Mäklare Uppsala Håbo Fastighetsbyrån Bålsta Terese Lindroth
Terese Lindroth
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Ingen dag är den andra lik och jag älskar att träffa nya människor varje dag. Yrket är prestationsbaserat och jag kan styra mycket själv. Jag brinner för riktigt nöjda kunder!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min positiva energi, trygghet och lokalkännedom är några av mina styrkor. Efter många års erfarenhet av relationsbaserade affärer har jag bl.a. lärt mig att vara lyhörd och målmedveten. Mitt arbetssätt präglas av struktur och effektivitet.

Vad gör du helst på fritiden?
Min fritid ägnar jag främst åt träning och mina tre hundar. Jag älskar att varva ner med fysiska aktiviteter och härliga skogspromenader. Läs mer

Läs vad 17 kunder tycker om Terese Lindroth

• Siv Märta J sålde sin bostad med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har sålt vår villa. Bra på alla sätt, lätt att få tag i och snabba svar på frågor. Ja! hon uppfyllde alla våra förväntningar. Trevlig och tillmötesgående, och vi kan varmt rekommendera Terese till andra. Med vänlig hälsning, Siv och Kjell Jonsson Läs mer
  • Osiel P
    Osiel P köpte sin bostad med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Smidig och snabb affär , väldigt proffsig och bra presentation . Läs mer
  • Kristoffer A köpte sin bostad med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Supertrevlig och lätt att ha en konversation med. Saklig och kunnig! Rekommenderar absolut Teres! Läs mer
  • Susanne W
    Susanne W sålde sin bostad med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålt en villa i Krägga. Fick genast förtroende för Terese och hon har verkligen levt upp till förväntningarna! Det har varit en stökig försäljning men hon har skött det på ett fantastiskt professionell sätt och har inte en sekund släppt på sitt trevliga sätt. Hon förtjänar löneförhöjning och jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Jessica Aina Margaretha E
    Jessica Aina Margaretha E sålde sin bostad med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi har sålt ett hus och jag upplevde Teres som lyhörd och tillmötesgående
    Hon kom med råd men lät oss fatta våra egna beslut.
    Jag är mkt nöjd med Teres Lindroth Läs mer
  • Karl Magnus H sålde sin bostad med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålde min lägenhet. Terese va lätt att prata med och lyhörd. Hon ingav direkt förtroende och levde mer än väl upp till mina förväntningar. Hon är en duktig och engagerad mäklare samt trevlig och lugn personlighet. Kan varmt rekommendera Terese. Läs mer
  • Malin W sålde sin bostad med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Vi sålde vår lägenhet.
    Therese är en mycket duktig och kunnig mäklare. Saklig, erfaren och lätt att samarbeta med. Hon levde upp till våra förväntningar och mer därtill.
    Vi kan varmt rekommendera Therese till andra personer som ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • Vincent L sålde sin bostad med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Positiv och gav aldrig upp tills det blev en försäljning. Läs mer
  • Linus H skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Kompetent, trevlig och seriös i sin yrkesroll. Väldigt nöjd att jag valde henne som mäklare! Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Tarja Irmeli O skrev om Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Fältet borde vara frivilligt. Jag önskar inte lämna någon kommentar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bålsta

Karolin Torstensson