Björn Alström
Registrerad mäklare sedan 2010-01-14
Aktiv på Reco.se sedan 2014-03-26
2019-09 - 2020-08

Läs vad 123 Läs vad Björn Alström

• Lars Olavi L sålde sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-08-11

Bålsta - Norra Ullevi
    Vår försäljning var Vi helt nöjda med men i början kändes helt omöjligt, under semestern blev Vi införstådda med hur det fungerar.
    Tack i alla fall. Resultatet blev Ok
    Tack Vi är mycket nöjda med resultatet.
    Lasse/Clary. Läs mer
  • Ali A köpte sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-06-24

Bålsta - Västerskog
    Mycket proffsig i alla lägen, snabb och grym service utöver det vanliga.
    Rekommenderar Björn Alström alla dagar i veckan. Läs mer
  • Emma Margareta E köpte sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-06-10

Bålsta - Eneby
    Köpte hus via Fastighetsbyrån i Bålsta i Juni 2020 där Björn var ansvarig mäklare. Vi är väldigt nöjda med Björns bemötande både inför och under visningen, samt vid kontraktskrivning. Han svarar snabbt och utförligt på de frågor vi haft. Kan rekommendera Björn varmt! Läs mer
  • Moustafa Abdelmaboud E köpte sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-06-02

Bålsta - Mansängen
    Bästa hjälpen har jag fått med Björn Läs mer
  • Henry Valdemar L sålde sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-04-01

Bålsta - Viby äng
    Sållt hus.
    Bra och profsigt bemötande, kunnig.
    Uppfylde våra förväntningar, lyhörd för önskemål.

Kändes bra och tryggt hela vägen rekomenderar gärna till andra. Läs mer
  • Birgitta L sålde sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-03-27

Häggeby
    Sålt villa. Björn har varit behjälplig med det mesta, svarat på frågor och lugn, tålmodig. Vi har haft stort förtroende för honom. Läs mer
  • Sandra Ingrid Elinor H köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-03-23

3:a
    Bålsta - Viby Äng
    Supertrevligt bemötande och guidning i både när jag köpte på Vallmovägen och när jag sålde huset på Hjortvägen
    Då jag fick göra allt själv fick jag rejält med stöttning av Björn.
    En riktig Stjärna Läs mer
  • Florentina C köpte sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-02-19

Bålsta - Skörby
    Vi har köpt ett hus med Björns hjälp.
    Det som kännetecknar Björn är att han svarar vilken tid som helst under dagen, särskilt viktigt för oss som köpte ett hus för första gången. Han hade tålamod och förklarade på ett begripligt sätt alla steg som görs för att kunna köpa ett hus. Vi hjärtligt rekommenderar Björn som mäklare om ni tänker köpa eller sälja ett hus. Läs mer
  • Rickard F köpte sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-01-21

Bålsta - Västerängen
    Vi har köpt en Villa .

Björn har hjälpt oss hela vägen och är mycket professionell . Alltid tillgänglig . Läs mer
  • Christian J sålde sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-12-10

Bålsta - Skörby
    En mycket duktig och sympatisk människa. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bålsta

Karolin Torstensson