Emelie Videll
2019-08 - 2020-07

Läs vad 31 Läs vad Emelie Videll

• Susanne A skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-05-28

Skulle sälja mitt hus och tyckte Emelie såg väldigt snäll och trevlig ut. Vi träffades , det kändes som om vi känt varann hela livet, Emelie var otroligt lättsam. Hon förklarade allt så tydligt och bra. Sen tog hon över allting med försäljning, och fick det sålt! Är så tacksam att jag valde Emelie. Hon är klart bäst! Kommer rekommendera henne i framtiden. Läs mer
    2020-05-28 Emelie Videll svarar Susanne A
    Tack Susanne för dom mycket vänliga orden! Jag är glad över att jag kunde hjälpa till!
    Emelie Videll gillar detta
  • Anna N sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-03-29

Kungsängen
    Sålt en bostadsrätt, etta. Mäklaren har varit kunnig, trevlig och förtroendeingivande.
    Jag har kännt mig helt trygg. Läs mer
    Emelie Videll gillar detta
  • Tord S sålde sitt hus med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-02-10

Morgongåva
    Tillmötesgående. Trevlig. Professionell,
    Kontaktbar. Ärlig. Läs mer
    Emelie Videll gillar detta
  • Ruth N sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2020-01-26

3:a
    Sala tätort
    Bostadsrätt. Trevlig och bra att uppdatera och diskutera med. Både Emelie och Emma. Bra återkopplingar och tips. Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E sålde sitt hus med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-12-16

Möklinta
    jag gick till fastighetsbyrån i Sala och ville sälja mitt hus som har varit väldigt svår sålt.jag fick Emelie Videll och *Emma*.hon informerade och hade jätte bra kontakt hela tiden och huset vart sålt snabbare än mina förväntningar.jag är jätte nöjd med bemötandet och trevliga och hjälpsamma mäklare.

Mvh Magnus Edgren Läs mer
    Emelie Videll gillar detta
  • Muhammad B köpte sitt hus med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-11-30

Hagaberg
    Köpte en hus. Jag på visning dagen. Hon var glad och ärligt mot oss. Ja! Män tycker att hon gillar sin jobb, ärligt mot folk vi önskar hennes besta och se fastigheten gå till topp. Läs mer
  • Stefan G skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-11-12

Trevlig, socialt kompetent, serviceinriktad Läs mer
    Emelie Videll gillar detta
  • Anders Å sålde sitt hus med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-11-06

Tärnsjö
    Glad, pigg och tillmötesgående.
    Kunnig, pålitlig och lagom "på.
    Smidig i kontakter med oss, dvs hittade lösningar och förde processen framåt så gott det gick. Föreföll också varit smidig i kontakterna med spekulanterna

Vi sålde ett som vi bedömde det lite svårsåld sommar hus med reparationsbehov... Läs mer
    Emelie Videll gillar detta
  • Laila G sålde sitt hus med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-11-06

Ihärdig, arbetsam, envis. Lyckades till slut Läs mer
    Emelie Videll gillar detta
  • Ingrid Å sålde sitt hus med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-11-03

Tärnsjö
    Emelie har på alla vis varit hjälpsam och kompetent i våra kontakter. Jag är dock lite besviken att hon inte uppmärksammade oss på att avtala med köparen att de ska betala det arbete som kommer att-göras på väg och bro , vi sålde trots allt långt under hennes förslag på pris. Vi sålde en fritidsfastighet. Med vänlig hälsning, Ingrid Bergsten Åberg Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sala

Henrik Johansson