Svensk Fastighetsförmedling Sala

Rådmansgatan 3, 733 30 Sala — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sala!

Här i Salatrakterna hittar du förutom den välkända silvergruvan kullerstenstorg, vackra dammar och en lång rad boendemöjligheter. Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper dig att hitta rätt bland villor, radhus och lägenheter. Allt för att du ska få det boende du alltid drömt om.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen. God lokalkännedom om Sala och närliggande områden. Kontakta oss så finns vi vid din sida genom hela bostadsaffären - från värdering till slutförsäljning eller köp.

Läs vad 346 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sala

• 2020-09-29

Henrik F skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket nöjd med köpet på mitt hus. Väldigt lätt att ha å göra med och såg till att man va informerad om allt. Läs mer
  • 2020-09-23

ELLA E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte vårt allra första hus via Camilla i Heby. Camilla var tydlig och lösningsorienterad så att båda parter blev nöjda och glada. Framförallt känns Camilla otroligt genuin - vilket vi erfarat att inte alla mäklare är. Hon är positiv, glad och bryr sig om sina kunder, inte bara om siffror. Vi är supernöjda med Camilla som mäklare och rekommenderar henne till alla! Ska vi någon gång sälja är valet givet :) Läs mer
  • 2020-09-21

Lena L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla var verkligen peppande då jag inte trodde att mitt lilla hus skulle bli sålt. Hon var stöttande och framåt. Det kändes tryggt att lämna över försäljningen till henne. Läs mer
    2020-09-21 Camilla A svarar Lena L
    Vad roligt att höra att mitt sätt att arbeta uppskattas! Tack snälla för din fina rekommendation, Lena. Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med husförsäljningen! Ha en fortsatt fin dag så hörs snart igen. Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-09-19

Margareta B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en villa i Heby. Fantastiskt bemötande, mycket proffsigt.
    Hade inga höga förväntningar från början på försäljningen pga att jag inte såg värdet på mitt hus med renoveringsbehov.
    Förväntningarna och possiviteten steg när jag insåg att Camilla är proffs ända ut i fingerspetsarna.
    Rekommenderar Camilla varmt till dej/ ni som ska köpa/sälja bostad. Hon verklingen ser dig som kund och människa
    vilket är en fin egenskap. Läs mer
    2020-09-21 Camilla A svarar Margareta B
    Tack snälla Margareta för att du tagit dig tid att skriva den här otroligt fina rekommendationen! Jag blir helt varm av dina ord, STORT tack! Lycka till med pysslet i nya lägenheten så hörs och ses vi snart igen. Bästa hälsningar, Camilla
  • Per L

2020-09-19

Per L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag tog hjälp av Camilla för att sälja en 2:a i Sala. Jag fick stort förtroende för henne och hon gav ett mycket gott och proffesionellt intryck. Jag fick hjälp hela vägen genom affären och försäljningen gick över all förväntan. Supernöjd. Läs mer
    2020-09-21 Camilla A svarar Per L
    Stort tack för den fina rekommendationen och betyget, Per! Extra kul att förväntningarna överträffades. Ha en fin dag och än en gång stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-09-19

Patrik R skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag är jätte nöjd med att ha Camilla som min mäklare. Bemötandet och informationen som jag fick var kanonbra då det här var det första husköp jag gjort. Läs mer
    2020-09-21 Camilla A svarar Patrik R
    Vad glad jag blir av din rekommendation, Patrik, stort tack! Grattis till första husköpet, extra kul att du faktiskt hängt där som ung också. Önskar dig och Isabella en fortsatt fin höst! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-09-18

Jan S skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Vi har sålt en villa som behövde mycket kärlek.
    Emma har varit mycket professionell och återkopplat väldigt bra, hon överträffade förväntningarna på alla sätt.
    Hela prcessen har gått väldigt smidigt. Läs mer
    2020-09-18 Emma Brovin svarar Jan S
    Tack Jan för dina ord! Blir glad av att läsa att du är nöjd med mitt arbete. Vi ses snart igen! Hälsningar, Emma.
  • 2020-09-18

Helmi K skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Har sålt en lägenhet,
    Emma har alltid varit glad och lätt att ha göra med.
    Hon har skött det hela bra med tanke på Corona läget som slog ut marknaden.
    Vi är glada över slutresultatet. Läs mer
    2020-09-18 Emma Brovin svarar Helmi K
    Tusen tack för rekommendationen och ett gott samarbete! Roligt att ni är nöjda. Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-09-17

Britt-marie S skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köp av radhus. Raka klara besked. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-09-17

Ritva E skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Hon har levt upp till våra förväntningar. Vänlig o kunnig. Läs mer
  • 2020-09-13

MIA B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är en ytterst kompetent, ung mäklare. Hon är påläst, vänlig och effektiv. I kundbemötandet visar hon empati på ett professionellt sätt.
    Toppenmäklare! Läs mer
    2020-09-13 Camilla A svarar MIA B
    Tack så mycket för dina fina och värmande ord, Mia, dom tar jag med mig! Än en gång stort tack för en trevlig affär och den fina bubbelflaskan. Lycka till med nya bostaden och varmt välkommen till Morgongåva! Du vet var jag finns om du funderar på något. Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-09-12

Börje D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevligt bemötande . Lugnt och kompetent. Bra information som kom ofta. Läs mer
    2020-09-13 Camilla A svarar Börje D
    Tack så mycket för er rekommendation och dom fina orden! Önskar er en fin kväll så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-09-11

Kristoffer G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpte hus utanför Heby, och kunde till en början inte komma på utsatt visningstid pga. förhinder. Camilla fixade en privat visning åt oss dagen efter, och var väldigt hjälpsam med att hitta svar på alla frågor vi hade. Har ingenting att anmärka på! Läs mer
    2020-09-13 Camilla A svarar Kristoffer G
    Stort tack för dom fina orden och grattis till husköpet! Trevligt att höra att mitt arbetssätt uppskattas. Önskar er en fin höst, vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-09-09

Rosanna L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har köpt ett fritidshus utav Camilla och är mycket nöjd.
    De frågor och funderingar vi hade tog hon tag i och gav oss svar på. Hon har visat stor proffesion och ettablerat förtoendefull kontakt mellan oss som köpare -säljare samt Camilla som mäklare. Läs mer
    2020-09-13 Camilla A svarar Rosanna L
    Stort tack för den fina rekommendationen, härligt att mitt arbetssätt uppskattas! Det är helt klart en kontraktsskrivning vi sent kommer glömma. :) Ha en fin kväll så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-09-07

Ragnhild R skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt en lägenhet med hjälp av Camilla Andersson. Hon agerade hela tiden professionellt, hade ett trevligt bemötande och gav ett kompetent och stabilt intryck. Läs mer
    2020-09-13 Camilla A svarar Ragnhild R
    Tack snälla för dom orden, Ragnhild! Trevligt ni kom tillbaka till oss på Svensk Fastighetsförmedling för ännu en affär. Ha en fortsatt fin söndag så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-09-01

Jimmy K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Väldigt duktig och engagerad mäklare
    Hon var verkligen den bidragande orsaken till att vår försäljning gick så bra Läs mer
    2020-09-03 Camilla A svarar Jimmy K
    STORT tack för den fina rekommendationen, Jimmy! Orden värmer ska du veta. Allt gott! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-08-30

Nicklas L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Proffesionell, trevlig och mkt hjälpsam i köpet av lägenhet. Läs mer
    2020-08-30 Camilla A svarar Nicklas L
    Tack för ditt fina betyg och rekommendation, Nicklas! Ha en fortsatt fin helg så hörs vi snart igen. Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-08-28

Moa E skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag köpte en lägenhet i Sala. Hade bra bemötande av Solvej och hon löste en tidigare visning på lägenheten då jag inte hade möjlighet att komma på den ordinarie, vilket var väldigt uppskattat. Jag tycker det var en smidig affär! Läs mer
    2020-08-31 Solvej R svarar Moa E
    Stort tack för din fina rekommendation. Glad att det uppskattades med en extra visning. Bästa hälsningar Solvej
  • 2020-08-25

Daniel R skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi sålde en villa. Mäklaren var mycket tillmötesgående och lyssnade till våra önskemål och tidsplan då vi inte var helt säkra på när vår nya bostad skulle vara klar och hittade en köpare som anpassade sig till detta. Bra kontakt, proffsigt upplägg och fina lokaler för kontraktskrivning. Rekommenderas! Läs mer
    2020-08-25 Solvej R svarar Daniel R
    Stort tack för den fina rekommendationen. Tack för omdömet på vårt kontor också. Det blev vi glada för att höra. Ses och hörs snart igen! Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-08-18

Daniel A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevlig, kunnig och intresserad av kunden!
    Lätt att få tag på. Läs mer
    2020-08-20 Camilla A svarar Daniel A
    Tack för din rekommendation, Daniel! Härligt att mitt arbetssätt uppskattas. Vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-08-14

Aase N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är som gjord för sitt yrke , kunnig tillmötesgående och alltid glad . Hon har nyligen hjälpt mig att sälja min fastighet på Fagerstavägen och det är jag henne evigt tacksam för.😁👍 Läs mer
    2020-08-20 Camilla A svarar Aase N
    Jag blir helt varm när jag läser din fina rekommendation, STORT tack! Och tack för att jag fått förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Må gott, vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-08-14

Daniel N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har köpt ett hus.

Hon var trevlig och hjälpsam och förklarade saker bra.

Så inget negativt alls :) Läs mer
    2020-08-20 Camilla A svarar Daniel N
    Stort tack för din rekommendation, Daniel och grattis till husköpet! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-08-12

Majvor R skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Sålt insatslägenhet har träffat Emma vid en tidigare affär.
    Jag tycker Emma har gjort ett mycket bra jobb. Emma är mycket trevlig o lättpratad person o hon uppfyllde alla förväntningar.
    Jag skulle gärna rekommendera Emma Läs mer
    2020-08-12 Emma Brovin svarar Majvor R
    Vad roligt att läsa att ni är nöjda med mig :) Tack så mycket för rekommendationen, vi ses snart igen!
  • 2020-08-10

Erik P skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har sålt ett fritidshus. Då det var en arrendetomt, samt att flera hus hos jordägaren hade samma fastighetsbeteckning uppstod några oklarheter i början. Dock redde allt ut sig under tidens gång och försäljningen gick fort. Solvej har svarat snabbt på mail och telefon och jag uppskattar att hon stämde av efter kontraktsskrivningen. Läs mer
    2020-08-19 Solvej R svarar Erik P
    Stort för rekommendationen. Slutet gott allting gott eller hur brukar man säga? Vi ses inom kort. Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-08-10

Anna Marie H skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt en sommarstuga. Jag/vi har fått ett bra och välkomnande bemötande av Solvej. Vi har fått bra information, broschyrer och snabba svar på våra frågor.
    Jag/vi har känt oss trygga och vi har fått hjälp med det vi har haft funderingar kring.

//Marie Läs mer
    2020-08-19 Solvej R svarar Anna Marie H
    Stort tack för din/er fina rekommendation. Glad att ni är nöjda med informationen då det är speciellt att köpa ett arrende. Vi ses inom kort igen. Bästa hälsningar Solvej
  • 2020-08-08

Anna T skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Lättsam och det märks att hon brinner för det hon gör! Supernöjd med hennes arbete. Informerar och håller kontakt under hela processen då vi sålde vårat hus. Inga som helst problem. Läs mer
    2020-08-13 Camilla A svarar Anna T
    Vilken fin rekommendation, Anna, stort tack! Orden värmer. Det är härligt med kunder som sprudlar energi! Tack för att jag får hjälpa dig och Robban med er husförsäljning. Vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-08-08

Katarina G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt en bostadsrätt. Camilla har ett vänligt bemötande, är tydlig och återkopplar snabbt, vilket är viktigt när man ställer frågor. Som köpare hade vi inga speciella förväntningar, det är ju säljaren som är "huvudkund" åt mäklaren. Läs mer
    2020-08-08 Camilla A svarar Katarina G
    Stort tack Kattis för er fina rekommendation! Härligt att höra att arbetssättet uppskattas. En bostadsaffär är minst lika stor för köparen som för säljaren, så för mig är det viktigt att båda parter känner sig trygga med mig som mäklare. Ha nu en fin semester så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • Anders K

2020-07-31

Anders K skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde mitt radhus genom Solvej Rasmussen. Jag blev mycket väl bemött och hon överträffade mina förväntningar med försäljningen. Hon har stor koll på marknaden och är väldigt professionell.
    Jag kan inget annat än rekommendera henne. Läs mer
    2020-07-31 Solvej R svarar Anders K
    Tack så mycket Anders för dina fina ord och rekommendation. Så glad för mina återkommande kunder. Lycka till med allt det nya i Mariefred! Bästa hälsningar Solvej
    Anders K, Solvej R gillar detta
  • 2020-07-29

Ann-gret H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla har bemött oss säljare med stor respekt och kunnande.
    Har tagit sig tid att förklara och besvara frågor på ett enkelt och förståligt sätt. Hållit oss uppdaterade under hela processen. Jag skulle anlita henne igen vid en försäljning samt rekommendera henne till den som står inför en försäljning av sin egendom. Läs mer
    2020-08-08 Camilla A svarar Ann-gret H
    Vilka fina ord, tack så jättemycket för rekommendationen! Så glad och tacksam att ni valde att gå vidare med mig som mäklare och att jag fick hjälpa till med försäljningen. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-07-25

Richard J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla upplevs som kunnig, lugn och trevlig samt har ett trevligt bemötande.
    Jag har bara positiva erfarenheter från de gånger jag har haft kontakt med henne. Läs mer
    2020-08-08 Camilla A svarar Richard J
    Stort tack för dom fina orden, Richard! Ha nu en fortsatt fin sommar, så hörs och ses vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-07-24

Robin E skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt villa, blev väldigt trevligt bemött av mäklaren.
    Hade förväntningarna att det skulle vara lätt att få kontakt och kunna prata med mäklaren om frågor och allt omkring försäljningen. Tycker att dom levdes upp.
    Trevlig och smidig försäljning samt väldigt glad att man valde svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2020-07-31 Solvej R svarar Robin E
    Tack Robin för fint omdöme och fina ord! Det blev en födelsedag du inte glömmer i första taget. Stort lycka till fortsättningsvis! Bästa hälsningar Solvej
  • 2020-07-17

Håkan J skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Köpt villa.
    Förväntade mig korrekt information och bra bemötande och det levde mäklaren upp till.

Allt gick smidigt från första kontakt till kontraktskrivning. Läs mer
    2020-07-21 Emma Brovin svarar Håkan J
    Vad kul att vi levde upp till dina förväntningar Håkan. Vi ses längre fram! Vänliga hälsningar, Emma.
  • 2020-07-06

Jan E skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Proffsigt, enkelt och effektivt. Minimalt med insats från min egen sida och supernöjd med resultatet. Läs mer
    2020-07-13 Solvej R svarar Jan E
    Stort tack för förtroendet och tack för den fina rekommendationen! Ha en fortsatt fin sommar! Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-06-29

Ida A skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Enkel, snabb kontakt med trevligt bemötande! Läs mer
    2020-07-21 Emma Brovin svarar Ida A
    Tack så mycket Ida, vi ses snart igen! Vänliga hälsningar, Emma.
  • Desirée S

2020-06-28

Desirée S skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Har sålt en lägenhet på 1 rum och kök. Det har fungerar hur bra som helst, hon har verkligen ställt upp mig för att jag flyttade till annan ort medans lägenheten såldes. Hon ställde upp och gjorde mer än vad man kan kräva i hennes yrkesroll som mäklare. Hon levde upp till alla förväntningar och vi hade en bra kontakt under hela försäljningen. Jag tycker Emma är en trevlig tjej som passar för det yrke hon valt, hon är social och samarbetsvillig och duktig i sitt yrke. Detta är en person som man verkligen kan rekommendera. Av mig får hon många guldstjärnor. Läs mer
    2020-07-21 Emma Brovin svarar Desirée S
    Ett otroligt stort tack för dina fina ord och ett gott samarbete Desirée! Härligt att läsa att du gillar hur jag jobbar. Ha en fin sommar, vi hörs! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-06-25

Solveig B skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt ett kedjehus, Solvej var informativ, vänlig och snabb i sitt agerande. Läs mer
    2020-06-30 Solvej R svarar Solveig B
    Stort tack till Er och tack för rekommendationen! Kommer att bli toppen. Ha en fortsatt fin sommar. Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-06-24

Ann-mari W skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Köpte sommarhus i Runhällen via Emma som snabbt o smidigt ordnade denna affär.
    Emma var lugn o tillmötesgående vi känner oss väl omhändertagna Tack Emma!👍🏻
    Ann-Mari o Hans Wallin Läs mer
    2020-06-26 Emma Brovin svarar Ann-mari W
    Vad trevlig att läsa. Tack för orden och ett gott samarbete. Hoppas ni kommer trivas! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-06-24

Barbro N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en bostadsrätt, Camilla var mycket trevlig och kunnig, peppade oss när vi misströstade. Mycket trevligt bemötande, tillgodosåg våra behov. Vi kände att vi kunde lita helt på henne.
    Vi kan rekommendera Camilla till andra som tänker sälja eller köpa fastighet. Läs mer
    2020-07-25 Camilla A svarar Barbro N
    Stort tack för dom fina orden, Barbro! Så glad att ni vände er till oss på Svensk Fastighetsförmedling med er försäljning av lägenheten. Än en gång stort tack för förtroendet och er värmande rekommendation! Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-06-22

Reidar W skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Hej,

Vi vill inte lämna bedömning förrän affären är klar.

Emma har bemött oss professionellt än så länge. Läs mer
    2020-06-26 Emma Brovin svarar Reidar W
    Härligt att ni är nöjda hittills! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-06-21

Paola R skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Det här var mitt första bostadsköp och Camilla har gjort det till en bra och trygg erfarenhet. Hon är professionell, seriös och informativ vilket skapade en jättetrygghet. Min sambo och jag kände oss väl omhändertagna av hennes ärliga och trevliga bemötande. Läs mer
    2020-06-21 Camilla A svarar Paola R
    STORT tack Paola för dina otroligt fina ord! Så roligt att jag fått vara med på ditt allra första köp och att du känt dig trygg med mig som mäklare. Stort lycka till till dig och Tove! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-06-17

Tove S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt ett litet sommarhus. Det är vårat första köp någonsin och Camilla har informerat och tryggat. Hon har upplevts som engagerad och trevlig. Jag hade inga särskilda förväntningar på mäklaren men just nu känns det som att hon bidragit till att vi vågat satsa och fullfölja köpet. Läs mer
    2020-06-17 Camilla A svarar Tove S
    Vad glad jag blir av att läsa dom fina orden, tack så jättemycket! Det värmer att ni känner er trygga med mig som mäklare. Stort lycka till, vi hörs och ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-06-17

Pontus G skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Sålde ett sommarhus.
    Professionell och tydlig.
    Inga konstigheter och kunnig i de hon gör.
    Trevligt bemötande från första kontakten till avtal!
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-06-26 Emma Brovin svarar Pontus G
    Tack snälla Pontus för orden och ett samarbete! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-06-16

Camilla E skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag och mina bröder har sålt en gammal skola. Jag upplever att vi har fått god hjälp med allting och ett trevligt bemötande. Läs mer
    2020-06-16 Solvej R svarar Camilla E
    Stort tack till er för en trevlig affär från början till slut och tack för rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-06-15

Anders L skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Fick hjälp med att sälja 2 st små fina ”torp”. Bra bemötande av Emma som hjälpte oss under resan. Med hennes kunskap om marknaden så så vart priset mycket högre än förväntan. Hittills har vi fått bra hjälp. Läs mer
    2020-06-16 Emma Brovin svarar Anders L
    Stort tack för de goda orden och ett gott samarbete! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-06-13

Evelina V skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte fritidshus via Camilla och kunde inte vara nöjdare! Snabb, flexibel och förtroendeingivande. Som köpare kändes hela processen trygg tack vare Camilla.
    /Evelina & Nicole Läs mer
    2020-06-17 Camilla A svarar Evelina V
    Vilken fin rekommendation från er, stort tack, det värmer verkligen! Grattis till ert alldeles egna ställe i Östa! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-06-08

Robert S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte en sommarstuga som Camilla förmedlade.
    Hon var väldigt professionell och tillmötesgående, dom frågor hon inte hade svaren på återkopplade hon redan under samma visning.
    Superbra! Läs mer
    2020-06-09 Camilla A svarar Robert S
    Tack så jättemycket för dom fina orden och rekommendationen! Fint att se att arbetssättet uppskattas hos mina köpare. Stort grattis till dig och Mia till ett underbart ställe. Ha en fin dag så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-06-08

Marcus E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är otroligt duktig på det hon gör! Tre veckor från att vi kontaktade henne, så var våran lägenhet såld.

vare sig jag köper eller säljer så är Camilla den första personen jag kommer att höra av mig till Läs mer
    2020-06-09 Camilla A svarar Marcus E
    Wow, stor tack Marcus för din otroligt fina rekommendation! Jag är jätteglad att jag fått hjälpa till med försäljningen av lägenheten på Turbo, än en gång stort tack för förtroendet. Må gott så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-06-02

Daniel E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Lyhörd, snabb och ödmjuk i sitt bemötande. Kände mig som köpare väldigt trygg. Läs mer
    2020-06-02 Camilla A svarar Daniel E
    Stort tack för din rekommendation, Daniel! Det var fantastiskt att se hur ni fick den där rätta känslan på visningen. Ha en fin kväll så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-06-01

Kerstin P skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har fått hjälp av Camilla att sälja vårt fritidsboende, en mindre äldre gård.
    Hon har varit lätt att nå och hela tiden informerat oss om läget, lyssnat på våra önskemål.
    Vi har upplevt henne som engagerad, glad och positiv person, lätt att ha att göra med.
    Camilla har absolut uppfyllt våra förväntningar.
    Mvh Kerstin Pettersson ochOdd Westergren Läs mer
    2020-06-02 Camilla A svarar Kerstin P
    Hej Kerstin och Odd! Tack så jättemycket för dom fina orden, dom värmer ska ni veta. Jag är så glad att jag får hjälpa er med försäljningen av ert underbara ställe! Ha en fortsatt fin kväll, vi hörs snart igen. Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-06-01

Lina H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Haft en jättebra upplevelse med Camilla!
    Var förstagångsköpare men tack vare Camilla kändes processen tydlig och smidig. Läs mer
    2020-06-02 Camilla A svarar Lina H
    Stort grattis till första köpet och tack snälla för dom fina orden! Hoppas bilderna på er med huset i bakgrunden kommer till användning. :) Bästa hälsningar, Camilla

Rådmansgatan 3, 733 30 Sala