Alla kategorier Mäklare Uppsala Håbo Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bålsta

Fastighetsbyrån Bålsta

Stockholmsvägen 85, 746 33 Bålsta — Visa karta

Välkommen till Bålsta vid Mälarens strand!

Tack vare de bra kommunikationerna ligger Stockholm, Uppsala och Västerås på smidigt avstånd och hela kommunen växer så området är både attraktivt och unikt. För den som är frilufts- eller båtintresserad finns mycket att se och göra i området.

Vi på Fastighetsbyrån kan vårt område i detalj och även om vårt kontor ligger i centrala Bålsta förmedlar vi bl.a. bostäder, kommersiella fastigheter samt skog i hela Håbo kommun. Eftersom vi hoppas att alla parter i slutändan ska känna sig nöjda med sin bostadsaffär utgår vi alltid ifrån säljarens villkor och de potentiella köparnas förutsättningar.

Hör av dig till oss om du har frågor eller är intresserad av boende i Bålsta!

Läs vad 613 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bålsta

• 2019-08-15

Krister W skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Skicklig mäklare som är lyhörd för kundens önskemål. Gjorde ett föredömligt jobb och lyckades sy ihop en affär innan första publika visningen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-08-06

Agneta R skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag fick bra hjälp utav Terese vid försäljning utav min lägenhet. Hon höll mig hela tiden uppdaterad. Jag kände mig väldigt trygg i hela proceduren och fick bra svar vid frågor/funderingar.
    Vänliga hälsningar
    Agneta Rudbäck Läs mer
  • Fabian R

2019-07-27

Fabian R skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi sålde en 1,5. Mäklarens bemötande var jätte bra, hon var lugn och gav oss en trygg känsla av att låta henne sälja objektet! Väldigt tillmötesgående och närvarande.
    Vår önskan var att processen skulle vara snabb och smidig vilket den verkligen blev! Möte, värdering, fotografering och visning låg nära varandra och objektet såldes 1 vecka efter att den lås ut på hemnet. Vi är verkligen nöjda med mäklarens jobb och önskar använda oss av samma mäklare i fortsättningen om behovet finns.
    Tackar för mäklarens jobb och insats! Läs mer
  • 2019-07-27

Cherie P skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Bra, saklig och kunnig. Återkopplar i tid och enligt överenskommelse. Läs mer
  • 2019-07-25

Johan B skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vänligt samt korrekt bemötande vid planering inför försäljning.
    Bra uppföljning och information inför visning.
    Snabb och smidig affär vid kontraktsskrivning. Läs mer
  • Ingegärd P

2019-07-24

Ingegärd P skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Fick förhandstips av Lena om denna lägenhet innan den gick ut på marknaden. Blev alltså ingen budgivning vilket jag tror var bra för oss. Hon skötte sedan allt mycket proffsigt. Läs mer
  • 2019-07-23

Tina-Maria M skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Ett hus på 140kvm
    Väldigt professionellt bemötande och mäklaren var väldigt kunnig i sin uppgift. Mäklaren hjälpte oss och var effektiv i sitt arbete vi är väldigt tacksamma för en snabb affär med vårat hus. Läs mer
  • 2019-07-15

Anna S skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag har sålt en bostadsrätt och fått mycket god hjälp av Karolin. 100% nöjd med bemötande och hennes arbete. Läs mer
  • Britt-Marie Christina B

2019-07-13

Britt-Marie Christina B skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Har sålt vårt hus i Bålsta och det var Terese som var vår mäklare.
    Hon har, från början till slut, skött det utmärkt, haft god kontakt med både oss och vad jag förstår även våra köpare. Har vi haft några frågor eller funderingar så har hon väldigt snabbt svarat oss och diskuterat med oss.
    Så vi är väldigt nöjda med Terese, hon har gjort ett bra jobb! Läs mer
  • 2019-07-12

Joakim E skrev om Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpte denna bostad och sålde den tack vare björn.

10 av 10 på alla positiva frågor och situationer. Läs mer
  • Hjördis E

2019-07-11

Hjördis E skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag blev väl bemött
    Vid första träffen föreslogs ett värde på bostaden som jag tyckte kändes rätt, men då det inte kom så många kunder på visningarna (troligen pga mitt i sommarsemester/midsommar)så sänktes priset på bostaden med 100000kr och det tog längre tid att få bostaden såld än jag förväntat mig.
    Jag är ändå nöjd med försäljningen i stort Läs mer
  • 2019-07-08

Marja-Liisa E skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    bra bemötande, har sålt ett radhus Läs mer
  • 2019-07-06

Birgitta M skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Har sålt ett mycket bra hus med ett mycket bra läge med närhet till skola, förskola och affär.
    Mycket trevligt bemötande från mäklaren, som driver processen framåt på ett positivt sätt.
    Jag hoppades att det skulle vara en kunnig, trevlig och positiv person och de förhoppningarna får man säga slog in.
    Att sälja ett hus är ju en stor sak, men med Karolin Torstenssons stöd, kunnande och driv gick det lättare än jag hade hoppats. Läs mer
  • 2019-07-04

Arne H skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Proffsig och tydlig med hur en försäljning går till. Vad som förväntades av mig och vad jag kunde förvänta mig. Kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-06-30

Valentina H skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi köpte en villa. Vi blev bemött på ett bra sätt av Lena och fått tillräckligt med information om bostaden. Hela köp processen gick smidig och lätt. Läs mer
  • 2019-06-28

Lars Olof E skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Inköp bostadsrätt. Mäklaren har på ett omdömesgillt sätt slutfört köpet mycket proffsigt sätt slutfört köpet.
    Dessutom varit tillgänglig när som helst på dygnet för att lösa så att köpet kunde slutföras.
    Är helt nöjd med köpet som helhet samt alla uppgifter som köp av ny bostad innebär.
    Karolin är en tillgång för Fastighetsbyrån.
    Alltså en person att lita på och ha förtroende för i alla sammanhang.
    Vänligen
    Lars Olov Engman Läs mer
  • 2019-06-25

Sara S skrev om Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    När vi nyligen sålde vårt hus anlitade vi Bosse Karlsson på Fastighetsbyrån i Bålsta. Vi valde honom eftersom vi fick ett bra intryck av honom när vi köpte huset för 5 år sedan. Han är väldigt trevlig och tillmötesgående. Dessutom har han en stor erfarenhet av att sälja hus och har koll på vårt område. Vi är mycket nöjda och skulle absolut rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-06-20

BARYAR A skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpte ett hus i Bålsta genom Therese. Väldigt professionell mäklare som kände till området och objektet väldigt väl. Bra kontakt med mäklaren från visning fram till kontraktskrivning. Fick alltid snabbt svar på frågor som dök upp under tiden.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-06-19

Marta P skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    The nices and most profesjonal real estate agent I have been talking too. If we ever decide to sell our house we will definitely choose Lena! Läs mer
    2019-06-26 Lena E svarar Marta P
    Thanks Marta! :) Have a great summer!
  • Solveig W

2019-06-17

Solveig W skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt en villa. Trevligt bemötande från mäklaren. Trodde kanske att mäklaren skulle upplysa mig som köpare mer om vad som gäller besiktning. Tex hade vissa delar inte kunnat besiktas pga snö. Hade önskat viss kompletterande besiktning. Mäklaren agerade gentemot säljaren i vissa frågor som jag ej var nöjd med. På det hela taget var mäklaren professionell i sitt arbete och mycket trevlig. Läs mer
  • Andreas G

2019-06-11

Andreas G skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har sålt en villa och Therese, vår mäklare, visade stort engagemang från början till slut!
    Jag hade förhoppning om att mäklaren skulle tillgodose våra önskemål och ständigt hålla en öppen dialog om allt som hände, vilket hon skötte väldigt professionellt och bra. Läs mer
  • 2019-06-10

Jennifer L skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi var köpare av ett hus som Karolin sålde kände oss både proffsigt och kunnigt bemötta, hon va tillgänglig, trevlig och framförallt uppriktig och ärlig. Kändes som att hon va mån om att både säljare och köpare skulle vara nöjda och väl i förstådda med allt kring vad som gällde. Läs mer
  • 2019-06-09

Linn B skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag har sålt en bostadsrätt 106 kvadrat på Marmorvägen 2. Jag är jättenöjd med Terese’s insats, allt gick väldigt fort & smidigt, hon fanns tillgänglig hela tiden, kan varmt rekommendera henne till vänner och bekanta som går i säljtankar. // Linn Björninger Läs mer
  • 2019-06-05

Björn Tom I skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålde huset med hjälp av Terese.
    Terese är lugn , effektiv och lyhörd.
    Har känts tryggt med Terese . Hon får mitt högsta betyg. Läs mer
  • 2019-06-03

Ulrika L skrev om Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Har sålt en bostadsrätt. Det gick snabbt och smidigt.
    Björn är professionell och inger ett gott och tryggt intryck. Kunnig Läs mer
  • 2019-06-02

Stefan L skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt en villa.
    Karolin har igenom hela processen varit lugn och proffsig. Läs mer
  • 2019-05-29

Linnea S skrev om Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
  • 2019-05-27

Marcus M skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålde hus genom Karolin. Mycket nöjd med hela upplevelsen. Läs mer
  • 2019-05-26

Andreas Nordin A skrev om Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt en bostad med Bo som mäklare. Bemötandet var troligt och proffesionellt. Han kändes dock inte så "säljhungrig", vilket både kan vara bra och dåligt. Men allt gick hur bra som helst. Han var alltid opartisk och skötte allt korrekt, vilket gjorde att både säljare och vi köpare kunde få rätt hjälp.
    Vi är supernöjda Läs mer
  • 2019-05-22

Jörgen S skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpte först gård och sålde sedan villa.
    Mycket proffsigt bemötande generellt.
    Inte alls så säljig och tyckande, mycket saklig och guidande.
    Skulle kunna både köpa och sälja genom henne igen. Läs mer
  • 2019-05-22

Stefan L skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålde ett hus, vi valde Terese dels för att hon gav ett bra intryck på de visningar som vi var på innan vi köpte vårt nya hus. Och dels för att hon var den mest förtroendeingivande av de mäklare vi bjöd hem för att välja. Hon levde upp till våra höga förväntningar och levererade en positiv känsla både till köpare och säljare. Läs mer
  • Johanna O

2019-05-19

Johanna O skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt 1 villa och sålt en gård med hjälp av Lena Enqvist. Hon är noggrann och professionell både mot säljare och köpare. Upplever att hon guidar kunden tryggt igenom många gånger dennes livs största affär. Kan varmt rekommendera Lena som din mäklare! Läs mer
    2019-05-20 Lena E svarar Johanna O
    Tack snälla för fina ord. Hoppas ni kommer trivas i nya huset! :)
  • 2019-05-17

Lars J skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag har sålt en lägenhet Jag blev väl bemött Jag tycker att mäklaren gjorde ett kanonjobb då lägenheten blev snabbt såld Hon överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-16

Alexandra C skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålt hus

Supertrevligt och professionellt bemötande. Karolin är väldigt engagerad och levererar resultat.

Vi ställde höga krav på en snabb försäljning och Karolin fick vårt hus sålt på bara ett par dagar. Vi är glada och superimponerade. Läs mer
  • 2019-05-15

Linda S skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Lena är en mycket hängiven och duktig mäklare som står både på säljarens- och köparens sida.
    Hon har alltid varit snabb att svara när man har frågor och uppdaterar om allt som händer däremellan.
    Tröttnar inte om det tar lång tid att sälja utan kör på "to the bitter end."
    Jag är otroligt nöjd med Lena och kommer rekommendera henne till alla jag känner som ska sälja hus. Läs mer
    2019-05-15 Lena E svarar Linda S
    Tusen tack för fina ord! Stor lycka till på nya stället!
  • 2019-05-15

Magnus L skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Proffsigt och väl hanterat , kommer anlita igen. Läs mer
  • Christer J

2019-05-13

Christer J skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag har sålt en 1 1/2 plans villa i Övergran, Bålsta.
    Jag blev Mycket väl bemött av Terese. Som tog uppdraget på fullaste allvar. Och gjorde ett mycket bra arbete.
    På det hela var det en mycket bra upplevelse och jag kände mig trygg med Terese under hela resans gång. Läs mer
  • Eva-Christin Agneta L

2019-05-12

Eva-Christin Agneta L skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har sålt ett hus där Karolin Torstensson var vår mäklare som vi från första stund utgjorde ett stort förtroende och vi har under hela processen varit helnöjda med Karolin Torstensson. Vi har haft ett stort förtroende för henne hela tiden och trivts med att ha henne som mäklare. Fanns alltid tillgänglig när vi kontaktade henna och höll oss uppdaterade hela tiden.Toppen mäklare Läs mer
  • 2019-05-03

Gunilla L skrev om Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Bosse är en Kunnig och trevlig mäklare som stöttade oss på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • 2019-05-03

Lena K skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Har såłt både en lägenhet och ett hus åt mig det senaste året. Trevligt bemötande och professionellt arbete vilket gjort att affärerna gått snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-04-28

Malin P skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag har sålt en lägenhet.
    Lena är rak, trygg och kämpar vidare även om det går trögt att sälja. Läs mer
  • Annette Petra L

2019-04-26

Annette Petra L skrev om Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag är mycket nöjd med Bo Karlsson som mäklare. Han inger ett lugn och en trygghet.
    Duktig och säker i sitt sätt och har förmedlat och sålt vår fastighet på bästa sätt. Läs mer
  • 2019-04-23

Sofia A skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Villa såld i Krägga.
    Bemötandet har varit bra, Terese har varit aktiv. Läs mer
  • 2019-04-09

Mia B skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Mycket tillmötesgående och professionell! Läs mer
  • Andreas B

2019-04-07

Andreas B skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag och min fru både sålde bostad och köpte ny bostad tillsammans med Terese. Vi är väldigt nöjda med arbetet Terese har lagt ner på en tuff marknad. Vi anser att kommunikationen har varit väldigt bra med snabb och saklig respons, med en personlig touche. Vi rekommenderar starkt Terese som mäklare till er kommande bostadsaffär. Läs mer
  • Natalie S

2019-04-05

Natalie S skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har sålt en villa. Trevlig och trovärdig mäklare. Glad och positiv.

Förväntingarna vi hade var att mäklaren skulle visa spekulanterna och prata om huset vid visningen. Det gjorde mäklaren.

Allt bra, rekomenderar Karolin Läs mer
  • 2019-04-05

Hanna B skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Fick ett väldigt bra bemötande, hjälpsam och förklarar bra.
    En mycket bra upplevelse i mitt köp av ny bostad. Läs mer
  • 2019-04-02

Dick M skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har sålt hus.
    Vi har även köpt lägenhet där Karolin var mäklare.
    Hon har ett professionellt bemötande, är effektiv, noggrann och alltid hjälpsam. Läs mer
  • 2019-04-01

Per A skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har köpt en tomt via Karolin på Fastighetsbyrån, Bålsta.
    Under köpets gång har vi haft regelbundna kontakter, support och uppföljningar.

Vi är mycket nöjda och rekommenderar definitivt att kontakta Karolin om ni har intresse av ny bostad i området. Läs mer
  • 2019-04-01

Michael M skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Efter ett gediget research-arbete valde jag att ge Karolin uppdraget att sälja mitt hus. Ångrar inte en sekund mitt val. Kan inte annat än ge henne högsta betyg. Karolin har genom hela processen uppträtt proffsigt, strukturerat, seriöst och trevligt. Gett mig snabba och tydliga svar på mina frågor och funderingar. Materialet hon lämnade ifrån sig vid det första värderingsbesöket till kontraktsskrivningen höll högsta klass. Uppskattar också hennes lugna, stabila och förtroendeingivande personlighet. Tack! Läs mer

Stockholmsvägen 85, 746 33 Bålsta