Henrik Johansson
Registrerad mäklare sedan 2009-04-01
Aktiv på Reco.se sedan 2018-05-02
2019-07 - 2020-06

Läs vad 104 Läs vad Henrik Johansson

• Marianne S köpte sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-06-18

Västerfärnebo
    Jag har köpt en villa med hjälp av Henrik. Han var proffsig men ändå personlig, lugn och trygg. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Ruth E sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-06-18

Kungsängen
    Sålt lägenhet. Henrik är väldig entusiastisk och trevlig. Jag fick uppdatering hela tiden. Försäljningen gick snabbt. Läs mer
  • Eva A
    Eva A sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-06-08

Henrik Johansson sålde vårt torp i Sala-området. Allt gick mycket smidigt och Henrik med sitt professionella sätt och ödmjukhet hjälpte oss igenom hela processen.
    Henrik överträffade alla våra förväntningar på en mäklares uppdrag.

Tack! Läs mer
  • Martin A sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-06-08

Henrik var helt super - överträffade på alla moment! Så proffsigt!!! Han jobbade med stor känsla och är ett föredöme för kåren! Läs mer
  • John Robert B sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-05-07

Möklinta
    Henrik Johansson var mäklaren när jag köpte en villa i Möklinta år 2011. Han gav intryck av att vara en kunnig och balanserad ung man.
    I år när jag skulle sälja samma fastighet valde jag Henrik som mäklare p.g.a. hans professionella agerande vid köpet av fastigheten 2011.
    Jag betraktar Henrik som en mäklare man kan litar på! Läs mer
  • Ulf Å sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-04-19

Har sålt en gård, har fått ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Förväntade mig att Henrik skulle sköta sitt uppdrag smidigt och bra, vilket han också gjorde. En bra mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Sissi J sålde sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-04-10

Kunnig mäklare med koll på läget. Snabb återkoppling och alltid tillgänglig. Strategisk och lugn trots skakig marknad med lite motvind. Läs mer
    2020-04-14 Henrik J svarar Sissi J
    Tack så mycket för omdömet Sissi, roligt att ni är nöjda!
  • Alice S sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-03-18

Turbo
    Henrik har hjälpt min mamma Alice att sälja sin lägemhet på Turbo. Jag, Madde dotter, har varit haft fullmakt vid försäljningen. Oturligt nog var det flera lägenheter till salu samtidigt på samma gård. Vi har mailat, sms:at och ringt varandra under resans gång. Allt med trevlig lättsam ton. Med andra ord allt har varit bra. Nu äntligen sålt kanske inte till det pris vi hoppats på med ok.
    //Alice gm Madde Landin Läs mer
    2020-03-18 Henrik J svarar Alice S
    Tack så mycket för omdömet och för en trevlig affär! Vi fick som sagt kämpa mer än förväntat men skam den som ger sig!
  • Vivianne J sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-03-13

Centrum
    Har sålt en lägenhet och Henrik har gjort ett riktigt bra jobb kommer även att anlita honom om vi säljer vår sommarstuga. Läs mer
    2020-03-18 Henrik J svarar Vivianne J
    Tack för det fina omdömet Vivianne, det hjälper jag såklart mer än gärna till med om det blir aktuellt!
  • Stefan K köpte sitt hus med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-03-12

Morgongåva
    Lätt att komma överens med, svarade alltid snabbt och korrekt på alla frågor. Läs mer
    2020-03-18 Henrik J svarar Stefan K
    Tack så mycket Stefan, hoppas att allt fungerar bra med huset och att du kommer att trivas i Morgongåva!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sala

Henrik Johansson