Karolin Torstensson
Registrerad mäklare sedan 2011-08-23
Aktiv på Reco.se sedan 2014-03-26
2019-08 - 2020-07
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mäklaryrket är en livsstil vilket jag trivs väldigt bra med och det speglar sig i mitt engagemang och resultat. Med min långa erfarenhet har jag förmågan att råda och vägleda i olika situationer som kan uppstå under försäljningens gång.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Det mina kunder uppskattar mest med mig som mäklare är att jag är lugn, saklig och väldigt tillgänglig med snabb återkoppling.

Vad gör du helst på fritiden?
Går hundkurser eller skogspromenader med min hund Diva som även är vår populära kontorshund. Jag och sambon har alltid något projekt på gång i vår villa i Knivsta. Läs mer

Läs vad 236 Läs vad Karolin Torstensson

• Robin N sålde sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-08-10

Bålsta - Fagerdal
    Sålde min lägenhet. Förväntade mig att det skulle gå lite trögt att sälja pga marknadsläget. Karolin var dock lugn, kortfattad & rutinerad och fick lägenheten såld på rekordtid. Läs mer
    Karolin T gillar detta
  • Alexandre S köpte sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-08-09

Bålsta - Fagerdal
    Tycker allting gick otroligt bra och smidigt av köpet.
    Skulle dock inte skada om mäklaren hade några förslag när det kommer till förvaring mellan bostäderna... Läs mer
    Karolin T gillar detta
  • Jonna W köpte sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-07-15

Bålsta - Södra Ullevi
    Köpt och sålt ett hus med hjälp av Karolin.

Karolin har på ett proffsigt sätt hjälpt oss att både sälja vårat hus och köpa vårat nya hus, allt har gått snabbt och smidigt och hon har verkligen ställt upp i alla lägen. Hon har varit engagerad från start till slut och är alltid positiv och peppande. Hon svarar snabbt på alla frågor man har och är otroligt kunnig.

Tack för all hjälp, du är helt enkelt bäst <3 Läs mer
    Karolin T gillar detta
  • Carola V sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-07-05

Bålsta - Centrum
    Vi har sålt ett parhus i Bålsta.Bemötande var mycket proffsigt och välkomnande.Vi har känt oss trygga genom hela processen och hon har varit saklig och smidig.Vi rekommenderar starkt Karolin och Fastighetsbyrån i Bålsta. Läs mer
    Karolin T gillar detta
  • Annika J sålde sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-06-27

2:a
    Väldigt trevligt bemött och proffsigt vid kontrakt skrivandet mot köparens frågor. Läs mer
  • Linda R
    Linda R sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-06-14

Skokloster - Idealbyn
    En mysig och härlig mäklar tjej.
    Jag är jätte nöjd att vi fick vårat hus sålt så pass snabbt i dessa tider.
    Bra jobbat :) Läs mer
    Karolin T gillar detta
  • Christina J sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-06-07

Bålsta - Mansängen
    Sålt radhus och känt trygghet med mäklaren vad gäller pris och möjlighet att sälja under våren och virusperioden. Läs mer
    Karolin T gillar detta
  • Owe N sålde sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-06-01

4:a
    Bålsta - Viby Äng
    Väldigt bra information och återkoppling. Läs mer
  • Lotta S
    Lotta S köpte sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-05-12

Bålsta - Fagerdal
    Tittat på fler och till slut köpt en lägenhet i Bålsta.
    Karolin har haft ett proffsigt och trevligt sätt, och allt har fungerat klanderfritt. Visningarna och till slut köpet har gått smidigt, rekommenderar gärna henne. Läs mer
    Karolin T gillar detta
  • Kristina Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-04-04

3:a
    Bålsta - Gamla Bålsta
    Otroligt trevlig och proffesionell mäklare.
    Karolin är en supertrevlig och lättsam person. Skulle inte välja ngn annan mäklare än henne. Hon ligger på topp. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bålsta

Karolin Torstensson