Camilla Andersson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-09
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Helt klart att få hjälpa folk i olika skeden i livet! Jag gillar även att ingen arbetsdag är den andra lik och att det bara är en själv som sätter gränserna.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är noggrann, driven och ger mig aldrig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tidigare jobbat som bostadsfotograf och mäklarassistent, också inom Svensk Fastighetsförmedling. Innan jag utbildade mig till mäklare funderade jag på att bli sjuksköterska, men insåg ganska snabbt att jag inte klarar av allt blod… Men även i mäklaryrket är det väldigt mycket omhändertagande, vilket jag gillar och är bra på! Läs mer

Läs vad 106 Läs vad Camilla Andersson

• Jesper A köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-10-10

Skuggan
    Jag och min sambo har köpt vår första villa tillsammans och Camilla har varit oerhört hjälpsam från första stund. Vi är väldigt nöjda med bemötandet och proffsigheten från Camilla. Då det var vår första bostadsaffär så var det tacksamt att vi fick upplevelsen av att Camilla gärna svarade på alla våra frågor. Läs mer
    2019-10-11 Camilla A svarar Jesper A
    Hej Jesper! Vilket fint betyg, stort tack! Glad att jag kunnat guida er på bästa sätt genom ert allra första husköp. Grattis till er alldeles egna villa och ha en fortsatt fin höst! Bästa hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Matilda E köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-10-09

Centrum
    Såg till att man förstod allting när det var första gången, supertrevlig och man kunde alltid höra av sig om det var något man undrade över Läs mer
    2019-10-09 Camilla A svarar Matilda E
    Vad roligt att höra att du är nöjd med mig, Matilda, det är precis så jag vill att det ska kännas! Ett stort grattis till den superfina lägenheten, vi ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Pia H köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-10-08

Broddbo
    Köpte en villa för första gången. Proffsigt och lugnt bemötande av mäklaren vilket verkligen uppskattades av en förstagångsköpare. Kände förtroende å. Hon svarade på frågor även om de kändes dumma att ställa. Läs mer
    2019-10-09 Camilla A svarar Pia H
    Tack Pia för din fina rekommendation! Det är bra när ni frågar på, finns inga dumma frågor, vi är här för att guida er så det ska kännas bra :) Önskar er en fin höst i huset och stort tack för en trevlig affär! Bästa hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Johan W sålde sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-10-08

Saladamm
    Camilla gav oss ett positivt & engagerat intryck redan första gången vi träffades inför försäljningen av vårt hus.
    Vi är väldigt nöjda med hennes arbete och kan varmt rekommendera henne till andra!. Läs mer
    2019-10-08 Camilla A svarar Johan W
    Tack så mycket för er fina rekommendation och än en gång stort tack för förtroendet! Är otroligt glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina villa. Hoppas allt går bra med den nya bostaden och ni är alltid välkomna in i butiken om ni har vägarna förbi Sala! Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Linnéa F sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

Centrum
    Jag har sålt en lägenhet. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare! Det har gått smidigt genom hela affären, proffsigt bemötande. Rekommenderar! Läs mer
    2019-10-08 Camilla A svarar Linnéa F
    Vad roligt att du varit nöjd med mig, Linnéa! Stort tack för förtroendet och din rekommendation, det värmer. Bästa hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Rikard S sålde sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

Norrmalm
    Sålt en fristående vill a i Sala tätort.
    Camilla kändes modern och korrekt.
    Tyvärr gick marknaden i Sala ner ordentlige när det var dags för oss att sälja så upplevelsen blev inte som vi tänkt oss, många visningar och priset var tvunget att justeras ner kraftigt för att få objektet sålt. Läs mer
    2019-10-08 Camilla A svarar Rikard S
    Tack så mycket för ert betyg och rekommendation! Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er genom denna försäljning och komma i hamn trots en liten omtumlande resa. Stort lycka till i Västerås med nya fina villan, vi ses troligtvis snart igen på restaurangen! :) Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Camilla D sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

Centrum
    Jättebra, kunnig och alltid tillgänglig. En mkt smidig försäljning av vår bostadsrätt. Vi tyckte Camilla gav ett mycket bra intryck när vi gick på hennes husvisningar och valde därför henne till mäklare. Camilla levde mer än väl upp till högt ställda förväntningar och vi rekommenderar henne till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2019-10-08 Camilla A svarar Camilla D
    Stort tack Camilla för er fina rekommendation! Härligt att jag överträffade era förväntningar, helt rätt att ha höga sådana på sin mäklare tycker jag. Än en gång stort tack för förtroendet och jag önskar er en trevlig höst! Varma hälsningar, Camilla
  • Douglas H
    Douglas H köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

Tärna
    Jag och frugan köpte en gård utanför Sala. Från första mötet, igenom hela affären så hade vi fullständigt förtroende för Camilla. Trevlig, hjälpsam och otroligt professionell. Läs mer
    2019-10-08 Camilla A svarar Douglas H
    Hej Douglas! Stort tack för ert fina betyg och rekommendation, det värmer att höra! Önskar er en fin höst ute på er nya gård. Bästa hälsningar, Camilla
    Douglas H, Camilla A gillar detta
  • Patrik T köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-10-02

Sala
    Köpt en villa/gård på landet. Trevligt och professionellt bemötande. Intresserad av att hjälpa till. Lättsam och bra. Läs mer
    2019-10-02 Camilla A svarar Patrik T
    Stort tack Patrik för din rekommendation och det fina betyget! Vi hörs och ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Sofia T köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala

2019-09-24

Sala
    En helt fantastisk mäklare på alla sätt! Läs mer
    2019-09-25 Camilla A svarar Sofia T
    Din rekommendation gjorde min dag, stort tack! Bästa hälsningar, Camilla