Ingela Nordgren
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 67 Läs vad Ingela Nordgren

• Robert N köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-03-18

Vittinge
    Tillgänglig och snabb med att svara på frågor. Läs mer
  • Katarina G sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-03-16

Vi har sålt en mindre hästgård i Heby. Vi har blivit bemötta av en mycket seriös och kunnig mäklare som tagit hand om försäljningen på ett förträffligt sätt. Försäljningen och hanteringen av affären var över våra förväntningar. Kan varmt rekommendera Ingela Nordgren om du/ni ska sälja en bostad. Läs mer
  • Margaretha V köpte sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-02-24

Centrum
    Vi har både köpt en lägenhet och sålt villan via Ingela. Hon har varit väldigt engagerad, tydlig, hjälpsam och tillmötesgående vid båda affärerna. Allt har fungerat toppen! Läs mer
  • Ingrid F
    Ingrid F sålde sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-02-23

Centrum
    Jag är helnöjd med hela processen, från första kontakt till skrivandet av kontrakt. Ingela är erfaren, ger goda råd och infallsvinklar samt lyssnade hela tiden in mina önskemål. Försäljningen gick som på räls! Läs mer
  • Kristin E sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-01-17

Morgongåva
    Vi har sålt vårat hus efter flera års funderingar fram och tillbaka. Vi har haft kontakt med samma mäklare under hela resans gång. Mäklaren har varit otroligt proffsig , lyhörd och tålmodig och genom sitt sätt att arbeta fått oss att känna trygghet I en, för oss, stor förändring. Bättre mäklarhjälp kan man inte få. Tack! Läs mer
  • Urban M köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-01-11

Möklinta
    Köpte villa på landet.
    Utmärkt bemötande.
    Proffsig.
    Kunnig. Trevlig.
    Förväntade mig att processen skulle skötas korrekt, vilket den gjorde.
    Mycket nöjd med Ingela. Läs mer
  • Niklas L köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-12-29

Vittinge
    Trevlig och kunnig mäklare !
    Trevligt bemötande och tydlig angående dom olika stegen i ett husköp ! Läs mer
  • Alexandra W sålde sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-12-26

Centrum
    Snabb och smidig kommunikation. Jag har känt mig trygg hela vägen i processen med Ingela. Läs mer
  • Frida L sålde sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-12-07

Centrum
    Ingela har hjälpt mig sälja min lägenhet i centrala Sala. Ingela är väldigt trevlig hjälpsam och sjukt bra att ha å göra med!
    Hon är den bästa mäklaren jag någonsin mött och kommer aldrig välja någon annan. Läs mer
  • Anette J köpte sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-11-17

vi har köpt en lägenhet
    bemötandet var jätte bra Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sala

Henrik Johansson