Camilla Andersson
Registrerad mäklare sedan 2017-01-11
Aktiv på Reco.se sedan 2017-07-31
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Helt klart att få hjälpa folk i olika skeden i livet! Jag gillar även att ingen arbetsdag är den andra lik och att det bara är en själv som sätter gränserna.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är noggrann, driven och ger mig aldrig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tidigare jobbat som bostadsfotograf och mäklarassistent, också inom Svensk Fastighetsförmedling. Innan jag utbildade mig till mäklare funderade jag på att bli sjuksköterska, men insåg ganska snabbt att jag inte klarar av allt blod… Men även i mäklaryrket är det väldigt mycket omhändertagande, vilket jag gillar och är bra på! Läs mer

Läs vad 170 Läs vad Camilla Andersson

• Daniel N köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-08-14

Kolarhagen
    Jag har köpt ett hus.

Hon var trevlig och hjälpsam och förklarade saker bra.

Så inget negativt alls :) Läs mer
  • Anna T sålde sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-08-08

Gärdesta
    Lättsam och det märks att hon brinner för det hon gör! Supernöjd med hennes arbete. Informerar och håller kontakt under hela processen då vi sålde vårat hus. Inga som helst problem. Läs mer
    2020-08-13 Camilla A svarar Anna T
    Vilken fin rekommendation, Anna, stort tack! Orden värmer. Det är härligt med kunder som sprudlar energi! Tack för att jag får hjälpa dig och Robban med er husförsäljning. Vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Katarina G köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-08-08

Centrum
    Vi har köpt en bostadsrätt. Camilla har ett vänligt bemötande, är tydlig och återkopplar snabbt, vilket är viktigt när man ställer frågor. Som köpare hade vi inga speciella förväntningar, det är ju säljaren som är "huvudkund" åt mäklaren. Läs mer
    2020-08-08 Camilla A svarar Katarina G
    Stort tack Kattis för er fina rekommendation! Härligt att höra att arbetssättet uppskattas. En bostadsaffär är minst lika stor för köparen som för säljaren, så för mig är det viktigt att båda parter känner sig trygga med mig som mäklare. Ha nu en fin semester så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Ann-gret H sålde sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-07-29

Grusbanan
    Camilla har bemött oss säljare med stor respekt och kunnande.
    Har tagit sig tid att förklara och besvara frågor på ett enkelt och förståligt sätt. Hållit oss uppdaterade under hela processen. Jag skulle anlita henne igen vid en försäljning samt rekommendera henne till den som står inför en försäljning av sin egendom. Läs mer
    2020-08-08 Camilla A svarar Ann-gret H
    Vilka fina ord, tack så jättemycket för rekommendationen! Så glad och tacksam att ni valde att gå vidare med mig som mäklare och att jag fick hjälpa till med försäljningen. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Richard J köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-07-25

Centrum
    Camilla upplevs som kunnig, lugn och trevlig samt har ett trevligt bemötande.
    Jag har bara positiva erfarenheter från de gånger jag har haft kontakt med henne. Läs mer
    2020-08-08 Camilla A svarar Richard J
    Stort tack för dom fina orden, Richard! Ha nu en fortsatt fin sommar, så hörs och ses vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Barbro N sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-06-24

Härvsta
    Sålt en bostadsrätt, Camilla var mycket trevlig och kunnig, peppade oss när vi misströstade. Mycket trevligt bemötande, tillgodosåg våra behov. Vi kände att vi kunde lita helt på henne.
    Vi kan rekommendera Camilla till andra som tänker sälja eller köpa fastighet. Läs mer
    2020-07-25 Camilla A svarar Barbro N
    Stort tack för dom fina orden, Barbro! Så glad att ni vände er till oss på Svensk Fastighetsförmedling med er försäljning av lägenheten. Än en gång stort tack för förtroendet och er värmande rekommendation! Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Paola R köpte sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-06-21

Ljömsebo
    Det här var mitt första bostadsköp och Camilla har gjort det till en bra och trygg erfarenhet. Hon är professionell, seriös och informativ vilket skapade en jättetrygghet. Min sambo och jag kände oss väl omhändertagna av hennes ärliga och trevliga bemötande. Läs mer
    2020-06-21 Camilla A svarar Paola R
    STORT tack Paola för dina otroligt fina ord! Så roligt att jag fått vara med på ditt allra första köp och att du känt dig trygg med mig som mäklare. Stort lycka till till dig och Tove! Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Tove S köpte sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-06-17

Ljömsebo
    Vi har köpt ett litet sommarhus. Det är vårat första köp någonsin och Camilla har informerat och tryggat. Hon har upplevts som engagerad och trevlig. Jag hade inga särskilda förväntningar på mäklaren men just nu känns det som att hon bidragit till att vi vågat satsa och fullfölja köpet. Läs mer
    2020-06-17 Camilla A svarar Tove S
    Vad glad jag blir av att läsa dom fina orden, tack så jättemycket! Det värmer att ni känner er trygga med mig som mäklare. Stort lycka till, vi hörs och ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Evelina V köpte sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-06-13

Östa
    Vi köpte fritidshus via Camilla och kunde inte vara nöjdare! Snabb, flexibel och förtroendeingivande. Som köpare kändes hela processen trygg tack vare Camilla.
    /Evelina & Nicole Läs mer
    2020-06-17 Camilla A svarar Evelina V
    Vilken fin rekommendation från er, stort tack, det värmer verkligen! Grattis till ert alldeles egna ställe i Östa! Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Robert S köpte sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-06-08

Hedåker
    Vi köpte en sommarstuga som Camilla förmedlade.
    Hon var väldigt professionell och tillmötesgående, dom frågor hon inte hade svaren på återkopplade hon redan under samma visning.
    Superbra! Läs mer
    2020-06-09 Camilla A svarar Robert S
    Tack så jättemycket för dom fina orden och rekommendationen! Fint att se att arbetssättet uppskattas hos mina köpare. Stort grattis till dig och Mia till ett underbart ställe. Ha en fin dag så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sala

Camilla Andersson