Karolin Torstensson

Karolin Torstensson

Karolin Torstensson är mäklare på Fastighetsbyrån Bålsta

Karolin Torstensson har varit registrerad mäklare sedan 2011-08. Karolin Torstensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 380 omdömen med ett betyg på 4.8. Karolin Torstensson har haft 66 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mäklaryrket är en livsstil vilket jag trivs väldigt bra med och det speglar sig i mitt engagemang och resultat. Med min långa erfarenhet har jag förmågan att råda och vägleda i olika situationer som kan uppstå under försäljningens gång.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Det mina kunder uppskattar mest med mig som mäklare är att jag är lugn, saklig och väldigt tillgänglig med snabb återkoppling.

Vad gör du helst på fritiden?
Går hundkurser eller skogspromenader med min hund Diva som även är vår populära kontorshund.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 380 Läs vad Karolin Torstensson

• köpte sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Viby Äng
    2022-08-18 Verifierad kund
    Karolin är lugn och ger ett väldigt tryggt intryck. Hon är påläst och saklig.
    • Bålsta - Viby Äng
    2022-08-18 Verifierad kund
    Lugn, glad och trevlig. Hon hade koll och kunde svara på våra frågor.
  • sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Skokloster - Slottsskogen
    2022-08-03 Verifierad kund
    Karolin har varit väldigt tillgänglig och lyhörd. Tyvärr fick vi inte det pris vi kommit överens om men det är inte Karolins fel utan vår oroliga omvärld med krig, ränteuppgång och inflation.
    • Bålsta - Gillmarken
    2022-08-03 Verifierad kund
    Karolin upplevs väldigt kunnig och har ett professionellt men varmt bemötande. Vi känner oss helt nöjda med kontakten.
    • Bålsta - Mansängen
    2022-07-26 Verifierad kund
    Bra och trevlig bemötande. Hon var mycket hjälpsam och förklararade väl så att det blev tydligt. Skulle rekommendera!
    2022-07-05 Verifierad kund
    Mycket professionell, snäll och hjälpsam.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Karolin var professionell och hade trevligt bemötande. Hon hjälpte oss med alla frågor och säljprocessen gick smidigt tack vare henne.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Vi anlitade Karolin på rekommendation av en vän som nyligen sålt hus i samma område.

Kontakten med Karolin var effektiv, felfri och med trevligt bemötande och hon bidrog till att vi höll lugnet under säljprocessen.

Vi kommer utan tvekan rekommendera henne vidare.
  • Naiem S
    • Skokloster - Söderskogen
    2022-05-10 Verifierad kund
    Karolin är fantastisk! Trots att hon utstrålar ett lugn så arbetar hon med ett stort engagemang. Svarar snabbt och korrekt både före, under och efter uppdraget. Hon har stor erfarenhet i det hon gör och får en att känna sig trygg och säker.
    • Bålsta - Skörby
    2022-05-09 Verifierad kund
    Positivt bemött av Karolin. Saklig information ombjektet och snabb återkoppling vid budgivning. Bra genomgång vid kontraktskrivning.

Kan verkigen rekomenderas.
    Mvh//Micke