Henrik Johansson

Henrik Johansson

Henrik Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Sala

Henrik Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2009-04. Henrik Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 310 omdömen med ett betyg på 4.8. Henrik Johansson har haft 46 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

310 omdömen om Henrik Johansson

Sedan starten hos Reco 2018
Camilla S
Jugansbo

Han var super! Snabba svar tydlig och trevlig!

Annelie J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
Heby

Henrik är en trevlig och trygg mäklare som bemötte mig fint och professionellt. Han levde upp till alla förväntningar och har svar på alla mina frågor. Betyg 5/5.

Sophie C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
Heby

Mycket bra service och en vilja att hjälpa kund och köpare

Amanda P
Runhällen

Påläst, öppen för frågor och genuint intresse att besvara våra frågor på ett tryggt och korrekt sätt. Från första mötet till sista så upplevde vi en ständig trygghet av mäklaren. För att vara förstagångsköpare så kunde vi inte önska en bättre process med denna mäklare. Vi fick den hjälpen vi behövde att förstå och lära oss. Sammanfattning av upplevelsen: Proffsigt, engagerat, kunnigt, stor tillgänglighet, konstant snabb återkoppling och otroligt smidigt från första kontakt till tillträde. Det här helt enkelt den bästa.

Linda H
Kungsängen

Otroligt professionell, påläst och kunnig. Inger direkt en känsla av trygghet och neutralitet för båda parter!

Alexander B
Jugansbo

Bra och tydlig! Väldigt tillgänglig och tillmötesgående. Vi är väldigt nöjda med Henrik.

Kerstin P
Tärnsjö

Mycket bra! Framför allt genom att lyckas med försäljningen så fort trots alla helger. Dessutom har han ett trevligt bemötande. Han gav bra information under hela säljprocessen. Hans insatser är över all förväntan.

Karin P
Tärnsjö

Henrik Johansson framstod som trygg och förtroendeingivande på riktigt och levde sedan upp till vårt förtroende. En mäklare som alla borde anlita.

Daniel H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
Kungsängen

Henrik är trevlig! Har träffat honom genom tidigare köp av lägenheter. Lättsam, påläst!

Oscar F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
Kungsängen

Henrik är lugn och väldigt duktig på sitt jobb. Kommer vända mig till Henrik igen om jag behöver en mäklare.