Fastighetsbyrån Bålsta

Fastighetsbyrån Bålsta

Välkommen till Bålsta vid Mälarens strand!

Tack vare de bra kommunikationerna ligger Stockholm, Uppsala och Västerås på smidigt avstånd och hela kommunen växer så området är både attraktivt och unikt. För den som är frilufts- eller båtintresserad finns mycket att se och göra i området.

Vi på Fastighetsbyrån kan vårt område i detalj och även om vårt kontor ligger i centrala Bålsta förmedlar vi bl.a. bostäder, kommersiella fastigheter samt skog i hela Håbo kommun. Eftersom vi hoppas att alla parter i slutändan ska känna sig nöjda med sin bostadsaffär utgår vi alltid ifrån säljarens villkor och de potentiella köparnas förutsättningar.

Hör av dig till oss om du har frågor eller är intresserad av boende i Bålsta!

1172 omdömen om Fastighetsbyrån Bålsta

Sedan starten hos Reco 2013
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2023-01-18 Verifierad kund
    Utmärkt service och mycket trevlig och kunnig
    2023-01-02 Verifierad kund
    Mycket bra och fint bemötande.
    2023-01-01 Verifierad kund
    Alltid glad, trevlig och hjälpsam.
    2022-12-31 Verifierad kund
    Tog på sig uppdraget med stor glädje och gjorde allt hon kunde för att göra allt så bra
    2022-12-31 Verifierad kund
    Hej
    Vi är nöjd och glada med den här affären Vi gjorde i Bålsta.
    Jag rekommendera henne som mäklare och hon är väldigt trevlig.

Hälsningar/Ata Hama
    • Bålsta - Centrum
    2022-12-29 Verifierad kund
    Lena var snabb och aktiv och fick saker och ting att hända. Hon var även bra på att återkoppla så snart det hände saker. Jag kände mig trygg med Lena.
    2022-12-27 Verifierad kund
    Professionell och trevlig. Väldigt angelägen att ge korrekt bild och svar på stälda frågor och funderingar. Vi uppfattade henne väldigt seriös och tillmötesgående. Positiv med glimten i ögat!
    Kommer anlita henne vid försäljning av våran bostad.
    • Bålsta - Broby Backar
    2022-12-18 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande! Proffsig och trygg igenom mitt bostadsköp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    På en skala av 10 blir det 10
  • sålde sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2022-12-11 Verifierad kund
    Vi är Mycket nöjda med Lena som vår mäklare. Trevligt och kunnigt bemötande.
    Mycket god och snabb kommunikation
    Mycket bra information.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2022-12-11 Verifierad kund
    Trevlig och väl bemötande. Super bra att ha och göra med! Mycket nöjd.
    2022-12-10 Verifierad kund
    Mycket nöjd, skulle rekommendera.
    2022-12-09 Verifierad kund
    Mycket serös och proffsigt engagerad. Kändes bra att ha henne att fråga. Mycket nöjd med hennes insats. Har berömt henne då jag pratat med grannar o vänner.
    • Håbo - Apallboda
    2022-12-08 Verifierad kund
    Vi är riktigt nöjda! Proffsigt bemötande från början till slut. Kan starkt rekommendera!
    2022-12-08 Verifierad kund
    Mäklaren var korrekt, gjorde ett utomordentligt jobb och fick sålt vårt hus!
    Vi är nöjda med alla stegen i processen.
    2022-12-08 Verifierad kund
    All nödvändig info för genomförande av affären har vi fått.
    Bemötandet har varit vänligt och tillmötesgående.
    2022-12-08 Verifierad kund
    Otroligt duktig, är så tacksam att jag fick Terese rekommenderad av en vän som själv hade fått hjälp av henne och var såpass nöjd.
    10/10!
    2022-12-07 Verifierad kund
    Terese är fantastisk! Professionell, trevligt och effektiv. Hon kan sitt jobb! Tack för grymt bra samarbete och lyckade resultat.
    2022-12-07 Verifierad kund
    Allt va toppen, snabb försäljning och alltid tillgänglig
  • köpte sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Väppebyberget
    2022-12-05 Verifierad kund
    Karolin var väldigt proffsig och vi kände ett varmt bemötande från henne. Tillgänglig när vi hade frågor och vid kontraktsskrivningen var hon till stor hjälp och förklarade steg för steg på ett pedagogisk sätt. Vi är väldigt nöjda!
  • köpte sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Västra Gillmarken
    2022-11-27 Verifierad kund
    Jätte smidigt och snabbt affär. Med tydlig kommunikation redan från början.
    2022-11-27 Verifierad kund
    Mycket kompetent, ihärdig och enkel att kommunicera med, fick vårt hus sålt trots den svåra marknaden i dagsläget tack vare ihärdigt arbete. En bländande personlighet som är en fördel vid mäklaruppdrag , Terese skulle jag rekommendera till alla mina bekanta
    2022-11-21 Verifierad kund
    Bra bemött
    Höga förväntningar på en mäklare

Lena hade ett mycket gott engagemang för min försäljning,vilket jag uppskattar. Det var "drag" i henne
  • sålde en tomt med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Yttergran - Grans Gård
    2022-11-20 Verifierad kund
    Hon är bra. Lätt att nå. Hon är lätt att prata och diskutera med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2022-11-18 Verifierad kund
    Han är alltid väldigt lugn, trevlig, tillmötesgående, förstående, kunnig, m.m.
  • köpte sitt hus med hjälp av Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2022-11-18 Verifierad kund
    Kunnig, vaken och tillgänglig.
    Finns alltid till hands och lyssnar på oss.
    Trygg och erfaren med stor kunskap om marknaden.
  • sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2022-11-18 Verifierad kund
    Duktig och kunnig mäklare.
    Utomordentligt bra på att återkoppla.
    Har inte sålt hus tidigare men min upplevelse var i toppklass.
    10/10 om man ska sätta betyg.
  • Mats W
    köpte sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2022-11-17 Verifierad kund
    Mycket nöjd med bemötandet och kommunikationen genom processen. Känns som en genuin mäklare som inte bara jobbar för säljaren utan även hjälper köparen. Vår erfarenhet av att köpa med Terese för att vi den dag det är dags för att sälja definitivt kommer vilja sälja med henne också.
    2022-11-17 Verifierad kund
    Rekommenderar varmt Karolin eftersom hon har ett stort engagemang och professionellt bemötande. Vi har känt oss trygga med henne som mäklare.
    2022-11-15 Verifierad kund
    En mycket trevlig och professionell fastighetsmäklare. Rekommenderas varmt!
    2022-11-15 Verifierad kund
    Trevlig, vänlig och proffsig. Mycket bra bemötande.
    2022-11-15 Verifierad kund
    I will leave this rating in English due to the fact that my Swedish is not at the point where I can write my experience with Karolin now.
    I will start by saying that Karolin is a very very well organised person and she's that kind of agent that always has the answers that a buyier need, and of course you can debate your questiones with her on a highly educated manner. She left us a very good impression and keep in mind the fact that before we bought this house we've been to some viewnings.. agents are sometimes rude other times they try to be something that they are not, at least this is the taste that agents from other kommuns let us. I only have good words to say about Karolin and THANKS God for meeting her and help us out with our purchase.

Kind regards,
    Fam Ungureanu.
    2022-11-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och kunnig mäklare
    2022-11-09 Verifierad kund
    Karolin är väldigt bra i sitt bemötande och lyssnar mycket till säljarens önskemål.

Karolin var väldigt tydlig mot potentiella köpare med de mål vi hade satt upp tillsammans.

Överlag så gick allt som det skulle och vi fick hela tiden regelbunden information om svarsfrekvenser, intressen, status på hemnet osv.
    2022-11-08 Verifierad kund
    Seriös, engagerad och håller tät kontakt. Hjälpsam och är närvarande. Föredömlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Centrum
    2022-11-07 Verifierad kund
    Terese är kunnig, glad och trevlig. Hon har svar på alla frågor och finns tillgänglig under dem flesta av dygnets timmar med snabba svar.

Jag både köpte och sålde min lägenhet med hjälp av Terese. Kommer vid eventuella framtida försäljningar att vända mig till Terese igen.
    2022-11-06 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell!
  • Marianne R
    • Bålsta - Gillmarksbyn
    2022-11-02 Verifierad kund
    Ställer alltid upp och jobbar vidare!
    • Håbo - Apallboda
    2022-10-31 Verifierad kund
    Fick hjälp för att sälja huset.
    Terese visade sig som bäst för att planera innan försäljning, bra planering!
    Varmt rekommenderar mäklaren Terese,
    För att sälja eller köpa er bostad, hon är effektivt med tid.
    2022-10-31 Verifierad kund
    Min syster köpte en tomt av henne och hade bara fina referenser att säga.Därför valde jag att ta hjälp med min husförsäljning därifrån. Karolina är kompetent, snäll och driven. Allt med Karolina har gått väldigt smidigt och lätt.
    2022-10-31 Verifierad kund
    Jag känner till henne sen innan,det är allmänt känt att hon e duktig och driven.
    • Bålsta - Norra Ullevi
    2022-10-27 Verifierad kund
    Karolin var mycket tillmötesgående, hjälpsam och kunnig. Hon har en fantastisk kommunikation och vi kände oss stöttade under hela processen. Hon gjorde det väldigt enkelt att köpa hus!
    • Bålsta - Norra Ullevi
    2022-10-27 Verifierad kund
    Bra bemötande, väldigt kunnig och verkligen engagerad för uppdraget.
    • Bålsta - Väppeby Äng
    2022-10-26 Verifierad kund
    Mycket nöjd. Snabbt, smidigt, tydligt.
    2022-10-25 Verifierad kund
    Helt professionell, finns inget att anmärka på.
    • Bålsta - Eneby
    2022-10-24 Verifierad kund
    Tack Teresa för ditt hårda arbete! Positiv attityd, hög professionalism, förmåga att analysera och använda information, individuellt förhållningssätt och varma affärsrelationer.
  • sålde sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Frösundavik
    2022-10-21 Verifierad kund
    Jag tror att Björn Alström har jobbat som mäklare jätte bra. Rekommenderas.
  • Jörgen R
    sålde sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Frösundavik
    2022-10-21 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Björn Ahlströms arbete som genomfördes i ett bra tempo och bra resultat under rådande svåra tider att sälja en fastighet
    • Övergran - Katrinedal
    2022-10-19 Verifierad kund
    Terese är en väldigt tålmodig, kunnig och lyhörd mäklare.
    Hennes trevliga bemötande och engagemang har gjort så att vi känt oss trygga genom hela försäljningsprocessen.
    Mycket professionell från början till slut.

Skulle varmt rekommendera er att ta kontakt med Terese om ni funderar på eller skall sälja er bostad. Ni kommer inte bli besvikna : )
    • Bålsta - Graneberg
    2022-10-19 Verifierad kund
    Trevlig och professionell i sitt bemötande.
    Snabb återkoppling och lätt att nå.
    Tydlig i sin kommunikation.
    Vi är nöjda med Karolin vid vårt husköp : )