Fastighetsbyrån Sala

Fredsgatan 22, 733 30 Sala — Visa karta

I den vackra silverstaden Sala hittar du oss på Fastighetsbyrån på Fredsgatan 22 mitt i centrum. Vi har koll på området, kunskap om branschen och ett nära samarbete med banker som ger dig allt du behöver för en lyckad affär.

Vi arbetar alltid aktivt med att erbjuda den bästa mäklartjänsten här i Sala. Vi anpassar oss efter dina behov och har ett stort kontaktanät. Vare sig du är ute efter lägenheter, villor eller fritidshus kan vi hjälpa till.

Varmt välkommen till oss - vi guidar dig genom hela bostadsaffären!

Läs vad 319 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sala

• 2020-10-16

Susanne B skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Trevlig glad intresserad mäklare som skulle sälja min lägenhet..
    Proffsigt bemötande och jag kännde mig helt trygg att lämna över allt runt försäljningen till henne. Läs mer
  • 2020-10-15

Niklas J skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt en enplans villa ute i Ransta.
    Trevlig och hjälpsam.
    Såld på mindre än en vecka. Läs mer
  • 2020-10-14

Marc L skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag och min fru köpte en gård som Ingela förmedlade. Det var många ovanliga händelser fram tills vi vann budgivningen och Ingela hanterade det bra. Vi är nöjda och kommer att höra av oss till Ingela nästa gång vi har bostads- och fastighetsärenden! Läs mer
  • 2020-10-14

Lena H skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har köpt ett torp utanför Sala. Jag tycker att Henrik är mycket trevlig och jag blev väl bemött. Jag hade många frågor och han var snabb att besvara dem. Det var alltid lätt att få tag på honom. Jag fick intrycket att säljaren också tyckte han var bra. Henrik gav mig råd om den sinande brunnen, råd som jag ska undersöka i vår. Jag har rekommenderat honom till en väns vän som har ett liknande hus som mitt. Allt som allt är jag mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-10-13

Göran O skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Allt gick så fort med köpet men fick all behövlig hjälp av Ingela så att jag snabbare kunde förstå allt vad som gäller vid ett köp Läs mer
  • Patrick C

2020-10-12

Patrick C skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Ingela var hjälpsam och proffsig. Rätt nöjd. Läs mer
  • 2020-10-07

Alexander L skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt en bostadsrätt och är väldigt nöjd med Emelie, snabb på att svara på ev. frågor och hjälpsam under hela processen! Läs mer

Erika W skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Har träffar Henrik vid tidigare värdering och fick då en positiv bild. Ett självklart val då vi nu skulle sälja huset. Han är saklig, kunnig, glad och positiv. Sätter kunden i främsta rummet och finns alltid där om man funderar över något. Läs mer

Peder H skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt Bostadsrätt i Sala

-Snabba svar
    -proffsigt intryck vid visning
    -påläst
    -flexibel Läs mer

Joanna T skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Snabb och smidig hantering av min lägenhetsförsäljning, har inget att anmärka på! Trevligt bemötande. Läs mer

Maria B skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    I har sålt vårt fritidshus o Henrik har varit till stor hjälp, vi känner en stor tillit till honom o hans kompetens. En trygg mäklare. Läs mer
  • 2020-09-25

Rebin E skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag sa till min lägenhet och jag är jättenöjd och rekommendera Fastighetsbyrå Isala mäklare de är bäst Tack för min mäklare hon har sålt min lägenhet Läs mer
  • 2020-09-23

Umit A skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpte hus genom Henrik. Henrik var behjälplig, kunnig och tillgänglig. Stort tack för hjälpen. Läs mer
  • 2020-09-23

Emelie T skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har sålt en lägenhet. 1a på 38 kvm
    Jag tycker jag blivit bemött bra! Har blivit väl omhändertagen.
    Jag hade inga speciella förväntningar, jag tycker det gick bra och allt gick undan när de väl satte igång. Så det är har gått smidigt :-) Läs mer
  • 2020-09-21

Ingela L skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi sålde vår villa och Henrik var lugn och tydligt saklig. Svarade på alla frågor vi hade. Huset blev sålt innan offentliga visningen.
    Vi är nöjda. Läs mer
  • 2020-09-15

Sven-inge S skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har köpt en bostadsrätt.

Jag är väldigt nöjd med Henriks arbete i samband med köpet. Läs mer
  • 2020-09-11

Björn S skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Har sålt vårt frtidshus som vi ägt sedan 1996. VI har blivi gott bemötta a v Henrik. Är nöjda med försäljningen. Tack så mycket. Läs mer
  • 2020-09-11

Gunilla L skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik är en mycket duktig mäklare. Bra på att beskriva gången vid en försäljning och lyssnade på våra önskemål och kom även med mycket god info. Dessutom en väldigt trevlig person och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-09-10

Maria B skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Trevligt bemötande dock hade jag förväntat mig att mäklaren skulle agera medlare mellan köpare och säljare. Istället blev jag som säljare överröst med krav från köparna och ombads fullfölja deras krav för att affären skulle gå smidig till. Läs mer
    2020-09-11 Henrik J svarar Maria B
    Hej Maria!
    Tråkigt att du inte är nöjd. Jag tar till mig det och får se till att vara ännu tydligare framöver med mina säljare om vad som ska finnas kvar och vad som ska tas bort innan tillträdet.
  • Stig A

2020-09-09

Stig A skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Mycket god lyssnare och iakttagare med strukturerad , saklig och korrekt genomförd försäljning med stor empati för säljare och köpares väl och ve
    Vi kan varmt rekommendera Henrik Johansson på Fastighetsbyrån i Sala Läs mer
    2020-09-11 Henrik J svarar Stig A
    Hej Stig!
    Stort tack för den fina rekommendationen, hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2020-09-08

Ann H skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt en prästgård. Blev bra och korrekt bemött av mäklaren. Förväntade mig info om ev problem som måste åtgärdas. Ställde frågor om prioriteringar och fick bra svar.
    Har haft några frågor efteråt och fått hjälp med dem. När budgivningen startade hade mäklaren semester. Vi är ovana budguvare och hade kanske behövt lite info om hu ställa sig till utgångsbud. Läs mer
    2020-09-11 Henrik J svarar Ann H
    Hej och tack för omdömet Ann-Charlotte!
    Jag tar till mig det och hoppas ni kommer att trivas!
  • 2020-09-06

Elias C skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi har sålt vår lägenhet samt köpt hus med Ingela som mäklare.
    Ingela har haft väldigt bra bemötande mot oss, varit hjälpsam och fått oss att känna oss trygga med både vår försäljning och vårt nya köp. Vi kunde inte haft en bättre mäklare! Läs mer
  • 2020-09-06

Jaffar H skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi sålde ett radhus. Vår mäklare var väldigt snäll, trevlig och hjälpsam. Vi förväntade oss att vi skulle sälja huset snabbt och det gick väldigt snabbt. Mäklaren var väldigt duktig på ditt jobb dessutom. Läs mer
  • 2020-09-04

Lennart H skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi har sålt en fastighet med strandtomt. Henrik levde upp till våra förväntningar och lite till. Han är klar och tydlig snabb och effektiv. han inger förtroende och är trevlig. Läs mer
    2020-09-11 Henrik J svarar Lennart H
    Stort tack Lennart, roligt att ni är nöjda!
  • Bengt Olov H

2020-08-31

Bengt Olov H skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Emelie ör professionell och mycket bra på kommunikation med kunden. Hon är positiv och stöttande. Alla våra förväntningar uppfylldes. Vi har köpt lägenhet och sålt hus med hjälp av Emelie. Läs mer
    2020-09-02 Emelie Videll svarar Bengt Olov H
    Tack snälla för det omdömet! Det var ett nöje, hela affären igenom att samarbeta med er och få förtroendet till att sälja er fina villa!
  • 2020-08-20

Victoria S skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt lägenhet.
    Ett trevligt bemötande och alltid tillgänglig för frågor, dag som kväll och även helger. Läs mer
    2020-09-11 Henrik J svarar Victoria S
    Tack Victoria, hoppas ni kommer att trivas nya huset!
  • 2020-08-16

Ola R skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Ingela skötte vårt lägenhetsköp alldeles utmärkt, trevligt bemötande och rutinerat. Allt fungerade som vi ville. Läs mer
  • 2020-08-09

Sara D skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har köpt en enplansvilla. Trevligt bemötande på visningen o lugn vad gäller budgivning. Trygg o sansad. Läs mer
  • 2020-08-09

Britt-marie S skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Seriöst bemötande vid försäljning . Lätt att få kontakt med och bra återkoppling från Ingela. Förtroendeingivande både för sälj-och köp- sidan. Vi rekommenderar varmt Ingela. Läs mer
  • 2020-08-08

Viktoria M skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Ingela skötte hela affären galant. Mycket duktig mäklare! Läs mer
  • 2020-08-03

Nam Phuong N skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har sålt en lägenhet i Morgongåva. Hon är jätte snäll, entusiastisk och tålamod. Hon försökte att vi kunde sälja den med pris som vi önskade. Jag är nöjd med min upplevelse.
    MVH Läs mer
  • 2020-07-24

Fredrik O skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik har sålt våran villa. Han var trevlig samt mötte våra behov på ett mycket bra sätt. Det blev en snabb försäljning. Han lyckades sälja till över vårat önskade utgångspris. Läs mer
  • 2020-07-24

Marie J skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik har sålt vår villa. Han var tillmötesgående samt fyllde våra behov på ett väldigt bra sätt. Våra förväntningar var att sälja vår bostad till minst utgångspriset som vi begärde vilket Henrik lyckades med genom sätta rätt pris så att vår bostad såldes fort och även lite över vad vill begärde. Läs mer
  • 2020-07-21

Margareta K skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Proffsig och kunnig och ett bra mottagande vid såväl visning och skrivning. Läs mer
  • 2020-07-14

Odysseas K skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Hon gjorde sitt jobb precis som hon skulle Läs mer
  • 2020-07-13

Mikael P skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt. Är nöjd med det mesta.
    Allt gick smidigt och ytan problem Läs mer
  • 2020-07-11

Robert E skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Proffsig, bra på att återkoppla. Läs mer
  • 2020-07-07

Britt E skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vid köp av lägenhet blev jag mycket vänligt, trevligt och professionellt bemött. Informativt.

En fantastisk mäklare !!!
    Med vänlig hälsning Lennart Zettergren/ Britt Eliasson Läs mer
  • 2020-07-04

Leif A skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Min fru och jag ville sälja vårt gamla hem. Redan den första kontakten, när Ingela kom hem till oss och tittade, var klockren. Att hon såg så mycket och så noggrant redan då häpnade jag över senare. Bl.a. var hon helt införstådd med vilka renoveringar vi hunnit med inför nästa besök.
    Sedan blev det full fart med fotografering, besiktning, annonsering och visning. Hon stödde spekulanterna i deras undringar, så vi fick viktiga frågor att besvara. Slutfasen administrerade hon så skickligt att vi fick chansen att skriva kontrakt med den bästa tänkbara spekulanten. Och priset blev skyhögt tack vare hennes skicklighet.
    Vi kan knappt fatta att det kunde bli så bra efter alla 43 år vi bott här. Läs mer
  • 2020-07-04

Ulla-britt A skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har sålt mitt hus byggt i slutet av 1800-talet. Ingela har varit lyhörd, trygg, pålitlig och professionell genom hela processen. Hon har överträffat de förväntningar jag hade! Läs mer
  • 2020-07-03

Maria V skrev om Emma Johansson Florsjö en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt en bostad
    Skulle aldrig anlita henne att sälja en bostad då hon avslöjar allt för mycket info samt är alldeles för omständig
    Gjort tre lägenhetsaffärer senaste sex åren och denna var den klart mest omständiga mäklaren som inte ingav något förtroende Läs mer
  • 2020-06-22

Joakim S skrev om Emma Johansson Florsjö en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt lägenhet
    Bra återkoppling
    Lätt att prata med inga konstigheter Läs mer
  • 2020-06-18

Marianne S skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har köpt en villa med hjälp av Henrik. Han var proffsig men ändå personlig, lugn och trygg. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-06-18

Ruth E skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt lägenhet. Henrik är väldig entusiastisk och trevlig. Jag fick uppdatering hela tiden. Försäljningen gick snabbt. Läs mer
  • 2020-06-15

Sofia A skrev om Emma Johansson Florsjö en del av Fastighetsbyrån Sala
    Trevlig och seriös mäklare. Utförde en ordentlig värdering vid första mötet och har utfört ett bra arbete hela vägen fram till försäljning. Läs mer
  • Eva A

2020-06-08

Eva A skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik Johansson sålde vårt torp i Sala-området. Allt gick mycket smidigt och Henrik med sitt professionella sätt och ödmjukhet hjälpte oss igenom hela processen.
    Henrik överträffade alla våra förväntningar på en mäklares uppdrag.

Tack! Läs mer
  • 2020-06-08

Martin A skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik var helt super - överträffade på alla moment! Så proffsigt!!! Han jobbade med stor känsla och är ett föredöme för kåren! Läs mer
  • 2020-06-06

Helena L skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Fantastiskt bra mäklare.
    Ingelas engagemang och arbetsinsats motsvarade våra förväntningar till 100 procent.
    Trevlig, tydlig och informativ.
    Är supernöjda, kan starkt rekommendera henne till andra.

Helena och Christer Lindholm Läs mer
  • 2020-06-06

Stefan B skrev om Emma Johansson Florsjö en del av Fastighetsbyrån Sala
    Lugn, kunnig och saklig och väldigt hjälpsam. Proffsig helt enkelt. Läs mer
  • 2020-05-28

Susanne A skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Skulle sälja mitt hus och tyckte Emelie såg väldigt snäll och trevlig ut. Vi träffades , det kändes som om vi känt varann hela livet, Emelie var otroligt lättsam. Hon förklarade allt så tydligt och bra. Sen tog hon över allting med försäljning, och fick det sålt! Är så tacksam att jag valde Emelie. Hon är klart bäst! Kommer rekommendera henne i framtiden. Läs mer
    2020-05-28 Emelie Videll svarar Susanne A
    Tack Susanne för dom mycket vänliga orden! Jag är glad över att jag kunde hjälpa till!

Fredsgatan 22, 733 30 Sala