Fastighetsbyrån Bålsta

Fastighetsbyrån Bålsta

Välkommen till Bålsta vid Mälarens strand!

Tack vare de bra kommunikationerna ligger Stockholm, Uppsala och Västerås på smidigt avstånd och hela kommunen växer så området är både attraktivt och unikt. För den som är frilufts- eller båtintresserad finns mycket att se och göra i området.

Vi på Fastighetsbyrån kan vårt område i detalj och även om vårt kontor ligger i centrala Bålsta förmedlar vi bl.a. bostäder, kommersiella fastigheter samt skog i hela Håbo kommun. Eftersom vi hoppas att alla parter i slutändan ska känna sig nöjda med sin bostadsaffär utgår vi alltid ifrån säljarens villkor och de potentiella köparnas förutsättningar.

Hör av dig till oss om du har frågor eller är intresserad av boende i Bålsta!

Läs vad 1000 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bålsta 2

2022-01-24 Verifierad kund
    Allt var jätte bra, trevlig engagerad mäklare, lyssnade på våra behov och uppfyllde våra krav.
    2022-01-24 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare som hela tiden lyssnade på våra önskemål som köpare! Så lyhörd och positiv från start.
  • köpte sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Sågarbacken
    2022-01-23 Verifierad kund
    Karolin är en kompetent och lyhörd mäklare och var lättillgänglig under hela processen. Karolin fick mig att känna mig väldigt trygg med bostadsköpet och jag kan varmt rekommendera henne till dig som vill köpa eller sälja en bostad.
    2022-01-22 Verifierad kund
    Fantastiskt bra mäklare
    Hon löste alla frågetecken och hade ett proffsigt bemötande
    Och var lättillgänglig

Rekommenderar henne starkt
  • sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Sågarbacken
    2022-01-22 Verifierad kund
    Karolin är ett superproffs.
    Inga frågetecken ifrån mig.
    Kommer att rekommendera Karolin
    för alla..
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2022-01-18 Verifierad kund
    Björn är toppen att ha och göra med 👍, lätt att få tag i och svarar dessutom på dumma frågor man kan ha 😏!
    • Häggeby - Vreta
    2022-01-16 Verifierad kund
    Snabb försäljning och super bra mäklare
  • köpte sitt hus med hjälp av Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Skokloster - Slottsskogen
    2022-01-15 Verifierad kund
    Lugn professionell sakkunnig mäklare av högsta rang.
  • köpte en tomt med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2022-01-13 Verifierad kund
    Trevlig, snabb återkoppling samt proffesionellt intryck.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2022-01-13 Verifierad kund
    Bra bemötande, uppfyllda förväntningar!
    En mäklare som kan rekommenderas varmt
  • sålde en tomt med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2022-01-11 Verifierad kund
    Terese är tillmötesgående och lätt att diskutera saker och.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2022-01-11 Verifierad kund
    Lena är en jättebra mäklare, trevlig och engagerad.
    • Bålsta - Åkerby
    2022-01-07 Verifierad kund
    Karolin, lika alla mäklare vi mött från fastighetsbyrån Bålsta, har varit väldigt trevlig och svarat på alla våra frågor. Karolin fixade även en andra visning, när vi ville åka tillbaka och titta en extra gång (trotts att hon själv inte kunde vara på plats på grund av sjukdom). Kan inget annat än att rekommendera Karolin som mäklare. Då får du än mäklare som är närvarande.
    • Skokloster - Slottsskogen
    2022-01-04 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemött.

Alla förväntningar vi hade blev uppfyllda.

Karolin var lyhörd och omtänksam, intresserad samt engagerad, hela köpet gick smidigt och bra utan anmärkning.

Väldigt bra och proffsig på alla sätt.
    • Krägga
    2021-12-25 Verifierad kund
    Stort engagemang och väldigt trevligt bemötande, bra koll på marknaden så utgångspriset blev rimligt. Snabb återkoppling i processen och bra rådgivning hela vägen kändes väldigt tryggt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Viby
    2021-12-21 Verifierad kund
    Första intrycket var utmärkt.
    Väldigt Angered under hela försäljningsuppdraget.
    Gav bra tips och råd innan visning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Centrum
    Professionellt bemött.

Terese levde upp till våra förväntningar och lite till.

Terese var professionell, trevlig och hon gjorde allt för att sköta försäljningen enligt våra villkor.
    • Bålsta - Åkerby
    2021-12-19 Verifierad kund
    Karolin är proffsig och trygg mäklare med lokalkännedom i Bålsta. Det är andra gånger vi väljer att sälja via henne och det säger en hel del. Rekommenderas varmt!
  • Eva P
    köpte sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Krägga
    2021-12-19 Verifierad kund
    Serviceinriktad, gör sitt jobb med stjärnor i toppen
    2021-12-18 Verifierad kund
    Proffsig mäklare som kändes helrätt hela vägen från visning -> tillträde.. Mitt 1:a val för framtida bostadsaffärer helt klart.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Centrum
    2021-12-18 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och proffsigt bemötande !
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Västerhagen
    2021-12-15 Verifierad kund
    Professionell och trevlig. Gav mig en idé till en ombyggnation som slutligen gjorde att jag köpte lägenheten.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2021-12-15 Verifierad kund
    Jag upplever mötet som professionellt och tillmötesgående. Hade vi frågor så svarade hon på dem. Lätt att ha kontakt med. Trevlig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2021-12-14 Verifierad kund
    Sedvanligt bemötande del I ett nätverk
    Har inga förväntningar då detta ankommer sätt att röja hot min person
    • Bålsta - Väppeby Äng
    2021-12-14 Verifierad kund
    Mitt mål var en snabb och smidig affär med en mäklare som tog sig an hela ansvaret. Terese uppfyllde verkligen de önskemål jag hade och tog fullt ansvar över affären från början till slut. Hon höll mig kontinuerligt uppdaterad om de olika steg som genomfördes under affärens gång. Jag upplever Terese som mycket kompetent men ändå väldigt jordnära och med en personlighet som man kan lita på. Jag skulle inte tveka om att fråga Terese om hon vill hjälpa mig med eventuella kommande försäljningar och jag skulle också känna mig trygg i att köpa objekt som hon är ansvarig mäklare för att sälja.
    2021-12-12 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Hon var väldigt tydlig och kunnig. I stort är jag väldigt nöjd med mötet.
    2021-12-12 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsam genom hela försäljningsprocessen.
    2021-12-11 Verifierad kund
    Terese är professionell, tydlig och oerhört snabb i sin respons på alla typer av frågor. Hon gav oss en enorm känsla av trygghet vid vårt husköp och vi ger henne våra varmaste rekommendationer.
    • Bålsta - Gillmarken
    2021-12-11 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. En trygg fastighetsförsäljning.
    • Bålsta - Aronsborg
    2021-12-04 Verifierad kund
    Jag är supernöjd på alla sätt!
    • Övergran - Katrinedal
    2021-12-02 Verifierad kund
    Snabb på återkoppling av frågor
    Trevligt och professionellt bemötande
    Tillhandahöll bra och tydlig skriftlig information vid 2 visningstillfällen
    Tillgänglig för frågor
    Upplevs ärlig i kommunikation
    • Häggeby - Vreta
    2021-12-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av Karolin.
    Mäklaren håller vad hon lovar. Köpet gick mycket smidigt.
    2021-11-30 Verifierad kund
    En lyhörd och ödmjuk person som ser till att resan från beslut att sälja och till försäljningen av huset har varit hjälpsam och bra stöd helt klart värd varenda krona!!
    2021-11-28 Verifierad kund
    Vi tycker vi har fått trevligt bemötande och tydliga direktiv. Hon svarar på frågor vi är osäkra kring!
    2021-11-26 Verifierad kund
    Super trevlig och bra uppföljning, fick känslan av att hon verkligen gjorde sitt bästa och gick in för att få det så bra som möjligt! Kommer verkligen rekommendera henne vidare!
    • Bålsta - Graneberg
    2021-11-25 Verifierad kund
    Superbra bemötande!
    Trevlig och snabb i kommunikationen.
    Fått feedback från deltagare på visning att Björn har gjort att man känner sig välkommen och sedd.
    Kan varmt rekommendera Björn som mäklare.
    Kommer anlita igen om behovet finns.
    • Bålsta - Graneberg
    2021-11-24 Verifierad kund
    Riktigt bra mäklare, märks att han gillar sitt jobb.
    Alltid lugn, metodisk och tydlig.
    Återkopplar snabbt och är tillgänglig.
    Alltid trevlig och proffsigt bemötande.

Rekommenderas varmt !

/Stefan
    • Bålsta - Gillmarken
    2021-11-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, väldigt god kommunikation. Vi är nöjda med hela processen från start till mål.
    • Bålsta - Gillmarksbyn
    2021-11-20 Verifierad kund
    Jätte bra mäklare som verkligen jobbar hårt för att få så många som möjligt att komma till en visning och att göra sina kunder supernöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2021-11-16 Verifierad kund
    Husaffären har från start till avslut skötts på ett proffsigt sätt.
    Björn är en skicklig mäklare!
    2021-11-15 Verifierad kund
    Trevlig bemötande och yrkesskicklig.
    Positiv erfarenhet av bostadsköp.
    2021-11-13 Verifierad kund
    När jag och min partner separerade ville vi få hjälp att sälja våran bostad, denna hjälp fick vi enkelt och snabbt av Terese, då vi köpte huset när hon var mäklare var det ett enkelt val att välja henne då hon bemötta oss bra och vänligt.

Hon lyssnade och var alltid mottaglig för frågor vi hade och processen av försäljning gick snabbt och enkelt.

Vi kan varmt rekommendera henne och för framtida försäljningar kommer hon vara ett första val av mäklare. Alltid glad, trevlig och såg till så att allt gick smidigt
  • köpte sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2021-11-13 Verifierad kund
    Blev bra bemött på både visning och via telefon. Mkt trevlig och hjälpsam mäklare.
    • Bålsta - Skörby
    2021-11-13 Verifierad kund
    Terese har verkligen gett oss trygghet i vårat husköp. Hon har varit lyhörd, hjälpsam, snabb, effektiv och gjort ett oerhört bra jobb. Vi kunde inte ha önskat efter en bättre mäklare! Skulle rekommendera henne 1000 gånger om.
    • Bålsta - Viby
    2021-11-09 Verifierad kund
    Björn är lugn, lyhörd, kompetent och en mycket balanserad mäklare. Mycket trevlig att samarbeta med och han uppdaterar ofta. Han är väldigt tillgänglig och svarar så snart han kan även om klockan är tidig morgon eller sent in på kvällen. Jag har både köpt av och sålt med Björn och kan starkt rekommendera honom.

Säljcoachen via Fastighetsbyrån var väldigt informativ och roligt att kunna följa steg för steg.
    2021-11-03 Verifierad kund
    Snabb, lyhörd, uppmuntrande och tydlig.

VÄLDIGT NÖJD!

Smidig försäljning.
    2021-11-02 Verifierad kund
    Jag blev trevligt bemött av Karolina.
    Hon var lugn och saklig. Med bra kunskap om orten och lägenheten.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Karolin var mycket trevlig, lyhörd och proffsig mäklare.
    Inlyssnande och tog sig tid att svara på frågor.
    Väl förberedd och lätt att få tag på.
    Återkopplar och uppdaterar löpande.
    Rekommenderar varmt Karolin alla dagar i veckan!"
    • Bålsta - Frösundavik
    2021-10-27 Verifierad kund
    Väldigt professionell och tydlig med information,
    Hela tiden steget före med tidsplanen.
    Ringde och talade om när det var dags för nästa steg i försäljningen.
    • Bålsta - Skörby
    2021-10-26 Verifierad kund
    Karolin är en stabil mäklare som vi upplevde både tillgodosåg säljarens och köparens intresse på ett bra sätt.

Som förstagångsköpare, med många frågor av varierad karaktär, kändes Karolin som ett bra bollplank som förstod oss väl.