Mäklare Västmanland Sala Svensk Fastighetsförmedling Sala Camilla Andersson
Camilla Andersson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Helt klart att få hjälpa folk i olika skeden i livet! Jag gillar även att ingen arbetsdag är den andra lik och att det bara är en själv som sätter gränserna.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är noggrann, driven och ger mig aldrig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tidigare jobbat som bostadsfotograf och mäklarassistent, också inom Svensk Fastighetsförmedling. Innan jag utbildade mig till mäklare funderade jag på att bli sjuksköterska, men insåg ganska snabbt att jag inte klarar av allt blod… Men även i mäklaryrket är det väldigt mycket omhändertagande, vilket jag gillar och är bra på! Läs mer

Läs vad 66 Läs vad Camilla Andersson

• Malin A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-03-15

2019-03-17 Camilla A svarar Malin A
    Tack för det fina betyget och stort lycka till med huset! Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Michael A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-03-08

Försäljningen var ett hus tillhörande dödsbo.
    Mäklaren tog sig an projektet med entusiasm och visade upp ett intresse för just vår försäljning. Har skött försäljningen helt enligt våra önskemål och vi har känt oss trygga med förfarandet.

Michael Andersson Läs mer
    2019-03-09 Camilla A svarar Michael A
    Stort tack Micke för det fina omdömet! Glad att jag fick hjälpa er att sälja Lars fina hus och att jag hann träffa honom. Ha en fortsatt fin helg så hörs vi snart! Hälsningar, Camilla
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-02-19

Vi är mycket nöjda! Bra service och bemötande, svarar på alla frågor och behjälplig med allting rörande köp och försäljning. Vi både köpte och sålde hus av Camilla, rekommenderas varmt.
    Mvh Daniel & Jennie Läs mer
    2019-02-25 Camilla A svarar Daniel G
    Hej! Vad otroligt glad jag blir för er fina rekommendation! Tack för förtroendet att även få hjälpa till med er villaförsäljning i Heby. Önskar er allt gott med nya fina huset! Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Lars Olov P skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-02-17

Sålt villa i Heby Uppsala kommun
    Bästa tänkbara
    Ja, ihögsta grad, Hon visste vad hon talade om och informerade så man förstod
    Vi är helt nöjda, mycket kunnig och trevlig mäklare Läs mer
    2019-02-18 Camilla A svarar Lars Olov P
    Tack så jättemycket för ert fina omdöme! Det är alltid roligt när mitt arbetssätt uppskattas. Tack igen för förtroendet att få förmedla din och Sivs fina villa i Heby. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • Guy N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-02-16

Det gick jättebra med märkaren. Läs mer
    2019-02-18 Camilla A svarar Guy N
    Tack Guy för ditt fina betyg! Stort grattis till en fin lägenhet och välkommen till Heby :) Varma hälsningar, Camilla
  • Roine B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-01-22

Camilla andersson

profisionell i sitt arbete hittade en ny köpare och lade in den på överenskomna tiden som tidigare spekulant avbokade vid min försäljning av lägenheten

hjälpsam och lyhörd för mina önskemål när jag köpte denna lägenhet och lika dant nu när jag sålde den var inte svårt att välja henne igen

hade en dålig erfarenhet av svensk fastighetsförmedling inblandning av en försäljning tidigare då av en villa där den mäklaren inte var lika hjälpsam men Camilla har tagit bort dom betänkligheter jag hade innan Läs mer
    2019-01-24 Camilla A svarar Roine B
    Vilka otroligt fina ord, Roine! Stort tack! Det gläder mig att du uppskattar min effektivitet och vilken tur att vi på Svensk Fastighetsförmedling i Sala & Heby kunde leverera enligt förväntningarna man bör ha på sin mäklare. Stort tack för att du kom tillbaka till mig när det var dags att sälja din lägenhet som du renoverat så fint. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • Elin J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-01-17

Sålde mitt hus med hjälp av mäklare Camilla Andersson. En mycket engagerad person som har varit tillgänglig i stort sett dygnets alla timmar. Kan varmt rekommendera Camilla. Läs mer
    2019-01-21 Camilla A svarar Elin J
    Hej Elin! Tack snälla för dom fina orden! Roligt och höra att min snabba återkoppling uppskattas. Vi hörs snart igen! Hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Samson E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-01-15

Här köpt en lägenhet och är väldigt glad över bemött av mäklaren, ja alltså mäklaren hade berättat på bra sätt och därför sätter jag hög betyg. Läs mer
    2019-01-16 Camilla A svarar Samson E
    Tack så jättemycket Samson för ditt fina betyg! Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • Dan H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-01-15

Sålde lgh 2:a i morgongåva.
    Mäklaren: noggrann, tydlig, jobbade snabbt, lättillgänglig och trevlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-01-16 Camilla A svarar Dan H
    Tack för ditt fina betyg, härligt att du är nöjd, Dan! Nu kör vi vidare med nästa lägenhet :) Hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Mikael W skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2018-12-19

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sala

Camilla Andersson