Svensk Fastighetsförmedling Heby

Snittbetyg
4.8
Ring 0224-310 50 Dela

Om företaget

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Heby! Letar du mäklare eller bostad i Heby? Vi här på Svensk fastighetsförmedlings kontor kan trakterna runt Heby och kan guida dig till precis rätt boende för dig här i Uppsalatrakterna. Här hittar du lägenheter, villor, radhus eller fritidshus och vi har full koll på när det är...

565 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Heby

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 565 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Helena H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Sala

Mycket kundvänlig och ett fint bemötande, både inlyssnande, tydlig och informativ. Kan varmt rekommendera Camilla.

Christoffer G
Köpte sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Västerfärnebo

Camilla var lättåtkomlig och svarade snabbt när vi kom med funderingar kring vårt husköp. Vi kommer absolut höra av oss i framtiden. Rekommenderas varmt!

Pia H
Sålde sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Västerfärnebo

Camilla Andersson är ett proffs ända ut i fingerspetsarna då hon är mycket kunnig på bostadsmarknaden, sätter sig verkligen in i både säljarens och köparens önskemål och hon möter upp de perfekt. Jag kan å det varmaste rekommendera Camilla om du ska sälja eller köpa en fastighet.

Thomas H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Kungsängen

Bra att förklara och tydlig.Kunnig och trevlig för båda parter.

Sven Olof E
Sålde sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Surahammar

Solvej har stått upp till de förväntningar jag hade på en bra mäklare och vi har haft en bra kontakt och hon har rätat ut de frågetecken jag hade på ett proffisionelt sätt jag är mycket nöjd.

Helena H
Kungsängen

Upplevde Camilla som ödmjuk, respektfull samtidigt som hon var tydlig och inlyssnande.

Daniel E
Sålde sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Kungsängen

Camilla var mycket tillmötesgående från första kontakten och hon levde mer än väl upp till de förväntningarna man kan ha på en mäklare i dagens ekonomiska läge. Sammanfattningsvis har det varit en enkel och professionell resa med Camilla som mäklare.

Linda S
Kungsängen

Ett mycket trevligt bemötande där jag som säljare kände mig trygg och fick god insikt i processen.

Mikaela A
Centrum

Vid första mötet med Camilla kände jag naturlighet och värme. Både utseendemässigt och i sätt att tala med mig. Lugn och trygg i sig själv. Hon fick mig att känna mig sedd och lika viktig som vem som helst. Vid själva visningen kände jag mig väldigt välkommen och möttes av samma naturliga lugn. Jag kände att jag kunde titta mig omkring i lugn och ro länge utan att känna mig stressad av att hon skulle iväg eller nåt. Hon är närvarande i blick i samtal och kändes till och och med som en vänlig vän. Efter köpet ansträngde hon...

Elisabeth A
Centrum

Professionell, trevlig, noggrann och påläst.

Ann-Sofie H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Surahammar

Tillmötesgående och lättsam. Snabb att vara tillgänglig och svara på frågor när man har det

Svar från Solvej Rasmussen

Tack så mycket för rekommendationen och fina ord. Blir spännande att få följa din resa! Bästa hälsningar Solvej

Harald G
Köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Grusbanan

Svarade på frågor utan dröjsmål och var i alla avseenden tillmötesgående.

Daniel H
Centrum

Solvej är ett proffs ut i fingerspetsarna och kan konsten med att informera om det viktiga och samtidigt ge bemötandet en personlig touch. Det är inte första gången jag är inblandad i en affär där Solvej är mäklare och även denna gång är jag lika nöjd, hon har således left upp till förväntningarna på fart, kommunikation och professionalitet vid två tillfällen. Vid det första tillfället deltog jag på säljarsidan och den här gången i egenskap av köpare. Erfarenheten var alltså lika god (högsta betyg) vid båda tillfällena!

Svar från Solvej Rasmussen

Tusen 1000 tack Daniel för fina ord och rekommendation. Detta gjorde min dag och detta gör att jag känner att jag vill fortsätta jobba som mäklare och göra det bästa jag kan för både mina köpare och säljare. Det ska bli roligt att följa dig framåt med nya lyan. Allt gott! Bästa hälsningar Solvej

ELLA E
Grusbanan

Köpte vårt hus av Camilla och nu när det var dags att sälja var det ett givet val att hon, med sin person och erfarenhet av området skulle få sälja det åt oss också. Från start till slut har vi känt oss trygga och uppdaterade med allt som händer och de val vi haft i processen att sälja ett hus. Camilla har alltid kunnat svara på alla frågor vi haft, genom superbra snabb kommunikation på det vis som vi tyckte passade bäst. Hon kan området, har svar på alla frågor och är en fantastisk positiv och genuin person som man absolut vill ha som frontfigur för sin försäljning! Vi kunde inte vara mer nöjda.

Maria H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Centrum

Solvej är ansvarsfull mäklare. Hon är lugn, trygg och kunnig.

Tack så mycket! Bästa hälsningar Solvej

Fredrik E
Hamrarna

Effektiv och proffesionell. Husaffärern gick snabbt och smidigt.

Victor J
Hamrarna

Tredje gången jag köper/säljer genom Camilla som mäklare och valet av mäklare var enkelt när jag nu skulle sälja huset! En riktigt kompetent mäklare med ett fantastiskt driv och engagemang! Riktigt bra bemötande och kommer med väldigt bra input och synpunkter när man som säljare har funderingar och själv drar iväg på villovägar i tanken. Har bara gott att säga, hon kan verkligen sitt jobb och känner marknaden bra i sitt område! Hela försäljningen har gått hur bra som helst, riktigt nöjd!

Maria O
Centrum

Proffsig, kunnig och ett toppenbemötande! Känner mig trygg i säljprocessen med Camilla som mäklare då hon alltid återkopplar snabbt och informerar vad som händer. Har haft Camilla som mäklare tidigare och kommer anlita henne igen om jag ska flytta framöver! Kan varmt rekommendera Camilla som mäklare!

Agne F
Anfarten

En mycket kunnig mäklare som gav oss god support i vår säljprocess! Trevlig och positiv.

Svar från Solvej Rasmussen

Tack för förtroendet att få hjälpa er och lycka till med det nya. Bästa hälsningar Solvej

Ina E
Köpte sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Anfarten

Allt gick smidigt och Solvejs bemötande var trevligt och professionellt.

Stort tack för fina ord och rekommendation. Allt gott! Bästa hälsningar Solvej

Britt-Mari O
Sålde sin bostad med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Tärnsjö

Jag är mycket nöjd med Camilla. Alltid trevlig och tillmötesgående. Jag kände att jag kunde lita på henne och hon svarade alltid snabbt på mina sms och telefonsamtal.

Maj-Lis Desideria L
Vittinge

Professionell och trevlig. Tog hand om oss på bästa sätt. Vi är mycket nöjda.

Beatrice N
Surahammar

Som alla försäljare så upplever jag att hon sade sig kunna prestera mer än hon faktiskt gjorde. Som kund blev jag ifrågasatt av henne vilket förvånade mig och nästan fick mig att fundera om hon tar köparens parti istället för vårt som har anlitat henne. Kommer inte att rekommendera henne.

Svar från Solvej Rasmussen

Hej Beatrice. Det är väldigt beklagligt att du känner som du gör. Inte lätt att sitta i Finland och få den rätta känslan och uppfattning om en person man ALDRIG har träffat. Som du skriver är jag även köparens mäklare, men i detta fall var det nog rådande omständigheter på den svenska bostadsmarknaden som blev avgörande i denna försäljning. Önskar dig allt gott. Bästa hälsningar Solvej

Annika J
Centrum

Camilla känns som en trevlig och seriös mäklare. Vi kände oss fint bemötta!

Svante Eddie A
Köpte sin bostad med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Tärnsjö

Det gick väl bra. Att texten måste vara minst 30 tecken passar inte en norrlänning.😄😄😄

Kjell A
Virsbo

Vi har ju inte mer än kontakten under den snabbaste affär vi, och med största sannolikhet även mäklaren, gjort. Den möjliggjordes genom ett prospekt som på ett 100-%-igt sätt beskrev fastigheten. Vi behövde bara en kort visning, som genomfördes på ett mycket bra sätt, för att sedan direkt diskutera en affär. Det gick snabbt och smidigt och en timme senare skrevs alla handlingar under efter en snabb, men ändå heltäckande, genomgång av förutsättningarna.

Svar från Solvej Rasmussen

Supersuper tack för fina ord och Reco! Ibland säger det bokstavligen bara ”KLICK” på alla plan. Tack för en trevlig visning och snabbaste affären under mina 20 år! Bästa hälsningar Solvej.

Moa H
Kungsängen

Camilla är mycket tydlig för en som sålt sin lägenhet. Känner mig trygg att ha henne som mäklare

William S
Kungsängen

Camilla har haft ett gott kundbemötande och varit snabb på att svara. Jag har bara haft en bra upplevelse av Camilla som mäklare.

Inara Z
Virsbo

Väldigt duktig glad och man förstår henne

Stort tack för rekommendationen. Bästa hälsningar Solvej

Dimal S
Gärdesta

Hon var en bra försäljare. Hon meddelade osa allt som hon vet om köparen .

Irené F
Surahammar

Suverän 🙂Mäklare lyhörd bra koll.

Tack så jättemycket! Bästa hälsningar Solvej

Noksha S
Persdal

Hon hade trevligt bemötande och var kunnig i sitt roll

Shaho N
Persdal

Camilla var lyhörd , hjälpsam, hade väldigt bra bemötande, samt drivande i processen. Vi rekommenderar henne väl till alla vi känner.

Ingeborg R
Rörbo

Camilla, beskrev väldigt tydligt vad som kommer att ske inför och under försäljningen. Hon är väldigt ödmjuk, lyssnar och svarar på våra frågor, samt kollar upp att vi förstår vad som förväntas av oss och henne. Vi ger henne högsta betyg, i sin proffsighet , och bemötande mot oss. En fantastisk mäklate

Karoline E
Kungsängen

Engagerad och pålitlig! Allt funkade väldigt bra, kan rekommendera Camilla.

Therese N
Kungsängen

Ett fantastiskt bemötande, hela tiden tillgänglig för att svara på mina frågor,tacksam över hjälpen för köpet av en trevlig bostad.

Jonas S
Härvsta

Rekommenderar Camilla varmt till alla som ska sälja sin bostad. Fint bemötande och jordnära. Snabba svar, är mycket kunnig och professionell.

Kent S
Härvsta

Camilla hade ett trevligt intryck, ingav förtroende och hade ett stort engagemang. Vi kan rekommendera henne alla dar i veckan.

Marianne E
Centrum

Camilla var tydlig o bra o noggrann att förklara. Det kändes tryggt o bra.

Jesper P
Centrum

Otroligt hjälpsam och proffsig i sitt bemötande även fast kontakt togs veckan innan så var kontrakt mm klart tisdag veckan efter. Rekommenderas verkligen. MVH Jesper

Gun Britt Marianne S
Sala

Camilla är påläst och väldigt tillmötesgående. Blev fint bemött och informerad bra och ofta informerad under affärens gång. Mina förväntningar uppfylldes.

Gilbert R
Sala

Vi har mött Camilla många gånger tidigare på visningar av hus och bostadsrätter här i och runt Sala. Camilla är helt fantastisk som mäklare, alltid trevlig, påläst och ger verkligen sin tid till kunderna. Vi fick all den information vi ville ha om fastigheten och känner oss nöjda och lugna med vårt köp. Vi kommer utan tvekan att ha Camilla som förstahandsalternativ när vi avvecklar vår fastighet i Ljömsebo om några år. Camilla uppfyllde våra förväntningar helt både i samband med visningen men också i samband med kontraktskrivningen. Hälsningar Gilbert och Louise Rova i Sala.

Gökhan A
Surahammar

Hon är jätte bra med smidig affär snabb lösning jag var jättenöjd med henne

Tack så mycket! Bästa hälsningar Solvej

Björn H
Centrum

En extremt lyhörd och trevlig mäklare med mycket erfarenhet och kunskap. Camilla lyssnade på våra önskemål om upplägg och såg Till att försäljningen gick smidigt till och höll oss uppdaterade under hela processen. Kan absolut rekommendera att ta hjälp av Camilla om ni ska sälja bostad.

Victor L
Gärdesta

Bra erfarenhet. Hade fortsättningsvis önskat att kontakten med oss säljare hade kunnat skett i en gruppchatt istället för att jag fick uppdateringar från min partner istället.

Svar från Camilla Andersson

Tack så mycket för ditt fina betyg och framför allt ett stort tack för att jag än en gång fått hjälpa dig med en bostadsförsäljning! Superbra feedback, det ska jag absolut ta till mig och köra på hädanefter samt ge som förslag till kommande uppdragsgivare. Jag har full förståelse för att det kan kännas motigt att be om det beroende på vilken situation man befinner sig i. Ha en fin dag, så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla

Cathrin K
Gärdesta

Camilla är kunnig, tillgänglig och lyhörd och vi kände oss trygga och omhändertagna när vi skulle köpa hus. Toppen!

Tack för ditt fina omdöme, det värmer! Bästa hälsningar, Camilla

Tomas K
Gärdesta

Jag kände mig väl bemött. Camilla upplevs kunnig, saklig,engagerad och trevlig! Ett bra betyg ger jag henne!

Tack så mycket Tomas, det uppskattas verkligen! Bästa hälsningar, Camilla

Helen G
Anfarten

Allt är positivt. Hon är vänlig hjälpsam och mycket kunnig. Jag bor utomlands och hon har fixat allt.

Stort tack! Bästa hälsningar Solvej

Marit H
Sålde sin stuga med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Surahammar

Solvej är jätte trevlig, berättade precis hur allt fungerade vid försäljning. Var alltid tillgänglig när man undrade över något. Försäljningen gick fort. Har bara gott att säga om Solvej och hennes hjälp.

Tack så jättemycket! Bästa hälsningar Solvej

Lena E
Kullbacken

Positiv och peppande hela vägen genom försäljningen. Alltid glad och tillmötesgående. Diskuterar gärna olika scenarion för att vi som säljare ska känna att vi kan se de olika möjligheterna och se framåt genom hela processen. Ger realistiska förväntningar utefter marknaden. Månar om både säljare och köpare vilket känns fint.

Svar från Camilla Andersson

Vilket otroligt fint omdöme, tack så jättemycket! Jag är så tacksam och glad att ni valde mig till er försäljning. Ha en fin dag! Bästa hälsningar, Camilla

Filtrera omdömen