Svensk Fastighetsförmedling Sala

Rådmansgatan 3, 733 30 Sala — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sala!

Här i Salatrakterna hittar du förutom den välkända silvergruvan kullerstenstorg, vackra dammar och en lång rad boendemöjligheter. Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper dig att hitta rätt bland villor, radhus och lägenheter. Allt för att du ska få det boende du alltid drömt om.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen. God lokalkännedom om Sala och närliggande områden. Kontakta oss så finns vi vid din sida genom hela bostadsaffären - från värdering till slutförsäljning eller köp.

Läs vad 293 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sala

• 2020-05-24

Zana S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har köpt ett hus på Lärarstigen. Jag blev bemött på ett trevligt sätt från mäklaren. Hon var hjälpsam och gav oss bra information. Hon svarade alltid snabbt på våra meddelanden även när vi kontaktade henne efter arbetstider vilket var uppskattat. Läs mer
  • 2020-05-15

Peter Ö skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Hej utmärkt bemötande och snabb försäljning.
    Så högsta betyg till Solvej.
    jättenöjd! Läs mer
    2020-05-15 Solvej K svarar Peter Ö
    Stort tack Peter för din fullpoängare! Alltid roligt att få göra affärer med dig! Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-05-14

Petra L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt ett hus med hjälp av Camilla och jag tycker att hon i alla avseenden har varit mycket trevlig, professionell och kunnig!

Jag har bara gott att säga, och tycker att Camilla mycket väl levde upp till alla förväntningar och önskemål som jag har på en mäklare. Läs mer
    2020-05-14 Camilla A svarar Petra L
    Vilka fina ord, Petra, tack så jättemycket! Är så glad att du valde mig som mäklare och att jag fått hjälpa dig med din försäljning! Härligt och höra att mitt sätt att arbeta uppskattas. Ha en fortsatt fin dag så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-05-11

Tuula L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har sålt en liten etta i centrala sala.
    Rakt genom positivt sätt.
    Min förväntning var mer betalt, hon försökte få mig att förstå att läget är inte så just nu.
    Positivt. Läs mer
    2020-05-15 Solvej K svarar Tuula L
    Tack Tuula för din fina rekommendation och fina ord. Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-05-06

Ronnie K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra återkoppling hela tiden, lättsam och gör det enkelt att förstå vad man pratar om. Taskig sits i rådande stunder men har ändå gjort allt i sin makt för att få igenom detta.....mycket bra!! Läs mer
    2020-05-07 Camilla A svarar Ronnie K
    Stort tack för dom fina orden, Ronnie! Så glad och tacksam att jag fått hjälpa er med er pappas hus och att ni delat med er av så fina historier. Ha en fin kväll så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-05-02

Lars I skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket saklig, och med en uppriktig välvilja att hjälpa oss till ett köp, som vi önskade.
    Mycket bra kommunikation, så vi var välinformerade under hela köpprocessen, och var dessutom behjälplig med kontakt för försäljning av vårt boende.
    Vi säljer i Västerås och har köpt i Sala.

Lars o Gunnel och welshterriern Alma Läs mer
    2020-05-05 Camilla A svarar Lars I
    Vilken otroligt fin rekommendation, tack så jättemycket! Det värmer verkligen att höra att ni uppskattar mitt sätt att arbeta på. Stort lycka till med försäljningen, ni är i trygga händer! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-05-01

Jan K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket trevligt bemötande och mycket kunnig mäklare. Lätt att förstå och prata med.
    En mindre komeriell fastighet köptes.
    Ett positivt intryck av både mäklare och säljare. Läs mer
    2020-05-05 Camilla A svarar Jan K
    Tack så jättemycket för dina fina ord och rekommendationen, Jan! Stort grattis till köpet, vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-04-29

Jimmy M skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har köpt mitt tredje hus och det gick snabbt å smidigt. Camilla är tydlig, kunnig, trevlig och när hon inte visste så tog hon snabbt reda på fakta. Grym Läs mer
    2020-04-29 Camilla A svarar Jimmy M
    Tack Jimmy för din rekommendation och fina ord! Inte långt kvar till du får börja odla mynta till dina mojitos. :) Ha det fint så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-04-26

Paula P skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    En gammal skola har vi köpt.

Det var ett helt ok bemötande av mäklaren.

Ja men man hade velat haft lite mer tid med mäklaren var många på visningen.

Borde vara mindre åt gången på visningen kanske förra tider? Annars bra Läs mer
    2020-04-26 Solvej K svarar Paula P
    Tack Paula för din fina rekommendation. Efter rådande omständigheter var detta en av min bästa och trevligaste visningar. Mycket glädje och förståelse. Tyvärr var det många som bokade sig i sista stund. Till och med under pågående visning. Vi ses inom kort igen för avslut. Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-04-25

Kamilla L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevlig bemötande Köpte hus av mäklaren

Och trevligt möte avslutning hon Jätte duktig jätte kunnig
    Bra förklaring trevligt avslutning.
    Mvh Kamilla Lindén Läs mer
    2020-04-26 Solvej K svarar Kamilla L
    Tack Kamilla för fina ord och fin rekommendation. Klart att mötet blir trevligt när man träffar så trevliga kunder som ni. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-04-25

Tommy L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpte villa utanför Surahammar.
    Blev väldigt bra bemött, angående Corona så sköttes det väldigt bra.
    Endast Positivt bemött av en kunnig mäklare som hade svar på dom flesta av våra frågor.
    Lätt stämning vid både visning och kontrakttskrivning. Läs mer
    2020-04-26 Solvej K svarar Tommy L
    Stort tack Tommy för din fina rekommendation. Lätt att vara trevlig när man möter glada och trevliga kunder! Ses snart igen! Bästa hälsningar Solvej.

Cecilia K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt ett hus och vi blev vänligt bemötta vid visning. Läs mer
    2020-04-24 Camilla A svarar Cecilia K
    Stort tack för din rekommendation! Ha en fin helg så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-04-24

Nils Gösta Torsten E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en lite större fastighet som jag rustat och vårdat ömt under 47år.
    Solvej är mycket trevlig, saklig/kunnig och utför ett bra jobb.
    Vi är belåtna med att affären löste sig på ett smidigt vis. Läs mer
    2020-04-26 Solvej K svarar Nils Gösta Torsten E
    Tack Torsten för fina ord och fin rekommendation. Glad att jag kunde hjälpa er på bästa sätt i rådande tider. Stort tack så här långt! Bästa hälsningar Solvej

Stefan K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Glad och trevlig. Rak och saklig. Lätt att få tag i när man behöver. Ringer upp om hon missat samtal. Bra helt enkelt. Läs mer
    2020-04-24 Camilla A svarar Stefan K
    Tack för din fina rekommendation, Stefan! Blir glad av att höra att arbetssättet uppskattas. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla

Oskar A skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt en stor gammal skola.

Hon informerade bra under dessa rådande tider när vi kom. Så det var bra.

Då det var så många på visningen han man kanske inte fråga så mkt om det som man skulle velat.

Det var helt okej med tanke på den tid vi lever i. Kanske skulle ha delat upp visningen så inte alla var där samtidigt då det var svårt att komma till och fråga så mkt. Annars bra ut perspektivet som vi hade då vi är köpare. Läs mer
    2020-04-26 Solvej K svarar Oskar A
    Stort tack Oskar för din fina rekommendation. Som du själv skriver är det under väldigt speciella omständigheter. Vi gjorde vårt absolut bästa för att följa restriktioner och uppmaningar för en trygg visning. Vi hade satt av hela eftermiddagen för denna visning så det var väldigt få människor i huset med tanke på husets storlek, över 300 kvm. Tyvärr var det många som anmälda sig i sista sekund därav den stora samlingen men fortfarande inte över det rekommenderade antalet. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar Solvej
  • 2020-04-23

Jennie J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag och min sambo har köpt en villa i Heby. Camilla är helt fantastiskt, förklarar bra om man har något man undrar, trevlig och gör sitt jobb riktigt bra,hon levde verkligen upp till alla Förväntningar jag hade.Jag var så nervös innan kontraktskrivning men det släppte helt när vi var på plats då hon förklarade allt i minsta detalj. Om. Vi hade frågor. Vi var på visningen av huset måndagen den 20 april, sen önskade vi en till visningen dagen efter och det fixade hon direkt även fast hon hade mer på agendan den dagen. Jag rekommenderar Camilla då hon som sagt gör ett riktigt bra jobb och är riktigt bra på det hon gör och är väldigt trevlig. Rekommenderar henne starkt, för tack vare henne flyttar vi snart in i vårat hus! 😀 Läs mer
    2020-04-24 Camilla A svarar Jennie J
    Vilken otroligt fin rekommendation, Jennie! Blir helt varm. Stort grattis till ert husköp, nu är det nedräkning till tillträde. :) Tack så jättemycket för dom fina orden, vi hörs och ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-04-05

Ingemar S skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Vi har sålt huset med Emmas hjälp. Vi har bara positiva saker att säga om Emma.Hon höll oss konformerad hela vägen. Läs mer
    2020-04-06 Emma Brovin svarar Ingemar S
    Härligt att höra Ingemar! Stort tack för förtroendet och för din Reco. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-04-02

Mirza D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte hus och mäklaren var trevligt och professionell så jag kan varmt rekommendera Camilla Andersson
    MVH Mirza Demirovic Läs mer
    2020-04-03 Camilla A svarar Mirza D
    Hej! Stort tack för din rekommendation och fina ord, Mirza! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-04-01

Bror Kenneth S skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Vi har sålt en villa. Vi har aldrig sålt något förut och blev överraskad av hur bra vi blev bemötta av Emma. De förväntningar vi hade var att hon skulle hjälpa oss att sälja vårt hus. Emma har varit tillmötesgående, vi har haft en jättebra kommunikation. Hon är en otroligt trevlig tjej. Det har varit en positiv upplevelse. Läs mer
    2020-04-03 Emma Brovin svarar Bror Kenneth S
    Vilka fina ord, tack så mycket det värmer verkligen! Är glad att ni är nöjda med mitt arbete trots lägre bud. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-03-31

Rada F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt hus . Camilla är jättetrevlig och lätt att sammarbeta med. Vi har bara positiva erfarenheter av det som vi samarbetade med henne. Läs mer
    2020-04-02 Camilla A svarar Rada F
    Hejsan Rada! Vilken fin rekommendation jag fick av dig och Mirza, stort tack! Önskar er en fin vår, så ses vi till sommaren igen. Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-03-28

Susanne G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte hus och fick mycket trevligt bemötande. Bra svar på våra frågor. C hjälpte oss med att skriva på vårt hus som vi sålde privat . Vi ger mycket gott betyg . Läs mer
    2020-03-29 Camilla A svarar Susanne G
    Vilka fina ord, tack så mycket! Är så glad för er skull att allt verkligen klaffade med både försäljning och köp. Ha en fortsatt fin söndag så hörs och ses vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-03-28

Helena B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt en villa utanför Ransta. Camilla är kunnig och inger stort förtroende. Jättetrevligt bemötande. Försäljningen har gått snabbt och smidigt och vi har fått bra information hela vägen. Vi är mycket nöjda med Camilla Läs mer
    2020-03-29 Camilla A svarar Helena B
    Stort tack för den fina rekommendationen, orden värmer! Härligt och läsa att mitt arbetssätt uppskattas. Ha en fin söndag så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-03-27

Anna A skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Toppen och väl bemötande och pålitlig.
    Alltid kontaktbar när man har frågor och funderingar. Läs mer
    2020-03-27 Solvej K svarar Anna A
    Tusen tack för fina ord och tack för den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej
  • 2020-03-26

Moa H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har snart köpt en lägenhet i Sala! Vad jag förväntade mig av mäklaren i de här fallet Camilla vart att hon skulle va tydlig med allt eftersom de hör var vår första gången vi köper nått.
    Jag har vart på många visningar och prata mycket med flera olika mäklare men känner faktiskt att Camilla är en av dem som har vart mycket trevlig och tydlig vilket va de jag behövde Läs mer
    2020-03-26 Camilla A svarar Moa H
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen, det värmer! Jag tycker det är viktigt att ha förväntningar på sin mäklare, därför blir jag extra glad att jag levt upp till dom. Stort grattis till den fina lägenheten! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-03-24

Jörgen J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt bostadsrätt. Camilla är väldigt trevlig och kunnig. Läs mer
    2020-03-26 Camilla A svarar Jörgen J
    Tack så mycket för den fina rekommendationen, Jörgen! Vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-03-07

Annelie W skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Tydlig och bra genomgång, bra bemötande, snabba svar, kunnig, en riktigt prima mäklare! Läs mer
    2020-03-09 Camilla A svarar Annelie W
    Stort tack för det fina betyget och rekommendationen! Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • Ruben Paul J

2020-03-07

Ruben Paul J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt ett kedjehus byggår 1971.
    Camilla Andersson har kontaktat oss och gjort de besök på de sätt jag önskat. Hennes bemötande har varit både personligt och professionellt.
    Jag har fått svar på de frågor jag haft och känt mig trygg i hennes agerande gentemot mig, intressenter och köpare.
    Mina förväntningar om hjälp med alla praktiska och juridiska frågor har uppnåtts.
    När vi, säljare och köpare, kunde skiljas med ett stort grattis till varandra visar det att mäklaren gjort ett mycket bra arbete.
    Vi rekommenderar gärna Camilla Andersson till våra vänner. Läs mer
    2020-03-09 Camilla A svarar Ruben Paul J
    Tack snälla Ruben och Elsa-Maria för er otroligt fina rekommendation, wow! Jag blir så glad av era ord, det värmer verkligen att ni uppskattar mitt sätt att arbeta på. Jag hoppas ni firade ordentligt i fredags, stor dag med både köp och försäljning. Inte illa! Än en gång stort tack för förtroendet med försäljningen av ert hus, vi hörs snart igen. Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-02-27

Adam J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Otroligt hjälpsamm, glad och trevlig. Sålde min lägenhet utan några problem alls. Bästa mäklaren! Läs mer
    2020-03-01 Camilla A svarar Adam J
    Tacn snälla för dina fina ord, Adam! Tacksam och glad att du kom tillbaka till mig så jag även fick hjälpa dig att sälja lägenheten. Ha en fin kväll så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-02-24

Dennis H skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Toppen bra. 👌 det har varit riktigt bra visningar. Läs mer
    2020-03-02 Emma Brovin svarar Dennis H
    Tack Dennis! Kul att du uppskattat visningarna. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-02-23

Lise F skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Vi har sålt våran villa i Surahammar. Vid första besöket berättade Emma om vad som skulle hända och några tips om vad vi borde göra och tänka på inför en kommande visning. Emma har varit smidig och lyhörd inför våra önskemål. Höll oss hela tiden uppdaterade.
    Vi kan på alla sätt rekommendera Emma som mäklare vid försäljning eller köp av fastighet eller lägenhet. Läs mer
    2020-02-24 Emma Brovin svarar Lise F
    Stort tack för din reco Lise! Så roligt att läsa att ni är nöjda med mitt arbetssätt. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-02-23

Emma E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevlig och engagerad!
    Tillmötesgående. Läs mer
    2020-03-11 Solvej K svarar Emma E
    Stort tack för fina ord och för den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-02-21

Tobias Oscar L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra engagemang, kontakt och närvaro Läs mer
    2020-03-09 Solvej K svarar Tobias Oscar L
    Stort tack för den fina rekommendationen. Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-02-21

Peter C skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Jag tycker väl att en mäklare kan sätta stopp för nya bud när säljaren har accepterat och alla möten är inbokade. För det gör vissa andra mäklare. Känns ju väldigt stressande att bara skynda igenom kontraktsläsning och skrivning bara för att hinna.. Men det är kanske en försäljargrej i allmänhet. annars så var hon jättebra att ha och göra med, artig, trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2020-02-21 Emma Brovin svarar Peter C
    Tack för din reco Peter! Förstår din känsla med bokat, men jag som mäklare har enligt mäklarlagen skyldighet att framföra alla buden till säljaren. Och ingenting är tyvärr färdigt förrän kontraktet är påskrivet. Din känsla av stressande ska jag absolut ta till mig av och tänka på fram över. Hoppas du skall trivas i huset. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-02-14

Per-olof O skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
    2020-02-14 Emma Brovin svarar Per-olof O
    Tack för betyget Pelle, vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-02-13

Minette S skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Emma har hela tiden haft ett mjukt och fint bemötande!
    Hon uppfyller alla se förväntningar som jag hade. Läs mer
    2020-02-14 Emma Brovin svarar Minette S
    Tack så mycket Minette för din Reco! Vi ses snart igen.Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-02-08

Britt-marie S skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Vi har sålt ett enplanshus i Ramnäs och vi har blivit mycket bra behandlade av Emma, hittills har allt varit bra och vi känner oss jättenöjda. Emma får 6 stjärnor av 5👍🤗 Läs mer
    2020-02-10 Emma Brovin svarar Britt-marie S
    Stort tack för din Reco och de fina orden Britt-Marie! Det har varit ett gott samarbete. Vi ses snart! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-02-08

Emil N skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Allting har fungerat super bra. En mycket trevlig mäklare. Läs mer
    2020-02-10 Emma Brovin svarar Emil N
    Tack Emil! Kul att få vara med när du gör ditt första köp av bostad. Vi ses längre fram! Varma hälsningar, Emma.
    Emil N, Emma Brovin gillar detta
  • 2020-02-06

Madeleine D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt fastigheten på adress Öja 130 i Sala.
    Vi har blivit väl bemötta och upplevde det som att mäklaren var öppen, hjälpsam och sanningsenlig. Vilket är en trygghet för oss som köpare.
    Camilla har varit mycket kompetent, förtroendeingivande, hjälpsam och framförallt opartisk i affären. Detta har lett till att vi känner oss trygga med vårt köp. Vi rekommenderar starkt andra i Sala med omnejd att vid köp eller försäljning vända sig till denna mäklare. Läs mer
    2020-02-07 Camilla A svarar Madeleine D
    Jag blir så otroligt glad av er fina rekommendation, stort tack för dom här orden! Och ett stort grattis till ert alldeles egna hus i vackra Öja. Ha en fin kväll och än en gång stort tack för er rekommendation! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-02-03

Anders N skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej sålde min villa och hon arbetade snabbt och effektivt. Fanns till hands när det gällde frågor och ingav stort förtroende både till oss som säljare men även till köparna så att dom kände sig trygga. Bästa mäklaren i stan!!! Läs mer

Beatrice B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Proffesionellt och mycket trevligt bemötande. Läs mer

Scott G skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Hon var alltid tillgänglig och en jordnära person. Stort 😊 Läs mer
    2020-02-04 Emma Brovin svarar Scott G
    Kul att höra, vi ses! Varma hälsningar, Emma.

Halim D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla bemötte mig på ett professionellt sätt och det blev en smidig affär. Läs mer
    2020-02-03 Camilla A svarar Halim D
    Stort tack för din rekommendation och fina ord! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-02-01

Thomas N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla har sålt en villa åt oss. Hon har agerat professionellt inom alla områden och inom ramen för hennes uppdrag.Camilla levde upp till våra förväntningar och sammanfattningsvis kan vi säga att vi skulle rekommendera henne alla dagar i veckan Läs mer
    2020-02-03 Camilla A svarar Thomas N
    Vad glad jag blir över era fina ord, stort tack, det värmer! En himla tur att jag fick en femma i betyg trots min lilla felsägning om slutsumman! Haha, skämt åsido. Ha en fin kväll så hörs vi snart igen, och än en gång stort tack för förtroendet! Bästa hälsningar, Camilla

Anna T skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Vi har sålt en 50-tals villa på 118 kvm och har bara goda erfarenheter av Emma. Hon var trevlig, glad och lätt att nå vid behov.
    Allt gick snabbt och hon skötte allt proffsigt.
    Hon har eventuellt hittat ett nytt boende åt oss så vi håller tummarna här. Läs mer
    2020-02-04 Emma Brovin svarar Anna T
    Tack för rekommendationen Anna! Kul att höra att ni gillar hur jag jobbar. Vi ses ju snart igen! Varma hälsningar, Emma.

Danuta L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt ett hus på Lundvägen 11 Heby
    Mycket trevlig och duktig mäklare.
    Känns bra och tryggt att handla med Camilla. Läs mer
    2020-01-31 Camilla A svarar Danuta L
    Tack Danuta för ditt fina betyg! Varmt välkomna till Heby, är säker på att ni kommer att trivas bland era nya grannar. Ha en fin helg och krya på dig! Bästa hälsningar, Camilla

Fredrik E skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Mycket trevlig och hjälpsam. Det fungerade riktigt bra! Läs mer
    2020-02-04 Emma Brovin svarar Fredrik E
    Stort tack för rekommendationen och fina ord! Varma hälsningar, Emma.

Åke L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt hus på lundvägen 11 Heby.
    Det känns tryggt och säkert när man träffar på en kunnig mäklare med koll. Läs mer
    2020-01-31 Camilla A svarar Åke L
    Stort tack för dina fina ord och betyg, Åke! Härligt och höra att ni är nöjda med mitt sätt att arbeta. Ha en fin helg så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-01-30

Elsbritt S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde villa med hjälp av Camilla Andersson, som utstrålade kompetens och trygghet. Alltid tillgänglig. Alltid redo att svara på frågor. Perfekt som mäklare och därtill en mycket trevlig person. Läs mer
    2020-01-31 Camilla A svarar Elsbritt S
    Vilken otroligt fin rekommendation, tack snälla! Dina ord värmer. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-01-27

Niklas Ö skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Köpte min första lägenhet med hjälp av Emma Brovin, tydlig och smidig guidning igenom hela processen, toppbetyg! Läs mer
    2020-01-27 Emma Brovin svarar Niklas Ö
    Så kul att din första din första affär känns så bra! Jag hoppas att du kommer trivas. Vi ses snart igen!
  • 2020-01-23

Jörgen O skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Både köpt och sålt av Emma, trevlig och kunnig. Återkopplar alltid. Både att köpa och sälja har gått smidigt med Emma. Har bara positivt att säga. Läs mer
    2020-01-27 Emma Brovin svarar Jörgen O
    Så roligt att läsa Jörgen! Jag är lika nöjd med ert samarbete. Vi ses!

Rådmansgatan 3, 733 30 Sala