Alla kategorier Mäklare Uppsala Håbo HusmanHagberg HusmanHagberg Håbo

HusmanHagberg Håbo

Centrumstråket 15, 746 26 Bålsta — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg och kontoret i Håbo. Håbo är ett fantastiskt område och vi kan det till punkt och pricka. Vår största passion är bostadsaffärer, så ska du köpa eller sälja här är det oss du ska kontakta.

HusmanHagberg är en av Sveriges största mäklarkejdor med 90 kontor runt om i landet och tusentals nöjda kunder. Vi är inte knutna till speciella banker eller försäkringsbolag och därför kan du få en affär helt anpassad efter dina önskemål. Kom förbi på kontoret eller slå oss en signal så berättar vi mer.

Läs vad 20 kunder tycker om HusmanHagberg Håbo

• Saman Per Kumara L
    Saman Per Kumara L skrev om HusmanHagberg Håbo
    Köpt en villa och sålt ett parhus bostadsrätt. Mycket bra och tillmötesgående mäklare. Allt blev jättebra och diverse problem som dök upp hanterades och löstes på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • Johanna T
    Johanna T skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sara hjälpte mig att sälja min bostad i Tensta. Hade en mycket bra upplevelse – försäljningen gick smidigt, Sara var tillgänglig, professionell och allmänt en trevlig person att ha att göra med. Uppföljningsfrågor kring deklaration, dokumentation etc har också blivit bemött på samma fina sätt. Skulle varmt rekommendera henne till andra! Läs mer
  • Håkan Å
    Håkan Å skrev om HusmanHagberg Håbo
    Toppmäklare som ger bra och proffsigt bemötande till både köpare och säljare.
    Rekommenderas varmt ! Läs mer
  • Shahe K
    Shahe K skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sålt bostadsrätten i BRF Lofoten lgh 627! Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sålde min etta i Akalla för rekordpris tack vare Sara.
    Hon var väldigt proffsig och hjälpsam med allt som kan behöva kring en bostasförsäljning.
    Efter försäljningen fick jag även hjälp med deklareringen, vilket kändes tryggt när det var min första gång.

Hela resan gick väldigt snabbt och smärtfritt. Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om HusmanHagberg Håbo
    Trevlig, tillgänglig och serviceminded. Väldigt tillmötesgående med mina behov och önskningar som säljare. Läs mer
  • Marcus C
    Marcus C skrev om HusmanHagberg Håbo
    Kunnig mäklare, alltid glad och framåt! Hon försöker verkligen hårdare än andra och detta genom ett genuint engagemang! Läs mer
  • Mattias J
    Mattias J skrev om HusmanHagberg Håbo
    Mycket proffsigt bemötande och väldigt bra hjälp genom hela processen. Tack Läs mer
  • Emnet N
    Emnet N skrev om HusmanHagberg Håbo
    Jag är meckte nöjd och allting är
    Perfekt .jag fick bra service
    Bra jobbt Läs mer
    2017-09-14 Sara M svarar Emnet N
    Tack Emnet!
    Lycka till med köpet av nya bostaden.
  • Hovsep M
    Hovsep M skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sara är en erfaren mäklare med djup förståelse av marknaden, området och kundbasen. Vi anlitade inte Sara endast pga hennes topp försäljningshistorik men också för hennes förmåga att lyssna och ge konkreta svar på våra behov och funderingar. Vi träffade många duktiga mäklare men kände genast att med Sara skulle vi kunna ha en god och öppen dialog med genom hela säljprocessen. Tillsammans hade vi en klar plan till varje moment och hon levererade till 100%. Sara rekommenderar vi starkt till våra nära och kära! Läs mer
    2017-09-14 Sara M svarar Hovsep M
    Tack för ett superbra samarbete och lycka till med nya bostaden!
  • Karin H
    Karin H skrev om HusmanHagberg Håbo
    Supertrevlig mäklare med god kompetens och ett bra bemötande, jag är supernöjd med samarbetet! Läs mer
  • Hilkka D
    Hilkka D skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sara är kunnig , lyhörd , alltid tillgänglig och när jag efter mycket om och men hittade min nya bostad , sålde hon min lägenhet snabbt och smidig .Tack ! Läs mer
    2017-09-14 Sara M svarar Hilkka D
    Tack Hilkka!
    Hoppas du kommer trivas nere på marken.
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om HusmanHagberg Håbo
    Snabb kommunikation, enkelhet, tydlighet! Läs mer
    2017-09-14 Sara M svarar Ingrid H
    Tack Ingrid!
    Hoppas ni trivs bra i lägenheten.
  • Maria W
    Maria W skrev om HusmanHagberg Håbo
    Vi fick ett mycket väl bemötande. Mäklaren levde upp till min förväntan och gjorde ett superbra jobb. Kände oss mycket trygga som kunder och med affären. Läs mer
  • Tara K
    Tara K skrev om HusmanHagberg Håbo
    Allt gick smidigt och bra! Trevligt bemötande och hjälpsam! Läs mer
    2017-09-14 Sara M svarar Tara K
    Tack Tara!
    Hoppas du trivs i bostaden.
  • Sadin S
    Sadin S skrev om HusmanHagberg Håbo
    Supernöjda med Sara! Allt fungerade perfekt. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sara Marshall fd.Ingemarson. Jag tycker hon är trevlig. Lät mig veta varje steg hon tog. Ärlig och tydlig. Läs mer
  • Marianne
    Marianne skrev om HusmanHagberg Håbo
    Sara gjorde ett riktigt bra jobb med att sälja vår lägenhet! Proffsig, duktig och trevlig mäklare! Läs mer
  • Karin R
    Karin R skrev om HusmanHagberg Håbo
    Personlig, kunnig, trevlig och positiv mäklare som tycker om sitt jobb och sprider glädje till säljaren.
    Hon var försiktigt positiv vad gäller spekulationen över försäljningresultatet och jag kände verkligen att jag hade valt rätt mäklare.
    Företaget har jag ingen specifik kommentar på förutom att jag är glad att Sara jobbar just där och att hon blev min mäklare. Första kontakten var proffsig, effektiv och positiv. Även mötet vid kontraktskrivningen var perfekt. Läs mer
  • Hamid B
    Hamid B skrev om HusmanHagberg Håbo
    Var väldigt nöjd med att anlita HusmanHagberg och Sara Marshall för försäljning av mitt radhus. Företaget hade en bra helhetskoncept och Sara själv var väldigt professionellt, strukturerad och noggrann genom hela processen. Dessutom är hon mycket trevlig. Jag kan absolut rekommendera henne till andra. Läs mer

Centrumstråket 15, 746 26 Bålsta