Fastighetsbyrån Sala

Fredsgatan 22, 733 30 Sala — Visa karta

I den vackra silverstaden Sala hittar du oss på Fastighetsbyrån på Fredsgatan 22 mitt i centrum. Vi har koll på området, kunskap om branschen och ett nära samarbete med banker som ger dig allt du behöver för en lyckad affär.

Vi arbetar alltid aktivt med att erbjuda den bästa mäklartjänsten här i Sala. Vi anpassar oss efter dina behov och har ett stort kontaktanät. Vare sig du är ute efter lägenheter, villor eller fritidshus kan vi hjälpa till.

Varmt välkommen till oss - vi guidar dig genom hela bostadsaffären!

Läs vad 231 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sala

• 2019-12-07

Frida L skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Ingela har hjälpt mig sälja min lägenhet i centrala Sala. Ingela är väldigt trevlig hjälpsam och sjukt bra att ha å göra med!
    Hon är den bästa mäklaren jag någonsin mött och kommer aldrig välja någon annan. Läs mer
  • Å

2019-12-05

Å skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    QTrevlig, kompetent mäklare som gjorde allt för att vi skulle vara nöjda, både säljare och köpare! Läs mer
  • 2019-12-02

Camilla K skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Trevlig och kändes pålitlig, svarade snabbt på Mail Läs mer
  • 2019-11-30

Muhammad B skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpte en hus. Jag på visning dagen. Hon var glad och ärligt mot oss. Ja! Män tycker att hon gillar sin jobb, ärligt mot folk vi önskar hennes besta och se fastigheten gå till topp. Läs mer
  • Nadine G

2019-11-20

Nadine G skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik är fantastiskt trevlig och professionell! Han har skött allting helt perfekt och vi är jätte nöjda av att ha haft Henrik som vår mäklare. Rekommenderar honom mer än gärna. Läs mer
  • 2019-11-17

Anette J skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    vi har köpt en lägenhet
    bemötandet var jätte bra Läs mer
  • 2019-11-12

Stefan G skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Trevlig, socialt kompetent, serviceinriktad Läs mer
  • 2019-11-09

Lena W skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Alltid tillgänglig, gott bemötande, kunnig. Läs mer
  • 2019-11-06

Anders Å skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Glad, pigg och tillmötesgående.
    Kunnig, pålitlig och lagom "på.
    Smidig i kontakter med oss, dvs hittade lösningar och förde processen framåt så gott det gick. Föreföll också varit smidig i kontakterna med spekulanterna

Vi sålde ett som vi bedömde det lite svårsåld sommar hus med reparationsbehov... Läs mer
  • 2019-11-06

Laila G skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Ihärdig, arbetsam, envis. Lyckades till slut Läs mer
  • 2019-11-03

Ingrid Å skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Emelie har på alla vis varit hjälpsam och kompetent i våra kontakter. Jag är dock lite besviken att hon inte uppmärksammade oss på att avtala med köparen att de ska betala det arbete som kommer att-göras på väg och bro , vi sålde trots allt långt under hennes förslag på pris. Vi sålde en fritidsfastighet. Med vänlig hälsning, Ingrid Bergsten Åberg Läs mer
  • 2019-11-02

Tim G skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har sålt en Lägenhet, Jag är jätte nöjd med bemötande och all service. Lugn och metodisk samt full koll. Allting sköts professionellt och gör en försäljning jätte lätt för en säljare.

Jag är mycket imponerad på Ingela och skulle rekommendera henne till alla som köper eller säljer bostad. Har varit utmärkt för mig vid både försäljning och vid köp. Läs mer
  • 2019-10-22

Barin Viktoria B skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Han var så hjälpsam.. bra mäklare.. Läs mer
  • 2019-10-13

Alexander E skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Professionellt bemötande med snabba svar på sms. Ärlig på visning och trevlig vid kontraktskrivning. Läs mer
  • 2019-10-08

Fredrik J skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Duktig mäklare. Lugn och metodisk. Läs mer
  • 2019-10-03

Bengt O skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag är mycket nöjd med hennes arbete. Läs mer
  • 2019-10-02

Joel B skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Köpt grannkåken
    • Bemött rakt, enkelt och vänligt; som det ska vara.
    • Alltså levde han upp till förväntningarna :-)
    • Inget krusidull; rakt på sak och därför till belåtenhet. Läs mer
  • 2019-10-01

Ramez A skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Hon e den värden bästa mäklare
    Hon kan sitt jobb snäll Läs mer
  • 2019-09-29

Björn B skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    En väldigt smidig överlåtelse där allt klaffade till 100%. Läs mer
  • 2019-09-24

Christina W skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag och min man har köpt ett fritidshus i trakten och har fått hjälp med denna affär av mäklare Henrik Johansson. Henrik har varit en fantastisk person att få hjälp av som köpare! Han svarar på samtal, ringer tillbaka snabbt, är kunnig, insatt och man blir alltid personligt bemött. Vidare tar han sig tid att förklara sådant man inte förstår, och är alltid, alltid vänlig och lugn. En kunnig, vänlig, trygg och glad guide i en stor affär! Läs mer
  • 2019-09-17

Erik H skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi sålde en villa genom Henrik. Han har varit tydlig, hjälpsam och varit ett bra bollplank.
    På det stora hela har vår bostadsaffär varit mycket smidigt, till stor del pga Henriks insats. Läs mer
  • 2019-09-16

Scott V skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    We bought a villa. Henrik was very comfortable to work with and very competent and professional in all aspects. He was also very good with helping in English for us ;) Läs mer
  • 2019-09-12

Emma N skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har köpt en bostadsrätt. Henrik har varit tillgänglig, transparent och haft ett bra bemötande från visning till tillträde. Läs mer
  • 2019-09-06

Kristina R skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Torp från 1881. Mycket bra bemöt. Att ha en god kommunikation. Henrik ha bemött detta. Jag är nöjd och Henrik är lugn och saklig. Läs mer
  • 2019-08-31

Karoly A skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi sålde vår bostadsrätt i Morgongåva med hjälp av Henrik. Han har varit alltid punktlig, lätt att få tag i honom, han besvarade alla våra funderingar, eventuella frågor och sist men inte minst varit engagerad under hela försäljningsprocessen.
    Stort tack för hjälpen. Läs mer
  • 2019-08-29

Therése I skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpare av fastighet, så endast kontakt som sådan.

Helt okej bemötande inga konstigheter Läs mer
  • 2019-08-26

Lena Eklund K skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Min mäklare är enastående på alla sätt o vis. Rekommenderas till fullo.❤️👍 Läs mer
  • 2019-08-25

Peter V skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi har sålt en obebyggd tomt som vi ägt under många år. Emelie har skött hela processen på ett professionellt och trevligt sätt. Slutpriset infriade våra förväntningar. Vi rekommenderar verkligen Emelie för framtida kunder!
    Christine och Peter Läs mer
  • Christine W

2019-08-25

Christine W skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Hej,
    Vi sålde genom Emelie en obebyggd tomt i Nordsjö. Emelie skötte allt på ett mycket professionellt och trevligt sätt. Vi är mycket nöjda och det tror jag även köparen var. Vi ger verkligen Emelie de allra bästa rekommendationer!. Läs mer
  • 2019-08-15

Björn E skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt fritidshus.
    Bra bemötande.
    Förväntade mig ett korrekt och professionellt vilket jag fick, dock otydlig information om betalningen av fastighetsskatten mellan köpare och säljare innevarande år.
    Helhetsintrycket var bra Läs mer
  • 2019-08-15

Östen H skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Lätt att få kontakt med och snabba svar på våra frågor. Dessutom alltid trevligt bemötande. Läs mer

Marie-louise E skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpte en sommarstuga.
    Blev bemött med värme och lyhördhet, hon är kompetent och saklig.
    Förväntade mig en smidig affär och det infriades.
    Som helhet en proffsig och genuint genomförd process, jag är nöjd. Läs mer

Marie-louise E skrev om Fastighetsbyrån Sala
    Köpte en sommarstuga.
    Mäklaren kompetent och saklig, bemötte oss med värme och lyhördhet.
    Hade förväntningar om en smidig affär och det infriades. Flexibelt när det gällde att komma överens om datum för möten.
    Det kändes i helhet som en proffsig och genuint genomförd process, jag är nöjd. Läs mer

Gunnar B skrev om Fastighetsbyrån Sala
    Sålt ett fritidshus i Sala kommun. Kompetent och kunnig värdering samt försäljning. Läs mer

Jessica S skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Har köpt ett fantastiskt fristående hus!
    Och sålt ett radhus!
    Man kan inte ha en bättre mäklare enligt mig. När vi köpte vårat radhus för åtta år sendan va de av Ingela. Hon är trygg att pratade och bra balans mellan säljaren och köparen. Kommer vi någonsin sälja de hus vi köpt så blir de definitivt Ingela vi kontaktar igen. Läs mer
  • 2019-08-13

Östen H skrev om Fastighetsbyrån Sala
    Lätt att få kontakt med mäklare och effektiv hantering av allt när budgivningen var klar. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • 2019-08-08

Tim O skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi har både köpt och sålt bostad via Henrik Johansson och det har fungerat utmärkt. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • 2019-08-07

Camilla E skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt hus av Henrik på Tegvägen 4 i Kila.
    Bra bemötande och fått svar på mina frågor mm, kan varmt rekommendera han. 👍 Läs mer
  • 2019-08-05

Jonas H skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålde bostad med Ingela Nordgren som mäklare.
    Hon gjorde ett bra jobb och vi är jättenöjda med henne.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-31

Carl O skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi har köpt ett litet hus på Sjöbacksvägen 22 i Heby.
    Henrik är mycket tydlig och trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-07-29

Douglas E skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik Johansson var min mäklare för en bostadsrätt, han var väldigt tillmötesgående och aktiv. Jag har inget att klaga över! Läs mer
  • 2019-07-27

Maria H skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vila, mäklaren har varit trevlig, hjälpsam och väldigt duktig att ordna allt när en av budgivarna drog sig ur! Hoppades få en högre summa på försäljning av vilan men är glad att allt gick bra till slut och vilan blev såld snabbt Läs mer
  • Luthando Q

2019-07-27

Luthando Q skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    I have bought a 3 Roomed amazing apartment, with 2 Bedrooms. Henrik was incredible as a broker. I won the bid to the apartment while I was still in South Africa for vacation, and to make things worse, I needed to go straight to work in Germany after that, so I had to correspond with Henrik with a lot of papers that needed to be signed and a lot of information. He was very accommodating and helpful. This is my first property purchase, so I honestly didn't have any expetations, but whover I will deal with next will have to live up to Henrik's high quality care! My experience was very pleasant and I hope to work with Henrik on my next purchase. Läs mer
  • 2019-07-26

Staffan I skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Professionell, serviceinriktad, hjälpsam, lätt att nå. Kunnig. Torpet vi skulle sälj är tyvärr inte sålt vilket är synd. Vi får försöka igen. Läs mer
  • 2019-07-24

Laima R skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi är hitills mycket nöjda. Vi håller på att sälja en stuga i Pilhagen, Sala. Läs mer
  • 2019-07-22

Linda J skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Kontaktade mäklaren för att sälja mitt fritidshus. Fick ett trevligt bemötande av mäklaren. Jag förväntar mig att en mäklare ska tillgodose mina behov och önskemål, samtidigt som man förklarar risker och kommer med infallsvinklar. Det tycker jag att Emelie levde upp till. Läs mer
  • 2019-07-22

Fredrik A skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag sålde en 2:a. Mycket bra bemötande. Emelie hade bra förståelse för mina specifika behov, kom med bra råd och tips under hela förloppet och var alltid nåbar. Hon levererade allt hon lovat och mer där till. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-07-22 Emelie Videll svarar Fredrik A
    Tack snälla Fredrik för det orden! Det var roligt att jobba med dig och jag hoppas att det blir fler gånger. Tack för ett bra samarbete!
  • 2019-07-19

Jaana L skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Fantastisk mycket bra ock snabb service Läs mer
  • 2019-07-17

Malin J skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik har sålt en villa till oss och är på god väg att sälja vårt radhus också. Han är lugn och inte så mycket sälj utan låter dig titta i lugn och ro på objektet. Han finns där om man behöver. Läs mer
  • Sven-Arne R

2019-07-11

Sven-Arne R skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Har sålt en tomt . Hoppades på lite högre pris men det har fungerat bra. Läs mer

Fredsgatan 22, 733 30 Sala