Solvej Rasmussen

Solvej Rasmussen

Solvej Rasmussen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sala

Solvej Rasmussen har varit registrerad mäklare sedan 2004-07. Solvej Rasmussen har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 105 omdömen med ett betyg på 4.6. Solvej Rasmussen har haft 61 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är energisk, noggrann och är bra på att få bäst betalt för bostäderna. Dessutom är jag väldigt empatisk, glad och tillgänglig. Jag älskar att få hjälpa mina kunder på bästa och tryggaste sätt vid livets olika vägskäl.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag njuter oftast av korta stunder här och nu, då jag har väldigt lite fritid. Annars gillar jag att läsa och resa till varma ställen för sol och bad.

Hur ser din drömbostad ut?
En fläskig våning mitt i en storstad! Jag älskar puls, liv och rörelse!

Vad vet vi inte om dig?
Att jag ligger tio-i-topp som mäklare inom vår kedja Svensk Fastighetsförmedling 2017.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 105 Läs vad Solvej Rasmussen

• köpte sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Möklinta
    2021-05-27
    Köp av fritidshus.
    Solvej hade ett personligt och varmt sätt att möta oss som tänkbar köpare.
    Under hela processen gjorde hon dessutom ett kompetent intryck och hanterade uppkomna frågeställningar på ett praktiskt och lösningsorienterat sätt.
    På det hela taget en mycket god mäklarinsats.
    Så glad att vi fick ihop det på bästa sätt. Ni kommer att få det så bra och jag hoppas på ett återseende. Stort tack för en trevlig affär och den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • Möklinta
    2021-05-27
    Vi har köpt ett fritidshus. Vi fick ett varmt och välkomnande bemötande. Förväntningar man har är kunskap. Att få svar på sina frågor. Detta tycker jag att Solvej leverade. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    Så tacksam och glad för din varma rekommendation. Ser fram emot att se hur ni får det och att få hälsa på fina Signe igen ❤️ Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • Marcus N
    • Sala
    2021-05-26
    Köpte ett torp. Är mycket nöjd med med köpet
    av fastigheten.
    Blev bra bemött men kändes ett tag att mäklaren låg på för mycket. Men allt var bara i välmening i försäljningsprocessen.
    Kunnig och duktig mäklare.

I stort mycket nöjd. Tät dialog löste uppkommna frågor gällande fastighet och affären.
    Stort tack Marcus för rekommendationen och fina ord! Slutet gott allting gott. Ser fram emot att titta förbi och kolla till djuren som också har flyttat in! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • sålde sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Västansjö
    2021-05-17
    Vi har sålt både lägenhet och Sommarställe genom Solveij. Hon har varit proffesionell och tillgänglig under hela processen. ( tom en sen Lördagkväll när vi hade frågor). Hon har informerat oss hela tiden vad som händer i försäljningsprocessen. Vi är supernöjda och ger henne högsta betyg. Med vänlig hälsning, Per P
    Stort tack för fina ord och den fina rekommendationen. Tack än en gång att jag fick förtroendet att hjälpa er med ännu en försäljning. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2021-02-17
    Vi köpte en villa. Mäklaren utförde sitt arbete på korrekt sätt - precis enligt vad som går att förvänta sig.
    Budgivningsprocessen flöt på som den ska och vi hälla informerade. Överlag en god arbetsinsats.
    Tack så mycket för den fina rekommendationen och stort lycka till med allt. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Centrum
    2021-02-17
    2:a gången vi gör affärer genom Solvej. Jättenöjda med hennes bemötande och agerande under hela processen. Bra kommunikation och snabbt agerande.
    Stort tack för den fina rekommendationen och varmt välkommen tillbaka till Sala! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • John L
    2021-02-16
    Solvej stor erfarenhet och kunskap. Hon levererar säljmaterial på en mycket hör kvalitetsnivå samt håller god kontroll påp budgivningen.
    Stort tack för den fina rekommendationen och förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Lycka till med det nya! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2021-02-16
    Vi kontaktade Solvej tidigt, sedan har det av olika orsaker dragit ut på tiden innan vi blev klara för försäljning så vårt hus har legat länge som ”kommande”. Hon har hela tiden varit tydlig och hjälpsam, även om hon måste varit frustrerad på oss.

Marknadsföringen var effektiv, budgivningen blev en riktigt trevlig historia som slutade med en snabb försäljning
    Tusen tack för fina ord och rekommendation! Så tacksam att jag fick förtroendet att sälja denna unika fastighet. Tycker vi hade ett bra teamwork. Stort lycka till med det nya! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • Centrum
    2021-02-02
    Har köpt lägenhet, Hyttgatan 31 Sala

Mycket bra bemötande av mäklaren.

Förväntningarna var att jag skulle få köpa lägenheten.

Allt har gott mycket bra.
    Stort tack Barbro för den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • Jugansbo
    2021-01-23
    Köpt ett hus, solvej är en ödmjuk person som är enkel att få kontakt med. Lättillgänglig på både telefon och mejl.
    Mina förväntningar på solvej levdes upp till Lättillgänglig och trevlig är det viktigaste.

En bra och fin affär.
    Tack för fin rekommendation och trevlig läsning! Glad att jag fick hjälpa er även denna gång! Bästa hälsningar Solvej. Solvej Rasmussen