Henrik Johansson

Henrik Johansson

Henrik Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Sala

Henrik Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2009-04. Henrik Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 329 omdömen med ett betyg på 4.8. Henrik Johansson har haft 53 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

329 omdömen om Henrik Johansson

Sedan starten hos Reco 2018
Karl Axel T
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
Stampers

Henrik har gett ett mycket fint bemötande. Han är vänlig, lugn, saklig och tydlig. Vi har känt förtroende under hela processen

Kristina P
Rosshyttan

Mycket professionellt och korrekt bemötande. Perfekt avvägning mellan att vara tillgänglig för samtal/frågor och att lämna utrymme för oss att skaffa oss vår egen uppfattning om fastigheten. Jag har inget utöver att önska avseende mäklarens hantering av affären.

Gunnar P
Rosshyttan

Har fungerat klanderfritt, Trevligt och korrekt bemötande.

Gun A
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

Kändes tryggt hela tiden.. Mycket nöjd 😊

STEFAN J
Köpte sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

Jag har haft nöjet att ha kontakt med Henrik både som säljare och nu som köpare av en bostad. Han inger förtroende, är mycket kunnig och alltid trevlig. Kommunikation har varit utmärkt och han uppfyller verkligen alla förväntningar man har på en mäklare. Jag rekommenderar varmt Henrik till alla som söker en pålitlig och professionell mäklare.

Tom L
Centrum

Enkelt att komma i kontakt med och återkommer när han säger. Bra, tydlig och inga konstigheter.

Moa R
Västerfärnebo

Henrik har ett mycket trevligt och professionellt bemötande och vi är mycket nöjda med hans förmedling under uppdraget. Vi som köpare känner oss trygga och väl omhändertagna under processen.

Therése E
Ransta

Tydlig och rak i bemötandet. Välkomnande och sprider trygghet till oss som nya köpare.

Anna H
Centrum

Vi upplever att vi har blivit mycket väl bemötta av Henrik. Han har varit både trevlig och saklig och svarat snabbt på våra frågor. Vi upplever honom som engagerad i vår bostadsförsäljning och att han har haft vårt bästa i åtanke hela vägen.

Magnus H
Centrum

Henrik är trevlig, saklig och kunnig. Vi känner en stor tillit och trygghet i att ha hans kunskap och erfarenhet kring hela säljprocessen. Han är lätt att få kontakt med, svarar sakligt på frågor och kommer med många kloka råd. Vi har träffat Henrik i samband med husvisningar under åren i Sala och fått ett mycket positivt intryck av han. Det var självklart för oss att vända oss till Henrik när vi beslutade oss för att sälja vår bostadsrätt. Han uppfyllde alla våra förväntningar. Bostadsförsäljningen gick snabbt och smidigt,...