Svensk Fastighetsförmedling Heby

Svensk Fastighetsförmedling Heby

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Heby!

Letar du mäklare eller bostad i Heby? Vi här på Svensk fastighetsförmedlings kontor kan trakterna runt Heby och kan guida dig till precis rätt boende för dig här i Uppsalatrakterna. Här hittar du lägenheter, villor, radhus eller fritidshus och vi har full koll på när det är läge att genomföra en affär.

Förutom råd och hjälp under hela bostadsaffären erbjuder vi fri värdering och självklart möjligheten att bolla idéer om dina bostadsdrömmar. Vi arbetar alltid med kvalitet i fokus.

Läs vad 321 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Heby 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • 61.3 m²
    • Härvsta
    2021-04-09
    Köpt en lägenhet och Camilla levde upp till alla förväntningar med råge. Tummen upp för Camilla👍
    Tack så mycket för att du tagit dig tid och skrivit det här fina omdömet! Det gläder mig att du är nöjd med mig som mäklare och mitt sätt att arbeta på. Ha en fin helg, så hörs vi snart igen! Varma hälsningar Camilla Camilla Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • 134.4 m²
    2021-04-01
    Köpt nyproduktion hus. Camilla hade en positiv och bemötande personlighet. Det fanns inga dumma frågor utan hjälpte hela tiden till med stöd.
    Stort tack för din fina rekommendation, Håkan! Det värmer att du och Elise är nöjd med mig som mäklare och mitt sätt att arbeta på. Ha en fin helg så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 134.4 m²
    2021-03-30
    Vi har köpt ett hus via Camilla. Hon återkom snabbt med svar på de frågor vi hade kring huset. Kändes noggrann och fick oss att känna oss lugna i vår nervositet kring första husköpet. En positiv och trygg upplevelse.
    Tack Elise för dina fina ord! Det värmer att ni känt er trygga med mig som mäklare. Stort grattis till ert första husköp! Ha en fin helg så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 39.3 m²
    2021-03-12
    Jag har köpt en lägenhet som verkar superbra. Blev jättebra bemött av Camilla!
    Mina förväntningar överträffades och är nu jättenöjd.
    Tack snälla för dina fina ord, det värmer! Vi hörs och ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 63.5 m²
    2021-03-11
    Köpet av bostaden har fungerat smidigt. Camilla är lugn, noggrann och social kompetent. Rekommenderas varmt.
    Stort tack för att du tagit dig tid och lämnat ett så fint omdöme, Jean! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • 39.3 m²
    2021-03-09
    Köpt och sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren har ett vänligt bemötande och har gett noggrann adekvat information om hur köpet och försäljningen kommer att gå till. Camilla har varit mycket hjälpsam och tillgänglig när jag behövt kontakta henne gällande frågor. Camilla har överträffat mina förväntningar och jag kontaktar henne gärna i framtiden om ny bostad skulle bli aktuell. Jag kan varmt rekommendera Camilla till släkt och vänner.
    Vilket otroligt fint omdöme du har lämnat om mig, stort tack, det värmer verkligen! Glad att du är nöjd med mitt sätt att arbeta på och extra roligt och höra att jag överträffat dina förväntningar. Varma hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 63.5 m²
    2021-03-08
    Sålde min lägenhet i Heby och kunde inte vara mer nöjd med Camilla. Professionellt bemötande och genomförande från början till slut. Förvånad över hur smidigt allt gick.
    Tack snälla för dom värmande orden, William! Härligt att du är nöjd med mitt arbetssätt och att allt gått smidigare än vad du räknat med. Än en gång stort tack för förtroendet! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • 120.0 m²
    • Härvsta
    2021-02-25
    Det engagemang hon visade vid sonderande besök höll i sig hela processen igenom när villan såldes. Snabb med återkoppling , svar på frågor och mkt hjälpsam.
    Tack Eva för dina fina ord, vad glad jag blir! Jag är tacksam att ni valde mig som mäklare vid din mammas försäljning och härligt att min snabba återkoppling uppskattas. Ha en fortsatt fin dag så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 4:a
    • 107.0 m²
    2021-02-24
    Bra och professionellt bemötande.Tydliga svar och snabb återkoppling under hela processen.
    Tack snälla för det fina omdömet! Härligt att mitt sätt att arbeta på uppskattas av er som köpare. Stort grattis till ert lägenhetsköp, vi hörs och ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 4:a
    • 107.0 m²
    2021-02-23
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet om 4 rok. Camilla har haft ett fint bemötande. Hon har varit väldigt tydlig och kommunicerat med mig hela tiden. Hon har levt upp till alla mina förväntningar.
    Tack Pauline för ditt fina omdöme som du tagit dig tid att skriva, det värmer! Härligt att mitt arbetssätt uppskattas och än en gång tack för förtroendet att jag fick hjälpa dig med lägenhetsförsäljningen. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 150.0 m²
    2021-02-20
    Köpt en villa.
    Mycket trevligt bemötande.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar med ett proffitionellt bemötande och på läst om huset.
    Mycket bra upplevelse
    Tack snälla för dom fina orden, vad glad jag blir! Härligt att du varit nöjd med mitt sätt att arbeta på. Det är väldigt roligt att ha fått följa er resa på jakten efter det perfekta huset så hela familjen får plats. Ha det fint så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 150.0 m²
    2021-02-20
    Sålt ett hus . Bemötandet från mäklaren har varit utmärkt. Proffsigt bemötande och väldigt kunnig. Jag hade höga förväntningar på mäklaren, hon har ett gott rykte. Skulle använda min mäklare vid framtida köp/försäljningar.
    Vilket fint omdöme du lämnat, Anneli, STORT tack! Riktigt roligt att jag kunnat leva upp till dina förväntningar, det är ett fint kvitto för mig. Tack för att jag fått hjälpa dig och Staffan med husförsäljningen! Ha det fint så hörs och ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-02-17
    Vi köpte en villa. Mäklaren utförde sitt arbete på korrekt sätt - precis enligt vad som går att förvänta sig.
    Budgivningsprocessen flöt på som den ska och vi hälla informerade. Överlag en god arbetsinsats.
    Tack så mycket för den fina rekommendationen och stort lycka till med allt. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • 60.0 m²
    2021-02-17
    2:a gången vi gör affärer genom Solvej. Jättenöjda med hennes bemötande och agerande under hela processen. Bra kommunikation och snabbt agerande.
    Stort tack för den fina rekommendationen och varmt välkommen tillbaka till Sala! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • 113.0 m²
    2021-02-16
    Bra på visning och bra och hjälpsam med kontrakt osv
    Stort tack för att du tagit dig tid och skrivit ett omdöme, det värmer verkligen! Ha det fint så ses vi nästa vecka igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • John L
    2021-02-16
    Solvej stor erfarenhet och kunskap. Hon levererar säljmaterial på en mycket hör kvalitetsnivå samt håller god kontroll påp budgivningen.
    Stort tack för den fina rekommendationen och förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Lycka till med det nya! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • sålde sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-02-16
    Vi kontaktade Solvej tidigt, sedan har det av olika orsaker dragit ut på tiden innan vi blev klara för försäljning så vårt hus har legat länge som ”kommande”. Hon har hela tiden varit tydlig och hjälpsam, även om hon måste varit frustrerad på oss.

Marknadsföringen var effektiv, budgivningen blev en riktigt trevlig historia som slutade med en snabb försäljning
    Tusen tack för fina ord och rekommendation! Så tacksam att jag fick förtroendet att sälja denna unika fastighet. Tycker vi hade ett bra teamwork. Stort lycka till med det nya! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • Carin H
    • 113.0 m²
    2021-02-14
    Sålt en villa där jag företrätt min mamma.
    Camilla har visat stor respekt för mamma som hör dåligt osv men Camilla vände sig till henne vid deras möte vilket gjorde att mamma kände sig delaktig.
    Våra förväntningar var en mäklare som fick oss att känna oss trygga med allt som en försäljning innebär.
    Det tycker jag Camilla har givit oss.
    Under visningar och annat har hon kontinuerligt uppdaterat oss snabbt. Hon har varit tillgänglig mer än man kan önska.
    Vi är väldigt nöjda.
    Tack snälla för dom här fina orden, vad glad jag blir! Värmande att höra att ni uppskattar mitt sätt att arbeta på och är nöjd med mig som mäklare. Tack igen för förtroendet, vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 121.0 m²
    • Enåker
    2021-02-10
    Jag har köpt en gård utanför Heby och den var i ett trevligt skick. Mäklaren beskrev och svarade på ett ärligt och korrekt sätt. Jag är mycket nöjd. /Björn
    Tack Björn för din rekommendation, det värmer! Härligt att du är nöjd med mitt arbetssätt som mäklare. Varmt välkommen till Heby kommun! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 73.0 m²
    2021-02-02
    Har köpt lägenhet, Hyttgatan 31 Sala

Mycket bra bemötande av mäklaren.

Förväntningarna var att jag skulle få köpa lägenheten.

Allt har gott mycket bra.
    Stort tack Barbro för den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • 200.0 m²
    • Jugansbo
    2021-01-23
    Köpt ett hus, solvej är en ödmjuk person som är enkel att få kontakt med. Lättillgänglig på både telefon och mejl.
    Mina förväntningar på solvej levdes upp till Lättillgänglig och trevlig är det viktigaste.

En bra och fin affär.
    Tack för fin rekommendation och trevlig läsning! Glad att jag fick hjälpa er även denna gång! Bästa hälsningar Solvej. Solvej Rasmussen
  • David B
    • 200.0 m²
    • Jugansbo
    2021-01-23
    Mycket proffsig hjälp av en engagerad mäklare, vid försäljning av min villa. Raka besked, inget krångel!
    Tack för mycket fin rekommendation! Härligt med raka rör och inga konstigheter! Bästa hälsningar Solvej. Solvej Rasmussen
    • 51.0 m²
    2021-01-19
    Har köpt en bostadsrätt i sala med hjälp av Camilla. Hon har redan från början visat både kunnighet om objekt och gett mig goda råd och ett professionellt bemötande.
    Kan varmt rekommendera henne vid affärer i Sala.
    Stort tack för dina värmande ord, Kjell! Vad glad jag blir av att du uppskattar mitt arbetssätt. Välkommen till Sala, vi hörs och ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-01-19
    Finns inga skäl att anlita någon annan än Camilla som mäklare vid försäljning. Aldrig några problem, hjälpsam, glad och en jättebra försäljare. Dessutom anlitar de oerhört duktiga fotografer på Utsikten foto!
    Tack snälla för din fina rekommendation, Jimmy! Så roligt att jag får hjälpa till med dina försäljningar, ser fram emot att få följa ditt nästa projekt! Ditt beröm är vidarebefordrat till våra fotografer, vi är otroligt glada att ha dom i vårt team. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • köpte sin stuga med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • 47.0 m²
    • Sala
    2020-12-13
    Vi har köpt ett fritidshus. Solvej var tillmötesgående och trevlig. Kändes som att hon hade ett proffsigt tillvägagångssätt.
    Stort tack för fina ord samt den fina rekommendationen! Lycka till med det nya och jag hoppas vi ses igen i det fina torpet. Önskar er ett gott slut på årets sista dag! Bästa nyårshälsningarna från Solvej. Solvej Rasmussen
    • 146.0 m²
    • Grusbanan
    2020-12-03
    Engagerad även när de är svårt att sälja. Bra med uppdatering och återkoppling under säljtiden.
    Tack för dom orden och den fina rekommendationen, Salem! Roligt att höra att ni är nöjda med mitt sätt att arbeta på. Än en gång tack för förtroendet att jag fick hjälpa dig och familjen med husförsäljningen. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 51.0 m²
    2020-11-27
    Köpt ett kedjehus och blev som vanligt trevligt bemött. Förväntningarna och förloppet har gått smidigt och vi är tacksamma för hjälpen vi fått.
    Stort tack Filip för din rekommendation, det uppskattas verkligen! Roligt att få följa er från visningar till den rätta bostaden. Vi ses och hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 127.0 m²
    2020-11-23
    Hej jag har köpt en fastighet i Sala Gustafsborgsgatan 8,blev en fint och smidigt affär,trävliga bemötande av mäklaren
    Tack så mycket för din rekommendation, Haydar! Trevligt och höra att mitt arbetssätt uppskattas. Vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • Alan M
    • 49.0 m²
    2020-11-21
    Hej
    Jag har köpt lägenheten och Camilla som mäklare var hon var jätte duktig faktiskt hon har hjälp mig jätte mycket
    Tack Alan för din fina rekommendation! Det värmer att du uppskattar mitt sätt att arbeta på. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • Carina L
    sålde sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • 35.0 m²
    • Hedbo
    2020-11-21
    Camilla Andersson har sålt vår sommarstuga i Sala. Vi kontaktade just henne efter att vi varit på en av hennes visningar. Och vi är inte besvikna! Hon är en fantastisk mäklare! Så engagerad, proffsig och trevlig! Allt har känts så lätt!
    Så tack Camilla!😍
    Tack snälla för den här fina rekommendationen, vad glad jag blir! Så tacksam att jag fått hjälpa dig och Michel med ert mysiga fritidshus. Vi se snart igen! Varma hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 49.0 m²
    2020-11-20
    Camilla hjälpte mig att sälja min bostadsrätt.
    Jag blev bemött av en kompetent och ödmjuk mäklare som kändes som en vän utan att förlora sin proffsighet.
    Hon fick mig att känna mig bekväm i att ställa krav och ha önskemål
    Super nöjd.
    Vilken himla fin rekommendation, tack snälla för dom orden! Än en gång stort tack för att jag fick förtroendet att sälja din supermysiga lägenhet. Önskar dig en fortsatt fin höst, så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • köpte sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • 35.0 m²
    • Hedbo
    2020-11-19
    Jag har köpt ett fritidshus där Camilla var mäklare. Det fungerade jättebra! Mycket bra bemötande, serviceinriktad och stöttande, det är ju en stor affär att köpa hus och det förstod hon! Rekommenderar Camilla!
    Tack Monica för dina fina ord, det värmer verkligen! Som du skriver så är ett bostadsköp en stor affär, glad att höra att du uppskattat mitt arbetsätt i den processen för dig. Önskar dig en trevlig helg, så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 87.0 m²
    2020-11-14
    Köpt lägenhet och från första kontakt så var Camilla klockren. Både inför och under visning, men självfallet efteråt och under själva köpet. Camilla är tydlig och ger ett proffsigt intryck. Lyhörd och intresserad av en som köpare, bra på att förklara vid frågor och är snabb och bra med respons när man behöver. Hon är toppen på alla sätt och vis helt enkelt - detta samtidigt utan att ta för mycket plats, vid exempelvis visningen hade hon en bra känsla för då det passade vara närvarande eller hålla sig i bakgrunden. Ett tryggt stöd och hjälp vid köpet och jag kommer rekommendera henne till alla jag känner om de ska sälja bostad.
    Stort tack för den här rekommendationen och dom fina orden, Mattias! Otroligt roligt att se att mitt sätt att arbeta på uppskattas hos dig som köpare. Önskar dig en trevlig helg, så hörs och ses vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 135.0 m²
    2020-11-12
    Camilla hjälpte oss med köpet av hus. Vi upplevde henne som mycket pålitlig, professionel, hon ger en känsla av trygghet under hela processen. Alltid tillgänglig och hjälpsam. Rekommenderas utan tvekam.
    Tack så mycket för er otroligt fina rekommendation, det värmer! Härligt att jag fått följa med på er resa mot drömhuset. Ha en fortsatt fin höst så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 135.0 m²
    2020-11-12
    Vi fick hjälp med att sälja vårat hus, snabb och smidig affär. Proffsigt bemötande och hjälp hela vägen. Uppfyllde alla de krav vi hade, snabb med att svara på frågor och alltid nå bar.

Vi har haft hjälp av andra mäklarfirmor tidigare och har aldrig varit lika nöjda.
    Stort tack Malin för dom här fina orden och betyget! Jag är otroligt tacksam och glad att det blev jag som fick hjälpa dig och Micke med försäljningen av ert fina hus. Ha en fortsatt fin höst, så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 83.0 m²
    2020-11-11
    En väldigt bra mäklare som jag i framtiden kommer vilja ha vid en eventuell försäljning.
    Vilket fantastiskt betyg från dig, Alex, stort tack! Ha en fortsatt fin höst så hörs och ses vi! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • köpte en tomt med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Kumla Kyrkby
    2020-10-29
    Levererar alltid 😀⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️Så klart ⭐️Mäklare
    Dubbelt upp på stjärnorna så jag ger fem till bästa Emma! Stort tack och lycka till! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • 65.0 m²
    2020-10-27
    Köpt lägenhet. Klar o tydlig. Trevligt bemötande. Seriös i sin yrkesutövning.
    Stort tack för dom fina orden och rekommendationen, det värmer! Vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 82.5 m²
    2020-10-26
    Bostadsrätt, trevlig, tydlig, lugn, gav ett positivt intryck direkt. Att hitta mitt nya egna boende, känner mig trygg att ha Camilla som mäklare, fått förklarat för mig på ett tydligt sätt hur allt går tillväga.
    Vilken fin rekommendation, Anette, stort tack för dom orden! Fint att du känner dig trygg med mig som mäklare i samband med nya bostaden, det är så det ska vara. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2020-10-25
    Vår upplevelse av att köpa med Camilla som mäklare är positiv. Tydlig och professionell i sitt bemötande. Vi uppskattade den snabba responsen på våra frågor.
    Stort tack för dom orden, Johan, det värmer! Härligt att se att mitt arbetssätt uppskattas. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2020-10-23
    Alltid trevligt bemötande av Camilla, flexibel och service minded. Rekommenderas varmt!
    Tack snälla för dom fina orden, vad glad jag blir! Det har varit trevligt att få följa er resa på väg till just ert hus. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2020-10-23
    Jag har sålt mitt hus med stöd av Camilla Andersson.
    Camilla visade hög servicenivå.Trevligt och proffsigt intryck.
    Försäljningen gick smidigt och Camilla var flexibel och mötte våra behov perfekt.
    Jag är jättenöjd.

/Michael Andersson
    Stort tack för din otroligt fina rekommendation, Michael! Jag är så glad att det blev jag som fick hjälpa till med din husförsäljningen här i Sala. Härligt att höra att mitt sätt att arbeta på uppskattas! Ha en fin dag så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 100.0 m²
    • Grusbanan
    2020-10-23
    Vi har just sålt vårt hus o har fått fantastisk hjälp av mäklare Camilla Andersson.
    Camilla är otroligt proffsig o noggrann. Alltid rak i sina svar, vilket har uppskattats!!
    Tack för dom fina orden och rekommendationen! Varmt lycka till med flytten uppåt i landet och än en gång tack för förtroendet att jag fick hjälpa er med husförsäljningen. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • Anki H
    • 52.0 m²
    • Viksberg
    2020-10-17
    Köpt fritidshus.
    Flexibel, hjälpsam och smidigt.
    Rekommenderar både Fastighetsförmedling Sala och Solvej.
    Varmt tack för din rekommendation och stort lycka till! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • 77.1 m²
    2020-10-10
    Hej
    Jag har köpt ett lägenhet som Camilla förmedlade och hon gjorde det på väldigt bra proffsig sätt jag värderar Camilla som ett bra tillgång för företaget
    Hälsningar
    Jaime escobar
  • sålde en tomt med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2020-10-03
    Mycket trevlig . Väldigt bra på att informera
    Tack så mycket för din rekommendation, Roffe! Härligt att mitt arbetssätt uppskattas. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 127.0 m²
    • Kumla Kyrkby
    2020-09-29
    Mycket nöjd med köpet på mitt hus. Väldigt lätt att ha å göra med och såg till att man va informerad om allt.
    Stort tack för rekommendationen och varmt lycka till! Bästa hälsningar Solvej. Solvej Rasmussen
  • skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2020-09-23
    Vi köpte vårt allra första hus via Camilla i Heby. Camilla var tydlig och lösningsorienterad så att båda parter blev nöjda och glada. Framförallt känns Camilla otroligt genuin - vilket vi erfarat att inte alla mäklare är. Hon är positiv, glad och bryr sig om sina kunder, inte bara om siffror. Vi är supernöjda med Camilla som mäklare och rekommenderar henne till alla! Ska vi någon gång sälja är valet givet :)
    Hej Ella! Jag blir helt varm av era fina ord, wow! Stort tack för den här rekommendationen, det är fint att se att mitt sätt att arbeta uppskattas. Stort grattis till husköpet och lycka till med allt, ni vet var jag finns om ni har funderingar! Önskar er en fortsatt fin höst! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 46.0 m²
    • Runhällen
    2020-09-21
    Camilla var verkligen peppande då jag inte trodde att mitt lilla hus skulle bli sålt. Hon var stöttande och framåt. Det kändes tryggt att lämna över försäljningen till henne.
    Vad roligt att höra att mitt sätt att arbeta uppskattas! Tack snälla för din fina rekommendation, Lena. Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med husförsäljningen! Ha en fortsatt fin dag så hörs snart igen. Varma hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 100.0 m²
    2020-09-19
    Sålt en villa i Heby. Fantastiskt bemötande, mycket proffsigt.
    Hade inga höga förväntningar från början på försäljningen pga att jag inte såg värdet på mitt hus med renoveringsbehov.
    Förväntningarna och possiviteten steg när jag insåg att Camilla är proffs ända ut i fingerspetsarna.
    Rekommenderar Camilla varmt till dej/ ni som ska köpa/sälja bostad. Hon verklingen ser dig som kund och människa
    vilket är en fin egenskap.
    Tack snälla Margareta för att du tagit dig tid att skriva den här otroligt fina rekommendationen! Jag blir helt varm av dina ord, STORT tack! Lycka till med pysslet i nya lägenheten så hörs och ses vi snart igen. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson