Emelie Videll

Emelie Videll

Emelie Videll är mäklare på Fastighetsbyrån Sala

Emelie Videll har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Emelie Videll har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 4.9. Emelie Videll har haft 9 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 48 Läs vad Emelie Videll

• 2022-05-15 Insamlad av företaget
    Känner mig trygg i försäljningar av bostäder!
    Får alltid det där lilla extra!
    Tack Eva! Vi har haft några försäljningar ihop nu och tycker att det varit lika trevligt varje gång! Det är ju ett samarbete och det har vi ett bra :) Emelie Videll
  • 2022-05-15 Insamlad av företaget
    Blev riktigt bra bemött. Snabb och bra hjälp med vårt köp. Fixade alla detaljer och förklarade bra dessutom väldigt trevlig.
    Tack Peter! Det va samma från mitt håll! Lätt och trevligt! Emelie Videll
  • 2022-05-15 Insamlad av företaget
    Superschysst Mäklare, svarar på alla eventuella frågor och hjälper till från start till slut, inge krångel, rakt och riktigt hela vägen. Jag köpte hus privat nyligen och fick jättebra hjälp av mäklarn att få fram papper och allt annat som behövdes. Rekommenderas starkt!
    Tack Mattias! Vilket fint omdöme! Jätteglad för det! Stort lycka till med huset! Emelie Videll
  • 2022-05-13 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande!
  • köpte en tomt med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Möklinta
    2022-05-10 Verifierad kund
    Mycket professionell och samtidigt personlig. Bra på snabb återkoppling och att hålla mig uppdaterad. Hjälpsam.
    Tack Anna! Ett fint omdöme från dig som jag verkligen uppskattar. Tack själv också för ett bra samarbete! Emelie Videll
  • sålde sitt hus med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Västerfärnebo
    2022-03-04 Verifierad kund
    Emelie har skött vår försäljning på ett utmärkt sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Kungsängen
    2021-12-30 Verifierad kund
    Det var en trevlig och smidig affär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Fläckebo
    2021-09-08 Verifierad kund
    Emelie har vi bara positivt att säga om. Hon tog tag i ärendet snabbt och bra och kollade själv upp saker om vår stuga. Mycket bra samarbete. Ingen stress och inget tittande på klockan. Vi kände oss bekväma med henne. Och hon tog god tid på sig att visa stugan för de intresserade och det blev en snabb försäljning.
    Vi är tacksamma för att vi fick Emelie.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Fläckebo
    2021-09-06 Verifierad kund
    Emelie tog sig tid, var mycket pedagogisk för mig som köpte mitt första fritidshus och förklarade allt om brunnar och slutna tankarm :) Otroligt kunnig, professionell men ändå lättsam! Tack snälla Emelie för all hjälp, vi ses på tillträdet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Kungsängen
    2021-06-23 Verifierad kund
    Alldeles utmärkt. Gott bemötande och smidigt genomförande.