Alla kategorier Mäklare Uppsala Heby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Heby

Svensk Fastighetsförmedling Heby

Torget 4, 744 31 Heby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Heby!

Letar du mäklare eller bostad i Heby? Vi här på Svensk fastighetsförmedlings kontor kan trakterna runt Heby och kan guida dig till precis rätt boende för dig här i Uppsalatrakterna. Här hittar du lägenheter, villor, radhus eller fritidshus och vi har full koll på när det är läge att genomföra en affär.

Förutom råd och hjälp under hela bostadsaffären erbjuder vi fri värdering och självklart möjligheten att bolla idéer om dina bostadsdrömmar. Vi arbetar alltid med kvalitet i fokus.

Läs vad 111 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Heby

• 2019-05-18

Aloys B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en bostad.

Utmärkt

Jag visste att det skulle gå bra eftersom det är inte första gången jag gör en affär med de. Läs mer
  • 2019-05-13

Per E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt en bostadsrätt i Heby.
    Mycket bra bemötande. Läs mer
    2019-05-14 Camilla A svarar Per E
    Tack igen för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Allt gott, vi hörs snart igen. Högläsningar, Camilla
  • 2019-05-13

Marianne E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har köpt ett fritidshus och fick ett proffsigt bemötande. Trevlig och väldigt kunnig. Läs mer
    2019-05-14 Camilla A svarar Marianne E
    Tack Marianne för ditt fina betyg, roligt att du är nöjd med mig! Stort grattis till ditt nya härliga fritidshus! Vi hörs och ses snart igen. Hälsningar, Camilla
  • 2019-05-10

Elin C skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte krokusgatan 9 i veckan och fick hjälp av Camilla. Hon har ett otroligt professionellt bemötande samtidigt som hon anpassar sig bra efter kunden, det var det första bostadsköpet för både mig och min sambo och vi fick superbra hjälp och kände oss trygga hela vägen. Läs mer
    2019-05-14 Camilla A svarar Elin C
    Tack snälla för era fina ord! Jag är glad att ni känner er trygga och nöjda med mig som mäklare, precis som det ska vara. Grattis till ert allra första bostadsköp och ett fantastiskt fint hus! Hälsningar, Camilla
  • 2019-05-08

Anneli T skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är en trevlig,kunnig,lyhörd mäklare,som gjorde att min försäljning av stugan gick smidigt.
    Försäljningar kan ibland vara tunga och tröga,men den känslan fick jag inte i något skede.
    Rekommenderar varmt henne om någon av läsarna skall sälja bostad eller stuga.
    Tack,Camilla! Läs mer
    2019-05-08 Camilla A svarar Anneli T
    Tack snälla för den fina rekommendationen, Anneli! Det kommer bli tomt utan våra härliga mejlkonversationer :) Än en gång tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig att sälja stugan. Vi hörs och ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-04-03

Tommy P skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har inhandlat en villa i Heby.Plogv.6

Allt bemötande från mäklaren har varit excellent.
    Gäller även övrig personal på Salakontoret.

Marianne ,Tommy Pilsetnek Läs mer
    2019-04-06 Camilla A svarar Tommy P
    Tack snälla för ert fina betyg och rekommendation! Ett stort tack från mig och mina kollegor i Sala/Heby och varmt välkomna hem till Heby igen. Hälsningar, Camilla
  • 2019-03-30

Linda Marie G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Efter att alltid ha bott i hyresrätt och vi skulle ta steget vidare att köpa vårt första hus så hade vi inte kunnat få en bättre mäklare än Camilla. Hon har sen första mötet på visningen av vårt drömhus varit otroligt trevlig, professionell, kunnig & att vi kunnat ställa alla frågor vi haft till henne. Hon hjälper oss så vi känner oss trygga till 110 % med allt som kan kännas läskigt och svårt vid ett husköp. Läs mer
    2019-03-31 Camilla A svarar Linda Marie G
    Tack så jättemycket för era fina ord, det värmer! Kul och höra att mitt sätt att arbeta på uppskattas. Hjärtligt välkomna till Heby kommun och ert alldeles egna hus! Varma hälsningar, Camilla
  • Lena M

2019-03-23

Lena M skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej hjälpte oss att sälja vårt hus & jag tycker att hon gjorde ett jättebra jobb! Alltid glad & positiv även vid "bakslag" för oss säljare = så skönt! Vet inte riktigt vad vi hade för förväntningar egentligen men Solvej levde definitivt upp till allt!
    Kan absolut varmt rekommendera Solvej till andra hussäljare! Läs mer
    2019-03-29 Solvej K svarar Lena M
    Stort tack till er båda för den fina rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med husförsäljningen! Varma hälsningar Solvej Kuhn
  • 2019-03-19

Louise E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en villa.
    Trevlig, bra bemötande.
    Att det hade gått snabbare och att vi hade fått mer betalt. Läs mer
  • 2019-03-15

Malin A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2019-03-17 Camilla A svarar Malin A
    Tack för det fina betyget och stort lycka till med huset! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-03-13

Karolina H skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt min villa med hjälp av Solveig och är tacksam för hur tydligt och smidigt affären gått. Dessutom ett mycket bra bemötande! Läs mer
  • 2019-03-08

Michael A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Försäljningen var ett hus tillhörande dödsbo.
    Mäklaren tog sig an projektet med entusiasm och visade upp ett intresse för just vår försäljning. Har skött försäljningen helt enligt våra önskemål och vi har känt oss trygga med förfarandet.

Michael Andersson Läs mer
    2019-03-09 Camilla A svarar Michael A
    Stort tack Micke för det fina omdömet! Glad att jag fick hjälpa er att sälja Lars fina hus och att jag hann träffa honom. Ha en fortsatt fin helg så hörs vi snart! Hälsningar, Camilla
  • Daniel G

2019-02-19

Daniel G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi är mycket nöjda! Bra service och bemötande, svarar på alla frågor och behjälplig med allting rörande köp och försäljning. Vi både köpte och sålde hus av Camilla, rekommenderas varmt.
    Mvh Daniel & Jennie Läs mer
    2019-02-25 Camilla A svarar Daniel G
    Hej! Vad otroligt glad jag blir för er fina rekommendation! Tack för förtroendet att även få hjälpa till med er villaförsäljning i Heby. Önskar er allt gott med nya fina huset! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-02-17

Lars Olov P skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt villa i Heby Uppsala kommun
    Bästa tänkbara
    Ja, ihögsta grad, Hon visste vad hon talade om och informerade så man förstod
    Vi är helt nöjda, mycket kunnig och trevlig mäklare Läs mer
    2019-02-18 Camilla A svarar Lars Olov P
    Tack så jättemycket för ert fina omdöme! Det är alltid roligt när mitt arbetssätt uppskattas. Tack igen för förtroendet att få förmedla din och Sivs fina villa i Heby. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-02-16

Guy N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Det gick jättebra med märkaren. Läs mer
    2019-02-18 Camilla A svarar Guy N
    Tack Guy för ditt fina betyg! Stort grattis till en fin lägenhet och välkommen till Heby :) Varma hälsningar, Camilla
  • Christoffer K

2019-01-24

Christoffer K skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Väldigt positiv och glad känner man sig efter denna kontakt. Jag har köpt mitt första hus tillsammans med min mycket goda vän och numera kärlek, som jag älskar mer än något annat. Vi tillsammans skrev oss på huset Skansenvägen 2 i Surahammar den 22/1-19 och det uppfyllde förväntningarna. Nu är det bara till att vid passande tillfälle åka och träffa paret som flyttar ur huset och gå en runda så dem får beskriva vissa saker lite mer noggrant. Det ser vi fram emot! All lycka till Solvej.. Läs mer
    2019-01-25 Solvej K svarar Christoffer K
    Stort tack Kristoffer och stort lycka till er gemensamma bostad. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
    Christoffer K gillar detta
  • 2019-01-22

Roine B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla andersson

profisionell i sitt arbete hittade en ny köpare och lade in den på överenskomna tiden som tidigare spekulant avbokade vid min försäljning av lägenheten

hjälpsam och lyhörd för mina önskemål när jag köpte denna lägenhet och lika dant nu när jag sålde den var inte svårt att välja henne igen

hade en dålig erfarenhet av svensk fastighetsförmedling inblandning av en försäljning tidigare då av en villa där den mäklaren inte var lika hjälpsam men Camilla har tagit bort dom betänkligheter jag hade innan Läs mer
    2019-01-24 Camilla A svarar Roine B
    Vilka otroligt fina ord, Roine! Stort tack! Det gläder mig att du uppskattar min effektivitet och vilken tur att vi på Svensk Fastighetsförmedling i Sala & Heby kunde leverera enligt förväntningarna man bör ha på sin mäklare. Stort tack för att du kom tillbaka till mig när det var dags att sälja din lägenhet som du renoverat så fint. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-01-17

Elin J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde mitt hus med hjälp av mäklare Camilla Andersson. En mycket engagerad person som har varit tillgänglig i stort sett dygnets alla timmar. Kan varmt rekommendera Camilla. Läs mer
    2019-01-21 Camilla A svarar Elin J
    Hej Elin! Tack snälla för dom fina orden! Roligt och höra att min snabba återkoppling uppskattas. Vi hörs snart igen! Hälsningar, Camilla
  • 2019-01-15

Samson E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Här köpt en lägenhet och är väldigt glad över bemött av mäklaren, ja alltså mäklaren hade berättat på bra sätt och därför sätter jag hög betyg. Läs mer
    2019-01-16 Camilla A svarar Samson E
    Tack så jättemycket Samson för ditt fina betyg! Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-01-15

Dan H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde lgh 2:a i morgongåva.
    Mäklaren: noggrann, tydlig, jobbade snabbt, lättillgänglig och trevlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-01-16 Camilla A svarar Dan H
    Tack för ditt fina betyg, härligt att du är nöjd, Dan! Nu kör vi vidare med nästa lägenhet :) Hälsningar, Camilla
  • 2018-12-19

Mikael W skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • 2018-12-06

Ifeanyi O skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Conversations with Camilla has been very humanly.
    All information we required was provided and more. Läs mer
    2018-12-10 Camilla A svarar Ifeanyi O
    Thank you for your recommendation and congratulations to your new apartment! Hälsningar, Camilla
  • 2018-12-02

Jennifer H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag sålde min villa med hjälp av Camilla. Jag träffade även en annan mäklare men Camilla blev mitt självklara val! Hon bemöter sina kunder på ett trevligt och proffsigt sätt. Hon är väldigt självsäker som mäklare vilket man får intrycket av direkt. Det vill man gärna känna av en mäklare då en fastighetsaffär är en ”big deal” i ens liv. Jag rekommenderar varmt Svensk fastighetsförmedling i Sala! Läs mer
    2018-12-05 Camilla A svarar Jennifer H
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen! Jag är så otroligt glad att du hörde av dig så jag fick en chans att presentera mig själv och mitt arbetssätt! Som du säger är en bostadsaffär en big deal och valet av mäklare är viktigt. Än en gång stort tack för förtroendet! Hälsningar, Camilla
  • 2018-12-02

Charlotte A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har både köpt och sålt en bostadsrätt genom Svensk fastighetsförmedling. Mäklaren lyssnar på mina önskemål och ger även råd. Precis som jag vill ha det. Läs mer
    2018-12-05 Camilla A svarar Charlotte A
    Det är så roligt att jag fått hjälpa dig både med lägenhetsköp och försäljningen av din bostad! Stort tack för din rekommendation, vi ses snart igen. Hälsningar, Camilla
  • Sara K

2018-11-28

Sara K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpte hus av denna kunniga och trevliga mäklare! Hade man några frågor kring bostaden så tog det inte lång tid alls innan man hade ett snabbt och bra svar. Kan starkt rekommendera henne som säljare av sin bostad! Läs mer
    2018-11-30 Camilla A svarar Sara K
    Tack så hemskt mycket för er fina rekommendation! Stort grattis till ert nya fina hus i Sala, jag är helt säker på att du och familjen kommer trivas. Välkommen hem igen :) Varma hälsningar, Camilla
  • Susanne E

2018-11-28

Susanne E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra service, lätt att få kontakt med mäklaren via telefon och sms. Kom med "backup" planer utifall att om vi inte kunde eller gick att sälja vår lgh då det var en svacka när vi skulle sälja... Läs mer
    2018-11-30 Camilla A svarar Susanne E
    Tack så mycket Sussie för din rekommendation! Skönt att vi kom i hamn med försäljningen innan er flytt. Stort lycka till med nya huset så hörs vi snart igen! Hälsningar, Camilla
  • 2018-11-26

Jennifer Åsa J skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Anlitat mäklare på ett skrivuppdrag. Snabb och smidig hjälp med alla dokument och köpebrev. Läs mer
    2018-11-26 Solvej K svarar Jennifer Åsa J
    Tack Jennifer för din rekommendation! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Peter O

2018-11-20

Peter O skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Jag blev bemött på ett fint och förtroendeingivande sätt.
    Trots en marknad som svalnat av ordentligt så lyckades Solvej ändå sälja min bostad till begärt pris.
    Jag är väldigt nöjd med Solvejs insats för att sälja min bostadsrätt. Om jag nångång i framtiden skulle välja att sälja igen så kommer jag definitivt att anlita Solvej och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-11-26 Solvej K svarar Peter O
    Stort tack Peter för din fina rekommendation. Lycka till med det nya och hoppas verkligen att det dröjer länge innan det ska säljas. Bästa hälsningar Solvej
  • 2018-11-18

Maud Z skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Kunnig lyhörd informativ mäklare.
    Har kunden i fokus. Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Maud Z
    Tack Maud för ditt fina betyg! Och grattis till ditt fina husköp! Nu kör vi på med din försäljning. Ha det fint så ses vi snart igen! Hälsningar, Camilla
  • 2018-11-18

Tatu J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Engagerad.Trevlig och målmedveten. Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Tatu J
    Tack för ert fina betyg! Nu längtar jag till nästa hus står redo! :) Varma hälsningar, Camilla
  • 2018-11-16

Anna J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag var egentligen inte på jakt efter något nytt, men en bostadsrätt fastnade ändå, och efter jag övervägt det noggrant tog jag kontakt via mail som första kontakt. Fick otroligt snabb återkoppling, bokade en tid för visning och sen var jag fast. Mäklaren bemötte de frågor jag hade professionellt och frågor som hon inte kunde svara på, såg hon till att ha svar vid nästa kontakt. Jag har tyvärr dålig erfarenhet av många mäklare, och detta var ett fantastiskt, uppfriskande möte, och jag har fått ett så pass stort förtroende till Camilla som mäklare att jag bad henne ha hand om försäljningen av min bostad. Jag skulle rekommendera henne till alla som skulle fråga mig om vilken mäklare de skulle vända sig till. Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Anna J
    Hejsan Anna! Vilka otroligt fina ord, stort tack! Det känns fantastiskt roligt att få hjälpa dig med både ditt lägenhetsköp och din fina villa som vi nu ska sälja. Extra roligt att ha fått förtroendet när jag vet hur dina tidigare erfarenheter av mäklare har sett ut. Ha det gott så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2018-11-16

Alf Uno A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag och min bror sålde min mammas lägenhet, iof en etta men i ett läge där efterfrågan kanske inte är på topp. Hon skötte mäkleriet på ett oklanderligt sätt, samt med det där lilla extra som behövs ibland när man själv som säljare inte kan få fram nycklar etc. Hon har även en känsla för hur lägenheten ska säljas och då inte bara med pris utan så att även köparna ska känna att de gör en bra affär. Win-win för alla parter. Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Alf Uno A
    Hejsan Alf! Stort tack för dom fina orden, jag är jätteglad att jag fick hjälpa dig och Håkan med denna lägenhetsaffär! Så roligt att höra att ni är nöjda med mitt sätt att arbeta. Vi hörs igen i januari när det är dags för deklaration! Ha det gott så länge! Hälsningar, Camilla
  • Sara D

2018-11-14

Sara D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bostadsrätt snabb o bra affär Camilla va jätte bra och saklig. Läs mer
    2018-11-14 Camilla A svarar Sara D
    Tack Sara för din fina rekommendation! Är helt säker på att du kommer trivas i din nya fina lägenhet. Varma hälsningar, Camilla
  • 2018-11-07

Marjan R skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mäklaren Camilla är så trevlig och omtänksam. Svarar på alla frågor via sms eller majl. Har mycket tålamod och bra bemötande.
    Vi tackar henne mycket.💚 Läs mer
    2018-11-09 Camilla A svarar Marjan R
    Tack så mycket för er rekommendation! Det glädjer mig att ni uppskattar mitt arbetssätt. Stort grattis till ert nya fina hus! Vi hörs och ses snart igen! Hälsningar, Camilla
  • 2018-11-04

Tim G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har köpt en 2a i Sala och blivit väldigt bra bemött av mäklaren. Affären gick smidigt och snabbt. Var påläst och kunde svara på frågorna och bra uppföljning under hela affären. Läs mer
    2018-11-05 Camilla A svarar Tim G
    Hej Tim! Stort tack för dina fina ord, härligt att mitt arbetssätt uppskattas. Grattis till en superfin och mysig lägenhet! Hälsningar, Camilla
  • Josefin O

2018-10-29

Josefin O skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag spontan köpte nyligen en lägenhet och hade inga förväntningar på mäklaren. Men Camilla var väldigt trevligt och professionell. Läs mer
    2018-10-29 Camilla A svarar Josefin O
    Stort grattis till din alldeles egna lägenhet och tack för din rekommendation! Varma hälsningar, Camilla
  • Örjan F

2018-10-27

Örjan F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en bostadsrätt. Bra bemött av mäklaren på ett professionellt och bra sätt. Läs mer
    2018-10-28 Camilla A svarar Örjan F
    Tack Örjan för din rekommendation! Glad att jag fick uppdraget att hjälpa dig med din lägenhet. Vi hörs snart igen! Hälsningar, Camilla
  • 2018-10-20

Riitta O skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mäklaren har varit väldigt bra
    Jag upplever henne som glad och positiv.
    Hon kan sin sak Läs mer
    2018-10-23 Camilla A svarar Riitta O
    Stort tack för din fina rekommendation! Vi hörs snart igen :) Hälsningar, Camilla
  • 2018-10-20

Nils C skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Inför försäljningen av svärfars bostadsrätt gav Camilla oss all information vi behövde. Under försäljningen gav hon oss täta uppdateringar och frågade hur vi ville gå vidare. På frågor från oss gav hon informativa men neutrala svar utan att försöka styra våra beslut.
    Camillas bemötande var professionellt men också mycket trevligt - vi kände verkligen att hon var mån om oss som kunder.
    /Mikael Läs mer
    2018-10-23 Camilla A svarar Nils C
    Tack så mycket för dom fina orden och att mitt arbetssätt uppskattas! Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa Nils med hans fina lägenhet. Vi hörs snart igen! Hälsningar, Camilla
  • 2018-10-01

Ann-Lis L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag är helnöjd med Camilla som "min"mäklare. Har inget att
    klaga på. Kan rekomendera henne till andra som sälja.

Affären gick snabbt och smärtfritt. Lite stressigt blev det.

Men Camilla måste haft dubbelt så stressigt, vilket hon inte visade. Med vänlig hälsning Ann-Lis Lind Heby Läs mer
    2018-10-03 Camilla A svarar Ann-Lis L
    God morgon! Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med lägenheten, det känns jättebra att få vara just din mäklare. :) Härligt och höra att jag inger ett lugn även vid stressade situationer. Ha en fortsatt fin dag så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2018-09-24

Catharina K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt vårt drömsommarhus och fick ett trevligt och proffsigt bemötande. Bra info om alla frågor vi hade och att vi kunde skriva med säljarna så fort efter visningen. Läs mer
    2018-09-26 Camilla A svarar Catharina K
    Jätteroligt att få hjälpa er med ert drömboende! Underbart ställe! Ibland går det väldigt fort i dessa affärer och det är trevligt och höra att ni uppskattar mitt snabba arbete. Ha en fortsatt fin kväll så hörs vi snart igen! Hälsningar, Camilla
  • 2018-09-20

Ulla B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpte en sommarstuga.
    Mäklaren gav ett vänligt och lugnt bemötande.
    Hon var tydlig och klar i sin information om allt som rörde köpet. Läs mer
    2018-09-21 Camilla A svarar Ulla B
    Hej Ulla! Tack så mycket för er fina rekommendation och grattis till ännu en fastighet i ert fina område. Trevlig helg! Hälsningar, Camilla
  • 2018-09-18

Anna V skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi valde Camilla som mäklare inför försäljning av våran villa. Vi fick snabbt ett bra intryck och förtroende. Ångrar inte att vi valde henne. Hon svarar snabbt, är pedagogisk och serviceinriktad. Lyhörd och trevlig! Skulle absolut välja Camilla igen i framtiden! Läs mer
    2018-09-19 Camilla A svarar Anna V
    Stort tack för era fina ord! Så glad att du och Henric bestämde er för mig som mäklare och det blev jag som fick ha hand om er villaförsäljning. Ha det gott så hörs vi längre fram! MVH Camilla
  • Stefan D

2018-09-16

Stefan D skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Tack för snabb och effektiv proffsig försäljning till kanonpris! Läs mer
    2018-09-16 Solvej K svarar Stefan D
    Det kändes ärofyllt att få hjälpa er. Så tacksam att ni valde mig av alla! Stort tack för den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solan!
  • 2018-09-15

Tim B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Professionellt: trevligt bemötande, snabb respons och rättfram transparent kommunikation! Läs mer
    2018-09-15 Camilla A svarar Tim B
    Tack så mycket Tim! Glad att du och Agnes är nöjd med mig som mäklare och ni passar perfekt för den villan. Ha en fortsatt fin helg så hörs vi längre fram! Hälsningar, Camilla
  • Marcus B

2018-09-14

Marcus B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte vår allra första villa, och fick turen att få Camilla som mäklare. Vi fick ett så varmt och personligt bemötande av Camilla.

Hon är skicklig, snabb, lyhörd och levererar det hon lovar. Jag upplevde att hon månade lika mycket om oss som köpare som om säljaren

Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-09-15 Camilla A svarar Marcus B
    God kväll! Stort TACK för dom fina orden och rekommendationen! Ha en fortsatt fin helg och grattis till er första egna villa. Vi hörs längre fram! Hälsningar, Camilla
  • 2018-09-14

Agnes K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag och min mam har köpt en villa genom mäklaren. Hon var väldigt seriös och förtroendeingivande! Snabb och tydlig i sina svar och vi fick genomgående ett mycket bra bemötande. Läs mer
    2018-09-15 Camilla A svarar Agnes K
    Tack snälla för dom fina orden och grattis till ert nya vackra hem! Ni passar perfekt där. Hälsingar, Camilla
  • 2018-09-14

Jonny S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket nöjd med hus försäljningen tack Solvej Läs mer
    2018-11-20 Solvej K svarar Jonny S
    Stort tack för rekommendationen och tack för förtroendet! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • 2018-09-02

Stefan L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt vårt fritidshus. Mäklaren var erfaren, kunnig, tydlig och effektiv. Vi är nöjda med mäklaren. Läs mer
    2018-09-14 Solvej K svarar Stefan L
    Stort tack för det fina omdömet. Det var trevligt från första stunden att få hjälpa Er. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • 2018-08-28

Marika S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har nyss köpt ett hus där Solvej var mäklare. Mycket kompetent, engagerad och trevlig mäklare! Kände mig otroligt trygg i att allt gick rätt till, så nu blir hon min mäklare för att sälja mitt hus! En mäklare jag verkligen vill rekommendera till dig som ska sälja ditt hus!
    Mvh Marika Strandberg Läs mer
    2018-08-30 Solvej K svarar Marika S
    Tack Marika för din rekommendation och för de fina orden. Det ska bli spännande att få hjälpa dig att förmedla ditt hus! Stort tack på förhand! Bästa hälsningar Solvej Kuhn

Torget 4, 744 31 Heby