Alla kategorier Mäklare Västmanland Sala Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sala

Svensk Fastighetsförmedling Sala

Rådmansgatan 3, 733 30 Sala — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sala!

Här i Salatrakterna hittar du förutom den välkända silvergruvan kullerstenstorg, vackra dammar och en lång rad boendemöjligheter. Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper dig att hitta rätt bland villor, radhus och lägenheter. Allt för att du ska få det boende du alltid drömt om.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen. God lokalkännedom om Sala och närliggande områden. Kontakta oss så finns vi vid din sida genom hela bostadsaffären - från värdering till slutförsäljning eller köp.

Läs vad 138 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sala

• 2019-06-19

Kaj N skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Villa Emma har gjort mer än jag vågade drömma om . Mitt hus sålt inom 14 dagar . Det är proffsigt Läs mer
    2019-06-20 Emma Brovin svarar Kaj N
    Roligt att du är nöjd Kaj. Vi ses snart igen, varma hälsningar Emma!
  • 2019-06-18

Johnny K skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Fick hjälp med försäljningen av min bostadsrätt.
    Trevlig, kompetent och hjälpsam.
    Alla mina frågor fick snabba korrekta svar och inga frågetecken fanns kvar efteråt.

Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-06-19 Emma Brovin svarar Johnny K
    Vad roligt att läsa Johnny! Tack för ett gott samarbete. Ha en fin sommar!
  • ANGELICA D

2019-06-15

ANGELICA D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt vårat första gemensamma hus i Heby och vi är otroligt nöjda med den service och det fina bemötandet vi fått. Vi känner oss trygga med hela affären! Camilla ger ett seriöst och proffsigt intryck och har varit lätt att komma i kontakt med hela tiden. Glad och trevlig är hon också! Nu längtar vi tills vi får flytta in i vårat hus! Angelica och Kenny Läs mer
    2019-06-17 Camilla A svarar ANGELICA D
    Vilket fint omdöme, tack snälla! Glad att mitt arbetssätt uppskattas. Önskar er en fin sommar och grattis till ert alldeles egna hus, vi ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • Christoffer K

2019-06-07

Christoffer K skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Jag har sålt min lägenhet på kapellgatan i Surahammar via svensk fastighetsförmedling Emm Brovin och jag är mycket nöjd! Tack! Läs mer
    2019-06-07 Emma Brovin svarar Christoffer K
    Tack så mycket Christoffer! Vi ses snart igen, varma hälsningar Emma.
  • 2019-06-01

Pia H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt ett fritidshus i Sala.
    Mäklaren Camilla var väldigt proffsig och hon jobbade lika mycket för oss som för säljaren.
    Vi kan verkligen rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Sala och där mäklare Camilla Andersson.
    Pia och Joakim Hultqvist. Läs mer
    2019-06-04 Camilla A svarar Pia H
    Tack snälla för dom fina orden och er rekommendation! Det är precis så det ska vara och kännas, att jag finns till lika mycket för er som köpare som för säljaren. Stort grattis till ett fantastiskt ställe, vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-05-31

Adam B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har både köpt och sålt fastigheter hos Svensk fastighetsförmedling i Surahammar. En lägenhet samt sommarboende. Dom har verktygen, erfarenheten och kunskapen för att hjälpa dig till en lyckad affär och vägen till ditt drömboende. Vi har alltid blivit bemötta riktigt bra och vi känner en stark trygghet och tillit för dom. Vi förväntade oss en ärlig, trevlig och noggrann mäklare, vilket vi också fick. Vill du ha en mäklare som kan sin sak och är tillmötesgående och duktig på sin sak så rekommenderar vi starkt Svensk fastighetsförmedling i Surahammar. Mvh Madeleine och Adam Läs mer
    2019-06-07 Solvej K svarar Adam B
    Stort tack Adam och Madeleine för er fina rekommendation. Hoppas ni ska trivas. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • 2019-05-21

Hasse N skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Vi förvärvade en 2 rums lägenhet i Surahammar
    Mäklaren var mycket korrekt. Information gavs med proffsig
    attityd och rätt dessutom

Mäklaren var just en mäklare.
    Inte en säljare av bostaden.
    Neutral som hjälper båda parter alltså mäklar Läs mer
    2019-05-21 Emma Brovin svarar Hasse N
    Härligt att läsa Hasse! Stort tack för din rekommendation, vi ses snart igen. Varma hälsningar, Emma.
  • 2019-05-18

Aloys B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en bostad.

Utmärkt

Jag visste att det skulle gå bra eftersom det är inte första gången jag gör en affär med de. Läs mer
    2019-06-04 Camilla A svarar Aloys B
    Tack för er rekommendation och för att vi på Svensk Fastighetsförmedling fick göra affärer med er ännu en gång! Hälsningar, Camilla
  • 2019-05-13

Per E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt en bostadsrätt i Heby.
    Mycket bra bemötande. Läs mer
    2019-05-14 Camilla A svarar Per E
    Tack igen för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Allt gott, vi hörs snart igen. Högläsningar, Camilla
  • 2019-05-13

Marianne E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har köpt ett fritidshus och fick ett proffsigt bemötande. Trevlig och väldigt kunnig. Läs mer
    2019-05-14 Camilla A svarar Marianne E
    Tack Marianne för ditt fina betyg, roligt att du är nöjd med mig! Stort grattis till ditt nya härliga fritidshus! Vi hörs och ses snart igen. Hälsningar, Camilla
  • Sangar Z

2019-05-12

Sangar Z skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Hej, jag och min store bror köpte två lägenheter och vi är jättenöjda med våra köp. Vi har varit på flera visningar i Surahammars kommun och blivit bemött av den trevliga damen Emma Brovin, hon har varit lika trevlig och hjälpsam varje gång vi har mött henne. Jag kan lätt rekommendera henne som mäklare för hon är både kunnig och lätt att ha och göra med:) Så hon får fem stjärnor ifrån mig 😇⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2019-05-13 Emma Brovin svarar Sangar Z
    Stort tack! Roligt att höra att ni båda är nöjda med mig :) Vi ses! Varma hälsningar, Emma.
  • 2019-05-10

Elin C skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte krokusgatan 9 i veckan och fick hjälp av Camilla. Hon har ett otroligt professionellt bemötande samtidigt som hon anpassar sig bra efter kunden, det var det första bostadsköpet för både mig och min sambo och vi fick superbra hjälp och kände oss trygga hela vägen. Läs mer
    2019-05-14 Camilla A svarar Elin C
    Tack snälla för era fina ord! Jag är glad att ni känner er trygga och nöjda med mig som mäklare, precis som det ska vara. Grattis till ert allra första bostadsköp och ett fantastiskt fint hus! Hälsningar, Camilla
  • 2019-05-08

Anneli T skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är en trevlig,kunnig,lyhörd mäklare,som gjorde att min försäljning av stugan gick smidigt.
    Försäljningar kan ibland vara tunga och tröga,men den känslan fick jag inte i något skede.
    Rekommenderar varmt henne om någon av läsarna skall sälja bostad eller stuga.
    Tack,Camilla! Läs mer
    2019-05-08 Camilla A svarar Anneli T
    Tack snälla för den fina rekommendationen, Anneli! Det kommer bli tomt utan våra härliga mejlkonversationer :) Än en gång tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig att sälja stugan. Vi hörs och ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-04-03

Tommy P skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har inhandlat en villa i Heby.Plogv.6

Allt bemötande från mäklaren har varit excellent.
    Gäller även övrig personal på Salakontoret.

Marianne ,Tommy Pilsetnek Läs mer
    2019-04-06 Camilla A svarar Tommy P
    Tack snälla för ert fina betyg och rekommendation! Ett stort tack från mig och mina kollegor i Sala/Heby och varmt välkomna hem till Heby igen. Hälsningar, Camilla
  • 2019-03-30

Linda Marie G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Efter att alltid ha bott i hyresrätt och vi skulle ta steget vidare att köpa vårt första hus så hade vi inte kunnat få en bättre mäklare än Camilla. Hon har sen första mötet på visningen av vårt drömhus varit otroligt trevlig, professionell, kunnig & att vi kunnat ställa alla frågor vi haft till henne. Hon hjälper oss så vi känner oss trygga till 110 % med allt som kan kännas läskigt och svårt vid ett husköp. Läs mer
    2019-03-31 Camilla A svarar Linda Marie G
    Tack så jättemycket för era fina ord, det värmer! Kul och höra att mitt sätt att arbeta på uppskattas. Hjärtligt välkomna till Heby kommun och ert alldeles egna hus! Varma hälsningar, Camilla
  • Lena M

2019-03-23

Lena M skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej hjälpte oss att sälja vårt hus & jag tycker att hon gjorde ett jättebra jobb! Alltid glad & positiv även vid "bakslag" för oss säljare = så skönt! Vet inte riktigt vad vi hade för förväntningar egentligen men Solvej levde definitivt upp till allt!
    Kan absolut varmt rekommendera Solvej till andra hussäljare! Läs mer
    2019-03-29 Solvej K svarar Lena M
    Stort tack till er båda för den fina rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med husförsäljningen! Varma hälsningar Solvej Kuhn
    Solvej K gillar detta
  • 2019-03-19

Louise E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en villa.
    Trevlig, bra bemötande.
    Att det hade gått snabbare och att vi hade fått mer betalt. Läs mer
  • 2019-03-15

Malin A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2019-03-17 Camilla A svarar Malin A
    Tack för det fina betyget och stort lycka till med huset! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-03-13

Karolina H skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt min villa med hjälp av Solveig och är tacksam för hur tydligt och smidigt affären gått. Dessutom ett mycket bra bemötande! Läs mer
  • Lisa L

2019-03-08

Lisa L skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Absolut den bästa mäklaren som hjälpte oss sälja vårat hus! Otroligt hjälpsam och hade alltid svar på våra frågor. Återkopplade alltid. Vi är supernöjda med att ha haft Emma som våran mäklare! Läs mer
    2019-03-11 Emma Brovin svarar Lisa L
    Stort tack för omdömet och förtroendet. Blir så glad att ni är nöjda med mig och mitt arbete :) Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.
  • 2019-03-08

Michael A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Försäljningen var ett hus tillhörande dödsbo.
    Mäklaren tog sig an projektet med entusiasm och visade upp ett intresse för just vår försäljning. Har skött försäljningen helt enligt våra önskemål och vi har känt oss trygga med förfarandet.

Michael Andersson Läs mer
    2019-03-09 Camilla A svarar Michael A
    Stort tack Micke för det fina omdömet! Glad att jag fick hjälpa er att sälja Lars fina hus och att jag hann träffa honom. Ha en fortsatt fin helg så hörs vi snart! Hälsningar, Camilla
  • 2019-03-02

Elvi Linnea K skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Sålt ett gammalt hus.
    Intresserad, vänlig mäklare som alltid varit tillgänglig.
    Har ingen erfarenhet av mäklare men om alla är som Emma så känns det tryggt att sälja.
    Det var lätt att samarbeta med Emma. Hon är så engagerad, lyssnande och proffsig. 👍 Läs mer
    2019-03-04 Emma Brovin svarar Elvi Linnea K
    Tack snälla! Roligt att ni är nöjda :) Det var ett riktigt gott samarbete! Varma hälsningar, Emma.
  • Daniel G

2019-02-19

Daniel G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi är mycket nöjda! Bra service och bemötande, svarar på alla frågor och behjälplig med allting rörande köp och försäljning. Vi både köpte och sålde hus av Camilla, rekommenderas varmt.
    Mvh Daniel & Jennie Läs mer
    2019-02-25 Camilla A svarar Daniel G
    Hej! Vad otroligt glad jag blir för er fina rekommendation! Tack för förtroendet att även få hjälpa till med er villaförsäljning i Heby. Önskar er allt gott med nya fina huset! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-02-17

Lars Olov P skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt villa i Heby Uppsala kommun
    Bästa tänkbara
    Ja, ihögsta grad, Hon visste vad hon talade om och informerade så man förstod
    Vi är helt nöjda, mycket kunnig och trevlig mäklare Läs mer
    2019-02-18 Camilla A svarar Lars Olov P
    Tack så jättemycket för ert fina omdöme! Det är alltid roligt när mitt arbetssätt uppskattas. Tack igen för förtroendet att få förmedla din och Sivs fina villa i Heby. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-02-16

Guy N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Det gick jättebra med märkaren. Läs mer
    2019-02-18 Camilla A svarar Guy N
    Tack Guy för ditt fina betyg! Stort grattis till en fin lägenhet och välkommen till Heby :) Varma hälsningar, Camilla
  • Christoffer K

2019-01-24

Christoffer K skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Väldigt positiv och glad känner man sig efter denna kontakt. Jag har köpt mitt första hus tillsammans med min mycket goda vän och numera kärlek, som jag älskar mer än något annat. Vi tillsammans skrev oss på huset Skansenvägen 2 i Surahammar den 22/1-19 och det uppfyllde förväntningarna. Nu är det bara till att vid passande tillfälle åka och träffa paret som flyttar ur huset och gå en runda så dem får beskriva vissa saker lite mer noggrant. Det ser vi fram emot! All lycka till Solvej.. Läs mer
    2019-01-25 Solvej K svarar Christoffer K
    Stort tack Kristoffer och stort lycka till er gemensamma bostad. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
    Christoffer K gillar detta
  • 2019-01-22

Roine B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla andersson

profisionell i sitt arbete hittade en ny köpare och lade in den på överenskomna tiden som tidigare spekulant avbokade vid min försäljning av lägenheten

hjälpsam och lyhörd för mina önskemål när jag köpte denna lägenhet och lika dant nu när jag sålde den var inte svårt att välja henne igen

hade en dålig erfarenhet av svensk fastighetsförmedling inblandning av en försäljning tidigare då av en villa där den mäklaren inte var lika hjälpsam men Camilla har tagit bort dom betänkligheter jag hade innan Läs mer
    2019-01-24 Camilla A svarar Roine B
    Vilka otroligt fina ord, Roine! Stort tack! Det gläder mig att du uppskattar min effektivitet och vilken tur att vi på Svensk Fastighetsförmedling i Sala & Heby kunde leverera enligt förväntningarna man bör ha på sin mäklare. Stort tack för att du kom tillbaka till mig när det var dags att sälja din lägenhet som du renoverat så fint. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-01-18

Felix F skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Super trevlig och väldigt hjälpsam med allt! Läs mer
    2019-01-21 Emma Brovin svarar Felix F
    Stort tack Felix! Vi ses snart igen. Varma hälsningar, Emma.
  • 2019-01-17

Elin J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde mitt hus med hjälp av mäklare Camilla Andersson. En mycket engagerad person som har varit tillgänglig i stort sett dygnets alla timmar. Kan varmt rekommendera Camilla. Läs mer
    2019-01-21 Camilla A svarar Elin J
    Hej Elin! Tack snälla för dom fina orden! Roligt och höra att min snabba återkoppling uppskattas. Vi hörs snart igen! Hälsningar, Camilla
  • 2019-01-15

Samson E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Här köpt en lägenhet och är väldigt glad över bemött av mäklaren, ja alltså mäklaren hade berättat på bra sätt och därför sätter jag hög betyg. Läs mer
    2019-01-16 Camilla A svarar Samson E
    Tack så jättemycket Samson för ditt fina betyg! Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-01-15

Dan H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde lgh 2:a i morgongåva.
    Mäklaren: noggrann, tydlig, jobbade snabbt, lättillgänglig och trevlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-01-16 Camilla A svarar Dan H
    Tack för ditt fina betyg, härligt att du är nöjd, Dan! Nu kör vi vidare med nästa lägenhet :) Hälsningar, Camilla
  • 2018-12-22

Mikael H skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Har köpt en villa och blev bemött jätte bra av mäklaren och hon uppfyllde mina förväntningar. Jag är jätte nöjd. Läs mer
    2019-01-02 Emma Brovin svarar Mikael H
    Tack snälla Mikael för din Reco! Kul att du är nöjd. Vi ses! Varma hälsningar, Emma.
  • 2018-12-19

Mikael W skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • 2018-12-06

Ifeanyi O skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Conversations with Camilla has been very humanly.
    All information we required was provided and more. Läs mer
    2018-12-10 Camilla A svarar Ifeanyi O
    Thank you for your recommendation and congratulations to your new apartment! Hälsningar, Camilla
  • 2018-12-02

Jennifer H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag sålde min villa med hjälp av Camilla. Jag träffade även en annan mäklare men Camilla blev mitt självklara val! Hon bemöter sina kunder på ett trevligt och proffsigt sätt. Hon är väldigt självsäker som mäklare vilket man får intrycket av direkt. Det vill man gärna känna av en mäklare då en fastighetsaffär är en ”big deal” i ens liv. Jag rekommenderar varmt Svensk fastighetsförmedling i Sala! Läs mer
    2018-12-05 Camilla A svarar Jennifer H
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen! Jag är så otroligt glad att du hörde av dig så jag fick en chans att presentera mig själv och mitt arbetssätt! Som du säger är en bostadsaffär en big deal och valet av mäklare är viktigt. Än en gång stort tack för förtroendet! Hälsningar, Camilla
  • 2018-12-02

Charlotte A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har både köpt och sålt en bostadsrätt genom Svensk fastighetsförmedling. Mäklaren lyssnar på mina önskemål och ger även råd. Precis som jag vill ha det. Läs mer
    2018-12-05 Camilla A svarar Charlotte A
    Det är så roligt att jag fått hjälpa dig både med lägenhetsköp och försäljningen av din bostad! Stort tack för din rekommendation, vi ses snart igen. Hälsningar, Camilla
  • Sara K

2018-11-28

Sara K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpte hus av denna kunniga och trevliga mäklare! Hade man några frågor kring bostaden så tog det inte lång tid alls innan man hade ett snabbt och bra svar. Kan starkt rekommendera henne som säljare av sin bostad! Läs mer
    2018-11-30 Camilla A svarar Sara K
    Tack så hemskt mycket för er fina rekommendation! Stort grattis till ert nya fina hus i Sala, jag är helt säker på att du och familjen kommer trivas. Välkommen hem igen :) Varma hälsningar, Camilla
  • Susanne E

2018-11-28

Susanne E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra service, lätt att få kontakt med mäklaren via telefon och sms. Kom med "backup" planer utifall att om vi inte kunde eller gick att sälja vår lgh då det var en svacka när vi skulle sälja... Läs mer
    2018-11-30 Camilla A svarar Susanne E
    Tack så mycket Sussie för din rekommendation! Skönt att vi kom i hamn med försäljningen innan er flytt. Stort lycka till med nya huset så hörs vi snart igen! Hälsningar, Camilla
  • 2018-11-26

Jennifer Åsa J skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Anlitat mäklare på ett skrivuppdrag. Snabb och smidig hjälp med alla dokument och köpebrev. Läs mer
    2018-11-26 Solvej K svarar Jennifer Åsa J
    Tack Jennifer för din rekommendation! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Peter O

2018-11-20

Peter O skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Jag blev bemött på ett fint och förtroendeingivande sätt.
    Trots en marknad som svalnat av ordentligt så lyckades Solvej ändå sälja min bostad till begärt pris.
    Jag är väldigt nöjd med Solvejs insats för att sälja min bostadsrätt. Om jag nångång i framtiden skulle välja att sälja igen så kommer jag definitivt att anlita Solvej och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-11-26 Solvej K svarar Peter O
    Stort tack Peter för din fina rekommendation. Lycka till med det nya och hoppas verkligen att det dröjer länge innan det ska säljas. Bästa hälsningar Solvej
  • 2018-11-18

Maud Z skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Kunnig lyhörd informativ mäklare.
    Har kunden i fokus. Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Maud Z
    Tack Maud för ditt fina betyg! Och grattis till ditt fina husköp! Nu kör vi på med din försäljning. Ha det fint så ses vi snart igen! Hälsningar, Camilla
  • 2018-11-18

Tatu J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Engagerad.Trevlig och målmedveten. Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Tatu J
    Tack för ert fina betyg! Nu längtar jag till nästa hus står redo! :) Varma hälsningar, Camilla
  • 2018-11-16

Anna J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag var egentligen inte på jakt efter något nytt, men en bostadsrätt fastnade ändå, och efter jag övervägt det noggrant tog jag kontakt via mail som första kontakt. Fick otroligt snabb återkoppling, bokade en tid för visning och sen var jag fast. Mäklaren bemötte de frågor jag hade professionellt och frågor som hon inte kunde svara på, såg hon till att ha svar vid nästa kontakt. Jag har tyvärr dålig erfarenhet av många mäklare, och detta var ett fantastiskt, uppfriskande möte, och jag har fått ett så pass stort förtroende till Camilla som mäklare att jag bad henne ha hand om försäljningen av min bostad. Jag skulle rekommendera henne till alla som skulle fråga mig om vilken mäklare de skulle vända sig till. Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Anna J
    Hejsan Anna! Vilka otroligt fina ord, stort tack! Det känns fantastiskt roligt att få hjälpa dig med både ditt lägenhetsköp och din fina villa som vi nu ska sälja. Extra roligt att ha fått förtroendet när jag vet hur dina tidigare erfarenheter av mäklare har sett ut. Ha det gott så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2018-11-16

Alf Uno A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag och min bror sålde min mammas lägenhet, iof en etta men i ett läge där efterfrågan kanske inte är på topp. Hon skötte mäkleriet på ett oklanderligt sätt, samt med det där lilla extra som behövs ibland när man själv som säljare inte kan få fram nycklar etc. Hon har även en känsla för hur lägenheten ska säljas och då inte bara med pris utan så att även köparna ska känna att de gör en bra affär. Win-win för alla parter. Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Alf Uno A
    Hejsan Alf! Stort tack för dom fina orden, jag är jätteglad att jag fick hjälpa dig och Håkan med denna lägenhetsaffär! Så roligt att höra att ni är nöjda med mitt sätt att arbeta. Vi hörs igen i januari när det är dags för deklaration! Ha det gott så länge! Hälsningar, Camilla
  • Sara D

2018-11-14

Sara D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bostadsrätt snabb o bra affär Camilla va jätte bra och saklig. Läs mer
    2018-11-14 Camilla A svarar Sara D
    Tack Sara för din fina rekommendation! Är helt säker på att du kommer trivas i din nya fina lägenhet. Varma hälsningar, Camilla
  • 2018-11-07

Marjan R skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mäklaren Camilla är så trevlig och omtänksam. Svarar på alla frågor via sms eller majl. Har mycket tålamod och bra bemötande.
    Vi tackar henne mycket.💚 Läs mer
    2018-11-09 Camilla A svarar Marjan R
    Tack så mycket för er rekommendation! Det glädjer mig att ni uppskattar mitt arbetssätt. Stort grattis till ert nya fina hus! Vi hörs och ses snart igen! Hälsningar, Camilla
  • 2018-11-06

Jonas D skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Lägenhet 1 rok
    Mycket bra bemötande
    Bra service och kontakt genom hela försäljningen
    Rekommenderas stark Läs mer
    2018-11-07 Emma Brovin svarar Jonas D
    Tack snälla Jonas för din Reco! Varma hälsningar, Emma.
  • 2018-11-04

Tim G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har köpt en 2a i Sala och blivit väldigt bra bemött av mäklaren. Affären gick smidigt och snabbt. Var påläst och kunde svara på frågorna och bra uppföljning under hela affären. Läs mer
    2018-11-05 Camilla A svarar Tim G
    Hej Tim! Stort tack för dina fina ord, härligt att mitt arbetssätt uppskattas. Grattis till en superfin och mysig lägenhet! Hälsningar, Camilla
  • Josefin O

2018-10-29

Josefin O skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag spontan köpte nyligen en lägenhet och hade inga förväntningar på mäklaren. Men Camilla var väldigt trevligt och professionell. Läs mer
    2018-10-29 Camilla A svarar Josefin O
    Stort grattis till din alldeles egna lägenhet och tack för din rekommendation! Varma hälsningar, Camilla
  • Örjan F

2018-10-27

Örjan F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en bostadsrätt. Bra bemött av mäklaren på ett professionellt och bra sätt. Läs mer
    2018-10-28 Camilla A svarar Örjan F
    Tack Örjan för din rekommendation! Glad att jag fick uppdraget att hjälpa dig med din lägenhet. Vi hörs snart igen! Hälsningar, Camilla

Rådmansgatan 3, 733 30 Sala