Fastighetsbyrån Bålsta

Fastighetsbyrån Bålsta

Välkommen till Bålsta vid Mälarens strand!

Tack vare de bra kommunikationerna ligger Stockholm, Uppsala och Västerås på smidigt avstånd och hela kommunen växer så området är både attraktivt och unikt. För den som är frilufts- eller båtintresserad finns mycket att se och göra i området.

Vi på Fastighetsbyrån kan vårt område i detalj och även om vårt kontor ligger i centrala Bålsta förmedlar vi bl.a. bostäder, kommersiella fastigheter samt skog i hela Håbo kommun. Eftersom vi hoppas att alla parter i slutändan ska känna sig nöjda med sin bostadsaffär utgår vi alltid ifrån säljarens villkor och de potentiella köparnas förutsättningar.

Hör av dig till oss om du har frågor eller är intresserad av boende i Bålsta!

Läs vad 848 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bålsta 2

• Skokloster - Lugnet
    2021-05-10
    Så glad och tacksam över att vi valde Fastighetsbyrån och Lena. Med sin kunskap, engagemang fick vi hjälp att sälja vårt hus
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Dalängen
    2021-05-10
    Mycket trevligt bemötande, och effektiv hantering av bostadsköpet. Tack för hjälpen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Viby
    2021-05-10
    Hjälp vid både köp och sälj av bostäder. Professionellt bemötande, alltid tillgänglig för frågor och bra samt tydlig i det hon gör
    2021-05-10
    Mycket tillmötetesgående. Snabba svar och enkelt
    2021-05-05
    Vi har sålt Gärdesvägen 11 A. Lena har mött upp oss på alla delar på ett mycket bra och proffsigt sätt. Hon är väldigt lyhörd och handlingskraftig. Vi är väldigt nöjda.
    • Bålsta - Hagviken
    2021-05-05
    Tererse var mycket trevlig, återkopplade snabbt och kunnig.
    Vi är mycket nöjda. Fastighet Hagviksstrand 38B
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2021-05-04
    Detta var den andra lägenheten som Karolin sålt åt mig, jag har också köpt en lägenhet med hjälp av Karolin. Hon har uppfyllt alla mina förväntningar och jag tycker hon är väldigt professionell och mycket trevlig. Jag kommer rekommendera min dotter att kontakta Karolin när hon ska sälja sitt hus om ca ett år.
    2021-05-04
    Vi köpte en villa i Skokloster och är väldigt nöjda med Thereses bemötande och handhavande av affären- proffsig och engagerad!
    • Bålsta - Gamla Bålsta
    2021-05-03
    Saklig och kunnig.
    Lugn och trevlig!
    Ger ett proffsigt och tryggt intryck!
    Rekommenderas starkt.
    2021-05-01
    Sålt en bostadsrätt via Lena. Otroligt proffsig i sitt bemötande. Lätt att bolla med och alltid snabba puckar.
    Kan inte vara mer nöjd!
    • Bålsta - Eneby
    2021-04-14
    Rak, snabb och lätt att få kontakt med, samt mycket trevlig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Viby Äng
    2021-04-12
    Proffesionellt och rak. Bjöd på sig själv. Positivt upplevelse.
  • köpte en tomt med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Häggeby - Vreta
    2021-04-11
    Tack Björn för en snabb o smärt fri affär
    10poäng!
    Vi hör av oss när det är dax att sälja
  • köpte en tomt med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Häggeby - Vreta
    2021-04-11
    Bra från början till slutet! Rekommenderas starkt
    2021-04-10
    Köpt radhus i Bålsta, Karolin har varit med oss på flera visningar.
    Hon är lugn, trygg och känns pålitlig. Väldigt nöjd. /Patrik Widgren
  • sålde en tomt med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Skokloster - Idealbyn
    2021-04-09
    Jag har sålt en tomt. Allt gick smidigt och Terese uppfyllde alla mina förväntningar.
    • Bålsta - Viby Äng
    2021-04-09
    Köpte ett parhus i Bålsta och Björn bemötte oss professionellt. Lugn, sansad och tydlig i kommunikationen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2021-04-08
    Vi har sålt en familjevilla i Skokloster och är mycket nöjda genom hela processen. Toppbetyg till Karolin!
    • Övergran - Kivinge / Åby
    2021-04-03
    Vi köpte av karolin. Kunnig, lättillgänglig och trevlig.
    • Bålsta - Norra Ullevi
  • Darko A
    sålde sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Övergran - Katrinedal
    2021-04-01
    Proffsig, lugn, tillgänglig, hjälpsam, ärlig, svarar oavsett tid på dygnet. Han är helt enkelt BÄST
    • Bålsta - Hagviken
    2021-03-29
    Vi sålde vår villa med hjälp av Terese. Vi är jättenöjda! Terese är lugn, engagerad och har ett proffsigt bemötande. Vi rekommenderar gärna Terese till andra.
  • Lars-Erik N
    • Övergran - Kivinge / Åby
    2021-03-27
    Sålt villa. Gick så smidigt och mycket bra mäklare Karolin Torstensson , tryggt på alla vis ! Rekommenderar henne !
    • Bålsta - Nydal
    2021-03-21
    Vi sålde en villa,
    Karolin är alltid tillgänglig, svarar snabbt på Mail och sms.
    Vi ville ha en snabb affär och det blev det.
    Vi kände oss trygga.
    2021-03-10
    Lyhörd, snabb respons och ordning. Kunnig och trevlig.
    2021-03-10
    Vi köpte ett fristående hus av Terese och hon har alltid varit tillmötesgående, glad och hjälpsam. Visat förståelse för oss och våra funderingar och frågor.
    Hon har alltid återkommit till oss snabbt med svar på våra frågor och vi skulle rekommendera henne varmt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2021-03-07
    Ärlig och tydlig, ingav förtroende.. vi trivs jätte bra i vårt nya hus! Det
    2021-03-05
    Trevlig och proffsig sålde lägenheten för det pris vi ville.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2021-03-03
    Har fått hjälp med att sälja min bostadsrätt.
    Hade önskat mer skyltning utanför bostaden och att vi använt mer av mina bilder innan fotografen tog sina bilder.
    • Bålsta - Centrum
    2021-02-24
    Han kunde svara på alla våra frågor. Tack Björn du är bäst, vi är mycket nöjd
    • Bålsta - Väppebyberget
    2021-02-18
    Stort förtroende för Lena Enqvist, och är mycket nöjd med hennes arbete med försäljningen av min fastighet.
    • Krägga
    2021-02-16
    Björn var mäklaren i en bostadsaffär där jag var köpare. I hela processen kände jag att han förmedlade korrekt information och inom bra svarstid. Plus för kommunikation, förståelse för mig som köpare och lösningsorienterad.
    • Bålsta - Uppåkra
    2021-02-16
    köpte ett hus där Terese var mäklare och är väldigt nöjda med hur vi blev bemötta. Terese var väldigt professionell, trevlig, engagerad och tillmötesgående under hela processen. Rekommenderar att sälja och köpa med Terese
  • Johan S
    2021-02-11
    Kan inte annat än rekommendera Karolin. Toppenjobb med bra feedback hela tiden när vi sålde vår bostadsrätt.
    • Bålsta - Gillmarken
    2021-02-10
    Köpt villa.
    Proffsigt bemötande, alltid tillgänglig med frågor.
  • köpte sitt hus med hjälp av Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2021-02-07
    Både köp och försäljning gick snabbt och smidigt. Stor tillgänglighet och mycket tillmötesgående. Vi har fått bra hjälp med att boka alla behövliga tjänster kring försäljning och flytt.
    2021-02-05
    Karolin har varit helt outstanding och alltid svarat på våra frågor och funderingar nästan dygnet runt.
    Det blev nästan bråk hemma, för frugan tyckte att jag stressade på, vilket inte var avsikten.
    Budgivningsprocessen gjordes smidigt och korrekt, och upplevdes som seriös och rättvis.
    • Bålsta - Västerängen
    2021-02-05
    Mäklaren hjälpsam och svarade direkt om man undrade ngt. Trevlig och korrekt! Rekommenderas
    • Bålsta - Gillmarksbyn
    2021-02-01
    Måste vara Bålstas utan tvekan bästa mäklare.
    2021-01-29
    Trevlig och snabb på att återkomma.
  • sålde sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Åkerby
    2021-01-26
    Vi har köpt Bostadsrätt samt sålt vårt hus ,i båda fallen har Björn Alström varit ansvarig mäklare.
    Bemötande har och är helt till belåtenhet, vi har fått information samt svar på frågor vi ställt till honom.
    Vi kan rekommendera Björn till våra vänner vid ett ev. bostadsköp.
    • Bålsta - Frösundavik
    2021-01-25
    Köpt Radhus och Sålt Bostadsrätt.
    Väldigt lugn och hjälpsam mäklare. Svarade snabbt när man smsa eller ringde. Väldigt hjälpsam och anpassningsbar. Kändes väldigt seriös och duktig!
    2021-01-24
    Vi är väldigt glada att vi har valt Lena som mäklare. Hon har varit till stor hjälp. Hon har goda kunskaper och utgick utifrån våra behov och förutsättningar. Vi rekommenderar henne och det är hon som vi väljer igen i framtiden. Tack Lena!
    • Bålsta - Torresta
    2021-01-23
    Vi har nu sålt våran sommarstuga som vi valt att avyttra p g a att få mer tid för golf och andra aktiviteter!
    Då vi tidigare givit Karolin uppdrag att sälja ett objekt och vi då var nöjde ville vi gärna anlita just den mäklaren igen.
    Karolin är både pedagogisk och professionell i hela försäljningsprocessen, vilket gör att jag som kund får ett bra förtroende för Karolin som person!
  • skrev om Fastighetsbyrån Bålsta
    Hej igen,
    Återkoppling från familjen Cavdarlar

Lena,vi är tyvärr mycket mycket besvikna på dig,du gick vidare till nästa budgivare2 (som är ute ur spelet)och skriver kontrakt med de👉 Man iNFORMERAR med sms åtminstone detta till de personer som har vunnit budet och som du har valt från början att gå vidare med eller hur har jag fel, det kallas arbetsetik.hur ska man lite på dig som mäklare i framtida behov? Huset har ingen betydelse för oss längre det är ditt arbetssätt att hantera situationen vi är besvikna på, tyvärr du får -10 poäng från oss,sen om ägarna i skokloster är nöjda tack vare mitt jagande på priset det är annan sak, men arbetsetik saknas,oseriös mäklare👎
    Hej Hatice, vi beklagar att ni upplevt processen på det sättet. Men vi får hänvisa till Lenas tidigare svar; "Jag förstår att ni är besvikna. Jag har framfört både era och den andra spekulantens villkor som var förenade med era respektive bud och detta är säljarens beslut, inte mitt. Jag har inte och jag får inte lova en spekulant att han/hon ska få köpa en bostad. Det låg i säljarens intresse att få till ett bindande kontrakt så snart som möjligt. Återigen så är ni välkomna att kontakta oss om ni vill diskutera detta ytterligare. Jag hoppas att ni snart hittar en annan passande bostad. Lycka till!" Fastighetsbyrån Bålsta
  • Evanthia T
    sålde sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2021-01-22
    Vi har sålt vår vila i Skokloster. Vi uppskattar att mäklaren hade tålamod under hela processen och har varit till stöd för oss. Vi litar också på hennes kompetenser och kunskaper. Hon gjorde ett utmärkt jobb. Hon kämpade tillsammans med oss, hon kompletterade våra insatser och ledde försäljningen till ett bra pris. Vi rekommenderar henne och vi skulle vända oss igen till henne vod framtida behov. Tack Lena!
  • skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2021-01-22
    Vi har aldrig träffat så oseriös mäklare hittils.Har ingen arbets ETiK alls.vi vann budgivningen måndags kväll och hade lånelöfte klart i handen,fixade alla dokument som banken begärde från oss inom 36timmar,skulle skriva kontrakt,men vad hände sen! hon valde att gå vidare istället med den andra budgivaren istället som var ute ur spelet , samtidigt lovade att vi skulle göra köpekontrakt torsdag men valde att skriva kontrakt med de EN DAG INNAN!! utan att informera
    Hej Cüneyt. Jag förstår att ni är besvikna. Jag har framfört både era och den andra spekulantens villkor som var förenade med era respektive bud och detta är säljarens beslut, inte mitt. Jag har inte och jag får inte lova en spekulant att han/hon ska få köpa en bostad. Det låg i säljarens intresse att få till ett bindande kontrakt så snart som möjligt. Återigen så är ni välkomna att kontakta oss om ni vill diskutera detta ytterligare. Jag hoppas att ni snart hittar en annan passande bostad. Lycka till! Lena Enqvist
    • Skokloster - Idealbyn
    2021-01-21
    Vi köpte hus och Terese var toppklass under hela processen!
    • Krägga
    2021-01-17
    Vi sålde vårt hus med Karolin och upplevde affären väldigt smidig. Tydlig kommunikation och ett proffsigt bemötande, vi är väldigt nöjda med Karolin.
    • Bålsta - Gamla Bålsta
    2021-01-17
    Jag sålde min 2:a genom Karolin Torstensson, Fastighetsbyrån. Jag hade blivit rekommenderad henne av en vän samt läst goda omdömen om henne på nätet. Hon levde upp till mina förväntningar, jag kände mig oerhört väl bemött och kände stort förtroende från första stund. Hon gav snabb återkoppling och fick mig att känna mig trygg i försäljningsprocessen. Jag kan varmt rekommendera Karolin!