Mäklare Västmanland Sala Fastighetsbyrån Sala Ingela Nordgren
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 54 Läs vad Ingela Nordgren

• Lena Eklund K sålde sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-08-26

Centrum
    Min mäklare är enastående på alla sätt o vis. Rekommenderas till fullo.❤️👍 Läs mer
  • Björn E köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-08-15

Nordsjö
    Köpt fritidshus.
    Bra bemötande.
    Förväntade mig ett korrekt och professionellt vilket jag fick, dock otydlig information om betalningen av fastighetsskatten mellan köpare och säljare innevarande år.
    Helhetsintrycket var bra Läs mer
  • Östen H köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-08-15

Heby
    Lätt att få kontakt med och snabba svar på våra frågor. Dessutom alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • Marie-louise E köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-08-14

Nordsjö
    Köpte en sommarstuga.
    Blev bemött med värme och lyhördhet, hon är kompetent och saklig.
    Förväntade mig en smidig affär och det infriades.
    Som helhet en proffsig och genuint genomförd process, jag är nöjd. Läs mer
  • Jessica S sålde sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-08-14

Kungsängen
    Har köpt ett fantastiskt fristående hus!
    Och sålt ett radhus!
    Man kan inte ha en bättre mäklare enligt mig. När vi köpte vårat radhus för åtta år sendan va de av Ingela. Hon är trygg att pratade och bra balans mellan säljaren och köparen. Kommer vi någonsin sälja de hus vi köpt så blir de definitivt Ingela vi kontaktar igen. Läs mer
  • Jonas H sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-08-05

Huddunge
    Sålde bostad med Ingela Nordgren som mäklare.
    Hon gjorde ett bra jobb och vi är jättenöjda med henne.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Maria H sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-07-27

Ängshagen
    Vila, mäklaren har varit trevlig, hjälpsam och väldigt duktig att ordna allt när en av budgivarna drog sig ur! Hoppades få en högre summa på försäljning av vilan men är glad att allt gick bra till slut och vilan blev såld snabbt Läs mer
  • Staffan I sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-07-26

Professionell, serviceinriktad, hjälpsam, lätt att nå. Kunnig. Torpet vi skulle sälj är tyvärr inte sålt vilket är synd. Vi får försöka igen. Läs mer
  • Laima R sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-07-24

Vi är hitills mycket nöjda. Vi håller på att sälja en stuga i Pilhagen, Sala. Läs mer
  • Jaana L köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-07-19

Fantastisk mycket bra ock snabb service Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sala

Henrik Johansson