Mäklare Västmanland Sala Svensk Fastighetsförmedling Sala Camilla Andersson
Camilla Andersson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Helt klart att få hjälpa folk i olika skeden i livet! Jag gillar även att ingen arbetsdag är den andra lik och att det bara är en själv som sätter gränserna.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är noggrann, driven och ger mig aldrig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har tidigare jobbat som bostadsfotograf och mäklarassistent, också inom Svensk Fastighetsförmedling. Innan jag utbildade mig till mäklare funderade jag på att bli sjuksköterska, men insåg ganska snabbt att jag inte klarar av allt blod… Men även i mäklaryrket är det väldigt mycket omhändertagande, vilket jag gillar och är bra på! Läs mer

Läs vad 56 kunder tycker om Camilla Andersson

• Ifeanyi O skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Conversations with Camilla has been very humanly.
    All information we required was provided and more. Läs mer
    2018-12-10 Camilla A svarar Ifeanyi O
    Thank you for your recommendation and congratulations to your new apartment! Hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Jennifer H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag sålde min villa med hjälp av Camilla. Jag träffade även en annan mäklare men Camilla blev mitt självklara val! Hon bemöter sina kunder på ett trevligt och proffsigt sätt. Hon är väldigt självsäker som mäklare vilket man får intrycket av direkt. Det vill man gärna känna av en mäklare då en fastighetsaffär är en ”big deal” i ens liv. Jag rekommenderar varmt Svensk fastighetsförmedling i Sala! Läs mer
    2018-12-05 Camilla A svarar Jennifer H
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen! Jag är så otroligt glad att du hörde av dig så jag fick en chans att presentera mig själv och mitt arbetssätt! Som du säger är en bostadsaffär en big deal och valet av mäklare är viktigt. Än en gång stort tack för förtroendet! Hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Charlotte A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har både köpt och sålt en bostadsrätt genom Svensk fastighetsförmedling. Mäklaren lyssnar på mina önskemål och ger även råd. Precis som jag vill ha det. Läs mer
    2018-12-05 Camilla A svarar Charlotte A
    Det är så roligt att jag fått hjälpa dig både med lägenhetsköp och försäljningen av din bostad! Stort tack för din rekommendation, vi ses snart igen. Hälsningar, Camilla
  • Sara K
    Sara K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpte hus av denna kunniga och trevliga mäklare! Hade man några frågor kring bostaden så tog det inte lång tid alls innan man hade ett snabbt och bra svar. Kan starkt rekommendera henne som säljare av sin bostad! Läs mer
    2018-11-30 Camilla A svarar Sara K
    Tack så hemskt mycket för er fina rekommendation! Stort grattis till ert nya fina hus i Sala, jag är helt säker på att du och familjen kommer trivas. Välkommen hem igen :) Varma hälsningar, Camilla
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra service, lätt att få kontakt med mäklaren via telefon och sms. Kom med "backup" planer utifall att om vi inte kunde eller gick att sälja vår lgh då det var en svacka när vi skulle sälja... Läs mer
    2018-11-30 Camilla A svarar Susanne E
    Tack så mycket Sussie för din rekommendation! Skönt att vi kom i hamn med försäljningen innan er flytt. Stort lycka till med nya huset så hörs vi snart igen! Hälsningar, Camilla
  • Maud Z skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Kunnig lyhörd informativ mäklare.
    Har kunden i fokus. Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Maud Z
    Tack Maud för ditt fina betyg! Och grattis till ditt fina husköp! Nu kör vi på med din försäljning. Ha det fint så ses vi snart igen! Hälsningar, Camilla
  • Tatu J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Engagerad.Trevlig och målmedveten. Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Tatu J
    Tack för ert fina betyg! Nu längtar jag till nästa hus står redo! :) Varma hälsningar, Camilla
  • Anna J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag var egentligen inte på jakt efter något nytt, men en bostadsrätt fastnade ändå, och efter jag övervägt det noggrant tog jag kontakt via mail som första kontakt. Fick otroligt snabb återkoppling, bokade en tid för visning och sen var jag fast. Mäklaren bemötte de frågor jag hade professionellt och frågor som hon inte kunde svara på, såg hon till att ha svar vid nästa kontakt. Jag har tyvärr dålig erfarenhet av många mäklare, och detta var ett fantastiskt, uppfriskande möte, och jag har fått ett så pass stort förtroende till Camilla som mäklare att jag bad henne ha hand om försäljningen av min bostad. Jag skulle rekommendera henne till alla som skulle fråga mig om vilken mäklare de skulle vända sig till. Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Anna J
    Hejsan Anna! Vilka otroligt fina ord, stort tack! Det känns fantastiskt roligt att få hjälpa dig med både ditt lägenhetsköp och din fina villa som vi nu ska sälja. Extra roligt att ha fått förtroendet när jag vet hur dina tidigare erfarenheter av mäklare har sett ut. Ha det gott så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Alf Uno A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag och min bror sålde min mammas lägenhet, iof en etta men i ett läge där efterfrågan kanske inte är på topp. Hon skötte mäkleriet på ett oklanderligt sätt, samt med det där lilla extra som behövs ibland när man själv som säljare inte kan få fram nycklar etc. Hon har även en känsla för hur lägenheten ska säljas och då inte bara med pris utan så att även köparna ska känna att de gör en bra affär. Win-win för alla parter. Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Alf Uno A
    Hejsan Alf! Stort tack för dom fina orden, jag är jätteglad att jag fick hjälpa dig och Håkan med denna lägenhetsaffär! Så roligt att höra att ni är nöjda med mitt sätt att arbeta. Vi hörs igen i januari när det är dags för deklaration! Ha det gott så länge! Hälsningar, Camilla
  • Sara D
    Sara D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bostadsrätt snabb o bra affär Camilla va jätte bra och saklig. Läs mer
    2018-11-14 Camilla A svarar Sara D
    Tack Sara för din fina rekommendation! Är helt säker på att du kommer trivas i din nya fina lägenhet. Varma hälsningar, Camilla

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sala

Camilla Andersson