Ingela Nordgren
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10

Läs vad 57 Läs vad Ingela Nordgren

• Tim G sålde sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-11-02

Emaus
    Jag har sålt en Lägenhet, Jag är jätte nöjd med bemötande och all service. Lugn och metodisk samt full koll. Allting sköts professionellt och gör en försäljning jätte lätt för en säljare.

Jag är mycket imponerad på Ingela och skulle rekommendera henne till alla som köper eller säljer bostad. Har varit utmärkt för mig vid både försäljning och vid köp. Läs mer
  • Bengt O köpte sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-10-03

Centrum
    Jag är mycket nöjd med hennes arbete. Läs mer
  • Ramez A sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-10-01

Vittinge
    Hon e den värden bästa mäklare
    Hon kan sitt jobb snäll Läs mer
  • Lena Eklund K sålde sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-08-26

Centrum
    Min mäklare är enastående på alla sätt o vis. Rekommenderas till fullo.❤️👍 Läs mer
  • Björn E köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-08-15

Nordsjö
    Köpt fritidshus.
    Bra bemötande.
    Förväntade mig ett korrekt och professionellt vilket jag fick, dock otydlig information om betalningen av fastighetsskatten mellan köpare och säljare innevarande år.
    Helhetsintrycket var bra Läs mer
  • Östen H köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-08-15

Heby
    Lätt att få kontakt med och snabba svar på våra frågor. Dessutom alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • Marie-louise E köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-08-14

Nordsjö
    Köpte en sommarstuga.
    Blev bemött med värme och lyhördhet, hon är kompetent och saklig.
    Förväntade mig en smidig affär och det infriades.
    Som helhet en proffsig och genuint genomförd process, jag är nöjd. Läs mer
  • Jessica S köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-08-14

Har köpt ett fantastiskt fristående hus!
    Och sålt ett radhus!
    Man kan inte ha en bättre mäklare enligt mig. När vi köpte vårat radhus för åtta år sendan va de av Ingela. Hon är trygg att pratade och bra balans mellan säljaren och köparen. Kommer vi någonsin sälja de hus vi köpt så blir de definitivt Ingela vi kontaktar igen. Läs mer
  • Jonas H sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-08-05

Huddunge
    Sålde bostad med Ingela Nordgren som mäklare.
    Hon gjorde ett bra jobb och vi är jättenöjda med henne.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Maria H sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-07-27

Ängshagen
    Vila, mäklaren har varit trevlig, hjälpsam och väldigt duktig att ordna allt när en av budgivarna drog sig ur! Hoppades få en högre summa på försäljning av vilan men är glad att allt gick bra till slut och vilan blev såld snabbt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sala

Henrik Johansson