Läs vad 204 Läs vad Camilla Andersson

• 2021-01-19
    Har köpt en bostadsrätt i sala med hjälp av Camilla. Hon har redan från början visat både kunnighet om objekt och gett mig goda råd och ett professionellt bemötande.
    Kan varmt rekommendera henne vid affärer i Sala.
    Kjell N
    • 51.0 m²
    • Kungsängen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Stort tack för dina värmande ord, Kjell! Vad glad jag blir av att du uppskattar mitt arbetssätt. Välkommen till Sala, vi hörs och ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla

• 2020-12-03
    Engagerad även när de är svårt att sälja. Bra med uppdatering och återkoppling under säljtiden.
    Salem K
    • 146.0 m²
    • Grusbanan
    sålde sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Tack för dom orden och den fina rekommendationen, Salem! Roligt att höra att ni är nöjda med mitt sätt att arbeta på. Än en gång tack för förtroendet att jag fick hjälpa dig och familjen med husförsäljningen. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla

• 2020-11-27
    Köpt ett kedjehus och blev som vanligt trevligt bemött. Förväntningarna och förloppet har gått smidigt och vi är tacksamma för hjälpen vi fått.
    Filip N
    • 51.0 m²
    • Kungsängen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Stort tack Filip för din rekommendation, det uppskattas verkligen! Roligt att få följa er från visningar till den rätta bostaden. Vi ses och hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla

• 2020-11-23
    Hej jag har köpt en fastighet i Sala Gustafsborgsgatan 8,blev en fint och smidigt affär,trävliga bemötande av mäklaren
    Haydar Ö
    • 127.0 m²
    • Kungsängen
    köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Tack så mycket för din rekommendation, Haydar! Trevligt och höra att mitt arbetssätt uppskattas. Vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla

• 2020-11-21
    Hej
    Jag har köpt lägenheten och Camilla som mäklare var hon var jätte duktig faktiskt hon har hjälp mig jätte mycket
    Alan M
    Alan M
    • 49.0 m²
    • Centrum
    Tack Alan för din fina rekommendation! Det värmer att du uppskattar mitt sätt att arbeta på. Bästa hälsningar, Camilla

• 2020-11-21
    Camilla Andersson har sålt vår sommarstuga i Sala. Vi kontaktade just henne efter att vi varit på en av hennes visningar. Och vi är inte besvikna! Hon är en fantastisk mäklare! Så engagerad, proffsig och trevlig! Allt har känts så lätt!
    Så tack Camilla!😍
    Carina L
    Carina L
    • 1:a
    • 35.0 m²
    • Hedbo
    sålde sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Tack snälla för den här fina rekommendationen, vad glad jag blir! Så tacksam att jag fått hjälpa dig och Michel med ert mysiga fritidshus. Vi se snart igen! Varma hälsningar, Camilla

• 2020-11-20
    Camilla hjälpte mig att sälja min bostadsrätt.
    Jag blev bemött av en kompetent och ödmjuk mäklare som kändes som en vän utan att förlora sin proffsighet.
    Hon fick mig att känna mig bekväm i att ställa krav och ha önskemål
    Super nöjd.
    Beatrice L
    • 49.0 m²
    • Centrum
    Vilken himla fin rekommendation, tack snälla för dom orden! Än en gång stort tack för att jag fick förtroendet att sälja din supermysiga lägenhet. Önskar dig en fortsatt fin höst, så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla

• 2020-11-19
    Jag har köpt ett fritidshus där Camilla var mäklare. Det fungerade jättebra! Mycket bra bemötande, serviceinriktad och stöttande, det är ju en stor affär att köpa hus och det förstod hon! Rekommenderar Camilla!
    Monica N
    • 1:a
    • 35.0 m²
    • Hedbo
    köpte sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Tack Monica för dina fina ord, det värmer verkligen! Som du skriver så är ett bostadsköp en stor affär, glad att höra att du uppskattat mitt arbetsätt i den processen för dig. Önskar dig en trevlig helg, så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla

• 2020-11-14
    Köpt lägenhet och från första kontakt så var Camilla klockren. Både inför och under visning, men självfallet efteråt och under själva köpet. Camilla är tydlig och ger ett proffsigt intryck. Lyhörd och intresserad av en som köpare, bra på att förklara vid frågor och är snabb och bra med respons när man behöver. Hon är toppen på alla sätt och vis helt enkelt - detta samtidigt utan att ta för mycket plats, vid exempelvis visningen hade hon en bra känsla för då det passade vara närvarande eller hålla sig i bakgrunden. Ett tryggt stöd och hjälp vid köpet och jag kommer rekommendera henne till alla jag känner om de ska sälja bostad.
    Mattias S
    • 3:a
    • 87.0 m²
    • Turbo
    Stort tack för den här rekommendationen och dom fina orden, Mattias! Otroligt roligt att se att mitt sätt att arbeta på uppskattas hos dig som köpare. Önskar dig en trevlig helg, så hörs och ses vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla

• 2020-11-12
    Camilla hjälpte oss med köpet av hus. Vi upplevde henne som mycket pålitlig, professionel, hon ger en känsla av trygghet under hela processen. Alltid tillgänglig och hjälpsam. Rekommenderas utan tvekam.
    Beatriz A
    • 135.0 m²
    • Kungsängen
    Tack så mycket för er otroligt fina rekommendation, det värmer! Härligt att jag fått följa med på er resa mot drömhuset. Ha en fortsatt fin höst så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla