Camilla Andersson

Camilla Andersson

Camilla Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sala

Camilla Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Camilla Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 260 omdömen med ett betyg på 4.9. Camilla Andersson har haft 72 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Helt klart att få hjälpa folk i olika skeden i livet! Jag gillar även att ingen arbetsdag är den andra lik och att det bara är en själv som sätter gränserna.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är noggrann, driven och ger mig aldrig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tidigare jobbat som bostadsfotograf och mäklarassistent, också inom Svensk Fastighetsförmedling. Innan jag utbildade mig till mäklare funderade jag på att bli sjuksköterska, men insåg ganska snabbt att jag inte klarar av allt blod… Men även i mäklaryrket är det väldigt mycket omhändertagande, vilket jag gillar och är bra på!

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 260 Läs vad Camilla Andersson

• sålde sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Norrberg
    2021-09-13
    Mäklarens bemötande var utmärkt, hon levde upp till mina förväntningar på ett proffesionellt och kunnigt sätt.
    • Norrberg
    2021-09-12
    Camilla har genom processen med försäljningen haft ett utmärkt bemötande, gett oss bra service och varit tillgänglig.
    Hon har med andra ord levt upp till våra förväntningar så här långt i processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Nyåker
    2021-09-06
    Vi fick ett professionellt bemötande av mäklaren i alla delar av husköpet.
  • sålde sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Turbo
    2021-08-24
    Jag och min man blev bemött av Camilla på ett varmt och tryggt sätt med en stor proffessionalitet. Vi fick förtroende och det var inte någon tvekan om att det var Camilla som skulle få sälja våran kolonistuga. Jättefin annons på läge+ och Hemnet med så proffsiga bilder. Stugan blev såld före visning. Tack Camilla och Svensk Fastighetsförmedling.
  • köpte sin bostad med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-08-23
    Har under hela köpet känt en stor tillit till Camilla som bidragit med både engagemang och lugn. Proffsigt och tryggt!
    Vilket fint omdöme du lämnat, stort tack för dom orden, Elin! Ha en fin helg, så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-23
    Väldigt proffsigt bemött av Camilla. Vi är supernöjda!
    Stort tack för ditt fina omdöme, David! Härligt och höra att mitt arbetssätt uppskattas. Önskar dig en fin helg, så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • sålde sin bostad med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-08-22
    Camilla har genom hela försäljningen varit öppen, lättillgänglig och mycket förtroendeingivande! Även i motgångar har hon behållit lugnet, vilket gjort mig mer säker och lugn. Jag är otroligt nöjd med hela försäljningen och skulle anlita Camilla igen, alla dagar i veckan! 😊
    Tack så jättemycket för dom här fina orden, det värmer verkligen! Mycket tacksamt att du uppskattar mitt sätt att arbeta på och kom tillbaka till mig när det var dags för försäljning av er gård. Än en gång stort tack för förtroendet, önskar dig en fin helg! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-21
    Bemötande var mycket bra
    Levde upp till förväntningarna mycket bra
    Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett sådant fint omdöme! Härligt att du och Marjatta uppskattar mitt sätt att arbeta på, så jag även fick förmedla er villa med framgång. Ha en fin helg så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-21
    Bemötandet var mycket bra och mäklaren levde upp till mina förväntningar, genom att vara tillgänglig, lyssnande och vänlig.
    Tack så mycket för ditt omdöme, det värmer! Roligt att jag även fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ert hus. Ha en fin helg så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-20
    Med ett personligt och professionellt bemötande blev en möjligt svår process enkel och trevlig. Kan inte rekommendera Camilla nog för er som går i tankar på fastighetsaffärer.
    Vilken otroligt fint omdöme, Mikkel, tack snälla för dom orden! Jag är jätteglad och tacksam att jag fått hjälpa dig och Hanna samt att ni kom tillbaka till mig när det var dags att sälja gården. Önskar dig en fortsatt fin höst, så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson