Ingela Nordgren

Ingela Nordgren

Ingela Nordgren är mäklare på Fastighetsbyrån Sala

Ingela Nordgren har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Ingela Nordgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 142 omdömen med ett betyg på 4.8. Ingela Nordgren har haft 60 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 142 Läs vad Ingela Nordgren

• Tärnsjö
    2022-07-09 Verifierad kund
    Var superbra bra från början till slut! Trevligt bemötande, kunnig och väldigt hjälpsam.
    • Turbo
    2022-07-08 Verifierad kund
    Vi har både sålt hus och köpt hus av Ingela, en professionell, kunnig och saklig mäklare.
  • Karen H
    köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Heby Kommun - Lantligt Söder
    2022-07-01 Verifierad kund
    Tydlig och proffsig mäklare som vi mötte när vi köpte ett hus. Skulle anlita henne själva i framtiden vid en ev. försäljning!
    • Tärnsjö
    2022-06-29 Verifierad kund
    Ingela var väldigt ärligt, hon var väldigt noga under visningen om att visa alla fel och brister på fastigheten.

Ingela skickade besiktinings protokollet till mig via email och bad mig gå igenom det innan jag skulle bestäma mig.

Jag önskade mig en snabbt afärr , vilket Ingela visade respekt till mina anledningar för det och jag fick skriva kontrakt den dag jag hade önskad mig på en väldigt tryggt sätt.

Ingela läste hela köpkontraktet för mig och förklarade för både säljaren och mig som köpare, hennes bettende under gela processen från första samtalet tills då vi skrev kontraktet och även efter det , var väldigt professionell.
    • Skuggan
    2022-06-28 Verifierad kund
    Hon var trevlig och svarade på de frågorna vi hade trots att det var väldigt mycket folk på visningen.
    • Turbo
    2022-06-27 Verifierad kund
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Alltid snabba svar på frågor och bra information om alla steg i försäljningen. Jag rekommenderar Fastighetsbyrån i Sala om du ska sälja en bostad!
    2022-06-20 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl bemötta av Ingela Nordgren som är en mycket kompetent yrkeskvinna. Vi fick kontinuerlig personlig information under budgivningen. Förutom att hon är duktig i sitt jobb har hon ett mycket trevligt sätt och vi betraktade henne under processen mer som vår vän än vår mäklare. Vi hade fullt förtroende för henne och kan rekommendera henne till alla som behöver en mäklare.
    Med vänlig hälsning
    Ingrid och Bernt Fagerström
    2022-06-17 Verifierad kund
    Hon har uppträtt på ett professionellt sätt i sin roll som mäklare, vi är jättenöjda!
    Sten-Ove/Ulla Angmo
    2022-06-17 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl bemötta av Ingela Nordgren som utförde sitt uppdrag till vår fulla belåtenhet. Vi fick kontinuerlig personlig information under budgivningen och hade fortlöpande samråd under hela processen. Förutom att hon är duktig i sitt jobb har hon ett mycket trevligt sätt och vi betraktade henne både som vår vän och vår mäklare. Vi har fullt förtroende för henne och kan rekommendera henne till alla som behöver en mäklare.
    Med vänlig hälsning
    Ingrid och Bernt Fagerström