Svensk Fastighetsförmedling Heby

Torget 4, 744 31 Heby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Heby!

Letar du mäklare eller bostad i Heby? Vi här på Svensk fastighetsförmedlings kontor kan trakterna runt Heby och kan guida dig till precis rätt boende för dig här i Uppsalatrakterna. Här hittar du lägenheter, villor, radhus eller fritidshus och vi har full koll på när det är läge att genomföra en affär.

Förutom råd och hjälp under hela bostadsaffären erbjuder vi fri värdering och självklart möjligheten att bolla idéer om dina bostadsdrömmar. Vi arbetar alltid med kvalitet i fokus.

Läs vad 275 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Heby

• 2020-09-29

Henrik F skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket nöjd med köpet på mitt hus. Väldigt lätt att ha å göra med och såg till att man va informerad om allt. Läs mer
  • 2020-09-23

ELLA E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte vårt allra första hus via Camilla i Heby. Camilla var tydlig och lösningsorienterad så att båda parter blev nöjda och glada. Framförallt känns Camilla otroligt genuin - vilket vi erfarat att inte alla mäklare är. Hon är positiv, glad och bryr sig om sina kunder, inte bara om siffror. Vi är supernöjda med Camilla som mäklare och rekommenderar henne till alla! Ska vi någon gång sälja är valet givet :) Läs mer
  • 2020-09-21

Lena L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla var verkligen peppande då jag inte trodde att mitt lilla hus skulle bli sålt. Hon var stöttande och framåt. Det kändes tryggt att lämna över försäljningen till henne. Läs mer
    2020-09-21 Camilla A svarar Lena L
    Vad roligt att höra att mitt sätt att arbeta uppskattas! Tack snälla för din fina rekommendation, Lena. Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med husförsäljningen! Ha en fortsatt fin dag så hörs snart igen. Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-09-19

Margareta B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en villa i Heby. Fantastiskt bemötande, mycket proffsigt.
    Hade inga höga förväntningar från början på försäljningen pga att jag inte såg värdet på mitt hus med renoveringsbehov.
    Förväntningarna och possiviteten steg när jag insåg att Camilla är proffs ända ut i fingerspetsarna.
    Rekommenderar Camilla varmt till dej/ ni som ska köpa/sälja bostad. Hon verklingen ser dig som kund och människa
    vilket är en fin egenskap. Läs mer
    2020-09-21 Camilla A svarar Margareta B
    Tack snälla Margareta för att du tagit dig tid att skriva den här otroligt fina rekommendationen! Jag blir helt varm av dina ord, STORT tack! Lycka till med pysslet i nya lägenheten så hörs och ses vi snart igen. Bästa hälsningar, Camilla
  • Per L

2020-09-19

Per L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag tog hjälp av Camilla för att sälja en 2:a i Sala. Jag fick stort förtroende för henne och hon gav ett mycket gott och proffesionellt intryck. Jag fick hjälp hela vägen genom affären och försäljningen gick över all förväntan. Supernöjd. Läs mer
    2020-09-21 Camilla A svarar Per L
    Stort tack för den fina rekommendationen och betyget, Per! Extra kul att förväntningarna överträffades. Ha en fin dag och än en gång stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-09-19

Patrik R skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag är jätte nöjd med att ha Camilla som min mäklare. Bemötandet och informationen som jag fick var kanonbra då det här var det första husköp jag gjort. Läs mer
    2020-09-21 Camilla A svarar Patrik R
    Vad glad jag blir av din rekommendation, Patrik, stort tack! Grattis till första husköpet, extra kul att du faktiskt hängt där som ung också. Önskar dig och Isabella en fortsatt fin höst! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-09-17

Britt-marie S skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köp av radhus. Raka klara besked. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-09-17

Ritva E skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Hon har levt upp till våra förväntningar. Vänlig o kunnig. Läs mer
  • 2020-09-13

MIA B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är en ytterst kompetent, ung mäklare. Hon är påläst, vänlig och effektiv. I kundbemötandet visar hon empati på ett professionellt sätt.
    Toppenmäklare! Läs mer
    2020-09-13 Camilla A svarar MIA B
    Tack så mycket för dina fina och värmande ord, Mia, dom tar jag med mig! Än en gång stort tack för en trevlig affär och den fina bubbelflaskan. Lycka till med nya bostaden och varmt välkommen till Morgongåva! Du vet var jag finns om du funderar på något. Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-09-12

Börje D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevligt bemötande . Lugnt och kompetent. Bra information som kom ofta. Läs mer
    2020-09-13 Camilla A svarar Börje D
    Tack så mycket för er rekommendation och dom fina orden! Önskar er en fin kväll så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-09-11

Kristoffer G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpte hus utanför Heby, och kunde till en början inte komma på utsatt visningstid pga. förhinder. Camilla fixade en privat visning åt oss dagen efter, och var väldigt hjälpsam med att hitta svar på alla frågor vi hade. Har ingenting att anmärka på! Läs mer
    2020-09-13 Camilla A svarar Kristoffer G
    Stort tack för dom fina orden och grattis till husköpet! Trevligt att höra att mitt arbetssätt uppskattas. Önskar er en fin höst, vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-09-09

Rosanna L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har köpt ett fritidshus utav Camilla och är mycket nöjd.
    De frågor och funderingar vi hade tog hon tag i och gav oss svar på. Hon har visat stor proffesion och ettablerat förtoendefull kontakt mellan oss som köpare -säljare samt Camilla som mäklare. Läs mer
    2020-09-13 Camilla A svarar Rosanna L
    Stort tack för den fina rekommendationen, härligt att mitt arbetssätt uppskattas! Det är helt klart en kontraktsskrivning vi sent kommer glömma. :) Ha en fin kväll så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-09-07

Ragnhild R skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt en lägenhet med hjälp av Camilla Andersson. Hon agerade hela tiden professionellt, hade ett trevligt bemötande och gav ett kompetent och stabilt intryck. Läs mer
    2020-09-13 Camilla A svarar Ragnhild R
    Tack snälla för dom orden, Ragnhild! Trevligt ni kom tillbaka till oss på Svensk Fastighetsförmedling för ännu en affär. Ha en fortsatt fin söndag så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-09-01

Jimmy K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Väldigt duktig och engagerad mäklare
    Hon var verkligen den bidragande orsaken till att vår försäljning gick så bra Läs mer
    2020-09-03 Camilla A svarar Jimmy K
    STORT tack för den fina rekommendationen, Jimmy! Orden värmer ska du veta. Allt gott! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-08-30

Nicklas L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Proffesionell, trevlig och mkt hjälpsam i köpet av lägenhet. Läs mer
    2020-08-30 Camilla A svarar Nicklas L
    Tack för ditt fina betyg och rekommendation, Nicklas! Ha en fortsatt fin helg så hörs vi snart igen. Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-08-28

Moa E skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag köpte en lägenhet i Sala. Hade bra bemötande av Solvej och hon löste en tidigare visning på lägenheten då jag inte hade möjlighet att komma på den ordinarie, vilket var väldigt uppskattat. Jag tycker det var en smidig affär! Läs mer
    2020-08-31 Solvej R svarar Moa E
    Stort tack för din fina rekommendation. Glad att det uppskattades med en extra visning. Bästa hälsningar Solvej
  • 2020-08-25

Daniel R skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi sålde en villa. Mäklaren var mycket tillmötesgående och lyssnade till våra önskemål och tidsplan då vi inte var helt säkra på när vår nya bostad skulle vara klar och hittade en köpare som anpassade sig till detta. Bra kontakt, proffsigt upplägg och fina lokaler för kontraktskrivning. Rekommenderas! Läs mer
    2020-08-25 Solvej R svarar Daniel R
    Stort tack för den fina rekommendationen. Tack för omdömet på vårt kontor också. Det blev vi glada för att höra. Ses och hörs snart igen! Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-08-18

Daniel A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevlig, kunnig och intresserad av kunden!
    Lätt att få tag på. Läs mer
    2020-08-20 Camilla A svarar Daniel A
    Tack för din rekommendation, Daniel! Härligt att mitt arbetssätt uppskattas. Vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-08-14

Aase N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är som gjord för sitt yrke , kunnig tillmötesgående och alltid glad . Hon har nyligen hjälpt mig att sälja min fastighet på Fagerstavägen och det är jag henne evigt tacksam för.😁👍 Läs mer
    2020-08-20 Camilla A svarar Aase N
    Jag blir helt varm när jag läser din fina rekommendation, STORT tack! Och tack för att jag fått förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Må gott, vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-08-14

Daniel N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har köpt ett hus.

Hon var trevlig och hjälpsam och förklarade saker bra.

Så inget negativt alls :) Läs mer
    2020-08-20 Camilla A svarar Daniel N
    Stort tack för din rekommendation, Daniel och grattis till husköpet! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-08-10

Erik P skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har sålt ett fritidshus. Då det var en arrendetomt, samt att flera hus hos jordägaren hade samma fastighetsbeteckning uppstod några oklarheter i början. Dock redde allt ut sig under tidens gång och försäljningen gick fort. Solvej har svarat snabbt på mail och telefon och jag uppskattar att hon stämde av efter kontraktsskrivningen. Läs mer
    2020-08-19 Solvej R svarar Erik P
    Stort för rekommendationen. Slutet gott allting gott eller hur brukar man säga? Vi ses inom kort. Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-08-10

Anna Marie H skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt en sommarstuga. Jag/vi har fått ett bra och välkomnande bemötande av Solvej. Vi har fått bra information, broschyrer och snabba svar på våra frågor.
    Jag/vi har känt oss trygga och vi har fått hjälp med det vi har haft funderingar kring.

//Marie Läs mer
    2020-08-19 Solvej R svarar Anna Marie H
    Stort tack för din/er fina rekommendation. Glad att ni är nöjda med informationen då det är speciellt att köpa ett arrende. Vi ses inom kort igen. Bästa hälsningar Solvej
  • 2020-08-08

Anna T skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Lättsam och det märks att hon brinner för det hon gör! Supernöjd med hennes arbete. Informerar och håller kontakt under hela processen då vi sålde vårat hus. Inga som helst problem. Läs mer
    2020-08-13 Camilla A svarar Anna T
    Vilken fin rekommendation, Anna, stort tack! Orden värmer. Det är härligt med kunder som sprudlar energi! Tack för att jag får hjälpa dig och Robban med er husförsäljning. Vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-08-08

Katarina G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt en bostadsrätt. Camilla har ett vänligt bemötande, är tydlig och återkopplar snabbt, vilket är viktigt när man ställer frågor. Som köpare hade vi inga speciella förväntningar, det är ju säljaren som är "huvudkund" åt mäklaren. Läs mer
    2020-08-08 Camilla A svarar Katarina G
    Stort tack Kattis för er fina rekommendation! Härligt att höra att arbetssättet uppskattas. En bostadsaffär är minst lika stor för köparen som för säljaren, så för mig är det viktigt att båda parter känner sig trygga med mig som mäklare. Ha nu en fin semester så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • Anders K

2020-07-31

Anders K skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde mitt radhus genom Solvej Rasmussen. Jag blev mycket väl bemött och hon överträffade mina förväntningar med försäljningen. Hon har stor koll på marknaden och är väldigt professionell.
    Jag kan inget annat än rekommendera henne. Läs mer
    2020-07-31 Solvej R svarar Anders K
    Tack så mycket Anders för dina fina ord och rekommendation. Så glad för mina återkommande kunder. Lycka till med allt det nya i Mariefred! Bästa hälsningar Solvej
    Anders K, Solvej R gillar detta
  • 2020-07-29

Ann-gret H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla har bemött oss säljare med stor respekt och kunnande.
    Har tagit sig tid att förklara och besvara frågor på ett enkelt och förståligt sätt. Hållit oss uppdaterade under hela processen. Jag skulle anlita henne igen vid en försäljning samt rekommendera henne till den som står inför en försäljning av sin egendom. Läs mer
    2020-08-08 Camilla A svarar Ann-gret H
    Vilka fina ord, tack så jättemycket för rekommendationen! Så glad och tacksam att ni valde att gå vidare med mig som mäklare och att jag fick hjälpa till med försäljningen. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-07-25

Richard J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla upplevs som kunnig, lugn och trevlig samt har ett trevligt bemötande.
    Jag har bara positiva erfarenheter från de gånger jag har haft kontakt med henne. Läs mer
    2020-08-08 Camilla A svarar Richard J
    Stort tack för dom fina orden, Richard! Ha nu en fortsatt fin sommar, så hörs och ses vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-07-24

Robin E skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt villa, blev väldigt trevligt bemött av mäklaren.
    Hade förväntningarna att det skulle vara lätt att få kontakt och kunna prata med mäklaren om frågor och allt omkring försäljningen. Tycker att dom levdes upp.
    Trevlig och smidig försäljning samt väldigt glad att man valde svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2020-07-31 Solvej R svarar Robin E
    Tack Robin för fint omdöme och fina ord! Det blev en födelsedag du inte glömmer i första taget. Stort lycka till fortsättningsvis! Bästa hälsningar Solvej
  • 2020-07-06

Jan E skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Proffsigt, enkelt och effektivt. Minimalt med insats från min egen sida och supernöjd med resultatet. Läs mer
    2020-07-13 Solvej R svarar Jan E
    Stort tack för förtroendet och tack för den fina rekommendationen! Ha en fortsatt fin sommar! Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-06-25

Solveig B skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt ett kedjehus, Solvej var informativ, vänlig och snabb i sitt agerande. Läs mer
    2020-06-30 Solvej R svarar Solveig B
    Stort tack till Er och tack för rekommendationen! Kommer att bli toppen. Ha en fortsatt fin sommar. Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-06-24

Barbro N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en bostadsrätt, Camilla var mycket trevlig och kunnig, peppade oss när vi misströstade. Mycket trevligt bemötande, tillgodosåg våra behov. Vi kände att vi kunde lita helt på henne.
    Vi kan rekommendera Camilla till andra som tänker sälja eller köpa fastighet. Läs mer
    2020-07-25 Camilla A svarar Barbro N
    Stort tack för dom fina orden, Barbro! Så glad att ni vände er till oss på Svensk Fastighetsförmedling med er försäljning av lägenheten. Än en gång stort tack för förtroendet och er värmande rekommendation! Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-06-21

Paola R skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Det här var mitt första bostadsköp och Camilla har gjort det till en bra och trygg erfarenhet. Hon är professionell, seriös och informativ vilket skapade en jättetrygghet. Min sambo och jag kände oss väl omhändertagna av hennes ärliga och trevliga bemötande. Läs mer
    2020-06-21 Camilla A svarar Paola R
    STORT tack Paola för dina otroligt fina ord! Så roligt att jag fått vara med på ditt allra första köp och att du känt dig trygg med mig som mäklare. Stort lycka till till dig och Tove! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-06-17

Tove S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt ett litet sommarhus. Det är vårat första köp någonsin och Camilla har informerat och tryggat. Hon har upplevts som engagerad och trevlig. Jag hade inga särskilda förväntningar på mäklaren men just nu känns det som att hon bidragit till att vi vågat satsa och fullfölja köpet. Läs mer
    2020-06-17 Camilla A svarar Tove S
    Vad glad jag blir av att läsa dom fina orden, tack så jättemycket! Det värmer att ni känner er trygga med mig som mäklare. Stort lycka till, vi hörs och ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-06-16

Camilla E skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag och mina bröder har sålt en gammal skola. Jag upplever att vi har fått god hjälp med allting och ett trevligt bemötande. Läs mer
    2020-06-16 Solvej R svarar Camilla E
    Stort tack till er för en trevlig affär från början till slut och tack för rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-06-13

Evelina V skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte fritidshus via Camilla och kunde inte vara nöjdare! Snabb, flexibel och förtroendeingivande. Som köpare kändes hela processen trygg tack vare Camilla.
    /Evelina & Nicole Läs mer
    2020-06-17 Camilla A svarar Evelina V
    Vilken fin rekommendation från er, stort tack, det värmer verkligen! Grattis till ert alldeles egna ställe i Östa! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-06-08

Robert S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte en sommarstuga som Camilla förmedlade.
    Hon var väldigt professionell och tillmötesgående, dom frågor hon inte hade svaren på återkopplade hon redan under samma visning.
    Superbra! Läs mer
    2020-06-09 Camilla A svarar Robert S
    Tack så jättemycket för dom fina orden och rekommendationen! Fint att se att arbetssättet uppskattas hos mina köpare. Stort grattis till dig och Mia till ett underbart ställe. Ha en fin dag så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-06-08

Marcus E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är otroligt duktig på det hon gör! Tre veckor från att vi kontaktade henne, så var våran lägenhet såld.

vare sig jag köper eller säljer så är Camilla den första personen jag kommer att höra av mig till Läs mer
    2020-06-09 Camilla A svarar Marcus E
    Wow, stor tack Marcus för din otroligt fina rekommendation! Jag är jätteglad att jag fått hjälpa till med försäljningen av lägenheten på Turbo, än en gång stort tack för förtroendet. Må gott så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-06-02

Daniel E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Lyhörd, snabb och ödmjuk i sitt bemötande. Kände mig som köpare väldigt trygg. Läs mer
    2020-06-02 Camilla A svarar Daniel E
    Stort tack för din rekommendation, Daniel! Det var fantastiskt att se hur ni fick den där rätta känslan på visningen. Ha en fin kväll så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-06-01

Kerstin P skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har fått hjälp av Camilla att sälja vårt fritidsboende, en mindre äldre gård.
    Hon har varit lätt att nå och hela tiden informerat oss om läget, lyssnat på våra önskemål.
    Vi har upplevt henne som engagerad, glad och positiv person, lätt att ha att göra med.
    Camilla har absolut uppfyllt våra förväntningar.
    Mvh Kerstin Pettersson ochOdd Westergren Läs mer
    2020-06-02 Camilla A svarar Kerstin P
    Hej Kerstin och Odd! Tack så jättemycket för dom fina orden, dom värmer ska ni veta. Jag är så glad att jag får hjälpa er med försäljningen av ert underbara ställe! Ha en fortsatt fin kväll, vi hörs snart igen. Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-06-01

Lina H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Haft en jättebra upplevelse med Camilla!
    Var förstagångsköpare men tack vare Camilla kändes processen tydlig och smidig. Läs mer
    2020-06-02 Camilla A svarar Lina H
    Stort grattis till första köpet och tack snälla för dom fina orden! Hoppas bilderna på er med huset i bakgrunden kommer till användning. :) Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-05-29

Yvonne L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt mammas två fastigheter. Vi fick tips att Camilla var en bra mäklare av syrrans son, som hade anlitat henne på sin arbetsplats. Camilla har ett väldigt trevligt sätt och är bra på att förklara villkoren för försäljningen. Snabb handläggning och vi fick en helgvisning efter önskemål om det. Svarar i telefon, om man har frågor. Ja, vi är jättenöjda, trodde hela processen skulle ta mycket längre tid, besiktningsmannen var jättesnabb på att skriva protokollet, bl a. Fick visning direkt. Läs mer
    2020-06-02 Camilla A svarar Yvonne L
    God kväll! Vilken fin rekommendation, tack snälla! Tacksam att jag fått hjälpa dig och syskonen med er mammas fina hus och skönt att höra att arbetssättet uppskattas. Än en gång stort tack, vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-05-28

Carl-johan A skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevlig. Återkoppling lagom snabbt.

Mycket tydlig vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-06-16 Solvej R svarar Carl-johan A
    Stort tack för rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej
  • 2020-05-24

Zana S skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har köpt ett hus på Lärarstigen. Jag blev bemött på ett trevligt sätt från mäklaren. Hon var hjälpsam och gav oss bra information. Hon svarade alltid snabbt på våra meddelanden även när vi kontaktade henne efter arbetstider vilket var uppskattat. Läs mer
    2020-05-28 Solvej R svarar Zana S
    Stort tack för den fina rekommendationen. Vi hörs och ses! Ha en fin sommar! Bästa hälsningar Solvej
  • 2020-05-15

Peter Ö skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Hej utmärkt bemötande och snabb försäljning.
    Så högsta betyg till Solvej.
    jättenöjd! Läs mer
    2020-05-15 Solvej R svarar Peter Ö
    Stort tack Peter för din fullpoängare! Alltid roligt att få göra affärer med dig! Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-05-14

Petra L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt ett hus med hjälp av Camilla och jag tycker att hon i alla avseenden har varit mycket trevlig, professionell och kunnig!

Jag har bara gott att säga, och tycker att Camilla mycket väl levde upp till alla förväntningar och önskemål som jag har på en mäklare. Läs mer
    2020-05-14 Camilla A svarar Petra L
    Vilka fina ord, Petra, tack så jättemycket! Är så glad att du valde mig som mäklare och att jag fått hjälpa dig med din försäljning! Härligt och höra att mitt sätt att arbeta uppskattas. Ha en fortsatt fin dag så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-05-11

Tuula L skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har sålt en liten etta i centrala sala.
    Rakt genom positivt sätt.
    Min förväntning var mer betalt, hon försökte få mig att förstå att läget är inte så just nu.
    Positivt. Läs mer
    2020-05-15 Solvej R svarar Tuula L
    Tack Tuula för din fina rekommendation och fina ord. Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-05-06

Ronnie K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra återkoppling hela tiden, lättsam och gör det enkelt att förstå vad man pratar om. Taskig sits i rådande stunder men har ändå gjort allt i sin makt för att få igenom detta.....mycket bra!! Läs mer
    2020-05-07 Camilla A svarar Ronnie K
    Stort tack för dom fina orden, Ronnie! Så glad och tacksam att jag fått hjälpa er med er pappas hus och att ni delat med er av så fina historier. Ha en fin kväll så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-05-02

Lars I skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket saklig, och med en uppriktig välvilja att hjälpa oss till ett köp, som vi önskade.
    Mycket bra kommunikation, så vi var välinformerade under hela köpprocessen, och var dessutom behjälplig med kontakt för försäljning av vårt boende.
    Vi säljer i Västerås och har köpt i Sala.

Lars o Gunnel och welshterriern Alma Läs mer
    2020-05-05 Camilla A svarar Lars I
    Vilken otroligt fin rekommendation, tack så jättemycket! Det värmer verkligen att höra att ni uppskattar mitt sätt att arbeta på. Stort lycka till med försäljningen, ni är i trygga händer! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-05-01

Jan K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket trevligt bemötande och mycket kunnig mäklare. Lätt att förstå och prata med.
    En mindre komeriell fastighet köptes.
    Ett positivt intryck av både mäklare och säljare. Läs mer
    2020-05-05 Camilla A svarar Jan K
    Tack så jättemycket för dina fina ord och rekommendationen, Jan! Stort grattis till köpet, vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-04-29

Jimmy M skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har köpt mitt tredje hus och det gick snabbt å smidigt. Camilla är tydlig, kunnig, trevlig och när hon inte visste så tog hon snabbt reda på fakta. Grym Läs mer
    2020-04-29 Camilla A svarar Jimmy M
    Tack Jimmy för din rekommendation och fina ord! Inte långt kvar till du får börja odla mynta till dina mojitos. :) Ha det fint så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla

Torget 4, 744 31 Heby