålsta Västerängen

Sara gjorde ett fantastiskt jobb från början till slut. Vi upplevde att vi alltid hade en bra dialog under hela processen. Sara är supertrevlig och är bra på att återkoppla 🤩

Lillemor Elisabet J
Bålsta Eneby

En mycket trevlig och skicklig mäklare.Hjälpte till och lyssnade mycket bra.

Mattias N
Bålsta Fånäs

Mycket bra och professionellt bemötande

Sanna E
Gamla Bålsta Centrum

Jättebra bemötande, proffsig och trevlig och gjorde affären smidig för oss.

Emma Victoria A
Bålsta Krägga

Sara var toppen! Hon har koll på läget och det kändes tryggt att köpa av henne☺️

Johan L
Bålsta Centrum

Hjälpsam och snabb med svar på frågor

Fredric E
Bålsta Centrum

Tycker allt har gått smidigt och Frida har alltid funnits där för stöd och frågor. Super nöjda!

Jimmy E
Gamla Bålsta Centrum

Jag blev gott mottagen av mäklaren och då jag var den enda på visningen fick jag ännu bättre personlig hjälp. Svaren jag fick till mina frågor blev proffessionellt besvarade och de frågor mäklaren inte hade svar på återkom hon med inom 1 dag. I budgivningen sedan var det inga problem att framföra mina önskningar och jag fick lägenheten till ett mycket bra pris. Vid kontraktskrivningen var det dock väldigt mycket papper att fylla i vilket kändes överdrivet men man fick iallafall all fakta som behövdes så jag är helnöjd!...

Jonathan H
Gamla Bålsta Centrum

Generellt sett bra. Knepig marknad. Svårt att bedöma.

Eva Marika Kiruna T

Proffsigt, flexibelt och trevligt

Elias H
Bålsta Hagviken

Mycket professionellt bemötande och uppföljning av alla frågor som jag hade. Hon var också noga med att jag hade all information. Riktigt bra återkoppling och en bra länk mellan mig och säljaren där jag upplever att både jag och säljaren känner oss mycket nöjda vilket också ledde till till ett snabbt avslut.

Åsa Viktoria L
Bålsta Uppåkra

Trevligt bemötande och täta uppdateringar under processen.

Desirée B
Skokloster Slottsskogen

Jätte trevligt bemötande av mäklaren. Skulle säga att vi hade bra kontakt under hela processen och hade vi frågor så fick vi svar på de!

Linus F
Bålsta Hagviken

Vi fick hjälp av Frida när vi köpte vårt hus och Frida gjorde ett fantastiskt jobb från början till slut. Vi är super nöjda med hela upplevelsen och rekommenderar starkt att ta hjälp at Frida.

Tove Karin Maria M
Bålsta Skörby

Mäklaren var inte lätt att kommunicera med. Mest sms kontakt. Hon upplevdes mest stressad över allt hon hade att göra vilket stressade oss som kunder ännu mer då det är tillräckligt stressigt och spänt att sälja sin bostad. Vi fick dåligt med pepp utan fick mest höra hur problematiskt allt är. Hela samarbetet kändes tyvärr mycket svårt och vi upplevde mäklaren som mycket osäker och då även i mötet med eventuella köpare då hon inte kunde svara dem på frågor som t.o.m. varit beskrivna i besiktningsprotokollet. Vi upplevde...

Irma Karin Gisela P
Bålsta Åkerby

Frida är en fantastisk, driven och professionell mäklare! Trevlig, lugn och saklig. Hon la upp hela försäljningsprocessen för oss på ett bra och överskådligt sätt. Hon var också lättillgänglig och svarade snabbt när vi ställde frågor via telefon, mejl eller sms. Och vår försäljning gick fort och smidigt. Vi är jättenöjda och vill varmt rekommendera henne! Gisela H