Ingela Nordgren

Ingela Nordgren

Ingela Nordgren är mäklare på Fastighetsbyrån Sala

Ingela Nordgren har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Ingela Nordgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 190 omdömen med ett betyg på 4.8. Ingela Nordgren har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

190 omdömen om Ingela Nordgren

Sedan starten hos Reco 2018
Ola L
Heby

Kompetent och målinriktad på våran försäljning. Trevlig och engagerad. Bra återkoppling hela tiden

Liv L
Heby

Tacksam för all hjälp under en svår tid.Tack Ingela.

Albin O
Varmsätra

Ingela var hjälpsam och pålitlig genom hela processen. Hon blir min framtida mäklare i Sala trakterna.

Ebba R
Varmsätra

Ingela var lätt att få tag på och var snabb och smidig i affären. Jag upplevde att hon kändes jordnära och hade ett fint bemötande.

Malin Å
Centrum

Fantastisk mäklare på alla sätt, trevlig, tillmötesgående och otroligt kompetent.

Leif T

Helt Ok! Ordning och reda...har inget att anmärka på....Tummen upp

Marianne G
Ängshagen

Mycket positivt. Engagerad,proffsig och ett fint bemötande. Kan varmt rekommendera Ingela.

Ronny L
Köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

Mycket trevligt bemötande. Bra kommunikation och förklarar detaljerat så man förstår.

Sara B
Nyåker

Ingela är en fantastiskt duktig mäklare. Hon är kunnig, lyhörd och trevlig! Jag uppskattar särskilt att hon hela tiden återkopplade till mig under hela försäljningsprocessen, det gjorde att jag kände mig lugn och trygg. Kan definitivt rekommendera Ingela!

Åsa S
Ängshagen

Kunnig mäklare med ett fint bemötande. Har hjälpt oss fint genom hela försäljningsresan.