Ingela Nordgren

Ingela Nordgren

Ingela Nordgren är mäklare på Fastighetsbyrån Sala

och har varit registrerad mäklare sedan 2008. Ingela Nordgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 84 omdömen sedan 2018-05-11. Ingela Nordgren har haft 66 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 84 Läs vad Ingela Nordgren

• Bra och ett mycket proffsigt och noggrant genomförande genom hela försäljningen.
    Thomas H sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    2020-10-23
    • 84.0 m²
    • Salbohed
    2020-10-23
  • Jag och min fru köpte en gård som Ingela förmedlade. Det var många ovanliga händelser fram tills vi vann budgivningen och Ingela hanterade det bra. Vi är nöjda och kommer att höra av oss till Ingela nästa gång vi har bostads- och fastighetsärenden!
    Marc L köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    2020-10-14
    • 148.0 m²
    • Östervåla
    2020-10-14
  • Allt gick så fort med köpet men fick all behövlig hjälp av Ingela så att jag snabbare kunde förstå allt vad som gäller vid ett köp
    Göran O köpte sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    2020-10-13
    • 2:a
    • 60.8 m²
    2020-10-13
  • Ingela var hjälpsam och proffsig. Rätt nöjd.
    Patrick C
    Patrick C köpte sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    2020-10-12
    • 3:a
    • 73.8 m²
    • Morgongåva
    2020-10-12
  • Snabb och smidig hantering av min lägenhetsförsäljning, har inget att anmärka på! Trevligt bemötande.
    Joanna T sålde sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    2020-10-02
    • 2:a
    • 60.8 m²
    2020-10-02
  • Vi har sålt vår lägenhet samt köpt hus med Ingela som mäklare. Ingela har haft väldigt bra bemötande mot oss, varit hjälpsam och fått oss att känna oss trygga med både vår försäljning och vårt nya köp. Vi kunde inte haft en bättre mäklare!
    Elias C köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    • 132.0 m²
    • Kungsängen
    2020-09-06
  • Vi sålde ett radhus. Vår mäklare var väldigt snäll, trevlig och hjälpsam. Vi förväntade oss att vi skulle sälja huset snabbt och det gick väldigt snabbt. Mäklaren var väldigt duktig på ditt jobb dessutom.
    Jaffar H sålde sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    • 4:a
    • 110.0 m²
    • Ängshöjden
    2020-09-06
  • Ingela skötte vårt lägenhetsköp alldeles utmärkt, trevligt bemötande och rutinerat. Allt fungerade som vi ville.
    Ola R köpte sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    2020-08-16
    • 1:a
    • 34.0 m²
    • Centrum
    2020-08-16
  • Jag har köpt en enplansvilla. Trevligt bemötande på visningen o lugn vad gäller budgivning. Trygg o sansad.
    Sara D köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    • 104.0 m²
    2020-08-09
  • Seriöst bemötande vid försäljning . Lätt att få kontakt med och bra återkoppling från Ingela. Förtroendeingivande både för sälj-och köp- sidan. Vi rekommenderar varmt Ingela.
    Britt-marie S sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    • 140.0 m²
    • Sala Kommun - Lantligt Norr