Camilla Andersson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Helt klart att få hjälpa folk i olika skeden i livet! Jag gillar även att ingen arbetsdag är den andra lik och att det bara är en själv som sätter gränserna.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är noggrann, driven och ger mig aldrig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tidigare jobbat som bostadsfotograf och mäklarassistent, också inom Svensk Fastighetsförmedling. Innan jag utbildade mig till mäklare funderade jag på att bli sjuksköterska, men insåg ganska snabbt att jag inte klarar av allt blod… Men även i mäklaryrket är det väldigt mycket omhändertagande, vilket jag gillar och är bra på! Läs mer

Läs vad 147 Läs vad Camilla Andersson

• Mirza D köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-04-02

Ransta
    Vi köpte hus och mäklaren var trevligt och professionell så jag kan varmt rekommendera Camilla Andersson
    MVH Mirza Demirovic Läs mer
    2020-04-03 Camilla A svarar Mirza D
    Hej! Stort tack för din rekommendation och fina ord, Mirza! Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Rada F köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-03-31

Ransta
    Vi har köpt hus . Camilla är jättetrevlig och lätt att sammarbeta med. Vi har bara positiva erfarenheter av det som vi samarbetade med henne. Läs mer
    2020-04-02 Camilla A svarar Rada F
    Hejsan Rada! Vilken fin rekommendation jag fick av dig och Mirza, stort tack! Önskar er en fin vår, så ses vi till sommaren igen. Bästa hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Susanne G köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-03-28

Ängshagen
    Vi köpte hus och fick mycket trevligt bemötande. Bra svar på våra frågor. C hjälpte oss med att skriva på vårt hus som vi sålde privat . Vi ger mycket gott betyg . Läs mer
    2020-03-29 Camilla A svarar Susanne G
    Vilka fina ord, tack så mycket! Är så glad för er skull att allt verkligen klaffade med både försäljning och köp. Ha en fortsatt fin söndag så hörs och ses vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Helena B sålde sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-03-28

Ransta
    Vi har sålt en villa utanför Ransta. Camilla är kunnig och inger stort förtroende. Jättetrevligt bemötande. Försäljningen har gått snabbt och smidigt och vi har fått bra information hela vägen. Vi är mycket nöjda med Camilla Läs mer
    2020-03-29 Camilla A svarar Helena B
    Stort tack för den fina rekommendationen, orden värmer! Härligt och läsa att mitt arbetssätt uppskattas. Ha en fin söndag så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Moa H köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-03-26

Kungsängen
    Vi har snart köpt en lägenhet i Sala! Vad jag förväntade mig av mäklaren i de här fallet Camilla vart att hon skulle va tydlig med allt eftersom de hör var vår första gången vi köper nått.
    Jag har vart på många visningar och prata mycket med flera olika mäklare men känner faktiskt att Camilla är en av dem som har vart mycket trevlig och tydlig vilket va de jag behövde Läs mer
    2020-03-26 Camilla A svarar Moa H
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen, det värmer! Jag tycker det är viktigt att ha förväntningar på sin mäklare, därför blir jag extra glad att jag levt upp till dom. Stort grattis till den fina lägenheten! Bästa hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Jörgen J sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-03-24

Härvsta
    Sålt bostadsrätt. Camilla är väldigt trevlig och kunnig. Läs mer
    2020-03-26 Camilla A svarar Jörgen J
    Tack så mycket för den fina rekommendationen, Jörgen! Vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Annelie W sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-03-07

Turbo
    Tydlig och bra genomgång, bra bemötande, snabba svar, kunnig, en riktigt prima mäklare! Läs mer
    2020-03-09 Camilla A svarar Annelie W
    Stort tack för det fina betyget och rekommendationen! Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • Ruben Paul J
    Ruben Paul J sålde sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-03-07

Johannesberg
    Jag har sålt ett kedjehus byggår 1971.
    Camilla Andersson har kontaktat oss och gjort de besök på de sätt jag önskat. Hennes bemötande har varit både personligt och professionellt.
    Jag har fått svar på de frågor jag haft och känt mig trygg i hennes agerande gentemot mig, intressenter och köpare.
    Mina förväntningar om hjälp med alla praktiska och juridiska frågor har uppnåtts.
    När vi, säljare och köpare, kunde skiljas med ett stort grattis till varandra visar det att mäklaren gjort ett mycket bra arbete.
    Vi rekommenderar gärna Camilla Andersson till våra vänner. Läs mer
    2020-03-09 Camilla A svarar Ruben Paul J
    Tack snälla Ruben och Elsa-Maria för er otroligt fina rekommendation, wow! Jag blir så glad av era ord, det värmer verkligen att ni uppskattar mitt sätt att arbeta på. Jag hoppas ni firade ordentligt i fredags, stor dag med både köp och försäljning. Inte illa! Än en gång stort tack för förtroendet med försäljningen av ert hus, vi hörs snart igen. Bästa hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Adam J sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-02-27

Kungsängen
    Otroligt hjälpsamm, glad och trevlig. Sålde min lägenhet utan några problem alls. Bästa mäklaren! Läs mer
    2020-03-01 Camilla A svarar Adam J
    Tacn snälla för dina fina ord, Adam! Tacksam och glad att du kom tillbaka till mig så jag även fick hjälpa dig att sälja lägenheten. Ha en fin kväll så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Madeleine D köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2020-02-06

Öja
    Vi har köpt fastigheten på adress Öja 130 i Sala.
    Vi har blivit väl bemötta och upplevde det som att mäklaren var öppen, hjälpsam och sanningsenlig. Vilket är en trygghet för oss som köpare.
    Camilla har varit mycket kompetent, förtroendeingivande, hjälpsam och framförallt opartisk i affären. Detta har lett till att vi känner oss trygga med vårt köp. Vi rekommenderar starkt andra i Sala med omnejd att vid köp eller försäljning vända sig till denna mäklare. Läs mer
    2020-02-07 Camilla A svarar Madeleine D
    Jag blir så otroligt glad av er fina rekommendation, stort tack för dom här orden! Och ett stort grattis till ert alldeles egna hus i vackra Öja. Ha en fin kväll och än en gång stort tack för er rekommendation! Bästa hälsningar, Camilla

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sala

Camilla Andersson