HusmanHagberg Håbo

Välkommen till oss på HusmanHagberg och kontoret i Håbo. Håbo är ett fantastiskt område och vi kan det till punkt och pricka. Vår största passion är bostadsaffärer, så ska du köpa eller sälja här är det oss du ska kontakta.

HusmanHagberg är en av Sveriges största mäklarkejdor med 90 kontor runt om i landet och tusentals nöjda kunder. Vi är inte knutna till speciella banker eller försäkringsbolag och därför kan du få en affär helt anpassad efter dina önskemål. Kom förbi på kontoret eller slå oss en signal så berättar vi mer.

Läs vad 119 kunder tycker om HusmanHagberg Håbo 2

• Bålsta Mansängen
    2022-01-17 Verifierad kund
    Bra och snabbt bemötande. Snabb visning och snabbt tillträde vilket var viktigt för mig.
    2021-12-20 Verifierad kund
    Mäklaren var uppriktig och rak. Uppfattade att hon förstod min situation och jag kände stort förtroende för henne.
    • Bålsta Väppebyberget
    2021-12-03 Verifierad kund
    Vi köpte en villa med Frida Evstedt som mäklare! Allt var så smidigt och Frida var lyhörd, hjälpsam, lätt att få tag på och hjälpte oss genom hela processen på vår resa till att bli villaägare! Tusen tack för all hjälp!!
    • Bålsta Väppebyberget
    2021-12-03 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med mäklaren som är mycket professionell och bemött oss med väldigt trevligt sätt.
    2021-11-07 Verifierad kund
    Frida har varit fantastiskt hjälpsam, kompetent, ihärdig och serviceminded som vår mäklare. Hon hade en mycket stor del i att försäljningen gick över förväntan! Vi rekommenderar henne varmt!
    2021-11-03 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Höll mig uppdaterad och var lätt att få kontakt med. Lyhörd för mina önskemål.
    • Bålsta Myrskären
    2021-11-02 Verifierad kund
    Frida Evstedt har genom hela processen varit otroligt serviceminded, hjälpsam, noggrann och professionell! Vi kan å det varmaste rekommendera Frida som mäklare!
    2021-10-21 Verifierad kund
    Enormt positivt första kontakt med mäklaren , professionellt bemötande och otroligt gott intryck fick vi av mäklaren , och vi anlitar just den mäklaren till att sälja våran egna bostad .
    Vi känner oss mycket nöjda .
    • Bålsta Furuhäll
    2021-10-18 Verifierad kund
    På ett Bra sätt

Det blev som jag önskade
    • Viby Äng
    2021-10-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och hjälpsam!
    2021-10-13 Verifierad kund
    Jag blev bemött med ett mycket vänligt och trevligt tillmötesgående, med snabba trevliga svar på alla mina frågor.
    2021-10-06 Verifierad kund
    Vi fick jättebra kontakt med Frida från första början och hon är verkligen professionell i sitt yrke. Tack så jättemycket för all hjälp med försäljningen av vår lägenhet.
    • Bålsta Myrskären
    2021-10-05 Verifierad kund
    Bemötandet var mycket bra.
    Vi ville få huset sålt fort och det lyckades vår mäklare ordna trots den korta tidsfristen.
    Hej!
    Jag har blivit bemött av en trevlig, ödmjuk och proffsig mäklaren som hjälpte till från visningen till köpet.
    Vill även informera om att mäklaren var mycket tidlig och punktlig vi köpet och kontrakt signering.
    Bra service.
    • Bro
    2021-10-04 Verifierad kund
    Ett glatt bemötande, som höll i sig hela försäljningen.

Smidigt från start till mål.

Markus
    • Bro
    2021-10-04 Verifierad kund
    Blev lite förvånad över att bostaden bara kunde visas på dagtid vardagar….
    Annars ett bra och omhändertagande bemötande
    2021-10-04 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och tydligt
    • Skokloster Söderskogen
    2021-09-27 Verifierad kund
    Frida Evstedt hjälpte oss både att sälja och köpa bostad. Otroligt professionell och vi rekommenderar henne starkt!
    2021-09-22 Verifierad kund
    Frida tog oss igenom en snabb försäljningsprocess på ett tryggt och proffsigt sätt.
    Vi rekommenderar vsrmt Frida och Husman Hagberg!
    2021-07-28 Verifierad kund
    Välj Frida Evstedt när du ska sälja din bostad!

Bara gott att säga om Frida, hon hade koll på läget - proffsig, väl förberedd, lätt att få tag på, återkopplande, genuint glad & intresserad, gav en trygghet genom affären.

Tack för rekordförsäljningen! :)
    2021-07-28 Verifierad kund
    Vi både köpte & sålde med Frida Evstedt, Bålstas bästa mäklare!

Frida är mycket proffsig - bra lokalkännedom, väl förberedd, glad, lugn & harmonisk. Lätt att få tag på genom hela processen, både som köpare & säljare.
    Vi kände oss lika nöjda med vårt köp som vår försäljning.

Välj Frida när du ska sälja! :)
    2021-07-10 Verifierad kund
    Vi fick ett jättebra bemötande av mäklaren, då vi innan hade haft en mäklare tidigare ifrån samma företag vilket vi inte va nöjda med! Men den här mäklaren som tog kontakt med oss visade sig vara väldigt service minded och personlig. Rekommenderar absolut henne.
    Tack snälla Carola för ett fint omdöme! Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa er med försäljningen av er bostad. Lycka till med nya boendet så hoppas jag vi ses igen! Mvh Frida Evstedt HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Mansängen
    2021-07-05 Verifierad kund
    Bra och professionell mäklare med mycket bra tålamod
    Tack snälla för fint omdöme. stort lycka till framöver. Hälsningar Linn HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Åkerby
    2021-06-21 Verifierad kund
    Mäklaren kändes påläst från första stund. Hon utgick ifrån vårat behov vid försäljning och löste det med bravur.
    Hej och tusen tack för fint omdöme! Så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen. Stort lycka till! Hälsningar Linn Lindblad HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Östra Gillmarken
    2021-06-09 Verifierad kund
    Hus köp mycket nöjd , tryck dom viste hur man jorde .
    • Bålsta Krägga
    2021-05-29 Verifierad kund
    Köpte ett hus av Frida på husman Hagberg Bålsta. Fantastiskt bra från dag 1.
  • Gisela B
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Krägga
    2021-05-27 Verifierad kund
    Frida Evstedt hjälpte mig med försäljningen av mitt fritidshus nyligen! Jag är jättenöjd med hela upplägget. Frida var proffsig, tydlig inkännande och supertrevlig. Hon lotsade mig tryggt genom hela affären. Kan bara rekommendera henne och Husman och Hagberg.
    Gisela
    2021-05-20 Verifierad kund
    Köpte en villa i Skokloster och jag blev bemött som jag räknar att en mäklare ska.. väldigt trevlig.
    varmt lycka till i ditt nya hus. Hälsningar Linn HusmanHagberg Håbo
    2021-05-18 Verifierad kund
    Fick mycket bra hjälp och stort engagemang från mäklaren vid min försäljning
    • Bålsta Viby Äng
    2021-05-08 Verifierad kund
    Fick information om en lägenhet som skulle komma ut till försäljning och med lite tur så hittade jag den ändå ute på Husman Hagbergs hemsida. Frida var kontakt och svarade snabbt och med stort intresse trots att det var långt fram till att försäljningen egentligen skulle till.
    Hon var driven och gav en bra kontakt mellan mig och säljaren och omständigheter kring boendet.
    2021-05-07 Verifierad kund
    Frida sålde vårt hus. Supertrevlig mäklare som var till stort stöd och mån om att ha en bra kontakt och att vi känner oss trygga i affären. Rekommenderas varmt!
    2021-03-29 Verifierad kund
    Köpte en villa, både ordinarie mäklare och assisterande mäklare (Linn och Nina) var väldigt trevliga, fick komma på ytterligare en visning (ej bokad) med väldigt kort varsel och blev mycket bra bemötta. Upplevdes väldigt öppna och ärliga och svarade direkt på våra frågor både vad gällde själva köpet och frågor kring fastigheten. Så vill du göra en bostadsaffär med jordnära, professionella och mycket trevliga personer och samtidigt känna att du är i trygga händer så rekommenderar jag starkt Husmanhagberg i Bålsta 🙌🏼💫
    Hej Maritza! Tusen tack för fina ord och rekommendationer. Vårt mål är att alltid sträva efter att vara tillgängliga och bemöta våra kunders önskemål vilket gör det extra roligt när ni också upplever att vi lever upp till detta och samtidigt gör både säljare och köpare nöjda i processen. Det har varit ett nöje att få hjälpa er att köpa bostad genom oss. Stort lycka till framöver. Hälsningar Nina och Linn HusmanHagberg Håbo
    2021-03-23 Verifierad kund
    Jag köpte en lägenhet. Frida var super trevlig och väldigt professionell. Hon hade en trygg och lugnade energi, vilket jag uppskattar extremt mycket. Jag hade inga vidare förväntningar då detta är första gången jag köper något och träffar en mäklare, men Frida var absolut ett exempel jag tycker framtida mäklare bör sträva efter! Super nöjd!
    Tack snälla Thea för de otroligt fina orden, väldigt uppskattat för mig att läsa detta. Jag önskar dig all lycka till i din nya bostad, Vänlig hälsning Frida. HusmanHagberg Håbo
    2021-03-19 Verifierad kund
    Jag har köpt en bostadsrätt och har fått sån bra hjälp av mäklaren! Hon har hjälp med alla sorters frågor och har varit helt underbar och hjälp till så mycket!
    Helt klart helnöjd och slutade med att jag anlitade henne när jag skulle sälja min befintliga bosdtad också.
    Toppbetyg från mig och skulle rekommendera henne alla dagar i veckan 😊
    Tack snälla Hanna för ett fint omdöme! Dels gällande den bostad du köpt men också den försäljning jag fick förmånen att hjälpa dig med. Jag önskar dig all lycka till med flytten och hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet :) Väl mött, Frida. HusmanHagberg Håbo
    2021-03-18 Verifierad kund
    Vi hade Linn Lindblad som mäklare när vi sålde. Hon gav av ett tryggt och seriöst intryck. Var lätt att nå när man hade några frågor, och väldigt trevlig i sin kontakt! Vi fick ut bra mycket mer än förväntat, och är otroligt nöjda med våran upplevelse. Kan inte annat än att ge henne våra varmaste rekommendationer!
    Tusen tack för fina rekommendationer och stort tack för ert förtroende. Lycka till med ert nya boende och hoppas vi ses framöver. Många hälsningar Linn Lindblad HusmanHagberg Håbo
  • skrev om HusmanHagberg Håbo
    2021-03-18 Spontant omdöme
    Frida Evstedt är en riktig bra mäklare som jag kan varmt rekommendera. Fantastiskt bra på återkoppling, vilket ger stort förtroende och trygghet, trevligt bemötande serviceinriktad.
    2021-03-12 Verifierad kund
    Vi sålde ett parhus i Skokloster vintern 2021 och fick fantastisk hjälp av Frida både innan den aktiva försäljningen med råd och rekommendationer och även under processen där vi fick tydliga och löpande uppdateringar. Toppklass!
    Stort tack för förtroendet och tack för de fina orden! Ni har varit fantastiska säljare och jag önskar er all lycka till med ert nya boende, Väl mött Frida! HusmanHagberg Håbo
    2021-03-11 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående, tydlig och trevlig!
    Tusen tack Felix för det fina omdömet! Önskar er stort lycka till med flytten till ert nya gemensamma boende. Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa er. HusmanHagberg Håbo
    2021-03-11 Verifierad kund
    Jag och min sambo letade efter vårat första steg till att bila familj, ett parhus/radhus i Bålsta/Håbo/Skokloster. Vi fick kontakt med mäklare Frida Evstedt på våran första vising i området och hon har sedan dess varit till stor hjälp och stöd när vi förlorat diverse budgivningar!
    Frida har varit oerhört professionell, sett till kompetens men även till coronarestriktioner, samt jättetrevlig och upplevts som genuint välmenande i att vi skulle hitta den absolut bästa bostaden för oss.
    Vi är väldigt imponerade av Fridas insats och känner oss varmt omhändertagna.
    Men wow Elin, blir så rörd av dina fina ord! Det har varit en fröjd att ha er på mina visningar. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. Stort lycka till, väl mött Frida! HusmanHagberg Håbo
    2021-03-11 Verifierad kund
    Sålde ett radhus.. Hon är väldigt trevlig, proffsig, snabb att återkomma och tydlig i information.
    Kan varmt rekomenderaFrida
    Tusen tack Kjell för dina värmande ord. Jag har haft turen att få arbeta med din och din fru och jag önskar er all lycka till med nya boendet. Tack, Frida. HusmanHagberg Håbo
    Vi har sålt vårt hus.
    Frida inger förtroende.
    Frida är kunnig.
    Ett fint bemötande mot oss som kund och mot vår köpare.
    Hon hjälpt oss både snabbt och och smidigt genom hela processen utan problem.
    Jag kommer att rekommendera henne till andra.
    Tack snälla Lille-mor för fina ord och omdöme. Jag är så glad att ni valde mig som mäklare, det har varit en ynnest att få hjälpa er med er försäljning och jag hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya bostad. Väl mött, Frida. HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Södra Eneby
    2021-03-09 Verifierad kund
    Jag har sålt ett enplanshus i Bålsta, byggt 1973.
    Mäklaren var tillmötesgående, lösningsorienterad och effektiv från första kontakt till genomförd affär med en köpare som verkligen gläds åt huset på rätt sätt.
    Nu återstår tiden mellan kontrakt och tillträde och vi hoppas på bra och trygg vägledning vid tillträdet.
    Bästa hälsningar
    Annika
    Tack snälla Annika och Pär för att ni varit Fantastiska som säljare och ställt upp på alla sätt. Det är unikt att ha säljare som förstår att de finns två parter i en bostadsaffär, och jag och Frida som fick förmånen att hjälpa er kan bara tacka. Lycka till Nina och Frida HusmanHagberg Håbo
    2021-03-08 Verifierad kund
    Nina har varit vår "go to"-mäklare under ett antal år nu och vi är alltid nöjda med hennes mycket snabba och proffsiga bemötande. Rekommenderar henne starkt ifall man önskar en varm och mycket trevlig mäklare som samtidigt är öppen och rak i sin kommunikation! TACK Nina för hjälpen med försäljningen av både vår tomt och nu senast vårt radhus (som gick lite snabbare än vad vi ens hade kunnat föreställa oss till och med)! /Bea & Micke
    Men underbara Ni! Ett av de mest personliga omdömen jag någonsin fått. Vi har stötts i vått och torrt, ups and downs. Men att veta att jag har ert förtroende i allt värmer. Finns alltid där för er. Tack Nina HusmanHagberg Håbo
    2021-03-01 Verifierad kund
    Jag sålde min lägenhet och Frida fanns där för mig och min sambo under hela vägen. Hon fick oss att känna oss trygga och är verkligen grym på sitt jobb! 10/10!
    Men tack snälla Elin för fint omdöme! Ni har varit så lyhörda på mina förslag och idéer genom försäljningen så stort tack återigen för förtroendet. Jag önskar er all lycka till med nästa boende bästa ni. Frida HusmanHagberg Håbo
    2021-02-19 Verifierad kund
    Har köpt ett hus där vi hade Nina Strange som hjälpte oss med allt.
    Hon fick oss verkligen att känna oss trygga med köpet och var väldigt trevlig och gick igenom väldigt pedagogiskt hur allt kommer gå till.
    Hej Johan och tack för de värmande orden.
    Det viktigaste ordet för mig är trygghet i en bostadsaffär och när mina kunder känner så blir jag stolt över mig och mitt arbete. Hoppas ni skall trivas. Mvh Nina
    2021-02-19 Verifierad kund
    Vi har köpt ett ny byggt hus, mäklaren är tillmötesgående, har vi frågor, som vi har och haft en hel del. Så får vi svar snabbt och kan hon inte svara så tar hon reda på det. Jag kan varmt rekommendera Nina på husman Hagberg
    Hej Linda och tack för dina värmande ord. Mitt arbete är att se till att ni som kunder kan få så många svar ni behöver innan ni tar ert livs viktigaste beslut. Skönt att det kändes så för er. Nu hoppas jag ni skall trivas i ert nya hus när det väl är dags :-) Mvh Nina HusmanHagberg Håbo
    2021-02-17 Verifierad kund
    Bra personligt bemötande. Kändes pålitlig
    Tack Ann för de fina orden, jag hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad. Väl mött Frida. HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Eneby
    2021-02-10 Verifierad kund
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av mäklaren Linn Lindblad. Hon var kunnig, engagerad och mycket hjälpsam. Vi är mycket nöjda och rekommenderar henne gärna. Gullivi
    Stort tack för förtroendet och fina ord! Önskar er lycka till framöver. Hälsningar Linn Lindblad HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Eneby
    2021-02-10 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjd med mäklaren vid köpet av vårt framtida hus. Hon har varit tillmötesgående och informativ. Vi har fått svar på alla våra frågor och hon har varit noga med att vi är med på allt som händer vid husköp.
    Vi har känt oss väldigt trygga!!
    Hej Annie, Tusen tack för fina ord. Stort lycka till med ert nya hus och med förhoppning om att ni kommet trivas i Bålsta. Hälsningar Linn Lindblad HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Centrum
    2021-01-27 Verifierad kund
    Bostadsrätt
    Positiv
    Proffsigt
    Inget att klaga på
    Rekommenderas