Svensk Fastighetsförmedling Sala

Svensk Fastighetsförmedling Sala

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sala!

Här i Salatrakterna hittar du förutom den välkända silvergruvan kullerstenstorg, vackra dammar och en lång rad boendemöjligheter. Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper dig att hitta rätt bland villor, radhus och lägenheter. Allt för att du ska få det boende du alltid drömt om.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen. God lokalkännedom om Sala och närliggande områden. Kontakta oss så finns vi vid din sida genom hela bostadsaffären - från värdering till slutförsäljning eller köp.

Läs vad 412 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sala 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • 61.3 m²
    • Härvsta
    2021-04-09
    Köpt en lägenhet och Camilla levde upp till alla förväntningar med råge. Tummen upp för Camilla👍
    Tack så mycket för att du tagit dig tid och skrivit det här fina omdömet! Det gläder mig att du är nöjd med mig som mäklare och mitt sätt att arbeta på. Ha en fin helg, så hörs vi snart igen! Varma hälsningar Camilla Camilla Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • 134.4 m²
    2021-04-01
    Köpt nyproduktion hus. Camilla hade en positiv och bemötande personlighet. Det fanns inga dumma frågor utan hjälpte hela tiden till med stöd.
    Stort tack för din fina rekommendation, Håkan! Det värmer att du och Elise är nöjd med mig som mäklare och mitt sätt att arbeta på. Ha en fin helg så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 134.4 m²
    2021-03-30
    Vi har köpt ett hus via Camilla. Hon återkom snabbt med svar på de frågor vi hade kring huset. Kändes noggrann och fick oss att känna oss lugna i vår nervositet kring första husköpet. En positiv och trygg upplevelse.
    Tack Elise för dina fina ord! Det värmer att ni känt er trygga med mig som mäklare. Stort grattis till ert första husköp! Ha en fin helg så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 39.3 m²
    • Morgongåva
    2021-03-12
    Jag har köpt en lägenhet som verkar superbra. Blev jättebra bemött av Camilla!
    Mina förväntningar överträffades och är nu jättenöjd.
    Tack snälla för dina fina ord, det värmer! Vi hörs och ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    • 76.0 m²
    2021-03-12
    Jag har köpt ett hus av Emma och håller just ju på och säljer min lägenhet för henne, hon har bemött mig väldigt bra och är en riktigt bra mäklare
    Tusen tack Fröja! Hoppas att resten av försäljningsprocessen känns lika bra. Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    • 63.5 m²
    2021-03-11
    Köpet av bostaden har fungerat smidigt. Camilla är lugn, noggrann och social kompetent. Rekommenderas varmt.
    Stort tack för att du tagit dig tid och lämnat ett så fint omdöme, Jean! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • 39.3 m²
    • Morgongåva
    2021-03-09
    Köpt och sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren har ett vänligt bemötande och har gett noggrann adekvat information om hur köpet och försäljningen kommer att gå till. Camilla har varit mycket hjälpsam och tillgänglig när jag behövt kontakta henne gällande frågor. Camilla har överträffat mina förväntningar och jag kontaktar henne gärna i framtiden om ny bostad skulle bli aktuell. Jag kan varmt rekommendera Camilla till släkt och vänner.
    Vilket otroligt fint omdöme du har lämnat om mig, stort tack, det värmer verkligen! Glad att du är nöjd med mitt sätt att arbeta på och extra roligt och höra att jag överträffat dina förväntningar. Varma hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 63.5 m²
    2021-03-08
    Sålde min lägenhet i Heby och kunde inte vara mer nöjd med Camilla. Professionellt bemötande och genomförande från början till slut. Förvånad över hur smidigt allt gick.
    Tack snälla för dom värmande orden, William! Härligt att du är nöjd med mitt arbetssätt och att allt gått smidigare än vad du räknat med. Än en gång stort tack för förtroendet! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    • 76.0 m²
    2021-03-03
    Vi har sålt vårat hus, ett renoveringsobjekt. En bekant tipsade oss om Emma . Hon har varit helt fantastisk på alla sätt. Fotografen som hon anlitade tog jättebra bilder. Vi kan rekommendera Emma, hon är helt suverän!
    Tack för de fina orden! Så kul att ni är nöjda med både fotografens och mitt arbete. Stort tack för förtroendet. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    • 57.5 m²
    2021-02-27
    Sålt lägenhet, väldigt nöjda med allt!
    Vad kul att ni är nöjda! Tack för ett gott samarbete. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    • 57.5 m²
    2021-02-26
    This was our first apartment showing and it was more than what we expected. Emma was very nice, she gave us a lot of information about the apartment, surrounding area and town itself. Also the whole procedure was very simple and satisfying with her keeping us informed all the time. Process of signing contracts was great, she explained everything we need and should know. She made it look very easy! 😊
    Thank you for the Reco Marin! Im glad that you feel like you got every information you need. I hope you will like Surahammar. Best regards, Emma. Emma Brovin
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • 120.0 m²
    • Härvsta
    2021-02-25
    Det engagemang hon visade vid sonderande besök höll i sig hela processen igenom när villan såldes. Snabb med återkoppling , svar på frågor och mkt hjälpsam.
    Tack Eva för dina fina ord, vad glad jag blir! Jag är tacksam att ni valde mig som mäklare vid din mammas försäljning och härligt att min snabba återkoppling uppskattas. Ha en fortsatt fin dag så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 4:a
    • 107.0 m²
    2021-02-24
    Bra och professionellt bemötande.Tydliga svar och snabb återkoppling under hela processen.
    Tack snälla för det fina omdömet! Härligt att mitt sätt att arbeta på uppskattas av er som köpare. Stort grattis till ert lägenhetsköp, vi hörs och ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 4:a
    • 107.0 m²
    2021-02-23
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet om 4 rok. Camilla har haft ett fint bemötande. Hon har varit väldigt tydlig och kommunicerat med mig hela tiden. Hon har levt upp till alla mina förväntningar.
    Tack Pauline för ditt fina omdöme som du tagit dig tid att skriva, det värmer! Härligt att mitt arbetssätt uppskattas och än en gång tack för förtroendet att jag fick hjälpa dig med lägenhetsförsäljningen. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 120.0 m²
    2021-02-22
    Mycket bra .....................,,,,, Z
    Stort tack för din Reco Jan! Vi ses snart igen. Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    • 106.0 m²
    2021-02-21
    Har köpt en villa och blev trevligt och professionellt bemött, jag fick bra information och svar på mina frågor som jag hade.
    Tusen tack Sari för din Reco! Det glädjer mig att du känner dig professionellt bemött och fick bra information. Vi ses snart igen. Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    • 150.0 m²
    2021-02-20
    Köpt en villa.
    Mycket trevligt bemötande.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar med ett proffitionellt bemötande och på läst om huset.
    Mycket bra upplevelse
    Tack snälla för dom fina orden, vad glad jag blir! Härligt att du varit nöjd med mitt sätt att arbeta på. Det är väldigt roligt att ha fått följa er resa på jakten efter det perfekta huset så hela familjen får plats. Ha det fint så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 150.0 m²
    2021-02-20
    Sålt ett hus . Bemötandet från mäklaren har varit utmärkt. Proffsigt bemötande och väldigt kunnig. Jag hade höga förväntningar på mäklaren, hon har ett gott rykte. Skulle använda min mäklare vid framtida köp/försäljningar.
    Vilket fint omdöme du lämnat, Anneli, STORT tack! Riktigt roligt att jag kunnat leva upp till dina förväntningar, det är ett fint kvitto för mig. Tack för att jag fått hjälpa dig och Staffan med husförsäljningen! Ha det fint så hörs och ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-02-17
    Vi köpte en villa. Mäklaren utförde sitt arbete på korrekt sätt - precis enligt vad som går att förvänta sig.
    Budgivningsprocessen flöt på som den ska och vi hälla informerade. Överlag en god arbetsinsats.
    Tack så mycket för den fina rekommendationen och stort lycka till med allt. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • 60.0 m²
    2021-02-17
    2:a gången vi gör affärer genom Solvej. Jättenöjda med hennes bemötande och agerande under hela processen. Bra kommunikation och snabbt agerande.
    Stort tack för den fina rekommendationen och varmt välkommen tillbaka till Sala! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • 40.3 m²
    2021-02-17
    Emma, är duktig och snäll. Fick svar på alla mina frågor!
    Tack Georgi för din Reco! Roligt att du uppskattar mitt arbetssätt. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    2021-02-17
    Emma är duktig och trevlig. Hon svarar snabbt på frågor och har en klar bild över prisläget på orten.
    Stort tack för din Reco! Kul att du uppskattar att jag jobbar snabbt och tycker jag är duktig. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    • 113.0 m²
    2021-02-16
    Bra på visning och bra och hjälpsam med kontrakt osv
    Stort tack för att du tagit dig tid och skrivit ett omdöme, det värmer verkligen! Ha det fint så ses vi nästa vecka igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • John L
    2021-02-16
    Solvej stor erfarenhet och kunskap. Hon levererar säljmaterial på en mycket hör kvalitetsnivå samt håller god kontroll påp budgivningen.
    Stort tack för den fina rekommendationen och förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Lycka till med det nya! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • sålde sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-02-16
    Vi kontaktade Solvej tidigt, sedan har det av olika orsaker dragit ut på tiden innan vi blev klara för försäljning så vårt hus har legat länge som ”kommande”. Hon har hela tiden varit tydlig och hjälpsam, även om hon måste varit frustrerad på oss.

Marknadsföringen var effektiv, budgivningen blev en riktigt trevlig historia som slutade med en snabb försäljning
    Tusen tack för fina ord och rekommendation! Så tacksam att jag fick förtroendet att sälja denna unika fastighet. Tycker vi hade ett bra teamwork. Stort lycka till med det nya! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • 56.0 m²
    2021-02-15
    Bra och proffsigt bemötande vid försäljningen av min bostadsrätt.
    Emma är en riktig pärla. Hon är mycket kunnig på det hon gör.
    Jag har bara bra vitsord att ge. Mina förväntningar var höga och hon infria dom.
    Tack Ola för din fina Reco! Det glädjer mig att du uppskattar mitt arbetssätt. Tack för förtroendet! Vi ses snart igen. Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    Vi har sålt vår villa.
    Emma har från första kontakten visat upp ett både trevligt och i alla avseenden kunnigt uppträdande. Detta gäller både mot oss och de köpare som varit inblandade.
    Våra förväntningar när det gäller hennes förmåga att sätta sig in i vårt hus kvalitet, layout och läge uppfylldes mer än väl.
    En positiv upplevelse. Både vi som säljare och våra köpare är mycket nöjda.
    Vad glad jag blir att ni fick era förväntningar uppfyllda! Kul att ni uppskattar mitt arbetssätt, det är viktigt för mig att både säljare och köpare känner sig lika nöjda och säkra. Tack för förtroendet att få sälja er fina villa! Vi ses snart igen. Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
  • Shima H
    2021-02-15
    Emma has made us as buyers feel like she also considered our own interests! Although I had purchased an apartment 1.5 years ago, this is something that made my first house purchase in Sweden feel very smooth. Emma was very transparent with us and clearly answered our questions or concerns promptly. I would highly recommend her! Very professional yet friendly/approachable. Thank you, Emma. Job well done.
    Thank you very much for your lovely words! This means a lot to me. It´s imporatant that both buyer and seller are pleased. Best regards, Emma! Emma Brovin
  • Carin H
    • 113.0 m²
    2021-02-14
    Sålt en villa där jag företrätt min mamma.
    Camilla har visat stor respekt för mamma som hör dåligt osv men Camilla vände sig till henne vid deras möte vilket gjorde att mamma kände sig delaktig.
    Våra förväntningar var en mäklare som fick oss att känna oss trygga med allt som en försäljning innebär.
    Det tycker jag Camilla har givit oss.
    Under visningar och annat har hon kontinuerligt uppdaterat oss snabbt. Hon har varit tillgänglig mer än man kan önska.
    Vi är väldigt nöjda.
    Tack snälla för dom här fina orden, vad glad jag blir! Värmande att höra att ni uppskattar mitt sätt att arbeta på och är nöjd med mig som mäklare. Tack igen för förtroendet, vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 121.0 m²
    • Enåker
    2021-02-10
    Jag har köpt en gård utanför Heby och den var i ett trevligt skick. Mäklaren beskrev och svarade på ett ärligt och korrekt sätt. Jag är mycket nöjd. /Björn
    Tack Björn för din rekommendation, det värmer! Härligt att du är nöjd med mitt arbetssätt som mäklare. Varmt välkommen till Heby kommun! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • Harry N
    • 110.5 m²
    2021-02-04
    Vi har köpt och sålt många hus via mäklare, kan säga att Emma ligger i topp.
    Tusen tack för de fina orden Harry. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    • 3:a
    • 73.0 m²
    2021-02-02
    Har köpt lägenhet, Hyttgatan 31 Sala

Mycket bra bemötande av mäklaren.

Förväntningarna var att jag skulle få köpa lägenheten.

Allt har gott mycket bra.
    Stort tack Barbro för den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • 200.0 m²
    • Jugansbo
    2021-01-23
    Köpt ett hus, solvej är en ödmjuk person som är enkel att få kontakt med. Lättillgänglig på både telefon och mejl.
    Mina förväntningar på solvej levdes upp till Lättillgänglig och trevlig är det viktigaste.

En bra och fin affär.
    Tack för fin rekommendation och trevlig läsning! Glad att jag fick hjälpa er även denna gång! Bästa hälsningar Solvej. Solvej Rasmussen
  • David B
    • 200.0 m²
    • Jugansbo
    2021-01-23
    Mycket proffsig hjälp av en engagerad mäklare, vid försäljning av min villa. Raka besked, inget krångel!
    Tack för mycket fin rekommendation! Härligt med raka rör och inga konstigheter! Bästa hälsningar Solvej. Solvej Rasmussen
    • 51.0 m²
    2021-01-19
    Har köpt en bostadsrätt i sala med hjälp av Camilla. Hon har redan från början visat både kunnighet om objekt och gett mig goda råd och ett professionellt bemötande.
    Kan varmt rekommendera henne vid affärer i Sala.
    Stort tack för dina värmande ord, Kjell! Vad glad jag blir av att du uppskattar mitt arbetssätt. Välkommen till Sala, vi hörs och ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-01-19
    Finns inga skäl att anlita någon annan än Camilla som mäklare vid försäljning. Aldrig några problem, hjälpsam, glad och en jättebra försäljare. Dessutom anlitar de oerhört duktiga fotografer på Utsikten foto!
    Tack snälla för din fina rekommendation, Jimmy! Så roligt att jag får hjälpa till med dina försäljningar, ser fram emot att få följa ditt nästa projekt! Ditt beröm är vidarebefordrat till våra fotografer, vi är otroligt glada att ha dom i vårt team. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 71.0 m²
    2020-12-28
    Jag köpte en bostad i Surahammer i Ramnäs. Allt bra. Ingen speciell kan man säga
    Tack för din Reco! Vi ses snart igen. Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
  • Mohamad S
    • 141.0 m²
    2020-12-14
    Jag har köpt ett hus i Ramnäs av Emma. Jag har under senaste året varit ute på jakt efter ett hus i en radie av max 3 mil från min arbetsplats i Västerås. Har träffat många mäklare med olika ambitioner och vissa kändes oärliga då deras beteende var tydlig!!
    Emma har visat sig vara tydlig och ärlig i kommunikationen. Det uppskattas och känns tryggt när man ska göra ett sådant viktigt köp.
    Jag och min fru tyckte samma sak om henne och vi tycker att alla mäklare borde vara som henne.
    Vad glad jag blir av att läsa ert omdöme, vilka fina ord! Vi är lika måna om köpare som säljare i en affär, kul att det märks. Tusen tack för era fina reco!! Vi ses snart igen. God jul och gott nytt år! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
  • köpte sin stuga med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • 47.0 m²
    • Sala
    2020-12-13
    Vi har köpt ett fritidshus. Solvej var tillmötesgående och trevlig. Kändes som att hon hade ett proffsigt tillvägagångssätt.
    Stort tack för fina ord samt den fina rekommendationen! Lycka till med det nya och jag hoppas vi ses igen i det fina torpet. Önskar er ett gott slut på årets sista dag! Bästa nyårshälsningarna från Solvej. Solvej Rasmussen
    • 146.0 m²
    • Grusbanan
    2020-12-03
    Engagerad även när de är svårt att sälja. Bra med uppdatering och återkoppling under säljtiden.
    Tack för dom orden och den fina rekommendationen, Salem! Roligt att höra att ni är nöjda med mitt sätt att arbeta på. Än en gång tack för förtroendet att jag fick hjälpa dig och familjen med husförsäljningen. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 51.0 m²
    2020-11-27
    Köpt ett kedjehus och blev som vanligt trevligt bemött. Förväntningarna och förloppet har gått smidigt och vi är tacksamma för hjälpen vi fått.
    Stort tack Filip för din rekommendation, det uppskattas verkligen! Roligt att få följa er från visningar till den rätta bostaden. Vi ses och hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 127.0 m²
    2020-11-23
    Hej jag har köpt en fastighet i Sala Gustafsborgsgatan 8,blev en fint och smidigt affär,trävliga bemötande av mäklaren
    Tack så mycket för din rekommendation, Haydar! Trevligt och höra att mitt arbetssätt uppskattas. Vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • Alan M
    • 49.0 m²
    2020-11-21
    Hej
    Jag har köpt lägenheten och Camilla som mäklare var hon var jätte duktig faktiskt hon har hjälp mig jätte mycket
    Tack Alan för din fina rekommendation! Det värmer att du uppskattar mitt sätt att arbeta på. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • Carina L
    sålde sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • 35.0 m²
    • Hedbo
    2020-11-21
    Camilla Andersson har sålt vår sommarstuga i Sala. Vi kontaktade just henne efter att vi varit på en av hennes visningar. Och vi är inte besvikna! Hon är en fantastisk mäklare! Så engagerad, proffsig och trevlig! Allt har känts så lätt!
    Så tack Camilla!😍
    Tack snälla för den här fina rekommendationen, vad glad jag blir! Så tacksam att jag fått hjälpa dig och Michel med ert mysiga fritidshus. Vi se snart igen! Varma hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 49.0 m²
    2020-11-20
    Camilla hjälpte mig att sälja min bostadsrätt.
    Jag blev bemött av en kompetent och ödmjuk mäklare som kändes som en vän utan att förlora sin proffsighet.
    Hon fick mig att känna mig bekväm i att ställa krav och ha önskemål
    Super nöjd.
    Vilken himla fin rekommendation, tack snälla för dom orden! Än en gång stort tack för att jag fick förtroendet att sälja din supermysiga lägenhet. Önskar dig en fortsatt fin höst, så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • köpte sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • 35.0 m²
    • Hedbo
    2020-11-19
    Jag har köpt ett fritidshus där Camilla var mäklare. Det fungerade jättebra! Mycket bra bemötande, serviceinriktad och stöttande, det är ju en stor affär att köpa hus och det förstod hon! Rekommenderar Camilla!
    Tack Monica för dina fina ord, det värmer verkligen! Som du skriver så är ett bostadsköp en stor affär, glad att höra att du uppskattat mitt arbetsätt i den processen för dig. Önskar dig en trevlig helg, så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 3:a
    • 87.0 m²
    2020-11-14
    Köpt lägenhet och från första kontakt så var Camilla klockren. Både inför och under visning, men självfallet efteråt och under själva köpet. Camilla är tydlig och ger ett proffsigt intryck. Lyhörd och intresserad av en som köpare, bra på att förklara vid frågor och är snabb och bra med respons när man behöver. Hon är toppen på alla sätt och vis helt enkelt - detta samtidigt utan att ta för mycket plats, vid exempelvis visningen hade hon en bra känsla för då det passade vara närvarande eller hålla sig i bakgrunden. Ett tryggt stöd och hjälp vid köpet och jag kommer rekommendera henne till alla jag känner om de ska sälja bostad.
    Stort tack för den här rekommendationen och dom fina orden, Mattias! Otroligt roligt att se att mitt sätt att arbeta på uppskattas hos dig som köpare. Önskar dig en trevlig helg, så hörs och ses vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 151.0 m²
    • Ekbacken
    2020-11-12
    Jag har sålt min mammas villa. Jag har fått ett jättebra bemötande av min mäklare proffsigt skött. Alla mina förväntningar har min mäklare levt upp till.
    Det har gått snabbt och smidigt att sälja villan precis som vi ville och dessutom till ett högre pris än vad vi förväntade oss så vi är jättenöjda.
    Tusen tack för de fina orden! Vad kul att ni är nöjda med mitt arbetssätt. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    • 135.0 m²
    2020-11-12
    Camilla hjälpte oss med köpet av hus. Vi upplevde henne som mycket pålitlig, professionel, hon ger en känsla av trygghet under hela processen. Alltid tillgänglig och hjälpsam. Rekommenderas utan tvekam.
    Tack så mycket för er otroligt fina rekommendation, det värmer! Härligt att jag fått följa med på er resa mot drömhuset. Ha en fortsatt fin höst så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • 135.0 m²
    2020-11-12
    Vi fick hjälp med att sälja vårat hus, snabb och smidig affär. Proffsigt bemötande och hjälp hela vägen. Uppfyllde alla de krav vi hade, snabb med att svara på frågor och alltid nå bar.

Vi har haft hjälp av andra mäklarfirmor tidigare och har aldrig varit lika nöjda.
    Stort tack Malin för dom här fina orden och betyget! Jag är otroligt tacksam och glad att det blev jag som fick hjälpa dig och Micke med försäljningen av ert fina hus. Ha en fortsatt fin höst, så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson