Ingela Nordgren
Registrerad mäklare sedan 2008-07-04
Aktiv på Reco.se sedan 2018-05-11
2019-07 - 2020-06

Läs vad 70 Läs vad Ingela Nordgren

• Leif A sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-07-04

Vittinge
    Min fru och jag ville sälja vårt gamla hem. Redan den första kontakten, när Ingela kom hem till oss och tittade, var klockren. Att hon såg så mycket och så noggrant redan då häpnade jag över senare. Bl.a. var hon helt införstådd med vilka renoveringar vi hunnit med inför nästa besök.
    Sedan blev det full fart med fotografering, besiktning, annonsering och visning. Hon stödde spekulanterna i deras undringar, så vi fick viktiga frågor att besvara. Slutfasen administrerade hon så skickligt att vi fick chansen att skriva kontrakt med den bästa tänkbara spekulanten. Och priset blev skyhögt tack vare hennes skicklighet.
    Vi kan knappt fatta att det kunde bli så bra efter alla 43 år vi bott här. Läs mer
  • Ulla-britt A sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-07-04

Vittinge
    Jag har sålt mitt hus byggt i slutet av 1800-talet. Ingela har varit lyhörd, trygg, pålitlig och professionell genom hela processen. Hon har överträffat de förväntningar jag hade! Läs mer
  • Helena L sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-06-06

Heby - Vansjö
    Fantastiskt bra mäklare.
    Ingelas engagemang och arbetsinsats motsvarade våra förväntningar till 100 procent.
    Trevlig, tydlig och informativ.
    Är supernöjda, kan starkt rekommendera henne till andra.

Helena och Christer Lindholm Läs mer
  • Robert N köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-03-18

Vittinge
    Tillgänglig och snabb med att svara på frågor. Läs mer
  • Katarina G sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-03-16

Vi har sålt en mindre hästgård i Heby. Vi har blivit bemötta av en mycket seriös och kunnig mäklare som tagit hand om försäljningen på ett förträffligt sätt. Försäljningen och hanteringen av affären var över våra förväntningar. Kan varmt rekommendera Ingela Nordgren om du/ni ska sälja en bostad. Läs mer
  • Margaretha V köpte sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-02-24

3:a
    Centrum
    Vi har både köpt en lägenhet och sålt villan via Ingela. Hon har varit väldigt engagerad, tydlig, hjälpsam och tillmötesgående vid båda affärerna. Allt har fungerat toppen! Läs mer
  • Ingrid F
    Ingrid F sålde sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-02-23

2:a
    Centrum
    Jag är helnöjd med hela processen, från första kontakt till skrivandet av kontrakt. Ingela är erfaren, ger goda råd och infallsvinklar samt lyssnade hela tiden in mina önskemål. Försäljningen gick som på räls! Läs mer
  • Kristin E sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-01-17

Morgongåva
    Vi har sålt vårat hus efter flera års funderingar fram och tillbaka. Vi har haft kontakt med samma mäklare under hela resans gång. Mäklaren har varit otroligt proffsig , lyhörd och tålmodig och genom sitt sätt att arbeta fått oss att känna trygghet I en, för oss, stor förändring. Bättre mäklarhjälp kan man inte få. Tack! Läs mer
  • Urban M köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-01-11

Möklinta
    Köpte villa på landet.
    Utmärkt bemötande.
    Proffsig.
    Kunnig. Trevlig.
    Förväntade mig att processen skulle skötas korrekt, vilket den gjorde.
    Mycket nöjd med Ingela. Läs mer
  • Niklas L köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-12-29

Vittinge
    Trevlig och kunnig mäklare !
    Trevligt bemötande och tydlig angående dom olika stegen i ett husköp ! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sala

Henrik Johansson