Terese Lindroth

Terese Lindroth

Terese Lindroth är mäklare på Fastighetsbyrån Bålsta

Terese Lindroth har varit registrerad mäklare sedan 2017-11. Terese Lindroth har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 207 omdömen med ett betyg på 4.9. Terese Lindroth har haft 81 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Ingen dag är den andra lik och jag älskar att träffa nya människor varje dag. Yrket är prestationsbaserat och jag kan styra mycket själv. Jag brinner för riktigt nöjda kunder!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min positiva energi, trygghet och lokalkännedom är några av mina styrkor. Efter många års erfarenhet av relationsbaserade affärer har jag bl.a. lärt mig att vara lyhörd och målmedveten. Mitt arbetssätt präglas av struktur och effektivitet.

Vad gör du helst på fritiden?
Min fritid ägnar jag främst åt träning och mina tre hundar. Jag älskar att varva ner med fysiska aktiviteter och härliga skogspromenader.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 207 Läs vad Terese Lindroth

• Skokloster - Söderskogen
    2022-08-05 Verifierad kund
    Trevligt bemött, tog god tid på sig. Lyssnade och svarade. Goda förväntningar, där mäklaren tar sig tiden för en och får en att känna sig trygg. Vilket Terese gjorde.
    Allting gick fort men smidigt. Så vi är nöjda och rekommenderar fler henne 😍
    • Skokloster - Söderskogen
    2022-07-31 Verifierad kund
    Bra bemött och service. Rekommenderar andra att använda denna mäklare.
    • Bålsta - Norra Ullevi
    2022-07-19 Verifierad kund
    Tiderna är som det är just nu!
    Men med mäklaren är jag jätte nöjd!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Centrum
    2022-07-07 Verifierad kund
    Glad, engagerad, alltid tillgänglig, lyssnade till mina önskemål, kunde inte ha fått en bättre mäklare. Tack!
    • Bålsta - Viby
    2022-06-24 Verifierad kund
    Jag fick ett väldigt positivt bemötande och tydlig information på visningen.
    Genom hela köpprocessen har Terese varit professionell och personlig vilket ingett en trygghet.
    Bra tillgänglighet och alltid snabba svar.
    Jag upplever att både säljaren och köparens behov har blivit tillgodosedda med en mycket bra balans.
    Ett lyckat köp!
    2022-06-16 Verifierad kund
    Vi är jätte nöjda med vår mäklare, så trevlig, proffsig och kommunikativ. Tack snälla för all din hjälp. Med vänlig hälsning, väldigt nöjda husägare:)
  • Fredrik S
    köpte sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    2022-06-13 Verifierad kund
    Proffsig och enkel att ha att göra med.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Service minded! Trevligt personligt bemötande! Proffsigt!
    • Bålsta - Centrum
    2022-06-09 Verifierad kund
    Terese var snabb i sin återkoppling till oss som köpare och service minded trots röda dagar. Uppskattades enormt 😊
    2022-05-28 Verifierad kund
    Terese upplevdes ha både säljare och köpare i fokus. Vi kände oss omhändertagna samtidigt som säljarens intressen togs tillvara på.

Det var lätt att ha kontakt med Terese och tillgängligheten var hög. Så fort frågor dök upp eller att vi behövde komma i kontakt kunde vi få svar.

Vid visning av fastigheten upplevdes det som flexibelt att vi kunde få förhandsvisning. Det som Terese inte visste eller kunde på rak arm kollade hon snabbt upp.

Vi är nöjda med Terese som mäklare!