Lena Enqvist
Registrerad mäklare sedan 2004-07-13
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-12
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag uppskattar friheten i mitt yrke, mötet med människor och de omväxlande arbetsuppgifterna.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en erfaren, engagerad och envis mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen, lagar och äter god mat. Gillar även att ta en tur ut med båten. Förutom det så är jag väldigt förtjust i att åka skidor. Läs mer

Läs vad 111 Läs vad Lena Enqvist

• Åsa L köpte en tomt med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-08-10

Övergran
    Köpte tomten i övergran 👍Lena var proffsig som alltid 😊 Läs mer
  • Malin L köpte sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-08-05

Skokloster - Slottsskogen
    Köpt ett hus i skokloster. Lena var mycket tillmötesgående, snabb på att återkoppla och väldigt trevlig. Läs mer
  • Ulla J
    Ulla J sålde sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-06-16

Engagerad och kunnig samt trevlig. Läs mer
    Lena E gillar detta
  • Claes-magnus R sålde sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-06-11

Skokloster - Slottsskogen
    Hon är tillmötesgående och kunnig.
    Vänlig och mycket saklig i sitt bemötande. Läs mer
    Lena E gillar detta
  • Håkan L köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-06-05

2:a
    Bålsta - Dalängen
    Har faktiskt ingen uppfattning. Hade ingen kontakt med mäklaren utan det var min dotter med fullmakt från mej som hade kontakten Läs mer
  • Sonny F sålde sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-05-20

Bålsta - Skörby
    Sålt min villa.
    Proffsigt bra bemötande.
    Fick sålt för ett bra pris.
    Om Arbetsinsatsen däremot rättfärdigar ett mäklar arvode på 70 000:- låter jag vara osagt. Läs mer
  • Richard C köpte sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-05-20

Jag och min sambo köpte Lästängsvägen 22 och tyckte att Lena Enqvist gjorde ett mycket bra arbete och ingav en stor trygghet i min familjs viktigaste investering.

Mycket proffsigt! 👍

/ Richard Carlbäck Läs mer
    Lena E gillar detta
  • Stanislaw R sålde sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-04-13

Skokloster - Slottsskogen
    Har nyligen såld mitt hus . Trots att har varit utomlands den tiden och komunikation har skett endast via telefon med Lena då Allt var utförd professionellt och i god tid . Läs mer
  • Carina G köpte sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-04-07

Bålsta - Talltorp
    Köpt hus i Talltorp är mkt nöjd Läs mer
  • Adam B köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-03-05

2:a
    Bålsta - Gamla Bålsta
    Köpte en lägenhet genom Lena och hon har varit kunnig och väldigt bemötande under hela processen! Sjukt trevlig och duktig! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bålsta

Karolin Torstensson