HusmanHagberg Håbo

Centrumstråket 15, 746 26 Bålsta — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg och kontoret i Håbo. Håbo är ett fantastiskt område och vi kan det till punkt och pricka. Vår största passion är bostadsaffärer, så ska du köpa eller sälja här är det oss du ska kontakta.

HusmanHagberg är en av Sveriges största mäklarkejdor med 90 kontor runt om i landet och tusentals nöjda kunder. Vi är inte knutna till speciella banker eller försäkringsbolag och därför kan du få en affär helt anpassad efter dina önskemål. Kom förbi på kontoret eller slå oss en signal så berättar vi mer.

Läs vad 40 kunder tycker om HusmanHagberg Håbo

• 2019-09-19

Monika Elisabet S skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sålt villa. Mäklaren stressad och det kändes lite som att hon inte jobbade igenom texter mm ordentligt. Läs mer
  • fredrik G

2019-09-18

fredrik G skrev om HusmanHagberg Håbo
    Har sålt mitt hus äntligen å det mycket pga Nina Strange!!! Fått ett fantastiskt bra bemötande å bra feedback! Så kommer använda husman Hagberg alla dagar i v då det blir aktuellt att sälja el köpa igen!! Läs mer

Viktor N skrev om HusmanHagberg Håbo
    Väldigt enkel och smidig affär Läs mer

Pauline N skrev om HusmanHagberg Håbo
    Vi köpte ett hus och fick ett bra bemötande av mäklaren som köpare. Jag tycker att allt sköttes väldigt proffsigt och gick smidigt både innan och under kontraktsskrivning. Jag skulle absolut kunna tänka mig att använda Husman Hagberg igen. Läs mer

Emanuel B skrev om HusmanHagberg Håbo
    Vi köpte ett hus i Bålsta, blev bemötta på ett mycket bra och informativt sett det lämnades inga frågetecken runt affären. Våran mäklare levererade sina tjänster på ett utmärkt sett och var ett bra stöd genom affären, kom med bra tips och hjälpte oss med vår största affär vi gjort. Läs mer

Nicole B skrev om HusmanHagberg Håbo
    Jag har köpr en bostadsrätt, 2 plans hus i Bålsta Centrum. Glad och trevlig mäklare. Väldigt hjälpsam! Rekomenderar absolut Nina Strange Läs mer

Sandra E skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sålt ett parhus, ett energiknippe till mäklare och allt har hittills gått jättebra, nu väntar vi bara på att visningsdagen ska komma. Fått svar på dem frågor vi haft och fått bra hjälp innan fotograferingen för att få de bästa korten som ska visa vårat hus. Läs mer
  • Mikael K

2019-09-17

Mikael K skrev om HusmanHagberg Håbo
    Bra å trevlig mäklare som gjorde vad hon kunde på en marknad som.blev lite mättad...fel tidpunkt att sälja.
    Är nöjd med utgången ändå. Läs mer
  • 2019-09-16

Alexandra N skrev om HusmanHagberg Håbo
    En bostadsrätt. Toppen bra mäklare! Läs mer
  • 2019-03-27

Eric K skrev om HusmanHagberg Håbo
    Köpt bostad genom HusmanHagberg och är mycket nöjd med bemötandet och all hjälp som Nina har gett mig och min sambo. Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • 2019-03-26

Peter R skrev om HusmanHagberg Håbo
    Trevligt bemötande. Kunnig, svarade snabbt på frågor. Trygg affär från start till mål. Jag köpte nyproduktion. Läs mer
  • Solweig E

2019-03-25

Solweig E skrev om HusmanHagberg Håbo
    Så här gick det för mig när jag anlitade Husman Hagberg i Bålsta.
    Blev stämd på grund av att besiktningsmannen som Mäklaren rekommenderade blandade ihop villan och sjöstugans värmesystem. Jag förväntar mig när yrkesman på området har
    åtagit sig jobbet så vet och kan han sitt jobb. . Independia Group
    var den firma som mäklaren rekommenderade. När advokaten
    frågar mäklaren så erkänner hon inte att hon fått information av mig att det var elvärme i fastigheten utan påstår att hon litar på besiktningsmannen att han gjort rätt, och kontaktar inte mig när hon fått information av mig om elvärme. Jag är otroligt besviken och kommer aldrig mera använda Husman Hagberg . Jag känner mig lurad och besviken på hela denna affär.
    Detta har kostat mig mycket besvär och bekymmer och dessutom en kostnad som jag får stå för . Den försäkring mäklaren tyckte jag skulle ta den gäller inte i detta ärende.
    Hela denna affär är en skam. Läs mer

Cilla W skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sålt en villa.
    Tyckte inte att mäklaren hade tid med mig och försökte övertala mig att sälja billigare än jag ville hellre än att vänta.
    Jag hade bytt mäklare om jag inte varit fast i ett kontrakt. Läs mer

Christoffer W skrev om HusmanHagberg Håbo
    Riktgt trevlig och informerande mäklare som svarar/återkopplar snabbt på frågor. Läs mer

Tomas K skrev om HusmanHagberg Håbo
    Nina på Husman o Hagberg gjorde ett kanon jobb med försäljningen. På läst och kunnig o ett väldigt trevligt bemötande kan varm rekommenderas // Tomas Läs mer
  • 2018-10-17

Jorma Kalervo M skrev om HusmanHagberg Håbo
    Har såld mitt hus i Bålsta, mäklaren hade mycket bra tips hur
    jag skulle ordna det i huset före fotografering och visning.
    Försäljningen gick smidigt och bra för oss alla som var involverade på detta trots de få som kom till visningen.
    Jag är nöjd så här långt och väntar lite mer hjälp när
    skattefrågorna och ev. uppskov på dessa kommer i fråga
    nästa år.
    /Jorma Muhonen Läs mer
  • Nils T

2018-09-27

Nils T skrev om HusmanHagberg Håbo
    Vi har både sålt och köpt bostad genom HusmanHagberg.
    Det har varit alltigenom bra. God tillgänglighet. Snabba svar. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-09-24

Anna H skrev om HusmanHagberg Håbo
    Försäljningen gick fort. Mäklaren väldigt duktig och trevlig. Och vi fick bra betalt Läs mer
  • 2018-09-20

Martin Olof P skrev om HusmanHagberg Håbo
    Jag tycker att min mäklare har varit oerhört hjälpsam i alla lägen och till och med gjort saker utöver vad som kan förväntas av en mäklare. Där av toppbetyg. Läs mer
  • 2018-09-20

Ingegerd E skrev om HusmanHagberg Håbo
    Min dotter har skött allt angående försäljningen o haft kontakt med mäklaren o vi är mycket nöjda med skötseln av försäljningen. Läs mer
  • 2018-09-18

Saman Per Kumara L skrev om HusmanHagberg Håbo
    Köpt en villa och sålt ett parhus bostadsrätt. Mycket bra och tillmötesgående mäklare. Allt blev jättebra och diverse problem som dök upp hanterades och löstes på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • Johanna T

2018-06-29

Johanna T skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Sara hjälpte mig att sälja min bostad i Tensta. Hade en mycket bra upplevelse – försäljningen gick smidigt, Sara var tillgänglig, professionell och allmänt en trevlig person att ha att göra med. Uppföljningsfrågor kring deklaration, dokumentation etc har också blivit bemött på samma fina sätt. Skulle varmt rekommendera henne till andra! Läs mer
  • 2018-06-29

Håkan Å skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Toppmäklare som ger bra och proffsigt bemötande till både köpare och säljare.
    Rekommenderas varmt ! Läs mer

Shahe K skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Sålt bostadsrätten i BRF Lofoten lgh 627! Läs mer

Maria P skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Sålde min etta i Akalla för rekordpris tack vare Sara.
    Hon var väldigt proffsig och hjälpsam med allt som kan behöva kring en bostasförsäljning.
    Efter försäljningen fick jag även hjälp med deklareringen, vilket kändes tryggt när det var min första gång.

Hela resan gick väldigt snabbt och smärtfritt. Läs mer

Karin H skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Trevlig, tillgänglig och serviceminded. Väldigt tillmötesgående med mina behov och önskningar som säljare. Läs mer

Marcus C skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Kunnig mäklare, alltid glad och framåt! Hon försöker verkligen hårdare än andra och detta genom ett genuint engagemang! Läs mer
  • 2017-09-27

Mattias J skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Mycket proffsigt bemötande och väldigt bra hjälp genom hela processen. Tack Läs mer
  • 2017-09-11

Emnet N skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Jag är meckte nöjd och allting är
    Perfekt .jag fick bra service
    Bra jobbt Läs mer
    2019-04-25 HusmanHagberg Håbo svarar Emnet N
    Tack Emnet!
    Lycka till med köpet av nya bostaden.
  • 2017-07-21

Hovsep M skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Sara är en erfaren mäklare med djup förståelse av marknaden, området och kundbasen. Vi anlitade inte Sara endast pga hennes topp försäljningshistorik men också för hennes förmåga att lyssna och ge konkreta svar på våra behov och funderingar. Vi träffade många duktiga mäklare men kände genast att med Sara skulle vi kunna ha en god och öppen dialog med genom hela säljprocessen. Tillsammans hade vi en klar plan till varje moment och hon levererade till 100%. Sara rekommenderar vi starkt till våra nära och kära! Läs mer
    2019-04-25 HusmanHagberg Håbo svarar Hovsep M
    Tack för ett superbra samarbete och lycka till med nya bostaden!
  • 2017-06-27

Karin H skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Supertrevlig mäklare med god kompetens och ett bra bemötande, jag är supernöjd med samarbetet! Läs mer
  • 2017-06-09

Hilkka D skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Sara är kunnig , lyhörd , alltid tillgänglig och när jag efter mycket om och men hittade min nya bostad , sålde hon min lägenhet snabbt och smidig .Tack ! Läs mer
    2019-04-25 HusmanHagberg Håbo svarar Hilkka D
    Tack Hilkka!
    Hoppas du kommer trivas nere på marken.
  • 2017-04-07

Ingrid H skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Snabb kommunikation, enkelhet, tydlighet! Läs mer
    2019-04-25 HusmanHagberg Håbo svarar Ingrid H
    Tack Ingrid!
    Hoppas ni trivs bra i lägenheten.
  • Maria W

2017-04-06

Maria W skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Vi fick ett mycket väl bemötande. Mäklaren levde upp till min förväntan och gjorde ett superbra jobb. Kände oss mycket trygga som kunder och med affären. Läs mer
  • Tara K

2017-04-04

Tara K skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Allt gick smidigt och bra! Trevligt bemötande och hjälpsam! Läs mer
    2019-04-25 HusmanHagberg Håbo svarar Tara K
    Tack Tara!
    Hoppas du trivs i bostaden.
  • 2017-02-28

Sadin S skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Supernöjda med Sara! Allt fungerade perfekt. Läs mer
  • 2014-12-05

Lena L skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Sara Marshall fd.Ingemarson. Jag tycker hon är trevlig. Lät mig veta varje steg hon tog. Ärlig och tydlig. Läs mer
  • 2014-12-04

Marianne skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Sara gjorde ett riktigt bra jobb med att sälja vår lägenhet! Proffsig, duktig och trevlig mäklare! Läs mer
  • 2014-09-05

Karin R skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Personlig, kunnig, trevlig och positiv mäklare som tycker om sitt jobb och sprider glädje till säljaren.
    Hon var försiktigt positiv vad gäller spekulationen över försäljningresultatet och jag kände verkligen att jag hade valt rätt mäklare.
    Företaget har jag ingen specifik kommentar på förutom att jag är glad att Sara jobbar just där och att hon blev min mäklare. Första kontakten var proffsig, effektiv och positiv. Även mötet vid kontraktskrivningen var perfekt. Läs mer
  • 2014-09-04

Hamid B skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Håbo
    Var väldigt nöjd med att anlita HusmanHagberg och Sara Marshall för försäljning av mitt radhus. Företaget hade en bra helhetskoncept och Sara själv var väldigt professionellt, strukturerad och noggrann genom hela processen. Dessutom är hon mycket trevlig. Jag kan absolut rekommendera henne till andra. Läs mer

Centrumstråket 15, 746 26 Bålsta