Fastighetsbyrån Bålsta

Stockholmsvägen 85, 746 33 Bålsta — Visa karta

Välkommen till Bålsta vid Mälarens strand!

Tack vare de bra kommunikationerna ligger Stockholm, Uppsala och Västerås på smidigt avstånd och hela kommunen växer så området är både attraktivt och unikt. För den som är frilufts- eller båtintresserad finns mycket att se och göra i området.

Vi på Fastighetsbyrån kan vårt område i detalj och även om vårt kontor ligger i centrala Bålsta förmedlar vi bl.a. bostäder, kommersiella fastigheter samt skog i hela Håbo kommun. Eftersom vi hoppas att alla parter i slutändan ska känna sig nöjda med sin bostadsaffär utgår vi alltid ifrån säljarens villkor och de potentiella köparnas förutsättningar.

Hör av dig till oss om du har frågor eller är intresserad av boende i Bålsta!

Läs vad 633 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bålsta

• 2019-10-07

Lillemor K skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Therese hjälpte oss att sälja vårt hus, en underbar mäklare. Som vi starkt rekkomenderar. Läs mer
  • 2019-10-05

Emma J skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Karolin har hjälp mig att sälja min bostadsrätt.
    Jag har blivit väl bemött av henne på ett proffsigt och bra sätt. Hon har haft bra koll och varit duktig med att ha kontakt med mig som säljare. Varit flitig och gjort ett bra jobb. Varit bra på att kunna bolla idéer och tankar med.
    Jag kan varmt rekommendera henne till er som både ska sälja och köpa. Läs mer
  • 2019-10-03

Patrik E skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt radhus och allt har gått superbra.
    Jätte bra service och info under köpet av karolin.. Läs mer
  • 2019-10-03

Tina G skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpte vår bostad via Terese och har fått otroligt bra bemötande.
    Snabb, proffsig, service minded, trygg!
    Alltid behjälplig och jag behövde aldrig känna att jag ställde för många (eller dumma ; ) frågor.
    En stjärna! Läs mer
  • Ulf K

2019-10-02

Ulf K skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag köpte hus av henne och sålde min lägenhet genom henne har blivit bemött bra och hon har varit tillgänglig på telefon när jag har haft frågor eftersom detta är första gången jag har haft med mäklare att göra så har jag inte haft några förväntningar men allt har gått enligt min planer nu är det bara kvar lite påskrifter sen är jag väldigt nöjd Läs mer
  • 2019-09-30

Frank B skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Världsklass
    Alltid tillgänglig Läs mer
  • 2019-09-23

Anita S skrev om Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålt en bostadsrätt. Gjorde det enkelt och förståeligt. Trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-09-20

Horst H skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålde vår villa i Frösundavik.

Blev bemött på ett professionellt och tålmodigt sätt.

Våra förväntningar uppfylldes genom att affären genomfördes på ett enkelt och effektivt sätt.

Mäklaren var alltid lätt att nå och bra att samarbeta med. Läs mer
  • 2019-09-16

Fanny E skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Fantastiskt bra mäklare, hjälp oss och bidragit till en smidig affär för mig och min sambo Läs mer
  • 2019-09-15

Nathalie V skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi blev väl bemötta när vi köpte vår villa. Läs mer
  • 2019-09-15

Håkan C skrev om Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Björn agerade korrekt och professionellt. Läs mer
  • 2019-09-13

Sofie H skrev om Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt.
    Tycker att mäklaren hade bristfällig kunskap och information om bostaden och inte riktigt kunde besvara ens frågor. Läs mer
  • 2019-09-11

Andreas B skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Therese hjälpte oss att sälja vårat hus, vilket gick över alla förväntningar. Fått en massa hjälp med att hitta nya boenden.
    Terese rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-09-09

Viola D skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt ett hus. Karolin var jätte duktig, kunnig ,tydlig, återkom snabbt och man kände sig säker med henne som köpare. Läs mer
  • 2019-09-07

Michael M skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi är mycket nöjda med karolin, kompetent och trygg mäklare. Har köpt ett hus och håller på att sälja en lägenhet i Bålsta. Läs mer
  • 2019-09-06

Diana Elisabeth B skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    En fantastiskt mäklare som gör ett fantastiskt jobb! Vi kommer rekommendera Terese Lindroth på Fastighetsbyrån Bålsta till alla vi känner. Läs mer
  • 2019-09-05

Sofia F skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt ett hus. Vi är mycket nöjda med Lena. Snabb återkoppling, trevligt bemötande och även återkopplat efter köp. Rekommenderar varmt 🌸 Läs mer
    2019-09-05 Lena E svarar Sofia F
    Tack snälla. Hoppas ni ska trivas! :)
  • 2019-09-04

Fredrik R skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi köpte ett hus med Karolin som mäklare. Vi upplevde att vi fick ett mycket professionellt och serviceinriktat bemötande från henne under hela affären från första kontakt till tillträde. Läs mer
  • 2019-08-30

Cherie P skrev om Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Tomtfastighet.
    Sakligt och bra.
    Förväntningar om smidig affär och vara behjälplig i övriga efterfrågade delar som värderingsintyg bland annat.
    Rekommenderas Läs mer
  • Andreas E

2019-08-25

Andreas E skrev om Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Mycket erfaren mäklare. Otroligt professionell, kände mig trygg från första möte till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-08-15

Krister W skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Skicklig mäklare som är lyhörd för kundens önskemål. Gjorde ett föredömligt jobb och lyckades sy ihop en affär innan första publika visningen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-08-06

Agneta R skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag fick bra hjälp utav Terese vid försäljning utav min lägenhet. Hon höll mig hela tiden uppdaterad. Jag kände mig väldigt trygg i hela proceduren och fick bra svar vid frågor/funderingar.
    Vänliga hälsningar
    Agneta Rudbäck Läs mer
  • Fabian R

2019-07-27

Fabian R skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi sålde en 1,5. Mäklarens bemötande var jätte bra, hon var lugn och gav oss en trygg känsla av att låta henne sälja objektet! Väldigt tillmötesgående och närvarande.
    Vår önskan var att processen skulle vara snabb och smidig vilket den verkligen blev! Möte, värdering, fotografering och visning låg nära varandra och objektet såldes 1 vecka efter att den lås ut på hemnet. Vi är verkligen nöjda med mäklarens jobb och önskar använda oss av samma mäklare i fortsättningen om behovet finns.
    Tackar för mäklarens jobb och insats! Läs mer
  • 2019-07-27

Cherie P skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Bra, saklig och kunnig. Återkopplar i tid och enligt överenskommelse. Läs mer
  • 2019-07-25

Johan B skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vänligt samt korrekt bemötande vid planering inför försäljning.
    Bra uppföljning och information inför visning.
    Snabb och smidig affär vid kontraktsskrivning. Läs mer
  • Ingegärd P

2019-07-24

Ingegärd P skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Fick förhandstips av Lena om denna lägenhet innan den gick ut på marknaden. Blev alltså ingen budgivning vilket jag tror var bra för oss. Hon skötte sedan allt mycket proffsigt. Läs mer
  • 2019-07-23

Tina-Maria M skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Ett hus på 140kvm
    Väldigt professionellt bemötande och mäklaren var väldigt kunnig i sin uppgift. Mäklaren hjälpte oss och var effektiv i sitt arbete vi är väldigt tacksamma för en snabb affär med vårat hus. Läs mer
  • 2019-07-15

Anna S skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag har sålt en bostadsrätt och fått mycket god hjälp av Karolin. 100% nöjd med bemötande och hennes arbete. Läs mer
  • Britt-Marie Christina B

2019-07-13

Britt-Marie Christina B skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Har sålt vårt hus i Bålsta och det var Terese som var vår mäklare.
    Hon har, från början till slut, skött det utmärkt, haft god kontakt med både oss och vad jag förstår även våra köpare. Har vi haft några frågor eller funderingar så har hon väldigt snabbt svarat oss och diskuterat med oss.
    Så vi är väldigt nöjda med Terese, hon har gjort ett bra jobb! Läs mer
  • 2019-07-12

Joakim E skrev om Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpte denna bostad och sålde den tack vare björn.

10 av 10 på alla positiva frågor och situationer. Läs mer
  • Hjördis E

2019-07-11

Hjördis E skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag blev väl bemött
    Vid första träffen föreslogs ett värde på bostaden som jag tyckte kändes rätt, men då det inte kom så många kunder på visningarna (troligen pga mitt i sommarsemester/midsommar)så sänktes priset på bostaden med 100000kr och det tog längre tid att få bostaden såld än jag förväntat mig.
    Jag är ändå nöjd med försäljningen i stort Läs mer
  • 2019-07-08

Marja-Liisa E skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    bra bemötande, har sålt ett radhus Läs mer
  • 2019-07-06

Birgitta M skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Har sålt ett mycket bra hus med ett mycket bra läge med närhet till skola, förskola och affär.
    Mycket trevligt bemötande från mäklaren, som driver processen framåt på ett positivt sätt.
    Jag hoppades att det skulle vara en kunnig, trevlig och positiv person och de förhoppningarna får man säga slog in.
    Att sälja ett hus är ju en stor sak, men med Karolin Torstenssons stöd, kunnande och driv gick det lättare än jag hade hoppats. Läs mer
  • 2019-07-04

Arne H skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Proffsig och tydlig med hur en försäljning går till. Vad som förväntades av mig och vad jag kunde förvänta mig. Kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-06-30

Valentina H skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi köpte en villa. Vi blev bemött på ett bra sätt av Lena och fått tillräckligt med information om bostaden. Hela köp processen gick smidig och lätt. Läs mer
  • 2019-06-28

Lars Olof E skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Inköp bostadsrätt. Mäklaren har på ett omdömesgillt sätt slutfört köpet mycket proffsigt sätt slutfört köpet.
    Dessutom varit tillgänglig när som helst på dygnet för att lösa så att köpet kunde slutföras.
    Är helt nöjd med köpet som helhet samt alla uppgifter som köp av ny bostad innebär.
    Karolin är en tillgång för Fastighetsbyrån.
    Alltså en person att lita på och ha förtroende för i alla sammanhang.
    Vänligen
    Lars Olov Engman Läs mer
  • 2019-06-25

Sara S skrev om Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    När vi nyligen sålde vårt hus anlitade vi Bosse Karlsson på Fastighetsbyrån i Bålsta. Vi valde honom eftersom vi fick ett bra intryck av honom när vi köpte huset för 5 år sedan. Han är väldigt trevlig och tillmötesgående. Dessutom har han en stor erfarenhet av att sälja hus och har koll på vårt område. Vi är mycket nöjda och skulle absolut rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-06-20

BARYAR A skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpte ett hus i Bålsta genom Therese. Väldigt professionell mäklare som kände till området och objektet väldigt väl. Bra kontakt med mäklaren från visning fram till kontraktskrivning. Fick alltid snabbt svar på frågor som dök upp under tiden.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-06-19

Marta P skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    The nices and most profesjonal real estate agent I have been talking too. If we ever decide to sell our house we will definitely choose Lena! Läs mer
    2019-06-26 Lena E svarar Marta P
    Thanks Marta! :) Have a great summer!
  • Solveig W

2019-06-17

Solveig W skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt en villa. Trevligt bemötande från mäklaren. Trodde kanske att mäklaren skulle upplysa mig som köpare mer om vad som gäller besiktning. Tex hade vissa delar inte kunnat besiktas pga snö. Hade önskat viss kompletterande besiktning. Mäklaren agerade gentemot säljaren i vissa frågor som jag ej var nöjd med. På det hela taget var mäklaren professionell i sitt arbete och mycket trevlig. Läs mer
  • Andreas G

2019-06-11

Andreas G skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har sålt en villa och Therese, vår mäklare, visade stort engagemang från början till slut!
    Jag hade förhoppning om att mäklaren skulle tillgodose våra önskemål och ständigt hålla en öppen dialog om allt som hände, vilket hon skötte väldigt professionellt och bra. Läs mer
  • 2019-06-10

Jennifer L skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi var köpare av ett hus som Karolin sålde kände oss både proffsigt och kunnigt bemötta, hon va tillgänglig, trevlig och framförallt uppriktig och ärlig. Kändes som att hon va mån om att både säljare och köpare skulle vara nöjda och väl i förstådda med allt kring vad som gällde. Läs mer
  • 2019-06-09

Linn B skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag har sålt en bostadsrätt 106 kvadrat på Marmorvägen 2. Jag är jättenöjd med Terese’s insats, allt gick väldigt fort & smidigt, hon fanns tillgänglig hela tiden, kan varmt rekommendera henne till vänner och bekanta som går i säljtankar. // Linn Björninger Läs mer
  • 2019-06-05

Björn Tom I skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålde huset med hjälp av Terese.
    Terese är lugn , effektiv och lyhörd.
    Har känts tryggt med Terese . Hon får mitt högsta betyg. Läs mer
  • 2019-06-03

Ulrika L skrev om Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Har sålt en bostadsrätt. Det gick snabbt och smidigt.
    Björn är professionell och inger ett gott och tryggt intryck. Kunnig Läs mer
  • 2019-06-02

Stefan L skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt en villa.
    Karolin har igenom hela processen varit lugn och proffsig. Läs mer
  • 2019-05-29

Linnea S skrev om Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
  • 2019-05-27

Marcus M skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålde hus genom Karolin. Mycket nöjd med hela upplevelsen. Läs mer
  • 2019-05-26

Andreas Nordin A skrev om Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt en bostad med Bo som mäklare. Bemötandet var troligt och proffesionellt. Han kändes dock inte så "säljhungrig", vilket både kan vara bra och dåligt. Men allt gick hur bra som helst. Han var alltid opartisk och skötte allt korrekt, vilket gjorde att både säljare och vi köpare kunde få rätt hjälp.
    Vi är supernöjda Läs mer
  • 2019-05-22

Jörgen S skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpte först gård och sålde sedan villa.
    Mycket proffsigt bemötande generellt.
    Inte alls så säljig och tyckande, mycket saklig och guidande.
    Skulle kunna både köpa och sälja genom henne igen. Läs mer

Stockholmsvägen 85, 746 33 Bålsta