Fastighetsbyrån Heby

Fastighetsbyrån Heby

Välkommen till Fastighetsbyrån Heby!

Vi mäklare här på kontoret i landsbygdskommunen Heby har koll på både orten, marknaden och mäklarbranschen. Vi ger dig stöd genom hela bostadsaffären och marknadsför din bostad på allra bästa sätt, så att den får så många spekulanter som möjligt här i trakterna runt Uppsala och Sala.

Har du några frågor om att köpa eller sälja bostad? Tveka inte att höra av dig. Vi tillhör en av Sveriges största mäklarfirmor och därför är det få saker vi inte kan svara på. Med oss blir din bostadsaffär säker och smidig!

Läs vad 289 kunder tycker om Fastighetsbyrån Heby 2

2021-06-19
    Trevligt bemötande och bra ordning på allt
    2021-06-18
    Trevlig mäklare!Jätte duktig på sitt jobb ❤️🌹
    Tack Suwen! Hoppas att du och Jörgen ska trivas i ert nya sommarparadis! Camilla Berg
    2021-06-18
    Camilla har varit mycket kunnig och tjänstvillig. Hon är också mycket trevlig och gör sitt yttersta för att alla ska bli nöjda.
    Tack för de snälla orden! Hoppas att du och Gunnar kommer att skapa många fina minnen tillsammans i ert nya fritidsboende :-) Camilla Berg
    • Saladamm
    2021-06-16
    Vi blev bemötta bra, med ett trevligt välkomnande.
    Vi hade inte så stora förväntningar mer än att få bli visade huset och få svar på våra frågor & funderingar, ha bra kommunikation osv. Hon levde upp till de bra.
    Hon skötte jobbet bra.
    Tack Elin. Är övertygad om att ni kommer att göra huset till ert eget och att ni kommer att stormtrivas! Läget är ju helt fantastiskt. Camilla Berg
    2021-06-14
    Trevlig och hjälpsam jag tyckte hon jätte bra.
    Tack Jörgen, vad snällt sagt! Hoppas att ni ska trivas i Jordbron :-) Camilla Berg
    2021-06-14
    Vi är jätte nöjda med camilla våra förväntningar infriades. Första mötet var trevligt.sen var hela försäljningen en bra resa med bra avslut. Rekomenderas.
    Tack för de fina orden Magnus! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa till med försäljningen av "Fem små hus". Hoppas att du, Annelie och hundarna får en skön sommar i Rättvik! Camilla Berg
    • Vittinge
    2021-06-12
    Henrik har ett bra bemötande och lyssnar på ens synpunkter vid försäljningen. Han gjorde även sitt bästa för att hjälpa oss komma så nära vår målsättning som möjligt.
    • Östervåla
    2021-06-12
    Ingela är väldigt påläst och ger bra information. Lätt att ha att göra med, finns inga dumma frågor, Ingela kan svara på allt!

Skulle verkligen välja henne som min mäklare den dagen man ska sälja.
    • Vittinge
    2021-06-11
    Väldigt bra bemött, levde upp till mina förväntningar
    2021-06-08
    Villa/fritidshus
    Trevligt bemötande
    2021-06-07
    Hej
    Jag sålde min stuga i Heby med Henrik som mäklare.
    Jag bor i Gislaved.
    Trots avstånd sköte s allt med stor enkelhet.
    Mvh Erik Lindén.
    • Heby
    2021-06-07
    I have bought an house.

As living in Italy for the moment, Ingela has been very nice to take care of the communication with me through my daughter.

Very fast and effective in her work.

Thank you for your support.
  • Roland A
    sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    2021-06-02
    Vi har både köpt och sålt bostad med Henriks medverkan, vilket vi är otroligt tacksamma för, vi kunde inte ha valt en mer kunnig och intresserad och engagerad mäklare. Han har verkligen gett oss all information, vi behövt vid både köp och sälj.
    Kommer att rekommendera honom till bekanta som står i begrepp att sälja
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    2021-06-01
    Har sålt en tvåa på Lillåstrand 2B. Henrik är otroligt trevlig och proffsig och levde verkligen upp till alla förväntningar man kan ha på en mäklare! Jag rekommenderar gärna honom till alla som vill sälja!
    Vänligen,
    Margareta
    • Emaus
    2021-05-27
    Sålt bostad, kunnig , trevlig.
    2021-05-27
    Vi köpte en villa med tillhörande lada utanför Sala. Vi blev trevligt bemötta av mäklaren på plats men upplevde lite dålig återkoppling och långa svarstider. Framförallt under helgen, men det kanske är ett sundhetstecken också :) att inte arbeta hela tiden.

När det väl var dags för skrivande var båda säljarna och Henrik supertrevliga.
    • Västerfärnebo
    2021-05-19
    Personligt bemötande och professionell!
    Tack Ester för dina fina ord! Hoppas att ni ska njuta av ert fina hus hela sommaren fler somrar därtill! Camilla Berg
  • Roland A
    köpte sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    2021-05-17
    En glad o trevlig person, som ger trygghet pga din kunskap, då vi använder honom nu vid försäljningen av nuvarande hus i Gullvalla
    Samt att han var vår guide vid köpet av KumlaKyrkby
    • Ängshöjden
    2021-05-07
    Köpt hus, allt har gått väldigt smidigt, svarat på alla frågor om stort och smått, bra kontakt och information, har alltid hört av sig den tid vi bestämt. Trevlig!
    2021-05-05
    sportvägen 10 möklinta

bra bemött alla förväntningar infriade
    2021-05-05
    Sålt hus, Blev riktigt väl mött, Hur trevlig och snäll som helst.
    Han låg mycket högre än förväntat, Grym på så sitt jobb helt enkelt!
    Stort tack för det, roligt att ni är nöjda! Henrik Johansson
    2021-05-04
    Jag har köpt ett kedjehus där Henrik Johansson varit mäklare och hjälp oss genom hela processen. Han har väldigt hjälpsam där han gett oss tydlig information kring allt inom köpet. Han har varit trevlig på alla olika plan och det har även varit lätt att nå honom för frågor med mera.

Jag förväntade mig det jag fick uppleva då jag har hört mycket positivt om Henrik därför är jag mycket nöjd med att ha haft honom som mäklare.
    Tack så mycket för det fina omdömet Abdulkhallaqh! Hoppas att allt går bra med renoveringen och att ni kommer att trivas! Henrik Johansson
    • Heby - Vansjö
    2021-05-04
    Vi köpte vårt fritidshus genom Camilla, en bra mäklare som var väldigt lätt att få tag på och som gav bra information på de frågor vi hade.
    Tack Andreas! Hoppas att du och Maarit redan har hunnit njuta av våren i nya stugan! Tror att ni kommer att trivas ypperligt :-) Camilla Berg
    2021-05-04
    Jag har sålt ett hus i befintligt skick. Från visningen till att huset var sålt och papper med nya ägarna var påskrivna tog det endast 1 vecka.
    Väldigt fina bilder i och på huset togs av Ingela och även en väldigt bra beskrivning av huset och dess läge gjorde att huset snabbt blev sålt till ett bättre pris en vi trott.
    • Västerfärnebo
    2021-04-30
    Jättebra och duktig på alla sätt och vis, UTOM hennes värdering av vårt sommarhus utanför Västerfärnebo; 1 350 000 - 1 500 000!
    Jag fick välja mellan två provisionsalternativ:
    1) 5% av försäljningssumman, dock lägst 42 000.
    2) 60 000 + 10% av försäljningssumman över 1 400 000.
    Jag HOPPADES på upp till 1 500 000 och valde alt. 2...
    Slutpriset 2 575 000 blev 91% högre än utgångspriset 1 350 000, som HON hade rekommenderat ("lockpris"?)!
    Denna försäljning blev en snabb, enkel och MYCKET lönsam affär; naturligtvis för oss, men också för Camilla och Fastighetsbyrån; 177 500 (6,9%) i stället för 128 750 i provision!
    Jag undrar faktiskt om hon medvetet värderade huset väl/för lågt, eller bara TOTALT missbedömde marknaden för sommarhus!?
    Tack Janne för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Att göra värderingar är lite som att förutspå vädret; ibland blir vädret bättre än prognosen säger och ibland sämre, men oftast så stämmer det på ett ungefär. I ert fall så blev det både soligare och varmare än väntat :-) Enligt statistiken så var min värdering helt rimlig. Marknaden för fritidsfastigheter har dock gjort att priserna skjutit i höjden. Detta i kombination med att vi fick fantastiskt fina bilder, en välformulerad beskrivning, ett besiktningsutlåtande utan några större brister och ett ypperligt väder vid visningarna gjorde att slutpriset blev betydligt högre än vad vi någonsin hade kunnat drömma om. Det gör mig såklart oerhört ledsen att du tror att jag skulle ha ha lagt värderingen lågt för egen vinnings skull, vilket naturligtvis inte är fallet. Vi har egentligen bara statistik och kunskap att luta oss emot, och när vi la ut huset till salu så fanns det inget som talade för att det skulle springa iväg så här mycket. Jag hoppas att ni ändå är nöjda med min insats och det har varit oerhört roligt att få jobba med er försäljning. Det blev som sagt en lönsam affär både för Fastighetsbyrån och framför allt er och jag hoppas att ni kan unna er en massa extra njutning! Camilla Berg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    2021-04-04
    Köpt en bostad tills med min man i Bovieran i Sala. Vi upplevde visningen av bostaden tills med Ingela Nordgren mycket positivt. Hon lät oss uppleva bostaden själva. Hon bara fanns där och pracka ej på oss information som vi ej bett om. Svarade kunnigt och var påläst.
    Vi upplevde henne som mkt professionell i sitt yrke.
    2021-04-04
    Ingela är en saklig och kunnig mäklare som på ett mycket bra och trevligt sätt representerar både säljare och köpare. Skulle utan att tveka anlita Ingela igen.
    2021-03-25
    Vi sålde en villa i Sala och tog hjälp av Henrik som vi dels hört mycket gott om, men dels också träffat på husvisningar och fått ett bra intryck.
    Vi fick ett jättebra bemötande, proffsigt och vi kände oss omhändertagna. Vi hade ganska mycket olika tankar innan vi bestämde oss för att sälja, men vi litade på Henrik.
    Våra förväntningar på den mäklare vi valde var väl egentligen att huset skulle bli sålt mer eller mindre, och det blev det ju 😄 vi ville känna att det var lättare för oss. Dels har vi sålt lägenheter privat och dels genom en mäklarfirma där man fick ordna allt själv med visningar och dylikt, så nu ville vi verkligen att det skulle bli lättare för oss. Det blev det såklart, och vi var väl informerade genom hela processen. Vi är jättenöjda!
    Jättetack för omdömet, roligt att ni är nöjda! Henrik Johansson
  • Oscar L
    sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    2021-03-24
    Henrik sålde våran fastighet på Åshagsgatan 12 och vi har varit nöjda ända från första kontakt tills att papperna var påskrivna, kan verkligen rekommendera Henrik.
    Stort tack för rekommendationen Oscar! Henrik Johansson
    • Heby
    2021-03-18
    Sålt ett hus.
    Camilla gjorde gjorde jobbet och var lätt att komma överens om.
    Tack! Det var kul att få samarbeta med Olle :-) Camilla Berg
    • Fläckebo
    2021-03-15
    Sålt en villa , mycket bra mäklare som hade svar på alla frågor o informerade oss hela vägen . Vi är väldigt nöjda med Ingelas kompetens och rekommenderar henne till andra som går i sälj tankar.
    • Kungsängen
    2021-03-14
    lgh 1102 på Sveagatan 3D.
    allt gick mycket smidigt!
    Tack Lukas, roligt att ni är nöjda! Hoppas ni trivs med huslivet! Henrik Johansson
    2021-03-14
    Riktigt duktig på det han gör. Informativ och trygghetsgivande i hela resan med att sälja våran lägenhet.
    Tack så mycket Beata, stort lycka till mer ert nya hus! Henrik Johansson
  • Monica H
    sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Nordsjö
    2021-03-11
    Sålt fritidshus i Nordsjö Heby.
    Ingela Nordgren har varit trevlig, kompetent och väldigt lyhörd. Snabba återkopplingar när jag sökt henne oavsett anledning.
    Uppfyllde alla förväntningar med råge.
    Väldigt duktig mäklare med stor kännedom om området!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Kungsängen
    2021-03-11
    Har enbart positiva intryck av Ingela Nordgren i samband med försäljning av mitt radhus.
    2021-03-05
    Jag har sålt ett fritidshus.
    Ett bra bemötande av mäklaren.
    Lite dålig information inför visningen.
    Men i övrigt fungerade allt bra
    2021-03-05
    Har sålt ett fritidshus.
    Ett bra bemötande av mäklaren.
    Lite dåligt med information om och inför visningen.
    Men på det stora hela bra.
    2021-02-27
    Jag tycker Henrik Johansson på Fastighetsbyrån i Sala har gjort ett alldeles utmärkt arbete med att sälja vårt hus!. Han har lyssnat på våra viljor samt tagit stor hänsyn till hur vi har velat utforma försäljningen och verkligen gjort ett utmärkt jobb! Henriks bemötande har även det varit alldeles utmärkt och jag kan starkt rekommendera Henrik till alla som går i tankar att sälja sin bostad!
    Stort tack Mattias, roligt att ni är nöjda! Henrik Johansson
    2021-02-27
    Henrik hjälpte oss sälja vårt hus i februari 2021. Valet av mäklare kändes självklart, och Henrik har genom hela processen varit väldigt professionell, behjälplig och trygg. Vi kan tveklöst rekommendera honom!
    Tack för rekommendationen Pauline, hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende! Henrik Johansson
  • Marcus N
    sålde sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Varmsätra
    2021-02-26
    Vi skulle sälja vårat hus och tog kontakt med mäklaren. Vi fick direkt bra bemötande och information.
    Sedan fick vi bud privat som sedan mäklaren väldigt bra hjälpte oss med i och nu under försäljningen som bara har överlämning av nycklar kvar.

Har en mycket bra bild av vår mäklare som på mycket bra sätt hjälpt oss.
    Tack Marcus, för de vänliga orden! Vi ses i april :-) Camilla Berg
    2021-02-19
    Har sålt mitt hus och använt mig av Henrik som mäklare.
    Väldigt seriös och intresserad när han var ut och kollade på huset första gången. Ställde mycket frågor och jag kände mig trygg med att han skulle göra ett bra jobb.
    Henrik kom fram till ett pris vi kände oss nöjda med och som han trodde var realistiskt. Slutade med att vi fick lite mer än det förväntade.
    En trygg professionell mäklare som hela tiden höll en bra kontakt med oss som säljare. Rekommenderas varmt.
    Stort tack Andreas och lycka till med nya huset! Henrik Johansson
    2021-02-18
    Noggrann trevlig saklig och tydlig
    Tack så mycket, roligt att ni är nöjda! Henrik Johansson
    2021-02-18
    Henrik hjälpte oss sälja villan. Allt gick väldigt smidigt, bra och snabb kontakt, trevligt och professionellt bemötande, kändes väldigt seriöst. Vi kommer varmt rekommendera Henrik om någon vi känner behöver en bra mäklare!
    Tack så mycket för det fina omdömet Pirjo! Henrik Johansson
    2021-02-17
    Vi har fått hjälp att sälja vårat hus, Henrik är en ödmjuk, trygg och trevlig person vilket passade oss väldigt bra. Av en mäklare förväntade vi oss att den ska vara lätt att få tag på om det är något, ärlig i sina svar för vad som är bäst för att försäljningen ska fungera och inte vad som är enklast bekvämast. Henrik levde upp till alla våra förväntningar svarar alltid när man mejlar/ringer och gett oss det råd och stöd vi efterfrågat.

Kan varmt rekommendera Henrik till andra en toppen mäklare på alla sätt.
    Tack Johanna. roligt att ni är nöjda! Henrik Johansson
    • Varmsätra
    2021-02-08
    Henrik på Fastighetsbyrån i Sala har överträffat våra förväntningar då han hjälpt oss vid försäljningen av vårt hus. Han är mycket trevlig, tydlig och noggrann samt är snabb vid återkoppling. Han uppträder proffesionellt och med stort lugn i alla situationer. Detta är faktorer som uppskattas mycket då det är en stor affär att sälja sitt hus. Vi kan varmt rekommendera Henrik!
    Tack så mycket Viktoria, roligt att ni är nöjda! Henrik Johansson
    2021-02-08
    Trevlig och bra service! Nöjd med allt!
  • Prayao P
    skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
    2021-02-05
    Hon är duktig och trevlig med människor.
    Bra jobbat
    Tack Prayao! Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet :-) Camilla Berg
  • skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
    2021-02-04
    Kände att vi fick en mycket bra kontakt redan vid det första mötet i samband med försäljningen.
    Är mycket nöjd med Camilla. Hon är en varm och trevlig person som stöttade och hjälpte mig med försäljningen av huset.
    Mina förväntningar om att få huset sålt var låga men Camilla fick mig att inse att huset skulle komma att bli sålt. Vilket det också blev.
    Med vänlig hälsning,
    Vivianne
    Tack för de fina orden och för alla kaffe-stunder vi haft. Det har varit ett sant nöje att hjälpa till med försäljningen! Camilla Berg
  • skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    2021-02-01
    Henrik var utmärkt i bemötande och korrekthet. Kändes proffsigt.
    Tack så mycket, lycka till med era projekt! Henrik Johansson
    2021-01-29
    Köpte ett hus, allt har fungerat väldigt bra och Henrik har känts professionell.
    Tack så mycket, hoppas ni kommer att trivas i huset! Henrik Johansson