Karolin Torstensson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mäklaryrket är en livsstil vilket jag trivs väldigt bra med och det speglar sig i mitt engagemang och resultat. Med min långa erfarenhet har jag förmågan att råda och vägleda i olika situationer som kan uppstå under försäljningens gång.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Det mina kunder uppskattar mest med mig som mäklare är att jag är lugn, saklig och väldigt tillgänglig med snabb återkoppling.

Vad gör du helst på fritiden?
Går hundkurser eller skogspromenader med min hund Diva som även är vår populära kontorshund. Jag och sambon har alltid något projekt på gång i vår villa i Knivsta. Läs mer

Läs vad 226 Läs vad Karolin Torstensson

• Tobias A köpte sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-03-31

Skokloster - Söderskogen
    Köpte ett hus. Tyckte de gick väldigt smidigt. Läs mer
    Karolin T gillar detta
  • Brita Ingeborg H sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-03-22

Bålsta - Prästängen
    Karolin är en tillmötesgående, seriös, trevlig o aktiv mäklare! Vi fick vårt hus sålt på 3 veckor! Mvh Läs mer
    Karolin T gillar detta
  • Sven R sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-03-20

Bålsta - Prästängen
    Sålt villa , har blivit väldigt bra bemött av mäklaren. Förväntningar som vi hade har till fullo infriats av mäklaren.sammanfatt ningsvis en skicklig och noggrann mäklare som vi kan rekommendera till alla. Läs mer
    Karolin T gillar detta
  • Carina G sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-03-10

Bålsta - Frösundavik
    Karolin är lugn och sansad, hon inger förtroende därav att hon fick i uppdrag att sälja min Br vilket blev den 2:a i ordningen. Snabb och professionell! Läs mer
    Karolin T gillar detta
  • Martin T sålde sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-03-10

Bålsta - Fagerdal
    Snabbt, enkelt, tydligt med vad som gäller och inte. En seriös mäklare som vet vad både köpare och säljare vill ha! Läs mer
    Karolin T gillar detta
  • Veronica L sålde sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-02-27

Bålsta - Viby äng
    Bostadsrättsförsäljning. Mkt kompetent, lyhörd och engagerad mäklare. Har erfarenhet av tre andra mäklare sedan tidigare försäljningar och detta är första gången jag är nöjd på helhet. Bra återkoppling, bra dialog i allt från bilder till slutlig försäljning. Skulle absolut rekommendera Caroline till andra Läs mer
    Karolin T gillar detta
  • Patrik W sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-02-13

Bålsta - Dalängen
    Vi valde ut Karolin för försäljning av vår bostadsrätt.
    Vi har upplevt Karolin som trygg, väldigt kontaktbar och påläst på vår bostad. Lita på Karolin vid valet av fotograf!

Helhet:
    Fastighetsbyrån i Bålsta ger ett fantastiskt intryck och har verkligen koll på Bålsta.

Kan varmt rekommendera Karolin och Fastighetsbyrån i Bålsta. Läs mer
    Karolin T gillar detta
  • Ida W sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-02-13

Bålsta - Dalängen
    Har sålt bostadsrätt med god vinst. Mäklaren har varit mycket engagerad och lyhörd under hela processen. Tack vare hennes tillgänglighet och utmärkta kommunikation så har allt känts tryggt. Läs mer
    Karolin T gillar detta
  • Elin P köpte sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-02-11

Bålsta - Frösundavik
    Vi har köpt ett enplanshus. Vi har blivit bemötta väldigt bra från början till slut. Så fort vi har haft en fråga eller fundering har Karolin svarat oss direkt både via mail, sms och telefon. Hon har varit väldigt hjälpsam under hela processen. Hon har levt upp till våra förväntningar och vi har haft en bra upplevelse. Läs mer
    Karolin T gillar detta
  • Isabel V köpte sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2020-02-05

Bålsta - Västerängen
    Jag och min sambo köpt ett hus förra veckan i Bålsta. Processen var lugn och snabb. Karolin Torstensson var snäll och hjälpt oss hela vägg från visning till tillträde dagen. Vi är mycket nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bålsta

Karolin Torstensson