Fastighetsbyrån Heby

Fastighetsbyrån Heby

Välkommen till Fastighetsbyrån Heby!

Vi mäklare här på kontoret i landsbygdskommunen Heby har koll på både orten, marknaden och mäklarbranschen. Vi ger dig stöd genom hela bostadsaffären och marknadsför din bostad på allra bästa sätt, så att den får så många spekulanter som möjligt här i trakterna runt Uppsala och Sala.

Har du några frågor om att köpa eller sälja bostad? Tveka inte att höra av dig. Vi tillhör en av Sveriges största mäklarfirmor och därför är det få saker vi inte kan svara på. Med oss blir din bostadsaffär säker och smidig!

Läs vad 429 kunder tycker om Fastighetsbyrån Heby 2

• Finntorpet
    2022-07-01 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och tillmötesgående. En smidig affär.
  • Karen H
    köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Heby Kommun - Lantligt Söder
    2022-07-01 Verifierad kund
    Tydlig och proffsig mäklare som vi mötte när vi köpte ett hus. Skulle anlita henne själva i framtiden vid en ev. försäljning!
    2022-06-29 Verifierad kund
    Bra bemötande med en ödmjuk framtoning.

Mina förväntningar var att få svar på mina frågor och att ge mig tid att grundligt granska, samt att vara ärlig i beskrivningen av objektet. Var avgörande för att jag la ett bud och fick objektet. Alltså uppfyllde alla mina förväntningar.

Sammanfattningsvis förtroendeingivande, ödmjuk och ärlig.
    • Tärnsjö
    2022-06-29 Verifierad kund
    Ingela var väldigt ärligt, hon var väldigt noga under visningen om att visa alla fel och brister på fastigheten.

Ingela skickade besiktinings protokollet till mig via email och bad mig gå igenom det innan jag skulle bestäma mig.

Jag önskade mig en snabbt afärr , vilket Ingela visade respekt till mina anledningar för det och jag fick skriva kontrakt den dag jag hade önskad mig på en väldigt tryggt sätt.

Ingela läste hela köpkontraktet för mig och förklarade för både säljaren och mig som köpare, hennes bettende under gela processen från första samtalet tills då vi skrev kontraktet och även efter det , var väldigt professionell.
    • Skuggan
    2022-06-28 Verifierad kund
    Hon var trevlig och svarade på de frågorna vi hade trots att det var väldigt mycket folk på visningen.
    • Turbo
    2022-06-27 Verifierad kund
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Alltid snabba svar på frågor och bra information om alla steg i försäljningen. Jag rekommenderar Fastighetsbyrån i Sala om du ska sälja en bostad!
    Respektfullt och vänligt.
    Lätt att prata och nå honom.
    Erfaren vilket gjorde att affären gick smidigt.
    Speciellt att affären går genom överförmyndarnämnden men han har erfarenhet även med nämnden.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Korrekt bemötande och tydlig information som uppdaterades då det kom nya uppgifter.
    2022-06-24 Verifierad kund
    Blev bemött på ett trevligt och proffsigt sätt.
    Hon levde väl upp på mina förväntningar och skulle gärna vilja rekommendera henne i framtiden till alla som vill ha en bra mäklare.
    Tack för dina vänliga ord Roger! Hoppas att ni får en skön sommar så ses vi vid tillträdet! Camilla Berg
    • Sätrabrunn
    2022-06-23 Verifierad kund
    Bra mäklare väldigt lugn och förklarar gärna om man inte förstår saker
    • Sala Tätort
    2022-06-23 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam. Då jag inte gjort någon bostadsaffärer tidigare så fick jag mycket hjälp vilket jag är tacksam för.
    Tack Pontus för dina vänliga ord! Alltid extra kul att hjälpa en "första gångs-köpare" att hitta sin nya bostad! Du har ju ett fantastiskt läge, så med lite renoveringar kommer det nog att bli perfekt för dig! Ha en trevlig midsommar! Camilla Berg
    • Sätrabrunn
    2022-06-23 Verifierad kund
    Henrik är trevlig, kunnig och svarar snabbt på frågor och dylikt.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Camilla höll en vänlig och professionell ton genom hela vårat husköp. Jag var imponerad över hennes tillgänglighet och professionella tillmötesgående. Hon hade snabba och korrekta svar på våra frågor angående hus köpet och var lättillgänglig genom hela budgivningsprocessen. Om det var något hon inte kunde svara på direkt så återkom hon snarast med korrekt information.
    Hon bidrog till att lätta stressen av husköpet genom hennes tillmötesgående och hjälpsamma framtoning.
    Hon var hjälpsam och informativ när vi stötte på utmaningar med husbelåning och ändringar i köpekontrakt, vilket underlättade en stressfylld situation. Hennes positiva attityd var inställd på att saker kan fixas, istället för att fokusera på eventuella problem, vilket jag blev imponerad av.
    Hennes tillmötesgående genom hela processen gjorde det så smidigt och lättsamt som ett husköp kan vara, vilket överträffade våra förväntningar i sammanhanget.
    Vi är mycket nöjda med Camillas professionalitet och hennes positiva och direkta approach. Vi skulle varmt rekommendera Camilla till familj och vänner för framtida husköp/försäljning.
    Åh, tusen tack för dina vänliga ord Daniel! Det värmer i hjärtat! Jag hoppas att ni ska trivas bra i Hogla, det är ju ett fantastiskt ställe! Passar på att önska er en trevlig sommar! Camilla Berg
    2022-06-20 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl bemötta av Ingela Nordgren som är en mycket kompetent yrkeskvinna. Vi fick kontinuerlig personlig information under budgivningen. Förutom att hon är duktig i sitt jobb har hon ett mycket trevligt sätt och vi betraktade henne under processen mer som vår vän än vår mäklare. Vi hade fullt förtroende för henne och kan rekommendera henne till alla som behöver en mäklare.
    Med vänlig hälsning
    Ingrid och Bernt Fagerström
    2022-06-18 Verifierad kund
    Jag förväntade mig högre engagemang från mäklaren, jag tyckte bemötandet var en smula passivt. Det är bra att vi kan sköta saker digitalt, men jag hade velat ha fler personliga uppdateringar kring ärendet, än att jag själv behövde lista ut vad nästa steg var. Sedan hade jag önskat ett snabbare agerande och att vårt hus kom ut tidigare på marknaden.
    Hej Lina! Det är tråkigt att du känner så, och jag tar till mig av feedbacken. Dessvärre hamnade er försäljning lite i kläm eftersom jag var bortrest 5 dagar och mina kollegor hade fullt upp med sitt och hade svårt att täcka upp eftersom det dessutom var kortvecka. Av den anledningen fick vi lägga ut huset som "På gång" i en vecka innan det kom ut "Till Salu". Jag hoppas att ni är nöjda i övrigt och det känns som att det är rätt familj som har fått ta över ert fritidshus! Passar på att önska er en trevlig midsommar! Camilla Berg
    • Huddunge
    2022-06-18 Verifierad kund
    Första tanken var att det här blir inte bra, men oj vad jag bedrog mig.
    Allt blev jättebra.
    Äterkoppling och trygghet.
    Tack!
    2022-06-17 Verifierad kund
    Hon har uppträtt på ett professionellt sätt i sin roll som mäklare, vi är jättenöjda!
    Sten-Ove/Ulla Angmo
    2022-06-17 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl bemötta av Ingela Nordgren som utförde sitt uppdrag till vår fulla belåtenhet. Vi fick kontinuerlig personlig information under budgivningen och hade fortlöpande samråd under hela processen. Förutom att hon är duktig i sitt jobb har hon ett mycket trevligt sätt och vi betraktade henne både som vår vän och vår mäklare. Vi har fullt förtroende för henne och kan rekommendera henne till alla som behöver en mäklare.
    Med vänlig hälsning
    Ingrid och Bernt Fagerström
    2022-06-15 Verifierad kund
    Fick ett gott bemötande av mäklare vid visning.
    I övrigt upplever jag att vi fått gott bemötande av mäklaren kring fortsatta frågor.
    Tack Erik. Hoppas att ni kommer att ni kommer att skapa många fantastiska minnen i Ljömsebo! Camilla Berg
    2022-06-15 Verifierad kund
    Trevlig och allert mäklare som alltid fanns tillgänglig för all typ av kommunikation.
    Camilla motsvarade alla förväntningar och lite till i vår kontakt med henne. Rak, öppen och tydlig, kändes väldigt proffsig.
    Rekommenderas
    Tusen tack för dina fina ord Sabina! Tror att hela familjen kommer få en fantastisk sommar i Ljömsebo - och många fler framöver! Camilla Berg
    2022-06-10 Verifierad kund
    Professionell och trevlig mäklare
    2022-06-10 Verifierad kund
    Vi kände oss trygga med Ingela.från första mötet. Många visningar, men Ingela var proffsig och höll modet uppe. Vi känner förtroende för Ingela.som rodde försäljningen i hamn åt oss,även om vi kanske tappade modet lite på sluttampen.
    Tycker Ingela är en bra representant för Fastighetsbyrån 😀🙏
    2022-06-06 Verifierad kund
    Jag och min sambo blev bemötta väldigt bra, allting gick snabbt och smidigt.
    Tack för dina vänliga ord Zeljko! Kul att ni äntligen får flytta ihop till något eget :-) Camilla Berg
    2022-06-06 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående och lätt att ha att göra med!
    Tack Wilma! Hoppas att ni ska trivas bra tillsammans i er första gemensamma lägenhet och kul att du får bli Sala-bo! ;-) Camilla Berg
    • Saladamm
    2022-06-04 Verifierad kund
    Ingela är en mycket trevlig, trygg och kunnig fastighetsmäklare.
    Alltid anträffbar och villig att besvara frågor och förklara oklarheter.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    2022-06-04 Verifierad kund
    Jag ser Ingela som en oerhört kompetent mäklare. Hon är saklig, och lugn men samtidigt målmedveten och driven Av Ingela bemöts man av en behaglig framtoning och hon inger förtroende, vilket är viktigt för mig. Hon är det självklara valet av mäklare för mig.
    2022-05-29 Verifierad kund
    Är helnöjd med Camilla, hon har ringt och sms:at och hållit mig informerad. Mycket bra!!
    Tack Marianne! Vet att du var nervös men det gick ju över förväntan :-) Camilla Berg
    • Morgongåva
    2022-05-21 Verifierad kund
    Snabb kontakt, gott bemötande och kunnig
    2022-05-12 Verifierad kund
    Trevlig. Hjälptem med alla våra frågor. Bra kontakt.
    • Möklinta
    2022-05-07 Verifierad kund
    En fantastisk mäklare med glimten i ögat och tillmötesgående utan några krångligheter.Mycket fint bemötande och proffsigt upplägg.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötande och hjälpsam längs hela processen.
    • Turbo
    2022-05-02 Verifierad kund
    Helt nöjd med Camillas bemötande
    Tack Marianne! Är övertygad om att den här lägenheten var helt rätt för dig och att du kommer att trivas ypperligt :-) Camilla Berg
    2022-04-22 Verifierad kund
    Allt har fungerat perfekt, snabbt och smärtfritt.
    Bara +++!👍🙂
    2022-04-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och om man inte fick tag i honom återkom han när han hade tid. Fick svar på dom frågor vi hade och blev bra bemött vid kontrakt skrivar dagen.
    • Vasastaden
    2022-04-19 Verifierad kund
    Trevligt och välkomnande bemötande på visningen. Var inte så snabb på att höra av sig inför budgivningen utan tog lite tid att få återkoppling. Var ganska flexibel med tid att skriva kontraktet, vilket var bra. Kändes inte så glad vid kontraktskrivandet, men inga problem.
    Hej Matilda! Hoppas att ni hade en trevlig skidsemester under påsken. Humöret kan inte alltid vara på topp även om man försöker hålla skenet uppe - men det är så klart tråkigt om en stressig vecka och en tolv timmar lång arbetsdag sken igenom. Budgivningen är ju beroende av andra spekulanter varför återkopplingen inte alltid går så snabbt som en önskar. Hur som helst, välkommen tillbaka till Sala - du har ju köpt en fantastiskt fin lägenhet! :-) Camilla Berg
    • Kumla Kyrkby
    2022-04-16 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Henrik Johansson!
    • Kumla Kyrkby
    2022-04-16 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Henrik Johansson!
    2022-04-04 Verifierad kund
    Ingela är en professionell, trevlig och närvarande mäklare. Hon hjälpte mig med min första försäljning och hon fick mig att känna mig lugn och säker under hela försäljningen. Ingela var alltid tillgänglig och återkopplade snabbt när man hade frågor och funderingar och höll mig alltid uppdaterad. Jag kan starkt rekommendera Ingela och Fastighetsbyrån.
    2022-03-31 Verifierad kund
    Ingela är en mycket trevlig och engagerad mäklare. Hon är driven, erfaren och är väldigt bra att bolla stora och små funderingar med. Jag har samarbetat med Ingela både som säljare och köpare. Det har varit väldigt smidigt och bra i båda fallen. Rekommenderas varmt!
    2022-03-29 Verifierad kund
    Vänlig och tillmötesgående. Alltigenom bra samarbete.
    Trevlig.
    Mycket bra informerande
    Trevlig prick helt enkelt
    2022-03-24 Verifierad kund
    Henrik svarade fort och var saklig samt tog sig tid vid frågor mm

Förväntningar.... att han löser våra problem med en försäljning. Och det gick fort.

Även om det strulade med budgivare så försökte henrik lösa det på bästa sätt och gav oss tid att fundera.

Bra jobbat.
    2022-03-24 Verifierad kund
    Henrik är noga med att förklara hur hela processen fungerar och även att man har förstått.
    Han är lugn och återkopplar alltid snabbt och korrekt.
    Henrik är helt enkelt en utmärkt representant för yreket.
    • Västerfärnebo
    2022-03-10 Verifierad kund
    Väldigt duktig och har varit till väldigt mycket hjälp, rekommenderas till alla framtida köpare och säljare!

Mvh,
    Daniel
    Tack för ditt snälla omdöme Daniel! Tur att det löste sig, hoppas att du och Sandra ska trivas bra i ert nya radhus :-) Camilla Berg
    2022-03-09 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemött ..Förklarade väldigt bra..Engagerad
    Var dåligt med hus till Salu och trodde att det skulle vara lättare att sälja än det vart…hon hade flera visningar och på kort varsel
    Vi rekommenderar verkligen Camilla Berg en lättsam lyhörd mäklare
    Tack Ammis! Det gick lite trögare än vi hade hoppats på, men det gick ju bra till slut ändå. Hoppas att ni ska trivas bra i Dalarna med alla voffsingar :-) Camilla Berg
    2022-03-03 Verifierad kund
    Vänlig och intresserad med önskan att göra det bästa för oss.
    2022-03-03 Verifierad kund
    Henrik är en väldigt duktig och trevlig mäklare. Han är kunnig och duktig på att svara på frågor. Han kan verkligen sitt jobb.
    2022-03-02 Verifierad kund
    Vi upplevde Henrik väldigt professionell och engagerad. Försäljningen flöt på bra från första kontakten till kontraktsskrivningen. Vi kan varmt rekommendera Henrik som din mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    2022-02-27 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och kompetent
    • Hagaberg
    2022-02-23 Verifierad kund
    Henrik är en mycket trevlig, tillmötesgående och sakkunnig mäklare.
    Vi fick ett varmt välkomnande i dörren.
    Henrik var närvarande och lyhörd och kunde svara på alla mina frågor och funderingar både under visningen och vid kontraktskrivningen.
    Dock är inte uppdraget helt avslutat ännu men jag kan varmt rekomendera Henrik som mäklare då jag har haft kontakt med honom vid flera tillfällen tidigare, bl.a så köpte jag min nuvarande lägenhet av honom för flera år sedan och jag har varit på flera trevliga visningar som han anordnat.