Alla kategorier Mäklare Uppsala Heby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Heby

Svensk Fastighetsförmedling Heby

Torget 4, 744 31 Heby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Heby!

Letar du mäklare eller bostad i Heby? Vi här på Svensk fastighetsförmedlings kontor kan trakterna runt Heby och kan guida dig till precis rätt boende för dig här i Uppsalatrakterna. Här hittar du lägenheter, villor, radhus eller fritidshus och vi har full koll på när det är läge att genomföra en affär.

Förutom råd och hjälp under hela bostadsaffären erbjuder vi fri värdering och självklart möjligheten att bolla idéer om dina bostadsdrömmar. Vi arbetar alltid med kvalitet i fokus.

Läs vad 61 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Heby

• Pär L
    Pär L skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt bostadsrätt. Blev bemött på ett utmärkt sätt.
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar jag hade.
    Kunnig hade svar på alla frågor så jag är helnöjd. Läs mer
    2018-08-07 Emma Brovin svarar Pär L
    Jätteroligt att läsa Pär, tack snälla! Vi ses. Vänliga hälsningar, Emma.
  • Johan B
    Johan B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Den bostad jag säljer är min första lägenhet någonsin, en etta, för att flytta in i en större lägenhet med min fru. Mina svärföräldrar var i kontakt med Svensk Fastighetsförmedling Uppsala och bad om att någon i närheten av mig och min fru (Heby/Sala-området) inom Svensk Fastighetsförmedling skulle höra av sig till oss för att sätta igång lägenhetsförsäljningen vi skjutit upp ett tag. Camilla ringde upp oss och frågade om vi ville boka in ett möte för att sätta igång, och så träffade vi Camilla, som vi gillade redan från början. Camilla är otroligt trevlig, tydlig, svarar gärna på alla frågor man har oavsett hur dumma de kanske låter (har aldrig sålt en bostad förut så vi är väldigt ovana och ställer väldigt många frågor). Vi ville inte börja med visningar och sådant direkt, utan kanske ha lägenheten uppe på svensk fastighetsförmedlings hemsida ett tag medan vi kollade runt lite efter bostäder, innan vi lade ut lägenheten i hett läge (alltså till faktisk försäljning). Det var otroligt smidigt hur det funkade och vi fick en tydlig genomgång av hur allt skulle funka innan dess och när vi väl lagt ut lägenheten i hett läge osv. Man kände sig genast trygg i valet av mäklare, de förväntningar vi hade uppfylldes direkt, just detta med att känna sig trygg med allt som måste fixas, skrivas under osv och få svar på frågor på grund av ny på detta var väldigt viktigt. Även när vi fick börja prata med en annan mäklare (Emma) när Camilla var på semester så gick det superbra, då alla på kontoren i Heby och Sala verkar väldigt professionella och lätta att ha o göra med. Vi är väldigt nöjda med vår mäklare Camilla (och även Emma) och Svensk Fastighetsförmedling Heby/Sala. Läs mer
    2018-08-07 Camilla A svarar Johan B
    Hejsan Johan! Otroligt roligt att höra att ni är nöjda med mig och mina kollegor på Svensk Fastighetsförmedling. Jag är tacksam att jag fick komma hem till er och berätta mer om vår tjänst Läge+ och att uppdraget föll på mig som mäklare! Vi jobbar väldigt mycket i team på vårt kontor och det känns superbra att ni även är nöjda med min duktiga kollega Emma som hjälpte till när jag var på semester. Stort tack till er! Varma hälsningar, Camilla
  • Peter B
    Peter B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag tycker Solvej är fantastiskt bra! Snabba och raka svar, mkt folk på visningar!
    Solvej har alltid ett stort engagemang i sin roll som mäklare! Jag rekommenderar Solvej alla dagar i veckan!! Läs mer
  • Jane L
    Jane L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej är en av de bästa mäklare jag någonsin träffat. Rak dialog, jobbar snabbt, ser till att jag som säljare i möjligaste mån har så lite som möjligt att koncentrera mig på när det gäller försäljningen. Hon är den mäklare jag rekommenderar vid alla tillfällen till de jag känner som vill ha ett råd. Jag anser att man ska ha en mäklare som verkar på plats och har god kännedom om orten då har man som säljare störst chans att få bäst betalt. Solvej och Svenska Fastighetsförmedling är den enda mäklaren med lokal anknytning i Surahammar något jag uppskattar. Man kan alltid kliva in hos "Solan" och få en kopp kaffe när man passerar eller har ett ärende nere på samhället. Tack "Solan" för all hjälp och som sagt "I´ll be back" Läs mer
    2018-08-02 Solvej K svarar Jane L
    Stort tack Jane för din otroligt fina rekommendation och tack för att du tänker lokalt och värnar om orten. Du är själv en rolig, duktig och frisk fläkt att jobba ihop med. Hoppas det blir många flera affärer och du är alltid välkommen in på fika! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Veronika B
    Veronika B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi anlitade Solvej Kuhn vid vår husförsäljning och vi är mycket nöjda!
    Proffsig och engagerad genom hela försäljningen!
    Kan starkt rekommendera Solvej!

Veronika & Mattias Läs mer
    2018-08-02 Solvej K svarar Veronika B
    Stort tack Mattias och Veronica för det fina omdömet. Varma hälsningar Solvej Kuhn
  • Fredrik U
    Fredrik U skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Seriöst och mycket bra service, rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-08-01 Solvej K svarar Fredrik U
    Stort tack Fredrik för rekommendationen! Ha det fortsatt bra i värmen. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Kim P
    Kim P skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag sålde en sommarstuga, fick väldigt bra bemötande och snabb service.
    Och stugan blev såld väldigt fort. Läs mer
    2018-07-30 Solvej K svarar Kim P
    Tack så mycket för din rekommendation och tack för att du kom återkom till mig när det var dags att sälja. Snabbare än så här blir nog svårt. Bästa hälsningar Solvej Kuhn.
  • David H
    David H skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Allt var kanon! Rekommenderar Solvej Kuhn samt hennes kolleger! Både vid köp och försäljning! Läs mer
    2018-07-26 Solvej K svarar David H
    Tack David! Alltid lika trevligt att göra affärer med dig! Ha det gott i värmen. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Siv G
    Siv G skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt bostadsrätt 2 rum o kök
    Blev väl bemött av en väldigt trevlig o kunnig mäklare. Hon levde verkligen upp till mina förväntningar och gjorde en snabb affär. Läs mer
    2018-07-26 Emma Brovin svarar Siv G
    Tack snälla Siv! Vad roligt att du är nöjd. Ha en fortsatt fin sommar, vi ses snart igen! Hälsningar, Emma Brovin.
  • Anita L
    Anita L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt vårat fritidshus genom Svensk fastighetsförmedling och vår mäklare var Camilla Andersson. Vi är så glada att det blev Camilla som fick vårt uppdrag,
    Camilla passade oss väldigt bra, en mäklare som verkligen lyssnade in våra önskemål och lade upp försäljningen därefter. En ung och duktig mäklare som vi från början kände ett stort förtroende för. Vi vill verkligen rekommendera henne till alla som ska sälja eller köpa.
    Anita och Lars Lindblom Läs mer
    2018-07-11 Camilla A svarar Anita L
    Hej Anita och Lasse! Tack så jättejättemycket för era fin ord! Jag är så tacksam och glad för att ni hörde av er till mig igen ett år senare när ni kände er redo att sälja ert fina fritidshus. Ha en fortsatt fin sommar så ses vi igen när det är dags för deklaration. :) Hälsningar, Camilla
  • Arild H
    Arild H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    köpte fritidshus och Camilla var mäklare. Mycket nöjd med bemötande och service nivå! Läs mer
    2018-07-11 Camilla A svarar Arild H
    Hej! Vad härligt att ni är nöjda med mig som mäklare. Jag hoppas att du och Elina ska trivas vid ert nya fina sommarställe! Önskar er en fortsatt fin sommar! Hälsningar, Camilla
  • Filmon M
    Filmon M skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    jag köpte hus, och mäklaren har väldigt trevlig bemötande. Hon har många bra egenskaper men var jag gillar mest är att hon är professionell , Jag är väldigt nöjd av hennes insats, samråd osv. bra jobbat, hon är bäst. Läs mer
    2018-07-10 Emma Brovin svarar Filmon M
    Stort tack för dina fina ord Filmon! Roligt och höra att du uppskattar mitt sätt att arbeta. Vi ses! Varma hälsningar, Emma.
  • Jouni J
    Jouni J skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevlig,bra bemötande, proffsigt.
    Bra information. Läs mer
    2018-07-10 Solvej K svarar Jouni J
    Stort tack Jouni för den fina rekommendationen! Varma hälsningar Solvej Kuhn
  • Rickard N
    Rickard N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde en kolonilott i Sala.
    Super hjälpsam och engagerad.
    Bra bemötande och hade god kontakt.
    Kollade upp all info om förening och såg till att alla parter var nöjda. Läs mer
    2018-07-07 Camilla A svarar Rickard N
    Jätteroligt att höra att du är nöjd med mig och mitt arbetssätt, stort tack Rickard! Varma hälsningar, Camilla
    Solvej K, Camilla A gillar detta
  • Johnny H
    Johnny H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt mitt första egna hus.
    Fick ett fantastiskt bemötande.
    Jag tycker Camilla A var underbar,
    pratade klarspråk och väldigt tydlig. Så ung och duktig. Hon va långt över min förväntan. Sen väldigt vacker 😉 hon kommer helt klart att få sälja åt mig om det ska gå så långt 👍 Läs mer
    2018-07-06 Camilla A svarar Johnny H
    Stort tack Johnny för din fina rekommendation! Roligt att jag överträffade dina förväntningar vid husköpet. Självklart hjälper jag dig med en eventuell försäljning i framtiden! Bästa hälsningar, Camilla
  • Sam E
    Sam E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Lyhörd och professionell. Sätter kunden i fokus. Läs mer
    2018-07-02 Solvej K svarar Sam E
    Tack Sam för din fina rekommendation och för gott samarbete. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Försäljning av en bostadsrätt. Försäljningen blev över förväntan. Mäklaren var trevlig, förtroendeingivande, tydlig, serviceinriktad och gjorde ett utmärkt jobb! Läs mer
    2018-07-02 Camilla A svarar Cecilia W
    Tack, vad glad jag blir! Härligt att jag lyckades överträffa dina förväntningar! Stort tack igen för att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. Vi ses! MVH Camilla
  • Jesper O
    Jesper O skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Proffsig rakt igenom, underbart kundbemötande. En fröjd att ha att göra med! Läs mer
    2018-06-27 Camilla A svarar Jesper O
    Men wow vilka fina ord, tack! Så glad att uppdraget föll på mig och att det var jag som fick hjälpa er, jätteroligt! Stort tack igen så hörs och ses vi snart! Varma hälsningar, Camilla
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Kan verkligen rekommendera mäklaren Camilla som hjälpte mig att sälja min bostadsrätt.
    Proffsig, noggrann, ambitiös och ödmjuk, från införsäljning till avslut. Läs mer
    2018-06-16 Camilla A svarar Stefan C
    Ett stort tack för förtroendet att få hjälpa till med lägenheten! Härligt att du är nöjd med min insats och än en gång tack för alla hejarop under affärens gång. :) Hälsningar, Camilla
  • Aimo Elias J
    Aimo Elias J skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Lämnade över försäljning av lgh. sen gjorde jag ingenting förutom då affären var klar att signera dokument. Så himla smidigt Läs mer
    2018-07-02 Solvej K svarar Aimo Elias J
    Stort tack för den fina rekommendationen. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är en oerhört trevlig mäklare som hela tiden varit lyhörd till våra behov.
    Kunnig och påläst på området. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-05-20 Camilla A svarar Kerstin A
    Tack så jättemycket för dom fina orden! Glad att jag fick hjälpa dig och bröderna med er försäljning. :) Hälsningar, Camilla
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt en villa och Solveig Kuhn har visat ett mycket stort engagemang, svarat på alla våra frågor och varit mycket behjälplig. Vid avtalsskrivning var hon mycket tydlig och gick igenom avtalet punkt för punkt. Mycket bra och vi känner oss så trygga med hela processen. Läs mer
    2018-04-26 Solvej K svarar Håkan H
    Stort tack för det fina omdömet! Varma hälsningar Solvej Kuhn
  • William N
    William N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Gott bemötande, bra information angående rutiner för försäljning av lägenhet .Bra uppföljning efter visning av objekt. Läs mer
    2018-04-16 Camilla A svarar William N
    Hejsan! Tack så mycket för era ord, roligt och höra att ni är nöjda med mitt arbetssätt! Hälsningar, Camilla.
  • Sabina F
    Sabina F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Snabb och smidig affär. Camilla jobbade effektivt och tydligt! Läs mer
    2018-04-12 Camilla A svarar Sabina F
    Tack, roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete! Ska bli spännande att få följa er renovering i nya bostaden. Vi ses! MVH Camilla
  • Richard O
    Richard O skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Väldigt bra bemötande! Hela processen kändes väldigt positiv och vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-04-12 Camilla A svarar Richard O
    Tack så mycket för rekommendationen och härligt att allt känns bra! Väldigt tacksam att jag fick hjälpa er med försäljningen av er superfina lägenhet! Vi ses. :) Varm hälsningar, Camilla.
  • Sabina F
    Sabina F skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej ger ett seriöst intryck och jobbar aktivt för sina kunder Läs mer
    2018-04-26 Solvej K svarar Sabina F
    Stort tack till Er för det fina omdömet och förtroendet. Varma hälsningar Solvej Kuhn
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt en villa och fick ett väldigt bra och professionellt bemötande. Allt har gått lätt och smidigt och vi har fått den hjälp vi förväntade oss. Läs mer
    2018-04-09 Camilla A svarar Magnus F
    Stort tack för er fina rekommendation, Magnus! Jag är jätteglad att jag fick hjälpa dig och Anette med er försäljning av ert mysiga hus! Stort lycka till med ert nya spännande kapitel i livet. Vi ses! Hälsningar, Camilla
  • Vava G
    Vava G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra bemötande, professionell i sin yrkesutövning. Läs mer
    2018-03-20 Camilla A svarar Vava G
    Stort tack för er fina rekommendation! Tacksam att jag fick hjälpa till med lägenhetsförsäljningen. Varma hälsningar, Camilla.
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Positiv och tillmötesgående.
    Stressigt vid budgivningen men så kanske det är?!? Läs mer
    2018-03-18 Camilla A svarar Kristina J
    Hejsan Kicki! Tack så mycket för din rekommendation. Jag kan förstå att det kan kännas stressigt i en budgivning. Det är ganska vanligt att avtal skrivs några dagar efter visning, det är väldigt sällan vi har våra budgivningar hängande under längre perioder. När det varit väldigt många bud är det inte ovanligt att både säljare och köpare vill knyta ihop affären så fort som möjligt. Hör av dig till mig om det är några funderingar, du vet var jag finns. Önskar dig en fortsatt fin söndag! Varma hälsningar, Camilla
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag kan varmt rekommendera Camilla. Bra bemötande från första träffen. Jag uppskattade Camillas tillgänglighet och snabba återkopplingar.

Jeanette Stake Läs mer
    2018-03-18 Camilla A svarar Jeanette S
    Tack så mycket, Jeanette! Roligt och höra att mitt arbetssätt uppskattas. Så glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din bostadsförsäljning! Önskar dig en fin söndag! MVH Camilla
  • Philip L
    Philip L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köp lägenhet.
    Blev bemött på ett bra sätt, trevlig och väldigt bra på att förklara ting både om lägenheten samt hur heöa köpet går till.

Det var väldigt bra överlag, jag är nöjd Läs mer
    2018-03-17 Camilla A svarar Philip L
    God kväll, Philip! Tack så jättemycket för rekommendationen. Roligt att höra att du är nöjd och att allt känns bra! Grattis igen till första egna lägenheten. :) Hälsningar, Camilla.
  • Leif B
    Leif B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Hon är helt o.k Hon är insatt i visning av objekten samt kunnig
    vad som gäller vid en försälning. Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi blev väl bemötta och fick möjlighet komma på tider som passade oss bäst. Visningen genomfördes professionellt, mäklaren sammanförde oss med säljarna en söndag, vi fick bra information och en genomgång av köpekontraktet. Vår mäklare har varit tillmötesgående, korrekt och informativ när det gäller fastigheten vi hade intresserat oss för. Läs mer
    2018-03-14 Solvej K svarar Eva M
    Stort tack för det fina omdömet och rekommendationen. Trevligt att ni uppskattade mitt arbetssätt! Varma hälsningar Solvej
  • Miron F
    Miron F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla hjälpte mig att sälja min lägenhet. Allt har gått utmärkt. Kändes hela tiden att situationen är under kontroll. En riktig proffs . Jag rekommenderar ! Läs mer
    2018-03-14 Camilla A svarar Miron F
    Så glad att du kontaktade mig gällande försäljningen av din lägenhet! Härligt att du känt dig trygg och nöjd med mig under affärens gång. Stort tack! Med vänlig hälsning, Camilla
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Riktigt kunnig och proffsig!
    Trevlig och hjälpsam Läs mer
    2018-03-14 Solvej K svarar Daniel G
    Stort tack Daniel för förtroendet och rekommendationen. Lycka till med det nya. Varma hälsningar Solvej
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra mäklare, allt positivt och levde upp till mina förväntningar, rekommenderar! Läs mer
    2018-03-12 Camilla A svarar Johan Å
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen, Johan! Hälsningar, Camilla.
  • Maritha H
    Maritha H skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej Kuhn är en fantastisk mäklare, trevlig, förtroendeingivande , tillmötesgående och hjälpsam . Hon finns tillgänglig i tid och otid , bara den servicen är guld värd. Läs mer
    2018-02-27 Solvej K svarar Maritha H
    Stort tack för de fina orden och tack att jag åter igen har fått förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Varma hälsningar Solvej
  • Alan N
    Alan N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har letat efter bostad i drygt två års tid nu och varit i kontakt med många mäklare.
    Camilla är en professionell, jordnära och ödmjuk mäklare som vi anser har varit den allra bästa hittills inom hennes yrkeskategori.

Vi är otroligt nöjda med hennes insats och kommer utan tvekan anlita henne vid ev. Försäljning.

Rekommenderas starkt.

/M & A Läs mer
    2018-02-25 Camilla A svarar Alan N
    Hej! Wow, vilka fina ord, Alan och Madeleine. Det är alltid roligt när ens arbetssätt uppskattas. Stort tack, det värmer ska ni veta! Grattis till husköpet och önskar er en fortsatt fin söndag! Hälsningar, Camilla.
  • Vilhelm P
    Vilhelm P skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla Andersson har varit toppen att ha som mäklare. Läs mer
    2018-02-19 Camilla A svarar Vilhelm P
    Stort tack för din fina rekommendation, Ville! Jag hoppas att du kommer trivas i din första alldeles egna lägenhet. Vi hörs! Hälsningar, Camilla.
  • Anna S
    Anna S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har anlitat Camilla vid två tillfällen och båda gångerna har jag fått ett mycket trevligt, kunnigt och proffsigt bemötande och alltid snabb återkoppling på frågor. Hon lyssnar och ger råd. Det kan inte bli annat än 5 av 5 i betyg och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-02-19 Camilla A svarar Anna S
    Hejsan Anna! Stort tack för ditt fina betyg och rekommendation. Roligt att du är nöjd med mitt arbetssätt och jag är så glad att jag har fått förtroendet att hjälpa dig med ännu en bostadsaffär! Ha det fint så hörs vi snart igen. MVH, Camilla
  • Eva Marianne L
    Eva Marianne L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är tillmötesgående, hjälpsam och professionell. Jag är väldigt nöjd med hur smidigt allt gick. Rekommenderar henne varmt till alla som söker en mäklare i regionen. Läs mer
    2018-02-09 Camilla A svarar Eva Marianne L
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation, Eva! Varmt välkommen till Morgongåva, jag är säker på att du och hundarna kommer trivas :) Hälsningar, Camilla
  • Maria Magdolna M
    Maria Magdolna M skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej är tillmötesgående, målinriktad och effektiv Läs mer
    2018-02-09 Solvej K svarar Maria Magdolna M
    Stort tack Maria för de fina orden! Med vänlig hälsning, Solvej Kuhn
  • Erik Arvid J
    Erik Arvid J skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej är den mest seriösa mäklaren jag träffat. Mycket professionell och visar ett stort engagemang. Högsta möjliga betyg! Läs mer
    2018-01-26 Solvej K svarar Erik Arvid J
    Stort tack för det fina omdömet. Ni vet var jag finns. Varma hälsningar Solvej
  • Christer B
    Christer B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Lättsam, tydlig och bra på att förklara. Läs mer
    2018-01-22 Camilla A svarar Christer B
    Hejsan Christer! Vad roligt att höra att du uppskattar mitt sätt att jobba på. Tack för rekommendationen, vi ses! Hälsningar, Camilla
  • Susan E
    Susan E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla ger ett bra förtroende och känns som hon är väl engagerad i det hon åtar sig att göra.
    Hon förklarar och tar god tid på sig så man känner sig viktig som köpare/ säljare.
    Hon känns genuint intresserad och glad åt sitt arbete.
    Jag kommer varmt rekommendera henne till mina vänner! Läs mer
    2018-01-06 Camilla A svarar Susan E
    Tack så jättemycket för dom här värmande orden, Susan! Det är med nöje som jag hjälper er med både försäljningar och nya husköp. Vi ses! MVH Camilla
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Helnöjd med en otroligt snabb affär, utförligt svar på de funderingar jag hade inför mitt första lägenhetsköp. Väldigt vänligt och enkelt bemötande. Tack så mycket!!
    //Sebastian Läs mer
    2018-01-06 Camilla A svarar Sebastian A
    Hej Sebastian! Tack så mycket för din fina rekommendation. Fantastiskt roligt att få vara med vid ditt första lägenhetsköp och hoppas jag får vara med längre fram på bostadsresan. Hälsningar, Camilla
  • Fanny L
    Fanny L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är väldigt enkel att ha att göra med, man kan lita på henne och hon är alltid tillgänglig. Sköter allt utan problem och har man några frågetecken så löser hon dom. Läs mer
    2018-01-04 Camilla A svarar Fanny L
    God kväll och tack så mycket för era vänliga ord. Det är med nöje som jag guidar och reder ut frågetecken. Men också STORT TACK för att ni rekommenderat mig vidare till era vänner! Bättre betyg kan jag inte få. Vi ses i februari! Hälsningar, Camilla
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Otroligt bra och proffsigt arbete Läs mer
    2017-12-22 Solvej K svarar Mikael L
    Stort tack till Er för en trevlig affär och en fin rekommendation. God Jul! 🎄Med vänlig hälsning, Solvej Kuhn
  • Björn Fredrik H
    Björn Fredrik H skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jätte bra mäklare, snabb, effektiv och mycket bra bemötande. Läs mer
    2017-12-15 Solvej K svarar Björn Fredrik H
    Stort tack för dina fina ord och rekommendationen! Varma hälsningar Solvej
  • Milan G
    Milan G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi uppskattade Camillas engagemang, saklighet och lyhördhet.
    Hennes trevliga bemötande, snabba och raka kommunikation bidrog till att göra hela köpprocessen mycket smidig.
    En välförtjänt femma måste det bli. Läs mer
    2017-12-12 Camilla A svarar Milan G
    Hej Milan! Vad glad jag blir av era fina ord, tack. Önskar er all lycka med nya huset och hoppas det känns bra att du och Ulla nu har blivit Hebybor! Hälsningar Camilla.

Torget 4, 744 31 Heby