Henrik Johansson

Henrik Johansson

Henrik Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Sala

och har varit registrerad mäklare sedan 2009. Henrik Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 123 omdömen sedan 2018-05-02. Henrik Johansson har haft 73 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

123 omdömen om Henrik Johansson

• Sålt en enplans villa ute i Ransta. Trevlig och hjälpsam. Såld på mindre än en vecka.
    Niklas J sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    2020-10-15
    • 135.0 m²
    • Ransta
    2020-10-15
  • Jag har köpt ett torp utanför Sala. Jag tycker att Henrik är mycket trevlig och jag blev väl bemött. Jag hade många frågor och han var snabb att besvara dem. Det var alltid lätt att få tag på honom. Jag fick intrycket att säljaren också tyckte han var bra. Henrik gav mig råd om den sinande brunnen, råd som jag ska undersöka i vår. Jag har rekommenderat honom till en väns vän som har ett liknande hus som mitt. Allt som allt är jag mycket nöjd.
    Lena H köpte sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    2020-10-14
    • 38.0 m²
    • Ransta
    2020-10-14
  • Har träffar Henrik vid tidigare värdering och fick då en positiv bild. Ett självklart val då vi nu skulle sälja huset. Han är saklig, kunnig, glad och positiv. Sätter kunden i främsta rummet och finns alltid där om man funderar över något.
    Erika W sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    • 150.0 m²
    • Broddbo
    2020-10-02
  • I har sålt vårt fritidshus o Henrik har varit till stor hjälp, vi känner en stor tillit till honom o hans kompetens. En trygg mäklare.
    Maria B sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    • 53.0 m²
    2020-10-02
  • Köpte hus genom Henrik. Henrik var behjälplig, kunnig och tillgänglig. Stort tack för hjälpen.
    Umit A köpte sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    2020-09-23
    • 129.0 m²
    • Heby
    2020-09-23
  • Vi sålde vår villa och Henrik var lugn och tydligt saklig. Svarade på alla frågor vi hade. Huset blev sålt innan offentliga visningen. Vi är nöjda.
    Ingela L sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    2020-09-21
    • 106.0 m²
    • Morgongåva
    2020-09-21
  • Jag har köpt en bostadsrätt. Jag är väldigt nöjd med Henriks arbete i samband med köpet.
    Sven-inge S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    2020-09-15
    • 91.0 m²
    2020-09-15
  • Har sålt vårt frtidshus som vi ägt sedan 1996. VI har blivi gott bemötta a v Henrik. Är nöjda med försäljningen. Tack så mycket.
    Björn S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    • 65.0 m²
    • Runhällen - Enåker
    2020-09-11
  • Henrik är en mycket duktig mäklare. Bra på att beskriva gången vid en försäljning och lyssnade på våra önskemål och kom även med mycket god info. Dessutom en väldigt trevlig person och lätt att ha att göra med.
    Gunilla L sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    • 196.0 m²
    2020-09-11
  • Trevligt bemötande dock hade jag förväntat mig att mäklaren skulle agera medlare mellan köpare och säljare. Istället blev jag som säljare överröst med krav från köparna och ombads fullfölja deras krav för att affären skulle gå smidig till.
    2020-09-10
    • 71.0 m²
    2020-09-10
    Hej Maria! Tråkigt att du inte är nöjd. Jag tar till mig det och får se till att vara ännu tydligare framöver med mina säljare om vad som ska finnas kvar och vad som ska tas bort innan tillträdet.

Henrik J