Alla kategorier Mäklare Uppsala Heby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Heby

Fastighetsbyrån Heby

Kyrkogatan 6, 744 31 Heby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Heby!

Vi mäklare här på kontoret i landsbygdskommunen Heby har koll på både orten, marknaden och mäklarbranschen. Vi ger dig stöd genom hela bostadsaffären och marknadsför din bostad på allra bästa sätt, så att den får så många spekulanter som möjligt här i trakterna runt Uppsala och Sala.

Har du några frågor om att köpa eller sälja bostad? Tveka inte att höra av dig. Vi tillhör en av Sveriges största mäklarfirmor och därför är det få saker vi inte kan svara på. Med oss blir din bostadsaffär säker och smidig!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 46 kunder tycker om Fastighetsbyrån Heby

• Hans I
    Hans I skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    En del fastigheter säljs innan visning då mäklare och säljare inser att fastigheten kan vara trögsåld till utgångspriset eller av annan orsak, tex att man får ett bud på utgångspriset eller högre och erbjudande om snabbt fullföljande dvs ingen fördröjning pga ansökan om lån e.d.
    En mäklare måste vara lyhörd och reagera snabbt om det kommer ett sådant förslag och ta upp det med säljaren.
    Så har det fungerat i samtliga fall då jag eller anhörig snabbt köpt fastigheter, även hyresfastigheter. Utom i detta fall, Nordgren återkopplar varesig på telefonsvararen eller sms utan först då hon efter ett dygn får /påminnelse/ via e-post.
    Detta trots att hon direkt fått veta att det gäller mycket snabb affär.
    Fastigheten i fråga står fortfarande utan bud efter ca två veckor och visningar.
    ju längre tiden går, ju mer uppenbart är det att Nordgren skadat säljaren.
    Även tidigare har Nordgren agerat på ett diskriminerande eller annat dåligt sätt. Byrån säljer ibland fastigheter i Norberg kommun, men den fastighet i Norberg jag ville ha mäklarhjälp med (enbart för annonseringen på Hemnet) ville hon inte mäkla. Jag sålde den då på egen hand, utan problem. Så kan det fungera för de allra flesta. Den här typen av mäklare är en mest bara en kostnad och ett verktyg för annonsering på Hemnet. Då finns det både billigare och bättre alternativ på mäklare. De som inte har erfarenhet nöjer sig med att en mäklare är "trevlig" och tror då att hon är bra. Läs mer
  • Vira I
    Vira I skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
  • Ingalill F
    Ingalill F skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Bra bemötande och erbjöd sig att kolla upp det han inte kunde svara på. Läs mer
  • Christina M
    Christina M skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt fritidshus. Fick ett mycket positivt och bra intryck. Väl insatt i objektet och kunnig. Noga genomgång av allt vid kontraktsskrivning och tillträdet. Allt kändes tryggt. Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Hjälpsam, trevlig och väldigt snabb på återkoppling. Läs mer
    2018-07-02 Henrik J svarar Susanne L
    Tack för de orden, ha det så bra i Östa!
  • Ros-marie S
    Ros-marie S skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har både köpt och sålt vårt fritidshus av Nicke, han har på ett professionellt sätt tagit sig an uppgiften och supportat oss med allt runt försäljningen. Han är lättsam, trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • Anita O
    Anita O skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag/Vi har sålt en villa efter att min make gått bort. Jag tycker att Henrik Johansson har varit bra. Han har varit positiv o entusiastisk i sitt jobb. Har delgett bra information.. Läs mer
    2018-07-02 Henrik J svarar Anita O
    Tack Anita, hoppas du kommer att trivas med lägenhetslivet!
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Mycket snabb och tillmötesgående då jag var i stort behov av ett nytt boende snabbt.Upplevde honom som mycket ordentligt snabb och mycket trevlig Läs mer
    2018-06-23 Henrik J svarar Rolf L
    Tack Rolf! Roligt att du är nöjd, hoppas renoveringen går bra!
  • Josephine L
    Josephine L skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Super nöjda med både köp av hus och försäljning av lägenhet. Läs mer
  • Fredrika B
    Fredrika B skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt Bostadsrätt, 2 rok.

Jag fick ett väldigt bra och seriöst bemötande. Bostadsaffären har fortlöpt snabbt och smidigt och jag har under resans gång fått information från mäklaren.

Hade en förhoppning om att få utgångspris och jag fick 150 tkr över utgångspris!

Min sammanfattade upplevelse av försäljningen och av mäklaren är mycket goda - jag har ingenting att klaga på. Jag rekommenderar verkligen Nicke Holmgren på Fastighetsbyrån i Sala! Läs mer
  • Jaffar H
    Jaffar H skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Tackar jag Nicke han är verkligen bra kille o en trevlig kille jag vet inte vad ska jag säga mer om honom för mig han är helt perfekt o bra man Läs mer
  • Eva-britt S
    Eva-britt S skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt en villa och är nöjd.
    Trevligt bemötande av mäklaren.
    Mina förväntningar blev som jag hade tänkt mig.

Snabb och bra service från mäklaren. Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Trevlig och bra på alla sätt. Kunnig. Återkopplar med svar på frågor. Läs mer
  • Christina H
    Christina H skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi har köpt och sålt via Nicke tidigare så det blev ett naturligt val när vi skulle sälja lägenheten i Bovieran. Nicke hade varit med hela processen vid försäljning och byggnation av Bovieran och har därför god kunskap om konceptet. Nicke är professionell, affärsmässig, är tillgänglig och samtidigt trevlig och smidig. Lägenheten blev såld innan visning och Nicke fick engagera sig även under påskhelgen. Läs mer
  • Steve H
    Steve H skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi har anlitat Nicke vid flera tillfällen o har bara bra erfarenheter av honom ,trevlig o seriös!😃 Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi sålde vår gård i utanför och Nicke var professionell och kunnig. Enkel att kontakta och prata med. Läs mer
  • Marlene Ö
    Marlene Ö skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålde en lägenhet. Trevligt bemötande, snabb hanteribg under hela resan och bra info. Har erfarenhet av fastighetsbyrån tidigare å det har känts tryggt. Och Ingela som mäklare var trygg. Alltid tillgänglig och gav råd. Toppenbra! Läs mer
  • William R
    William R skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Proffsig försäljning av villa i landsbygdsområde Läs mer
  • Chatarina L
    Chatarina L skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Kunnig och trevlig mäklare som inger förtroende har använt henne vid två försäljningar Läs mer
  • Edward A
    Edward A skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Mycket kompetent och påläst mäklare som ’läste’ säljare och köpare på ett ypperligt sätt! Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag sålde min etta i Sala och Nicklas va felfri i sitt arbete. Jag är minst sagt nöjd Läs mer
  • Elisabet P
    Elisabet P skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Nicke Holmgren anlitades för att sälja mitt hus och jag upplevde honom som kunnig och proffsig i sin roll.
    Trevligt bemötande och lätt att ta kontakt med.
    Uppfyllde mina förväntningar helt och hållet och fick hjälp och den information som behövdes från start tills att husförsäljningen var klar. Läs mer
  • Elin J
    Elin J skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Nicke ansvarade för försäljningen av vår bostadsrätt. Jag upplever Nicke som kunnig, hjälpsam, seriös och mycket serviceinriktad! Vi är mer än nöjda! Läs mer
  • Pontus Å
    Pontus Å skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Väldig bra bemötande och engagemang Läs mer
  • Sara J
    Sara J skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt villa, sålt bostadsrätt.
    Väldigt bra bemött! Proffesionellt och trevligt bemött.

Att vara tillgänglig för frågor som uppstår och det tycker vi att mäklaren levde upp till. Också att kunna förklara krångliga saker på ett sätt som vi förstår.

Vi är supernöjda med både köp och säljning! Läs mer
    2018-05-15 Henrik J svarar Sara J
    Tack så mycket Sara, roligt att ni är nöjda!
  • Marie-Louise L
    Marie-Louise L skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Har köpt ett hus på fagerstavägen 19, samt sålt säby 114 samt kvartsvägen 6. Med hjälp av Henrik . Han upplevs som mycket kunnig, hjälpsam o trevlig. Har verkligen gjort ett kanonjobb o vi rekommenderar honom till vänner o bekanta. Läs mer
    2018-05-15 Henrik J svarar Marie-Louise L
    Jättetack för det Mia, roligt att ni är nöjda och tack för att jag fått hjälpa till med era köp och försäljningar!
  • Linn B
    Linn B skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Har både köpt och sålt via Ingela och är lika nöjd varje gång! Proffsigt och trevligt! Läs mer
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har både köpt och sålt bostäder med hjälp av Ingela och har fått otroligt bra service och allt sköts väldigt smidigt, hon ger svar på alla frågor och framför allt vågar man fråga de "dumma" frågorna. Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpte ett fritidshus via Henrik . Han är proffsig och väldigt ödmjuk. Sympatisk människa att göra affär med. Läs mer
    2018-05-09 Henrik J svarar Eva E
    Tack så mycket Eva, hoppas du har det bra i stugan!
  • Kristoffer K
    Kristoffer K skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Duktig mäklare, Tydligt och hjälpsam, Läs mer
    2018-05-09 Henrik J svarar Kristoffer K
    Tack så mycket Kristoffer, roligt att du är nöjd!
  • Maria K
    Maria K skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Nicke har varit o är den mest perfekta mäklaren tycker vi. Saklig o mycket kunnig. . Sålt en bostadsrätt , snabb affär som han skötte jättebra . Bemötandet har under hela tiden varit perfekt. Våra förväntningar blev verkligen besannade. Han är bara bäst. Fanns alltid till hands för frågor o funderingar . Kändes aldrig att han var störd när vi kontaktade honom även om han var stressad så märktes det inte. Kan verkligen rekommendera honom till vänner o bekanta😀 Läs mer
  • Lovisa O
    Lovisa O skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt hus med mark som ska bli liten hästgård.
    Bra Läs mer
  • Ingbritt I
    Ingbritt I skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Trevlig glad och lugn. Bra omdöme, visar att alla kunder har samma värde. Hjälpte mej att sälja min bostadsrätt en tvåa i Sala. Inga förväntningar av mej då jag aldrig har gjort några sådana affärer. Han visade respekt för mej och svarade artigt på mina frågor. Jag tyckte det var roligt och spännande försäljningstid. Fin kontakt med mej under budgivning. Tack för en bra och fin hjälp. Läs mer
    2018-05-08 Henrik J svarar Ingbritt I
    Tack så jättemycket Ingbritt, roligt att du är nöjd!
    Stort lycka till med husbyggandet!
  • Patrik P
    Patrik P skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Glad. trevlig. väldigt tillmötesgående och ordning och reda. Läs mer
    2018-05-07 Henrik J svarar Patrik P
    Roligt att höra Patrik, stort tack och lycka till med nya boendet!
  • Christer O
    Christer O skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt sommarhus i Broddbo Sala.
    Henrik är en väldigt bra mäklare.Kunnig och klok. Läs mer
    2018-05-07 Henrik J svarar Christer O
    Tack Christer, hoppas du trivs med bytet från Broddbo till Thailand!
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt villa. Stort engagemang och seriös. Hade ganska höga förväntningar och Nicke matchade dom. Jag kan bara tala gott om allt han har gjort! Läs mer
  • Sara J
    Sara J skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi sålde vårat hus. Vi har under hela processen fått ett proffsigt bemötande av mäklaren och mäklaren överträffade alla våra förväntningar. Sammanfattningsvis var hela upplevelsen riktigt bra! Läs mer
  • Sonia H
    Sonia H skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålde ett hus. Från första mötet (värderingen) till påskrift gick allt väldigt smidigt och bra. Vi behövde aldrig vänta på svar eller fundera över kommande steg då Nicke hela tiden höll oss informerade och uppdaterade. Mycket professionell! Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Otillgänglig och oengagerad. Rekommenderas inte Läs mer
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Bra bemötande, bra information vad som händer under säljförloppet.
    Ordning och reda på mötet gällande information och papper. Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Har sålt ett hus i Heby, och tycker att jag blev bra bemött av Henrik. Hade inte så höga förväntningar, så jag är nöjd. 😁 Läs mer
    2018-05-04 Henrik J svarar Peter N
    Tack Peter, hoppas du får det bra i Stockholm!
  • Gunni G
    Gunni G skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik är kunnig, trevlig och gör ett utmärkt jobb som mäklare. Hälsningar Gunni Brandt Läs mer
    2018-05-04 Henrik J svarar Gunni G
    Stort tack för det Gunni, hoppas att ni fortfarande trivs lika bra i huset!
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik hjälpte oss i försäljningen av vår bostadsrätt.
    Supertrevlig och professionell i sitt bemötande, och kunde svara på alla våra frågor inför, under och efter försäljningen.

Rekommenderar verkligen Henrik!! Läs mer
    2018-05-03 Henrik J svarar Stefan J
    Jättetack för det Stefan, roligt att ni är nöjda!
    Hoppas ni trivs bra i huset!
  • Mari M
    Mari M skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Toppen, fatt all hjalp jag behovt for att kopa min nya bostad. Mari silberstein Läs mer
    2018-05-02 Henrik J svarar Mari M
    Tack så mycket Mari, hoppas du trivs!
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Mycket engagerad mäklare , har träffat honom på 5-6 visningar , alltid lika trevlig påläst och engagerad , om jag skulle starta en mäklarfirma, var han den första att ringa.... Läs mer
    2018-05-02 Henrik J svarar Ulf S
    Stort tack för de fina orden, hoppas ni kommer att trivas bra i huset!
  • Therese W
    Therese W skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Mycket nöjd, lugn och trevlig mäklare. Läs mer
    2018-05-02 Henrik J svarar Therese W
    Tack så mycket, roligt att ni är nöjda!
  • Peter H
    Peter H skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Det var skönt att slippa ta hand om visningen och allt pappersarbete som tillkommer. Och Nicke är helt suverän som mäklare, lugn och ödmjuk. Läs mer

Kyrkogatan 6, 744 31 Heby