Svensk Fastighetsförmedling Sala

Svensk Fastighetsförmedling Sala

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sala!

Här i Salatrakterna hittar du förutom den välkända silvergruvan kullerstenstorg, vackra dammar och en lång rad boendemöjligheter. Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper dig att hitta rätt bland villor, radhus och lägenheter. Allt för att du ska få det boende du alltid drömt om.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen. God lokalkännedom om Sala och närliggande områden. Kontakta oss så finns vi vid din sida genom hela bostadsaffären - från värdering till slutförsäljning eller köp.

Läs vad 555 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sala 2

• köpte sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Virsbo
    2022-08-04 Verifierad kund
    Väldigt professional och hjälpsam. Svarade nästan omgående på alla frågorna under hela processen.
    Väldigt noggrann med alla detaljerna och det känsla som jag har fått var att det viktigaste för henne är att allt ska vara rätt både från säljaren och köparen perspektiv.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-06-29 Verifierad kund
    Jag blev bemött av mäklaren på ett bra sätt och fick den hjälp vi behöver, jag hade förväntat mig att sälja den fortaste men det blev snarare kan tänka mig på pga situationen som vi har idag. Till sist lyckades mäklaren hitta köpare och vi håller på sälja den nu.
  • köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-06-29 Verifierad kund
    Lugn, kunnig, tillmötesgående och trevlig.
    Andra fastigheten jag köper med Camilla som mäklare. Förhoppningsvis är det mitt sista fastighetsköp men med Camilla som mäklare hade jag gärna köpt fler.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-06-29 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffsig tjej! Har inget att klaga på alls.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd. Camilla är väldigt saklig och lugn och inger ett stort förtroende som visar att hon verkligen vet vad hon gör. Och förväntningarna levde vi upp till med råge.
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Gärdesta
    2022-06-16 Verifierad kund
    Camilla Andersson har bemött oss mycket vänligt och professionellt. Det har varit lätt att ha en konstruktiv dialog med henne, och i stort sett har hon varit lätt att komma i kontakt med.
    Camilla ger intryck av att vara ambitiös och målmedveten. Hennes värdering av vår fastighet visade sig också vara välgrundad och försäljningen har skötts smidigt, till vår fulla belåtenhet.
    Marianne Eklundh och Kjell Gustafson
  • sålde sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Boksta
    2022-06-08 Verifierad kund
    Tänk vad skönt att träffa en mäklare som får samma känsla som en själv när man ser husen ut och invändigt och uppskattar det gamla där allt inte är omgjort.

TACK Solvej Rasmussen för hjälpen i samband med försäljningen av dom
    'små husen' när det var dags att flytta vidare!
    "De små husen" är magiska och det är roligt att de fick följas åt fortsättningsvis. Återigen stort tack att just jag fick bli eran mäklare och den fina rekommendationen. Ha en fortsatt fin sommar! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • sålde sin stuga med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Boksta
    2022-06-08 Verifierad kund
    2010 var det dags för inköp av ett fritidshus, Svensk Fastighetsförmedling Sala hade uppdraget och vi var väldigt nöjda i samband med köpet.

12 är senare var det dags att gå vidare och valet föll sig naturligt att välja Svensk Fastighetsförmedling igen men denna gång med en ny mäklare.
    Solvej Rasmussen fick uppdraget och har både lyssnat och förklarat när frågor dykt upp och funnits tillgänglig under tiden innan och under försäljningen.
    STORT tack till er både i köp och försäljning av vårt hus.
    WOW så glad jag blir! Mest för Svensk Fastighetsförmedling vägnar och för min egen såklart! Jag är otroligt glad att jag fick förtroendet att hjälpa till med detta fina ställe. Hoppas våra vägar korsas snart igen! Vem vet? Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • Heby
    2022-06-01 Verifierad kund
    Bra bemötande trevlig och engagerad.

Mina förväntningar blev uppfyllda, så jag är väldigt nöjd.
    Tack för ditt fina omdöme, Magnus! Så roligt att jag fick hjälpa dig med lägenhetsförsäljningen. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Sätrabrunn
    2022-05-30 Verifierad kund
    Bra bemötande kunnig kan varmt rekommendera henne
    Tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme om mig, det värmer! Önskar dig en fin sommar! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Sala
    2022-05-28 Verifierad kund
    Camilla har varit professionell under hela processen med att sälja vårat hus! Hon har tydligt berättat hur alla steg i processen går till. Vi är jättenöjda!
    Tack Peter, vilket fint omdöme du har lämnat! Jag är så glad att det blev jag som fick hjälpa er med husförsäljningen. Önskar dig och familjen en fin sommar! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2022-05-26 Verifierad kund
    Professionellt och bra bemötande från första träffen till avslutad affär. Allt har fungerat väldigt smidigt. Återkoppling från visning och alla aktiviteter kring försäljningen har varit bra.

Känns som Solvej tar sig tid och vill det skall bli bra för alla! När jag behöver en mäklar igen kommer jag ringa Solvej!
    Stort tack för dina fina ord och för den fina rekommendationen. Med tanke på att du har hunnit träffa andra mäklare gör denna rekommendationen mig extra glad. Tack för förtroendet och stort lycka till med allt. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • köpte sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Vittinge
    2022-05-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och hjälpsam från början till slut. Ingav förtroende och lugn.
    Vilket fint omdöme, stort tack, Sofia! Önskar dig en skön sommar. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Vittinge
    2022-05-23 Verifierad kund
    Camilla was extremly nice and helpfull.
    She helped us with any question that occured and at any time.
    I can just hope for other people who want to buy a house to have an agent as supportive and friendly as her.
    Max, tack så jättemycket för dina fina ord, jag blir otroligt glad! Det här kommer passa er så himla bra. Önskar er en fin sommar, så ses vi till hösten! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • köpte en tomt med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Möklinta
    2022-05-19 Verifierad kund
    Hjälpsam mäklare, och jätte trevlig vid mötet.
    Stort tack för rekommendationen och stort lycka till med allt! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • sålde sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Högsta
    2022-05-17 Verifierad kund
    Camilla har under hela ”sökprocessen” stöttat och informerat oss på ett utmärkt sätt. Sälja fastighet är snårigt och Camilla har hjälp oss på ett mycket proffesionellt sätt.
    Stort tack för dom fina orden, vad glad jag blir! Än en gång tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med er försäljning. Önskar er en fin sommar! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-04-15 Verifierad kund
    Superbra bemötande och bra återkoppling med info på all aktivitet kring försäljningen. Oerhört smidig förmedling.
    Tack Niklas för en mycket trevlig försäljning! Tack för fina ord och fin rekommendation! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-04-14 Verifierad kund
    Mycket trevlig, kunnig och tog sig tid.
    Tack så mycket för fina ord och rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • Johan M
    2022-04-14 Verifierad kund
    Grymt bra bemötande, lätt bästa mäklaren!!👍
    Tusen tack Johan! Roligt att få göra affär ihop med dig igen. Tack för fina ord och rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2022-04-09 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och lättillgänglig, de är bara att skicka ett sms så får man svar nästan direkt!
    Tack Alexander, så tacksamt att du tagit dig tid och lämnat ett omdöme! Hoppas du trivs bra i den fina lägenheten. Önskar dig en skön sommar! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • Jane L
    2022-04-07 Verifierad kund
    Sett till att affären gått så smidigt som möjligt, hållit mig uppdaterad på ett proffsigt sätt.
    Tack så mycket för ditt fina omdöme och ett gott samarbete! Önskar dig en fin sommar! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Sala
    2022-04-07 Verifierad kund
    Camilla har uppträtt mycket professionellt och hjälpt mig igenom försäljningen. Jag har stort förtroende för hennes saklighet och kunskap.
    Stort tack för det fina omdömet, det värmer verkligen! Så roligt att få göra ytterligare en affär ihop. Önskar dig en riktigt fin sommar! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2022-04-05 Verifierad kund
    Det var väldigt smidigt att ha kontakt med Solvej under försäljningen. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Stort tack för din rekommendation och fina ord trots att vi aldrig ens har träffats. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2022-03-31 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Utstrålade förtroende.
    2022-03-31 Verifierad kund
    Mkt tillmötesgående och vänlig. Gav relevant info och var nära tillhand att fråga men inte för närgående. Fanns utrymme för egen reflektion när man gick runt i bostaden. Bra uppföljning efter visning.
    Vilket otroligt fint omdöme du lämnat, stort tack för dom orden! Önskar dig och familjen en fin sommar, så hörs vi snart igen. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2022-03-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabb och korrekt info under försäljningen.
    Tack för dom orden, Ralph! Än en gång stort tack för att jag fick hjälpa er med villaförsäljningen. Önskar dig en fin sommar! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Salbohed
    2022-03-27 Verifierad kund
    Inkännande, professionell och kunnig. Camilla rekommenderas varmt!
    Stort tack för dina fina ord, Niklas, vad glad jag blir! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Salbohed
    2022-03-25 Verifierad kund
    Trevligt korrekt bemötande. Vi fick tydliga svar på våra frågor.
    Tack så mycket för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme, det värmer! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2022-03-25 Verifierad kund
    Camilla är helt fantastisk att jobba med! Vänligt bemötande, bra på återkoppling och uppdatering så att jag som säljare alltid vet vad som pågår kring försäljningen vilket kändes skönt och tryggt.☺️ Jag är SÅ nöjd med Camilla och kommer definitivt anlita henne i mina eventuella framtida försäljningar!🌸
    Vilket fantastiskt fint omdöme du har lämnat, Petra! TACK, blev så glad! Jag själv är så tacksam att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din superfina lägenhet. Ser fram emot att besöka dig och se vad du hittat på för spännande i nya bostaden! Önskar dig en fin sommar. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2022-03-23 Verifierad kund
    Camilla är väldigt tydlig, noggrann och förtroendeingivande som mäklare.
    Tack så mycket, Jenny, roligt och höra! Varmt välkommen till Sala! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Källberget
    2022-03-22 Verifierad kund
    Vi upplevde mäklaren mycket positivt o korrekt , presenterade vårt ”objekt” på ett väldigt fint sätt och hittills har allt varit utmärkt skött.
    Mvh/Anders o Monika
    Stort tack till er för fina ord och den fina rekommendationen och framförallt förtroendet! Det var ett bra teamwork helt enkelt och då blir det bra! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2022-03-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och god kännedom om lägenheten.
    Tack för ditt omdöme, Gun! Varmt lycka till med nya boendet! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2022-03-12 Verifierad kund
    Otroligt nöjd! Jätte duktig och seriös.
    Har alltid gått smidigt och blivit väldigt bra när man har med Camilla att göra!
    Vilket fint omdöme du har lämnat, stort tack för dom fina orden! Jag är verkligen så glad att jag fick förtroendet att förmedla din superfina lägenhet. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2022-03-07 Verifierad kund
    Väldigt professionell och trevligt. Allting gick så smidigt och vi kunde få det priset vi ville ha, jag kan tänka mig och välja Solvej Rasmussen som mäklare ännu än gång 🙂
    Stort tack för den fina rekommendationen. Önskar er stort lycka till med allt det nya. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2022-03-06 Verifierad kund
    Trevligt, tydligt och professionellt bemötande av Camilla när jag sålde min lägenhet. Det fanns också flexibilitet och en vilja att lösa alla problem på bästa sätt oavsett förutsättningar. Jag rekommenderar Camilla som mäklar till alla som funderar på att sälja sin bostad.
    Tack snälla för dom här fina orden, vad glad jag blir! Så härligt att du är nöjd med mig som mäklare. Stort tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen av din bostad i samband med det nya köpet! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Josefsdal
    2022-03-04 Verifierad kund
    Jätte trevlig och proffsig. Vi kände oss väldigt trygga med Camilla som mäklare inför köpet.
    Stort tack för det fina omdömet! Det ska bli så spännande att se vad ni hittar på för renoveringar i nya huset, är säker på att det kommer bli hur fint som helst. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Josefsdal
    2022-03-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande !

Hade inga förväntningar, eftersom jag inte har någon erfarenhet
    av fastighetsförsäljning resp. fastighetsmäklare tidigare .
    Tack så mycket för att jag fick hjälpa dig med husförsäljningen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2022-02-22 Verifierad kund
    Hjälpsam, snäll och mycket erfarenhet i sitt jobb hon sköter sitt arbete professionellt och snabbt, slösar inte tid och gör kunderna nöjda.
    Blir väldigt glad för din fina rekommendation. Det är extra svårt att göra ett bra jobb helst när det går otroligt snabbt. Känns fint att du är nöjd. Tack! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • Ramnäs
    2022-02-22 Verifierad kund
    Hon kändes trygg och kunnig. Trevlig och rak på sak.
    Kan varmt rekommendera henne.
    Stort tack för din fina rekommendation och fina ord. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2022-02-15 Verifierad kund
    Camilla är trevlig, kunnig, hjälpsam, effektiv och väldigt lätt att ha att göra med. Professionell! En mäklare att känna sig trygg med. Tack Camilla!
    Hälsningar Eva Elgstam
    Vilka fina ord, tack så jättemycket, Eva! Än en gång ett stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig på bästa sätt med försäljningen av din bostad. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2022-02-14 Verifierad kund
    bra bemött av henne , och sakkunnig i det mesta .
    Stort tack! Det var trevligt att få hjälpa er att slutföra uppdraget. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • Madeleine L
    • Löjtnantsberg
    2022-02-11 Verifierad kund
    Camilla gjorde ett utmärkt jobb i att vägleda mig som spekulant och köpare. Frågor besvarades snabbt via mail/sms och kontraktsskrivningen sköttes på ett mycket trevligt och professionellt sätt.
    Stort tack för det superfina omdömet du skrivit, Madde, vad glad jag blir! Det här kommer bli perfekt för dig och vovvarna. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2022-02-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och uppmuntrade mig som köpare att noggrannt undersöka lägenheten före köp.
    Tack för det fina omdömet, Andreas! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2022-01-25 Verifierad kund
    Nice, fast answers, cooperative, willing to help.
    Stort tack Lenka för din fina rekommendation och ord. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    • Ramnäs
    2021-12-14 Verifierad kund
    En underbar mäklare! Fick en fin kontakt redan från början. Allt har gått snabbt smidigt o professionellt,mycket bättre än förväntat. Vi är mycket nöjda!
    Tusen tack för de fina orden Anneli! Det har varit jättetrevligt att få hjälpa er både att köpa och att sälja. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    2021-12-12 Verifierad kund
    mycket bra bemött av emmahon är en mycket bra mäklare
    Tack snälla Susanne. Vi hade ett gott samarbete! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    • Kumla Kyrkby
    2021-12-10 Verifierad kund
    Mycket trevlig med ett väldigt fint bemötande!
    Stort tack för din fina rekommendation och fina ord! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • sålde sin bostad med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Julmyra - Morgongåva
    2021-12-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av Solvej. Skönt att hon fixar med alla papper.
    Tusen tack Anna för gott samarbete under en lång period men plötsligt händer det. Tack också för den fina rekommendationen. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2021-12-03 Verifierad kund
    Camilla är väldigt kunnig, professionell och trevlig.
    Stort tack för dina fina ord, dom värmer! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-12-03 Verifierad kund
    Vi har otroligt nöjda med Camilla som sålde vår fastighet. Hon har hållit oss uppdaterade under hela processen, gått igenom nästa steg och alltid kommit med bra och tydlig återkoppling. Jag hade från början full förtroende för Camilla och hon har verkligen levt upp till våra höga förväntningar. Vi är supernöjda med hur hon har hanterat allting, från första möte, visningar till slutpris, väldigt proffsigt bemötande!
    Vilka fina ord, vad glad jag blir! Det är så härligt att jag kunnat leva upp till era höga förväntningar (som man ska ha på sin mäklare) och att det var jag som fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Än en gång stort tack för en trevlig affär, önskar dig och Alex all lycka i nya huset! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson