Fastighetsbyrån Sala

Fastighetsbyrån Sala

I den vackra silverstaden Sala hittar du oss på Fastighetsbyrån på Fredsgatan 22 mitt i centrum. Vi har koll på området, kunskap om branschen och ett nära samarbete med banker som ger dig allt du behöver för en lyckad affär.

Vi arbetar alltid aktivt med att erbjuda den bästa mäklartjänsten här i Sala. Vi anpassar oss efter dina behov och har ett stort kontaktanät. Vare sig du är ute efter lägenheter, villor eller fritidshus kan vi hjälpa till.

Varmt välkommen till oss - vi guidar dig genom hela bostadsaffären!

Läs vad 484 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sala 2

2022-01-20 Verifierad kund
    Camilla får tio av tio. Hon har varit/är toppen. Kan rekommendera henne till andra också. Stort Tack
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    2022-01-19 Verifierad kund
    Allt har fungerat väldigt bra!
    2022-01-18 Verifierad kund
    Vi fick en proffsigt och trevlig bemötande, våra förväntningar är uppfyllda och mäklaren har gjort ett jätte bra jobb
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
    2022-01-17 Verifierad kund
    Alltid glad och positiv och svarade på alla frågor som jag hade och sen vart det ju ett köp så bara bra
    Tack för dina vänliga ord Jacob! Hoppas att du ska trivas bra i din nya lägenhet :-) Camilla Berg
    2022-01-14 Verifierad kund
    Som köpare upplever jag Henrik som påläst, kunnig och seriös.
    2022-01-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande med humor.
    Ville sälja min fastighet och det lyckades bra. Tydligheten på hur allt skulle gå till var bra, genomgången på hela processen var lättförståelig.
    Svarade snabbt på frågor, både sms och e-post vilket underlättade vid försäljningen.
    Jag är supernöjd med allt av den tjänst jag köpt, glatt överraskad över att jag fick så snabba svar på mina många frågor.
    2022-01-14 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande genom hela köpfasen.
    2022-01-11 Verifierad kund
    Bra bemötande och motsvarade mina förväntningar.
    Tack för ditt omdöme Markus! Önskar dig och Jenny många härliga dagar i Lindsbro! Camilla Berg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    2021-12-30 Verifierad kund
    Det var en trevlig och smidig affär.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    2021-12-23 Verifierad kund
    Professionell och hela tiden återkopplande.
    • Runhällen - Enåker
    2021-12-19 Verifierad kund
    ALLT VAR JÄTTEBRA
    UPPFYLLER ALLA FÖRVÄNNINGAR
    Tack Valdas! Tror säkert att ni kommer att få ett helt fantastiskt fint hus när det renoverats lite. Camilla Berg
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
    2021-12-08 Verifierad kund
    Snabba ryck , bra kännedom om marknaden, trevligt bemötande.
    Tack för ditt omdöme Mats! Ja - det gick verkligen fort :-) Camilla Berg
  • Jenny L
    köpte sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
    2021-12-08 Verifierad kund
    Jag upplever att Camilla ger ett fint och bra bemötande och har varit snabb i återkoppling, hon har även varit behjälplig vid frågor och funderingar.
    Tack för dina vänliga ord Jenny! Är övertygad om att detta är huset för dig och Markus och att ni kommer att skapa många härliga minnen i ert nya fritidshus! Camilla Berg
    2021-12-05 Verifierad kund
    Bra bemötande, hon lyssnade på våra önskemål och gav goda råd.
    • Varmsätra
    2021-11-28 Verifierad kund
    Henrik är alltid trevlig och sprider ett lugn kring sig.
    Han är kunnig och och uppträder professionellt.
    • Varmsätra
    2021-11-27 Verifierad kund
    Alltid trevlig. Lätt att nå. Kunnig.
    2021-11-21 Verifierad kund
    Cecilia gjorde mycket bra sin jobb. Vi fick all information. Vi är mycket nöjd!
    Tack Li! Hoppas att ni ska trivas i Västerås. Camilla Berg
  • Per E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
    2021-11-19 Verifierad kund
    Trevlig, lyhörd för våra önskemål, genomförde en snabb och smidig affär där både vi som säljare och köparen var helnöjda.
    Proffsig!
    Tack för dina vänliga ord Perra! Hoppas att ni ska trivas i nya lägenheten i Västerås :-) Camilla Berg
    • Turbo
    2021-11-19 Verifierad kund
    Trevlig, bra bemötande. Alla frågar vi hade fick vi bra och rätt svar, vi är glad att vi har träffat mäklaren Henrik. Tack/M.Wober
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
    2021-11-19 Verifierad kund
    Trevligt bemött. Fick bra information och svar på mina frågor. Min förväntning var att jag skulle vinna budgivningen och med ledsagning av Camilla gjorde jag det. Positiv upplevelse en snabb affär. Jag vill varmt rekommendera Camilla.
    Tack för dina vänliga ord Anki! Är övertygad om att du kommer att trivas i din nya lägenhet :-) Camilla Berg
    2021-11-12 Verifierad kund
    Bra och sakligt bemötande. Följer upp och återkopplar frågor snabbt.

Ger ett mycket bra intryck.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Kan rekommendera Camilla som var mycket lätt att göra med, smidig och tillmötesgående
    Tack Ola! Det gick ju väldigt snabbt och smidigt, och slutpriset det vi hoppades på :-) Camilla Berg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    2021-10-28 Verifierad kund
    Vi har haft med Henrik tidigare och vi har haft väldigt bra upplevelse av honom.
    Han är lugn och trevlig och man känner sig trygg med honom.
    Vi har blivit bra bemötta vid affären med Lillåstrand 2 A och är väldigt nöjda.
  • köpte en tomt med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Runhällen - Enåker
    2021-10-25 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett mycket bra sätt av mäklaren som var

mycket ärlig och gav mig löpande information om det som

gällde köpet av objektet. Jag är mycket nöjd med mäklaren som

verkligen överträffade mina förväntningar.
    2021-10-25 Verifierad kund
    Alltid trevlig och lätt att nå. Har ställt upp när vi funderat på nånting.
    2021-10-22 Verifierad kund
    Det mesta var bra, är nöjd med allt
    2021-10-13 Verifierad kund
    Kunnig, duktig , insatt, förtroendeingivande, lite mera "go" så hade Henrik fått högsta betyg från oss!
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Sätra Brunn
    2021-10-05 Verifierad kund
    Camilla har ett trevligt och öppen hjärtligt sätt som inger förtroende.
    Dom förväntningar vi hade uppfyllde Camilla till fullo.
    Vi hade en öppen och bra dialog genom hela köpet,
    Camilla lyssnade på våra önskemål och ordnade det på ett
    mycket positivt sätt.
    Tusen tack för dina vänliga ord Kent! Är så tacksam att jag fick äran att hjälpa till med er försäljning och på så sätt lära känna er! Nu hoppas jag att du och Maria ska trivas i stan och att vi ses framöver också :-) Camilla Berg
    • Nyåker
    2021-10-01 Verifierad kund
    Är egentligen inte rätt person att besvara detta för vi har inte haft så mycket kontakt. Det var min morfars hus som såldes, mesta kontakten skedde med min morbror som har fullmakt för morfar. Vet dock att han var nöjd med kontakten och jag är också nöjd med bemötandet, även om vi bara sågs en gång. Fick bra info via telefon och mejl.
    • Sätra Brunn
    2021-10-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och väldigt proffsig men med glimten i ögat!
    Tack för dina vänliga ord Linda! Blir spännande att höra vad barnen tycker när de de får se huset. Hoppas att ni kommer att trivas i Sätra :-) Camilla Berg
    • Nyåker
    2021-09-30 Verifierad kund
    Han är respektfull, bra bemötande.
    2021-09-29 Verifierad kund
    Henrik var hela tiden tillmötesgående, trevlig, hjälpsam, har hjälpt oss med bolån, svarat alltid på våra frågor dessutom på helgen. Hade helt annorlunda upplevelse vid tidigare kontakter med mäklarna. Vi är väldigt tacksamma.
    Tack så mycket James, roligt att ni är nöjda.
    Hoppas ni kommer att trivas i Heby!
    Henrik Johansson
    2021-09-28 Verifierad kund
    Jag har blivit väldigt väl bemött av Camilla. Har fått bra svar på de frågor jag haft, men då Fastighetsbyrån ger en väldigt utförlig information överallt så finns inte så mycket att fråga om. Camilla har gett oss en trygg känsla vid köpet av våran bostad.
    Tack för ditt omdöme Malin! Det är viktigt för oss på Fastighetsbyrån att alla ska känna sig trygga i en bostadsaffär och extra viktigt för er som förstagångsköpare. Hoppas att ni ska trivas i ert alldeles egna hus! Camilla Berg
    2021-09-28 Verifierad kund
    På visningsdagen var hon trevligt o hjälpsamt med alla frågor jag hade.
    Jag har ingen erfarenhet med mäklare men hon fyllde upp mina förväntningar.
    För mig var det enkelt att känna sig trygg att har Camilla som mäklare för att hon tåg tid för mig som jag behövde o förklarade allt så tydligt som möjligt så att jag hade ingen problem att förstå rätt.
    För mig är det viktigt att mina kunder känner sig trygga när de köper eller säljer en bostad - så jag är glad att du upplever att jag lyckats med det! Tack för att du tog dig tid att skriva såna vänliga ord och hoppas att ni ska trivas på Sågbacksvägen! Camilla Berg
    2021-09-28 Verifierad kund
    Snabb, lugn, påläst och ödmjuk. Som köpare ogillar jag dock priset jag fick betala. Men i hans försvar så gillade nog säljaren priset.
    Tack så mycket Alexander!
    Nej, just den punkten är det svårt att få alla parter riktigt nöjda på, jag får återgälda det om du någon gång säljer huset!
    Henrik Johansson
    2021-09-28 Verifierad kund
    Toppenbra mäklare. Bra information och tydlig med allt som haft med visning och budgivning samt med försäljningen att göra.
    Tack för gott arbete med allt.
    Anita Andreasson, dotter till Ella Lövgren som äger fastigheten.
    Tack så mycket och tack själv för en trevlig försäljning Anita! Henrik Johansson
    2021-09-28 Verifierad kund
    Han har bra bemötande och duktig mäklare
    Tack så mycket Fthawi, roligt att du ör nöjd! Henrik Johansson
    • Ängshöjden
    2021-09-27 Verifierad kund
    En trevlig och opartiskt mäklare! Väldigt nöjd med hur uppdraget utfördes!
    2021-09-24 Verifierad kund
    Tydlig och rak
    Vårt husköp genomfördes utan några bekymmer, vi fick snabba svar på våra frågor och gott om information.
    Tack Lotta, hoppas ni kommer att trivas i huset! Henrik Johansson
    2021-09-20 Verifierad kund
    Proffsig och trevlig. Hade hört gott om Henrik och det levde han upp till. Jag är väldigt nöjd.
    Stort tack för det Fredrik, roligt att du är nöjd! Henrik Johansson
    • Broddbo
    2021-09-16 Verifierad kund
    Seriös mäklare med trevligt och personligt bemötande
    Tack Lena, hoppas ni kommer att trivas i Broddbo! Henrik Johansson
  • Hadi B
    köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    2021-09-16 Verifierad kund
    Välldigt trevlig och ärlig mäklare. Hon är nogran också.
    2021-09-16 Verifierad kund
    Super bra!! Bra jobbat jätte duktig!! Väldigt nöjd!! Jätte bra mäklare!!
    2021-09-16 Verifierad kund
    Både jag och min sambo upplevde ett bra bemötande. Henrik va alltid tillgänglig och svarade på frågorna & funderingar vi hade. Förväntningarna vi hade var en mäklare som engagerade sig och fanns tillgänglig för frågor, och de var det vi fick!
    Stort tack till Henrik för ett superbra jobb, helt klart den bästa mäklaren vi haft att göra med!
    Jättetack för det fina omdömet Josefine, roligt att ni är nöjda! Henrik Johansson
    2021-09-15 Verifierad kund
    Camilla var trevlig och lugn och hade kort svarstid när jag ställde frågor via mail. Hon förmedlade ett proffsigt intryck och jag skulle utan att tveka kunna rekommendera henne som mäklare.

/Kalle
    Tusen tack för dina vänliga ord Kalle! Hoppas att du och Anna ska få skapa många härliga minnen i Västerbykil! Camilla Berg
    2021-09-14 Verifierad kund
    Henrik var trevlig och välkomnande . När man ringde och hade frågor svarade han alltid i telefonen vilket är ett stort plus.
    Köpet av våran bostad har bara varit positivt tillsammans med en kunnig och trevlig mäklare
    Tack Kicki, hoppas ni kommer att trivas i Morgongåva! Henrik Johansson
    2021-09-13 Verifierad kund
    Henrik är en öppen och glad mäklare som ser till sina kunders behov och önskemål. Han finns alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Samt att han är ordningsam och noga med visningar mm.
    Tack så mycket för omdömet Anders! Henrik Johansson
    2021-09-12 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande, känns trygg och kompetent, kan varmt rekommendera till andra.
    2021-09-11 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande.
    Han har levt upp till de förväntningar vi kunde ha.
    Kunnig och saklig, proffsigt uppträdande.
    Tack Gun, hoppas att allt går bra med flytten! Henrik Johansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    2021-09-11 Verifierad kund
    Vänligt och informativ.

Förväntningar va höga och Ingela levde upp till dessa. Då hon va påläst om fastigheten och kunde svara på alla sorts frågor vi hade.

En mäklare som varmt rekommenderas både för köpare och säljare.