Alla kategorier Mäklare Uppsala Heby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Heby

Svensk Fastighetsförmedling Heby

Torget 4, 744 31 Heby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Heby!

Letar du mäklare eller bostad i Heby? Vi här på Svensk fastighetsförmedlings kontor kan trakterna runt Heby och kan guida dig till precis rätt boende för dig här i Uppsalatrakterna. Här hittar du lägenheter, villor, radhus eller fritidshus och vi har full koll på när det är läge att genomföra en affär.

Förutom råd och hjälp under hela bostadsaffären erbjuder vi fri värdering och självklart möjligheten att bolla idéer om dina bostadsdrömmar. Vi arbetar alltid med kvalitet i fokus.

Läs vad 139 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Heby

Monika L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt ett nybyggt hus. Ett trevligt och varmt bemötande utav Camilla. Tydlig, professionell, kunnig. Ingenting var besvärligt. Det uppskattades.
    Glad och allärt.
    Rekommenderar varmt Camilla till andra som söker mäklare. Läs mer
    2019-09-18 Camilla A svarar Monika L
    Tack så jättemycket för dessa fina ord, det värmer! Känns så roligt att det blev ni som köpte villan, är säker på att ni kommer trivas här i Heby! Hälsningar, Camilla

Bo L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    har köpt ett hus och mäklaren var/är väldigt bra och tillmötesgående.Ingenting satt fast lätt att ha och göra med.
    ordning och reda. Läs mer
    2019-09-17 Camilla A svarar Bo L
    Tack Bosse för ert fina betyg och rekommendation! Varmt välkomna till Heby, jag är säker på att ni kommer trivas i nya fina villan! Hälsningar, Camilla
  • 2019-09-17

Anne-Katrine B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Än så länge har det varit utmärkt Läs mer
    2019-09-17 Camilla A svarar Anne-Katrine B
    Tack för din rekommendation, kul att höra att du är nöjd! Allt gott! Hälsningar, Camilla
  • 2019-09-16

Kristina T skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har sålt våran villa i Surahammar. Har blivit utmärkt bemött, har känt mig trygg från början till slut. Väldigt professionell och varmt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-15

Jennie Maria F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Toppenbra, allt gick fort, smidigt och enkelt. Läs mer
    2019-09-16 Camilla A svarar Jennie Maria F
    Tack Jennie för din rekommendation! Ha det gott så länge så ses vi om några veckor igen! Varma hälsningar, Camilla
  • Claes E

2019-09-09

Claes E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Tärna-Smedsbo 1:10
    Camilla gav från början ett trevligt och kompetent intryck. Hon är serviceminded och behandlar både köpare och säljare på ett bra sätt. Mina erfarenheter av mäklare är tyvärr inte de bästa men med Camilla kan man känna sig trygg. Nu ser jag fram emot de närmaste veckorna tills det blir överlåtelse av min nya bostad. Läs mer
    2019-09-10 Camilla A svarar Claes E
    Stort tack för ditt fina betyg och rekommendation! Vad härligt att höra att du känner dig trygg med mig som mäklare, det är viktigt för mig och jag är glad att jag lyckats med det. Önskar dig ett stort lycka till med nya fina bostaden, vi hörs och ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • Daniel K

2019-09-08

Daniel K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla skötte hela affären på ett mycket proffsigt sätt ända från start till tillträde. Tydlig kommunikation, koordinerade fotografer och prickade in vad huset skulle gå för. Av de 10-tal mäklare jag samarbetat med är Camilla helt klart den jag är mest nöjd med, skulle utan tvekan anlita henne igen. Läs mer
    2019-09-10 Camilla A svarar Daniel K
    Hej Daniel! Wow, tack för ert fina betyg! Känns riktigt bra att höra att jag är den mäklare ni är mest nöjd med, jag vet ju att ni gjort ett gäng bostadsaffärer. :) Inget dåligt betyg med andra ord! Än en gång stort tack för förtroendet att jag fick hjälpa er med er försäljning, vi hörs och ses snart igen. Varma hälsningar, Camilla
    Daniel K, Camilla A gillar detta
  • 2019-09-08

Ida A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt Pilgatan 3 i Sala.
    Vi upplevde mäklaren väldigt påläst, trevligt bemötande, lyhörd. Skötte kontakten mellan oss och säljaren smidigt och bra. Väldig snabb återkoppling vilket var jättebra!
    Allt var toppen, vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-09-08 Camilla A svarar Ida A
    Tack Ida för ert fina betyg! Det var otroligt viktigt för säljaren att det var en barnfamilj som tog över, känns så roligt att det blev ni som köpte, jag är säker på att ni kommer trivas. Ha en fortsatt fin söndag och lycka till med kontraktsskrivningen av ert egna hus, så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-09-06

Hanna J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt en gård, vilket vi är mycket nöjda och glada med. Vi har varit på väldigt många visningar och träffat många mäklare. Undermedvetet har mäklarna påverkat hut jag upplever gårdarna vi tittat på. Det faktum att det var först nu vi köpte tyder starkt på att mäklaren passade mig väldigt bra. Jag upplevde en människa som var bra på att vara både personlig och professionell, som kunde driva det framåt och samtidigt ge en tid och rum att tänka.

Tack för det! Läs mer
    2019-09-08 Camilla A svarar Hanna J
    Hej Hanna! Vad glad jag blir för era fina ord! Så roligt att ni nu hittat en fin gård som passar er och såklart extra kul att ni upplever att även jag som mäklare spelar en viktig roll i samband med visning, det är precis så jag vill att det ska kännas. Ett stort grattis till ert härliga köp, vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-09-05

Håkan H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har sålt några fastigheter! Men ni får absolut högsta betyg. Imponerande! Trevlig personal, dessutom saklig o korrekt. Inga problem med nånting. Ställer upp direkt när man ringer o funderar om nåt!😎😎😎😎 Läs mer
    2019-09-08 Camilla A svarar Håkan H
    Tack snälla Håkan, vad glada vi blir! Så roligt att höra att vårt gemensamma arbetssätt uppskattas. STORT tack igen och ha en fortsatt fin söndag! Bästa hälsningar, gänget på Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-08-29

Emma A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag köpte precis en lägenhet. Min mäklare är otroligt trevlig, glad och snäll. Bra visning, snabb med att återkoppla och väldigt tydlig med sina svar när man har viktiga frågor. Jag är jättenöjd med denna upplevelse :) Läs mer
    2019-08-30 Camilla A svarar Emma A
    Hej Emma! Stort tack för dina fina ord, så roligt att det blev du som köpte, är helt säker på att ni kommer trivas bra där! Nu får ni ge er ut på jakt efter nya möbler, så ses vi snart igen. Allt gott! Bästa hälsningar, Camilla
  • Inga Lill B

2019-08-29

Inga Lill B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt bostadsrätt. Jag hade stora förväntningar och de uppfyllde Camilla med råge. Alltid snabb med återkoppling, hög kompetens gällande regler o lagar. . Mycket trevligt bemötande.
    Vill varmt rekommendera denna mäklare.
    Inga-Lill Björklund Läs mer
    2019-08-30 Camilla A svarar Inga Lill B
    Men vilka fina ord, tack snälla! Härligt med stora förväntningar, det ska man ha på sin mäklare. Kul att jag överträffade dom! Än en gång stort tack för förtroendet, vi ses och hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-08-25

Lars Erik W skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har fått hjälp med att sälja en bostadsfastighet där jag är God Man för ägaren. Har fått ett bra bemötande och hjälp. Jag kände mäklaren sedan tidigare och visste att hon var duktig och kunnig.
    Det gick mycket fort att komma till avslut och jag är mycket nöjd med allting.
    Affären gällde Körsnären 6 i Sala. Läs mer
    2019-08-29 Solvej K svarar Lars Erik W
    Stort tack för fina ord och tack för den fina rekommendationen. Det har varit ett fantastiskt teamwork! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • 2019-08-23

Angelica N skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra bemötande, snabba svar, vi är supernöjda. Läs mer
    2019-08-23 Solvej K svarar Angelica N
    Tusen tack för det fina omdömet. Stort lycka till! Bästa hälsningar Solvej
  • 2019-08-22

Peter P skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi fick en guldpenna och så många chokladbitar vi ville ha! Självklart man köper huset. Läs mer
    2019-08-22 Camilla A svarar Peter P
    Hahah, vilken himla tur att jag delade ut det till er på visningen då :) Grattis till villan och stort tack för högsta betyget, vi ses och hörs snart igen! Hälsningar, Camilla
  • 2019-08-20

Ingrid Å skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde mitt fritidshus med Camilla som hjälp. Camilla skötte sig bra och var hjälpsam på de olika delarna av en försäljning av huset. Läs mer
    2019-08-21 Camilla A svarar Ingrid Å
    Tack för din rekommendation, Ingrid! Önskar dig stort lycka till med jakten på nya drömbostaden. Hälsningar, Camilla
  • 2019-08-09

SANDRA S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Väldigt trevlig och proffsig! Skötte våran bostadsaffär galant! Skulle verkligen rekommendera Camilla! Läs mer
    2019-08-09 Camilla A svarar SANDRA S
    Stort tack för er fina rekommendation! Jag hoppas ni firade både husköp och bröllopsdag ordentligt igår :) Ha en fortsatt fin sommar så hörs och ses vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-08-07

YVONNE S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevligt och proffsigt bemötande. Snabb och effektiv handläggning. Läs mer
    2019-08-07 Camilla A svarar YVONNE S
    Tack för er rekommendation och trevligt att mitt effektiva arbete uppskattas! Ha det fint så ses vi ses snart igen! Hälsningar, Camilla
  • 2019-07-23

Andreas L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt bostadsrätt i Sala. Trots semestertider och några olika mäklare inblandade har informationen varit bra och tydlig genom hela processen. Läs mer
    2019-07-24 Camilla A svarar Andreas L
    Tack för ditt fina omdöme, Andreas! Roligt att jag fick paketera och förbereda försäljningen innan jag gick på semester och Solvej tog över. Här gillar vi snabba ryck :) Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-07-18

Maarit F skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Världens mänskligaste och bästa mäklare, kunnig, noggrann och effektiv Läs mer
    2019-07-18 Solvej K svarar Maarit F
    Jättetack för denna fina rekommendation! Den gjorde min dag! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Karin E

2019-07-13

Karin E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt hus. Bra bemötande. Personligt tutch på samtal. Hade inga direkta förväntningar.
    Bra möte, kunnig mäklare. Läs mer
    2019-07-18 Solvej K svarar Karin E
    Tack så mycket för din rekommendation! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • 2019-07-10

Pia K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket proffsig, seriös och förtroendeingivande, vi är supernöjda helt enkelt! Läs mer
    2019-07-19 Camilla A svarar Pia K
    Tack snälla för den fina rekommendationen! Så glad att vi får hjälpa till, både med husköp och försäljning av ert fina ställe. Vi ses och hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-06-29

Katarina L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har köpt en 2:a i Heby. Pga arbete och resa var det bråttom med visning för ev köp. Fick visning av två 2:or dagen efter och även skriva på avtal samma kväll då jag bestämde mig för en av dom.
    Kan ju inte bli bättre.
    Mycket professionellt och trevligt bemötande av mäklaren. Läs mer
    2019-07-19 Camilla A svarar Katarina L
    Vilken fin rekommendation, vad glad jag blir! Ett stort tack själv för ett riktigt uppfriskande möte! Ser fram emot att se lägenheten efter totalrenoveringen. Vi hörs och ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-06-28

Marcus S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    En fröjd att ha Camilla som mäklare. Den hjälp vi fick vid försäljning av lägenheten i Heby var 100% Läs mer
    2019-06-28 Camilla A svarar Marcus S
    Tack så mycket för er rekommendation! Glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med lägenhetsförsäljningen. Stort tack för ett trevligt möte idag, vi hörs och ses snart igen! Hälsningar, Camilla
  • 2019-06-24

Eva E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har nyligen sålt min villa med Camilla som mäklare. Är så nöjd med allt från första kontakten till genomförandet av försäljningen! Fem stjärnig mäklare!! Läs mer
    2019-06-28 Camilla A svarar Eva E
    Hej Eva! Stort tack för din fina rekommendation, vad glad jag blir! Ha en härlig sommar så hörs vi när det närmar sig tillträde av villan! Hälsningar, Camilla
  • ANGELICA D

2019-06-15

ANGELICA D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt vårat första gemensamma hus i Heby och vi är otroligt nöjda med den service och det fina bemötandet vi fått. Vi känner oss trygga med hela affären! Camilla ger ett seriöst och proffsigt intryck och har varit lätt att komma i kontakt med hela tiden. Glad och trevlig är hon också! Nu längtar vi tills vi får flytta in i vårat hus! Angelica och Kenny Läs mer
    2019-06-17 Camilla A svarar ANGELICA D
    Vilket fint omdöme, tack snälla! Glad att mitt arbetssätt uppskattas. Önskar er en fin sommar och grattis till ert alldeles egna hus, vi ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-06-01

Pia H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt ett fritidshus i Sala.
    Mäklaren Camilla var väldigt proffsig och hon jobbade lika mycket för oss som för säljaren.
    Vi kan verkligen rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Sala och där mäklare Camilla Andersson.
    Pia och Joakim Hultqvist. Läs mer
    2019-06-04 Camilla A svarar Pia H
    Tack snälla för dom fina orden och er rekommendation! Det är precis så det ska vara och kännas, att jag finns till lika mycket för er som köpare som för säljaren. Stort grattis till ett fantastiskt ställe, vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-05-31

Adam B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har både köpt och sålt fastigheter hos Svensk fastighetsförmedling i Surahammar. En lägenhet samt sommarboende. Dom har verktygen, erfarenheten och kunskapen för att hjälpa dig till en lyckad affär och vägen till ditt drömboende. Vi har alltid blivit bemötta riktigt bra och vi känner en stark trygghet och tillit för dom. Vi förväntade oss en ärlig, trevlig och noggrann mäklare, vilket vi också fick. Vill du ha en mäklare som kan sin sak och är tillmötesgående och duktig på sin sak så rekommenderar vi starkt Svensk fastighetsförmedling i Surahammar. Mvh Madeleine och Adam Läs mer
    2019-06-07 Solvej K svarar Adam B
    Stort tack Adam och Madeleine för er fina rekommendation. Hoppas ni ska trivas. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • 2019-05-18

Aloys B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en bostad.

Utmärkt

Jag visste att det skulle gå bra eftersom det är inte första gången jag gör en affär med de. Läs mer
    2019-06-04 Camilla A svarar Aloys B
    Tack för er rekommendation och för att vi på Svensk Fastighetsförmedling fick göra affärer med er ännu en gång! Hälsningar, Camilla
  • 2019-05-13

Per E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt en bostadsrätt i Heby.
    Mycket bra bemötande. Läs mer
    2019-05-14 Camilla A svarar Per E
    Tack igen för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Allt gott, vi hörs snart igen. Högläsningar, Camilla
  • 2019-05-13

Marianne E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har köpt ett fritidshus och fick ett proffsigt bemötande. Trevlig och väldigt kunnig. Läs mer
    2019-05-14 Camilla A svarar Marianne E
    Tack Marianne för ditt fina betyg, roligt att du är nöjd med mig! Stort grattis till ditt nya härliga fritidshus! Vi hörs och ses snart igen. Hälsningar, Camilla
  • 2019-05-10

Elin C skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte krokusgatan 9 i veckan och fick hjälp av Camilla. Hon har ett otroligt professionellt bemötande samtidigt som hon anpassar sig bra efter kunden, det var det första bostadsköpet för både mig och min sambo och vi fick superbra hjälp och kände oss trygga hela vägen. Läs mer
    2019-05-14 Camilla A svarar Elin C
    Tack snälla för era fina ord! Jag är glad att ni känner er trygga och nöjda med mig som mäklare, precis som det ska vara. Grattis till ert allra första bostadsköp och ett fantastiskt fint hus! Hälsningar, Camilla
  • 2019-05-08

Anneli T skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är en trevlig,kunnig,lyhörd mäklare,som gjorde att min försäljning av stugan gick smidigt.
    Försäljningar kan ibland vara tunga och tröga,men den känslan fick jag inte i något skede.
    Rekommenderar varmt henne om någon av läsarna skall sälja bostad eller stuga.
    Tack,Camilla! Läs mer
    2019-05-08 Camilla A svarar Anneli T
    Tack snälla för den fina rekommendationen, Anneli! Det kommer bli tomt utan våra härliga mejlkonversationer :) Än en gång tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig att sälja stugan. Vi hörs och ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-04-03

Tommy P skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har inhandlat en villa i Heby.Plogv.6

Allt bemötande från mäklaren har varit excellent.
    Gäller även övrig personal på Salakontoret.

Marianne ,Tommy Pilsetnek Läs mer
    2019-04-06 Camilla A svarar Tommy P
    Tack snälla för ert fina betyg och rekommendation! Ett stort tack från mig och mina kollegor i Sala/Heby och varmt välkomna hem till Heby igen. Hälsningar, Camilla
  • 2019-03-30

Linda Marie G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Efter att alltid ha bott i hyresrätt och vi skulle ta steget vidare att köpa vårt första hus så hade vi inte kunnat få en bättre mäklare än Camilla. Hon har sen första mötet på visningen av vårt drömhus varit otroligt trevlig, professionell, kunnig & att vi kunnat ställa alla frågor vi haft till henne. Hon hjälper oss så vi känner oss trygga till 110 % med allt som kan kännas läskigt och svårt vid ett husköp. Läs mer
    2019-03-31 Camilla A svarar Linda Marie G
    Tack så jättemycket för era fina ord, det värmer! Kul och höra att mitt sätt att arbeta på uppskattas. Hjärtligt välkomna till Heby kommun och ert alldeles egna hus! Varma hälsningar, Camilla
  • Lena M

2019-03-23

Lena M skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej hjälpte oss att sälja vårt hus & jag tycker att hon gjorde ett jättebra jobb! Alltid glad & positiv även vid "bakslag" för oss säljare = så skönt! Vet inte riktigt vad vi hade för förväntningar egentligen men Solvej levde definitivt upp till allt!
    Kan absolut varmt rekommendera Solvej till andra hussäljare! Läs mer
    2019-03-29 Solvej K svarar Lena M
    Stort tack till er båda för den fina rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med husförsäljningen! Varma hälsningar Solvej Kuhn
  • 2019-03-19

Louise E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en villa.
    Trevlig, bra bemötande.
    Att det hade gått snabbare och att vi hade fått mer betalt. Läs mer
  • 2019-03-15

Malin A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2019-03-17 Camilla A svarar Malin A
    Tack för det fina betyget och stort lycka till med huset! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-03-13

Karolina H skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt min villa med hjälp av Solveig och är tacksam för hur tydligt och smidigt affären gått. Dessutom ett mycket bra bemötande! Läs mer
  • 2019-03-08

Michael A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Försäljningen var ett hus tillhörande dödsbo.
    Mäklaren tog sig an projektet med entusiasm och visade upp ett intresse för just vår försäljning. Har skött försäljningen helt enligt våra önskemål och vi har känt oss trygga med förfarandet.

Michael Andersson Läs mer
    2019-03-09 Camilla A svarar Michael A
    Stort tack Micke för det fina omdömet! Glad att jag fick hjälpa er att sälja Lars fina hus och att jag hann träffa honom. Ha en fortsatt fin helg så hörs vi snart! Hälsningar, Camilla
  • Daniel G

2019-02-19

Daniel G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi är mycket nöjda! Bra service och bemötande, svarar på alla frågor och behjälplig med allting rörande köp och försäljning. Vi både köpte och sålde hus av Camilla, rekommenderas varmt.
    Mvh Daniel & Jennie Läs mer
    2019-02-25 Camilla A svarar Daniel G
    Hej! Vad otroligt glad jag blir för er fina rekommendation! Tack för förtroendet att även få hjälpa till med er villaförsäljning i Heby. Önskar er allt gott med nya fina huset! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-02-17

Lars Olov P skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt villa i Heby Uppsala kommun
    Bästa tänkbara
    Ja, ihögsta grad, Hon visste vad hon talade om och informerade så man förstod
    Vi är helt nöjda, mycket kunnig och trevlig mäklare Läs mer
    2019-02-18 Camilla A svarar Lars Olov P
    Tack så jättemycket för ert fina omdöme! Det är alltid roligt när mitt arbetssätt uppskattas. Tack igen för förtroendet att få förmedla din och Sivs fina villa i Heby. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-02-16

Guy N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Det gick jättebra med märkaren. Läs mer
    2019-02-18 Camilla A svarar Guy N
    Tack Guy för ditt fina betyg! Stort grattis till en fin lägenhet och välkommen till Heby :) Varma hälsningar, Camilla
  • Christoffer K

2019-01-24

Christoffer K skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Väldigt positiv och glad känner man sig efter denna kontakt. Jag har köpt mitt första hus tillsammans med min mycket goda vän och numera kärlek, som jag älskar mer än något annat. Vi tillsammans skrev oss på huset Skansenvägen 2 i Surahammar den 22/1-19 och det uppfyllde förväntningarna. Nu är det bara till att vid passande tillfälle åka och träffa paret som flyttar ur huset och gå en runda så dem får beskriva vissa saker lite mer noggrant. Det ser vi fram emot! All lycka till Solvej.. Läs mer
    2019-01-25 Solvej K svarar Christoffer K
    Stort tack Kristoffer och stort lycka till er gemensamma bostad. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
    Christoffer K gillar detta
  • 2019-01-22

Roine B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla andersson

profisionell i sitt arbete hittade en ny köpare och lade in den på överenskomna tiden som tidigare spekulant avbokade vid min försäljning av lägenheten

hjälpsam och lyhörd för mina önskemål när jag köpte denna lägenhet och lika dant nu när jag sålde den var inte svårt att välja henne igen

hade en dålig erfarenhet av svensk fastighetsförmedling inblandning av en försäljning tidigare då av en villa där den mäklaren inte var lika hjälpsam men Camilla har tagit bort dom betänkligheter jag hade innan Läs mer
    2019-01-24 Camilla A svarar Roine B
    Vilka otroligt fina ord, Roine! Stort tack! Det gläder mig att du uppskattar min effektivitet och vilken tur att vi på Svensk Fastighetsförmedling i Sala & Heby kunde leverera enligt förväntningarna man bör ha på sin mäklare. Stort tack för att du kom tillbaka till mig när det var dags att sälja din lägenhet som du renoverat så fint. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-01-17

Elin J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde mitt hus med hjälp av mäklare Camilla Andersson. En mycket engagerad person som har varit tillgänglig i stort sett dygnets alla timmar. Kan varmt rekommendera Camilla. Läs mer
    2019-01-21 Camilla A svarar Elin J
    Hej Elin! Tack snälla för dom fina orden! Roligt och höra att min snabba återkoppling uppskattas. Vi hörs snart igen! Hälsningar, Camilla
  • 2019-01-15

Samson E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Här köpt en lägenhet och är väldigt glad över bemött av mäklaren, ja alltså mäklaren hade berättat på bra sätt och därför sätter jag hög betyg. Läs mer
    2019-01-16 Camilla A svarar Samson E
    Tack så jättemycket Samson för ditt fina betyg! Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-01-15

Dan H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde lgh 2:a i morgongåva.
    Mäklaren: noggrann, tydlig, jobbade snabbt, lättillgänglig och trevlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-01-16 Camilla A svarar Dan H
    Tack för ditt fina betyg, härligt att du är nöjd, Dan! Nu kör vi vidare med nästa lägenhet :) Hälsningar, Camilla
  • 2018-12-19

Mikael W skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • 2018-12-06

Ifeanyi O skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Conversations with Camilla has been very humanly.
    All information we required was provided and more. Läs mer
    2018-12-10 Camilla A svarar Ifeanyi O
    Thank you for your recommendation and congratulations to your new apartment! Hälsningar, Camilla

Torget 4, 744 31 Heby