Terese Lindroth
Registrerad mäklare sedan 2017-11-02
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-29
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Ingen dag är den andra lik och jag älskar att träffa nya människor varje dag. Yrket är prestationsbaserat och jag kan styra mycket själv. Jag brinner för riktigt nöjda kunder!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min positiva energi, trygghet och lokalkännedom är några av mina styrkor. Efter många års erfarenhet av relationsbaserade affärer har jag bl.a. lärt mig att vara lyhörd och målmedveten. Mitt arbetssätt präglas av struktur och effektivitet.

Vad gör du helst på fritiden?
Min fritid ägnar jag främst åt träning och mina tre hundar. Jag älskar att varva ner med fysiska aktiviteter och härliga skogspromenader. Läs mer

Läs vad 74 Läs vad Terese Lindroth

• Elsy L köpte sin lägenhet med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-07-08

4:a
    Bålsta - Frösundavik
    Köpt Brf par villa.
    Alltid trevlig och hjälpsam.
    Hade inga speciella förväntningar men jag
    tycke att allt gick väldigt lätt och smidigt med Terese.
    Väldigt nöjd med mäklare Terese, från visningen till köpeavtalet. Läs mer
    Terese L gillar detta
  • Erik Rickard R sålde sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-07-06

Bålsta - Torresta
    Sålde en villa.
    Underbart bemötande.
    Lyhörd, kämpar, ihärdig och envis.
    Inger stort förtroende och man känner sig lugn.
    Återkopplar alltid.
    Rekommenderar Therese varmt.
    Supernöjd! Läs mer
    Terese L gillar detta
  • Ruth L köpte sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-07-05

Skokloster - Slottsskogen
    Vi köpte precis en bostad för min son i Håbo. Terese har haft ett genuint intresse, under hela processen av köpet. Läs mer
    Terese L gillar detta
  • Tom Ulf Mikael S sålde sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-06-27

Bålsta - Södra Ullevi
    Stort tålamod med tvivlade kund! Läs mer
    Terese L gillar detta
  • Mikaela Birgitta B sålde sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-06-02

Bålsta - Skörby
    Vi har sålt en villa.
    Blev bemött på bästa glada sätt.
    Gjorde allt för att fixa och trixa så bilderna blev bra då det skulle regna på bokad dag.
    Bra kommunikation och alltid snabb på att svara. Proffsig och hjälpsam. Läs mer
    Terese L gillar detta
  • Catrin N köpte sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-05-19

Häggeby
    Jag köpte en liten gård. Terese var rakt igenom proffsig, ärlig och omtänksam. Hon levde helt klart upp till alla mina förväntningar! Läs mer
    Terese L gillar detta
  • Rima H köpte sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-05-18

Bålsta - Väppeby Äng
    Jag köpte ett hus, jag blev bemöt av mäklaren på ett trevligt sätt och fick mycket hjälp och råd. Jag förväntat mig bästa råd och tips. Jag är nöjd kund😊 Läs mer
    Terese L gillar detta
  • Torbjörn P köpte sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-05-18

Bålsta - Västerdalen
    Professionell och saklig, har svarat snabbt på alla frågor Läs mer
    Terese L gillar detta
  • Jelena L köpte sin lägenhet med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-05-07

4:a
    Skokloster - Slottsskogen
    Jag och min man köpte en bostadsrätt med Terese Lindroth som mäklare. En mycket bra upplevelse där Terese skötte affären proffsigt och smidigt. Dessutom är hon en väldigt trevlig person. Läs mer
    Terese L gillar detta
  • Bengt-Erik Ö sålde sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-05-04

Häggeby
    Sålt lantbruksfastighet med två bostadshus.
    Mycket positivt bemötande.
    Mycket bra kommunikation, snabb på att svara, alltid tillgänglig.
    Hade mycket bra idéer till hur vi skulle gå tillväga vid olika lägen under försäljningen/visningar. Bra bollplank för våra funderingar under resan gång.
    Sammanfattningsvis är vi mer än nöjda med valet av vår mäklare Therese Lindroth Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bålsta

Karolin Torstensson