Camilla Berg

Camilla Berg

Camilla Berg är mäklare på Fastighetsbyrån Sala

Camilla Berg har varit registrerad mäklare sedan 2016-12. Camilla Berg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.7. Camilla Berg har haft 20 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 39 Läs vad Camilla Berg

• Sätra Brunn
    2021-10-05
    Camilla har ett trevligt och öppen hjärtligt sätt som inger förtroende.
    Dom förväntningar vi hade uppfyllde Camilla till fullo.
    Vi hade en öppen och bra dialog genom hela köpet,
    Camilla lyssnade på våra önskemål och ordnade det på ett
    mycket positivt sätt.
    Tusen tack för dina vänliga ord Kent! Är så tacksam att jag fick äran att hjälpa till med er försäljning och på så sätt lära känna er! Nu hoppas jag att du och Maria ska trivas i stan och att vi ses framöver också :-) Camilla Berg
    • Sätra Brunn
    2021-10-01
    Trevligt bemötande och väldigt proffsig men med glimten i ögat!
    Tack för dina vänliga ord Linda! Blir spännande att höra vad barnen tycker när de de får se huset. Hoppas att ni kommer att trivas i Sätra :-) Camilla Berg
    2021-09-28
    Jag har blivit väldigt väl bemött av Camilla. Har fått bra svar på de frågor jag haft, men då Fastighetsbyrån ger en väldigt utförlig information överallt så finns inte så mycket att fråga om. Camilla har gett oss en trygg känsla vid köpet av våran bostad.
    Tack för ditt omdöme Malin! Det är viktigt för oss på Fastighetsbyrån att alla ska känna sig trygga i en bostadsaffär och extra viktigt för er som förstagångsköpare. Hoppas att ni ska trivas i ert alldeles egna hus! Camilla Berg
    2021-09-28
    På visningsdagen var hon trevligt o hjälpsamt med alla frågor jag hade.
    Jag har ingen erfarenhet med mäklare men hon fyllde upp mina förväntningar.
    För mig var det enkelt att känna sig trygg att har Camilla som mäklare för att hon tåg tid för mig som jag behövde o förklarade allt så tydligt som möjligt så att jag hade ingen problem att förstå rätt.
    För mig är det viktigt att mina kunder känner sig trygga när de köper eller säljer en bostad - så jag är glad att du upplever att jag lyckats med det! Tack för att du tog dig tid att skriva såna vänliga ord och hoppas att ni ska trivas på Sågbacksvägen! Camilla Berg
    2021-09-15
    Camilla var trevlig och lugn och hade kort svarstid när jag ställde frågor via mail. Hon förmedlade ett proffsigt intryck och jag skulle utan att tveka kunna rekommendera henne som mäklare.

/Kalle
    Tusen tack för dina vänliga ord Kalle! Hoppas att du och Anna ska få skapa många härliga minnen i Västerbykil! Camilla Berg
    2021-08-24
    Vi fick en fantastisk hjälp och ett proffsigt bemötande
    Stort tack Carina för ditt vänliga omdöme! Camilla Berg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Turbo
    2021-08-23
    Blev bra bemött och Camilla.
    Hon var flexibel och effektiv vid en snabb affär.
    Tack för ditt omdöme Per och välkommen till Sala! Camilla Berg
    2021-08-19
    Super trevlig och lätt att prata med.
    Tack Sofia! Tror verkligen att det här är rätt hus för er och alla hundar. Hoppas att ni kommer att trivas! Camilla Berg
    2021-08-19
    Alert och utåtriktad person med glada vibbar som gör att man känner sej trygg som säljare
    Tack för de fina orden Peter! Det var ett trevligt om än kort samarbete eftersom allt gick så snabbt ;-) Camilla Berg
    • Lantligt
    2021-07-14
    Utmärkt bemötande och lätt att få kontakt med.
    Tack för ditt fina omdöme Maria! Hoppas att du och Kurre kommer att skapa många nya fina minnen i ert charmiga soldattorp! Camilla Berg