Alla kategorier Mäklare Västmanland Sala Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sala

Svensk Fastighetsförmedling Sala

Rådmansgatan 3, 733 30 Sala — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sala!

Här i Salatrakterna hittar du förutom den välkända silvergruvan kullerstenstorg, vackra dammar och en lång rad boendemöjligheter. Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper dig att hitta rätt bland villor, radhus och lägenheter. Allt för att du ska få det boende du alltid drömt om.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen. God lokalkännedom om Sala och närliggande områden. Kontakta oss så finns vi vid din sida genom hela bostadsaffären - från värdering till slutförsäljning eller köp.

Läs vad 42 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sala

• William N
    William N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Gott bemötande, bra information angående rutiner för försäljning av lägenhet .Bra uppföljning efter visning av objekt. Läs mer
    2018-04-16 Camilla A svarar William N
    Hejsan! Tack så mycket för era ord, roligt och höra att ni är nöjda med mitt arbetssätt! Hälsningar, Camilla.
  • Sabina F
    Sabina F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Snabb och smidig affär. Camilla jobbade effektivt och tydligt! Läs mer
    2018-04-12 Camilla A svarar Sabina F
    Tack, roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete! Ska bli spännande att få följa er renovering i nya bostaden. Vi ses! MVH Camilla
  • Richard O
    Richard O skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Väldigt bra bemötande! Hela processen kändes väldigt positiv och vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-04-12 Camilla A svarar Richard O
    Tack så mycket för rekommendationen och härligt att allt känns bra! Väldigt tacksam att jag fick hjälpa er med försäljningen av er superfina lägenhet! Vi ses. :) Varm hälsningar, Camilla.
  • Sabina F
    Sabina F skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej ger ett seriöst intryck och jobbar aktivt för sina kunder Läs mer
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt en villa och fick ett väldigt bra och professionellt bemötande. Allt har gått lätt och smidigt och vi har fått den hjälp vi förväntade oss. Läs mer
    2018-04-09 Camilla A svarar Magnus F
    Stort tack för er fina rekommendation, Magnus! Jag är jätteglad att jag fick hjälpa dig och Anette med er försäljning av ert mysiga hus! Stort lycka till med ert nya spännande kapitel i livet. Vi ses! Hälsningar, Camilla
  • Vava G
    Vava G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra bemötande, professionell i sin yrkesutövning. Läs mer
    2018-03-20 Camilla A svarar Vava G
    Stort tack för er fina rekommendation! Tacksam att jag fick hjälpa till med lägenhetsförsäljningen. Varma hälsningar, Camilla.
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Positiv och tillmötesgående.
    Stressigt vid budgivningen men så kanske det är?!? Läs mer
    2018-03-18 Camilla A svarar Kristina J
    Hejsan Kicki! Tack så mycket för din rekommendation. Jag kan förstå att det kan kännas stressigt i en budgivning. Det är ganska vanligt att avtal skrivs några dagar efter visning, det är väldigt sällan vi har våra budgivningar hängande under längre perioder. När det varit väldigt många bud är det inte ovanligt att både säljare och köpare vill knyta ihop affären så fort som möjligt. Hör av dig till mig om det är några funderingar, du vet var jag finns. Önskar dig en fortsatt fin söndag! Varma hälsningar, Camilla
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag kan varmt rekommendera Camilla. Bra bemötande från första träffen. Jag uppskattade Camillas tillgänglighet och snabba återkopplingar.

Jeanette Stake Läs mer
    2018-03-18 Camilla A svarar Jeanette S
    Tack så mycket, Jeanette! Roligt och höra att mitt arbetssätt uppskattas. Så glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din bostadsförsäljning! Önskar dig en fin söndag! MVH Camilla
  • Philip L
    Philip L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köp lägenhet.
    Blev bemött på ett bra sätt, trevlig och väldigt bra på att förklara ting både om lägenheten samt hur heöa köpet går till.

Det var väldigt bra överlag, jag är nöjd Läs mer
    2018-03-17 Camilla A svarar Philip L
    God kväll, Philip! Tack så jättemycket för rekommendationen. Roligt att höra att du är nöjd och att allt känns bra! Grattis igen till första egna lägenheten. :) Hälsningar, Camilla.
  • Leif B
    Leif B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Hon är helt o.k Hon är insatt i visning av objekten samt kunnig
    vad som gäller vid en försälning. Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi blev väl bemötta och fick möjlighet komma på tider som passade oss bäst. Visningen genomfördes professionellt, mäklaren sammanförde oss med säljarna en söndag, vi fick bra information och en genomgång av köpekontraktet. Vår mäklare har varit tillmötesgående, korrekt och informativ när det gäller fastigheten vi hade intresserat oss för. Läs mer
    2018-03-14 Solvej K svarar Eva M
    Stort tack för det fina omdömet och rekommendationen. Trevligt att ni uppskattade mitt arbetssätt! Varma hälsningar Solvej
  • Miron F
    Miron F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla hjälpte mig att sälja min lägenhet. Allt har gått utmärkt. Kändes hela tiden att situationen är under kontroll. En riktig proffs . Jag rekommenderar ! Läs mer
    2018-03-14 Camilla A svarar Miron F
    Så glad att du kontaktade mig gällande försäljningen av din lägenhet! Härligt att du känt dig trygg och nöjd med mig under affärens gång. Stort tack! Med vänlig hälsning, Camilla
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Riktigt kunnig och proffsig!
    Trevlig och hjälpsam Läs mer
    2018-03-14 Solvej K svarar Daniel G
    Stort tack Daniel för förtroendet och rekommendationen. Lycka till med det nya. Varma hälsningar Solvej
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra mäklare, allt positivt och levde upp till mina förväntningar, rekommenderar! Läs mer
    2018-03-12 Camilla A svarar Johan Å
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen, Johan! Hälsningar, Camilla.
  • Maritha H
    Maritha H skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej Kuhn är en fantastisk mäklare, trevlig, förtroendeingivande , tillmötesgående och hjälpsam . Hon finns tillgänglig i tid och otid , bara den servicen är guld värd. Läs mer
    2018-02-27 Solvej K svarar Maritha H
    Stort tack för de fina orden och tack att jag åter igen har fått förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Varma hälsningar Solvej
  • Alan N
    Alan N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har letat efter bostad i drygt två års tid nu och varit i kontakt med många mäklare.
    Camilla är en professionell, jordnära och ödmjuk mäklare som vi anser har varit den allra bästa hittills inom hennes yrkeskategori.

Vi är otroligt nöjda med hennes insats och kommer utan tvekan anlita henne vid ev. Försäljning.

Rekommenderas starkt.

/M & A Läs mer
    2018-02-25 Camilla A svarar Alan N
    Hej! Wow, vilka fina ord, Alan och Madeleine. Det är alltid roligt när ens arbetssätt uppskattas. Stort tack, det värmer ska ni veta! Grattis till husköpet och önskar er en fortsatt fin söndag! Hälsningar, Camilla.
  • Vilhelm P
    Vilhelm P skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla Andersson har varit toppen att ha som mäklare. Läs mer
    2018-02-19 Camilla A svarar Vilhelm P
    Stort tack för din fina rekommendation, Ville! Jag hoppas att du kommer trivas i din första alldeles egna lägenhet. Vi hörs! Hälsningar, Camilla.
  • Anna S
    Anna S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har anlitat Camilla vid två tillfällen och båda gångerna har jag fått ett mycket trevligt, kunnigt och proffsigt bemötande och alltid snabb återkoppling på frågor. Hon lyssnar och ger råd. Det kan inte bli annat än 5 av 5 i betyg och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-02-19 Camilla A svarar Anna S
    Hejsan Anna! Stort tack för ditt fina betyg och rekommendation. Roligt att du är nöjd med mitt arbetssätt och jag är så glad att jag har fått förtroendet att hjälpa dig med ännu en bostadsaffär! Ha det fint så hörs vi snart igen. MVH, Camilla
  • Eva Marianne L
    Eva Marianne L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är tillmötesgående, hjälpsam och professionell. Jag är väldigt nöjd med hur smidigt allt gick. Rekommenderar henne varmt till alla som söker en mäklare i regionen. Läs mer
    2018-02-09 Camilla A svarar Eva Marianne L
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation, Eva! Varmt välkommen till Morgongåva, jag är säker på att du och hundarna kommer trivas :) Hälsningar, Camilla
  • Maria Magdolna M
    Maria Magdolna M skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej är tillmötesgående, målinriktad och effektiv Läs mer
    2018-02-09 Solvej K svarar Maria Magdolna M
    Stort tack Maria för de fina orden! Med vänlig hälsning, Solvej Kuhn
  • Erik Arvid J
    Erik Arvid J skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej är den mest seriösa mäklaren jag träffat. Mycket professionell och visar ett stort engagemang. Högsta möjliga betyg! Läs mer
    2018-01-26 Solvej K svarar Erik Arvid J
    Stort tack för det fina omdömet. Ni vet var jag finns. Varma hälsningar Solvej
  • Christer B
    Christer B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Lättsam, tydlig och bra på att förklara. Läs mer
    2018-01-22 Camilla A svarar Christer B
    Hejsan Christer! Vad roligt att höra att du uppskattar mitt sätt att jobba på. Tack för rekommendationen, vi ses! Hälsningar, Camilla
  • Susan E
    Susan E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla ger ett bra förtroende och känns som hon är väl engagerad i det hon åtar sig att göra.
    Hon förklarar och tar god tid på sig så man känner sig viktig som köpare/ säljare.
    Hon känns genuint intresserad och glad åt sitt arbete.
    Jag kommer varmt rekommendera henne till mina vänner! Läs mer
    2018-01-06 Camilla A svarar Susan E
    Tack så jättemycket för dom här värmande orden, Susan! Det är med nöje som jag hjälper er med både försäljningar och nya husköp. Vi ses! MVH Camilla
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Helnöjd med en otroligt snabb affär, utförligt svar på de funderingar jag hade inför mitt första lägenhetsköp. Väldigt vänligt och enkelt bemötande. Tack så mycket!!
    //Sebastian Läs mer
    2018-01-06 Camilla A svarar Sebastian A
    Hej Sebastian! Tack så mycket för din fina rekommendation. Fantastiskt roligt att få vara med vid ditt första lägenhetsköp och hoppas jag får vara med längre fram på bostadsresan. Hälsningar, Camilla
  • Fanny L
    Fanny L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är väldigt enkel att ha att göra med, man kan lita på henne och hon är alltid tillgänglig. Sköter allt utan problem och har man några frågetecken så löser hon dom. Läs mer
    2018-01-04 Camilla A svarar Fanny L
    God kväll och tack så mycket för era vänliga ord. Det är med nöje som jag guidar och reder ut frågetecken. Men också STORT TACK för att ni rekommenderat mig vidare till era vänner! Bättre betyg kan jag inte få. Vi ses i februari! Hälsningar, Camilla
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Otroligt bra och proffsigt arbete Läs mer
    2017-12-22 Solvej K svarar Mikael L
    Stort tack till Er för en trevlig affär och en fin rekommendation. God Jul! 🎄Med vänlig hälsning, Solvej Kuhn
  • Björn Fredrik H
    Björn Fredrik H skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jätte bra mäklare, snabb, effektiv och mycket bra bemötande. Läs mer
    2017-12-15 Solvej K svarar Björn Fredrik H
    Stort tack för dina fina ord och rekommendationen! Varma hälsningar Solvej
  • Milan G
    Milan G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi uppskattade Camillas engagemang, saklighet och lyhördhet.
    Hennes trevliga bemötande, snabba och raka kommunikation bidrog till att göra hela köpprocessen mycket smidig.
    En välförtjänt femma måste det bli. Läs mer
    2017-12-12 Camilla A svarar Milan G
    Hej Milan! Vad glad jag blir av era fina ord, tack. Önskar er all lycka med nya huset och hoppas det känns bra att du och Ulla nu har blivit Hebybor! Hälsningar Camilla.
  • Henrik C
    Henrik C skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    supermäklare var med o visade runt i huset vi köpte mkt trevlig förklarade allt på ett bra sätt märks att hon är erfaren om ni ska köpa eller sälja så är Camilla den klart bästa av alla mäklare vi har träffa Läs mer
    2017-12-01 Camilla A svarar Henrik C
    Hej Henrik! Tack så jättemycket för den fina rekommendationen. Det kommer bli tomt på visningarna nu framöver, har ju blivit van att ha dig och Linnea på besök, haha. Såklart superkul att ni hittade ert hus tillslut! Vi ses igen mot våren när det är dags för tillträde. MVH Camilla
  • Angelica S
    Angelica S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är en otorligt ambitiös mäklare. Hon är snabb på att ge återkoppling vid frågor. Ett proffsigt och socialt bemötande. Alltid glad och trevlig. Det har känts tryggt att lägga försäljningen i Camillas händer. Vi är mer än nöjda med henne. Kommer rekommendera Camilla till alla som är i behov av en mäklare. Läs mer
    2017-11-29 Camilla A svarar Angelica S
    TACK för dina fina ord, Angelica! Jag är jätteglad att jag fick förtroendet att hjälpa dig och Basse med husförsäljningen och det ska bli otroligt spännande att följa er nya resa med husbygge. Vi hörs snart igen! MVH Camilla
  • Eivor G
    Eivor G skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bemötandet har varit bra men något forserat vid mötet när kontaktet skulle skrivas. När en äldre människa säljer sin bostad efter 46 år är det kopplat till många känslor. Mamma var intresserad av att få veta vilka som skulle bo i hennes hus.
    Något att tänka på är att skrivandet av kontrakt är viktigt men det känslomässiga det man bär man med sig.

Viktigt att tänka på att det för kunden är en helt ny situation fast det för mäklaren är kanske ett "löpande band".

Mäklaren har gett bra rekommendationer och varit kunnig i de frågor som avhandlats. Läs mer
    2017-11-25 Solvej K svarar Eivor G
    Stort tack och stort tack att du uppmärksammade mig angående tempot. Det ska jag ta till mig inför kommande affärer. Mvh Solvej Kuhn
  • Margit P
    Margit P skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla var.mycket tillmötesgående. Snabb och effektiv men ändå gick allt väldigt lugnt.
    Kunnig och tillförlitligt intryck. Läs mer
    2017-11-20 Camilla A svarar Margit P
    Hejsan! Stort tack för dom fina orden.Vi ses snart igen när det är dags för tillträde på lägenheten! Med vänlig hälsning, Camilla.
  • Olof A
    Olof A skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevligt och angelägen om att få något gjort. 10 min efter lagt bud hade hon OK från säljare. Sen hörde hon av sig på kvällen med fix för avslut nästa dag. Omedelbara svar på sms etc. Mycket nöjda.

Sen får vi se om vi gjorde ett vettigt köp i dagens marknad. ... Läs mer
    2017-11-15 Solvej K svarar Olof A
    Stort tack för en trevlig affär och tack för det fina omdömet. Med vänlig hälsning Solvej Kuhn
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har haft en bra och tät kontakt med min mäklare.Både på telefon sms och mail.Vi är väldigt nöjda som valde henne. Läs mer
    2017-11-22 Camilla A svarar Daniel J
    Hejsan Daniel! Kul och höra att återkopplingen fungerat bra. Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er att sälja huset och jag hoppas ni ska trivas på ert nya ställe :) Mvh Camilla.
  • Gunvy A
    Gunvy A skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har blivit väldigt väl bemött på alla sett Läs mer
    2017-12-15 Solvej K svarar Gunvy A
    Stort tack Gunvy för de fina orden och din rekommendation! Varma hälsningar Solvej
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag tycker att min mäklare skötte denna försäljning på ett utomordentligt sätt.
    Jag hade inga direkta förväntningar på hur detta skulle gå till men Camilla fixade med allt och höll mej uppdaterad hela tiden.
    Jag kan starkt rekommendera denna mäklare till alla. Kommer själv att anlita Camilla om jag någon gång skall sälja/köpa ett boende i framtiden. Läs mer
    2017-11-09 Camilla A svarar Marianne J
    Hej Marianne! Tusen tack för din fina rekommendation. Jag är jätteglad att jag fick hjälpa dig och Linn med försäljningen av er lägenhet i Heby! Mvh Camilla.
  • Gösta L
    Gösta L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi är väldigt nöjda med Solvej Kuhn och hennes medarbetare. Vi har fått ett mycket bra bemötande. Tidplanen har hållits. Hela transaktionen har gått smidigt och Solvej har arbetat mycket effektivt. Imponerad över tillgänglighet och snabb repons när vi hört av oss.
    Gösta Lundgren Läs mer
  • Veronica A
    Veronica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bemötandet har varit förträffligt. Kunnig och proffsig Läs mer
  • Anna-Lena L
    Anna-Lena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi var väldigt nöjda med bilder som togs på lägenheten även lätt att få tag i vår mäklare om vi hade frågor Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket bra bemötande vid första kontakt. Proffsigt, trevligt och informativt. Läs mer
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Effektiv mäklare eftersom det kom många spekulanter. Läs mer
  • Charlotta B
    Charlotta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra mäklare som skött försäljning av vårt hus perfekt! Proffsiga bilder och visningabilder! Läs mer

Rådmansgatan 3, 733 30 Sala