Camilla Andersson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Helt klart att få hjälpa folk i olika skeden i livet! Jag gillar även att ingen arbetsdag är den andra lik och att det bara är en själv som sätter gränserna.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är noggrann, driven och ger mig aldrig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tidigare jobbat som bostadsfotograf och mäklarassistent, också inom Svensk Fastighetsförmedling. Innan jag utbildade mig till mäklare funderade jag på att bli sjuksköterska, men insåg ganska snabbt att jag inte klarar av allt blod… Men även i mäklaryrket är det väldigt mycket omhändertagande, vilket jag gillar och är bra på!
Rådmansgatan 3
733 30 Sala — Visa karta

Vad tror Camilla att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 40 kunder tycker om Camilla Andersson

• Ann-Lis L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag är helnöjd med Camilla som "min"mäklare. Har inget att
    klaga på. Kan rekomendera henne till andra som sälja.

Affären gick snabbt och smärtfritt. Lite stressigt blev det.

Men Camilla måste haft dubbelt så stressigt, vilket hon inte visade. Med vänlig hälsning Ann-Lis Lind Heby Läs mer
    2018-10-03 Camilla A svarar Ann-Lis L
    God morgon! Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med lägenheten, det känns jättebra att få vara just din mäklare. :) Härligt och höra att jag inger ett lugn även vid stressade situationer. Ha en fortsatt fin dag så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Catharina K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt vårt drömsommarhus och fick ett trevligt och proffsigt bemötande. Bra info om alla frågor vi hade och att vi kunde skriva med säljarna så fort efter visningen. Läs mer
    2018-09-26 Camilla A svarar Catharina K
    Jätteroligt att få hjälpa er med ert drömboende! Underbart ställe! Ibland går det väldigt fort i dessa affärer och det är trevligt och höra att ni uppskattar mitt snabba arbete. Ha en fortsatt fin kväll så hörs vi snart igen! Hälsningar, Camilla
  • Ulla B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpte en sommarstuga.
    Mäklaren gav ett vänligt och lugnt bemötande.
    Hon var tydlig och klar i sin information om allt som rörde köpet. Läs mer
    2018-09-21 Camilla A svarar Ulla B
    Hej Ulla! Tack så mycket för er fina rekommendation och grattis till ännu en fastighet i ert fina område. Trevlig helg! Hälsningar, Camilla
  • Anna V skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi valde Camilla som mäklare inför försäljning av våran villa. Vi fick snabbt ett bra intryck och förtroende. Ångrar inte att vi valde henne. Hon svarar snabbt, är pedagogisk och serviceinriktad. Lyhörd och trevlig! Skulle absolut välja Camilla igen i framtiden! Läs mer
    2018-09-19 Camilla A svarar Anna V
    Stort tack för era fina ord! Så glad att du och Henric bestämde er för mig som mäklare och det blev jag som fick ha hand om er villaförsäljning. Ha det gott så hörs vi längre fram! MVH Camilla
  • Tim B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Professionellt: trevligt bemötande, snabb respons och rättfram transparent kommunikation! Läs mer
    2018-09-15 Camilla A svarar Tim B
    Tack så mycket Tim! Glad att du och Agnes är nöjd med mig som mäklare och ni passar perfekt för den villan. Ha en fortsatt fin helg så hörs vi längre fram! Hälsningar, Camilla
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte vår allra första villa, och fick turen att få Camilla som mäklare. Vi fick ett så varmt och personligt bemötande av Camilla.

Hon är skicklig, snabb, lyhörd och levererar det hon lovar. Jag upplevde att hon månade lika mycket om oss som köpare som om säljaren

Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-09-15 Camilla A svarar Marcus B
    God kväll! Stort TACK för dom fina orden och rekommendationen! Ha en fortsatt fin helg och grattis till er första egna villa. Vi hörs längre fram! Hälsningar, Camilla
  • Agnes K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag och min mam har köpt en villa genom mäklaren. Hon var väldigt seriös och förtroendeingivande! Snabb och tydlig i sina svar och vi fick genomgående ett mycket bra bemötande. Läs mer
    2018-09-15 Camilla A svarar Agnes K
    Tack snälla för dom fina orden och grattis till ert nya vackra hem! Ni passar perfekt där. Hälsingar, Camilla
  • Johan B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Den bostad jag säljer är min första lägenhet någonsin, en etta, för att flytta in i en större lägenhet med min fru. Mina svärföräldrar var i kontakt med Svensk Fastighetsförmedling Uppsala och bad om att någon i närheten av mig och min fru (Heby/Sala-området) inom Svensk Fastighetsförmedling skulle höra av sig till oss för att sätta igång lägenhetsförsäljningen vi skjutit upp ett tag. Camilla ringde upp oss och frågade om vi ville boka in ett möte för att sätta igång, och så träffade vi Camilla, som vi gillade redan från början. Camilla är otroligt trevlig, tydlig, svarar gärna på alla frågor man har oavsett hur dumma de kanske låter (har aldrig sålt en bostad förut så vi är väldigt ovana och ställer väldigt många frågor). Vi ville inte börja med visningar och sådant direkt, utan kanske ha lägenheten uppe på svensk fastighetsförmedlings hemsida ett tag medan vi kollade runt lite efter bostäder, innan vi lade ut lägenheten i hett läge (alltså till faktisk försäljning). Det var otroligt smidigt hur det funkade och vi fick en tydlig genomgång av hur allt skulle funka innan dess och när vi väl lagt ut lägenheten i hett läge osv. Man kände sig genast trygg i valet av mäklare, de förväntningar vi hade uppfylldes direkt, just detta med att känna sig trygg med allt som måste fixas, skrivas under osv och få svar på frågor på grund av ny på detta var väldigt viktigt. Även när vi fick börja prata med en annan mäklare (Emma) när Camilla var på semester så gick det superbra, då alla på kontoren i Heby och Sala verkar väldigt professionella och lätta att ha o göra med. Vi är väldigt nöjda med vår mäklare Camilla (och även Emma) och Svensk Fastighetsförmedling Heby/Sala. Läs mer
    2018-08-07 Camilla A svarar Johan B
    Hejsan Johan! Otroligt roligt att höra att ni är nöjda med mig och mina kollegor på Svensk Fastighetsförmedling. Jag är tacksam att jag fick komma hem till er och berätta mer om vår tjänst Läge+ och att uppdraget föll på mig som mäklare! Vi jobbar väldigt mycket i team på vårt kontor och det känns superbra att ni även är nöjda med min duktiga kollega Emma som hjälpte till när jag var på semester. Stort tack till er! Varma hälsningar, Camilla
  • Anita L
    Anita L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt vårat fritidshus genom Svensk fastighetsförmedling och vår mäklare var Camilla Andersson. Vi är så glada att det blev Camilla som fick vårt uppdrag,
    Camilla passade oss väldigt bra, en mäklare som verkligen lyssnade in våra önskemål och lade upp försäljningen därefter. En ung och duktig mäklare som vi från början kände ett stort förtroende för. Vi vill verkligen rekommendera henne till alla som ska sälja eller köpa.
    Anita och Lars Lindblom Läs mer
    2018-07-11 Camilla A svarar Anita L
    Hej Anita och Lasse! Tack så jättejättemycket för era fin ord! Jag är så tacksam och glad för att ni hörde av er till mig igen ett år senare när ni kände er redo att sälja ert fina fritidshus. Ha en fortsatt fin sommar så ses vi igen när det är dags för deklaration. :) Hälsningar, Camilla
  • Arild H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    köpte fritidshus och Camilla var mäklare. Mycket nöjd med bemötande och service nivå! Läs mer
    2018-07-11 Camilla A svarar Arild H
    Hej! Vad härligt att ni är nöjda med mig som mäklare. Jag hoppas att du och Elina ska trivas vid ert nya fina sommarställe! Önskar er en fortsatt fin sommar! Hälsningar, Camilla
  • Rickard N
    Rickard N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde en kolonilott i Sala.
    Super hjälpsam och engagerad.
    Bra bemötande och hade god kontakt.
    Kollade upp all info om förening och såg till att alla parter var nöjda. Läs mer
    2018-07-07 Camilla A svarar Rickard N
    Jätteroligt att höra att du är nöjd med mig och mitt arbetssätt, stort tack Rickard! Varma hälsningar, Camilla
    Solvej K, Camilla A gillar detta
  • Johnny H
    Johnny H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt mitt första egna hus.
    Fick ett fantastiskt bemötande.
    Jag tycker Camilla A var underbar,
    pratade klarspråk och väldigt tydlig. Så ung och duktig. Hon va långt över min förväntan. Sen väldigt vacker 😉 hon kommer helt klart att få sälja åt mig om det ska gå så långt 👍 Läs mer
    2018-07-06 Camilla A svarar Johnny H
    Stort tack Johnny för din fina rekommendation! Roligt att jag överträffade dina förväntningar vid husköpet. Självklart hjälper jag dig med en eventuell försäljning i framtiden! Bästa hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Cecilia W skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Försäljning av en bostadsrätt. Försäljningen blev över förväntan. Mäklaren var trevlig, förtroendeingivande, tydlig, serviceinriktad och gjorde ett utmärkt jobb! Läs mer
    2018-07-02 Camilla A svarar Cecilia W
    Tack, vad glad jag blir! Härligt att jag lyckades överträffa dina förväntningar! Stort tack igen för att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. Vi ses! MVH Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Jesper O skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Proffsig rakt igenom, underbart kundbemötande. En fröjd att ha att göra med! Läs mer
    2018-06-27 Camilla A svarar Jesper O
    Men wow vilka fina ord, tack! Så glad att uppdraget föll på mig och att det var jag som fick hjälpa er, jätteroligt! Stort tack igen så hörs och ses vi snart! Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Stefan C skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Kan verkligen rekommendera mäklaren Camilla som hjälpte mig att sälja min bostadsrätt.
    Proffsig, noggrann, ambitiös och ödmjuk, från införsäljning till avslut. Läs mer
    2018-06-16 Camilla A svarar Stefan C
    Ett stort tack för förtroendet att få hjälpa till med lägenheten! Härligt att du är nöjd med min insats och än en gång tack för alla hejarop under affärens gång. :) Hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Kerstin A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är en oerhört trevlig mäklare som hela tiden varit lyhörd till våra behov.
    Kunnig och påläst på området. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-05-20 Camilla A svarar Kerstin A
    Tack så jättemycket för dom fina orden! Glad att jag fick hjälpa dig och bröderna med er försäljning. :) Hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • William N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Gott bemötande, bra information angående rutiner för försäljning av lägenhet .Bra uppföljning efter visning av objekt. Läs mer
    2018-04-16 Camilla A svarar William N
    Hejsan! Tack så mycket för era ord, roligt och höra att ni är nöjda med mitt arbetssätt! Hälsningar, Camilla.
  • Sabina F
    Sabina F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Snabb och smidig affär. Camilla jobbade effektivt och tydligt! Läs mer
    2018-04-12 Camilla A svarar Sabina F
    Tack, roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete! Ska bli spännande att få följa er renovering i nya bostaden. Vi ses! MVH Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Richard O skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Väldigt bra bemötande! Hela processen kändes väldigt positiv och vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-04-12 Camilla A svarar Richard O
    Tack så mycket för rekommendationen och härligt att allt känns bra! Väldigt tacksam att jag fick hjälpa er med försäljningen av er superfina lägenhet! Vi ses. :) Varm hälsningar, Camilla.
    Camilla A gillar detta
  • Magnus F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt en villa och fick ett väldigt bra och professionellt bemötande. Allt har gått lätt och smidigt och vi har fått den hjälp vi förväntade oss. Läs mer
    2018-04-09 Camilla A svarar Magnus F
    Stort tack för er fina rekommendation, Magnus! Jag är jätteglad att jag fick hjälpa dig och Anette med er försäljning av ert mysiga hus! Stort lycka till med ert nya spännande kapitel i livet. Vi ses! Hälsningar, Camilla
  • Vava G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra bemötande, professionell i sin yrkesutövning. Läs mer
    2018-03-20 Camilla A svarar Vava G
    Stort tack för er fina rekommendation! Tacksam att jag fick hjälpa till med lägenhetsförsäljningen. Varma hälsningar, Camilla.
    Camilla A gillar detta
  • Kristina J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Positiv och tillmötesgående.
    Stressigt vid budgivningen men så kanske det är?!? Läs mer
    2018-03-18 Camilla A svarar Kristina J
    Hejsan Kicki! Tack så mycket för din rekommendation. Jag kan förstå att det kan kännas stressigt i en budgivning. Det är ganska vanligt att avtal skrivs några dagar efter visning, det är väldigt sällan vi har våra budgivningar hängande under längre perioder. När det varit väldigt många bud är det inte ovanligt att både säljare och köpare vill knyta ihop affären så fort som möjligt. Hör av dig till mig om det är några funderingar, du vet var jag finns. Önskar dig en fortsatt fin söndag! Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Jeanette S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag kan varmt rekommendera Camilla. Bra bemötande från första träffen. Jag uppskattade Camillas tillgänglighet och snabba återkopplingar.

Jeanette Stake Läs mer
    2018-03-18 Camilla A svarar Jeanette S
    Tack så mycket, Jeanette! Roligt och höra att mitt arbetssätt uppskattas. Så glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din bostadsförsäljning! Önskar dig en fin söndag! MVH Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Philip L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köp lägenhet.
    Blev bemött på ett bra sätt, trevlig och väldigt bra på att förklara ting både om lägenheten samt hur heöa köpet går till.

Det var väldigt bra överlag, jag är nöjd Läs mer
    2018-03-17 Camilla A svarar Philip L
    God kväll, Philip! Tack så jättemycket för rekommendationen. Roligt att höra att du är nöjd och att allt känns bra! Grattis igen till första egna lägenheten. :) Hälsningar, Camilla.
  • Miron F
    Miron F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla hjälpte mig att sälja min lägenhet. Allt har gått utmärkt. Kändes hela tiden att situationen är under kontroll. En riktig proffs . Jag rekommenderar ! Läs mer
    2018-03-14 Camilla A svarar Miron F
    Så glad att du kontaktade mig gällande försäljningen av din lägenhet! Härligt att du känt dig trygg och nöjd med mig under affärens gång. Stort tack! Med vänlig hälsning, Camilla
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra mäklare, allt positivt och levde upp till mina förväntningar, rekommenderar! Läs mer
    2018-03-12 Camilla A svarar Johan Å
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen, Johan! Hälsningar, Camilla.
  • Alan N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har letat efter bostad i drygt två års tid nu och varit i kontakt med många mäklare.
    Camilla är en professionell, jordnära och ödmjuk mäklare som vi anser har varit den allra bästa hittills inom hennes yrkeskategori.

Vi är otroligt nöjda med hennes insats och kommer utan tvekan anlita henne vid ev. Försäljning.

Rekommenderas starkt.

/M & A Läs mer
    2018-02-25 Camilla A svarar Alan N
    Hej! Wow, vilka fina ord, Alan och Madeleine. Det är alltid roligt när ens arbetssätt uppskattas. Stort tack, det värmer ska ni veta! Grattis till husköpet och önskar er en fortsatt fin söndag! Hälsningar, Camilla.
    Camilla A gillar detta
  • Vilhelm P skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla Andersson har varit toppen att ha som mäklare. Läs mer
    2018-02-19 Camilla A svarar Vilhelm P
    Stort tack för din fina rekommendation, Ville! Jag hoppas att du kommer trivas i din första alldeles egna lägenhet. Vi hörs! Hälsningar, Camilla.
  • Anna S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har anlitat Camilla vid två tillfällen och båda gångerna har jag fått ett mycket trevligt, kunnigt och proffsigt bemötande och alltid snabb återkoppling på frågor. Hon lyssnar och ger råd. Det kan inte bli annat än 5 av 5 i betyg och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-02-19 Camilla A svarar Anna S
    Hejsan Anna! Stort tack för ditt fina betyg och rekommendation. Roligt att du är nöjd med mitt arbetssätt och jag är så glad att jag har fått förtroendet att hjälpa dig med ännu en bostadsaffär! Ha det fint så hörs vi snart igen. MVH, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Eva Marianne L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är tillmötesgående, hjälpsam och professionell. Jag är väldigt nöjd med hur smidigt allt gick. Rekommenderar henne varmt till alla som söker en mäklare i regionen. Läs mer
    2018-02-09 Camilla A svarar Eva Marianne L
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation, Eva! Varmt välkommen till Morgongåva, jag är säker på att du och hundarna kommer trivas :) Hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Christer B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Lättsam, tydlig och bra på att förklara. Läs mer
    2018-01-22 Camilla A svarar Christer B
    Hejsan Christer! Vad roligt att höra att du uppskattar mitt sätt att jobba på. Tack för rekommendationen, vi ses! Hälsningar, Camilla
  • Susan E
    Susan E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla ger ett bra förtroende och känns som hon är väl engagerad i det hon åtar sig att göra.
    Hon förklarar och tar god tid på sig så man känner sig viktig som köpare/ säljare.
    Hon känns genuint intresserad och glad åt sitt arbete.
    Jag kommer varmt rekommendera henne till mina vänner! Läs mer
    2018-01-06 Camilla A svarar Susan E
    Tack så jättemycket för dom här värmande orden, Susan! Det är med nöje som jag hjälper er med både försäljningar och nya husköp. Vi ses! MVH Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Sebastian A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Helnöjd med en otroligt snabb affär, utförligt svar på de funderingar jag hade inför mitt första lägenhetsköp. Väldigt vänligt och enkelt bemötande. Tack så mycket!!
    //Sebastian Läs mer
    2018-01-06 Camilla A svarar Sebastian A
    Hej Sebastian! Tack så mycket för din fina rekommendation. Fantastiskt roligt att få vara med vid ditt första lägenhetsköp och hoppas jag får vara med längre fram på bostadsresan. Hälsningar, Camilla
  • Fanny L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är väldigt enkel att ha att göra med, man kan lita på henne och hon är alltid tillgänglig. Sköter allt utan problem och har man några frågetecken så löser hon dom. Läs mer
    2018-01-04 Camilla A svarar Fanny L
    God kväll och tack så mycket för era vänliga ord. Det är med nöje som jag guidar och reder ut frågetecken. Men också STORT TACK för att ni rekommenderat mig vidare till era vänner! Bättre betyg kan jag inte få. Vi ses i februari! Hälsningar, Camilla
  • Milan G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi uppskattade Camillas engagemang, saklighet och lyhördhet.
    Hennes trevliga bemötande, snabba och raka kommunikation bidrog till att göra hela köpprocessen mycket smidig.
    En välförtjänt femma måste det bli. Läs mer
    2017-12-12 Camilla A svarar Milan G
    Hej Milan! Vad glad jag blir av era fina ord, tack. Önskar er all lycka med nya huset och hoppas det känns bra att du och Ulla nu har blivit Hebybor! Hälsningar Camilla.
    Camilla A gillar detta
  • Henrik C skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    supermäklare var med o visade runt i huset vi köpte mkt trevlig förklarade allt på ett bra sätt märks att hon är erfaren om ni ska köpa eller sälja så är Camilla den klart bästa av alla mäklare vi har träffa Läs mer
    2017-12-01 Camilla A svarar Henrik C
    Hej Henrik! Tack så jättemycket för den fina rekommendationen. Det kommer bli tomt på visningarna nu framöver, har ju blivit van att ha dig och Linnea på besök, haha. Såklart superkul att ni hittade ert hus tillslut! Vi ses igen mot våren när det är dags för tillträde. MVH Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Angelica S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är en otorligt ambitiös mäklare. Hon är snabb på att ge återkoppling vid frågor. Ett proffsigt och socialt bemötande. Alltid glad och trevlig. Det har känts tryggt att lägga försäljningen i Camillas händer. Vi är mer än nöjda med henne. Kommer rekommendera Camilla till alla som är i behov av en mäklare. Läs mer
    2017-11-29 Camilla A svarar Angelica S
    TACK för dina fina ord, Angelica! Jag är jätteglad att jag fick förtroendet att hjälpa dig och Basse med husförsäljningen och det ska bli otroligt spännande att följa er nya resa med husbygge. Vi hörs snart igen! MVH Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Margit P skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla var.mycket tillmötesgående. Snabb och effektiv men ändå gick allt väldigt lugnt.
    Kunnig och tillförlitligt intryck. Läs mer
    2017-11-20 Camilla A svarar Margit P
    Hejsan! Stort tack för dom fina orden.Vi ses snart igen när det är dags för tillträde på lägenheten! Med vänlig hälsning, Camilla.
    Camilla A gillar detta
  • Daniel J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har haft en bra och tät kontakt med min mäklare.Både på telefon sms och mail.Vi är väldigt nöjda som valde henne. Läs mer
    2017-11-22 Camilla A svarar Daniel J
    Hejsan Daniel! Kul och höra att återkopplingen fungerat bra. Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er att sälja huset och jag hoppas ni ska trivas på ert nya ställe :) Mvh Camilla.
    Camilla A gillar detta
  • Marianne J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag tycker att min mäklare skötte denna försäljning på ett utomordentligt sätt.
    Jag hade inga direkta förväntningar på hur detta skulle gå till men Camilla fixade med allt och höll mej uppdaterad hela tiden.
    Jag kan starkt rekommendera denna mäklare till alla. Kommer själv att anlita Camilla om jag någon gång skall sälja/köpa ett boende i framtiden. Läs mer
    2017-11-09 Camilla A svarar Marianne J
    Hej Marianne! Tusen tack för din fina rekommendation. Jag är jätteglad att jag fick hjälpa dig och Linn med försäljningen av er lägenhet i Heby! Mvh Camilla.
Camilla Andersson
Solvej Kuhn