Fastighetsbyrån Heby

Kyrkogatan 6, 744 31 Heby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Heby!

Vi mäklare här på kontoret i landsbygdskommunen Heby har koll på både orten, marknaden och mäklarbranschen. Vi ger dig stöd genom hela bostadsaffären och marknadsför din bostad på allra bästa sätt, så att den får så många spekulanter som möjligt här i trakterna runt Uppsala och Sala.

Har du några frågor om att köpa eller sälja bostad? Tveka inte att höra av dig. Vi tillhör en av Sveriges största mäklarfirmor och därför är det få saker vi inte kan svara på. Med oss blir din bostadsaffär säker och smidig!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 182 kunder tycker om Fastighetsbyrån Heby

• 2020-08-03

Nam Phuong N skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har sålt en lägenhet i Morgongåva. Hon är jätte snäll, entusiastisk och tålamod. Hon försökte att vi kunde sälja den med pris som vi önskade. Jag är nöjd med min upplevelse.
    MVH Läs mer
  • 2020-07-24

Fredrik O skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik har sålt våran villa. Han var trevlig samt mötte våra behov på ett mycket bra sätt. Det blev en snabb försäljning. Han lyckades sälja till över vårat önskade utgångspris. Läs mer
  • 2020-07-24

Marie J skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik har sålt vår villa. Han var tillmötesgående samt fyllde våra behov på ett väldigt bra sätt. Våra förväntningar var att sälja vår bostad till minst utgångspriset som vi begärde vilket Henrik lyckades med genom sätta rätt pris så att vår bostad såldes fort och även lite över vad vill begärde. Läs mer
  • 2020-07-21

Margareta K skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Proffsig och kunnig och ett bra mottagande vid såväl visning och skrivning. Läs mer
  • 2020-07-14

Odysseas K skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Hon gjorde sitt jobb precis som hon skulle Läs mer
  • 2020-07-13

Mikael P skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt. Är nöjd med det mesta.
    Allt gick smidigt och ytan problem Läs mer
  • 2020-07-11

Robert E skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Proffsig, bra på att återkoppla. Läs mer
  • 2020-07-07

Britt E skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vid köp av lägenhet blev jag mycket vänligt, trevligt och professionellt bemött. Informativt.

En fantastisk mäklare !!!
    Med vänlig hälsning Lennart Zettergren/ Britt Eliasson Läs mer
  • 2020-07-04

Leif A skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Min fru och jag ville sälja vårt gamla hem. Redan den första kontakten, när Ingela kom hem till oss och tittade, var klockren. Att hon såg så mycket och så noggrant redan då häpnade jag över senare. Bl.a. var hon helt införstådd med vilka renoveringar vi hunnit med inför nästa besök.
    Sedan blev det full fart med fotografering, besiktning, annonsering och visning. Hon stödde spekulanterna i deras undringar, så vi fick viktiga frågor att besvara. Slutfasen administrerade hon så skickligt att vi fick chansen att skriva kontrakt med den bästa tänkbara spekulanten. Och priset blev skyhögt tack vare hennes skicklighet.
    Vi kan knappt fatta att det kunde bli så bra efter alla 43 år vi bott här. Läs mer
  • 2020-07-04

Ulla-britt A skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har sålt mitt hus byggt i slutet av 1800-talet. Ingela har varit lyhörd, trygg, pålitlig och professionell genom hela processen. Hon har överträffat de förväntningar jag hade! Läs mer
  • 2020-06-18

Marianne S skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har köpt en villa med hjälp av Henrik. Han var proffsig men ändå personlig, lugn och trygg. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-06-18

Ruth E skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt lägenhet. Henrik är väldig entusiastisk och trevlig. Jag fick uppdatering hela tiden. Försäljningen gick snabbt. Läs mer
  • Eva A

2020-06-08

Eva A skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik Johansson sålde vårt torp i Sala-området. Allt gick mycket smidigt och Henrik med sitt professionella sätt och ödmjukhet hjälpte oss igenom hela processen.
    Henrik överträffade alla våra förväntningar på en mäklares uppdrag.

Tack! Läs mer
  • 2020-06-08

Martin A skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik var helt super - överträffade på alla moment! Så proffsigt!!! Han jobbade med stor känsla och är ett föredöme för kåren! Läs mer
  • 2020-06-06

Helena L skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Fantastiskt bra mäklare.
    Ingelas engagemang och arbetsinsats motsvarade våra förväntningar till 100 procent.
    Trevlig, tydlig och informativ.
    Är supernöjda, kan starkt rekommendera henne till andra.

Helena och Christer Lindholm Läs mer
  • 2020-05-07

John Robert B skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik Johansson var mäklaren när jag köpte en villa i Möklinta år 2011. Han gav intryck av att vara en kunnig och balanserad ung man.
    I år när jag skulle sälja samma fastighet valde jag Henrik som mäklare p.g.a. hans professionella agerande vid köpet av fastigheten 2011.
    Jag betraktar Henrik som en mäklare man kan litar på! Läs mer
  • 2020-04-19

Ulf Å skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Har sålt en gård, har fått ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Förväntade mig att Henrik skulle sköta sitt uppdrag smidigt och bra, vilket han också gjorde. En bra mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • 2020-04-10

Sissi J skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Kunnig mäklare med koll på läget. Snabb återkoppling och alltid tillgänglig. Strategisk och lugn trots skakig marknad med lite motvind. Läs mer
    2020-04-14 Henrik J svarar Sissi J
    Tack så mycket för omdömet Sissi, roligt att ni är nöjda!
  • 2020-03-18

Alice S skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik har hjälpt min mamma Alice att sälja sin lägemhet på Turbo. Jag, Madde dotter, har varit haft fullmakt vid försäljningen. Oturligt nog var det flera lägenheter till salu samtidigt på samma gård. Vi har mailat, sms:at och ringt varandra under resans gång. Allt med trevlig lättsam ton. Med andra ord allt har varit bra. Nu äntligen sålt kanske inte till det pris vi hoppats på med ok.
    //Alice gm Madde Landin Läs mer
    2020-03-18 Henrik J svarar Alice S
    Tack så mycket för omdömet och för en trevlig affär! Vi fick som sagt kämpa mer än förväntat men skam den som ger sig!
  • 2020-03-18

Robert N skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Tillgänglig och snabb med att svara på frågor. Läs mer
  • 2020-03-16

Katarina G skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi har sålt en mindre hästgård i Heby. Vi har blivit bemötta av en mycket seriös och kunnig mäklare som tagit hand om försäljningen på ett förträffligt sätt. Försäljningen och hanteringen av affären var över våra förväntningar. Kan varmt rekommendera Ingela Nordgren om du/ni ska sälja en bostad. Läs mer
  • 2020-03-13

Vivianne J skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Har sålt en lägenhet och Henrik har gjort ett riktigt bra jobb kommer även att anlita honom om vi säljer vår sommarstuga. Läs mer
    2020-03-18 Henrik J svarar Vivianne J
    Tack för det fina omdömet Vivianne, det hjälper jag såklart mer än gärna till med om det blir aktuellt!
  • 2020-03-12

Stefan K skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Lätt att komma överens med, svarade alltid snabbt och korrekt på alla frågor. Läs mer
    2020-03-18 Henrik J svarar Stefan K
    Tack så mycket Stefan, hoppas att allt fungerar bra med huset och att du kommer att trivas i Morgongåva!
  • 2020-03-10

Jane E skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har både köpt och sålt bostad genom fastighetsbyrån. Trevligt bemött. Det blev som jag förväntade mig. Jag är nöjd. Mvh Jane Läs mer
    2020-03-18 Henrik J svarar Jane E
    Tack Jane, roligt att du är nöjd och hoppas att du trivs med att bli Hebybo!
  • 2020-03-03

Anna H skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har både köpt hus och sålt bostadsrätt med Henrik Johansson.

Henrik har skött affärerna på ett professionellt och engagerat sätt. Han har alltid ”gjort det han ska” och utan dröjsmål kommunicerat det tillbaka till mig, som både köpare och säljare. Han är dessutom snabb på att återkoppla per telefon eller sms och det är något jag uppskattar.

Henrik är dedikerad uppgiften och jag har stort förtroende för honom. Läs mer
    2020-03-09 Henrik J svarar Anna H
    Jättetack för det fina omdömet Anna, hoppas ni kommer att trivas bra i nya huset!
  • 2020-02-27

Thomas B skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik har följt med sen vi köpte huset, tills vi sålde det nu. Han har skött det med bravur! Rekommenderas starkt från mig :) Läs mer
    2020-03-02 Henrik J svarar Thomas B
    Stort tack för rekommendationen, roligt att följa er på er husresa!
  • 2020-02-24

Margaretha V skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi har både köpt en lägenhet och sålt villan via Ingela. Hon har varit väldigt engagerad, tydlig, hjälpsam och tillmötesgående vid båda affärerna. Allt har fungerat toppen! Läs mer
  • Ingrid F

2020-02-23

Ingrid F skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag är helnöjd med hela processen, från första kontakt till skrivandet av kontrakt. Ingela är erfaren, ger goda råd och infallsvinklar samt lyssnade hela tiden in mina önskemål. Försäljningen gick som på räls! Läs mer
  • 2020-02-10

Kurt J skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt villa. Bemötandet var bra. Förväntningarna gick enligt planerna och mäklaren har ställt upp och svarat omgående på våra frågor. Läs mer
    2020-03-02 Henrik J svarar Kurt J
    Tack för rekommendationen Kurt, hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten!
  • 2020-02-04

Leena H skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Snabbt smidigt och effektivt salg av Henrik. Kunnig och trevlig. Tack😁 Läs mer
    2020-02-04 Henrik J svarar Leena H
    Tack Leena, roligt att ni är nöjda!
  • 2020-02-04

Tord H skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt bostad
    Hyggelig og ryddig mäklare. Kan anbefales Läs mer
    2020-02-04 Henrik J svarar Tord H
    Stort tack för rekommendationen Tord och tack för ett bra samarbete!
  • 2020-01-27

Annika L skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Proffsigt bemötande och smidigt förfarande. Läs mer
    2020-01-27 Henrik J svarar Annika L
    Tack så mycket Annika, roligt att du är nöjd!
    Stort lycka till med huset!
  • 2020-01-19

Christer E skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt villa i Sala

Trevligt bemötande men kändes utan inlevelse och engagemang Läs mer
    2020-01-22 Henrik J svarar Christer E
    Hej Christer och tack för omdömet! Jag gör alltid mitt bästa för att göra både köpare och säljare så nöjda som möjligt men då har jag uppenbarligen brustit i ert fall vilket jag beklagar. Jag tar till mig det och ser till att tänka på det framöver.
    Lycka till med huset! /Henrik
  • 2020-01-19

Eva E skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Har köpt hus (villa) av Henrik Johansson på Fastighetsbyrån Sala. Hans bemötande var ok men jag fick ändå känslan av att han var oengagerad. Läs mer
    2020-01-22 Henrik J svarar Eva E
    Hej Eva och tack för omdömet! Jag gör alltid mitt bästa för att göra både köpare och säljare så nöjda som möjligt men då har jag uppenbarligen brustit i ert fall vilket jag beklagar. Jag tar till mig det och ser till att tänka på det framöver.
    Lycka till med huset! /Henrik
  • 2020-01-17

Kristin E skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi har sålt vårat hus efter flera års funderingar fram och tillbaka. Vi har haft kontakt med samma mäklare under hela resans gång. Mäklaren har varit otroligt proffsig , lyhörd och tålmodig och genom sitt sätt att arbeta fått oss att känna trygghet I en, för oss, stor förändring. Bättre mäklarhjälp kan man inte få. Tack! Läs mer
  • 2020-01-11

Urban M skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpte villa på landet.
    Utmärkt bemötande.
    Proffsig.
    Kunnig. Trevlig.
    Förväntade mig att processen skulle skötas korrekt, vilket den gjorde.
    Mycket nöjd med Ingela. Läs mer
  • 2019-12-29

Niklas L skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Trevlig och kunnig mäklare !
    Trevligt bemötande och tydlig angående dom olika stegen i ett husköp ! Läs mer
  • 2019-12-26

Alexandra W skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Snabb och smidig kommunikation. Jag har känt mig trygg hela vägen i processen med Ingela. Läs mer
  • 2019-12-23

Radica K skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi har köpt huset på landet.Vi blev jättebra bemött av Henrik.Jag tycker att Henrik trevlig och hjälpsam från fösta mötet tillsignering av kontrakt.Han kändes trygg och erfaren . Läs mer
    2020-01-22 Henrik J svarar Radica K
    Tack så mycket, roligt att ni är nöjda!
  • 2019-12-23

Branislav K skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Hej,
    Vi har fått hjälp av Henrik Johansson på Fastighetsbyrån Sala vid köpet av huset i Västerfärnebo.
    Henrik är toppen mäklaren, han har varit väldigt professionell, hjälpsam och har alltid varit tillgänglig att ta samtalet och svara på alla frågor. Läs mer
    2020-01-22 Henrik J svarar Branislav K
    Tack så mycket för rekommendationen, hoppas renoveringen går bra!
  • 2019-12-15

Camilla V skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi köpte ett hus i Ransta där Henrik var mäklare. Han upplevdes professionell och tillmötesgående, svarade snabbt på frågor om vi undrade något och var tillgänglig under hela affären. Lätt och smidig att ha och göra med! Läs mer
    2020-01-22 Henrik J svarar Camilla V
    Tack så mycket, hoppas att ni trivs bra i huset!
  • 2019-12-15

Karl H skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag köpte en villa strax utanför Sala och Henrik är en superkunnig och professionell mäklare som är snabb på svar och visar engagemang i försäljningen. Han är även duktig på att lämna utrymme för egna önskemål och är förstående! Läs mer
    2020-01-22 Henrik J svarar Karl H
    Tack för omdömet Kalle, hoppas att renoveringen går bra!
  • 2019-12-07

Frida L skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Ingela har hjälpt mig sälja min lägenhet i centrala Sala. Ingela är väldigt trevlig hjälpsam och sjukt bra att ha å göra med!
    Hon är den bästa mäklaren jag någonsin mött och kommer aldrig välja någon annan. Läs mer
  • 2019-12-02

Camilla K skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Trevlig och kändes pålitlig, svarade snabbt på Mail Läs mer
    2020-01-22 Henrik J svarar Camilla K
    Tack så mycket, hoppas att ni trivs med huset!
  • Nadine G

2019-11-20

Nadine G skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik är fantastiskt trevlig och professionell! Han har skött allting helt perfekt och vi är jätte nöjda av att ha haft Henrik som vår mäklare. Rekommenderar honom mer än gärna. Läs mer
    2020-01-22 Henrik J svarar Nadine G
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen, hoppas att allt går fortsatt bra med husrenoveringen!
  • 2019-11-17

Anette J skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    vi har köpt en lägenhet
    bemötandet var jätte bra Läs mer
  • 2019-11-09

Lena W skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Alltid tillgänglig, gott bemötande, kunnig. Läs mer
  • 2019-11-02

Tim G skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har sålt en Lägenhet, Jag är jätte nöjd med bemötande och all service. Lugn och metodisk samt full koll. Allting sköts professionellt och gör en försäljning jätte lätt för en säljare.

Jag är mycket imponerad på Ingela och skulle rekommendera henne till alla som köper eller säljer bostad. Har varit utmärkt för mig vid både försäljning och vid köp. Läs mer
  • 2019-10-22

Barin Viktoria B skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Han var så hjälpsam.. bra mäklare.. Läs mer
  • 2019-10-13

Alexander E skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Professionellt bemötande med snabba svar på sms. Ärlig på visning och trevlig vid kontraktskrivning. Läs mer

Kyrkogatan 6, 744 31 Heby