Alla kategorier Mäklare Västmanland Sala Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sala

Fastighetsbyrån Sala

Fredsgatan 22, 733 30 Sala — Visa karta

I den vackra silverstaden Sala hittar du oss på Fastighetsbyrån på Fredsgatan 22 mitt i centrum. Vi har koll på området, kunskap om branschen och ett nära samarbete med banker som ger dig allt du behöver för en lyckad affär.

Vi arbetar alltid aktivt med att erbjuda den bästa mäklartjänsten här i Sala. Vi anpassar oss efter dina behov och har ett stort kontaktanät. Vare sig du är ute efter lägenheter, villor eller fritidshus kan vi hjälpa till.

Varmt välkommen till oss - vi guidar dig genom hela bostadsaffären!

Läs vad 168 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sala

• 2019-06-23

Ingela G skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Trevlig... inte sån "pratkvarn" som en del mäklare är.
    Jag hade inga höga förväntningar så jag blev överraskad att det gick så bra och fort att sälja. Läs mer
  • 2019-06-22

Ulla-Britt A skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Trevlig samt lätt att få tag på då jag hade
    Frågor
    Bara plus härifrån Läs mer
  • 2019-06-20

Karin L skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt en sommarstuga. Utmärkt bemötande. Mina förväntningar infriades med råge.
    Alltid glad och hjälpsam när vi har pratats vid. Läs mer
  • 2019-06-19

Peter F skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Har troligtvis sålt en villa som Ingela har skött försäljningen av.Och det har varit till belåtenhet hon verkar kunna sin sak.
    Ingela har förklarat och svarat på frågor som jag haft. Ingela sköter sitt jobb alla timmar på dygnet verkar det som. Obs affären är inte klar än.
    Mvh Peter Fredriksson Läs mer
  • 2019-06-18

Ulrika B skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Ingela var mäklare i vårt köp av fritidshus och affären gick smidigt och bra och Ingela var behjälplig på alla sätt. Läs mer
  • 2019-06-17

Christina B skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    köpte ett fritidshus och fick från början förtroende för Henrik. Han visade ett stort kunnande och hade ett vänligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-16

Runo B skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpte fritidshuset och fick genast från början ett bra intryck av Henrik. Jag ville forcera köpet men Henrik förklarade situationen och på så sätt ledde varsamt köpet enligt de förhållande som var just då. Läs mer
  • 2019-06-15

Johan T skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Skulle vilja haft mera driv i försäljningen från mäklaren, upplevde passivitet och tappade lite av känslan att vara kund. För över åttiotusen tycker jag man kan förvänta sig mera servicekänsla. Läs mer
  • 2019-06-10

Magnus R skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Emilie hjälpte mig med att sälja min lägenhet. Mycket engagerad och driven mäklare som jag starkt kan rekommendera. Läs mer
    2019-06-10 Emelie Videll svarar Magnus R
    Tack Magnus! Vad roligt att du är nöjd!
  • 2019-06-10

Pirjo L skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik är trevlig lugn, effektiv och ödmjuk person på ett professionellt sätt .
    Jag är mycket nöjd med hans hjälp med försäljning av min lägenhet .
    Hade inga förväntningar för jag har aldrig sålt någon bostad förut .
    Han har mött mig positivt sätt . Läs mer
  • 2019-06-09

Catarina F skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi har precis köpt ett torp i Vittinge. Vi tycker Henrik har ett fint sätt att bemöta kunder, ger ett lugnt och kunnigt intryck. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Lars N

2019-06-05

Lars N skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Väl förberedd, lyhörd, snabb med relevant information. Mycket proffsigt genomfört- Läs mer
    Ingela N gillar detta
  • Hans E

2019-06-03

Hans E skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Skötte försäljningen av vårt sommarhus mycket bra. Var både formell och korrekt när det gällde och personlig när det passade. Läs mer
    2019-06-03 Emelie Videll svarar Hans E
    Tack Hans för en trevlig kontakt och din fina kommentar!
  • Lars N

2019-06-01

Lars N skrev om Fastighetsbyrån Sala
    Väl förberedd, snabb och effektiv. Läs mer
  • 2019-05-29

Leif E skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har sålt min fastighet genom Henrik och fastighetsbyrån.
    Henrik agerar som en proffsig och kunnig mäklare. Ett bra upplägg av försäljningen och jag är helnöjd med fesultatet. Läs mer
  • 2019-05-24

Helena C skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Har sålt en villa,och fick ett väldigt bra bemötande av Henrik. Henrik levde upp till förväntningarna som vi hade.
    Allting var positivt och bra. Läs mer
  • Boppe A

2019-05-22

Boppe A skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik Johansson har hjälpt oss att sälja en villa och har på alla sätt visat stor professionalitet och säkerhet. Han hjälpte oss att hitta rätt nivå på de förhoppningar vi hade om pris och tidslinje på affären.
    Sammanfattningsvis så har Henrik med bravur skött sitt uppdrag. Läs mer
  • 2019-05-22

Nikolai B skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi har köpt hus.
    Vi är väldigt nöjda med den service som Emelie Videll har get oss.Vi upplevde att hennes bemötande var positivt, hon fanns alltid tillgänglig för att besvara våra frågor och höll oss uppdaterade under processen. Mycket positivt intryck från vår sida! Läs mer
    2019-05-23 Emelie Videll svarar Nikolai B
    Tack Nikolai! Det gör mig väldigt glad att höra att ni känner er nöjda! Det var trevligt att träffas, ni är välkomna åter och jag hoppas verkligen att ni ska bli trivas med huset!
  • Monica B

2019-05-12

Monica B skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi har köpt en bostadsrätt av Ingela.
    Nu håller hon på med att sälja våran fastighet.
    Vi har blivit mycket väl bemött och har en väldigt bra kontakt.
    Mäklaren lever upp till våra förväntningar.
    Allt har fungerat väldigt väl. Läs mer
  • 2019-05-02

Fredrik K skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpte mitt första hus i Heby, Henrik var jätte trevlig och hjälpsam från och med första visningen till tillträdesdagen. En kanon mäklare rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-24

Lilianne K skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt vårt hus i Ransta.
    Ingela är en kunnig mäklare som har kommit med många kloka råd när vi har ”seglat iväg” i planeringen och försäljningen av huset. Henne kan vi rekommendera. Läs mer
  • Morgana W

2019-04-19

Morgana W skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Upplevs väldigt kunnig och proffsig men med en personlig touch.

Jag köpte ett gammalt hus på landet. Läs mer
  • 2019-04-16

Christer M skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Henrik är tillgänglig och verkligen lyhörd för både säljaren och köparen. Jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2019-04-11

Lisa E skrev om Fastighetsbyrån Sala
    Köpt en villa. Trevligt och proffsigt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-08

Irene A skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Mycket gott och professionellt bemötande. Tillmötesgående. Har inget att erinra. Mäklaren har motsvarat de förväntningar jag hade inför förmedlingen; att inte behöva ägna särskilt mycket tid till formaliteter och att säkerställa att försäljningen uppfyller relevanta kriterier med aktuella regler och förordningar. Sammanfattningsvis en mycket bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-04-05

Ryno A skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    vid köpet av lägenheten odingatan 43b i sala fick vi all hjälp och är mycket tacksamma och nöjda . mycket bra tack tack Läs mer
  • Heikki C

2019-04-03

Heikki C skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag sålde en villa genom fastighetsbyrån sala med en kanon mäklare Emelie Videll ,hon var en super bra mäklare såg inga hinder bara fördelar,mina förväntningar var att sälja huset ,och det fixa hon med bravur ,hon skötte allt som jag förvänta mej till och med skotta lite när det kommit lite snö så min bedömning av det hela mycket bra mäklare och byrå så det är bara och hurra för dom . Läs mer
  • 2019-04-01

Camilla H skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Alltid tillgänglig och gav bra råd. Svarade snabbt på våra frågor. Läs mer
  • 2019-04-01

Hans-Olov O skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Försäljning av villa. Mäklaren var mycket trevlig och tillmötesgående. Noggrann i sitt arbete och förklarade bra hur processen går till. Höll bra kontakt med oss under processen och vi kände oss trygga med honom. Läs mer
  • 2019-03-28

Jessika B skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Trevligt bemötande och allt gick smidigt. Gick lätt att få tag på. Läs mer
  • 2019-03-20

Therese A skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi fick ett väldigt gott bemötande och kontinuerliga uppdateringar om budgivning och säljarnas inställning. Eftersom vi är förstagångsköpare uppskattade vi särskilt att Emelie förklarade avtalet ingående vid påskriftstillfället och även hjälpte oss att boka in besiktning. Läs mer
  • 2019-03-08

Anette E skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag har köpt en lägenhet. Henrik har haft ett positivt o vänligt bemötande. Väldigt tillgänglig, snabb återkoppling. Svarat på alla frågor. Henrik känns ärlig och reko, att vill det bästa för både säljare och köpare. Läs mer
  • Thurid T

2019-03-05

Thurid T skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Som godeman har jag sålt en sommarstuga. Emelie har gjort ett kanonjobb, hon har varit till jättestor hjälp för mej. Visste inget men hon verkligen lotsade mej. Allt blev jättebra och nu är stugan såld! Tycker Emelie är värd alla guldstjärnor som går att ge. Läs mer
  • 2019-03-04

Yasmin B skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Det kändes jättebra att det var just Ingela som vi fick kontakt med då vi köpte vårt fritidshus. Hon är kunnig, hjälpsam och väldigt lätt att ha och göra med! Läs mer
  • Johan F

2019-03-03

Johan F skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Min generella uppfattning är helt okej. Trevlig och tydlig mäklare. Det jag tycker brister är kontakten. Jag tycker att en mäklare ska ringa och föra personlig dialog. I detta fall var det ofta via sms eller mejl. Läs mer
  • 2019-02-27

Michael S skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Lugnt/ trevligt bemötande. Smidig försäljnjng då köpare fanns från tidigare budgivning hos henne som mäklare Läs mer
  • 2019-02-19

Maria L skrev om Fastighetsbyrån Sala
    Fritidshus
    Vi hade en bra tillmötesgående mäklare som hjälpte oss genom affären Läs mer
  • Eva J

2019-02-19

Eva J skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt ett sommarhus, Ingela är personlig och hade bra kontakt med oss hela tiden. Allt blev bra Läs mer
  • 2019-02-13

Patrik L skrev om Fastighetsbyrån Sala
    Hej! Jag tycker mäklaren har gjort sitt jobb på ett bra sätt/ Patrik Läs mer
  • 2019-02-05

Björn Erik W skrev om Fastighetsbyrån Sala
    Vi köpte nyligen ett radhus i Sala, mäklare under köpet var Nicke Holmgren. Nicke (som nu slutat) gav ett professionellt intryck och visade tydligt att han företräder båda parterna i den fastighets affär det handlar om. Läs mer
    2019-02-05 Representant för Fastighetsbyrån svarar Björn Erik W
    Tack vi är glada för det goda omdömet om Nicke och vi vet hur viktigt det är att alla kunder så väl som köpare känner sig omhändertagna. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad och tveka inte att vända dig till oss om du har några frågor och funderingar framöver.
  • 2019-01-30

Olle S skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Ingela är mycket professionell. Går inte a
    TT bli bättre👍 Läs mer
  • 2019-01-29

Sarah N skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Proffsigt. Smidigt och bra bemötande. Läs mer
  • Mari S

2019-01-11

Mari S skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi är så nöjda med bemötande och information från dag ett som Emelie Videll gav oss när vi bestämt oss för att sälja vårt hus.
    Emelie hjälpte oss genom hela affären på ett proffsigt sätt, snabba återkopplingar och svar på våra funderingar av olika slag.
    Våra förväntningar på mäklare och affären i sin helhet besannade Emelie verkligen.
    Ska vi göra fler bostadsaffärer framöver kommer vi gärna kontakta Emelie Videll.
    Med vänlig hälsning,
    Mari Söder & Urban Olsson Läs mer
  • Klara B

2019-01-08

Klara B skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Vi har köpt en stuga genom Fastighetsbyrån och är väldigt nöjda med Ingela som mäklare. Alltid bra och snabb återkoppling och jättetrevligt bemötande. Bra och tydliga svar på våra frågor.
    Vi kände oss väldigt trygga och nöjda som köpare. Läs mer
  • 2018-12-26

Lotta B skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt och sålt bostadsrätt. Jag har blivit mycket bra bemött och hela tiden fått fortlöpande info. Ingela har verkligen tagit hand om allt på bästa sätt. Jag är mer än nöjd. Läs mer
  • 2018-12-19

Matz L skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Trevlig, allt gick smidigt......... Läs mer
    2019-01-09 Henrik J svarar Matz L
    Tack Matz, roligt att ni är nöjda!
  • 2018-12-17

Björn N skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Kanon service och snabbt svar på dom frågor som uppstod Läs mer
    2019-01-09 Henrik J svarar Björn N
    Tack så mycket Björn, stort lycka till med renoveringen!
  • Mari S

2018-12-16

Mari S skrev om Fastighetsbyrån Sala
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Emelie Widell Fastighetsbyrån i Sala som gett oss ett fantastikt bemötande genom hela försäljningen,vi är så nöjda!!!
    Hälsningar Mari Söder Läs mer
  • 2018-12-11

Jonas F skrev om Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
    Har köpt villa i Heby, Henriks bemötande och hjälpsamhet var mycket bra. Läs mer
    2019-01-09 Henrik J svarar Jonas F
    Tack Jonas, hoppas ni kommer att trivas i Heby!
  • Eva S

2018-12-10

Eva S skrev om Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Har fullt förtroende för Ingela, som jag anlitat tidigare. Läs mer

Fredsgatan 22, 733 30 Sala