Terese Lindroth
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Ingen dag är den andra lik och jag älskar att träffa nya människor varje dag. Yrket är prestationsbaserat och jag kan styra mycket själv. Jag brinner för riktigt nöjda kunder!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min positiva energi, trygghet och lokalkännedom är några av mina styrkor. Efter många års erfarenhet av relationsbaserade affärer har jag bl.a. lärt mig att vara lyhörd och målmedveten. Mitt arbetssätt präglas av struktur och effektivitet.

Vad gör du helst på fritiden?
Min fritid ägnar jag främst åt träning och mina tre hundar. Jag älskar att varva ner med fysiska aktiviteter och härliga skogspromenader. Läs mer

Läs vad 60 Läs vad Terese Lindroth

• Martina K sålde sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-03-16

Bålsta - Södra Ullevi
    Köpt parhus vid terese. Hon hjälpte även till att sälja vårat hus. Hon är väldigt possitiv och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Tobias F sålde sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-03-16

Bålsta - Södra Ullevi
    Fick mycket bra info vad vi skulle tänka på när vi sålde våran villa. Fick bra hjäp när vi köpte vårat parhus av henne också. Läs mer
  • Lotta S
    Lotta S sålde sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-03-07

Skokloster - Slottsskogen
    Vid försäljning av min villa i Skokloster har Terese med sitt proffsiga, engagerade och positiva sätt, hjälpt och varit ett stöd genom hela försäljning.
    Svarat snabbt och bollat mina funderingar på ett glatt och trevligt sätt, både i mot och medgång.
    Är mycket nöjd med valet av mäklare och rekommenderar henne starkt. 👍🍀🌷 Läs mer
  • Sara G
    Sara G sålde sin lägenhet med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-02-18

Rekommenderas starkt - trevlig och kunnig! Läs mer
  • Yana B köpte sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-02-12

Bålsta - Skörby
    Toppen,hjälpsam och snabb på återkoppling. Tack för hjälpen med köpet av vårat hus :) Varmt rekommenderas som mäklare! Läs mer
  • Robin U sålde sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-02-09

Bålsta - Frösundavik
    Lyhörd lyssnar på kundens önskemål och försöker göra det bästa. Bra samarbete och ställde upp med praktiska saker kring affären Läs mer
  • Åke L sålde sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-02-08

Skokloster - Slottsskogen
    Vi sålde våran bostad på fackelvägen 5. Allt går så smidigt med en mäklare som Terese , hon har svar på alla frågor och det känns tryggt. Vi är så nöjda Läs mer
  • Rafael M
    Rafael M köpte sin lägenhet med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-02-03

Bålsta - Gamla Bålsta
    Jag har köpt lägenhet och fått bra bemötande och hjälp på alla sätt

Rafael Läs mer
  • Marie-louise L sålde sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-02-02

Bålsta - Skörby
    Vi sålde vårt bostadsrätts parhus som vi bott i under 27 år.
    Terese var otroligt serviceminded och lyssnade in våra önskemål angående försäljningen.
    Trevligt och lugnt bemötande.
    Kunde inte haft en bättre mäklare än henne!💕🍀
    Vänliga hälsningar
    Marie-Louise & Gunnar Ljungberg Läs mer
  • Gunnar L sålde sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-01-29

Bålsta - Skörby
    Köpt och sålt bostadsrätt. Bra information och mycket dm Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bålsta

Karolin Torstensson