Svensk Fastighetsförmedling Heby

Torget 4, 744 31 Heby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Heby!

Letar du mäklare eller bostad i Heby? Vi här på Svensk fastighetsförmedlings kontor kan trakterna runt Heby och kan guida dig till precis rätt boende för dig här i Uppsalatrakterna. Här hittar du lägenheter, villor, radhus eller fritidshus och vi har full koll på när det är läge att genomföra en affär.

Förutom råd och hjälp under hela bostadsaffären erbjuder vi fri värdering och självklart möjligheten att bolla idéer om dina bostadsdrömmar. Vi arbetar alltid med kvalitet i fokus.

Läs vad 232 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Heby

• 2020-05-24

Zana S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har köpt ett hus på Lärarstigen. Jag blev bemött på ett trevligt sätt från mäklaren. Hon var hjälpsam och gav oss bra information. Hon svarade alltid snabbt på våra meddelanden även när vi kontaktade henne efter arbetstider vilket var uppskattat. Läs mer
  • 2020-05-15

Peter Ö skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Hej utmärkt bemötande och snabb försäljning.
    Så högsta betyg till Solvej.
    jättenöjd! Läs mer
    2020-05-15 Solvej K svarar Peter Ö
    Stort tack Peter för din fullpoängare! Alltid roligt att få göra affärer med dig! Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-05-14

Petra L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt ett hus med hjälp av Camilla och jag tycker att hon i alla avseenden har varit mycket trevlig, professionell och kunnig!

Jag har bara gott att säga, och tycker att Camilla mycket väl levde upp till alla förväntningar och önskemål som jag har på en mäklare. Läs mer
    2020-05-14 Camilla A svarar Petra L
    Vilka fina ord, Petra, tack så jättemycket! Är så glad att du valde mig som mäklare och att jag fått hjälpa dig med din försäljning! Härligt och höra att mitt sätt att arbeta uppskattas. Ha en fortsatt fin dag så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-05-11

Tuula L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har sålt en liten etta i centrala sala.
    Rakt genom positivt sätt.
    Min förväntning var mer betalt, hon försökte få mig att förstå att läget är inte så just nu.
    Positivt. Läs mer
    2020-05-15 Solvej K svarar Tuula L
    Tack Tuula för din fina rekommendation och fina ord. Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-05-06

Ronnie K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra återkoppling hela tiden, lättsam och gör det enkelt att förstå vad man pratar om. Taskig sits i rådande stunder men har ändå gjort allt i sin makt för att få igenom detta.....mycket bra!! Läs mer
    2020-05-07 Camilla A svarar Ronnie K
    Stort tack för dom fina orden, Ronnie! Så glad och tacksam att jag fått hjälpa er med er pappas hus och att ni delat med er av så fina historier. Ha en fin kväll så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-05-02

Lars I skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket saklig, och med en uppriktig välvilja att hjälpa oss till ett köp, som vi önskade.
    Mycket bra kommunikation, så vi var välinformerade under hela köpprocessen, och var dessutom behjälplig med kontakt för försäljning av vårt boende.
    Vi säljer i Västerås och har köpt i Sala.

Lars o Gunnel och welshterriern Alma Läs mer
    2020-05-05 Camilla A svarar Lars I
    Vilken otroligt fin rekommendation, tack så jättemycket! Det värmer verkligen att höra att ni uppskattar mitt sätt att arbeta på. Stort lycka till med försäljningen, ni är i trygga händer! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-05-01

Jan K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket trevligt bemötande och mycket kunnig mäklare. Lätt att förstå och prata med.
    En mindre komeriell fastighet köptes.
    Ett positivt intryck av både mäklare och säljare. Läs mer
    2020-05-05 Camilla A svarar Jan K
    Tack så jättemycket för dina fina ord och rekommendationen, Jan! Stort grattis till köpet, vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-04-29

Jimmy M skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har köpt mitt tredje hus och det gick snabbt å smidigt. Camilla är tydlig, kunnig, trevlig och när hon inte visste så tog hon snabbt reda på fakta. Grym Läs mer
    2020-04-29 Camilla A svarar Jimmy M
    Tack Jimmy för din rekommendation och fina ord! Inte långt kvar till du får börja odla mynta till dina mojitos. :) Ha det fint så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-04-26

Paula P skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    En gammal skola har vi köpt.

Det var ett helt ok bemötande av mäklaren.

Ja men man hade velat haft lite mer tid med mäklaren var många på visningen.

Borde vara mindre åt gången på visningen kanske förra tider? Annars bra Läs mer
    2020-04-26 Solvej K svarar Paula P
    Tack Paula för din fina rekommendation. Efter rådande omständigheter var detta en av min bästa och trevligaste visningar. Mycket glädje och förståelse. Tyvärr var det många som bokade sig i sista stund. Till och med under pågående visning. Vi ses inom kort igen för avslut. Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-04-25

Kamilla L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevlig bemötande Köpte hus av mäklaren

Och trevligt möte avslutning hon Jätte duktig jätte kunnig
    Bra förklaring trevligt avslutning.
    Mvh Kamilla Lindén Läs mer
    2020-04-26 Solvej K svarar Kamilla L
    Tack Kamilla för fina ord och fin rekommendation. Klart att mötet blir trevligt när man träffar så trevliga kunder som ni. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-04-25

Tommy L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpte villa utanför Surahammar.
    Blev väldigt bra bemött, angående Corona så sköttes det väldigt bra.
    Endast Positivt bemött av en kunnig mäklare som hade svar på dom flesta av våra frågor.
    Lätt stämning vid både visning och kontrakttskrivning. Läs mer
    2020-04-26 Solvej K svarar Tommy L
    Stort tack Tommy för din fina rekommendation. Lätt att vara trevlig när man möter glada och trevliga kunder! Ses snart igen! Bästa hälsningar Solvej.

Cecilia K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt ett hus och vi blev vänligt bemötta vid visning. Läs mer
    2020-04-24 Camilla A svarar Cecilia K
    Stort tack för din rekommendation! Ha en fin helg så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-04-24

Nils Gösta Torsten E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en lite större fastighet som jag rustat och vårdat ömt under 47år.
    Solvej är mycket trevlig, saklig/kunnig och utför ett bra jobb.
    Vi är belåtna med att affären löste sig på ett smidigt vis. Läs mer
    2020-04-26 Solvej K svarar Nils Gösta Torsten E
    Tack Torsten för fina ord och fin rekommendation. Glad att jag kunde hjälpa er på bästa sätt i rådande tider. Stort tack så här långt! Bästa hälsningar Solvej

Stefan K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Glad och trevlig. Rak och saklig. Lätt att få tag i när man behöver. Ringer upp om hon missat samtal. Bra helt enkelt. Läs mer
    2020-04-24 Camilla A svarar Stefan K
    Tack för din fina rekommendation, Stefan! Blir glad av att höra att arbetssättet uppskattas. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla

Oskar A skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt en stor gammal skola.

Hon informerade bra under dessa rådande tider när vi kom. Så det var bra.

Då det var så många på visningen han man kanske inte fråga så mkt om det som man skulle velat.

Det var helt okej med tanke på den tid vi lever i. Kanske skulle ha delat upp visningen så inte alla var där samtidigt då det var svårt att komma till och fråga så mkt. Annars bra ut perspektivet som vi hade då vi är köpare. Läs mer
    2020-04-26 Solvej K svarar Oskar A
    Stort tack Oskar för din fina rekommendation. Som du själv skriver är det under väldigt speciella omständigheter. Vi gjorde vårt absolut bästa för att följa restriktioner och uppmaningar för en trygg visning. Vi hade satt av hela eftermiddagen för denna visning så det var väldigt få människor i huset med tanke på husets storlek, över 300 kvm. Tyvärr var det många som anmälda sig i sista sekund därav den stora samlingen men fortfarande inte över det rekommenderade antalet. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar Solvej
  • 2020-04-23

Jennie J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag och min sambo har köpt en villa i Heby. Camilla är helt fantastiskt, förklarar bra om man har något man undrar, trevlig och gör sitt jobb riktigt bra,hon levde verkligen upp till alla Förväntningar jag hade.Jag var så nervös innan kontraktskrivning men det släppte helt när vi var på plats då hon förklarade allt i minsta detalj. Om. Vi hade frågor. Vi var på visningen av huset måndagen den 20 april, sen önskade vi en till visningen dagen efter och det fixade hon direkt även fast hon hade mer på agendan den dagen. Jag rekommenderar Camilla då hon som sagt gör ett riktigt bra jobb och är riktigt bra på det hon gör och är väldigt trevlig. Rekommenderar henne starkt, för tack vare henne flyttar vi snart in i vårat hus! 😀 Läs mer
    2020-04-24 Camilla A svarar Jennie J
    Vilken otroligt fin rekommendation, Jennie! Blir helt varm. Stort grattis till ert husköp, nu är det nedräkning till tillträde. :) Tack så jättemycket för dom fina orden, vi hörs och ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-04-02

Mirza D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte hus och mäklaren var trevligt och professionell så jag kan varmt rekommendera Camilla Andersson
    MVH Mirza Demirovic Läs mer
    2020-04-03 Camilla A svarar Mirza D
    Hej! Stort tack för din rekommendation och fina ord, Mirza! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-03-31

Rada F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt hus . Camilla är jättetrevlig och lätt att sammarbeta med. Vi har bara positiva erfarenheter av det som vi samarbetade med henne. Läs mer
    2020-04-02 Camilla A svarar Rada F
    Hejsan Rada! Vilken fin rekommendation jag fick av dig och Mirza, stort tack! Önskar er en fin vår, så ses vi till sommaren igen. Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-03-28

Susanne G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte hus och fick mycket trevligt bemötande. Bra svar på våra frågor. C hjälpte oss med att skriva på vårt hus som vi sålde privat . Vi ger mycket gott betyg . Läs mer
    2020-03-29 Camilla A svarar Susanne G
    Vilka fina ord, tack så mycket! Är så glad för er skull att allt verkligen klaffade med både försäljning och köp. Ha en fortsatt fin söndag så hörs och ses vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-03-28

Helena B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt en villa utanför Ransta. Camilla är kunnig och inger stort förtroende. Jättetrevligt bemötande. Försäljningen har gått snabbt och smidigt och vi har fått bra information hela vägen. Vi är mycket nöjda med Camilla Läs mer
    2020-03-29 Camilla A svarar Helena B
    Stort tack för den fina rekommendationen, orden värmer! Härligt och läsa att mitt arbetssätt uppskattas. Ha en fin söndag så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-03-27

Anna A skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Toppen och väl bemötande och pålitlig.
    Alltid kontaktbar när man har frågor och funderingar. Läs mer
    2020-03-27 Solvej K svarar Anna A
    Tusen tack för fina ord och tack för den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej
  • 2020-03-26

Moa H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har snart köpt en lägenhet i Sala! Vad jag förväntade mig av mäklaren i de här fallet Camilla vart att hon skulle va tydlig med allt eftersom de hör var vår första gången vi köper nått.
    Jag har vart på många visningar och prata mycket med flera olika mäklare men känner faktiskt att Camilla är en av dem som har vart mycket trevlig och tydlig vilket va de jag behövde Läs mer
    2020-03-26 Camilla A svarar Moa H
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen, det värmer! Jag tycker det är viktigt att ha förväntningar på sin mäklare, därför blir jag extra glad att jag levt upp till dom. Stort grattis till den fina lägenheten! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-03-24

Jörgen J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt bostadsrätt. Camilla är väldigt trevlig och kunnig. Läs mer
    2020-03-26 Camilla A svarar Jörgen J
    Tack så mycket för den fina rekommendationen, Jörgen! Vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-03-07

Annelie W skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Tydlig och bra genomgång, bra bemötande, snabba svar, kunnig, en riktigt prima mäklare! Läs mer
    2020-03-09 Camilla A svarar Annelie W
    Stort tack för det fina betyget och rekommendationen! Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • Ruben Paul J

2020-03-07

Ruben Paul J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt ett kedjehus byggår 1971.
    Camilla Andersson har kontaktat oss och gjort de besök på de sätt jag önskat. Hennes bemötande har varit både personligt och professionellt.
    Jag har fått svar på de frågor jag haft och känt mig trygg i hennes agerande gentemot mig, intressenter och köpare.
    Mina förväntningar om hjälp med alla praktiska och juridiska frågor har uppnåtts.
    När vi, säljare och köpare, kunde skiljas med ett stort grattis till varandra visar det att mäklaren gjort ett mycket bra arbete.
    Vi rekommenderar gärna Camilla Andersson till våra vänner. Läs mer
    2020-03-09 Camilla A svarar Ruben Paul J
    Tack snälla Ruben och Elsa-Maria för er otroligt fina rekommendation, wow! Jag blir så glad av era ord, det värmer verkligen att ni uppskattar mitt sätt att arbeta på. Jag hoppas ni firade ordentligt i fredags, stor dag med både köp och försäljning. Inte illa! Än en gång stort tack för förtroendet med försäljningen av ert hus, vi hörs snart igen. Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-02-27

Adam J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Otroligt hjälpsamm, glad och trevlig. Sålde min lägenhet utan några problem alls. Bästa mäklaren! Läs mer
    2020-03-01 Camilla A svarar Adam J
    Tacn snälla för dina fina ord, Adam! Tacksam och glad att du kom tillbaka till mig så jag även fick hjälpa dig att sälja lägenheten. Ha en fin kväll så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-02-23

Emma E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevlig och engagerad!
    Tillmötesgående. Läs mer
    2020-03-11 Solvej K svarar Emma E
    Stort tack för fina ord och för den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-02-21

Tobias Oscar L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra engagemang, kontakt och närvaro Läs mer
    2020-03-09 Solvej K svarar Tobias Oscar L
    Stort tack för den fina rekommendationen. Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-02-06

Madeleine D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt fastigheten på adress Öja 130 i Sala.
    Vi har blivit väl bemötta och upplevde det som att mäklaren var öppen, hjälpsam och sanningsenlig. Vilket är en trygghet för oss som köpare.
    Camilla har varit mycket kompetent, förtroendeingivande, hjälpsam och framförallt opartisk i affären. Detta har lett till att vi känner oss trygga med vårt köp. Vi rekommenderar starkt andra i Sala med omnejd att vid köp eller försäljning vända sig till denna mäklare. Läs mer
    2020-02-07 Camilla A svarar Madeleine D
    Jag blir så otroligt glad av er fina rekommendation, stort tack för dom här orden! Och ett stort grattis till ert alldeles egna hus i vackra Öja. Ha en fin kväll och än en gång stort tack för er rekommendation! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-02-03

Anders N skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej sålde min villa och hon arbetade snabbt och effektivt. Fanns till hands när det gällde frågor och ingav stort förtroende både till oss som säljare men även till köparna så att dom kände sig trygga. Bästa mäklaren i stan!!! Läs mer
  • 2020-02-02

Beatrice B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Proffesionellt och mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-02

Halim D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla bemötte mig på ett professionellt sätt och det blev en smidig affär. Läs mer
    2020-02-03 Camilla A svarar Halim D
    Stort tack för din rekommendation och fina ord! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-02-01

Thomas N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla har sålt en villa åt oss. Hon har agerat professionellt inom alla områden och inom ramen för hennes uppdrag.Camilla levde upp till våra förväntningar och sammanfattningsvis kan vi säga att vi skulle rekommendera henne alla dagar i veckan Läs mer
    2020-02-03 Camilla A svarar Thomas N
    Vad glad jag blir över era fina ord, stort tack, det värmer! En himla tur att jag fick en femma i betyg trots min lilla felsägning om slutsumman! Haha, skämt åsido. Ha en fin kväll så hörs vi snart igen, och än en gång stort tack för förtroendet! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-01-31

Danuta L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt ett hus på Lundvägen 11 Heby
    Mycket trevlig och duktig mäklare.
    Känns bra och tryggt att handla med Camilla. Läs mer
    2020-01-31 Camilla A svarar Danuta L
    Tack Danuta för ditt fina betyg! Varmt välkomna till Heby, är säker på att ni kommer att trivas bland era nya grannar. Ha en fin helg och krya på dig! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-01-31

Åke L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt hus på lundvägen 11 Heby.
    Det känns tryggt och säkert när man träffar på en kunnig mäklare med koll. Läs mer
    2020-01-31 Camilla A svarar Åke L
    Stort tack för dina fina ord och betyg, Åke! Härligt och höra att ni är nöjda med mitt sätt att arbeta. Ha en fin helg så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-01-30

Elsbritt S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde villa med hjälp av Camilla Andersson, som utstrålade kompetens och trygghet. Alltid tillgänglig. Alltid redo att svara på frågor. Perfekt som mäklare och därtill en mycket trevlig person. Läs mer
    2020-01-31 Camilla A svarar Elsbritt S
    Vilken otroligt fin rekommendation, tack snälla! Dina ord värmer. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-01-19

Suzanne C skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har köpt en lägenhet via Camilla och hon ska sälja mitt hus.
    Jag är väldigt nöjd hitills och hår hjälp med det jag behöver.
    Nu är inte min husförsäljning klar så kan inte uttala mig om det hela.
    Men än så länge är jag väldigt nöjd. Läs mer
    2020-01-20 Camilla A svarar Suzanne C
    Härligt och höra att du är nöjd med mig så här långt! Nu ger vi järnet med ditt fina hus. :) Stort tack för din rekommendation, vi hörs igen i veckan! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-01-19

Daniel E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt en 3a på 71m2. Allt har gått smidigt fort och bra. Minus är tyvärr ett väldigt högt arvode. Läs mer
    2020-01-19 Camilla A svarar Daniel E
    Tack för din rekommendation och fina betyg! Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen och jag hoppas att du uppskattar all marknadsföring vi kostat på och mitt sätt att arbeta för att få till en snabb affär! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-01-18

Anders Ö skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en bostadsrätt. Blev mycket bra bemött på alla sätt. Vi är mycket nöjda med allt Läs mer
    2020-01-19 Camilla A svarar Anders Ö
    Tack för det fina betyget och stort tack igen för att ni valde mig som mäklare vid försäljning av er fina lägenhet! Ha en fortsatt fin helg så ses och hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-01-17

Siw F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevligt bemötande och förklarade alla regler alldeles utmärkt.
    Kunde svara på frågor vi hade. Gäller köpet av Hyttgatan 31 i Sala, en bostadsrätt. Läs mer
    2020-01-19 Camilla A svarar Siw F
    Tack så mycket för er fina rekommendation! Alltid roligt och höra att mitt sätt att arbeta uppskattas. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-01-15

Michaela B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte ett hus. Hon va helt underbar, förklara allt grundligt och väl i hudet visade hon verkligen allt :) Läs mer
    2020-01-15 Camilla A svarar Michaela B
    Stort tack för din fina rekommendation, Michaela! Roligt och höra att du uppskattar mitt sätt att arbeta. Vi håller kontakten och ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla

Lina S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla har sålt min villa på landet. Då bostadsmarknaden är något osäker så upplever jag att Camilla är realistisk och förtroendeingivande.
    Försäljningen har nått över mina förväntningar då bostaden såldes med vinst. Jag tror att vinsten till stor del har varit Camillas förtjänst för en mycket bra marknadsföring.
    Tack Camilla :) Läs mer
    2020-01-15 Camilla A svarar Lina S
    Wow! Tack snälla för ditt fina betyg och rekommendation, vad glad jag blir! Så otroligt roligt att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus och att mitt arbetssätt uppskattas. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla

Thomas B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt hus av Camilla, svarar alltid och alltid glad och trevlig! REKOMENDERAS! Läs mer
    2020-01-15 Camilla A svarar Thomas B
    Tack så mycket för din rekommendation, Thomas, vad glad jag blir! Och ett stort grattis till er och ert nya fina hus. Vi hörs och ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-12-17

Gunilla S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    TOMT SÅLD.

BRA BEMÖTT AV MÄKLAREN
    TREVLIGT Läs mer
    2020-02-03 Solvej K svarar Gunilla S
    Stort tack för ett bra samarbete och den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej
  • 2019-12-16

Peter K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Det är ju lite svårt att skriva en bedömning innan affären är avslutat kanske något att ta med sig!

Camilla har ett trevligt bemötande och lyckades att finna en köpare trots lite svagare marknad.

Mina förväntningar är att allt skall gå i lås den 17 Jan 2020 men det vet jag ju inte än.

//Peter Läs mer
    2019-12-16 Camilla A svarar Peter K
    Tack så mycket för din rekommendation, Peter! Hoppas att du hade ett trevligt julbord i fredags, bopärmen ligger kvar här och väntar på dig. :) Vi ses (som planerat i januari) och hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-12-13

Glenn E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Otroligt bra mäklare, rekomenderas! Läs mer
    2019-12-16 Camilla A svarar Glenn E
    Ett stort tack för det här fina betyget och rekommendationen, det värmer verkligen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-12-13

David B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt en lägenhet. Camilla har varit en stor hjälp och trygghet i försäljningen. Hon har alltid tagit sig tid att svara på frågor och uppdatera om hur allt gått. Hon har gjort de där lilla extra. 👍 Läs mer
    2019-12-16 Camilla A svarar David B
    Vilket otroligt fint betyg, tack så jättemycket, David! Dina ord gjorde min dag! Ett stort tack igen för förtroendet, vi ses och hörs snart igen. Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-12-12

Inez L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har ägt ett hus som Solvej sålt på ett mycket proffsigt sätt. Vi blev bemötta mycket bra. Våra förväntningar har infriats, det var bl a att ha en bra kommunikation.
    Vi har inget negativt att skriva. Läs mer
    2019-12-13 Solvej K svarar Inez L
    Tusen tack för det fina omdömet och stort tack för förtroendet och ett gott samarbete! Bästa hälsningar Solvej
  • 2019-12-11

Daniel E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt hus. Allt har gått smidigt och bra. Läs mer
    2019-12-11 Solvej K svarar Daniel E
    Tack Daniel för ditt fina omdöme! Kommer bli så bra för dig där! Bästa hälsningar Solvej
  • 2019-12-09

Linnea W skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt en lägenhet, en 1a på 40,5kvm super bemötande av mäklaren. Läs mer
    2019-12-11 Camilla A svarar Linnea W
    Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt bemötande, det värmer! Stort grattis till en superfin lägenhet! Vi ses och hörs snart igen. Bästa hälsningar, Camilla

Torget 4, 744 31 Heby