Läs vad 267 Läs vad Karolin Torstensson

• 2021-01-15
    Mycket bra, snabb och smidig affär.
    Bra information.
    Richard L
    • 147.0 m²
    • Bålsta - Eneby
    sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
  • 2021-01-08
    Vi köpte ett hus genom Karolin,efter att ha tittat på massor av hennes objekt. Genomtrevlig, proffsig och mycket noggrann mäklare som svarar snabbt på alla möjliga frågor som kan dyka upp i bostadsaffärer. Skulle alla gånger anlita Karolin om det blev aktuellt att sälja/köpa igen!
    Elin K
    • 188.0 m²
    • Bålsta - Eneby
    köpte sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
  • 2021-01-03
    Karolin var mäklare när vi köpte vårt hus och vi som köpare fick toppenhjälp av henne. Snabba svar och hjälp utöver det vanliga. Kan varmt rekommendera Karolin!
    Karolina C
    • 196.0 m²
    • Bålsta - Åsen
  • 2020-12-30
    Köpte en lägenhet (3a) och sålde även min lägenhet (2a) i samma veva. Hon var påläst och kunnig om området, jag köpte den nya i samma hus som min 2a o har bott där i sammanlagt över 20år o hon kunde mycket om föreningen och huset.

Hon bemötte mig på ett trevligt och professionellt sätt och höll kontakten på ett bra sätt med endast nödvändig och bra info.

Hade förväntat mig lite mer jobbig "säljar"-personlighet men hon var väldigt väldigt bra och tillmötesgående, var väldigt lyhörd om jag hade något jag ville ta upp o jag hade ett bra förtroende för henne under hela perioden.

Hela min upplevelse har varit väldigt bra, stressande och oroande såklart men Karolin hjälpte verkligen till att dämpa dom känslorna. 5 av 5 i betyg!
    Thomas K
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Bålsta - Gamla Bålsta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
  • 2020-12-11
    Karolin är proffsig, saklig och återkopplade snabbt genom hela processen. En mäklare att lita på :)
    Moa Björnsdotter M
    • 115.6 m²
    • Bålsta - Frösundavik
  • 2020-12-08
    Smidig affär vi fick allt stöd vi behöde även då vi var köpare
    Ajowey O
    • 163.0 m²
    • Övergran - Katrinedal
  • 2020-12-08
    Karolin sålde vår villa och är en otroligt bra och kunnig mäklare.
    Återkopplar snabbt och är väldigt proffsig.
    Åsa L
    • 133.0 m²
    • Bålsta - Fånäs
  • 2020-11-28
    Sålde vårt hus med Karolin. Alltid lätt att nå, svarar snabbt, ger ett otroligt proffsigt intryck. Rekommenderar 🙌🏼
    Camilla T
    • 116.0 m²
    • Bålsta - Mansängen
  • 2020-11-23
    Har både sålt och köpt bostad via Karolin Torstensson och allt har funkat perfekt,mvhStefan
    Stefan L
    Stefan L
    • 115.0 m²
    • Bålsta - Gillmarksbyn
  • 2020-11-07
    Sålt vård kjedjehus.
    Bemötande av mäklaren har varit kanonfint.
    Vi är jättenöjda med vårt samarbete, har fått uppdateringar hela tiden om vad som händer.
    Jätte provsitt skött.👍
    Ulla Margareta J
    • 154.0 m²
    • Bålsta - Åkerby

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte