Lena Enqvist

Lena Enqvist

Lena Enqvist är mäklare på Fastighetsbyrån Bålsta

Lena Enqvist har varit registrerad mäklare sedan 2004-07. Lena Enqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 150 omdömen med ett betyg på 4.7. Lena Enqvist har haft 22 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag uppskattar friheten i mitt yrke, mötet med människor och de omväxlande arbetsuppgifterna.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en erfaren, engagerad och envis mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen, lagar och äter god mat. Gillar även att ta en tur ut med båten. Förutom det så är jag väldigt förtjust i att åka skidor.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 150 Läs vad Lena Enqvist

• Jill D
    sålde sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Skokloster - Slottsskogen
    2022-07-22 Verifierad kund
    Jag tycker det var enkelt att samarbeta med Lena, hon är lyhörd för säljarens behov och det är tydlig information.
    Det har också varit lätt att komma i kontakt med henne under försäljningen, även då hon hade semester.
    Jag är nöjd då det även gick fort, något hon kanske inte kan påverka. Det är bra att ha en mäklare som är så insatt i området man bor i.
    • Bålsta - Centrum
    2022-06-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och allt jobb utfört på ett professionellt sätt. Mycket nöjd!
  • köpte sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Mansängen
    2022-05-30 Verifierad kund
    Väldigt professionell, hjälpsam. Jag hade inga förväntningar men hon tog hand om allt så att mitt första oerfarna köp gick smidigt.
    • Bålsta - Frösundavik
    2022-05-18 Verifierad kund
    Professionell, snabb, vänlig, trygg!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Väppeby Äng
    2022-05-01 Verifierad kund
    Lena har haft ett trevligt och professionellt bemötande under hela processen. Jag är väldigt nöjd och Lena har infriat alla förväntningar. Uppskattade att hon svarade blixtsnabb varje gång jag kontaktade henne.
    • Bålsta - Väppeby Äng
    2022-04-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande! Snabb affär!
    Bra och kunnig mäklare!
    • Häggeby - Vreta
    2022-04-01 Verifierad kund
    Lena är en driven mäklare som brinner för sitt jobb. Vi har känt oss fullkomligt trygga i hennes händer. Vilka frågor vi än har haft så har hon hjälpt oss att lösa de eller förklarat. Lena är alltid glad och positiv vi rekommenderar henne varmt till alla som funderar på att sälja eller köpa boende.
    • Bålsta - Skörby
    2022-02-15 Verifierad kund
    Jag fick ett proffsigt bemötande och hennes erfarenhet gav utdelning, vilket resulterade i en mycket bra bostadsaffär.
    2022-01-29 Verifierad kund
    Jag bar blivit bemött på ett otroligt trevligt och proffsigt sätt.
    Det har varit en enkel och snabb affär 😊
    • Bålsta - Mansängen
    2022-01-13 Verifierad kund
    Bra bemötande, uppfyllda förväntningar!
    En mäklare som kan rekommenderas varmt