Alla kategorier Mäklare Uppsala Håbo Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bålsta

Fastighetsbyrån Bålsta

Stockholmsvägen 85, 746 33 Bålsta — Visa karta

Välkommen till Bålsta vid Mälarens strand!

Tack vare de bra kommunikationerna ligger Stockholm, Uppsala och Västerås på smidigt avstånd och hela kommunen växer så området är både attraktivt och unikt. För den som är frilufts- eller båtintresserad finns mycket att se och göra i området.

Vi på Fastighetsbyrån kan vårt område i detalj och även om vårt kontor ligger i centrala Bålsta förmedlar vi bl.a. bostäder, kommersiella fastigheter samt skog i hela Håbo kommun. Eftersom vi hoppas att alla parter i slutändan ska känna sig nöjda med sin bostadsaffär utgår vi alltid ifrån säljarens villkor och de potentiella köparnas förutsättningar.

Hör av dig till oss om du har frågor eller är intresserad av boende i Bålsta!

Läs vad 540 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bålsta

• Charlotte L skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Engagerad mäklare, trevligt bemötande och mycket kompetent. Har en god kännedom om nuläge och marknaden.
    Snabb och väldigt smidig affär med mycket bra återkoppling genom hela affären. Läs mer
  • Jessica T skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Att sälja sitt hus i en skakig bostadsmarknad är jobbigt. Men Karolin fick mig att känna mig lugn och trygg under hela processen utan att lova för mycket. Hon är lätt att samarbeta med, ger snabb återkoppling och är otroligt skarp.
    Kan varmt rekommendera Karolin om du har tankar på att sälja din bostad. Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Påläst och kom med långa goda råd. Läs mer
  • Jessica Aina Margaretha E
    Jessica Aina Margaretha E skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har sålt ett hus och jag upplevde Teres som lyhörd och tillmötesgående
    Hon kom med råd men lät oss fatta våra egna beslut.
    Jag är mkt nöjd med Teres Lindroth Läs mer
  • Sara K skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålt bostad. Karolin har varit toppen från dag 1. För oss, som aldrig sålt en bostad förut, hade hon svar på alla våra korkade frågor. Hon har varit väldigt tillgänglig och anpassningsbar utifrån våra behov. Läs mer
  • Jenny H skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålt hus.
    Mycket nöjda med allt! Läs mer
  • Ewa S skrev om Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har varit väldigt nöjda med Fastighetsbyrån allt från första samtal till underskrift av köp/sälj avtal. Läs mer
  • Paul M skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Lena har verkligen ställt upp med att på alla möjliga sätt sälja mitt hus. Hon lyckades utmärkt trots sämre tider med hårdare krav från myndigheter och banker. Läs mer
  • Josephine E skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag och min sambo blev proffisionellt bemötta av Lena. Trevlig och saklig. Då det var det första huset så var vi inte helt säkra på allt och Lena var behjälplig och tålmodig mot oss. Läs mer
  • Jennie L
    Jennie L skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Lena Enqvist, ja du vad säger man, när man gått runt på en del visningar så har man sett ett par mäklare, inte alla positiva. Men vi har bara en positiv upplevelse av Lena.

Sympatisk och tillgänglig i sin kommunikation, både med tid och
    förtroendeingivande vid svar av våra frågor. Både på visning och efter. Hanterade en påstridig och negativ spekulant på visningen väldigt respektfullt.
    Kändes tryggt att hon vägledde oss vid kontraktsskrivningen och hela processen, kommunikativ. Ibland är det svårt att veta vad för frågor man skall ställa när man är ny på husköpar fronten.

Jag skulle rekomendera henne till andra i köp- och säljtankar.
    Med vänliga hälsningar snart en husägare. Läs mer
  • Johan K skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Lena, har genom sin kunskap och uppriktiga engagemang stöttat mig hela vägen vid försäljningen av mitt hus.

Hon är till sitt sätt rak och ärlig, Det har varit enkelt att föra en dialog om information innan, under och efter försäljningen.

Mycket nöjd Läs mer
  • Linnéa A skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt villa.
    Trevligt bemötande och stort intressse. God uppföljning och kontakt. Läs mer
  • Nehal S skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Lena är trevlig och duktig. Jag är jätte njöde. Läs mer
  • Leif R skrev om Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Från första mötet fick vi mycket bra förtroende för Björn då vi träffades för att prata försäljning av vårt hus. Björn är kunnig, hjälpsam o fanns alltid till hands. Vi kan varmt rekommendera Björn Läs mer
  • Peter L skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Lugn, saklig och alltid anträffbar! Läs mer
  • Johan K skrev om Fastighetsbyrån Bålsta
    Vid min affär mötte jag en mäklare som tog sig tid, lyssnade och var rak och ärlig kring min bostad. Jag är otroligt nöjd och rekommenderar verkligen Fastighetsbyrån i Bålsta. Läs mer
  • Hillevi B skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Fick köpa den bostad jag ville ha.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • Janina B skrev om Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi sålde en bostadsrätt. Vi är jätte nöjda med försäljningen och bemötandet. Läs mer
  • Annika S skrev om Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har köpt bostad av Björn och vi uppfattade honom som rak, tydlig och ärlig. Han fanns tillgänglig och svarade på de frågor vi hade.
    Vi ska även sälja genom honom, men nu tycks han vara långledig så då har en annan mäklare tagit över. Lite trist, men vi hoppas nästa mäklare också kommer leva upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Karl Magnus H skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålde min lägenhet. Terese va lätt att prata med och lyhörd. Hon ingav direkt förtroende och levde mer än väl upp till mina förväntningar. Hon är en duktig och engagerad mäklare samt trevlig och lugn personlighet. Kan varmt rekommendera Terese. Läs mer
  • Lennart H skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Påläst om området och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Oksana K skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    bara bra.................................................................... Läs mer
  • Malin W skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi sålde vår lägenhet.
    Therese är en mycket duktig och kunnig mäklare. Saklig, erfaren och lätt att samarbeta med. Hon levde upp till våra förväntningar och mer därtill.
    Vi kan varmt rekommendera Therese till andra personer som ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • Vincent L skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Positiv och gav aldrig upp tills det blev en försäljning. Läs mer
  • Gunnar M skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Dedikerad, kunnig noggrann återkopplande Läs mer
  • Sabina B skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har sålt en villa med hjälp av Karolin Torstensson.
    För oss är det av stor vikt att få personlig kontakt, kunna bolla tankar och ställa frågor utan att känna sig besvärlig. Hon har ledsagat oss genom och tagit hand om försäljningen på ett smidigt och bra sätt. Vi är mycket nöjda med val av mäklare från början till slut! Läs mer
  • Leif R skrev om Fastighetsbyrån Bålsta
    Pålitlig och tillgänglig mäklare Läs mer
  • Ellen B skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Karolin har uppträtt mycket professionellt vid försäljningen av vårt hus. Alltid lätt att få tag i, noga med att ge oss rätt information. Mycket duktig och förtroende givande. Läs mer
  • Nina A
    Nina A skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt Tallvägen i Krägga
    Professionellt bemötande och snabb återkoppling vid frågor Läs mer
  • Pia W skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålt villa .
    Blev bemött på ett riktigt proffsigt sätt. Hon svarade snabbt när man sökte kontakt . Väldigt kunnig . Kände stort förtroende till henne .
    Hade inga förväntningar . Viste redan att er mäklar firma är väldigt proffsiga

Vi är mycket nöjda och känner trygghet hos et gällande att sälja men även köpa som vi gjort en gång . Läs mer
  • Mattias K skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Bra och tydlig, klara besked vad som sker. Läs mer
  • Vincent L skrev om Fastighetsbyrån Bålsta
    Kunnig mäklare i området och vi fick våran bostadsrättsvilla såld. Läs mer
  • Elisabeth R skrev om Fastighetsbyrån Bålsta
    Snabbt, effektivt och professionellt Läs mer
  • Aleksej N skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    bara bra bara bra bara bra bara bra bara bra Läs mer
  • Clas A skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    När vi sålde lägenheten fick vi professionell hjälp och guidning av Karolin. Hon var trevlig, kunnig och alltid tillgänglig. Läs mer
  • Louise B skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag har sålt en lgh och köpt ett hus tillsammans med min sambo. Karolin har varit lyhörd för önskemål, varit positiv och gjort det som förväntas av en mäklare. Gett tips och råd och varit noggrann. Hon har hållit kontakt i varje moment som uppdaterats på något sätt. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Muhammad Assad T skrev om Fastighetsbyrån Bålsta
    Is was a nice smooth experience Läs mer
  • Olle S skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålt tomt. Lena har varit väldigt duktig. Läs mer
  • Roger G skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Gav bra information, återkopplade bra och var lättsam och trevlig. Läs mer
  • Erik R skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag har köpt en fastighet och fått all stöd som jag har begärt av Lena Läs mer
  • Linus H skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Kompetent, trevlig och seriös i sin yrkesroll. Väldigt nöjd att jag valde henne som mäklare! Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Tapio K skrev om Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Hjälp vid ägarbyte mellan syskon på en villa i Bålsta.
    Mycket bra bemötande, ordning och reda. Läs mer
  • Tarja Irmeli O skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Fältet borde vara frivilligt. Jag önskar inte lämna någon kommentar. Läs mer
  • Mikael K skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har sålt våran villa. Karolin har varit
    en mycket bra mäklare. Hon har lyssnat
    på våra önskemål:
    Karolin har levt upp till våra förväntningar Läs mer
  • Bill Mikael T skrev om Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Hjälp med värderingar.

Björn har alltid levererat högre service än jag hoppats på.

Svar på frågor och återkoppling har alltid kommit inom utlovad tid eller allt som oftast innan.

Björn håller vad han lovar och är ärlig samt har väldigt bra koll på marknaden.

Han är även så långt ifrån en sliskig pristrissande stockholmsmäklare man kan komma.

Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Frida Susanne T skrev om Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har fått hjälp med flertalet värderingar av Björn.

Servicen har varit långt över förväntan.

Har alltid gått snabbare med hjälp och återkoppling än väntat.

Bemötandet har varit proffsigt, trevligt och avslappnat.

Har inga funderingar på vem jag skulle välja som mäklare om vi skulle sälja, Björn är förstavalet. Läs mer
  • Christer P skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt en villa i Bålsta.
    Lena var trevlig och höll sig till fakta, hjälpsam med förfrågad information. Läs mer
  • Kjell E skrev om Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag kan bara betygsätta Terese och tack vare Tereses engagemang vid den något annorlunda försäljningen så gick allt bra. Läs mer
  • Robin M skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Mycket professionell, snabb och smidig hantering av hela affären. Läs mer
  • Evgenia F
    Evgenia F skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Väldigt nöjd med Karolin!
    Hon är mycket engagerad och alltid tillgänglig vilket vi uppskattade väldigt mycket. Hon är också lugn som person och vet vad hon gör. Läs mer

Stockholmsvägen 85, 746 33 Bålsta