Mäklare Uppsala Håbo Fastighetsbyrån Bålsta Lena Enqvist
Lena Enqvist
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag uppskattar friheten i mitt yrke, mötet med människor och de omväxlande arbetsuppgifterna.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en erfaren, engagerad och envis mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen, lagar och äter god mat. Gillar även att ta en tur ut med båten. Förutom det så är jag väldigt förtjust i att åka skidor. Läs mer

Läs vad 76 kunder tycker om Lena Enqvist

• Charlotte L sålde sin bostad med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Engagerad mäklare, trevligt bemötande och mycket kompetent. Har en god kännedom om nuläge och marknaden.
    Snabb och väldigt smidig affär med mycket bra återkoppling genom hela affären. Läs mer
  • Paul M sålde sin bostad med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Lena har verkligen ställt upp med att på alla möjliga sätt sälja mitt hus. Hon lyckades utmärkt trots sämre tider med hårdare krav från myndigheter och banker. Läs mer
  • Josephine E köpte sin bostad med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Jag och min sambo blev proffisionellt bemötta av Lena. Trevlig och saklig. Då det var det första huset så var vi inte helt säkra på allt och Lena var behjälplig och tålmodig mot oss. Läs mer
  • Jennie L
    Jennie L köpte sin bostad med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Lena Enqvist, ja du vad säger man, när man gått runt på en del visningar så har man sett ett par mäklare, inte alla positiva. Men vi har bara en positiv upplevelse av Lena.

Sympatisk och tillgänglig i sin kommunikation, både med tid och
    förtroendeingivande vid svar av våra frågor. Både på visning och efter. Hanterade en påstridig och negativ spekulant på visningen väldigt respektfullt.
    Kändes tryggt att hon vägledde oss vid kontraktsskrivningen och hela processen, kommunikativ. Ibland är det svårt att veta vad för frågor man skall ställa när man är ny på husköpar fronten.

Jag skulle rekomendera henne till andra i köp- och säljtankar.
    Med vänliga hälsningar snart en husägare. Läs mer
  • Johan K sålde sin bostad med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Lena, har genom sin kunskap och uppriktiga engagemang stöttat mig hela vägen vid försäljningen av mitt hus.

Hon är till sitt sätt rak och ärlig, Det har varit enkelt att föra en dialog om information innan, under och efter försäljningen.

Mycket nöjd Läs mer
  • Linnéa A köpte sin bostad med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Köpt villa.
    Trevligt bemötande och stort intressse. God uppföljning och kontakt. Läs mer
  • Nehal S köpte sin bostad med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Lena är trevlig och duktig. Jag är jätte njöde. Läs mer
  • Oksana K sålde sin bostad med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    bara bra.................................................................... Läs mer
  • Aleksej N skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    bara bra bara bra bara bra bara bra bara bra Läs mer
  • Olle S skrev om Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    Sålt tomt. Lena har varit väldigt duktig. Läs mer