HusmanHagberg Håbo

HusmanHagberg Håbo

Välkommen till oss på HusmanHagberg och kontoret i Håbo. Håbo är ett fantastiskt område och vi kan det till punkt och pricka. Vår största passion är bostadsaffärer, så ska du köpa eller sälja här är det oss du ska kontakta.

HusmanHagberg är en av Sveriges största mäklarkejdor med 90 kontor runt om i landet och tusentals nöjda kunder. Vi är inte knutna till speciella banker eller försäkringsbolag och därför kan du få en affär helt anpassad efter dina önskemål. Kom förbi på kontoret eller slå oss en signal så berättar vi mer.

Läs vad 90 kunder tycker om HusmanHagberg Håbo 2

• Bålsta Viby Äng
    2021-05-08
    Fick information om en lägenhet som skulle komma ut till försäljning och med lite tur så hittade jag den ändå ute på Husman Hagbergs hemsida. Frida var kontakt och svarade snabbt och med stort intresse trots att det var långt fram till att försäljningen egentligen skulle till.
    Hon var driven och gav en bra kontakt mellan mig och säljaren och omständigheter kring boendet.
    2021-05-07
    Frida sålde vårt hus. Supertrevlig mäklare som var till stort stöd och mån om att ha en bra kontakt och att vi känner oss trygga i affären. Rekommenderas varmt!
    2021-03-29
    Köpte en villa, både ordinarie mäklare och assisterande mäklare (Linn och Nina) var väldigt trevliga, fick komma på ytterligare en visning (ej bokad) med väldigt kort varsel och blev mycket bra bemötta. Upplevdes väldigt öppna och ärliga och svarade direkt på våra frågor både vad gällde själva köpet och frågor kring fastigheten. Så vill du göra en bostadsaffär med jordnära, professionella och mycket trevliga personer och samtidigt känna att du är i trygga händer så rekommenderar jag starkt Husmanhagberg i Bålsta 🙌🏼💫
    Hej Maritza! Tusen tack för fina ord och rekommendationer. Vårt mål är att alltid sträva efter att vara tillgängliga och bemöta våra kunders önskemål vilket gör det extra roligt när ni också upplever att vi lever upp till detta och samtidigt gör både säljare och köpare nöjda i processen. Det har varit ett nöje att få hjälpa er att köpa bostad genom oss. Stort lycka till framöver. Hälsningar Nina och Linn HusmanHagberg Håbo
    2021-03-23
    Jag köpte en lägenhet. Frida var super trevlig och väldigt professionell. Hon hade en trygg och lugnade energi, vilket jag uppskattar extremt mycket. Jag hade inga vidare förväntningar då detta är första gången jag köper något och träffar en mäklare, men Frida var absolut ett exempel jag tycker framtida mäklare bör sträva efter! Super nöjd!
    Tack snälla Thea för de otroligt fina orden, väldigt uppskattat för mig att läsa detta. Jag önskar dig all lycka till i din nya bostad, Vänlig hälsning Frida. HusmanHagberg Håbo
    2021-03-19
    Jag har köpt en bostadsrätt och har fått sån bra hjälp av mäklaren! Hon har hjälp med alla sorters frågor och har varit helt underbar och hjälp till så mycket!
    Helt klart helnöjd och slutade med att jag anlitade henne när jag skulle sälja min befintliga bosdtad också.
    Toppbetyg från mig och skulle rekommendera henne alla dagar i veckan 😊
    Tack snälla Hanna för ett fint omdöme! Dels gällande den bostad du köpt men också den försäljning jag fick förmånen att hjälpa dig med. Jag önskar dig all lycka till med flytten och hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet :) Väl mött, Frida. HusmanHagberg Håbo
    2021-03-18
    Vi hade Linn Lindblad som mäklare när vi sålde. Hon gav av ett tryggt och seriöst intryck. Var lätt att nå när man hade några frågor, och väldigt trevlig i sin kontakt! Vi fick ut bra mycket mer än förväntat, och är otroligt nöjda med våran upplevelse. Kan inte annat än att ge henne våra varmaste rekommendationer!
    Tusen tack för fina rekommendationer och stort tack för ert förtroende. Lycka till med ert nya boende och hoppas vi ses framöver. Många hälsningar Linn Lindblad HusmanHagberg Håbo
  • 2021-03-18
    Frida Evstedt är en riktig bra mäklare som jag kan varmt rekommendera. Fantastiskt bra på återkoppling, vilket ger stort förtroende och trygghet, trevligt bemötande serviceinriktad.
    2021-03-12
    Vi sålde ett parhus i Skokloster vintern 2021 och fick fantastisk hjälp av Frida både innan den aktiva försäljningen med råd och rekommendationer och även under processen där vi fick tydliga och löpande uppdateringar. Toppklass!
    Stort tack för förtroendet och tack för de fina orden! Ni har varit fantastiska säljare och jag önskar er all lycka till med ert nya boende, Väl mött Frida! HusmanHagberg Håbo
    2021-03-11
    Mycket tillmötesgående, tydlig och trevlig!
    Tusen tack Felix för det fina omdömet! Önskar er stort lycka till med flytten till ert nya gemensamma boende. Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa er. HusmanHagberg Håbo
    2021-03-11
    Jag och min sambo letade efter vårat första steg till att bila familj, ett parhus/radhus i Bålsta/Håbo/Skokloster. Vi fick kontakt med mäklare Frida Evstedt på våran första vising i området och hon har sedan dess varit till stor hjälp och stöd när vi förlorat diverse budgivningar!
    Frida har varit oerhört professionell, sett till kompetens men även till coronarestriktioner, samt jättetrevlig och upplevts som genuint välmenande i att vi skulle hitta den absolut bästa bostaden för oss.
    Vi är väldigt imponerade av Fridas insats och känner oss varmt omhändertagna.
    Men wow Elin, blir så rörd av dina fina ord! Det har varit en fröjd att ha er på mina visningar. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. Stort lycka till, väl mött Frida! HusmanHagberg Håbo
    2021-03-11
    Sålde ett radhus.. Hon är väldigt trevlig, proffsig, snabb att återkomma och tydlig i information.
    Kan varmt rekomenderaFrida
    Tusen tack Kjell för dina värmande ord. Jag har haft turen att få arbeta med din och din fru och jag önskar er all lycka till med nya boendet. Tack, Frida. HusmanHagberg Håbo
    Vi har sålt vårt hus.
    Frida inger förtroende.
    Frida är kunnig.
    Ett fint bemötande mot oss som kund och mot vår köpare.
    Hon hjälpt oss både snabbt och och smidigt genom hela processen utan problem.
    Jag kommer att rekommendera henne till andra.
    Tack snälla Lille-mor för fina ord och omdöme. Jag är så glad att ni valde mig som mäklare, det har varit en ynnest att få hjälpa er med er försäljning och jag hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya bostad. Väl mött, Frida. HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Södra Eneby
    2021-03-09
    Jag har sålt ett enplanshus i Bålsta, byggt 1973.
    Mäklaren var tillmötesgående, lösningsorienterad och effektiv från första kontakt till genomförd affär med en köpare som verkligen gläds åt huset på rätt sätt.
    Nu återstår tiden mellan kontrakt och tillträde och vi hoppas på bra och trygg vägledning vid tillträdet.
    Bästa hälsningar
    Annika
    Tack snälla Annika och Pär för att ni varit Fantastiska som säljare och ställt upp på alla sätt. Det är unikt att ha säljare som förstår att de finns två parter i en bostadsaffär, och jag och Frida som fick förmånen att hjälpa er kan bara tacka. Lycka till Nina och Frida HusmanHagberg Håbo
    2021-03-08
    Nina har varit vår "go to"-mäklare under ett antal år nu och vi är alltid nöjda med hennes mycket snabba och proffsiga bemötande. Rekommenderar henne starkt ifall man önskar en varm och mycket trevlig mäklare som samtidigt är öppen och rak i sin kommunikation! TACK Nina för hjälpen med försäljningen av både vår tomt och nu senast vårt radhus (som gick lite snabbare än vad vi ens hade kunnat föreställa oss till och med)! /Bea & Micke
    Men underbara Ni! Ett av de mest personliga omdömen jag någonsin fått. Vi har stötts i vått och torrt, ups and downs. Men att veta att jag har ert förtroende i allt värmer. Finns alltid där för er. Tack Nina HusmanHagberg Håbo
    2021-03-01
    Jag sålde min lägenhet och Frida fanns där för mig och min sambo under hela vägen. Hon fick oss att känna oss trygga och är verkligen grym på sitt jobb! 10/10!
    Men tack snälla Elin för fint omdöme! Ni har varit så lyhörda på mina förslag och idéer genom försäljningen så stort tack återigen för förtroendet. Jag önskar er all lycka till med nästa boende bästa ni. Frida HusmanHagberg Håbo
    2021-02-19
    Har köpt ett hus där vi hade Nina Strange som hjälpte oss med allt.
    Hon fick oss verkligen att känna oss trygga med köpet och var väldigt trevlig och gick igenom väldigt pedagogiskt hur allt kommer gå till.
    Hej Johan och tack för de värmande orden. Det viktigaste ordet för mig är trygghet i en bostadsaffär och när mina kunder känner så blir jag stolt över mig och mitt arbete. Hoppas ni skall trivas. Mvh Nina HusmanHagberg Håbo
    2021-02-19
    Vi har köpt ett ny byggt hus, mäklaren är tillmötesgående, har vi frågor, som vi har och haft en hel del. Så får vi svar snabbt och kan hon inte svara så tar hon reda på det. Jag kan varmt rekommendera Nina på husman Hagberg
    Hej Linda och tack för dina värmande ord. Mitt arbete är att se till att ni som kunder kan få så många svar ni behöver innan ni tar ert livs viktigaste beslut. Skönt att det kändes så för er. Nu hoppas jag ni skall trivas i ert nya hus när det väl är dags :-) Mvh Nina HusmanHagberg Håbo
    • Skokloster
    2021-02-17
    Bra personligt bemötande. Kändes pålitlig
    Tack Ann för de fina orden, jag hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad. Väl mött Frida. HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Eneby
    2021-02-10
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av mäklaren Linn Lindblad. Hon var kunnig, engagerad och mycket hjälpsam. Vi är mycket nöjda och rekommenderar henne gärna. Gullivi
    Stort tack för förtroendet och fina ord! Önskar er lycka till framöver. Hälsningar Linn Lindblad HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Eneby
    2021-02-10
    Vi är mycket nöjd med mäklaren vid köpet av vårt framtida hus. Hon har varit tillmötesgående och informativ. Vi har fått svar på alla våra frågor och hon har varit noga med att vi är med på allt som händer vid husköp.
    Vi har känt oss väldigt trygga!!
    Hej Annie, Tusen tack för fina ord. Stort lycka till med ert nya hus och med förhoppning om att ni kommet trivas i Bålsta. Hälsningar Linn Lindblad HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Centrum
    2021-01-27
    Bostadsrätt
    Positiv
    Proffsigt
    Inget att klaga på
    Rekommenderas
    • Bålsta Mansängen
    2020-12-10
    Väldigt svårt att få kontakt med mäklare och svar på frågor gällande intressant bostad.
    Kändes ganska rörigt och ostrukturerat.
    Hej Åsa! Det är såklart tråkigt att höra, men jag kan till viss del förstå er upplevelse. Jag ska göra mitt bästa för att den fortsatta kontakten hanteras bättre. Mvh Marita Ask HusmanHagberg Håbo
    2020-12-10
    Snabb och smidig hantering av mäklare.
    Inge konstigheter alls.
    Tack Alexander, det var roligt att höra. Mvh Marita Ask HusmanHagberg Håbo
    2020-12-09
    Vi köpte en lägenhet, mäklaren var mycket skicklig och vänlig, kunde ge oss bra information och leda oss genom processen utan problem.
    Hej Julia! Tack snälla för fint omdöme. Jag hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet, stort lycka till! Vänlig hälsning Frida Evstedt. HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Sågarbacken
    2020-12-09
    Trygg, trovärdig och professionell mäklare. Bra bemötande mot både köpare och säljare. Har både köpt och sålt en villa med hjälp av samma mäklare. Vi är nöjda!
    Tack snälla för de fina orden! Det har varit roligt att få följa er på båda dessa resor och jag tackar för ert förtroende. Mvh Marita Ask HusmanHagberg Håbo
    2020-12-09
    Köpt en bostadsrätt, blev bemött på ett positivt o behjälpligt bemötande. Tydlig o trevlig.
    Mina förväntningar på mäklaren var att få ett bra bemötande o tydlig o samarbetsvillig gentemot både säljare o köpare.

En smidig affär med en vänlig o proffsig mäklare som var tillmötesgående o trevlig! Kan varmt rekommendera Frida
    Tack snälla Jessica för det fina omdömet, väldigt trevligt med trevliga köpare som du. Önskar dig ett stort lycka till med flytten och nya boendet. Vänlig hälsning Frida Evstedt. HusmanHagberg Håbo
  • Karwan M
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    2020-12-07
    HEJ,
    jag är jätte nöjd med henne . Jag nöjd med priset.
    Hon är jätte trevligt och hon kunde sitt jobb.
    Jag trodde inte att kommer sälje mitt hus så snabbt. Jag trodde inte heller sälja på sån pris.Mäklaren var väst jag är jätte nöjed
    Hej Karwan! Tusen tack för fint betyg. Det har varit väldigt trevligt att få arbeta med dig, stort lycka till med ditt nya boende. Bästa hälsning Frida Evstedt. HusmanHagberg Håbo
    2020-12-07
    Vi har sålt vår lägenhet
    Vi är supernöjda med all hjälp vi fått.
    Högsta betyg. Kommer rekommendera till andra.
    Tack snälla Eleonor för de fina orden! Det har varit supertrevligt att få arbeta med er. Jag önskar er all lycka till med nya boendet. Bästa hälsning Frida Evstedt. HusmanHagberg Håbo
    • Skokloster Idealbyn
    2020-11-13
    Sålt en villa i håbo efter många om och men.. mäklaren var svår att få tag på och hon hade ett väldigt svagt intresse.
    Hej Emil. Att sälja bostäder kräver sin tid och tålamod och jag vet att er situation var rätt tuff. Nu önskar jag dig lycka till med ditt boende i ditt nya hus. HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Gillmarksbyn
    2020-10-28
    Vi har köpt vår första bostad, ett friköpt hus. Vi upplevde oss trygga trots att det är lite spännande första gången. Vi tyckte mäklaren gav oss bra information och stod ut med alla våra frågor med gott bemötande och bra svar. Det har varit klart och tydligt. Jag uppskattade det faktum att mäklaren alltid gjorde det hon sa. Om hon sa att hon skulle ringa dagen efter så gjorde hon det och när hon lovade att skicka mejl så fick man det. Bemötandet var så där precis lagom personligt så man kände sig sedd och hörd men inte "jagad" eller pressad.
    Stort tack till Er för de fina orden. Det har bara varit roligt att få hjälpa Er med Ert husköp. Mvh Marita Ask HusmanHagberg Håbo
    2020-09-28
    Snabbt bostadsköp, hjälpsam mäklare.
    • Bålsta Mansängen
    2020-08-26
    Vi har köpt ett objekt i Bålsta, Vår mäklare var professionell
    och hänsynsfull mot säljare och oss som köpare.
  • Isak L
    sålde sitt hus med hjälp av
    2020-07-31
    Nina på HusmanHagberg i Bålsta hjälpte mig att sälja min bostad. Jag är väldigt nöjd med Nina från början till slut. Hon var alltid tillgänglig och var väldigt engagerad i hela processen. Vi behövde aldrig fundera över nästa steg eller hur det gick med intressenterna då hon hela tiden höll oss uppdaterade.
    Hej Isak. Tack för era fina ord. Det var en glädje att få hjälpa er familj i denna förmedling. Mvh Nina HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Södra Eneby
    2020-06-29
    Sålt en vill i Bålsta, bemötandet excellent, duktigt inlyssnande. Enligt förväntningar, totalt mycket bra.
    Hej Lasse. Så glad att jag fick slutföra denna affär med dig. Tror dina köpare är förväntansfulla med sin inflytt i huset. MVH Nina HusmanHagberg Håbo
  • Jonas M
    skrev om
    2020-06-18
    Köpte villa i bålsta. Väldigt nöjd överlag, affären gick smidigt.

Det enda jag kan anmärka på var budgivningsprocessen, hade helst sett automatiskt system som många andra mäklare kör med. Då hade kanske buden gått igenom något snabbare.
    2020-06-01
    Erfaren och skicklig förhandlare med mycket bra och tydlig information. Även extremt kunnig, stöttande och går verkligen den extra milen för en som kund!
    Hej Mikael, tack snälla för dom värmande orden. Alltid en glädje att få ha er som kunder. MVH Nina HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Dyarne
    2020-05-10
    friendly, competent and engaged. There was some uncertainty about a sale due to the virus outbreak and the bidding itself had some peculiar turns, but she stayed on top of the details and completed the sale with a modest increase over the asking price. We're very pleased with the process.
    Hi Mark. Thank you very much. Nina Strange :-) HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Dyarne
    2020-05-09
    Bra och tydlig hjälp med ”startråd” för att komma igång med förberedelser för försäljning. Flexibilitet när planeringen behövde ändras. Mycket aktivitet under visningstiden och tydlighet i kommunikation under budgivning o kontraktsskrivningen.
    Hej Anna. Tack för de fina orden. Nina Strange HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Krägga
    2020-04-20
    sålt hus
    bra bemötande
    svårt att säga i Coronatider
    vi fick huset sålt strax under önskat pris
    • Bålsta Broby Backar
    2020-04-16
    proffsigt och trevligt bemötande
    • Bålsta Fånäs
    2020-03-03
    Lotta var snabb, tydlig och lätt att ha att göra med!
    Tack för det, Ida! Grattis till ett fint hus också! HusmanHagberg Håbo
  • Håkan S
    sålde sitt hus med hjälp av
    • Bålsta Fånäs
    2020-03-03
    Jag har både köpt och sålt min bostad av samme mäklare från Husmag Hagberg Lotta Tumlare Bålsta. Hon var både kunnig och proffsig vid båda tillfällena, hon behandlade köpare och säljare på ett förtroendegivande sätt. Därför valde jag henne till att saluföra min villa mot marknaden, som hon gjort mycket bra. Hon lade ner mycket arbete och energi på min försäljning trots en vikande marknad under 4 Q 2019.
    När försäljningen sedan startade i februari 2020 och marknaden vaknade, gick det väldigt fort, hon hittade den rätta profil på köpare som vi kommit överens om.
    Stort tack för ditt fina omdöme Håkan! Jag är så glad för det! Jag vill också sända ett stort tack till er. Dels för förtroendet ni gett mig, men också för ett riktigt bra samarbete under försäljningsperioden. Jag hoppas ni trivs riktigt bra i er fina nya bostad! HusmanHagberg Håbo
    2020-02-26
    Sålde en bostadsrätt i Bålsta.
    Lotta var mäklaren som sålde huset till oss när vi köpte det. Upplevde henne som proffsig, driftig o seriös och de förväntningarna möter hon verkligen upp. Allt har gått precis så snabbt o smidigt som jag och min sambo ville att vår försäljning skulle gå. Lotta är toppen!
    Tusen tack för fint omdöme Annica! Fantastiskt roligt att ni blivit nöjda båda gångerna! HusmanHagberg Håbo
    2020-02-26
    Mycket bra och proffesionell service.
    Tack Andrea, det var ett nöje! Glad att du blev nöjd! Hälsningar LottaTumlare HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Hagviken/Råby
    2020-02-24
    Vi är väldigt nöjda med all service Lotta T bidragit med!
    Vi tittade på ett flertal villor som Lotta visade, och fastnade för en av dem. Som förstaköpare hade vi såklart väldigt mycket frågor som vi fick väldigt bra svar på.
    Nu går vi bara och väntar på tillträde, efter en väldigt smidig och trevlig affär!
    Rekommenderas
    Så roligt Pierre! Ni kommer att stormtrivas i huset det är jag säker på! Tack för värmande ord, roligt att ni uppskattade vår dialog, det gjorde jag också! Lycka till i nya huset! Hälsningar Lotta Tumlare HusmanHagberg Håbo
    • Bålsta Västra Gillmarken
    Proffsigt bemötande
    Goda och användbara råd
    • Bålsta Viby Äng
    2020-01-22
    Vi har köpt ett parhus i Bålsta förmedlad av Lotta Tumlare.
    Fantastiskt bemötande och mycket professionell, snabba svar på frågor vi haft och ett förtroendeingivande intryck.
    Hon gav ett varmt intryck av att ha både oss köpare och säljarens bästa i åtanke.
    Vi är mycket nöjda!
  • Conny T
    köpte sin lägenhet med hjälp av
    • Bålsta Centrum
    2019-10-28
    Fantastiskt driv och personlig service, rekommenderas varmt
    Hej Conny. Tack för ditt fina omdöme. Hoppas du trivs i din nya bostad, Nina HusmanHagberg Håbo
    2019-10-21
    Vi sålde vår villa och hade Nina Strange som mäklare. Vi är supernöjda med Nina! Professionell, snabb och skapar högt förtroende hos både säljare och köpare. Det är tryggt att ha Nina som mäklare - för båda parter. Om vi skulle sälja igen hade vi valt Nina -hon får högsta betyg av oss!