HusmanHagberg Håbo

HusmanHagberg Håbo

Välkommen till oss på HusmanHagberg och kontoret i Håbo. Håbo är ett fantastiskt område och vi kan det till punkt och pricka. Vår största passion är bostadsaffärer, så ska du köpa eller sälja här är det oss du ska kontakta.

HusmanHagberg är en av Sveriges största mäklarkejdor med 90 kontor runt om i landet och tusentals nöjda kunder. Vi är inte knutna till speciella banker eller försäkringsbolag och därför kan du få en affär helt anpassad efter dina önskemål. Kom förbi på kontoret eller slå oss en signal så berättar vi mer.

173 omdömen om HusmanHagberg Håbo

Sedan starten hos Reco 2017
    • Bålsta Västerängen
    2023-01-25 Verifierad kund
    Sara gjorde ett fantastiskt jobb från början till slut. Vi upplevde att vi alltid hade en bra dialog under hela processen. Sara är supertrevlig och är bra på att återkoppla 🤩
    • Bålsta Eneby
    2022-12-03 Verifierad kund
    En mycket trevlig och skicklig mäklare.Hjälpte till och lyssnade mycket bra.
    • Bålsta Fånäs
    2022-11-20 Verifierad kund
    Mycket bra och professionellt bemötande
    2022-11-13 Verifierad kund
    Jättebra bemötande, proffsig och trevlig och gjorde affären smidig för oss.
    • Bålsta Krägga
    2022-11-09 Verifierad kund
    Sara var toppen!
    Hon har koll på läget och det kändes tryggt att köpa av henne☺️
    • Bålsta Centrum
    2022-11-07 Verifierad kund
    Hjälpsam och snabb med svar på frågor
    • Bålsta Centrum
    2022-11-04 Verifierad kund
    Tycker allt har gått smidigt och Frida har alltid funnits där för stöd och frågor. Super nöjda!
    2022-10-29 Verifierad kund
    Jag blev gott mottagen av mäklaren och då jag var den enda på visningen fick jag ännu bättre personlig hjälp.
    Svaren jag fick till mina frågor blev proffessionellt besvarade och de frågor mäklaren inte hade svar på återkom hon med inom 1 dag.
    I budgivningen sedan var det inga problem att framföra mina önskningar och jag fick lägenheten till ett mycket bra pris.
    Vid kontraktskrivningen var det dock väldigt mycket papper att fylla i vilket kändes överdrivet men man fick iallafall all fakta som behövdes så jag är helnöjd!

Sammanfattningsvis hade jag en utmärkt upplevelse från visning till kontraktskrivning utan några större störningar.
    2022-10-27 Verifierad kund
    Generellt sett bra. Knepig marknad. Svårt att bedöma.
    2022-10-08 Verifierad kund
    Proffsigt, flexibelt och trevligt
  • Elias H
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Håbo
    2022-09-21 Verifierad kund
    Mycket professionellt bemötande och uppföljning av alla frågor som jag hade. Hon var också noga med att jag hade all information.
    Riktigt bra återkoppling och en bra länk mellan mig och säljaren där jag upplever att både jag och säljaren känner oss mycket nöjda vilket också ledde till till ett snabbt avslut.
    • Bålsta Uppåkra
    2022-09-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och täta uppdateringar under processen.
    2022-09-13 Verifierad kund
    Jätte trevligt bemötande av mäklaren. Skulle säga att vi hade bra kontakt under hela processen och hade vi frågor så fick vi svar på de!
    2022-09-08 Verifierad kund
    Vi fick hjälp av Frida när vi köpte vårt hus och Frida gjorde ett fantastiskt jobb från början till slut. Vi är super nöjda med hela upplevelsen och rekommenderar starkt att ta hjälp at Frida.
  • Tove Karin Maria M
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Håbo
    2022-09-06 Verifierad kund
    Mäklaren var inte lätt att kommunicera med. Mest sms kontakt. Hon upplevdes mest stressad över allt hon hade att göra vilket stressade oss som kunder ännu mer då det är tillräckligt stressigt och spänt att sälja sin bostad. Vi fick dåligt med pepp utan fick mest höra hur problematiskt allt är.
    Hela samarbetet kändes tyvärr mycket svårt och vi upplevde mäklaren som mycket osäker och då även i mötet med eventuella köpare då hon inte kunde svara dem på frågor som t.o.m. varit beskrivna i besiktningsprotokollet. Vi upplevde att mäklaren inte hade den tid som krävdes för att undvika stressiga situationer mellan alla möten som var. Hon hade alltid bråttom till nästa uppdrag vilket ledde till att mycket lades på oss som säljare istället. Tex iordningställande av huset innan visning och så (tända lampor, göra det välkomnande, släcka lampor när visningen var färdig m.m.).
    • Bålsta Åkerby
    2022-08-31 Verifierad kund
    Frida är en fantastisk, driven och professionell mäklare! Trevlig, lugn och saklig.
    Hon la upp hela försäljningsprocessen för oss på ett bra och överskådligt sätt.
    Hon var också lättillgänglig och svarade snabbt när vi ställde frågor via telefon, mejl eller sms.
    Och vår försäljning gick fort och smidigt. Vi är jättenöjda och vill varmt rekommendera henne!
    Gisela H
    2022-08-27 Verifierad kund
    Vet inte så mkt om husman Hagberg
    Men mäklaren är duktig
    2022-08-24 Verifierad kund
    det kunde inte ha gått bättre! Allt var super perfekt,
    2022-08-22 Verifierad kund
    Korrekt ärlig kunnig och trevlig.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Hjälpsamma över mina förväntningar
    • Skokloster Lugnet
    2022-07-25 Verifierad kund
    Sara är proffsig och duktig,hon sålde vårt hus otroligt fort.
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Håbo
    • Biskops-Arnö
    2022-07-23 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, lagom med återkoppling och snygga bilder är bidragande orsaker till att vi är väldigt nöjda.
    • Skokloster Lugnet
    2022-07-22 Verifierad kund
    Trevligt bemött; snabb försäljning och snabbt och effektivt Möte med köparna.
    • Bålsta Väppebyberget
    2022-07-15 Verifierad kund
    Frida är fantastiskt, ärlig och rak på sak. Allt glad och svara snabbt alltid. Tråkigt att vår tid blev så kort. Men jag är Inte förvånad att hon sålde det så snabbt, hon är bäst.
    • Bålsta Båtsbacken
    2022-06-29 Verifierad kund
    Väldig trevlig och lyhörd mäklare.
  • Nina R
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Frösundavik
    2022-06-16 Verifierad kund
    En snabb affär där Frida Evstedt arbetade proffsigt och var snabb på att återkoppla och svara på frågor. Förutom sin kunnighet är hon inlyssnande och ödmjuk i sitt yrke.
    Supernöjd!
    2022-06-12 Verifierad kund
    professionellt, alltid tillgänglig, positiv
    2022-06-09 Verifierad kund
    Frida har varit väldigt hjälpsam och stöttande med vår försäljning. Hon har gjort att det varit lätt och smidigt
    2022-06-07 Verifierad kund
    Jag har både sålt och köpt bostad av HusmanHagberg i Håbo. Samma mäklare båda gångerna (Frida) som är både professionell och tillgänglig. Alltid snabba svar och bra bemötande så jag verkligen rekommendera henne!
    2022-05-28 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande och enkel att ha att göra med. Uppfyller alla förväntningar man kan ha av mäklare. På en skala 1-10 så blir det helt klart 10.
    • Bålsta Prästberget
    2022-05-26 Verifierad kund
    Frida var ordningsam, tydlig, vänlig, hjälpsam. Vi tyckte att köpet av vår nya bostad gick supersmidigt!
    • Bålsta Prästberget
    2022-05-26 Verifierad kund
    Mäklaren var 5 plus , saklig , och proffsig , kan rekommendera
    • Bålsta Brunnsta
    2022-05-21 Verifierad kund
    Har bara positiva saker att säga om Frida, hon var fantastisk.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda, allt flöt på bra och smidigt.
    • Bålsta Viby Äng
    2022-05-20 Verifierad kund
    Inget bra bemötande av mäklaren Frida.
    Hon var väldigt dålig på att återkoppla, kunde ta 24h innan man fick svar och vissa gånger återkopplade hon inte alls.
    Hela affären var stökig, stressig och oprofessionell.
    2022-05-08 Verifierad kund
    Positivt bemött direkt av mäklaren. Mycket lätt att kommunicera med och få tag på vid frågor och funderingar. Överlag den bästa mäklarupplevelse jag haft!
    2022-05-07 Verifierad kund
    Trevlig o duktig hjälpsam i ett bra upplägg baserat på mina önskemål
    2022-04-27 Verifierad kund
    Vi träffade flera olika mäklare inför våran försäljning av huset. Vi valde Frida för hon var lugn och lyssnade på våra önskemål och hade realistiska planer på fotografering och visning. Jag kände också att jag kunde ringa eller smsa om jag hade frågor och fick snabbt svar. Mycket bra samarbete har haft!
    /Marie
    2022-04-22 Verifierad kund
    Glad,trevlig och positiv mäklare. Svarade på dom frågor vi hade. Toppen. Rekommenderas.
    2022-04-22 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär och Frida var lugn och trygg som mäklare.
    2022-04-12 Verifierad kund
    Frida Evstedt är en riktigt trevlig och en toppenmäklare! Rekommenderar verkligen henne.
    2022-04-10 Verifierad kund
    Stort tack till Frida på HusmanHagberg för allt du gjort för oss under hela säljprocessen. Proffesionell, engagerad och väldigt mån om oss säljare. Vi är otroligt nöjda och rekommenderar Frida starkt till alla!
    • Centrum Bålsta
    2022-04-02 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och väl påläst mäklare med ett stort engagemang mot båda parter. Jag är supernöjd!
    • Bålsta Västerängen Håbo
    2022-03-31 Verifierad kund
    En flott och kunnig mäklare med stort engagemang som hjälpte oss att smidigt lyckas med alla de olika delarna som är innan själva försäljningen.
    2022-02-25 Verifierad kund
    Frida överträffade alla våra förväntningar och har varit precis det stöd som vi behövde som förstagångssäljare. Hon är driven, proffsig och har en härlig energi och och hon gjorde ett fantastiskt jobb med att få vår lägenhet såld snabbt och till ett pris som vi kände oss nöjda med. Vi har känt oss trygga genom hela processen och vi rekommenderar henne varmt!
    2022-02-25 Verifierad kund
    Frida gjorde ett perfekt första intryck. Allting las på bordet och presenterades på ett snyggt sätt.
    Under hela processen har kommunikation varit på topp och vi är väldigt nöjda med både hur snabbt det gick och det slutpris vi fick!

Vissa människor äger verkligen sitt jobb och Frida är 100% den personen.
    • Bålsta Viby Äng
    2022-02-22 Verifierad kund
    Jag rekommenderar Frida varmt. En mycket professionell och inkännande Mäklare. Stort tack för försäljningen som tidigare varit svårsåld för andra. Allt gott/ Susanne
    • Bålsta Övergran
    2022-02-20 Verifierad kund
    Trevliga och ärliga. Kontakt via sms eller samtal var smidigt.
    2022-02-18 Verifierad kund
    Frida gav ett professionellt och bra intryck. Bra från start till mål 👍🏻
    2022-02-17 Verifierad kund
    Jättenöjd med mäklaren och hennes jobb med försäljningen. Lätt att komma i kontakt med och förklarade hur allt skulle gå till.