Solvej Rasmussen

Solvej Rasmussen

Solvej Rasmussen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sala

Solvej Rasmussen har varit registrerad mäklare sedan 2004-07. Solvej Rasmussen har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 134 omdömen med ett betyg på 4.7. Solvej Rasmussen har haft 58 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är energisk, noggrann och är bra på att få bäst betalt för bostäderna. Dessutom är jag väldigt empatisk, glad och tillgänglig. Jag älskar att få hjälpa mina kunder på bästa och tryggaste sätt vid livets olika vägskäl.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag njuter oftast av korta stunder här och nu, då jag har väldigt lite fritid. Annars gillar jag att läsa och resa till varma ställen för sol och bad.

Hur ser din drömbostad ut?
En fläskig våning mitt i en storstad! Jag älskar puls, liv och rörelse!

Vad vet vi inte om dig?
Att jag ligger tio-i-topp som mäklare inom vår kedja Svensk Fastighetsförmedling 2017.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 134 Läs vad Solvej Rasmussen

• köpte sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Virsbo
    2022-08-04 Verifierad kund
    Väldigt professional och hjälpsam. Svarade nästan omgående på alla frågorna under hela processen.
    Väldigt noggrann med alla detaljerna och det känsla som jag har fått var att det viktigaste för henne är att allt ska vara rätt både från säljaren och köparen perspektiv.
  • sålde sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Boksta
    2022-06-08 Verifierad kund
    Tänk vad skönt att träffa en mäklare som får samma känsla som en själv när man ser husen ut och invändigt och uppskattar det gamla där allt inte är omgjort.

TACK Solvej Rasmussen för hjälpen i samband med försäljningen av dom
    'små husen' när det var dags att flytta vidare!
    "De små husen" är magiska och det är roligt att de fick följas åt fortsättningsvis. Återigen stort tack att just jag fick bli eran mäklare och den fina rekommendationen. Ha en fortsatt fin sommar! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • sålde sin stuga med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Boksta
    2022-06-08 Verifierad kund
    2010 var det dags för inköp av ett fritidshus, Svensk Fastighetsförmedling Sala hade uppdraget och vi var väldigt nöjda i samband med köpet.

12 är senare var det dags att gå vidare och valet föll sig naturligt att välja Svensk Fastighetsförmedling igen men denna gång med en ny mäklare.
    Solvej Rasmussen fick uppdraget och har både lyssnat och förklarat när frågor dykt upp och funnits tillgänglig under tiden innan och under försäljningen.
    STORT tack till er både i köp och försäljning av vårt hus.
    WOW så glad jag blir! Mest för Svensk Fastighetsförmedling vägnar och för min egen såklart! Jag är otroligt glad att jag fick förtroendet att hjälpa till med detta fina ställe. Hoppas våra vägar korsas snart igen! Vem vet? Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2022-05-26 Verifierad kund
    Professionellt och bra bemötande från första träffen till avslutad affär. Allt har fungerat väldigt smidigt. Återkoppling från visning och alla aktiviteter kring försäljningen har varit bra.

Känns som Solvej tar sig tid och vill det skall bli bra för alla! När jag behöver en mäklar igen kommer jag ringa Solvej!
    Stort tack för dina fina ord och för den fina rekommendationen. Med tanke på att du har hunnit träffa andra mäklare gör denna rekommendationen mig extra glad. Tack för förtroendet och stort lycka till med allt. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • köpte en tomt med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Möklinta
    2022-05-19 Verifierad kund
    Hjälpsam mäklare, och jätte trevlig vid mötet.
    Stort tack för rekommendationen och stort lycka till med allt! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-04-15 Verifierad kund
    Superbra bemötande och bra återkoppling med info på all aktivitet kring försäljningen. Oerhört smidig förmedling.
    Tack Niklas för en mycket trevlig försäljning! Tack för fina ord och fin rekommendation! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-04-14 Verifierad kund
    Mycket trevlig, kunnig och tog sig tid.
    Tack så mycket för fina ord och rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • Johan M
    2022-04-14 Verifierad kund
    Grymt bra bemötande, lätt bästa mäklaren!!👍
    Tusen tack Johan! Roligt att få göra affär ihop med dig igen. Tack för fina ord och rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2022-04-05 Verifierad kund
    Det var väldigt smidigt att ha kontakt med Solvej under försäljningen. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Stort tack för din rekommendation och fina ord trots att vi aldrig ens har träffats. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • Källberget
    2022-03-22 Verifierad kund
    Vi upplevde mäklaren mycket positivt o korrekt , presenterade vårt ”objekt” på ett väldigt fint sätt och hittills har allt varit utmärkt skött.
    Mvh/Anders o Monika
    Stort tack till er för fina ord och den fina rekommendationen och framförallt förtroendet! Det var ett bra teamwork helt enkelt och då blir det bra! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen