Mäklare Västmanland Sala Fastighetsbyrån Sala Ingela Nordgren
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 32 kunder tycker om Ingela Nordgren

• Eva J
    Eva J sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-02-19

3:a
    82m²
    Huddunge
    Sålt ett sommarhus, Ingela är personlig och hade bra kontakt med oss hela tiden. Allt blev bra Läs mer
  • Olle S köpte sin bostad med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-01-30

Ingela är mycket professionell. Går inte a
    TT bli bättre👍 Läs mer
  • Klara B
    Klara B köpte sin bostad med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-01-08

Vi har köpt en stuga genom Fastighetsbyrån och är väldigt nöjda med Ingela som mäklare. Alltid bra och snabb återkoppling och jättetrevligt bemötande. Bra och tydliga svar på våra frågor.
    Vi kände oss väldigt trygga och nöjda som köpare. Läs mer
  • Lotta B sålde sin bostad med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2018-12-26

Köpt och sålt bostadsrätt. Jag har blivit mycket bra bemött och hela tiden fått fortlöpande info. Ingela har verkligen tagit hand om allt på bästa sätt. Jag är mer än nöjd. Läs mer
  • Eva S
    Eva S sålde sin bostad med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2018-12-10

Har fullt förtroende för Ingela, som jag anlitat tidigare. Läs mer
  • Fred Gert Ronny O sålde sin bostad med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2018-11-30

Tack vare en duktig mäklare blev blev det en smidig o bra husaffär. Läs mer
  • Leif L sålde sin bostad med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2018-11-29

Sålt villa. Mycket hjälpsam och tillmötesgående. Allt skött på ett smidigt sätt. Ingela inger ett stort förtroende. Läs mer
  • Bertil E köpte sin bostad med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2018-11-21

Köpt nybyggt hus
    Bra bemötande och god service

Helheten mycket bra! Läs mer
  • Jesper L
    Jesper L sålde sin bostad med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2018-11-10

Jag fick hjälp med att sälja en lägenhet
    Hon gjorde ett mycket bra jobb Läs mer
  • Nicklas O köpte sin bostad med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2018-10-17

Köpte en bostadsrätt, väldigt professionellt och engagerad. Hade inga förväntningar men allt gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sala

Henrik Johansson