Björn Alström
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-06 - 2020-05

Läs vad 119 Läs vad Björn Alström

• Henry Valdemar L sålde sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-04-01

Bålsta - Viby äng
    Sållt hus.
    Bra och profsigt bemötande, kunnig.
    Uppfylde våra förväntningar, lyhörd för önskemål.

Kändes bra och tryggt hela vägen rekomenderar gärna till andra. Läs mer
  • Birgitta L sålde sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-03-27

Häggeby
    Sålt villa. Björn har varit behjälplig med det mesta, svarat på frågor och lugn, tålmodig. Vi har haft stort förtroende för honom. Läs mer
  • Sandra Ingrid Elinor H köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-03-23

Bålsta - Viby Äng
    Supertrevligt bemötande och guidning i både när jag köpte på Vallmovägen och när jag sålde huset på Hjortvägen
    Då jag fick göra allt själv fick jag rejält med stöttning av Björn.
    En riktig Stjärna Läs mer
  • Florentina C köpte sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-02-19

Bålsta - Skörby
    Vi har köpt ett hus med Björns hjälp.
    Det som kännetecknar Björn är att han svarar vilken tid som helst under dagen, särskilt viktigt för oss som köpte ett hus för första gången. Han hade tålamod och förklarade på ett begripligt sätt alla steg som görs för att kunna köpa ett hus. Vi hjärtligt rekommenderar Björn som mäklare om ni tänker köpa eller sälja ett hus. Läs mer
  • Rickard F köpte sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-01-21

Bålsta - Västerängen
    Vi har köpt en Villa .

Björn har hjälpt oss hela vägen och är mycket professionell . Alltid tillgänglig . Läs mer
  • Christian J sålde sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-12-10

Bålsta - Skörby
    En mycket duktig och sympatisk människa. Läs mer
  • Pontus B
    Pontus B köpte sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-12-04

Skokloster - Söderskogen
    Köpt villa

Inger förtroende, lugn, trygg och seriös.

JA

Komplett, en fin resa. Läs mer
  • Anita S sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-09-23

Bålsta - Väppeby äng
    Sålt en bostadsrätt. Gjorde det enkelt och förståeligt. Trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Håkan C sålde sitt hus med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-09-15

Bålsta - Frösundavik
    Björn agerade korrekt och professionellt. Läs mer
  • Sofie H köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Alström en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-09-13

Bålsta - Centrum
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt.
    Tycker att mäklaren hade bristfällig kunskap och information om bostaden och inte riktigt kunde besvara ens frågor. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bålsta

Karolin Torstensson