Henrik Johansson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 91 Läs vad Henrik Johansson

• Kurt J sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-02-10

Sålt villa. Bemötandet var bra. Förväntningarna gick enligt planerna och mäklaren har ställt upp och svarat omgående på våra frågor. Läs mer
  • Leena H sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-02-04

Snabbt smidigt och effektivt salg av Henrik. Kunnig och trevlig. Tack😁 Läs mer
    2020-02-04 Henrik J svarar Leena H
    Tack Leena, roligt att ni är nöjda!
  • Tord H sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-02-04

Sålt bostad
    Hyggelig og ryddig mäklare. Kan anbefales Läs mer
    2020-02-04 Henrik J svarar Tord H
    Stort tack för rekommendationen Tord och tack för ett bra samarbete!
  • Annika L köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-01-27

Kungsängen
    Proffsigt bemötande och smidigt förfarande. Läs mer
    2020-01-27 Henrik J svarar Annika L
    Tack så mycket Annika, roligt att du är nöjd!
    Stort lycka till med huset!
  • Christer E köpte sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-01-19

Hagaberg
    Köpt villa i Sala

Trevligt bemötande men kändes utan inlevelse och engagemang Läs mer
    2020-01-22 Henrik J svarar Christer E
    Hej Christer och tack för omdömet! Jag gör alltid mitt bästa för att göra både köpare och säljare så nöjda som möjligt men då har jag uppenbarligen brustit i ert fall vilket jag beklagar. Jag tar till mig det och ser till att tänka på det framöver.
    Lycka till med huset! /Henrik
  • Eva E köpte sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-01-19

Hagaberg
    Har köpt hus (villa) av Henrik Johansson på Fastighetsbyrån Sala. Hans bemötande var ok men jag fick ändå känslan av att han var oengagerad. Läs mer
    2020-01-22 Henrik J svarar Eva E
    Hej Eva och tack för omdömet! Jag gör alltid mitt bästa för att göra både köpare och säljare så nöjda som möjligt men då har jag uppenbarligen brustit i ert fall vilket jag beklagar. Jag tar till mig det och ser till att tänka på det framöver.
    Lycka till med huset! /Henrik
  • Radica K köpte sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-12-23

Västerfärnebo
    Vi har köpt huset på landet.Vi blev jättebra bemött av Henrik.Jag tycker att Henrik trevlig och hjälpsam från fösta mötet tillsignering av kontrakt.Han kändes trygg och erfaren . Läs mer
    2020-01-22 Henrik J svarar Radica K
    Tack så mycket, roligt att ni är nöjda!
    Henrik J gillar detta
  • Branislav K köpte sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-12-23

Västerfärnebo
    Hej,
    Vi har fått hjälp av Henrik Johansson på Fastighetsbyrån Sala vid köpet av huset i Västerfärnebo.
    Henrik är toppen mäklaren, han har varit väldigt professionell, hjälpsam och har alltid varit tillgänglig att ta samtalet och svara på alla frågor. Läs mer
    2020-01-22 Henrik J svarar Branislav K
    Tack så mycket för rekommendationen, hoppas renoveringen går bra!
    Henrik J gillar detta
  • Camilla V köpte sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-12-15

Ransta
    Vi köpte ett hus i Ransta där Henrik var mäklare. Han upplevdes professionell och tillmötesgående, svarade snabbt på frågor om vi undrade något och var tillgänglig under hela affären. Lätt och smidig att ha och göra med! Läs mer
    2020-01-22 Henrik J svarar Camilla V
    Tack så mycket, hoppas att ni trivs bra i huset!
    Henrik J gillar detta
  • Karl H köpte sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-12-15

Kila
    Jag köpte en villa strax utanför Sala och Henrik är en superkunnig och professionell mäklare som är snabb på svar och visar engagemang i försäljningen. Han är även duktig på att lämna utrymme för egna önskemål och är förstående! Läs mer
    2020-01-22 Henrik J svarar Karl H
    Tack för omdömet Kalle, hoppas att renoveringen går bra!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sala

Henrik Johansson