Mäklare Uppsala Håbo Fastighetsbyrån Bålsta Lena Enqvist
Lena Enqvist
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag uppskattar friheten i mitt yrke, mötet med människor och de omväxlande arbetsuppgifterna.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en erfaren, engagerad och envis mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen, lagar och äter god mat. Gillar även att ta en tur ut med båten. Förutom det så är jag väldigt förtjust i att åka skidor. Läs mer

Läs vad 91 Läs vad Lena Enqvist

• Hjördis E
    Hjördis E sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-07-11

Bålsta - Centrum
    Jag blev väl bemött
    Vid första träffen föreslogs ett värde på bostaden som jag tyckte kändes rätt, men då det inte kom så många kunder på visningarna (troligen pga mitt i sommarsemester/midsommar)så sänktes priset på bostaden med 100000kr och det tog längre tid att få bostaden såld än jag förväntat mig.
    Jag är ändå nöjd med försäljningen i stort Läs mer
  • Valentina H köpte sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-06-30

Bålsta - Uppåkra
    Vi köpte en villa. Vi blev bemött på ett bra sätt av Lena och fått tillräckligt med information om bostaden. Hela köp processen gick smidig och lätt. Läs mer
    Lena E gillar detta
  • Marta P köpte sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-06-19

Bålsta - Skörby
    The nices and most profesjonal real estate agent I have been talking too. If we ever decide to sell our house we will definitely choose Lena! Läs mer
    2019-06-26 Lena E svarar Marta P
    Thanks Marta! :) Have a great summer!
    Lena E gillar detta
  • Jörgen S köpte sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-05-22

Köpte först gård och sålde sedan villa.
    Mycket proffsigt bemötande generellt.
    Inte alls så säljig och tyckande, mycket saklig och guidande.
    Skulle kunna både köpa och sälja genom henne igen. Läs mer
  • Johanna O
    Johanna O köpte sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-05-19

Bålsta - Södra Ullevi
    Köpt 1 villa och sålt en gård med hjälp av Lena Enqvist. Hon är noggrann och professionell både mot säljare och köpare. Upplever att hon guidar kunden tryggt igenom många gånger dennes livs största affär. Kan varmt rekommendera Lena som din mäklare! Läs mer
    2019-05-20 Lena E svarar Johanna O
    Tack snälla för fina ord. Hoppas ni kommer trivas i nya huset! :)
    Lena E gillar detta
  • Linda S köpte sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-05-15

Lena är en mycket hängiven och duktig mäklare som står både på säljarens- och köparens sida.
    Hon har alltid varit snabb att svara när man har frågor och uppdaterar om allt som händer däremellan.
    Tröttnar inte om det tar lång tid att sälja utan kör på "to the bitter end."
    Jag är otroligt nöjd med Lena och kommer rekommendera henne till alla jag känner som ska sälja hus. Läs mer
    2019-05-15 Lena E svarar Linda S
    Tusen tack för fina ord! Stor lycka till på nya stället!
  • Lena K sålde sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-05-03

Bålsta - Hagviken
    Har såłt både en lägenhet och ett hus åt mig det senaste året. Trevligt bemötande och professionellt arbete vilket gjort att affärerna gått snabbt och smidigt. Läs mer
    Lena E gillar detta
  • Malin P sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-04-28

Bro - Finnsta
    Jag har sålt en lägenhet.
    Lena är rak, trygg och kämpar vidare även om det går trögt att sälja. Läs mer
    Lena E gillar detta
  • Maria E sålde sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-03-28

Bålsta - Uppåkra
    Vi har sålt vår villa på Fastighetsbyrån via Lena Enqvist.
    Vi har alltid anlitat dem när vi gjort våra fastighetsaffärer,så även nu.
    De är snabba,proffsiga,uppmärksamma,uppdaterar det senaste,har koll.
    Man känner sig trygg helt enkelt genom hela processen,både som säljare och köpare
    Och det var samma upplevelse även nu,när vi sålde villan
    Snabbt,smidigt! Tack Lena! :) Läs mer
    2019-03-31 Lena E svarar Maria E
    Tack för fina ord! :) Vi hörs!
    Lena E gillar detta
  • Sarah H köpte sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-03-25

Bålsta - Gillmarksbyn
    Trevligt och hjälpsamt bemötande. Tillgänglig vid behov. Läs mer
    2019-03-27 Lena E svarar Sarah H
    Hoppas ni kommer att trivas! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bålsta

Karolin Torstensson