Solvej Rasmussen
Registrerad mäklare sedan 2004-07-23
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är energisk, noggrann och är bra på att få bäst betalt för bostäderna. Dessutom är jag väldigt empatisk, glad och tillgänglig. Jag älskar att få hjälpa mina kunder på bästa och tryggaste sätt vid livets olika vägskäl.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag njuter oftast av korta stunder här och nu, då jag har väldigt lite fritid. Annars gillar jag att läsa och resa till varma ställen för sol och bad.

Hur ser din drömbostad ut?
En fläskig våning mitt i en storstad! Jag älskar puls, liv och rörelse!

Vad vet vi inte om dig?
Att jag ligger tio-i-topp som mäklare inom vår kedja Svensk Fastighetsförmedling 2017. Läs mer

Läs vad 82 Läs vad Solvej Rasmussen

• Jan E sålde sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-07-06

Mellandammen
    Proffsigt, enkelt och effektivt. Minimalt med insats från min egen sida och supernöjd med resultatet. Läs mer
    2020-07-13 Solvej R svarar Jan E
    Stort tack för förtroendet och tack för den fina rekommendationen! Ha en fortsatt fin sommar! Bästa hälsningar Solvej.
    Solvej R gillar detta
  • Solveig B köpte sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-06-25

Persdal
    Vi har köpt ett kedjehus, Solvej var informativ, vänlig och snabb i sitt agerande. Läs mer
    2020-06-30 Solvej R svarar Solveig B
    Stort tack till Er och tack för rekommendationen! Kommer att bli toppen. Ha en fortsatt fin sommar. Bästa hälsningar Solvej.
    Solvej R gillar detta
  • Camilla E sålde sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-06-16

Sätrabrunn
    Jag och mina bröder har sålt en gammal skola. Jag upplever att vi har fått god hjälp med allting och ett trevligt bemötande. Läs mer
    2020-06-16 Solvej R svarar Camilla E
    Stort tack till er för en trevlig affär från början till slut och tack för rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej.
    Solvej R gillar detta
  • Carl-johan A köpte sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-05-28

Mellandammen
    Trevlig. Återkoppling lagom snabbt.

Mycket tydlig vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-06-16 Solvej R svarar Carl-johan A
    Stort tack för rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej
    Solvej R gillar detta
  • Zana S köpte sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-05-24

Emmylund
    Jag har köpt ett hus på Lärarstigen. Jag blev bemött på ett trevligt sätt från mäklaren. Hon var hjälpsam och gav oss bra information. Hon svarade alltid snabbt på våra meddelanden även när vi kontaktade henne efter arbetstider vilket var uppskattat. Läs mer
    2020-05-28 Solvej R svarar Zana S
    Stort tack för den fina rekommendationen. Vi hörs och ses! Ha en fin sommar! Bästa hälsningar Solvej
    Solvej R gillar detta
  • Peter Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-05-15

2:a
    Centrum
    Hej utmärkt bemötande och snabb försäljning.
    Så högsta betyg till Solvej.
    jättenöjd! Läs mer
    2020-05-15 Solvej R svarar Peter Ö
    Stort tack Peter för din fullpoängare! Alltid roligt att få göra affärer med dig! Bästa hälsningar Solvej.
    Solvej R gillar detta
  • Tuula L sålde sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-05-11

Centrum
    Har sålt en liten etta i centrala sala.
    Rakt genom positivt sätt.
    Min förväntning var mer betalt, hon försökte få mig att förstå att läget är inte så just nu.
    Positivt. Läs mer
    2020-05-15 Solvej R svarar Tuula L
    Tack Tuula för din fina rekommendation och fina ord. Bästa hälsningar Solvej.
    Solvej R gillar detta
  • Paula P köpte sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-04-26

Sätrabrunn
    En gammal skola har vi köpt.

Det var ett helt ok bemötande av mäklaren.

Ja men man hade velat haft lite mer tid med mäklaren var många på visningen.

Borde vara mindre åt gången på visningen kanske förra tider? Annars bra Läs mer
    2020-04-26 Solvej R svarar Paula P
    Tack Paula för din fina rekommendation. Efter rådande omständigheter var detta en av min bästa och trevligaste visningar. Mycket glädje och förståelse. Tyvärr var det många som bokade sig i sista stund. Till och med under pågående visning. Vi ses inom kort igen för avslut. Bästa hälsningar Solvej.
  • Kamilla L köpte sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-04-25

Gammelby
    Trevlig bemötande Köpte hus av mäklaren

Och trevligt möte avslutning hon Jätte duktig jätte kunnig
    Bra förklaring trevligt avslutning.
    Mvh Kamilla Lindén Läs mer
    2020-04-26 Solvej R svarar Kamilla L
    Tack Kamilla för fina ord och fin rekommendation. Klart att mötet blir trevligt när man träffar så trevliga kunder som ni. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar Solvej.
    Solvej R gillar detta
  • Tommy L köpte sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-04-25

Gammelby
    Köpte villa utanför Surahammar.
    Blev väldigt bra bemött, angående Corona så sköttes det väldigt bra.
    Endast Positivt bemött av en kunnig mäklare som hade svar på dom flesta av våra frågor.
    Lätt stämning vid både visning och kontrakttskrivning. Läs mer
    2020-04-26 Solvej R svarar Tommy L
    Stort tack Tommy för din fina rekommendation. Lätt att vara trevlig när man möter glada och trevliga kunder! Ses snart igen! Bästa hälsningar Solvej.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sala

Camilla Andersson