Terese Lindroth

Terese Lindroth

Terese Lindroth är mäklare på Fastighetsbyrån Bålsta

Terese Lindroth har varit registrerad mäklare sedan 2017-11. Terese Lindroth har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.9. Terese Lindroth har haft 66 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Ingen dag är den andra lik och jag älskar att träffa nya människor varje dag. Yrket är prestationsbaserat och jag kan styra mycket själv. Jag brinner för riktigt nöjda kunder!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min positiva energi, trygghet och lokalkännedom är några av mina styrkor. Efter många års erfarenhet av relationsbaserade affärer har jag bl.a. lärt mig att vara lyhörd och målmedveten. Mitt arbetssätt präglas av struktur och effektivitet.

Vad gör du helst på fritiden?
Min fritid ägnar jag främst åt träning och mina tre hundar. Jag älskar att varva ner med fysiska aktiviteter och härliga skogspromenader.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 128 Läs vad Terese Lindroth

2021-07-26
    Vänlig, social, lyhörd och en bra kommunikatör. Har bara gott att säga.
    2021-07-26
    Therese är en trevlig, förtroendeingivande kompetent mäklare som
    Jag gärna skulle anlita igen.
    • Skokloster - Söderskogen
    2021-07-23
    Trevlig, ärlig och rak.
    Snabb på att svara på frågor & funderingar. Vi är supernöjda.
    Rekommenderas starkt. 👍☺️
    2021-07-22
    Snabb, bra och uppdaterade oss hela tiden.
    2021-07-22
    Snabb och smidig försäljning!
    • Skokloster - Söderskogen
    2021-07-22
    Välinformerad om objektet, uppriktig, professionell och pålitlig.
    • Skokloster - Slottsskogen
    2021-06-14
    Jag köpte vårat första hus med hjälp av proffsiga Terese. Bra , trevligt Bemötande hjälpsam och gav alltid snabba svar. Jag är väldigt nöjda.
  • Jocke W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Centrum
    2021-06-09
    Toppen bra mäklare snabb o smidig affär på min bostadsrätt 👌🏼
    • Bålsta - Broby Backar
    2021-06-07
    Jag och min har köpt en par villa. Mäklaren Terese var jätte duktig , hon är väldigt noga och tydligt. Hon gjorde det väldigt bra både för oss som köpare och säljarna. Hon var Lugn, hade svar på alla frågor och pratade på ett sätt där man förstod.
    Vi har varit på många visningar, med Terese blev vi jätte bra bemötta och hon kunde verkligen se vilken känsla vi fick på visningen.
    Vi kommer absolut rekommendera Terese Lindroth till bekanta i framtiden!
    • Bålsta - Västerängen
    2021-06-07
    Jag köpte ett hus i bålsta där Terese var mäklare. Blev jättebra bemött med bra humör och hon svarade på alla frågor vi hade och annars såg hon till att ta reda på svaren åt oss.

Hon hörde av sig under budgivningen och var behjälplig.

Skulle vi flytta inom några år och hon är kvar som mäklare kommer vi vända oss till henne! En toppen upplevelse inför vårat husköp.