Alla kategorier Mäklare Uppsala Heby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Heby

Fastighetsbyrån Heby

Kyrkogatan 6, 744 31 Heby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Heby!

Vi mäklare här på kontoret i landsbygdskommunen Heby har koll på både orten, marknaden och mäklarbranschen. Vi ger dig stöd genom hela bostadsaffären och marknadsför din bostad på allra bästa sätt, så att den får så många spekulanter som möjligt här i trakterna runt Uppsala och Sala.

Har du några frågor om att köpa eller sälja bostad? Tveka inte att höra av dig. Vi tillhör en av Sveriges största mäklarfirmor och därför är det få saker vi inte kan svara på. Med oss blir din bostadsaffär säker och smidig!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 85 kunder tycker om Fastighetsbyrån Heby

• Nicklas O skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpte en bostadsrätt, väldigt professionellt och engagerad. Hade inga förväntningar men allt gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
  • Karin S skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Mycket nöjda. Kände stort förtroende för hennes kunnande och erfarenhet. Läs mer
  • Monica M skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Fritidshus. Henrik har varit förtroendeingivande, seriös och engagerad. Läs mer
  • Robin G skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpte en lägenhet, allt gick snabbt och smidigt. Allt var tydligt. Jag visste inte vad jag skulle förvänta mig men jag är nöjd med mäklare och köp. Allt som allt en bra process. Läs mer
  • Sara D
    Sara D skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt hus. Allt fungera bra snabb affär snabba återkopplingar. Läs mer
  • Björn D skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi sålde ett hus i Saladamm. Hon var duktig på att sälja. Det enda som jag har som inte är bra är hon informera dåligtnöt budgivningen Läs mer
  • Björn A skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Effektivt och snabb mäklare som är perfekt att ha när man köper sitt första hus besvarar frågor dag som natt rekommenderar stark Ingela Läs mer
  • Aina L skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har sålt en lägenhet ,två rum och kök. Blev väl bemött av Henrik , har absolut inget att klaga på. Jag trodde inte att det skulle gå så smidigt att sälja som det gjorde.Det blev så mycket bättre än jag hade förväntat mej. Jag är helnöjd !

Mvh. Aina Lundin/Annika Fredriksson Läs mer
    2018-10-08 Henrik J svarar Aina L
    Tack så mycket, roligt att ni är nöjda.
    Tack för en trevlig försäljning!
  • Ing-Marie N skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt en bostadsrätt och sålt en bostadsrätt. Väldigt bra bemötande och på ett proffsigt sätt. saklig och trevlig. Läs mer
  • Jekaterina K skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Tack Henrik för trevligt bemötande! Läs mer
    2018-10-05 Henrik J svarar Jekaterina K
    Stort tack själv, hoppas du kommer att trivas i huset!
  • Monika E skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt mitt torp.
    Henrik Johansson var effektiv, tillmötesgående och
    framförallt mycket informativ. Han gav under resans gång
    hela tiden feed back, så jag behövde inte undra över
    någonting.
    Monika Ekelund Läs mer
    2018-09-28 Henrik J svarar Monika E
    Tack så mycket Monika, roligt att du är nöjd!
  • Mengisteab K skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag köpte en lägenhet och hon hjälpte mig verkligen. Läs mer
  • Olle S skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Hej
    Vi har köpt en bostadsrätt av Nicke och är mycket nöjda med hans bemötande och proffsighet. Läs mer
  • Linn H skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köp och sålt villa båda av Ingela. Mäklaren har gett oss ett mycket professionellt bemötande. Är mkt lugn och trygg. Förväntade oss vägledningen genom hela affären och god tillgänglighet, båda har uppfyllts av mäklaren. Sammantaget en positiv upplevelse. Läs mer
  • Camilla B skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi upplever att med stor kunskap, trygghet och lugn har Ingela Nordgren funnits för oss som köpare och även säljaren. Det kändes mycket bra att båda parter var lika viktiga för henne. Läs mer
  • Emil F skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Kompetent och professionell mäklare. Läs mer
  • Margareta L skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Mycket proffsigt bemötande hela vägen till köp! Läs mer
  • Jacqueline H skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag och min sambo köpte ett hus i Kumla kyrkby, och vi båda är väldigt nöjda med Ingelas hjälp. Vi blev riktigt bra bemötta och hon skötte sitt jobb på ett proffsigt sätt. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Claes B skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Trevligt bemötande, saklig och noggrann.
    Lätt att få kontakt med Läs mer
  • Ann P
    Ann P skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt villa. Bemött på ett proffsigt och korrekt sätt. Allt fungerat väldigt bra. Läs mer
  • Dan H skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt ett hus. En mycket duktig och trevlig mäklare. Uppfyller alla kriterier som man kan önska sig Läs mer
    2018-09-13 Henrik J svarar Dan H
    Tack Dan, roligt att ni är nöjda.
    Hoppas ni kommer att trivas med radhuslivet framöver!
  • Frida L skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpte min första botad av Henrik och fick bra hjälp! Fick nog all information som fanns att få och samtalen vi hade var bra! Hade inga förväntningar men eftersom jag inte blev besviken någongång så var det väl bra. I helhet så får Henrik en stooor tummenupp!! Läs mer
    2018-09-13 Henrik J svarar Frida L
    Tack så jättemycket Frida, hoppas renoveringen går bra!
  • Kalle A
    Kalle A skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Alltid korekt och tydlig hur saker och ting fungerar samt hur det ska genomföras. Läs mer
    2018-09-13 Henrik J svarar Kalle A
    Stort tack för det omdömet, hoppas allt är bra mer er!
  • Veronica K skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålde radhus. Bra bemötande från början till slut. Noggrann. Skulle gärna rekommendera honom. Läs mer
    2018-09-13 Henrik J svarar Veronica K
    Tack Veronica, det känns alltid roligt att bli rekommenderad!
    Stort lycka till med gårdslivet!
  • Mikael O skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Han var enkel att arbeta med och ingav förtroende Läs mer
    2018-09-13 Henrik J svarar Mikael O
    Stort tack för det, hoppas ni trivs med nya boendet!
  • Monica E skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Nicke Holmgren har sålt vårat frididshu/villa. Han har visat ett fantastiskt engagemang och hållt oss uppdaterade med vad som händer under hela prosessen. Läs mer
  • Stina G skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Proffsigt och vänligt bemötande. Snabb och ordningsam. Läs mer
  • Annette A
    Annette A skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpte ett fritidshus i Norrhörende och upplevde Ingela som en utmärkt mäklare som var genuint intresserad och enormt hjälpsam
    Kan varmt rekommendera Ingela som mäklare
    En pärla 😊 Läs mer
  • Torbjörn K skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt en fastighet
    Bra kontakt och kunskap
    Men till det priset måste dom vara bra Läs mer
    2018-09-12 Henrik J svarar Torbjörn K
    Tack Torbjörn, roligt att ni är nöjda!
    Hoppas att ni trivs med gården!
  • Maria M skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Trevlig och hjälpsam, lätt att få kontakt med. Läs mer
    2018-09-11 Henrik J svarar Maria M
    Tack Maria, hoppas ni kommer att trivas med lägenheten!
  • Boél B skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik Johansson var fantastiskt trevlig, oerhört engagerad, lugn och konstant tillgänglig när jag och min sambo sålde vårt hus. Hela affären gick väldigt snabbt och smidigt och vi är mer än nöjda med resultatet. Vi kan rekommendera honom varmt. Läs mer
    2018-09-11 Henrik J svarar Boél B
    Tack så mycket Boél, det var väldigt trevligt att ha er som kunder!
    Stort lycka till med ert nya projekt!
  • Conny L
    Conny L skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har köpt ett fritidshus som Ingela förmedlade.
    Jag missade den annonserade visningen men fick snabbt en egen tid för visning. Ingela gjorde ett professionellt intryck, ingen oseriös försäljarjargong, hon höll en ganska låg men uppskattad profil. Hon offrade flera dagar av sin semester för att göra klart det som behövdes innan avtalsskrivningen som skedde lite senare. Jag fick snabb respons på allt jag undrade.
    Jag är mycket nöjd med min mäklare! Läs mer
  • Lilian F skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har sålt ett sommarhus, och är mycket nöjd med Ingela.
    hon skötte allt med försäljning med stor skicklighet.
    jag kommer att rekommendera henne om jag hör någon som ska sälja. Läs mer
  • Kjell F skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt fritidshus. Trevlig. Snabba återkopplingar. Rekommenderas. Läs mer
  • Tom E
    Tom E skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag gör inte ofta husköp eller försäljning men det kändes inte så svårt med Nicke . Bra förklaring till allt"krångel" , det känns tryggt Läs mer
  • Alexelin F skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har köpt en lägenhet som Nicke var mäklare för. Han ger ett tryggt och professionellt intryck samtidigt som han är mänsklig och avslappnad i sin roll. Jag fick tydlig information och när jag ställde en fråga fick jag ett rakt och ärligt svar. Jag är mycket nöjd med hur Nicke hanterade mitt köp och kommer absolut rekommendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
  • Anneli B skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt fritidshus i Heby. Bra bemött på alla sätt - effektivt, pålitligt, kunnigt, tillgängligt, trevligt.

Inget att klaga på, allt gick som smort. Läs mer
  • Eva B skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt min sommarstuga, utan Nicke hade det inte gått så bra.
    När jag undrade och oroade mig - fanns Nicke där, proffsig och mycket sympatisk.
    En bättre mäklare kunde jag inte fått-, då mina erfarenheter av sälja bostäder inte fanns.
    Allt från första träffen till avslutad affär flöt otroligt bra.
    Nicke är en mycket trevlig, generös och härlig människa som jag fått äran att träffa. Läs mer
  • Hans I
    Hans I skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    En del fastigheter säljs innan visning då mäklare och säljare inser att fastigheten kan vara trögsåld till utgångspriset eller av annan orsak, tex att man får ett bud på utgångspriset eller högre och erbjudande om snabbt fullföljande dvs ingen fördröjning pga ansökan om lån e.d.
    En mäklare måste vara lyhörd och reagera snabbt om det kommer ett sådant förslag och ta upp det med säljaren.
    Så har det fungerat i samtliga fall då jag eller anhörig snabbt köpt fastigheter, även hyresfastigheter. Utom i detta fall, Nordgren återkopplar varesig på telefonsvararen eller sms utan först då hon efter ett dygn får /påminnelse/ via e-post.
    Detta trots att hon direkt fått veta att det gäller mycket snabb affär.
    Fastigheten i fråga står fortfarande utan bud efter ca två veckor och visningar.
    ju längre tiden går, ju mer uppenbart är det att Nordgren skadat säljaren.
    Även tidigare har Nordgren agerat på ett diskriminerande eller annat dåligt sätt. Byrån säljer ibland fastigheter i Norberg kommun, men den fastighet i Norberg jag ville ha mäklarhjälp med (enbart för annonseringen på Hemnet) ville hon inte mäkla. Jag sålde den då på egen hand, utan problem. Så kan det fungera för de allra flesta. Den här typen av mäklare är en mest bara en kostnad och ett verktyg för annonsering på Hemnet. Då finns det både billigare och bättre alternativ på mäklare. De som inte har erfarenhet nöjer sig med att en mäklare är "trevlig" och tror då att hon är bra. Läs mer
  • Vira I skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik J gillar detta
  • Ingalill F skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Bra bemötande och erbjöd sig att kolla upp det han inte kunde svara på. Läs mer
  • Christina M skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt fritidshus. Fick ett mycket positivt och bra intryck. Väl insatt i objektet och kunnig. Noga genomgång av allt vid kontraktsskrivning och tillträdet. Allt kändes tryggt. Läs mer
  • Susanne L skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Hjälpsam, trevlig och väldigt snabb på återkoppling. Läs mer
    2018-07-02 Henrik J svarar Susanne L
    Tack för de orden, ha det så bra i Östa!
  • Ros-marie S skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har både köpt och sålt vårt fritidshus av Nicke, han har på ett professionellt sätt tagit sig an uppgiften och supportat oss med allt runt försäljningen. Han är lättsam, trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • Anita O skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag/Vi har sålt en villa efter att min make gått bort. Jag tycker att Henrik Johansson har varit bra. Han har varit positiv o entusiastisk i sitt jobb. Har delgett bra information.. Läs mer
    2018-07-02 Henrik J svarar Anita O
    Tack Anita, hoppas du kommer att trivas med lägenhetslivet!
  • Rolf L skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Mycket snabb och tillmötesgående då jag var i stort behov av ett nytt boende snabbt.Upplevde honom som mycket ordentligt snabb och mycket trevlig Läs mer
    2018-06-23 Henrik J svarar Rolf L
    Tack Rolf! Roligt att du är nöjd, hoppas renoveringen går bra!
  • Josephine L skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Super nöjda med både köp av hus och försäljning av lägenhet. Läs mer
  • Fredrika B
    Fredrika B skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt Bostadsrätt, 2 rok.

Jag fick ett väldigt bra och seriöst bemötande. Bostadsaffären har fortlöpt snabbt och smidigt och jag har under resans gång fått information från mäklaren.

Hade en förhoppning om att få utgångspris och jag fick 150 tkr över utgångspris!

Min sammanfattade upplevelse av försäljningen och av mäklaren är mycket goda - jag har ingenting att klaga på. Jag rekommenderar verkligen Nicke Holmgren på Fastighetsbyrån i Sala! Läs mer
  • Jaffar H skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Tackar jag Nicke han är verkligen bra kille o en trevlig kille jag vet inte vad ska jag säga mer om honom för mig han är helt perfekt o bra man Läs mer
  • Eva-britt S skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt en villa och är nöjd.
    Trevligt bemötande av mäklaren.
    Mina förväntningar blev som jag hade tänkt mig.

Snabb och bra service från mäklaren. Läs mer

Kyrkogatan 6, 744 31 Heby