Lena Enqvist
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag uppskattar friheten i mitt yrke, mötet med människor och de omväxlande arbetsuppgifterna.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en erfaren, engagerad och envis mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen, lagar och äter god mat. Gillar även att ta en tur ut med båten. Förutom det så är jag väldigt förtjust i att åka skidor. Läs mer

Läs vad 102 Läs vad Lena Enqvist

• Adam B köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-03-05

Bålsta - Gamla Bålsta
    Köpte en lägenhet genom Lena och hon har varit kunnig och väldigt bemötande under hela processen! Sjukt trevlig och duktig! Läs mer
    Lena E gillar detta
  • Rolf M köpte sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-03-04

Bålsta - Skörby
    Köp av bostadsrätt 3 rum , kök på 75 kvm. i Bålsta på Skörbyhöjden. Det är vår son som bor i Bålsta som har haft den mesta kontakten med Lena. Eftersom vi bor i Umeåtrakten har jag endast haft telefon och brevkontakt med Lena. Sonens uppfattning är att Lena varit bra. Enkel hjälpsam och rak. Jag anser att Lena har ställt upp med svar på frågor, informerat oss i övrigt dessutom varit väldigt trevlig i telefon.
    Hälsningar
    Rolf Malmgren Läs mer
  • Anne T
    Anne T sålde sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-02-20

Bålsta - Torresta
    Har sålt villa i Bålsta, bemötande har varit helt utmärkt. Försäljningen sköttes perfekt och snabbt. Varmt rekommenderad. Läs mer
  • Lene H
    Lene H köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-02-18

Bålsta - Väppeby äng
    Köpt en lägenhet. Allt har gått som på räls. Inga problem. Läs mer
    Lena E gillar detta
  • Michaela P sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-02-16

Bålsta - Gamla Bålsta
    Lena har varit exemplarisk som mäklare. Hon uppdaterar en regelbundet och håller en positiv och hoppfull genom hela processen. Rekommenderar henne verkligen. Läs mer
    Lena E gillar detta
  • Ida W sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-02-05

Bålsta - Gamla Bålsta
    Proffsig, tillmötesgående, flexibel och alltid lättillgänglig. Rekommenderar Läs mer
    Lena E gillar detta
  • Tommy E köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-02-02

Bålsta - Fagerdal
    Köpt lägenhet bra bemötande smidigt med visning o bra handtering med köpet bra upplevelse !!!! Läs mer
    2020-02-11 Lena E svarar Tommy E
    Tack Tommy! Lycka till i nya bostaden!
    Lena E gillar detta
  • Desirè D sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-11-17

Bålsta - Gamla Bålsta
    Lena hjälpte mig att sälja min bostadsrätt.
    Hon är väldigt bra på att hålla mig som säljare uppdtaterad, kommer med bra idéer, finns alltid tillgänglig vid eventuella frågor. Med Lena som mäklare är du i trygga händer. Läs mer
  • Cecilia I
    Cecilia I sålde sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-10-27

Bålsta - Skörby
    Mycket professionell då jag sålde min brf. Kan varmt rekommendera Lena! Läs mer
    Lena E gillar detta
  • Sofia F köpte sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-09-05

Bålsta - Aronsborg
    Köpt ett hus. Vi är mycket nöjda med Lena. Snabb återkoppling, trevligt bemötande och även återkopplat efter köp. Rekommenderar varmt 🌸 Läs mer
    2019-09-05 Lena E svarar Sofia F
    Tack snälla. Hoppas ni ska trivas! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bålsta

Karolin Torstensson