Mäklare Uppsala Håbo Fastighetsbyrån Bålsta Karolin Torstensson
Karolin Torstensson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mäklaryrket är en livsstil vilket jag trivs väldigt bra med och det speglar sig i mitt engagemang och resultat. Med min långa erfarenhet har jag förmågan att råda och vägleda i olika situationer som kan uppstå under försäljningens gång.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Det mina kunder uppskattar mest med mig som mäklare är att jag är lugn, saklig och väldigt tillgänglig med snabb återkoppling.

Vad gör du helst på fritiden?
Går hundkurser eller skogspromenader med min hund Diva som även är vår populära kontorshund. Jag och sambon har alltid något projekt på gång i vår villa i Knivsta. Läs mer

Läs vad 177 kunder tycker om Karolin Torstensson

• Sara H köpte sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-02-18

1:a
    41.5m²
    Bålsta - Gamla Bålsta
    Jag köpte en lägenhet, blev bemött bra hon kändes proffsig. Jag trodde dock att hon skulle informera mer kring vad jag behövde tänkte på till innan jag flyttade in. Men det kan nog vara så att de inte behöver de, men hade gjort att helheten blev 100%. Trevlig och glad. Läs mer
  • Margareta G sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-02-14

4:a
    116m²
    Bålsta - Västerskog
    Karolin är tydlig och strukturerad med en hög servicekänsla så hon får våra bästa rekomendationer Läs mer
  • Claes Peter L sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-02-12

7:a
    124m²
    Bålsta - Graneberg
    Alltid kontaktbar. Lugn och trygg i ett stort beslut. Allt slutade med en bra och smidig försäljning. Läs mer
  • Anna-Lena N köpte sin bostad med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-01-18

När vi skulle köpa vårt första hus hjälpte Karolin oss mycket. Hon svarade snabbt och sakligt på alla våra frågor. Läs mer
  • Peter K köpte sin bostad med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2018-12-20

Bra mäklare med väldigt bra service och kunskap, mycket nöjd Läs mer
  • Lena S köpte sin bostad med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2018-12-17

Professionell ,pålitlig,snabb kommunikation. Rekommenderar start! Läs mer
  • Elisabeth F sålde sin bostad med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2018-12-01

Sålt en 2:a i Bålsta,Karolin var från början till slut väldigt informativ,trevlig,tillmötesgående och proffsig,kunde sin sak. Läs mer
  • Jessica T sålde sin bostad med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2018-11-19

Att sälja sitt hus i en skakig bostadsmarknad är jobbigt. Men Karolin fick mig att känna mig lugn och trygg under hela processen utan att lova för mycket. Hon är lätt att samarbeta med, ger snabb återkoppling och är otroligt skarp.
    Kan varmt rekommendera Karolin om du har tankar på att sälja din bostad. Läs mer
  • Johan G
    Johan G sålde sin bostad med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2018-11-19

Påläst och kom med långa goda råd. Läs mer
  • Sara K sålde sin bostad med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2018-11-12

Sålt bostad. Karolin har varit toppen från dag 1. För oss, som aldrig sålt en bostad förut, hade hon svar på alla våra korkade frågor. Hon har varit väldigt tillgänglig och anpassningsbar utifrån våra behov. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bålsta

Karolin Torstensson