Läs vad 38 Läs vad Emelie Videll

• 2020-12-04
    Vi har köpt en lägenhet i ett radhus och har sålt vår villa.Emelie
    har skött det hela på ett mycket bra sätt,vi är mycket nöjda med
    hennes agerande.Vi hade inga speciella förväntningar och när Emelie tipsade oss om lägenheten slog vi till och allt har löst sig
    mycket bra.Hon har alltid varit tillgänglig antingen via telefon eller
    personligen. Håkan o Rigmor
    Håkan S
    • 2:a
    • 62.5 m²
    • Västerfärnebo
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag vill tacka för det fina omdömet och tycker att det har varit roligt att kunna vara till hjälp!

• 2020-10-16
    Trevlig glad intresserad mäklare som skulle sälja min lägenhet..
    Proffsigt bemötande och jag kännde mig helt trygg att lämna över allt runt försäljningen till henne.
    Susanne B
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Tärnsjö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
  • 2020-10-07
    Köpt en bostadsrätt och är väldigt nöjd med Emelie, snabb på att svara på ev. frågor och hjälpsam under hela processen!
    Alexander L

• 3:a
    • 67.3 m²
    • Ängshagen
  • 2020-09-25
    Jag sa till min lägenhet och jag är jättenöjd och rekommendera Fastighetsbyrå Isala mäklare de är bäst Tack för min mäklare hon har sålt min lägenhet
  • 2020-09-23
    Jag har sålt en lägenhet. 1a på 38 kvm
    Jag tycker jag blivit bemött bra! Har blivit väl omhändertagen.
    Jag hade inga speciella förväntningar, jag tycker det gick bra och allt gick undan när de väl satte igång. Så det är har gått smidigt :-)
  • 2020-08-31
    Emelie ör professionell och mycket bra på kommunikation med kunden. Hon är positiv och stöttande. Alla våra förväntningar uppfylldes. Vi har köpt lägenhet och sålt hus med hjälp av Emelie.
    Bengt Olov H
    Bengt Olov H
    • 4:a
    • 87.0 m²
    • Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
    Tack snälla för det omdömet! Det var ett nöje, hela affären igenom att samarbeta med er och få förtroendet till att sälja er fina villa!

• 2020-05-28
    Skulle sälja mitt hus och tyckte Emelie såg väldigt snäll och trevlig ut. Vi träffades , det kändes som om vi känt varann hela livet, Emelie var otroligt lättsam. Hon förklarade allt så tydligt och bra. Sen tog hon över allting med försäljning, och fick det sålt! Är så tacksam att jag valde Emelie. Hon är klart bäst! Kommer rekommendera henne i framtiden.
    Tack Susanne för dom mycket vänliga orden! Jag är glad över att jag kunde hjälpa till!

• 2020-03-29
    Sålt en bostadsrätt, etta. Mäklaren har varit kunnig, trevlig och förtroendeingivande.
    Jag har kännt mig helt trygg.
    Anna N
    Tord S
    • 91.0 m²
    • Morgongåva
    sålde sitt hus med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte