Terese Lindroth

Terese Lindroth

Terese Lindroth är mäklare på Fastighetsbyrån Bålsta

Terese Lindroth har varit registrerad mäklare sedan 2017-11. Terese Lindroth har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.9. Terese Lindroth har haft 62 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Ingen dag är den andra lik och jag älskar att träffa nya människor varje dag. Yrket är prestationsbaserat och jag kan styra mycket själv. Jag brinner för riktigt nöjda kunder!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min positiva energi, trygghet och lokalkännedom är några av mina styrkor. Efter många års erfarenhet av relationsbaserade affärer har jag bl.a. lärt mig att vara lyhörd och målmedveten. Mitt arbetssätt präglas av struktur och effektivitet.

Vad gör du helst på fritiden?
Min fritid ägnar jag främst åt träning och mina tre hundar. Jag älskar att varva ner med fysiska aktiviteter och härliga skogspromenader.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 94 Läs vad Terese Lindroth

• 2020-11-19
    Terese sålde mitt hus och jag har fick så fin hjälp av henne. Terese är världens bästa!!!
    Jonas Bertil L
    • 115.0 m²
    • Bålsta - Gillmarksbyn
  • 2020-11-13
    Glad, trevlig och tillmötesgående. Snabb återkoppling!
    Jensine G
    • 115.6 m²
    • Bålsta - Frösundavik
  • 2020-11-12
    Bra bemötande och väldigt rak och proffsig!
    Robin T
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Bålsta - Fagerdal
    köpte sin lägenhet med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
  • 2020-11-03
    Under årens lopp har jag köpt och sålt två villor, tre bostadsrätter samt ett sommarställe och kan konstatera att Terese är en av de mest kompetenta och trevliga mäklarna jag mött. Hela processen sköttes på ett särdeles professionellt sätt av henne samt den fotograf och besiktningsman hon jobbar med.
    Leif Gustaf J
    • 79.0 m²
    • Bålsta - Åsen
  • 2020-10-29
    Sålt ett parhus i Bålsta. Terese är mycket duktig och har god kännedom om området och marknaden. Hon är lugn, professionell och vet värdet av information! Jag kände mig väldigt trygg under hela processen och resultatet var väl inom det soann som Terese hade förutsett!
    Björn Adam Sigvard B
    • 115.0 m²
    • Bålsta - Gillmarksbyn
  • 2020-10-25
    Terese hjälpte oss att sälja huset, jag tycker att hon är trevlig och duktig i sin yrkesutövning och jag rekomenderar gärna henne gärna till vänner och bekanta. Anders Bölander.
    John Anders B
    • 170.0 m²
    • Skokloster - Idealbyn
  • 2020-10-25
    Sålt vårat stora fina hus i Skokloster, m hjälp av Terese! Proffsig ödmjuk förstående hjälpsam och glad - vad mer kan man önska sig ?!? Supertack Terese
    Ingrid Carina J
    • 170.0 m²
    • Skokloster - Idealbyn
  • 2020-10-19
    Jag har sålt en villa i Skokloster och föväntade mig utmärkt service och ett trevligt bemötande, och resultatet av allt detta blev superbra! Tack Terese!
    Rikard N
    • 83.0 m²
    • Skokloster - Söderskogen
  • 2020-10-15
    Vi har köpt hus. Jätte bra bemötande! Trevlig och tillgänglig!
    Sofia Å
    • 112.0 m²
    • Bålsta - Södra Ullevi
    köpte sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
  • 2020-10-15
    Hittade ett hus med hjälp av Terese. Bra bemötande och bra arbete från hennes sida.
    Gustaf F
    • 112.0 m²
    • Bålsta - Södra Ullevi
    köpte sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte