Svensk Fastighetsförmedling Heby

Svensk Fastighetsförmedling Heby

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Heby!

Letar du mäklare eller bostad i Heby? Vi här på Svensk fastighetsförmedlings kontor kan trakterna runt Heby och kan guida dig till precis rätt boende för dig här i Uppsalatrakterna. Här hittar du lägenheter, villor, radhus eller fritidshus och vi har full koll på när det är läge att genomföra en affär.

Förutom råd och hjälp under hela bostadsaffären erbjuder vi fri värdering och självklart möjligheten att bolla idéer om dina bostadsdrömmar. Vi arbetar alltid med kvalitet i fokus.

Läs vad 394 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Heby 2

• köpte sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Kumla Kyrkby
    2021-12-10 Verifierad kund
    Mycket trevlig med ett väldigt fint bemötande!
  • sålde sin bostad med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Julmyra - Morgongåva
    2021-12-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av Solvej. Skönt att hon fixar med alla papper.
    Tusen tack Anna för gott samarbete under en lång period men plötsligt händer det. Tack också för den fina rekommendationen. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-12-03 Verifierad kund
    Camilla är väldigt kunnig, professionell och trevlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-12-03 Verifierad kund
    Vi har otroligt nöjda med Camilla som sålde vår fastighet. Hon har hållit oss uppdaterade under hela processen, gått igenom nästa steg och alltid kommit med bra och tydlig återkoppling. Jag hade från början full förtroende för Camilla och hon har verkligen levt upp till våra höga förväntningar. Vi är supernöjda med hur hon har hanterat allting, från första möte, visningar till slutpris, väldigt proffsigt bemötande!
    2021-12-01 Verifierad kund
    Mycket kompetent och fantastist trevlig att ha att göra med. Mina bästa rekommendationer 5/5
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-11-08 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Camilla är väldigt kunnig, pedagogisk, lugn och hjälpsam. Kändes väldigt tryggt. Jag kan varmt rekommendera Camilla som mäklare.
    Vad glad jag blir att du tagit dig tid att skriva ett så fint omdöme, stort tack! Jag är så tacksam att du valde mig som mäklare vid lägenhetsförsäljningen, eftersom du jobbar på bank så vet jag att du har ett gediget kontaktnät av mäklare att välja på. :) Än en gång stort tack för förtroendet! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Norr Hårsbäck
    2021-10-29 Verifierad kund
    Kändes mycket bra med det lugn Camilla förmedlade i denna stora händelse i vårt liv. Camilla var väldigt professionell, hade koll på allt och hjälpte säljare och köpare att komma överens.
    Vilka fina ord, tack snälla! Vad glad jag blir att du uppskattar mitt sätt att arbeta på. Ha en fin helg och tack så mycket för ett gott samarbete så här långt! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-10-27 Verifierad kund
    Fick ett jättebra bemötande av callia som var superproffsig o jättetrevlig. O ch har blivit väl informerad under tidens gång och allt har flytit på hur bra som helst! Kanon!😁
    Tack så mycket för att du orkat ta dig tid att skriva ett så fint omdöme, Freddie! Härligt att du uppskattar mitt sätt att arbeta på. Önskar dig en fin helg, så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-10-26 Verifierad kund
    Fantastiskt bra bemött utav mäklaren! Har varit till ett väldigt bra stöd under tiden och tar sig tid att svara på frågor. Super nöjd!
    Vilken fint omdöme du lämnat, stort tack, det värmer verkligen! Önskar dig en fortsatt fin höst, så ses vi igen efter jul! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Heby
    2021-10-24 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och en smidig försäljning av huset.
    Stort tack, Glenn! Jag är så tacksam att jag fått hjälpa dig och Linda med försäljningen av ert superfina hus. Det ska bli otroligt spännande att se hur ni får till nästa hus! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Skuggan
    2021-10-14 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande från Solveig och hennes personal. Hon motsvarade med råge vad man kunde vänta sig av en mäklare.
    Tar tid med kunden, lyssnar på önskemålen och i slutänden en skicklig förhandlare. Är kunnig, saklig, ger bra besked och nästan alltid tillgänglig.
    Jag är mer än nöjd med Solveig och försäljningen av min villa.
    Stort till er för det fina förtroendet! Hoppas ni kommer att få det bra i den nya lägenheten. Tack för fina ord och den fina rekommendation. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2021-10-13 Verifierad kund
    Mycket professionell, hjälpsam och trevlig mäklare.
    Tack så mycket för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme! Jag ser fram emot att få komma på återbesök och se hur fint du fått det efter renoveringarna. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • köpte sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Kroksbo
    2021-10-11 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Camilla då vi blev trevligt bemött och hon gav oss all info vi behövde! Snabbt smidigt och lätt plus väldigt trevlig
    Tack snälla för det fina omdömet, vad glad jag blir! Härligt med snabba puckar :) Nu är det bara för er att räkna ner till ni får ha ert drömhäng ute i Kroksbo! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-10-10 Verifierad kund
    Väldigt positivt påläst och snabba svar.
    Fick svar på de frågor som vi hade.
    Tack för dom orden, Michael! Härligt att du uppskattat mitt arbetssätt. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    Mycket bra bemött!!
    Trevlig och sakkunnig!
    Vi känner oss så nöjda!
    Vad roligt att ni är nöjda med mig som mäklare, stort tack! Grattis till ert nya fina fritidshus! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-10-10 Verifierad kund
    Varit en trevlig mäklare att ha att göra med, proffsig kunnig, hörde av sig och meddelade när hon skulle ha semester och hur länge, kommer att rekommendera henne. Anita
    Tack så mycket för dom fina orden, Anita! Härligt att du uppskattat mitt sätt att arbeta på. Ha en fin helg, så ses vi snart igen för överlämningen av nycklarna! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-09-24 Verifierad kund
    Camilla har varit mycket saklig lugn och trevlig.
    Tack för ditt fina omdöme som du tagit dig tid att skriva! Det har varit fantastiskt roligt att få följa dig i jakten på ett nytt boende i Heby. Stort tack för att du valde mig som mäklare i samband med din lägenhetsförsäljning, det är jag mycket tacksam för! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-09-24 Verifierad kund
    Camilla har varit mycket professionellt och hjälpsam.
    Jag fick tydliga svar pa alla mina frågor.
    Rekommenderas varmt.
    Tack för ditt fina omdöme, Jonas! Så roligt att du är nöjd med mig och rekommenderar mig vidare. Grattis till fina lägenheten, blir perfekt avstånd till jobbet nu! Bästa hälsningar Camilla Camilla Andersson
    • Norrberg
    2021-09-13 Verifierad kund
    Mäklarens bemötande var utmärkt, hon levde upp till mina förväntningar på ett proffesionellt och kunnigt sätt.
    Tack snälla, Marjatta! Jag är så tacksam att jag även fick vara med och hjälpa er med husförsäljningen. Ser fram emot att komma ut till nya gården för att se hur ni fått till det med renoveringarna! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Norrberg
    2021-09-12 Verifierad kund
    Camilla har genom processen med försäljningen haft ett utmärkt bemötande, gett oss bra service och varit tillgänglig.
    Hon har med andra ord levt upp till våra förväntningar så här långt i processen.
    Så tacksamt att du orkat ta dig tid att skriva ett omdöme om mig, stort tack för det! Härligt att jag levt upp till förväntningarna ni haft på mig i samband med försäljningen, så roligt att få vara med både vid försäljning och köpet av gården. Ser fram emot att komma ut till ert nya ställe och se hur ni renoverat det! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Öster Vrenninge
    2021-09-10 Verifierad kund
    Mäklaren, Solvej Rasmussen var förtroendegivande och kunnig samt redovisade fastighetsobjektet på ett professionellt sätt. Hon gav oss ett bra råd från början som vi tyvärr missade.
    Vi är väldigt nöjda med henne som Fastighetsmäklare!

Britt och Tommie Widegren
    Tusen tack för fina ord och den fina rekommendationen! Det ska bli spännande att följa er! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • Öster Vrenninge
    2021-09-09 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett bra sätt
    Hon har haft ett bra engagemang i vår försäljning, så sammantaget är våra erfarenheter enbart bara goda vitsord.
    Stort tack för den fina rekommendationen. Stort lycka till med allt! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • Nyåker
    2021-09-06 Verifierad kund
    Vi fick ett professionellt bemötande av mäklaren i alla delar av husköpet.
    Stort tack för att du tagit dig tid att betygsätta mig som mäklare, det värmer! Ha en fortsatt fin dag så ses vi snart igen när det är dags för överlämnandet av nycklarna till ert nya hus! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-08-27 Verifierad kund
    Trevligt bemött av mäklare!
    Jag förväntade mig endast att få lägenheten såld till utgångspris, vilket jag fick väldigt snabbt dessutom. Otroligt smidig affär, och proffsigt skött av mäklare!
    Tack för toppbetyget och dina fina ord! Det värmer ett mäklarhjärta! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • köpte sin stuga med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Svartängen
    2021-08-25 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och gav information på ett bra sätt och var noga med att fråga om man förstod de ibland lite krångliga orden.
    Under visningen gav hon mycket info om objektet, och jag hade även möjlighet att prata lite ostört med henne.
    En i mitt tycke en väldigt kompetent person, kan varmt rekommendera henne.
    Tusen tack för dina fina ord och den fina rekommendationen! Verkligen sånt man som mäklare blir extra glad av höra! Det gjorde min dag! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • sålde sin stuga med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Svartängen
    2021-08-25 Verifierad kund
    Solvej är kunnig och tillgänglig samt har en personlig stil som gör att processen med att anlita firman känns trygg.
    Stort tack för rekommendationen, fina orden och förtroendet. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • sålde sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Turbo
    2021-08-24 Verifierad kund
    Jag och min man blev bemött av Camilla på ett varmt och tryggt sätt med en stor proffessionalitet. Vi fick förtroende och det var inte någon tvekan om att det var Camilla som skulle få sälja våran kolonistuga. Jättefin annons på läge+ och Hemnet med så proffsiga bilder. Stugan blev såld före visning. Tack Camilla och Svensk Fastighetsförmedling.
    Vilka himla fina ord, tack snälla! Jag är så glad och tacksam att jag fick hjälpa er med ert gulliga sommarställe. Ska hälsa det till fotografen (igen) också, vi är precis som du och Stig väldigt nöjda med våra fotografer. Önskar er en fortsatt fin höst och så hoppas jag att ni finner er en ny sommaroas att trivas i! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Källberget
    2021-08-23 Verifierad kund
    Jag blev vänligt bemött av mäklaren.
    Jag är jättenöjd, hon kontaktade mig snabbt efter buden och svarade mig alltid när jag ville ha kontakt.

Jag är glad över samarbetet med mäklaren och kan rekommendera andra att det varit en positiv upplevelse att ta hjälp av Solveij.
    Stort tack för din fina rekommendation. Glad för din skull att du äntligen har hittat din lägenhet. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • köpte sin bostad med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-08-23 Verifierad kund
    Har under hela köpet känt en stor tillit till Camilla som bidragit med både engagemang och lugn. Proffsigt och tryggt!
    Vilket fint omdöme du lämnat, stort tack för dom orden, Elin! Ha en fin helg, så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-23 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt bemött av Camilla. Vi är supernöjda!
    Stort tack för ditt fina omdöme, David! Härligt och höra att mitt arbetssätt uppskattas. Önskar dig en fin helg, så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • sålde sin bostad med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-08-22 Verifierad kund
    Camilla har genom hela försäljningen varit öppen, lättillgänglig och mycket förtroendeingivande! Även i motgångar har hon behållit lugnet, vilket gjort mig mer säker och lugn. Jag är otroligt nöjd med hela försäljningen och skulle anlita Camilla igen, alla dagar i veckan! 😊
    Tack så jättemycket för dom här fina orden, det värmer verkligen! Mycket tacksamt att du uppskattar mitt sätt att arbeta på och kom tillbaka till mig när det var dags för försäljning av er gård. Än en gång stort tack för förtroendet, önskar dig en fin helg! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-21 Verifierad kund
    Bemötande var mycket bra
    Levde upp till förväntningarna mycket bra
    Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett sådant fint omdöme! Härligt att du och Marjatta uppskattar mitt sätt att arbeta på, så jag även fick förmedla er villa med framgång. Ha en fin helg så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-21 Verifierad kund
    Bemötandet var mycket bra och mäklaren levde upp till mina förväntningar, genom att vara tillgänglig, lyssnande och vänlig.
    Tack så mycket för ditt omdöme, det värmer! Roligt att jag även fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ert hus. Ha en fin helg så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-20 Verifierad kund
    Med ett personligt och professionellt bemötande blev en möjligt svår process enkel och trevlig. Kan inte rekommendera Camilla nog för er som går i tankar på fastighetsaffärer.
    Vilken otroligt fint omdöme, Mikkel, tack snälla för dom orden! Jag är jätteglad och tacksam att jag fått hjälpa dig och Hanna samt att ni kom tillbaka till mig när det var dags att sälja gården. Önskar dig en fortsatt fin höst, så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-18 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och ett bra bemötande! Stort förtroende för henne!
    Tack så jättemycket för dom orden, Hanna, det värmer! Det är mycket tacksamt att du kom tillbaka till mig när det var dags för försäljning av din fina lägenhet. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-17 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, proffesionellt och tryggt.
    Tack för ditt fina omdöme, Bea! Roligt att få göra affär med dig ännu en gång. Önskar dig en fin helg! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-17 Verifierad kund
    Trevlig, effektiv, kompetent och lätt att ha att göra med! 100% nöjd med mitt val av mäklare.
    Stort tack för dom fina orden, jätteroligt att höra! Önskar dig en fin helg! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-08 Verifierad kund
    Blev bra bemött av mäklaren så har inga klagomål
    Stort tack för rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2021-08-07 Verifierad kund
    Trevlig, pålitlig och engagerad 👍.
    Tack för det fina omdömet, kul att ni är nöjd med mig i samband med husförsäljningen! Önskar dig och familjen en fortsatt fin sommar! Varma hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-06 Verifierad kund
    Välkomnande, sakligt och informativt!
    STORT tack Eva för förtroendet att åter få hjälpa dig med försäljning av din bostad. Fina ord och fin rekommendation! Bli så glad för det! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • Norr Husta
    2021-08-05 Verifierad kund
    Vi är jätte nöjda, Solvej har gjort ett riktigt bra jobb, trevligt bemötande, och försäljningen gick fort och smidigt,
    Helt enligt vårt önskemål.
    🌟🌟🌟🌟🌟
    Stort tack för förtroendet och den jättefina rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • Norr Husta
    2021-08-05 Verifierad kund
    Solvej har haft ett rakt igenom gott bemötande mot oss som spekulanter/köpare, varit kunnig och tillgänglig.
    Tack för fina ord och rekommendation. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • Anfarten
    2021-07-26 Verifierad kund
    Proffsig, effektiv och tydlig. Höga förväntningar efter att ha sett tidigare recensioner och dom blev infriade med råge! Rekommenderar verkligen henne efter denna försäljning.
    Tusen tack för fina ord och den fina rekommendationen! Jag blir väldigt glad att höra att dina förväntningar på mig infriades. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • Åkersbo
    2021-07-21 Verifierad kund
    En glad och trevlig tjej som vid visningen svarade på alla frågor och vid kontraktsskrivningen gick igenom avtalet väldigt noga för att alla parter skulle förstå vad det innebar.
    Vad glad jag blir av dina fina ord, stort tack! Härligt att ni känner att jag var påläst vid visningen också. Stort lycka till med renoveringarna! Varma hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Heby
    2021-07-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötandet. Camilla är en duktig mäklare.
    Tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme, Miad! Stort grattis till husköpet, jag önskar dig en fortsatt fin sommar! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Rörbo
    2021-07-10 Verifierad kund
    Camilla var fantastiskt professionell! Hon löste alla administrativa bekymmer och lyckades sälja bostaden direkt. Jag behövde inte oroa mig för någonting - Camilla tog hand om allt!
    Stort tack för ditt fina omdöme, Illiam, vad glad jag blir! Allt går att lösa! Önskar dig en fortsatt fin sommar. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Västerfärnebo
    2021-07-09 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Hade inga förväntningar
    Bra
    Tack för ditt fina betyg! Önskar dig en fortsatt fin sommar och stort lycka till med nya lägenheten! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Västerfärnebo
    2021-07-09 Verifierad kund
    Mäklaren var lyhörd på mina önskemål och gav många goda tankar innan försäljningen startade. Mäklaren överträffade mina förväntningar, som redan var höga efter mitt tidigare köp av objektet, av samma mäklare. Det finns inget som jag kan i efterhand säga kunde skötts bättre. Tack för en strålande insats.
    Vilket fint omdöme, Fredrik, tack för det, det värmer! Skönt och höra att jag lyckades leva upp till förväntningarna! Än en gång stort tack för förtroendet och att du kom tillbaka till oss på Svensk Fastighetsförmedling. Önskar dig en fortsatt fin sommar! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Runhällen
    2021-07-07 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och väldigt smidigt. Tillmötesgående och hjälpte till utöver det hon behövde. Lätt nåbar och bra kommunikation. Verkar måna om sina klienter.
    Stort tack för det fina omdömet! Härligt att ni uppskattar mitt sätt att arbeta på. Ni vet var jag finns om ni önskar en värdering efter era renoveringar. Stort lycka till, önskar er en fortsatt fin sommar! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Runhällen
    2021-07-07 Verifierad kund
    Har varit mycket hjälpsam och gjort mer än vad hon behöver trots endast skrivuppdrag. Mycket nöjd
    Tack för att du tagit dig tid att skriva ett sådant fint omdöme, glad att jag kan hjälpa till! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson