Mäklare Västmanland Sala Fastighetsbyrån Sala Emelie Videll
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-09 - 2019-08

Läs vad 21 Läs vad Emelie Videll

• Peter V sålde en tomt med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-08-25

Nordsjö
    Vi har sålt en obebyggd tomt som vi ägt under många år. Emelie har skött hela processen på ett professionellt och trevligt sätt. Slutpriset infriade våra förväntningar. Vi rekommenderar verkligen Emelie för framtida kunder!
    Christine och Peter Läs mer
  • Christine W
    Christine W sålde en tomt med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-08-25

Nordsjö
    Hej,
    Vi sålde genom Emelie en obebyggd tomt i Nordsjö. Emelie skötte allt på ett mycket professionellt och trevligt sätt. Vi är mycket nöjda och det tror jag även köparen var. Vi ger verkligen Emelie de allra bästa rekommendationer!. Läs mer
  • Linda J sålde sitt hus med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-07-22

Heby - Vansjö
    Kontaktade mäklaren för att sälja mitt fritidshus. Fick ett trevligt bemötande av mäklaren. Jag förväntar mig att en mäklare ska tillgodose mina behov och önskemål, samtidigt som man förklarar risker och kommer med infallsvinklar. Det tycker jag att Emelie levde upp till. Läs mer
  • Fredrik A skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-07-22

Jag sålde en 2:a. Mycket bra bemötande. Emelie hade bra förståelse för mina specifika behov, kom med bra råd och tips under hela förloppet och var alltid nåbar. Hon levererade allt hon lovat och mer där till. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-07-22 Emelie Videll svarar Fredrik A
    Tack snälla Fredrik för det orden! Det var roligt att jobba med dig och jag hoppas att det blir fler gånger. Tack för ett bra samarbete!
    Emelie Videll gillar detta
  • Eveline F sålde sitt hus med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-07-08

Varmsätra
    Vi har sålt ett lantbruk på landet utanför Sala.
    Emelie är mycket vänlig, punktuellt, och hon ägnar sig åt detaljer. Hon har överskridit de förväntningar som vi hade.
    Och hon är en trevlig person! Läs mer
  • Anita P skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-07-04

Emelie har utfört sitt arbete på ett utmärkt och profitionellt sätt. Läs mer
    2019-07-22 Emelie Videll svarar Anita P
    Tack för det fina orden! Ni gav mig bra förutsättningar för att kunna sköta affären smidigt!
  • Inger S skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-06-27

Bra bemötande och Emelie har gjort ett bra jobb vid försäljningen av fritidshuset. Läs mer
  • Therese A skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-06-27

Väldigt trevligt bemötande. Fick information om budgivningen löpande. Fanns tillgänglig när vi hade frågor och det tog aldrig lång tid att få svar. Vi är väldigt nöjda med servicen! Läs mer
    Emelie Videll gillar detta
  • Ulla-Britt A sålde sitt hus med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-06-22

Mamre
    Trevlig samt lätt att få tag på då jag hade
    Frågor
    Bara plus härifrån Läs mer
    Emelie Videll gillar detta
  • Magnus R sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

2019-06-10

Kungsängen
    Emilie hjälpte mig med att sälja min lägenhet. Mycket engagerad och driven mäklare som jag starkt kan rekommendera. Läs mer
    2019-06-10 Emelie Videll svarar Magnus R
    Tack Magnus! Vad roligt att du är nöjd!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sala

Henrik Johansson