Karolin Torstensson

Karolin Torstensson

Karolin Torstensson är mäklare på Fastighetsbyrån Bålsta

Karolin Torstensson har varit registrerad mäklare sedan 2011-08. Karolin Torstensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 311 omdömen med ett betyg på 4.8. Karolin Torstensson har haft 84 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mäklaryrket är en livsstil vilket jag trivs väldigt bra med och det speglar sig i mitt engagemang och resultat. Med min långa erfarenhet har jag förmågan att råda och vägleda i olika situationer som kan uppstå under försäljningens gång.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Det mina kunder uppskattar mest med mig som mäklare är att jag är lugn, saklig och väldigt tillgänglig med snabb återkoppling.

Vad gör du helst på fritiden?
Går hundkurser eller skogspromenader med min hund Diva som även är vår populära kontorshund. Jag och sambon har alltid något projekt på gång i vår villa i Knivsta.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 311 Läs vad Karolin Torstensson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Fagerdal
    2021-07-29
    Anlitade Karolin för att sälja våran lägenhet, hon gav ett proffesionellt och trevligt bemötande, var tillmötesgående och gav god återkoppling till oss under hela processen. Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Prästängen
    2021-07-29
    Karolin är lugn och sansad, svarar på alla frågor väl utan att vara påträngande med säljargument.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Centrum
    2021-07-27
    Karoline är En bra mäklare…………………….
    • Bålsta - Gamla Bålsta
    2021-07-22
    Bra bemötande, trevlig,förklara på ett bra förstående sätt. Stämde bra in på dom förväntningarna som en bra mäklare ska vara
    • Bålsta - Skörby
    2021-07-21
    Service minded mäklare som svarat på alla frågor och funnits där genom hela köpprocessen.
    • Bålsta - Skörby
    2021-07-21
    Erfaren mäklare som har koll på läget och är väldigt tillmötesgående. Hon var väldigt hjälpsam och affären kändes väldigt smidig.
    • Bålsta - Gamla Bålsta
    2021-07-20
    Proffisionell mäklare som har koll på marknaden
  • sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Skokloster - Söderskogen
    2021-07-19
    En väldigt kompetent mäklare med lokal kännedom. Hon är proffsig i bemötandet och snabb att följa upp o återkomma. Skulle definitivt rekommendera henne till andra.
    • Bålsta - Nydal
    2021-07-11
    En mäklare som gav precis lagom med uppmärksamhet under visning.
    Har funnits tillgänglig under budgivning och kontraktsskrivning. Samt varit ett bra stöd med svar på frågor i ens köp att vårt första hus någonsin.
    • Skokloster - Slottsskogen
    2021-07-09
    Karolin har verkligen uppfyllt våra önskningar.Hon är noggrann, svara alltid i telefon kommer med bra tips . Hon går verkligen in för att göra ett kanonjobb
    Jag kommer att rekommendera karolin för andra mvh Michael Larsson