Mäklare Västmanland Sala Fastighetsbyrån Sala Henrik Johansson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 72 Läs vad Henrik Johansson

• Erik H sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-09-17

Ransta
    Vi sålde en villa genom Henrik. Han har varit tydlig, hjälpsam och varit ett bra bollplank.
    På det stora hela har vår bostadsaffär varit mycket smidigt, till stor del pga Henriks insats. Läs mer
  • Scott V köpte sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-09-16

Ransta
    We bought a villa. Henrik was very comfortable to work with and very competent and professional in all aspects. He was also very good with helping in English for us ;) Läs mer
  • Emma N köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-09-12

Turbo
    Jag har köpt en bostadsrätt. Henrik har varit tillgänglig, transparent och haft ett bra bemötande från visning till tillträde. Läs mer
  • Kristina R sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-09-06

Torp från 1881. Mycket bra bemöt. Att ha en god kommunikation. Henrik ha bemött detta. Jag är nöjd och Henrik är lugn och saklig. Läs mer
  • Karoly A sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-08-31

Morgongåva
    Vi sålde vår bostadsrätt i Morgongåva med hjälp av Henrik. Han har varit alltid punktlig, lätt att få tag i honom, han besvarade alla våra funderingar, eventuella frågor och sist men inte minst varit engagerad under hela försäljningsprocessen.
    Stort tack för hjälpen. Läs mer
  • Therése I köpte sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-08-29

Möklinta
    Köpare av fastighet, så endast kontakt som sådan.

Helt okej bemötande inga konstigheter Läs mer
  • Tim O köpte sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-08-08

Fläckebo
    Vi har både köpt och sålt bostad via Henrik Johansson och det har fungerat utmärkt. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Camilla E köpte sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-08-07

Kila
    Köpt hus av Henrik på Tegvägen 4 i Kila.
    Bra bemötande och fått svar på mina frågor mm, kan varmt rekommendera han. 👍 Läs mer
  • Carl O köpte sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-07-31

Nordsjö
    Vi har köpt ett litet hus på Sjöbacksvägen 22 i Heby.
    Henrik är mycket tydlig och trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • Douglas E köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-07-29

Kungsängen
    Henrik Johansson var min mäklare för en bostadsrätt, han var väldigt tillmötesgående och aktiv. Jag har inget att klaga över! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sala

Henrik Johansson