Solvej Rasmussen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sala

Solvej Rasmussen har varit registrerad mäklare sedan 2004-07. Solvej Rasmussen har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.6. Solvej Rasmussen har haft 61 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är energisk, noggrann och är bra på att få bäst betalt för bostäderna. Dessutom är jag väldigt empatisk, glad och tillgänglig. Jag älskar att få hjälpa mina kunder på bästa och tryggaste sätt vid livets olika vägskäl.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag njuter oftast av korta stunder här och nu, då jag har väldigt lite fritid. Annars gillar jag att läsa och resa till varma ställen för sol och bad.

Hur ser din drömbostad ut?
En fläskig våning mitt i en storstad! Jag älskar puls, liv och rörelse!

Vad vet vi inte om dig?
Att jag ligger tio-i-topp som mäklare inom vår kedja Svensk Fastighetsförmedling 2017.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 93 Läs vad Solvej Rasmussen

• 2020-10-29
    Levererar alltid 😀⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️Så klart ⭐️Mäklare
    Per H
    • Kumla Kyrkby
    köpte en tomt med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Dubbelt upp på stjärnorna så jag ger fem till bästa Emma! Stort tack och lycka till! Bästa hälsningar Solvej

• 2020-10-17
    Köpt fritidshus. Flexibel, hjälpsam och smidigt. Rekommenderar både Fastighetsförmedling Sala och Solvej.
    Anki H
    Anki H
    • 52.0 m²
    • Viksberg
    köpte sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Varmt tack för din rekommendation och stort lycka till! Bästa hälsningar Solvej

• 2020-09-29
    Mycket nöjd med köpet på mitt hus. Väldigt lätt att ha å göra med och såg till att man va informerad om allt.
    Henrik F
    • 127.0 m²
    • Kumla Kyrkby
    Stort tack för rekommendationen och varmt lycka till! Bästa hälsningar Solvej.

• 2020-09-17
    Köp av radhus. Raka klara besked. Trevligt bemötande.
    Britt-marie S
    • 132.0 m²
    • Kungsängen
  • 2020-09-17
    Hon har levt upp till våra förväntningar. Vänlig o kunnig.
    Ritva E
    • 132.0 m²
    • Tärna
    sålde sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
  • 2020-08-28
    Jag köpte en lägenhet i Sala. Hade bra bemötande av Solvej och hon löste en tidigare visning på lägenheten då jag inte hade möjlighet att komma på den ordinarie, vilket var väldigt uppskattat. Jag tycker det var en smidig affär!
    Moa E
    • 2:a
    • 74.0 m²
    • Ängshöjden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Stort tack för din fina rekommendation. Glad att det uppskattades med en extra visning. Bästa hälsningar Solvej

• 2020-08-25
    Vi sålde en villa. Mäklaren var mycket tillmötesgående och lyssnade till våra önskemål och tidsplan då vi inte var helt säkra på när vår nya bostad skulle vara klar och hittade en köpare som anpassade sig till detta. Bra kontakt, proffsigt upplägg och fina lokaler för kontraktskrivning. Rekommenderas!
    Daniel R
    • 166.0 m²
    • Ängshagen
    Stort tack för den fina rekommendationen. Tack för omdömet på vårt kontor också. Det blev vi glada för att höra. Ses och hörs snart igen! Bästa hälsningar Solvej.

• 2020-08-10
    Har sålt ett fritidshus. Då det var en arrendetomt, samt att flera hus hos jordägaren hade samma fastighetsbeteckning uppstod några oklarheter i början. Dock redde allt ut sig under tidens gång och försäljningen gick fort. Solvej har svarat snabbt på mail och telefon och jag uppskattar att hon stämde av efter kontraktsskrivningen.
    Erik P
    • 1:a
    • 45.0 m²
    • Surahammar
    sålde sin stuga med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Stort för rekommendationen. Slutet gott allting gott eller hur brukar man säga? Vi ses inom kort. Bästa hälsningar Solvej.

• 2020-08-10
    Vi har köpt en sommarstuga. Jag/vi har fått ett bra och välkomnande bemötande av Solvej. Vi har fått bra information, broschyrer och snabba svar på våra frågor. Jag/vi har känt oss trygga och vi har fått hjälp med det vi har haft funderingar kring. //Marie
    Anna Marie H
    • 1:a
    • 45.0 m²
    • Surahammar
    köpte sin stuga med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Stort tack för din/er fina rekommendation. Glad att ni är nöjda med informationen då det är speciellt att köpa ett arrende. Vi ses inom kort igen. Bästa hälsningar Solvej

• 2020-07-31
    Sålde mitt radhus genom Solvej Rasmussen. Jag blev mycket väl bemött och hon överträffade mina förväntningar med försäljningen. Hon har stor koll på marknaden och är väldigt professionell. Jag kan inget annat än rekommendera henne.
    Anders K
    Anders K
    • 106.0 m²
    • Ramnäs
    Tack så mycket Anders för dina fina ord och rekommendation. Så glad för mina återkommande kunder. Lycka till med allt det nya i Mariefred! Bästa hälsningar Solvej

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte