Mäklare Uppsala Håbo Fastighetsbyrån Bålsta Karolin Torstensson
Karolin Torstensson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mäklaryrket är en livsstil vilket jag trivs väldigt bra med och det speglar sig i mitt engagemang och resultat. Med min långa erfarenhet har jag förmågan att råda och vägleda i olika situationer som kan uppstå under försäljningens gång.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Det mina kunder uppskattar mest med mig som mäklare är att jag är lugn, saklig och väldigt tillgänglig med snabb återkoppling.

Vad gör du helst på fritiden?
Går hundkurser eller skogspromenader med min hund Diva som även är vår populära kontorshund. Jag och sambon har alltid något projekt på gång i vår villa i Knivsta. Läs mer

Läs vad 197 Läs vad Karolin Torstensson

• Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-07-15

Bålsta - Väppeby äng
    Jag har sålt en bostadsrätt och fått mycket god hjälp av Karolin. 100% nöjd med bemötande och hennes arbete. Läs mer
  • Marja-Liisa E sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-07-08

Bålsta - Mansängen
    bra bemötande, har sålt ett radhus Läs mer
  • Birgitta M sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-07-06

Bålsta - Eneby
    Har sålt ett mycket bra hus med ett mycket bra läge med närhet till skola, förskola och affär.
    Mycket trevligt bemötande från mäklaren, som driver processen framåt på ett positivt sätt.
    Jag hoppades att det skulle vara en kunnig, trevlig och positiv person och de förhoppningarna får man säga slog in.
    Att sälja ett hus är ju en stor sak, men med Karolin Torstenssons stöd, kunnande och driv gick det lättare än jag hade hoppats. Läs mer
  • Arne H sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-07-04

Övergran - Kivinge/Åby
    Proffsig och tydlig med hur en försäljning går till. Vad som förväntades av mig och vad jag kunde förvänta mig. Kändes tryggt. Läs mer
  • Lars Olof E köpte sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-06-28

Bålsta - Centrum
    Inköp bostadsrätt. Mäklaren har på ett omdömesgillt sätt slutfört köpet mycket proffsigt sätt slutfört köpet.
    Dessutom varit tillgänglig när som helst på dygnet för att lösa så att köpet kunde slutföras.
    Är helt nöjd med köpet som helhet samt alla uppgifter som köp av ny bostad innebär.
    Karolin är en tillgång för Fastighetsbyrån.
    Alltså en person att lita på och ha förtroende för i alla sammanhang.
    Vänligen
    Lars Olov Engman Läs mer
  • Jennifer L köpte sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-06-10

Bålsta - Västerdalen
    Vi var köpare av ett hus som Karolin sålde kände oss både proffsigt och kunnigt bemötta, hon va tillgänglig, trevlig och framförallt uppriktig och ärlig. Kändes som att hon va mån om att både säljare och köpare skulle vara nöjda och väl i förstådda med allt kring vad som gällde. Läs mer
  • Stefan L köpte sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-06-02

Bålsta - Gillmarken
    Köpt en villa.
    Karolin har igenom hela processen varit lugn och proffsig. Läs mer
  • Marcus M sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-05-27

Bålsta - Skörby
    Sålde hus genom Karolin. Mycket nöjd med hela upplevelsen. Läs mer
  • Lars J sålde sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-05-17

Bålsta - Gamla Bålsta
    Jag har sålt en lägenhet Jag blev väl bemött Jag tycker att mäklaren gjorde ett kanonjobb då lägenheten blev snabbt såld Hon överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Alexandra C sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-05-16

Bålsta - Västerdalen
    Sålt hus

Supertrevligt och professionellt bemötande. Karolin är väldigt engagerad och levererar resultat.

Vi ställde höga krav på en snabb försäljning och Karolin fick vårt hus sålt på bara ett par dagar. Vi är glada och superimponerade. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bålsta

Karolin Torstensson