Fastighetsbyrån Heby

Fastighetsbyrån Heby

• BadgeSevenYears
Ring 0224-316 50 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån Heby! Vi mäklare här på kontoret i landsbygdskommunen Heby har koll på både orten, marknaden och mäklarbranschen. Vi ger dig stöd genom hela bostadsaffären och marknadsför din bostad på allra bästa sätt, så att den får så många spekulanter som möjligt här i trakterna runt Uppsala och Sala. Har...

638 omdömen om Fastighetsbyrån Heby

Sedan starten hos Reco 2018

Karl Axel T
Stampers

Henrik har gett ett mycket fint bemötande. Han är vänlig, lugn, saklig och tydlig. Vi har känt förtroende under hela processen

Kristina P
Rosshyttan

Mycket professionellt och korrekt bemötande. Perfekt avvägning mellan att vara tillgänglig för samtal/frågor och att lämna utrymme för oss att skaffa oss vår egen uppfattning om fastigheten. Jag har inget utöver att önska avseende mäklarens hantering av affären.

Gunnar P
Rosshyttan

Har fungerat klanderfritt, Trevligt och korrekt bemötande.

Gun A

Kändes tryggt hela tiden.. Mycket nöjd 😊

STEFAN J
Köpte sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

Jag har haft nöjet att ha kontakt med Henrik både som säljare och nu som köpare av en bostad. Han inger förtroende, är mycket kunnig och alltid trevlig. Kommunikation har varit utmärkt och han uppfyller verkligen alla förväntningar man har på en mäklare. Jag rekommenderar varmt Henrik till alla som söker en pålitlig och professionell mäklare.

Tom L
Centrum

Enkelt att komma i kontakt med och återkommer när han säger. Bra, tydlig och inga konstigheter.

Moa R
Västerfärnebo

Henrik har ett mycket trevligt och professionellt bemötande och vi är mycket nöjda med hans förmedling under uppdraget. Vi som köpare känner oss trygga och väl omhändertagna under processen.

Monica W
Sålde sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Östervåla

Förutom att Camilla glömde bort två avtalade möten så är hon väldigt trevlig och verkar intresserad. Camilla levde upp mer än väl. Vi var lite sega och hon visade stort tålamod, när det väl kom ut så såldes gården i rekordfart.

Svar från Camilla Berg

Tack för ditt omdöme! Ja, det gick verkligen undan när vi väl kom till skott. Och jag tror verkligen att vi hittade rätt köpare till gården. Till mitt försvar så var det faktiskt bara ETT möte som jag HÖLL på att missa, som resulterade i att jag blev en halvtimme sen. Så jag missade inget möte ;-)

Therése E
Ransta

Tydlig och rak i bemötandet. Välkomnande och sprider trygghet till oss som nya köpare.

Gustav F
Kungsängen

Genom hela processen var det väldigt smidigt och enkelt!

Annete B
Heby

Har köpt en bostad via Camilla Berg på Fastighetsbyrån i Sala/Heby. Hon är jättetrevlig och inger ett förtroende! Duktig på sitt jobb! Rekommenderar henne varmt!

Svar från Camilla Berg

Tack Annete. Hoppas att du ska trivas i Heby nu när du får bo närmre barnbarnet :-)

Anna H
Centrum

Vi upplever att vi har blivit mycket väl bemötta av Henrik. Han har varit både trevlig och saklig och svarat snabbt på våra frågor. Vi upplever honom som engagerad i vår bostadsförsäljning och att han har haft vårt bästa i åtanke hela vägen.

Magnus H
Centrum

Henrik är trevlig, saklig och kunnig. Vi känner en stor tillit och trygghet i att ha hans kunskap och erfarenhet kring hela säljprocessen. Han är lätt att få kontakt med, svarar sakligt på frågor och kommer med många kloka råd. Vi har träffat Henrik i samband med husvisningar under åren i Sala och fått ett mycket positivt intryck av han. Det var självklart för oss att vända oss till Henrik när vi beslutade oss för att sälja vår bostadsrätt. Han uppfyllde alla våra förväntningar. Bostadsförsäljningen gick snabbt och smidigt,...

Maria J
Skuggan

Vi är otroligt nöjda med Henrik som mäklare! Väldigt trevlig och proffsig. Kommer definitivt anlita honom igen om det skulle behövas.

Sophia O
Ljömsebo

Så trevlig! Kunde svara på alla frågor vi hade och kom med bra info. Kunnig och professionell!

Ann B
Kungsängen

Trevligt och lugnt bemötande.

Anita E
Nyåker

Bra bemötande och professionell i sin yrkesroll. Bra lyssnare och förklarade försäljningsprocessen på ett bra och pedagogiskt sätt.

Madeleine J
Möklinta

Jag känner mig nöjd med Ingelas bemötande.Kände stort förtroende. Snabb försäljning.Ingela var mycket proffsig.

Morgan J
Möklinta

Jag är jättenöjd vi kände stort förtroende för henne. Det gick enligt planen snabb försäljning. Ingela kunde sin sak det vill säga proffsig.

Marie A
Möklinta

Ingela var mycket trevlig och upplevdes som kompetent och kunnig. Ordning och reda och välstrukturerad.

Marcus H
Kungsängen

Mycket gott bemötande och hjälpsam.

Mikael P
Ransta

Jättetrevlig och påläst mäklare.

Anette F
Kungsängen

Henrik är mer än toppen…. Han påminner om en tålmodig och snäll skollärare, som dessutom har glimten i ögat Han har verkligen hamnat på rätt plats i livet

Sara E
Möklinta

Proffsigt och mycket trevligt bemötande. Vi kände oss trygga genom hela processen!

Linnea Ö
Huddunge

Jättebra, tydlig och hjälpsam mäklare!

Ronny L
Huddunge

Bästa mäklaren jag träffat, snabb och kunnig. Ett mycket bra bemötande och förklarar saker på ett bra sätt. Skulle varmt rekommendera Ingela till alla jag känner som ska sälja sin bostad

Ola R
Centrum

Best ever 👍 trevlig, noggrann, snabb med information.

Riitta P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Centrum

Blev bemött bra. Hon förklarade allt så att man förstod hur försäljningen går till .Försäljningen gick smidigt till. Hon var proffsig och förstående på alla plan. En trevlig mäklare.

Svar från Camilla Berg

Tack Riita! Det gick verkligen snabbt och smidigt! Det var enkelt när man har spekulanter på lut som man vad de letar efter.

Klara L
Kungsängen

Tycker han va noggrann och kan sin grej, en bra mäklare

Per L
Kungsängen

Saklig Professionell Tryg Det är inte första gången jag köper/säljer med Henrik och kommer säkerligen göra det igen.

Hewa Mohammed Hasan H
Sålde en tomt med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Salbohed

Väldigt duktig på det hon gör. Rekommenderar starkt.

Svar från Camilla Berg

Tack Hewa! Det tog ett tag att få tomten såld, men till slut gick det vägen.

Erika O
Sätra Brunn

Vi är mycket nöjda med Ingela som mäklare. Så lättsam och trevlig att prata med och tillgodosåg våra önskemål. Tack!

Gunn Inga-Maj J
Sätra Brunn

Ingen speciell erfarenhet av Ingela nordgren

Madelene J
Vittinge

Väldigt tydlig, hjälpsam och korrekt under hela processen. Kan varmt rekommendera Camilla som en pålitlig och trevlig mäklare!

Svar från Camilla Berg

Tack Madde :-) Så himla kul att du ska flytta till Vittinge - tror att ni kommer att få det toppen på Smedstorpet!

Ola L
Heby

Kompetent och målinriktad på våran försäljning. Trevlig och engagerad. Bra återkoppling hela tiden

Camilla S
Jugansbo

Han var super! Snabba svar tydlig och trevlig!

Liv L
Heby

Tacksam för all hjälp under en svår tid.Tack Ingela.

Annelie J
Heby

Henrik är en trevlig och trygg mäklare som bemötte mig fint och professionellt. Han levde upp till alla förväntningar och har svar på alla mina frågor. Betyg 5/5.

Albin O
Varmsätra

Ingela var hjälpsam och pålitlig genom hela processen. Hon blir min framtida mäklare i Sala trakterna.

Ebba R
Varmsätra

Ingela var lätt att få tag på och var snabb och smidig i affären. Jag upplevde att hon kändes jordnära och hade ett fint bemötande.

Sophie C
Heby

Mycket bra service och en vilja att hjälpa kund och köpare

Viktoria S
Köpte sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Vansjö Nordsjö

Camilla var väldigt hjälpsam, trevlig och professionell vid mitt husköp.

Svar från Camilla Berg

Tack Viktoria! Hoppas att ni ska trivas i Vansjö och att ni får uppleva den fantastiska trädgården nu när det är sommar!

Silvy V
Sålde en tomt med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala

Trevligt bemötande. Fick bra information om hur allt går tillväga. Slutförde försäljningen på ett mycket proffsigt sätt. Fick även svar på mina avslutande frågor efter försäljning. Allt igenom en bra upplevelse.

Svar från Camilla Berg

Tack Silvy! Det tog ett tag men till slut hittade vi nog ändå rätt köpare.

Joyce Seraphine J
Sålde sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Vansjö Nordsjö

Camilla är en fantastisk mäklare omtänksam snäll o ror på. Alla sätt o vis

Svar från Camilla Berg

Tack för dina vänliga orden och för palettbladsplantan jag fick! Den frodas för fullt, å jag hoppas att jag ska kunna hålla den vid liv :-)

Amanda P
Runhällen

Påläst, öppen för frågor och genuint intresse att besvara våra frågor på ett tryggt och korrekt sätt. Från första mötet till sista så upplevde vi en ständig trygghet av mäklaren. För att vara förstagångsköpare så kunde vi inte önska en bättre process med denna mäklare. Vi fick den hjälpen vi behövde att förstå och lära oss. Sammanfattning av upplevelsen: Proffsigt, engagerat, kunnigt, stor tillgänglighet, konstant snabb återkoppling och otroligt smidigt från första kontakt till tillträde. Det här helt enkelt den bästa.

Linda H
Kungsängen

Otroligt professionell, påläst och kunnig. Inger direkt en känsla av trygghet och neutralitet för båda parter!

Björn A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Centrum

Hej Vi var helnöjda med Camilla, fick svar på alla frågor vi hade. Rekommenderar verkligen henne. Med vänlig hälsning Björn o Mayvor Alm

Svar från Camilla Berg

Tack Björne och Mayvor! Hoppas att ni ska trivas bra i Sveriges närmsta stad :-)

Monica A
Centrum

Jag fick ett väldigt bra bemötande. Camilla mötte upp i hallen på ett glatt och personligt sätt. Hon visade ett uppriktigt och vänligt intresse för mig som intressent. Det kändes tryggt att ha hennes som mäklare genom affären

Svar från Camilla Berg

Tack för dina vänliga ord - det är precis så jag vill uppfattas! Hoppas att du ska trivas bra i din nya fina lägenhet!

Alexander B
Jugansbo

Bra och tydlig! Väldigt tillgänglig och tillmötesgående. Vi är väldigt nöjda med Henrik.

Malin Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
Centrum

Fantastisk mäklare på alla sätt, trevlig, tillmötesgående och otroligt kompetent.