Alla kategorier Mäklare Uppsala Håbo Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bålsta

Fastighetsbyrån Bålsta

Stockholmsvägen 85, 746 33 Bålsta — Visa karta

Välkommen till Bålsta vid Mälarens strand!

Tack vare de bra kommunikationerna ligger Stockholm, Uppsala och Västerås på smidigt avstånd och hela kommunen växer så området är både attraktivt och unikt. För den som är frilufts- eller båtintresserad finns mycket att se och göra i området.

Vi på Fastighetsbyrån kan vårt område i detalj och även om vårt kontor ligger i centrala Bålsta förmedlar vi bl.a. bostäder, kommersiella fastigheter samt skog i hela Håbo kommun. Eftersom vi hoppas att alla parter i slutändan ska känna sig nöjda med sin bostadsaffär utgår vi alltid ifrån säljarens villkor och de potentiella köparnas förutsättningar.

Hör av dig till oss om du har frågor eller är intresserad av boende i Bålsta!

Läs vad 595 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bålsta

• 2019-06-19

Marta P skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    The nices and most profesjonal real estate agent I have been talking too. If we ever decide to sell our house we will definitely choose Lena! Läs mer
  • Solveig W

2019-06-17

Solveig W skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt en villa. Trevligt bemötande från mäklaren. Trodde kanske att mäklaren skulle upplysa mig som köpare mer om vad som gäller besiktning. Tex hade vissa delar inte kunnat besiktas pga snö. Hade önskat viss kompletterande besiktning. Mäklaren agerade gentemot säljaren i vissa frågor som jag ej var nöjd med. På det hela taget var mäklaren professionell i sitt arbete och mycket trevlig. Läs mer
  • Andreas G

2019-06-11

Andreas G skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har sålt en villa och Therese, vår mäklare, visade stort engagemang från början till slut!
    Jag hade förhoppning om att mäklaren skulle tillgodose våra önskemål och ständigt hålla en öppen dialog om allt som hände, vilket hon skötte väldigt professionellt och bra. Läs mer
  • 2019-06-10

Jennifer L skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi var köpare av ett hus som Karolin sålde kände oss både proffsigt och kunnigt bemötta, hon va tillgänglig, trevlig och framförallt uppriktig och ärlig. Kändes som att hon va mån om att både säljare och köpare skulle vara nöjda och väl i förstådda med allt kring vad som gällde. Läs mer
  • 2019-06-09

Linn B skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag har sålt en bostadsrätt 106 kvadrat på Marmorvägen 2. Jag är jättenöjd med Terese’s insats, allt gick väldigt fort & smidigt, hon fanns tillgänglig hela tiden, kan varmt rekommendera henne till vänner och bekanta som går i säljtankar. // Linn Björninger Läs mer
  • 2019-06-05

Björn Tom I skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålde huset med hjälp av Terese.
    Terese är lugn , effektiv och lyhörd.
    Har känts tryggt med Terese . Hon får mitt högsta betyg. Läs mer
  • 2019-06-03

Ulrika L skrev om Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Har sålt en bostadsrätt. Det gick snabbt och smidigt.
    Björn är professionell och inger ett gott och tryggt intryck. Kunnig Läs mer
  • 2019-06-02

Stefan L skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt en villa.
    Karolin har igenom hela processen varit lugn och proffsig. Läs mer
  • 2019-05-29

Linnea S skrev om Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
  • 2019-05-27

Marcus M skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålde hus genom Karolin. Mycket nöjd med hela upplevelsen. Läs mer
  • 2019-05-26

Andreas Nordin A skrev om Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt en bostad med Bo som mäklare. Bemötandet var troligt och proffesionellt. Han kändes dock inte så "säljhungrig", vilket både kan vara bra och dåligt. Men allt gick hur bra som helst. Han var alltid opartisk och skötte allt korrekt, vilket gjorde att både säljare och vi köpare kunde få rätt hjälp.
    Vi är supernöjda Läs mer
  • 2019-05-22

Jörgen S skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpte först gård och sålde sedan villa.
    Mycket proffsigt bemötande generellt.
    Inte alls så säljig och tyckande, mycket saklig och guidande.
    Skulle kunna både köpa och sälja genom henne igen. Läs mer
  • 2019-05-22

Stefan L skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålde ett hus, vi valde Terese dels för att hon gav ett bra intryck på de visningar som vi var på innan vi köpte vårt nya hus. Och dels för att hon var den mest förtroendeingivande av de mäklare vi bjöd hem för att välja. Hon levde upp till våra höga förväntningar och levererade en positiv känsla både till köpare och säljare. Läs mer
  • Johanna O

2019-05-19

Johanna O skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt 1 villa och sålt en gård med hjälp av Lena Enqvist. Hon är noggrann och professionell både mot säljare och köpare. Upplever att hon guidar kunden tryggt igenom många gånger dennes livs största affär. Kan varmt rekommendera Lena som din mäklare! Läs mer
    2019-05-20 Lena E svarar Johanna O
    Tack snälla för fina ord. Hoppas ni kommer trivas i nya huset! :)
  • 2019-05-17

Lars J skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag har sålt en lägenhet Jag blev väl bemött Jag tycker att mäklaren gjorde ett kanonjobb då lägenheten blev snabbt såld Hon överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-16

Alexandra C skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålt hus

Supertrevligt och professionellt bemötande. Karolin är väldigt engagerad och levererar resultat.

Vi ställde höga krav på en snabb försäljning och Karolin fick vårt hus sålt på bara ett par dagar. Vi är glada och superimponerade. Läs mer
  • 2019-05-15

Linda S skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Lena är en mycket hängiven och duktig mäklare som står både på säljarens- och köparens sida.
    Hon har alltid varit snabb att svara när man har frågor och uppdaterar om allt som händer däremellan.
    Tröttnar inte om det tar lång tid att sälja utan kör på "to the bitter end."
    Jag är otroligt nöjd med Lena och kommer rekommendera henne till alla jag känner som ska sälja hus. Läs mer
    2019-05-15 Lena E svarar Linda S
    Tusen tack för fina ord! Stor lycka till på nya stället!
  • 2019-05-15

Magnus L skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Proffsigt och väl hanterat , kommer anlita igen. Läs mer
  • Christer J

2019-05-13

Christer J skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag har sålt en 1 1/2 plans villa i Övergran, Bålsta.
    Jag blev Mycket väl bemött av Terese. Som tog uppdraget på fullaste allvar. Och gjorde ett mycket bra arbete.
    På det hela var det en mycket bra upplevelse och jag kände mig trygg med Terese under hela resans gång. Läs mer
  • Eva-Christin Agneta L

2019-05-12

Eva-Christin Agneta L skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har sålt ett hus där Karolin Torstensson var vår mäklare som vi från första stund utgjorde ett stort förtroende och vi har under hela processen varit helnöjda med Karolin Torstensson. Vi har haft ett stort förtroende för henne hela tiden och trivts med att ha henne som mäklare. Fanns alltid tillgänglig när vi kontaktade henna och höll oss uppdaterade hela tiden.Toppen mäklare Läs mer
  • 2019-05-03

Gunilla L skrev om Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Bosse är en Kunnig och trevlig mäklare som stöttade oss på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • 2019-05-03

Lena K skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Har såłt både en lägenhet och ett hus åt mig det senaste året. Trevligt bemötande och professionellt arbete vilket gjort att affärerna gått snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-04-28

Malin P skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag har sålt en lägenhet.
    Lena är rak, trygg och kämpar vidare även om det går trögt att sälja. Läs mer
  • Annette Petra L

2019-04-26

Annette Petra L skrev om Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag är mycket nöjd med Bo Karlsson som mäklare. Han inger ett lugn och en trygghet.
    Duktig och säker i sitt sätt och har förmedlat och sålt vår fastighet på bästa sätt. Läs mer
  • 2019-04-23

Sofia A skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Villa såld i Krägga.
    Bemötandet har varit bra, Terese har varit aktiv. Läs mer
  • 2019-04-09

Mia B skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Mycket tillmötesgående och professionell! Läs mer
  • Andreas B

2019-04-07

Andreas B skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag och min fru både sålde bostad och köpte ny bostad tillsammans med Terese. Vi är väldigt nöjda med arbetet Terese har lagt ner på en tuff marknad. Vi anser att kommunikationen har varit väldigt bra med snabb och saklig respons, med en personlig touche. Vi rekommenderar starkt Terese som mäklare till er kommande bostadsaffär. Läs mer
  • Natalie S

2019-04-05

Natalie S skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har sålt en villa. Trevlig och trovärdig mäklare. Glad och positiv.

Förväntingarna vi hade var att mäklaren skulle visa spekulanterna och prata om huset vid visningen. Det gjorde mäklaren.

Allt bra, rekomenderar Karolin Läs mer
  • 2019-04-05

Hanna B skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Fick ett väldigt bra bemötande, hjälpsam och förklarar bra.
    En mycket bra upplevelse i mitt köp av ny bostad. Läs mer
  • 2019-04-02

Dick M skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har sålt hus.
    Vi har även köpt lägenhet där Karolin var mäklare.
    Hon har ett professionellt bemötande, är effektiv, noggrann och alltid hjälpsam. Läs mer
  • 2019-04-01

Per A skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har köpt en tomt via Karolin på Fastighetsbyrån, Bålsta.
    Under köpets gång har vi haft regelbundna kontakter, support och uppföljningar.

Vi är mycket nöjda och rekommenderar definitivt att kontakta Karolin om ni har intresse av ny bostad i området. Läs mer
  • 2019-04-01

Michael M skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Efter ett gediget research-arbete valde jag att ge Karolin uppdraget att sälja mitt hus. Ångrar inte en sekund mitt val. Kan inte annat än ge henne högsta betyg. Karolin har genom hela processen uppträtt proffsigt, strukturerat, seriöst och trevligt. Gett mig snabba och tydliga svar på mina frågor och funderingar. Materialet hon lämnade ifrån sig vid det första värderingsbesöket till kontraktsskrivningen höll högsta klass. Uppskattar också hennes lugna, stabila och förtroendeingivande personlighet. Tack! Läs mer
  • 2019-03-28

Maria E skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har sålt vår villa på Fastighetsbyrån via Lena Enqvist.
    Vi har alltid anlitat dem när vi gjort våra fastighetsaffärer,så även nu.
    De är snabba,proffsiga,uppmärksamma,uppdaterar det senaste,har koll.
    Man känner sig trygg helt enkelt genom hela processen,både som säljare och köpare
    Och det var samma upplevelse även nu,när vi sålde villan
    Snabbt,smidigt! Tack Lena! :) Läs mer
    2019-03-31 Lena E svarar Maria E
    Tack för fina ord! :) Vi hörs!
  • 2019-03-25

Sarah H skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Trevligt och hjälpsamt bemötande. Tillgänglig vid behov. Läs mer
    2019-03-27 Lena E svarar Sarah H
    Hoppas ni kommer att trivas! :)
  • 2019-03-18

Margit T skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Inger förtroende korrekt o mycket proffsig Läs mer
  • 2019-03-18

Göran T skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Hon är jätte bra som Mäklare hon är sakkunnig i sina uppdrag och håller än under rätta hela tiden vad som händer så det finns bara gott och säga om Karolin 👍 Läs mer
  • 2019-03-17

Kristoffer R skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Trevligt bemötande. Trygg att ha att göra med och man känner att hon vill kundens bästa. Ärlig angående prissättning och om hur läget ligger till med köpare och hur marknaden står.
    Rekommenderar henne starkt, kommer välja henne som mäklare vid framtida försäljning. Läs mer
    2019-03-27 Lena E svarar Kristoffer R
    Tack för fina ord. Lycka till i nya bostaden!
  • 2019-03-15

Birgitta Erika C skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Terese lyckades sälja vår bostad trots att marknaden nästan dött. Proffsig, snabb och trevlig! Läs mer
  • 2019-03-14

Sophie A skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Pålitlig och lättsam! Rekommenderar verkligen Läs mer
  • 2019-03-04

Ekaterina Z skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    I've bought a house. I didn't know exactly how this process is looks like here, and Karolin was very helpful and explained everything, so buying and moving in went smooth. Läs mer
  • 2019-03-04

Mikael T skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Seriös och tydlig.
    Hjälpte till med det där extra och var alltid snabb med återkoppling oavsett fråga. Läs mer
  • 2019-02-27

Andreas P skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt en tomt.

Lena bemötte oss mkt bra, vi kände oss väl omhändertagna samt att hon Bekräftade oss när vi var spekulanter. Läs mer
    2019-03-27 Lena E svarar Andreas P
    Lycka till med bygget. Jag kommer gärna och tittar när ni är klara! :)
  • 2019-02-18

Sara H skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag köpte en lägenhet, blev bemött bra hon kändes proffsig. Jag trodde dock att hon skulle informera mer kring vad jag behövde tänkte på till innan jag flyttade in. Men det kan nog vara så att de inte behöver de, men hade gjort att helheten blev 100%. Trevlig och glad. Läs mer
  • 2019-02-14

Margareta G skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Karolin är tydlig och strukturerad med en hög servicekänsla så hon får våra bästa rekomendationer Läs mer
  • 2019-02-14

Mia M skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Superduktig. Kunnig och proffsig! Läs mer
  • 2019-02-12

Claes Peter L skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Alltid kontaktbar. Lugn och trygg i ett stort beslut. Allt slutade med en bra och smidig försäljning. Läs mer
  • 2019-01-18

Anna-Lena N skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    När vi skulle köpa vårt första hus hjälpte Karolin oss mycket. Hon svarade snabbt och sakligt på alla våra frågor. Läs mer
  • 2018-12-26

Lars E skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Lena har hjälpt oss att hitta köpare till vårt hem sedan 45 år.

Utifrån ovan så har vi ingen större erfarenhet av mäklare, men uppfattar Lena som mycket hjälpsam och korrekt i sitt förmedlingsarbete.

Gunnel och Lars Eriksson Läs mer
  • 2018-12-20

Peter K skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Bra mäklare med väldigt bra service och kunskap, mycket nöjd Läs mer
  • 2018-12-17

Lena S skrev om Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta