Fastighetsbyrån Sala

Fastighetsbyrån Sala

I den vackra silverstaden Sala hittar du oss på Fastighetsbyrån på Fredsgatan 22 mitt i centrum. Vi har koll på området, kunskap om branschen och ett nära samarbete med banker som ger dig allt du behöver för en lyckad affär.

Vi arbetar alltid aktivt med att erbjuda den bästa mäklartjänsten här i Sala. Vi anpassar oss efter dina behov och har ett stort kontaktanät. Vare sig du är ute efter lägenheter, villor eller fritidshus kan vi hjälpa till.

Varmt välkommen till oss - vi guidar dig genom hela bostadsaffären!

631 omdömen om Fastighetsbyrån Sala

Sedan starten hos Reco 2013
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
    2023-01-27 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Vi var i trygga händer och våra förväntningar överträffades. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Camilla Berg på Swedbankkontoret Fastighetsbyrå i Sala Heby.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    2023-01-26 Verifierad kund
    Toppenbetyg för väl utfört arbete! Henrik är en mycket professionell och kompetent mäklare. Rekommenderas varmt!
    • Hedåker - Västerbykil - Rosshyttan
    2023-01-25 Verifierad kund
    -trevligt bemötande
    -fick ärliga svar på frågor
    -var lätt att komma i kontakt, fick snabbt svar på frågor
    -kändes att blev lyssnat
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
    2023-01-25 Verifierad kund
    Professionell o förtroendegivande.
    Levde upp till mina förväntningar som jag hade. Var tillgänglig.
    Köpet sköttes smidigt och snabbt.
    Tack Linda! Återkom gärna om du vill ha en uppdaterad värdering av lägenheten. Skulle vara kul att få se den efter att du renoverat :-) Camilla Berg
    2023-01-18 Insamlad av företaget
    Vi blev vänligt och bra bemötta av Emelie.
    Våran förväntning var att få en snabb försäljning och vägledning, och resultatet blev över förväntan.
    Vi sålde vår mors lägenhet efter att hon avlidit. Vi var väldigt vilsna men Emelie har stöttat oss så väl under hela processen, vi kan inte önska oss mer av en mäklare.
    Det känns nästan som att hon blivit en av våra vänner och att hon uppriktigt bryr sig om oss.
    Tack Snälla Carin! Det gör jag också! :) Emelie Videll
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    2023-01-17 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött av mäklaren och är nöjd över min affär. Jätte trevlig mäklare.
    2023-01-17 Insamlad av företaget
    Seriös och trevlig bästa mäklaren jag varit i kontakt med.
    Stort tack Ove! Det värmer att höra att du är så nöjd! Emelie Videll
    2023-01-09 Verifierad kund
    Mycket trevlig, hjälpsam och ödmjuk. Det han inte kunde svara på försökte han ta reda på.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    2023-01-06 Verifierad kund
    Mycket Bra i alla hänseenden.
    2022-12-23 Verifierad kund
    Kunnig, alltid snabb på att svara och mycket hjälpsam. Kan varmt rekommendera!
    • Turbo
    2022-12-19 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och förklarade allt väl.
    2022-12-14 Verifierad kund
    Hjälpsam, professionell, kunnig, lätt tillgänglig, trevlig.
    2022-12-12 Verifierad kund
    Jag har träffat Henrik vid ett tidigare tillfälle då han värderade vårt hus. Det gjorde att vi valde Henrik nu. En mycket trevlig, kunnig, kille som jag varmt kan rekommendera andra.
    Tack för rekommendationen Inger, roligt att ni är nöjda! Henrik Johansson
    2022-12-12 Verifierad kund
    Henrik är trevlig, lugn och saklig! Det märks att har den kunskap som behövs!
    Tack för det och för en trevlig försäljning Göran, hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende! Henrik Johansson
    • Vittinge
    2022-12-05 Verifierad kund
    Henrik är en kunnig och saklig mäklare. Uppskattade till exempel annonsen för att den innehöll rena fakta.
    Tack Margareta, roligt att du är nöjd! Henrik Johansson
    2022-11-27 Verifierad kund
    Allt har fungerat bra, v9i tackar Henrik så mycket.
    Sigvard och Britta
    Tack Sigvard, roligt att ni är nöjda! Henrik Johansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Morgongåva
    2022-11-20 Verifierad kund
    Allting har varit jätte bra! Från planering till försäljning! Allt har varit super
    • Runhällen - Enåker
    2022-11-17 Verifierad kund
    Tydlig, professionell, ordningsam, vänlig.
    Tack för de vänliga orden Rickard! Hoppas att ni trivs i Lund :-) Camilla Berg
    2022-11-14 Verifierad kund
    Bemötande var så bra. Vi tackar för det som vi fick bra upplevelse.
    Tack så mycket Gulfem, roligt att ni är nöjda! Henrik Johansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Turbo
    2022-11-13 Verifierad kund
    Vi har fått ett mycket bra bemötande:
    Mäklaren har levt upp till våra förväntningar till fullo.
    2022-11-12 Verifierad kund
    Har bara positivt att säga
    Att sälja ett hus efter 52 år är så stort .Har blivit lotsad och hörd av en så behaglig person Det har gått så fort och blev så bra tack vare Henrik som var var lyhörd och höll kontakt så jag kände mig så delaktig .
    Mvh Gunilla Bratås
    Tack Gunilla, hoppas du kommer att trivas lika bra i ditt nya boende! Henrik Johansson
    • Silvköparen
    2022-11-07 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare. Snäll. Saklig. Kunnig och tillmötesgående! Bara massa ++++
    2022-11-07 Verifierad kund
    He is one of the most polite and friendly person I met in Sweden.
    He is well qualified and well prepared for all questions. He knows his job quite perfect.
    I want to thank him so much for his efforts and behaviour.
    Thank you for those kind words Mustafa, it was a pleasure to help you.
    I hope you will enjoy your new home!
    • Måns Ols
    2022-11-05 Verifierad kund
    Professionellt, välkomnande, omhändertagande,
    och klara besked om vad som gäller.
    Mäklaren sitter ju trots allt på två stolar.
    • Emmylund
    2022-11-04 Verifierad kund
    Mycket hjälpsam och tillmötesgående
    Tack Lena, roligt att ni är nöjda! Henrik Johansson
    • Emmylund
    2022-11-04 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemötta av Henrik, vi hade inga speciella förväntningar på Henrik, vi blev mycket väl omhändertagna av Henrik, bra service, vi kände oss trygga med Henrik
    Tack Leif, hoppas ni kommer att trivas lika bra i ert nya boende! Henrik Johansson
    2022-10-25 Verifierad kund
    Kunnig. Trevlig. Ordning och reda

Mycket bra
    Tack så mycket, roligt att ni är nöjda! Henrik Johansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Hedåker - Västerbykil - Rosshyttan
    2022-10-25 Verifierad kund
    Camilla har hela tiden haft ett positivt och bra bemötande mot oss!
    I dessa oroliga tider hade vi inte så höga förväntningar på att huset skulle bli sålt men det klarade Camilla av att göra med bravur!

Det har känts tryggt att ha en proffesionell mäklare till hjälp tycker vi.
    Tusen tack för dina vänliga ord Iris! Känns verkligen som att vi hittade rätt köpare till huset :-) Camilla Berg
    2022-10-23 Verifierad kund
    Hon har verkligen visat hur en bra mäklare ska vara, så jag är riktigt nöjd!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    2022-10-17 Verifierad kund
    Hittills bara positivt bemötande.
    Mäklaren har varit snabb och tillmötesgående.
    2022-10-16 Verifierad kund
    Brao.tydligt vad som gällde. Har skött de vi begärde. Meddelat oss hela tiden.Vi är nöjda .
    Tack för en trevlig affär Sigbritt! Henrik Johansson
    2022-10-15 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt bemötande! Ingela är trevlig och tydlig och trygg att ha som mäklare. Vi är så nöjda med det hon gjort och gör.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Trevlig och tålmodig, vart många frågor från mig då det va mitt första husköp.
    Med lite kärlek och omvårdnad så tror jag att du kommer att få ett toppenfint hus! Tack för ditt vänliga omdöme :-) Camilla Berg
    • Persdal
    2022-10-11 Verifierad kund
    Proffsig och kunnig, rekommenderar varmt att man anlitar Henrik om man funderar på att sälja.
    Tack Petra, det är alltid roligt att få förtroendet att hjälpa till vid både köp och försäljning.
    Hoppas ni trivs bra och börjar komma i ordning i ert nya boende!
    2022-10-08 Verifierad kund
    Fick ett bra bemötande av Camilla. Köpte mitt första hus och hon tydlig och noggrann.
    Tack för dina vänliga ord Anna! Hoppas att du och Boris ska trivas i ert nya paradis och välkomna att utforska Heby! Camilla Berg
    • Persdal
    2022-10-03 Verifierad kund
    Henrik är en mycket bra, kunnig och informativ mäklare. Han har också ett trevligt sätt. Vi är så nöjda.

Birgitta och Peter Åqvist
    Tack Birgitta, roligt att ni är nöjda. Hoppas ni kommer att trivas i Sala! Henrik Johansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    2022-10-02 Verifierad kund
    Min erfarenhet av Henrik var jättebra. Han var tillvägamötande och trevlig. Jag har inga andra erfarande av mäklare sedan innan så jag har ingenting att jämföra med men tyckte som sagt att det gick bra.
    Tack Albin!
    Hoppas du trivs i nya lägenheten!
    2022-10-02 Verifierad kund
    Trevligt, bra bemötande och gjorde sitt jobb bra.
    • Vasastaden
    2022-10-01 Verifierad kund
    Till företaget reco punkt se: Jag tycker Ni skall sluta besvära köpare och säljare av fastigheter respektive bostadsrätter.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    2022-09-28 Verifierad kund
    Positivt bemötande.
    Vi gav mäklaren fria händer att sköta försäljningen, med minimal insats från oss säljare och det uppfylldes med bravur.
    Skicklig att "känna av" köpare , bra tips till både köpare och säljare .
    Glad och skämtsam.
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
    2022-09-21 Verifierad kund
    Camilla gjorde ett proffsigt och kunnigt intryck. Hon var saklig och informerade oss hela tiden vad som hände i processen.
    Tack för dina vänliga ord Leila! Det gick ju oerhört fort och ni fick ju ett fantastiskt bra pris för lägenheten! Camilla Berg
    • Hammarhagen
    2022-09-21 Verifierad kund
    Mycket trevlig och väldigt hjälpsam på alla sätt och vis! Nöjd!
    Vad glad jag blir Loo. Vet att ni har letat länge och hoppas verkligen att du och Gustav ska trivas i Hammarhagen - ni har ju köpt en fantastiskt fint och charmigt hus! Camilla Berg
    • Broddbo
    2022-09-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Bra kontakt från första visningen till kontraktsskrivning dagen.
    Tack Anne! Hoppas att du och Peter kommer att skapa många nya fina minnen i Rensmur tillsammans med barn och barnbarn! Camilla Berg
    2022-09-18 Verifierad kund
    Mycket ödmjuk och proffsig. Vi är väldigt nöjda. Känns tryggt att göra affär genom honom.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Fick ett proffsigt bemötande, och förklara allt på ett enkelt sätt.
    2022-09-16 Insamlad av företaget
    Extra utmärkt då Fastighetsmäklaren Emelie Videll, under mötets gång, snabbt kunde hitta, förra, förra säljarens representant via myndigheten, hitta telefonnummer och ringa runt, för att få bekräftat att ett uthus- o garage fanns redan före 1970-talet. Denna bekräftelse behövdes på grund av saknad bygglov.

Därmed kan köpet av fritidshuset slutföras också med hjälp av Emelie Videll.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Seriös
    Håller kontakten o följer upp
    Supernöjd
    • Kila
    2022-09-14 Verifierad kund
    Jättetrevlig och kunnig! Rekommenderas 🌹
  • Yvonne R
    skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    2022-09-14 Insamlad av företaget
    Mäklaren är väl bekant med sin uppgift och klarade också upp oväntade tidskrävande funderingar som köparen inte hade tagit upp med mig före kontraktskrivande. Mycket gott bemötande!
    Tack Yvonne! Med lite gott samarbete så går det mesta att lösa! Emelie Videll
    • Gärdesta
    2022-09-09 Verifierad kund
    Mycket driven och ett väldigt bra bemötande.