Camilla Berg

Camilla Berg

Camilla Berg är mäklare på Fastighetsbyrån Sala

Camilla Berg har varit registrerad mäklare sedan 2016-12. Camilla Berg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 83 omdömen med ett betyg på 4.7. Camilla Berg har haft 42 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 83 Läs vad Camilla Berg

• Runhällen - Enåker
    2022-11-17 Verifierad kund
    Tydlig, professionell, ordningsam, vänlig.
    Tack för de vänliga orden Rickard! Hoppas att ni trivs i Lund :-) Camilla Berg
    • Hedåker - Västerbykil - Rosshyttan
    2022-10-25 Verifierad kund
    Camilla har hela tiden haft ett positivt och bra bemötande mot oss!
    I dessa oroliga tider hade vi inte så höga förväntningar på att huset skulle bli sålt men det klarade Camilla av att göra med bravur!

Det har känts tryggt att ha en proffesionell mäklare till hjälp tycker vi.
    Tusen tack för dina vänliga ord Iris! Känns verkligen som att vi hittade rätt köpare till huset :-) Camilla Berg
    • Heby
    2022-10-12 Verifierad kund
    Trevlig och tålmodig, vart många frågor från mig då det va mitt första husköp.
    Med lite kärlek och omvårdnad så tror jag att du kommer att få ett toppenfint hus! Tack för ditt vänliga omdöme :-) Camilla Berg
    • Heby
    2022-10-08 Verifierad kund
    Fick ett bra bemötande av Camilla. Köpte mitt första hus och hon tydlig och noggrann.
    Tack för dina vänliga ord Anna! Hoppas att du och Boris ska trivas i ert nya paradis och välkomna att utforska Heby! Camilla Berg
    • Kungsängen
    2022-09-21 Verifierad kund
    Camilla gjorde ett proffsigt och kunnigt intryck. Hon var saklig och informerade oss hela tiden vad som hände i processen.
    Tack för dina vänliga ord Leila! Det gick ju oerhört fort och ni fick ju ett fantastiskt bra pris för lägenheten! Camilla Berg
    • Hammarhagen
    2022-09-21 Verifierad kund
    Mycket trevlig och väldigt hjälpsam på alla sätt och vis! Nöjd!
    Vad glad jag blir Loo. Vet att ni har letat länge och hoppas verkligen att du och Gustav ska trivas i Hammarhagen - ni har ju köpt en fantastiskt fint och charmigt hus! Camilla Berg
    • Broddbo
    2022-09-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Bra kontakt från första visningen till kontraktsskrivning dagen.
    Tack Anne! Hoppas att du och Peter kommer att skapa många nya fina minnen i Rensmur tillsammans med barn och barnbarn! Camilla Berg
    2022-09-07 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig inom sitt område.
    Tack Matilda! Hoppas att ni ska trivas i ert nya hus, nu när ni kan renovera det precis som ni vill! Och välkomna till Heby! Camilla Berg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
    • Morgongåva
    2022-09-05 Verifierad kund
    vänligt bemött! allt gick snabbt och effektivt vilket jag tycker är väldigt bra.
    Tack Thed! Välkommen till Gåvan och grattis till din första lägenhet! Camilla Berg
    • Runhällen - Enåker
    2022-08-30 Verifierad kund
    Blev positivt bemött. Är mycket nöjd med hur mäklaren har hanterat hela försäljningen av bostaden samt den feemak jag fått, har även rekommenderat min granne samma mäklare som ev säljer nästa år.
    Tack för dina vänliga ord Gunila! Att du vill rekommendera mig till andra är verkligen ett kvitto på att jag har valt rätt yrke :-) Hoppas att du ska kunna sätta ordentligt med guldkant på tillvaron nu ;-) Camilla Berg